|
|
|
|
|
|
|
Firma należąca do Canal+ uruchomiła własną przestrzeń w metaverse
Firma medialna SPI International, która obecnie wchodzi w skład Grupy Canal+, ogłosiła uruchomienie swojej pierwszej przestrzeni w metaverse - Casa FilmBox. Na wirtualną przestrzeń składają się audytorium, sale konferencyjne, galerie i sale wystawowe, które prezentują treści i produkty oferowane przez SPI.
więcej
|
,,To nie ze mną" pierwszym serialem Grupy Kino Polska z premierą w serwisie FilmBox+. ,,Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom widzów"
W sobotę, 16 października w FilmBox+ - dzień przed premierą w Stopklatce - zadebiutuje nowy serial „To nie ze mną”. Będzie to pierwszy serial Grupy Kino Polska z premierą w serwisie VOD nadawcy.
więcej
|
850 tys. widzów reality-show Polsatu ,,Ninja Warrior Polska 6", program stracił 200 tys. oglądających
Szósty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 850 tys. widzów, o 200 tys. osób mniej niż czwarta odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kolejne zwolnienia u właściciela TVN, tym razem w pionie telewizyjnym
Warner Bros. Discovery przeprowadził kolejne zwolnienia, przede wszystkim w pionie Warner Bros. Television Group. Koncern w najbliższym czasie chce oszczędzać także na podróżach służbowych.
więcej
|
Maciej Muzyczuk odwołany ze stanowiska w biurze programowym TVP
Kolejna zmiana na dyrektorskim stanowisku w telewizji Polskiej. Dotychczasowy wicedyrektor biura programowego TVP, Maciej Muzyczuk, kilka dni temu został odwołany ze stanowiska.
więcej
|
Nielsen wprowadza pomiar reklam dynamicznych w Polsce
Nielsen od października umożliwia swoim klientom rozpoznanie reklam dynamicznych (DAI, czyli tzw. addressable tv) oraz zbiorcze raportowanie ich wyników w ramach pomiaru oglądalności telewizji w domach.
więcej
|
Wpadka "Wiadomości". Danuta Holecka błędnie podała miejsce pracy zatrzymanego Macieja Wituckiego
Danuta Holecka, zapowiadając w środowych „Wiadomościach” TVP1 materiał o zatrzymaniu Macieja Wituckiego, omyłkowo powiedziała, że jest on byłym szefem sieci sklepów, mając prawdopodobnie na myśli sieć Lewiatan, gdy w rzeczywistości Witucki kieruje Konfederacją Lewiatan. Błędną zapowiedź usunięto z wydania serwisu zamieszczonego na stronach TVP.
więcej
|
Stacja TTV udostępniła zwiastun programu ,,Nasi w mundurach", emisja cyklu od 25 października (wideo)
Od 25 do 30 października TTV emitować będzie nowy 6-odcinkowy program „Nasi w mundurach”, w którym gwiazdy stacji odbędą szkolenie wojskowe. Stacja udostępniła zwiastun produkcji.
więcej
|
Brak serwisów sportowych przed ,,Wiadomościami". Jest wyjaśnienie szefa programowego TVP
Od początku tygodnia przed głównym wydaniem „Wiadomości” TVP1 nie są nadawane serwisy sportowe. Dyrektor programowy TVP Krystian Kuczkowski zdradził na Twitterze, że ma to związek z finałowymi odcinkami programu „Jeden z dziesięciu”. Sytuacja ma wrócić do normy w czwartek.
więcej
|
Reporter TVN24 nie mógł wejść na konferencję z ministrami na uczelni Rydzyka. ,,Jak przestaniecie kłamać, będę rozmawiał"
Reporter TVN24 Mariusz Sidorkiewicz nie został wpuszczony na konferencję o tematyce energetycznej, z udziałem ministrów Jacka Sasina i Anny Moskwy, zorganizowaną w toruńskiej Akademii Kultury Społecznej i Medialnej. - Jak przestaniecie kłamać, będę rozmawiał - stwierdził o. Tadeusz Rydzyk.
więcej
|
TVP będzie pokazywać mecze reprezentacji siatkarskich także w 2023 roku
Również przyszłym roku Telewizja Polska będzie pokazywała mecze o punkty naszych reprezentacji siatkarzy i siatkarek. Publiczny nadawca od kilku lat pozyskuje sublicencję do tych transmisji od Polsatu.
więcej
|
Harry Styles z największą ilością nominacji do MTV EMA 2022, Wieniawa, Margaret, Mata i Kaminski wśród polskich nominowanych
Największą liczbę nominacji do MTV EMA 2022 uzyskali Harry Styles, Taylor Swift, Nicki Minaj i ROSALÍA. W kategorii „najlepszy polski artysta” powalczą Julia Wieniawa, Margaret, Mata, Ralph Kaminski oraz Young Leosia. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 13 listopada w Düsseldorfie.
więcej
|
Roztańczona trasa Virtual Dancer Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Żakowski odpowiada na list otwarty ws. Lisa: Winę musi wykazać oskarżyciel
„Trzy miesiące to bardzo dużo czasu. Na wykluczenie i na uwiarygodnienie zarzutów. Dlatego teraz konieczne jest rozstrzygnięcie. Jak w praworządnym państwie nie można bez końca trzymać podejrzanego w areszcie, tak w demokratycznych mediach nie można dziennikarza (...) bezterminowo trzymać w stanie zawieszenia” - pisze Jacek Żakowski w odpowiedzi na list otwarty do Radia TOK FM ws. obecności Tomasza Lisa w jego audycjach.
więcej
|
|
Nowa KRRiT będzie pracować szybciej? ,,Wspomniano o wyroku w sprawie TVN24"
Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji będą spotykać się dwa razy w tygodniu, a nie jak do tej pory raz. Zasiadający w KRRiT prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że podczas czwartkowego posiedzenia wspomniano m.in. o wyroku dotyczącym bezczynności organu podczas procesu koncesyjnego TVN24.
więcej
|
|
Radio 357 udostępniło patronom nową aplikację. Ma odświeżony wygląd i lepsze funkcjonalności
Przebudowany silnik, odświeżony design a w konsekwencji - lepsza czytelność treści i poprawiona funkcjonalność. Takie są główne cechy nowej aplikacji Radia 357, którą rozgłośnia udostępniła właśnie patronom do testowania. Po zakończeniu testów i wprowadzeniu sugerowanych zmian, aplikacja trafi do wszystkich użytkowników.
więcej
|
|
Znamy nominowanych do Nagrody Woyciechowskiego w kategorii "Autor internetowy"
Katarzyna Gandor (Kasia Gandor), Maciej Okraszewski (Dział Zagraniczny) oraz Jarosław Wolski (WoW - Wolski o Wojnie) to osoby nominowane do Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2022 w kategorii „Autor internetowy”. Nagroda zostanie przyznana po raz pierwszy, a ogłoszenie zwycięzcy nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Warszawie 16 listopada br.
więcej
|
|
Jest wniosek o przedłużenie koncesji Radia Tok FM
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynął wniosek od nadawcy radia Tok FM o przedłużenie koncesji na nadawanie – na kolejnych 10 lat. Spółka Inforadio miała na to czas do początku listopada br.
więcej
|
|
Magazyn ,,Rzut na mapę" nową propozycją portalu RMF24.pl.
Ruszył nowy cotygodniowy magazyn na RMF24.pl: „Rzut na mapę”. Sukcesywnie przybliżane będą w nim najnowsze wydarzenia na froncie wojny rosyjsko-ukraińskiej. Odcinki publikowane są w formie wideo co piątek, w pierwszym Krzysztof Berenda rozmawiał z gen. Mirosławem Różalskim.
więcej
|
|
Redakcja TOK FM chce wyjaśnień od Tomasza Lisa na antenie
Redakcja radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) opublikowała stanowisko ws. udziału Tomasza Lisa w audycjach stacji. Zaprasza dziennikarza do udzielenia na antenie wywiadu. „Bez takiej rozmowy i bez wyjaśnień złożonych naszym Słuchaczkom i Słuchaczom powrót red. Lisa do występów w TOK FM w jakiejkolwiek roli nie jest możliwy” - podkreślono. Tomasz Lis nie wyklucza, że zaproszenie przyjmie.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Orlen szuka agencji PR do obsługi sponsoringu
PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług PR w obszarze sponsoringu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nielsen wprowadza pomiar reklam dynamicznych w Polsce
Nielsen od października umożliwia swoim klientom rozpoznanie reklam dynamicznych (DAI, czyli tzw. addressable tv) oraz zbiorcze raportowanie ich wyników w ramach pomiaru oglądalności telewizji w domach.
więcej
|
Film Produkcja znów z zyskiem, 96 proc. wpływów z reklam
W ub.r. Film Produkcja osiągnęła wzrost przychodów o 70,6 proc. do 36,51 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 381,9 tys. zł do 1,5 mln zł.
więcej
|
Jet Line potroiło zysk, 7 mln zł więcej wpływów
W ub.r. przychody firmy reklamy zewnętrznej Jet Line zwiększyły się o 30,8 proc. do 29,63 mln zł, a zysk netto - z 1,29 do 4,56 mln zł.
więcej
|
UOKiK uruchamia filtr AR w mediach społecznościowych do oznaczania reklam
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił filtr AR na Instagramie i Facebooku - "OznaczamReklamy".
więcej
|
Konsumenci odwracają się od nieetycznych i antyspołecznych marek
Co piąty konsument w Polsce odwrócił się od firmy lub brandu za nieetyczne lub antyspołeczne zachowanie, a jednocześnie aż 68 proc. z nas uważa, że posiada realny wpływ na działanie marek - wynika z badania Sustainable Brands Poland oraz Ipsos.
więcej
|
Qczaj, Kamila Kalińczak, Architekt Porządku i Joanna Banaszewska w spocie Allegro Polecam
Influencerzy Qczaj, Kamila Kalińczak, Architekt Porządku i Joanna Banaszewska zostali ambasadorami najnowszej kampanii programu afiliacyjnego Allegro Polecam. Za kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja 99 Złota Proporcja.
więcej
|
Febrisan w reklamie przywraca spokój i naturalny rytm
Marka Febrisan, należąca do Orifarm Healthcare, ruszyła z kampanią, będącej równolegle launchem nowego pozycjonowania. Marka pokazuje w niej, że przywraca spokój bohaterom, w których życie wdarł się chaos spowodowany przeziębieniem i grypą.
więcej
|
Magda Baljon head of creative w Green Parrot
Magda Baljon, od 6 miesięcy creative team leader w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, awansowała na head of creative.
więcej
|
CEWE klientem agencji Kamikaze
Agencja Kamikaze zwyciężyła w przetargu koncernu CEWE na obsługę jego marek CEWE i CEWE Fotojoker na rynku polskim. Współpraca właśnie rusza, dotyczyć będzie działań w kanałach social mediowych obu brandów.
więcej
|
Timecode Film Production w nowym biurze
Obchodzący w tym roku swoją 18 rocznicę powstania dom produkcyjny Timecode Film Production, ma nową siedzibę, przy Placu Konesera w Warszawie.
więcej
|
Lukas Podolski ambasadorem marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Lukas Podolski, piłkarz Górnika Zabrze i dawny reprezentant Niemiec w piłce nożnej, nowym ambasadorem marki Volkswagen Samochody Dostawcze.
więcej
|
Bartosz Tąpała w Questpass
Bartosz Tąpała zaczął pracę w agencji Questpass jako technical support manager. Wcześniej pracował w Waytogrow.
więcej
|
Bakalland z Purellą tworzą FoodWell. Marki się nie zmienią
Bakalland łączy się z Purellą, nową nazwą firmy będzie FoodWell - poinformowano w komunikacie prasowym.
więcej
|
Nadine Reich w dziale obsługi klienta 19 Południka
Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Nadine Reich, która objęła stanowisko project managera.
więcej
|
Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA 4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Mniej pracy zdalnej w Ringier Axel Springer Polska
Zarząd Ringier Axel Springer Polska zapowiedział zwolnienia grupowe, likwidację drukowanego magazynu „Auto Świat” czy serwisu Literia.pl. Zmiany obejmą jednak też pozostających w firmie pracowników i dotyczyć będą trybu ich pracy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora da 1,2 mln zł pracownikom na spłatę kredytów mieszkaniowych
Zarząd Agory zdecydował o przesunięciu 1,2 mln zł na fundusz mieszkaniowy dla pracowników. Działająca w firmie „Solidarność” chce, żeby zatrudnieni dostali też drugi w br. dodatek inflacyjny.
więcej
|
Nowa członkini KRRiT nie będzie już pisać felietonów do ,,Sieci"
Medioznawczyni dr Hanna Karp poinformowała, że po tym jak została powołana do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, nie będzie już pisała regularnie felietonów do tygodnika „Sieci” (Fratria).
więcej
|
Ks. Boniecki w ,,Tygodniku Powszechnym" opowiada o udarze. Chce wrócić do pisania
„Tuż po udarze myślałem, że prawdopodobnie niebawem umrę. Nie czułem żadnej trwogi, grozy przemijania. Zatrzymanie mózgu. Koniec (…). Zanik wiary... Nic się z nim nie da zrobić. Jest w środku, w człowieku” - mówi w ks. Adam Boniecki, redaktor senior „Tygodnika Powszechnego” w rozmowie z najnowszego numeru tytułu.
więcej
|
Producenci papieru mają problemy - produkcja spada, rośnie zadłużenie. Odczuje to branża poligraficzna
Zaległości producentów papieru wobec kontrahentów i banków wzrosły do ponad 239 mln zł - wynika z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i bazy informacji kredytowych BIK. Eksperci zwracają uwagę, że konsekwencje wojny w Ukrainie są przez branżę mocno odczuwane.
więcej
|
|
|
Internetowa telewizja Ministerstwa Obrony Narodowej w 2023 roku. Będzie darmowa
Podległy Ministerstwu Obrony Narodowej Wojskowy Instytut Wydawniczy w przyszłym roku planuje uruchomić internetową telewizję. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl, resort nie planuje umieszczania tam płatnych treści.
więcej
|
Wiceprezes Wirtualna Polska Media o zarządzeniu zespołem: podstawą dobra komunikacja i zaufanie
- Jesteśmy w permanentnym procesie próbowania różnych rozwiązań, zbierania informacji zwrotnej od pracowników, dostosowywania modelu pracy w naszej organizacji tak, żeby pogodził wszystkie cele. Dla nas, jako biura reklamy wiodącego wydawcy mediowego najlepszymi kanałami pozyskiwania nowych pracowników są polecenia - o zarządzeniu zespołem mówi Przemysław Mańkowski, VP Sales w Wirtualna Polska Media.
więcej
|
Netflix zgadza się na niezależny pomiar oglądalności
Rewolucja w badaniach oglądalności platform streamingowych. Netflix dołączył do panelu brytyjskiej Rady Nadawców ds. Badania Widowni BARB (Broadcasters Audience Research Board). Po raz pierwszy najpopularniejszy serwis streamingowy świata pozwoli niezależnemu instytutowi badać swoją widownię. Do tej pory sam przekazywał dane o oglądalności.
więcej
|
Dostawcy internetu Netfliksa: we wrześniu jeden w górę, ośmiu w dół o 0,2 Mb/s
We wrześniowym indeksie prędkości dostawców internetowych Netflix, czyli comiesięcznym zestawieniu dostawców usług internetowych zapewniających najlepsze warunki korzystania z serwisu, jeden z operatorów w Japonii wyróżnił się poprawą oferowanej szybkości na tle innych.
więcej
|
UOKiK uruchamia filtr AR w mediach społecznościowych do oznaczania reklam
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił filtr AR na Instagramie i Facebooku - "OznaczamReklamy".
więcej
|
Sara James pierwszą Polką w programie Spotify Singles
Dzięki coverowi „lovely" Billie Eilish i nowej wersji oryginalnego utworu Sary „My Wave", Sara James została pierwszą Polką, która wydała swoje piosenki w ramach programu Spotify Singles.
więcej
|
Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Influencerki promują trujące grzyby w sieci. "Dopiero się rozkręcam!"
Sezon na grzyby w pełni, więc w social mediach przybywa wpisów na temat ich zbierania. Wykorzystują to influencerzy, którzy zaczęli promować zbieranie i spożywanie grzybów trujących. I chociaż mają świadomość, że jest to nieodpowiedzialne raczej nie zamierzają z tego rezygnować, bo wiedzą, że kontrowersje rozchodzą się zdecydowanie szerzej niż materiały merytoryczne. - Pozycja influencerów wynika z liczby i zaangażowania śledzących ich społeczności.Szkodliwe treści, promowanie postaw zagrażających zdrowiu lub życiu powinno stanowić czerwoną flagę dla fanów i marketingowców, szukających ambasadorów dla swoich brandów - uważa Urszula Podraza, ekspertka od doradztwa komunikacyjnego.
więcej
|
Orlen szuka agencji PR do obsługi sponsoringu
PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług PR w obszarze sponsoringu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
NBP: wypowiedzi dwójki członków RPP to brutalna, bezpardonowa polityka
Narodowy Bank Polski skrytykował niedawne wypowiedzi dwójki członków Rady Polityki Pieniężnej, oceniając, że mogą „trwale ingerować w wizerunek NBP i wpływać na stabilność systemu finansowego kraju”. - Pierwszy raz w historii NBP brutalna i bezpardonowa polityka zawitała w RPP i wykorzystała siłę autorytetu, jaki przez lata budowali członkowie Rady - skomentowano w komunikacie NBP.
więcej
|
Hill+Knowlton Strategies Poland: wpływy 19 proc. w górę, bez 1 mln zł zysku
Agencja komunikacji Hill+Knowlton Strategies Poland (należy do koncernu WPP) w ub.r. zwiększyła przychody o 18,7 proc. do 19,08 mln zł, natomiast przy wzroście kosztów operacyjnych o 30 proc. jej zysk netto zmalał z 1,89 mln zł do 845,4 tys. zł.
więcej
|
|
|