|
|
|
|
|
|
|
KRRiT ukarała Polsat za błędne oznaczenie wiekowe i Zoom TV za ,,Magię nagości". ,,Świrski mówił, że jest przywiązany do wiary i tradycji"
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski ukarał nadawców Zoom TV i Polsat Film. Pierwsza kara dotyczyła treści emitowanych nocą, a druga komedii science-fiction. Byli członkowie KRRiT w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie wykluczają, że regulator zaostrzy kurs wobec nadawców.
więcej
|
Player kręci serial ,,Pati", spin-off ,,Skazanej". Premiera w 2023 roku
Trwają zdjęcia do nowego serialu „Pati”, będącego spin-offem „Skazanej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie opowiadać o losach Pati (w tej roli Aleksandra Adamska), zanim trafiła do więzienia. W obsadzie znajdą się także m.in. Konrad Eleryk, Agnieszka Przepiórska, Ewa Gawryluk i Magdalena Walach. Premiera serialu w Player.pl odbędzie się w przyszłym roku.
więcej
|
Startuje nowa platforma VoD. Zaproponuje widzom spektakle teatralne i kabaretowe
Na polskim rynku platform streamingowych pojawi się we wtorek nowy gracz: czeska platforma Dramox, za którą stoi m.in. jeden z najbogatszych Czechów. Zaoferuje widzom wyłącznie spektakle teatralne, baletowe i kabaretowe z całego świata, w tym także z Polski. Żeby oglądać to, co zaproponują Czesi, trzeba będzie zapłacić co najmniej 39 zł miesięcznie.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Zerowy udział News24
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w październiku br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Wydarzenia24. Zerowy udział miał News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska zadowolona z wyników nowej odsłony TVP VOD
Kilka dni po odświeżeniu aplikacji TVP VOD nadawca publiczny zanotował 25 proc. wzrost liczby subskrybentów tego serwisu streamingowego. Telewizja Polska informuje też, że większym niż dotychczas zainteresowaniem cieszy się Stefa ABO, dostępna dla osób opłacających abonament radiowo-telewizyjny.
więcej
|
Więcej kanałów naziemnej telewizji cyfrowej w Szczecinie
W najbliższych dniach powróci multipleks eksperymentalny Grupy MWE w Szczecinie. Firma Michała Winnickiego otrzymała już od Urzędu Komunikacji Elektronicznej pozwolenie, które umożliwi jej wznowienie nadawania.
więcej
|
Telewizja Polsat świętuje 30-lecia nadawania. Andrzej Piaseczny śpiewa "30 lat minęło jak jeden dzień"
W piątek, 4 listopada br. Telewizji Polsat rozpoczęła kampanię pod hasłem „Polsat. 30 lat. Dziękujemy, że jesteście z nami!”.
więcej
|
Marta Kielczyk nową prowadzącą ,,Raport naukowy" w TVP Nauka
Prezenterka „Wiadomości”, Marta Kielczyk, dołączyła do prowadzących cotygodniową audycję „Raport naukowy” na kanale TVP Nauka. Jak się dowiedział portal Wirtualnemedia.pl, nie oznacza to wcale, że Kielczyk zniknie z „Wiadomości”. Oprócz niej gospodarzami "Raportu..." są jeszcze dwie osoby.
więcej
|
TVN7 zmienia pasmo i ogranicza liczbę odcinków ,,Papierów na szczęście", drugi sezon ,,40 kontra 20" o nowej porze
Telewizyjna Siódemka od 21 listopada będzie emitować serial „Papiery na szczęście” w zupełnie nowym paśmie - w poniedziałki o godz. 19.00 i 19.30. W dni powszednie o 20.00 w stacji będzie można oglądać drugi sezon programu „40 kontra 20”, który miał być nadawany o 20.35 - wynika z korekty ramówki stacji.
więcej
|
Operatorzy telekomunikacyjni chcą uszczuplenia pasma naziemnej TV. Sprzeciw EBU
Europejska Unia Nadawców, zrzeszająca stacje publiczne z całej Europy przygotowuje się do Światowej Konferencji Radiokomunikacyjnej, która odbędzie się za rok. Operatorzy telekomunikacyjni w Dubaju podejmą próbę pozyskania kolejnej części pasma UHF kosztem naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
TVN zrealizuje czwartą edycję ,,Lego Masters"
Telewizja TVN we współpracy z firmą Lego Polska zrealizuje czwartą edycję programu „Lego Masters”, która najprawdopodobniej trafi do ramówki w przyszłym roku.
więcej
|
Leszek Dawid, Olga Chajdas i Ewa Puszczyńska w jury festiwalu TVN Fabuła Kino 2022. Młoda Ukraina
TVN Fabuła w tym roku organizuje kolejną edycję festiwalu filmowego, który tym razem poświęcony jest produkcjom odnoszącym się do sytuacji w Ukrainie. Jurorami Kino 2022. Młoda Ukraina są Leszek Dawid, Olga Chajdas i Ewa Puszczyńska, a wyróżnione filmy TVN Fabuła pokaże od 12 do 18 grudnia 2022 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W TVP Info nowy program o tematyce międzynarodowej
Telewizja Agencja Informacyjna ruszyła w weekend z nowym programem o tematyce międzynarodowej: „Czym żyje świat”. Nadawany jest codziennie w TVP Info i TVP Polonia, prowadzącymi są Karol Gnat, Agnieszka Oszczyk i Robert El Gendy.
więcej
|
Czeska telewizja publiczna zamyka kanał, nadający od czasu pandemii
Z końcem roku czeska telewizja publiczna definitywnie już zamknie kanał ČT3, który uruchomiono w marcu 2020 roku. Kanał przeznaczony był dla starszych widzów, a jego nadawanie było obliczone wyłącznie na czas pandemii. Jak podaje czeski nadawca – decyzja o zamknięciu z końcem roku jest nieodwołalna.
więcej
|
Mieszkańcy tych miejsc nie muszą opłacać abonamentu RTV
Choć polskie przepisy nakładają na posiadaczy odbiorników radiowych i telewizyjnych konieczność rejestracji i płacenia abonamentu RTV, to w Unii Europejskiej są kraje, gdzie taka opłata nie istnieje. Media publiczne są finansowe z budżetu, przez operatorów telekomunikacyjnych lub nadawców prywatnych albo po prostu nie istnieją.
więcej
|
Emeryci dominują wśród widowni TVP Info
TVP Info chętniej oglądają mężczyźni niż kobiety. Wśród widowni stacji dominują osoby starsze, emeryci i mieszkańcy wsi. Zauważalny jest wzrost udziału osób o wysokich dochodach - szczegółowy raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serial ,,Piłkarze na podsłuchu" w Canal+ online
Od 19 listopada w Canal+ online dostępny będzie nowy serial „Piłkarze na podsłuchu”. - Widzowie są bardzo ciekawi tego, jak wygląda komunikacja na boisku, której nie słychać podczas transmisji meczów. W nowym serialu stawiamy właśnie na ten przekaz z murawy - mówi Maciej Klimek, reżyser serialu „Piłkarze na podsłuchu”.
więcej
|
TVN7 pokaże nowy program TVN Style ,,Młodość na zamówienie"
Od 18 listopada TVN Style emitować będzie nowy 7-odcinkowy cykl „Młodość na zamówienie”, który od kilku tygodni oglądać można w TVN Style oraz TLC.
więcej
|
Borys Szyc w drugim sezonie norweskiego serialu ,,Furia", premiera w 2023 roku w Viaplay (zdjęcia)
Trwają zdjęcia do drugiego sezonu norweskiego serialu „Furia”, w którym do głównej obsady dołączył Borys Szyc. W produkcji wystąpi także Grzegorz Damięcki. Premiera serialu odbędzie się w 2023 roku w Viaplay.
więcej
|
Dziennikarka TVP Info wygrała z nowotworem. ,,Bądźcie zdrowi i szczęśliwi jak ja"
Żaklina Skowrońska z TVP Info poinformowała, że po dziewięciu miesiącach od diagnozy wygrała walkę ze złośliwym chłoniakiem. - W ciągu tych kilku miesięcy praca, moja największa życiowa pasja, sprawiała, że mogłam podnosić się i ruszać w świat - zaznaczyła.
więcej
|
Telewizje pod finansowym pręgierzem KRRiT. Oto 10 najwyższych kar
W 2021 r. przewodniczący KRRiT nałożył na nadawców telewizyjnych kary finansowe opiewające na łączną kwotę 285,3 tys. zł. To niewiele, bo w historii KRRiT nie brakowało jednostkowych kar w podobnej wysokości albo jeszcze o wiele wyższych. Oto 10 najwyższych grzywien nałożonych przez regulatora.
więcej
|
Serwisy streamingowe drożeją. ,,Urealnienie modeli biznesowych"
W ostatnich miesiącach opłaty podwyższyły lub zapowiedziały, że to zrobią m.in. Canal+ online, Player, Viaplay, Apple TV+ czy WP Pilot. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl oceniają, że nie chodzi tylko o inflację i inwestycje w treści. Po epoce walki o udziały w rynku, giganci wideo chcą urealnić swoje modele biznesowe.
więcej
|
Polsat Box ze świateczną promocją ,,Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat"
Polsat Box przygotował świąteczną promocją, w ramach których klienci otrzymają na start 6 miesięcy wybranej przez siebie oferty telewizyjnej bez opłat.
więcej
|
Sztuczna inteligencja w służbie seriali. Czy aktorzy to relikt przeszłości?
Nowe technologie wymuszają zmiany w każdym obszarze produkcji telewizyjnej i filmowej. Nie omijają nawet kwestii obsady aktorskiej. Czy sztuczna inteligencja może zawłaszczyć role aktorskie w serialach?
więcej
|
Mateusz Maranowski nowym prowadzącym ,,Co dalej? O tym mówi świat" w TVP Polonia
Reporter TVP Info, Mateusz Maranowski, dołączył do grona prowadzących audycję „Co dalej? O tym mówi świat”, nadawanej na antenie TVP Polonia. Jak się dowiadujemy, dziennikarz jest już na stałe gospodarzem audycji. Oprócz niego prowadzą ją jeszcze: Piotr Gociek i Mateusz Bosak.
więcej
|
Kaczyński: TVN chroniony przez Amerykanów, chociaż założony przez zwykłą agenturę ubecką
Jarosław Kaczyński stwierdził, że PiS nie wraca do uchwalenia przepisów określanych jako „lex TVN”, ponieważ TVN jest chroniony przez USA, czyli „naszego największego i jedynego realnego sojusznika”. - My nie jesteśmy w stanie tego zrozumieć, bo TVN przecież został stworzony przez zwykłą agenturę ubecką czy wręcz sowiecką w Polsce - dodał.
więcej
|
Grzywny za ,,Magię nagości" i film. Szef KRRiT karze Kino Polska i Polsat
Szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski nałożył 40 tys. zł kary dotyczącej emisji programu „Magia nagości” w Zoom TV i 25 tys. zł w sprawie filmu „Z księżyca spadłeś?” w Polsacie.
więcej
|
Telewizja Polska nie przedłuży kontraktu z Tymex Boxing Promotions
Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski zapowiedział, że publiczny nadawca nie przedłuży umowy z grupą Tymex Boxing Promotions. Wiosną br. Wirtualna Polska opisała stojący za nią Mateusz Grabowski miał postawionych kilkanaście zarzutów i ponad rok spędził w areszcie.
więcej
|
Po reportażu TVN24 Orlen chce przeprosin i sprostowania, a naczelna Polska Press krytykuje byłego skarbnika PiS
PKN Orlen chce, żeby TVN24 zamieścił sprostowanie i przeprosiny dotyczące reportażu Dariusza Kubika i Grzegorza Łakomskiego pokazanego w czwartek w „Czarno na białym”. Reporterzy ustalili, że ponad 20 menedżerów związanych z grupą Orlen jednego dnia wpłaciło identyczne kwoty na kampanię Beaty Szydło i Joanny Kopcińskiej przed wyborami do europarlamentu w 2019 roku.
więcej
|
Czas na wymianę opon. Sprawdź, jak w razie problemów z kołem pomoże ci w trasie LINK4 Tak jak przestawiamy zegarki na czas zimowy, również Twoje auto trzeba dostosować do zimowego trybu jazdy. Zmiana opon to podstawa, ale warto też zadbać o ubezpieczenie, które wybawi Cię z kłopotu w nieprzewidzianych sytuacjach. Z ubezpieczeniem w LINK4 nie będziesz musiał się o to martwić, bo Assistance Opony jest w pakiecie razem z obowiązkowym OC. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SuperNova ma trzykrotnie niższą słuchalność niż dwa lata temu. Benbenek: Niepotrzebnie zmieniliśmy nazwę i muzykę
Radio SuperNova, którego właścicielem jest Grupa ZPR Media, zdecydowanie straciło słuchaczy po zmianie nazwy. W ostatnim badaniu Radio Track stacja miała zaledwie 0,6 proc. udziałów w rynku. Dwa lata wcześniej, gdy nadawała jako Radio Wawa, słuchalność była na poziomie 1,9 proc. - Niepotrzebnie została zmieniona nazwa. Teraz potrzeba sporo czasu, by przebić się z nią w badaniach. Ale cierpliwości, ta stacja odniesie sukces - przekonuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef Grupy ZPR Media.
więcej
|
|
RMF FM na czele w największych miastach w III kwartale. TOK FM wyprzedziło Radio ZET
W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w trzecim kwartale 2022 roku było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło TOK FM, a najwięcej straciło VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Radomiu w II i III kwartale, wyprzedziło Rekord FM
Pozycja nowego lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Drugie miejsce zajęło Rekord FM, a trzecie - Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Informacje i religia w radiu najważniejsze dla starszych słuchaczy
Serwisy informacyjne i treści religijne w radiu są najistotniejsze dla odbiorców w wieku 60 lat i więcej. Natomiast młodszych słuchaczy do radia przyciąga przede wszystkim muzyka.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Branża marketingowa boryka się z inflacją. Niewykluczone podwyżki cen usług
Agencje mediowe, reklamowe i PR podobnie jak inne gałęzie gospodarki odczuwają skutki rosnącej inflacji i szukają rozwiązań łagodzących rosnące koszty prowadzonej działalności. Nie zamierzają jednak oszczędzać redukując zatrudnienie. Niektóre z nich już teraz próbują podnosić ceny świadczonych usług, co nie jest jednak tak proste i oczywiste, bo w wielu przypadkach do utrzymania dotychczasowego poziomu cen zobowiązują ich długoterminowe kontrakty z klientami.
więcej
|
Rosną wpływy z "podatku od VoD". To już ponad 8 mln zł
W trzecim kwartale roku wpłaty od nadawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie wyniosły ponad 8,1 mln zł - wynika z danych Polskiego Instytutu Sztuk Filmowej, przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polsat świętuje 30-lecia nadawania. Andrzej Piaseczny śpiewa "30 lat minęło jak jeden dzień"
W piątek, 4 listopada br. Telewizji Polsat rozpoczęła kampanię pod hasłem „Polsat. 30 lat. Dziękujemy, że jesteście z nami!”.
więcej
|
Na Instagramie twórcy mogą tworzyć i sprzedawać NFT
Instagram ogłosił, że w pierwszym tygodniu listopada zacznie umożliwiać wybranej grupie cyfrowych twórców tworzenie (tzw. mintowanie) i sprzedawanie NFT (z ang. non-fungible token, czyli niewymienialny token), bezpośrednio na platformie społecznościowej.
więcej
|
Publicon zajmie się obsługą social mediów PKP Intercity
Spółka PKP Intercity wybrała agencję Publicon w postępowaniu na jej obsługę w mediach społecznościowych. Pokonała w nim m.in. takie agencje, jak Sigma Bis, Aplan Media czy Publicis.
więcej
|
Patrycja Giurko dyrektorką marketingu w FoodCare
Patrycja Giurko objęła stanowisko dyrektorki marketingu w firmie FoodCare. Ostatnio pracowała na podobnym stanowisku w Grupie Otmuchów.
więcej
|
W tym roku nie będzie świątecznej reklamy Helleny z Kubą Wojewódzkim
Firma Colian nie przeprowadzi w tym roku w okresie przedświątecznym kampanii reklamowej Oranżady Hellena z Kubą Wojewódzkim - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Marketer skupi się w tym okresie na działaniach sprzedażowych.
więcej
|
,,Kupuj, jak lubisz" w reklamach Żabki Nano
Żabka Nano, sieć sklepów autonomicznych z grupy Żabka Polska, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Akcji towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka.
więcej
|
Tramwaj LEGO w Warszawie. Można nim jeździć bezpłatnie
Po ulicach Warszawy kursuje od niedawna tramwaj LEGO. Można nim podróżować bezpłatnie.
więcej
|
Jessica Grabowska na czele działu social media agencji Olive Media
Jessica Grabowska z początkiem listopada awansowała na team leadera w agencji Olive Media, do tej pory była senior social media managerem.
więcej
|
Polacy ograniczają zakupy odzieżowe i polują na promocje
Z najnowszej edycji Ekobarometru przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research wynika, że 4 na 10 Polaków zamierza ograniczyć zakupy odzieżowe. Zbliżony odsetek badanych deklaruje jednak, że będzie częściej „polować” na promocje.
więcej
|
Polsat Box ze świateczną promocją ,,Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat"
Polsat Box przygotował świąteczną promocją, w ramach których klienci otrzymają na start 6 miesięcy wybranej przez siebie oferty telewizyjnej bez opłat.
więcej
|
Samsung kpi w reklamie z Apple i braku składanego iPhone'a (wideo)
Samsung przygotował reklamę, w której naśmiewa się ze swojego największego konkurenta jakim jest Apple. Koreański producent wykorzystuje fakt posiadania w swojej ofercie składanych smartfonów i braku takiego modelu iPhone'a.
więcej
|
Małgorzata Witkowska nową dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish
Małgorzata Witkowska objęła stanowisko dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish, zajmującej się dystrybucją dziecięcych marek premium.
więcej
|
Sebastian Umiński global marketing directorem w Brand New Galaxy
Sebastian Umiński objął stanowisko global marketing director w Brand New Galaxy, należącej do grupy Stagwell (STGW). Jest to nowa rola w strukturach BNG Business Services.
więcej
|
Nawet o 24 proc. spadła liczba wizyt w popularnych drogeriach
Nawet o 24 proc. rdr spadał liczba wizyt w popularnych drogeriach - wynika z analizy UCE Research i Proxi.cloud. Według autorów analizy, spadki potrwają do połowy 2023 r. a są efektem inflacji i zmiany nawyków zakupowych Polaków.
więcej
|
Plus w świątecznej promocji kusi pakietem danych i dostępem do Disney+
7 listopada startuje w Plusie promocja świąteczna. Dla klientów przygotowano 2 raz więcej GB w abonamentach przez 2 lata, dostęp do Disney+ w prezencie także przez 2 lata, a do wybranych smartfonów drugie urządzenie tej samej marki tylko za 1 zł.
więcej
|
Bartłomiej Misiewicz prawomocnie skazany za nielegalną reklamę wódki na Twitterze
Warszawski sąd okręgowy utrzymał w piątek wyrok skazujący byłego rzecznika MON Bartłomieja Misiewicza na 20 tys. zł grzywny za niezgodne z prawem reklamowanie wódki "Misiewiczówka" w postach na Twitterze. Rozstrzygnięcie to jest prawomocne.
więcej
|
Odczarować outdoor czyli jak technologie zmieniają rynek reklamy zewnętrznej z najlepszą lokalizacją w Polsce na Moście Grota-Roweckiego ABi Media Holdings wprowadza na rynek nośniki reklamy Digital out-of-home oparte na technologii LED, wyposażone w urządzenia monitorujące widownię i obsługiwane przez system targetowania przekazu reklamowego w czasie rzeczywistym. Technologia Digital Signage, jaką firma udostępni reklamodawcom, pozwoli poddać analizie liczbę odbiorców przed ekranem, poznać ich płeć i przybliżony wiek. Umożliwi też skierowanie precyzyjnie dobranego przekaz do konkretnych grup konsumentów. Takie podejście całkowicie zmienia sposób funkcjonowania segmentu digital out-of-home. Oferta pojawi się dzięki grantowi na transfer technologii. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Mateusz Żuchowski redaktorem naczelnym magazynu ,,Classicauto"
Dziennikarz motoryzacyjny Mateusz Żuchowski objął funkcję redaktora naczelnego miesięcznika „Classicauto” (Stratos Concept). Wydawca podkreśla, że to pierwszy element nowej strategii, której celem jest gruntowne przeobrażenie tej marki i silniejsza ekspozycja jej online.
więcej
|
The New York Times ma 9,3 mln subskrybentów, zysk zmalał o jedną trzecią
W zeszłym kwartale wydawca „New York Timesa” i The Athletic, pozyskał netto 180 tys. subskrybentów, na koniec września miał ich 9,33 mln. Kwartalne przychody koncernu zwiększyły się o 7,6 proc. do 547,7 mln dolarów, a zysk netto zmalał z 54,6 do 36,6 mln.
więcej
|
ICFJ: Przemoc online wobec polskich dziennikarek niższa niż w innych krajach
Organizacja International Center for Journalists (ICFJ) opublikowała raport na temat przemocy online wobec dziennikarek. Przeprowadzono rozmowy z kobietami z 15 krajów, w tym z Polski.
więcej
|
Agora negocjuje ze związkowcami zwolnienia grupowe. Po kolejnym spotkaniu ,,jakieś pół kroku naprzód"
Piątkowe spotkanie z zarządem Agory dotyczące zwolnień grupowych nie przyniosło przełomu, na drodze do porozumienia zostało wykonane jakieś pół kroku naprzód - poinformowała działająca przy spółce „Solidarność”. Firma planuje pożegnać się z 84 pracownikami.
więcej
|
|
|
Musk: Twitter będzie płacił twórcom treści, wpisy od zweryfikowanych będą wyżej
Elon Musk zapowiedział, że na Twitterze pojawią się dwie funkcjonalności znane z innych platform: jak w Google’u najbardziej eksponowane będą treści ze zweryfikowanych źródeł (czyli użytkowników z wykupioną subskrypcją), a docelowo platforma będzie dzielić się wpływami reklamowymi z twórcami autorskich treści. Na platformie mają pojawić się dłuższe treści audio i wideo.
więcej
|
Rosną wpływy z "podatku od VoD". To już ponad 8 mln zł
W trzecim kwartale roku wpłaty od nadawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie wyniosły ponad 8,1 mln zł - wynika z danych Polskiego Instytutu Sztuk Filmowej, przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Startuje nowa platforma VoD. Zaproponuje widzom spektakle teatralne i kabaretowe
Na polskim rynku platform streamingowych pojawi się we wtorek nowy gracz: czeska platforma Dramox, za którą stoi m.in. jeden z najbogatszych Czechów. Zaoferuje widzom wyłącznie spektakle teatralne, baletowe i kabaretowe z całego świata, w tym także z Polski. Żeby oglądać to, co zaproponują Czesi, trzeba będzie zapłacić co najmniej 39 zł miesięcznie.
więcej
|
Meta Platforms ma zwolnić kilka tys. pracowników
Według „Wall Street Journal” Meta Platforms zacznie w bieżącym tygodniu zwolnienia, które mogą być większe niż te w Twitterze. Koncern zarządzany przez Marka Zuckerberga sugerował niedawno redakcję zatrudnienia.
więcej
|
Grupa Wirtualna Polska i Allegro przed RASP, ponad doba na TikToku (Mediapanel z października)
W październiku serwisy i aplikacje Grupy Wirtualna Polska i Grupy Allegro miały więcej użytkowników niż platformy Grupy Ringier Axel Springer Polska. Spory wzrost osiągnęły witryny Grupy ZPR Media, a w aplikacji TikToka średni czas korzystania przekroczył 24 godziny.
więcej
|
Na Instagramie twórcy mogą tworzyć i sprzedawać NFT
Instagram ogłosił, że w pierwszym tygodniu listopada zacznie umożliwiać wybranej grupie cyfrowych twórców tworzenie (tzw. mintowanie) i sprzedawanie NFT (z ang. non-fungible token, czyli niewymienialny token), bezpośrednio na platformie społecznościowej.
więcej
|
Twitter chce, żeby część zwolnionych pracowników wróciła
Zaledwie kilka dni po przeprowadzeniu ogromnych zwolnień Twitter zwrócił się do niektórych z byłych już pracowników z prośbą o powrót do firmy. Do redukcji zatrudnienia w Twitterze odniósł się jego były szef Jack Dorsey. - Zwiększyłem rozmiar firmy zbyt szybko. Przepraszam za to - stwierdził.
więcej
|
Drożeje Allegro Smart!, wyższy limit zakupów
21 listopada roczna opłata za Allegro Smart! wzrośnie o 10,90 zł. Równocześnie podwyższony zostanie dolny limit ceny jednorazowych zakupów, przy których można skorzystać z tej opcji.
więcej
|
Pakiet z reklamami Netfliksa na niektórych urządzeniach nie działa
Od czwartkowego popołudnia m.in. niemieccy użytkownicy mogą korzystać z pakietu Netfliksa z reklamami. Miejscowe media donoszą jednak, że są urządzenia, na których aplikacja największego serwisu streamingowego na świecie działa, ale wprowadzony teraz tańszy plan już nie.
więcej
|
Twitter wprowadza płatną subskrypcję za 8 dolarów miesięcznie
Kierowany od końca października przez Elona Muska serwis Twitter rozpoczął program płatnej subskrypcji za 8 dolarów miesięcznie, dzięki której użytkownicy będą mogli m.in. otrzymać niebieski znacznik, dotąd nadawany jedynie zweryfikowanym kontom. Pomysłu nie popiera 80 proc. użytkowników serwisu. Mieszane uczucia mają również dziennikarze, którzy są aktywni na Twitterze. - Tak jak mogę jeszcze zrozumieć chęć monetyzowania poszczególnych funkcjonalności serwisu, tak "sprzedawanie" niebieskiego znaczka oznaczającego, że konto jest zweryfikowane, w mojej ocenie podważa sens jego powstania - ocenia Samuel Pereira, szef portalu TVP Info.
więcej
|
Serwisy streamingowe drożeją. ,,Urealnienie modeli biznesowych"
W ostatnich miesiącach opłaty podwyższyły lub zapowiedziały, że to zrobią m.in. Canal+ online, Player, Viaplay, Apple TV+ czy WP Pilot. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl oceniają, że nie chodzi tylko o inflację i inwestycje w treści. Po epoce walki o udziały w rynku, giganci wideo chcą urealnić swoje modele biznesowe.
więcej
|
5 mln nowych subskrypcji SVoD w Europie Środkowej do końca roku. Polska liderem
W samym 2022 roku serwisy streamingowe w Europie Środkowej pozyskają 5 mln płatnych subskrybentów. Z prognozy Dataxis wynika, że po starcie HBO Max i Disney+ wynika, że Polska jest wiodącym rynkiem dla światowych graczy pod względem wielkości i wartości.
więcej
|
Małgorzata Witkowska nową dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish
Małgorzata Witkowska objęła stanowisko dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish, zajmującej się dystrybucją dziecięcych marek premium.
więcej
|
Serwis Świadków Jehowy przyciąga na dłużej niż aplikacja z Pismem Świętym, ,,Niedziela" przed ,,Gościem Niedzielnym"
Wśród platform internetowych o tematyce najwięcej użytkowników ma Deon.pl, a na najdłużej internautów przyciąga platforma dla Świadków Jehowy JW.org, wyprzedając pod tym względem aplikację Pismo Święte PL i serwis Msza-online.net.
więcej
|
Serial ,,Obserwator" i ,,Dhamer. Potwór" oglądane przez ponad 100 mln godzin na Netfliksie
Serialowa jesień należy do Ryana Murphy'ego. Netflix opublikował wyniki oglądalności z ostatniego tygodnia października. W czołówce znalazły się jego dwie głośne produkcje: „Obserwator” i „Dhamer. Potwór”.
więcej
|
Elon Musk zwalnia kilka tysięcy pracowników Twittera. Będzie pozew zbiorowy
Kierownictwo Twittera w piątek poleciło wszystkim pracownikom, żeby w związku ze zwolnieniami nie przychodzili do biur. Mailowo zostaną poinformowani, czy dalej pracują w firmie. Pracę może stracić blisko 4 tys. osób, tj. około połowy personelu firmy. Część zwolnionych ma zamiar złożyć pozew zbiorowy przeciw miliarderowi. Elon Musk chce również, by firma obcięła koszty infrastrukturalne o 1 mld dolarów rocznie.
więcej
|
Pakiet z reklamami już dostępny na Netfliksie. Brakuje w nim popularnych seriali
Abonament platformy Netflix z reklamami został wprowadzony w kilku krajach w wersji demonstracyjnej. Użytkownicy zwracają uwagę, że biblioteka w tym planie jest okrojona z niektórych produkcji, jak "The Crown", "House of Cards", "Breaking Bad". Pakiet na razie nie został wprowadzony w Polsce.
więcej
|
Grupa CCC ma więcej tańszych marek. Ponad polowa sprzedaży w internecie, mniej na inwestycje
Według wstępnych danych w zeszłym kwartale finansowym grupa CCC przy wzroście przychodów o 18 proc. do 2,4 mld zł miała 197 mln skorygowanego zysku EBITDA. 51,7 proc. sprzedaży zrealizowano w internecie. HalfPrice ma już 84 sklepów stacjonarnych, firma planuje o jedną czwartą zmniejszyć inwestycje w segmentach CCC i HalfPrice.
więcej
|
Wielkie piłkarskie święto już za moment. W jaki sposób topowe marki docierają do fanów?
Mało co dorównuje sportowi w rozbudzaniu emocji i budowaniu społeczności. Zaangażowanie kibiców może być wykorzystane w ramach działań marketingowych - o ile prowadzimy je autentycznie. Jak wpisać sportową rywalizację i emocje w proces budowania marki? Oto kilka przykładów udanych kampanii, które mogą stać się inspiracją podczas planowania własnych działań reklamowych.
więcej
|
Ile ekranów potrzeba, żeby obejrzeć mecz piłkarski? Meta przedstawia dane, jak przeżywamy największe imprezy sportowe
Wszyscy kibice tworzą wspólnotę, ale dzisiaj fanem sportu można być bez chodzenia na mecze. Strony związane z piłką nożną mają 480 milionów obserwujących na Facebooku, a wśród najpopularniejszych kont Instagramowych na świecie roi się od profili piłkarzy. Nadchodzące tygodnie będą czasem niezwykłych futbolowych emocji, które będziemy przeżywać w znacznej mierze online.
więcej
|
Jak wykorzystać piłkarskie emocje w budowaniu marki? Poradnik Meta
Kibice na całym świecie przygotowują się na sportowe święto, a piłkarskie emocje już wkrótce sięgną zenitu. To samo robią sprytni marketerzy – planują działania, które przekują gorące nastroje i uwagę fanów futbolu na wyniki ich firm. Ale jak robić to skutecznie? Meta przygotowała wyjątkowy przewodnik, który pomaga znaleźć odpowiedź na to pytanie.
więcej
|
Black Friday 2022 - streetwearowe stylizacje w Sizeer! Jesteś fanem ulicznej mody? Czekasz na Black Friday, bo masz zamiar upolować w niższej cenie buty, ubrania i akcesoria, które od dawna chodzą Ci po głowie? Wpadaj do Sizeer i działaj! W czarny piątek wiele produktów z listy pod tytułem „streetwearowy must have” możesz dostać za mniej. Jakie elementy stylówki od znanych brandów szczególnie warto mieć na celowniku? Podpowiadamy! materiał partnerskiwięcej |
|
|