|
|
|
|
|
|
|
TVP zapewnia, że nie wycofuje się z disco polo. ,,Nie dzielić społeczeństwa przez pryzmat muzycznych gustów"
Telewizja Polska w przesłanym nam oświadczeniu podkreśla, że po zmianie kierownictwa nie ma mowy o wykluczaniu disco polo z oferty programowej. - Takie spekulacje są bezpodstawne. TVP nie wyraża zgody na dzielenie społeczeństwa przez pryzmat gustów muzycznych - podkreśla. W październiku TVP2 pokaże „Roztańczony PGE Narodowy” z udziałem Zenka Martyniuka, a żona piosenkarza będzie gotować w „Pytaniu na śniadanie”.
więcej
|
Po awarii transmisji Bayern-Barcelona na Polsat Box Go posypały się rekordowe skargi do UOKiK
Po tym jak serwery Polsat Box Go nie wytrzymały zainteresowania meczem Ligi Mistrzów Bayern Monachium - FC Barcelona, na nadawcę wpłynęło blisko 40 skarg konsumenckich do UOKiK - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Urząd skierował już do Cyfrowego Polsatu prośbę o wyjaśnienie problemów z transmisją w streamingu.
więcej
|
TVP szykuje drugą część filmu ,,Nasz człowiek w Warszawie" - o relacjach Donalda Tuska z Niemcami
Telewizyjna Agencja Informacyjna szykuje drugą część dokumentu, pt. „Nasz człowiek w Warszawie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Podobnie jak część pierwsza, i ta poświęcona będzie życiorysowi Donalda Tuska, jednak - jak mówią nasi informatorzy - nacisk zostanie położony na relacje byłego premiera z Niemcami. Twórcą dokumentu ponownie jest Marcin Tulicki.
więcej
|
UKE uchylił zgodę na emisję MUX-u lokalnego. ,,Usamodzielniamy się"
Z najnowszego wykazu Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że uchylono zgodę na emisję z MUX-L3 z obiektu Częstochowa-Błeszno. Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE, która jest nadawcą multipleksu tłumaczy Wirtualnemedia.pl, że wkrótce emisja zostanie wznowiona z innego obiektu.
więcej
|
Antena HD z nową oprawą. ,,Pierwszy etap rozwoju kanału" (wideo)
Stacja Antena HD zaczęła nadawanie w nowej oprawie wizualnej. - Stacją interesuje się coraz więcej widzów i dajemy im to czego najbardziej od nas oczekują - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Warda, szef kanałów telewizyjnych MWE Networks.
więcej
|
Agnieszka Giełażyn-Sasimowicz nową szefową TVP3 Białystok
W poniedziałek, krótko po dymisni Eugeniusza Szpakowskiego, prezes Telewizji Polskiej na stanowisko dyrektora ośrodka TVP3 Białystok powołał Agnieszkę Giełażyn-Sasimowicz. Ostatnio była rzeczniczką prasową regionalnego oddziału Wód Polskich.
więcej
|
,,Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2022" zyskała widzów w TVP2
Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2022” w jesiennej ramówce oglądało średnio 1,10 mln widzów, o 40 tys. oglądających więcej niż zeszłoroczna edycja cyklu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
575 tys. widzów śledzi ,,Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej" w Polsacie
Pierwsze cztery odcinki nowego programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” oglądało średnio 575 tys. widzów.
więcej
|
Kolejny kanał informacyjny z CNN w nazwie
Rumuński kanał informacyjny Antena 3 we wtorek zmieni nazwę na CNN Antena 3. Rebranding to efekt współpracy z Warner Bros. Discovery. 2 lata temu firma udzieliła franczyzy na używanie tej marki m.in. czeskiej komercyjnej telewizji Prima i ruszył CNN Prima News.
więcej
|
Kultowy serial ,,Łowcy skarbów" w Antena HD
W Antena HD zadebiutował kultowy serial „Łowcy skarbów”.
więcej
|
TVP szuka firmy do usług SMS-owych
Telewizja Polska w ramach przetargu zamierza wybrać firmę, która przez dwa lata będzie obsługiwać usługi nadawcy oparte na SMS-ach premium.
więcej
|
Cyfrowy Polsat sprzedaje akcje Modivo spółce Solorza, w rok zarobił 100 mln zł
Cyfrowy Polsat zawarł umowę sprzedaży wehikułowi inwestycyjnemu Zygmunta Solorza za 600 mln zł 10 proc. akcji spółki Modivo (dwaniej eobuwie) kontrolowanej przez grupę CCC. Rok temu kupił te walory za 500 mln zł.
więcej
|
Litewski kanał sportowy chce wejść do Polski
Zajmująca się dystrybucją kanałów telewizyjnych firma Pasjatv poinformowała, że do jej portfolio dołączył kanał Fight+ HD. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że nadawcą stacji poświęconej sportom walki jest litewska spółka. W przyszłości może uruchomić polską wersję językową.
więcej
|
Nowy serial ,,The Last of Us" w 2023 roku w HBO Max (wideo)
W 2023 roku w HBO i HBO Max odbędzie się premiera nowego serialu „The Last of Us”, opartego na znanej grze wideo o tej samej nazwie opracowanej przez Naughty Dog.
więcej
|
Nowy serial ,,Pięć gwiazdek" w TVP Kobieta
Od 1 października w TVP Kobieta będzie można oglądać nowy serial „Pięć gwiazdek”.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Disco Polo 30 lat później" i ,,Łączy nas muzyka" jesienią w Disco Polo Music
W sobotę, 1 października w Disco Polo Music wystartuje jesienne ramówka, w której znajdą się kontynuacje sprawdzonych programów.
więcej
|
Eugeniusz Szpakowski pierwszym dyrektorem regionalnym TVP odwołanym przez Mateusza Matyszkowicza
Prezes Telewizji Polskiej Mateusz Matyszkowicz zdymisjonował Eugeniusza Szpakowskiego ze stanowiska dyrektora TVP3 Białystok. To pierwsza roszada w ośrodkach regionalnych, o której zdecydował nowy prezes TVP.
więcej
|
Noweinwestycje.pl - ruszył nowoczesny serwis z ogłoszeniami nieruchomości z rynku pierwotnego Grupa Morizon-Gratka uruchomiła serwis dedykowany dla ogłoszeń nieruchomości z rynku pierwotnego. Dzięki nowatorskiej technologii i przy użyciu systemu rekomendacji poszukiwanie nowego mieszkania nigdy nie było tak proste i intuicyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF MAXXX z nowym logo i krótszą nazwą
We wtorek, 27 września - w dniu swoich 18. urodzin - radio RMF MAXXX zmienia logo i modyfikuje zapis nazwy. Od teraz będzie pisana przez dwie litery X. - Z punktu widzenia anteny i słuchaczy stacji nic się nie zmienia, bo fonetycznie nazwa rozgłośni pozostaje taka sama - wyjaśnia Jarosław Pioterczak, dyrektor programowy rozgłośni.
więcej
|
|
Małe i katolickie rozgłośnie chcą wsparcia finansowanego w związku DAB+
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poinformowała, że w ramach konsultacji dotyczących wyłączenia analogowej emisji radiowej FM wpłynęło do niej 46 stanowisk nadawców, organizacji i instytucji oraz 12 opinii osób prywatnych. Mali i katoliccy nadawcy liczą na wsparcie finansowe państwa w związku z przejściem na DAB+.
więcej
|
|
Piotr Najsztub przechodzi z audycją ,,Prawda nas zaboli" do Resetu Obywatelskiego
Od najbliższego piątku Piotr Najsztub będzie prowadził swoją audycję „Prawda nas zaboli” w internetowym radiu Reset Obywatelski. Poprzednio cykl był emitowany w Radiu TOK FM, które na początku września zakończyło współprace z Najsztubem.
więcej
|
|
Radio 357 planuje posadzić 3,57 ha lasu. Ambasadorem akcji Tomasz Rożek
Rusza akcja „Posadź z nami las!” Radia 357. W jej ramach radiowa społeczność ufunduje, a następnie pomoże posadzić las o powierzchni 3,57 hektara. Ambasadorem akcji jest współpracujący ze stacją dr Tomasz Rożek. Las „od patronów” wyrośnie w Suchowoli. Do akcji może włączyć się każdy, finansując metr kwadratowy nowego lasu poprzez stronę las.Radio357.pl.
więcej
|
|
TOK FM nowym liderem we Wrocławiu. Stacja wyprzedziła RMF FM
Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od marca do sierpnia br. było TOK FM, które wyprzedziło RMF FM. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Nie żyje dziennikarka Radia Eska Sylwia Kurzela
Zmarła dziennikarka łódzkiego oddziału Radia Eska Sylwia Kurzela. Od lat zmagała się z chorobą nowotworową.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Nowe rekomendacje UOKiK na temat oznaczeń reklamy w social mediach mają uporządkować rynek infuencer marketingu
W poniedziałek prezes UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania reklam w mediach społecznościowych. Zdaniem ekspertów, regulacje zawierają wiele potrzebnych wskazówek dla wszystkich stron tworzących rynek, co na pewno pozytywnie przełoży się na funkcjonowanie branży influencer marketingu. Z drugiej strony, wyzwaniem będzie egzekwowanie rekomendacji i edukacja, zwłaszcza mniejszych twórców.
więcej
|
Publicis Groupe wprowadza narzędzie do ograniczenia śladu węglowego
Holding reklamowy Publicis Groupe (należą do niego takie agencje, jak Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi, Starcom) wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży.
więcej
|
Wpadka Borysa Szyca: wpis reklamowy z instrukcją, jak go zamieścić
Przez trzy minuty na fanpejdżu Borysa Szyca można było przeczytać, co popularny aktor powinien tego dnia opublikować w swoich mediach społecznościowych. Choć później treść wpisu została zmieniona, to nadal jej pierwotną wersję można przeczytać.
więcej
|
TVP szuka firmy do usług SMS-owych
Telewizja Polska w ramach przetargu zamierza wybrać firmę, która przez dwa lata będzie obsługiwać usługi nadawcy oparte na SMS-ach premium.
więcej
|
Produkty Pepsi sprzedawane przez interaktywne eRoboty w sklepach Carrefour
Carrefour wspólnie ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo, rozpoczął w Polsce pilotażowy program promocyjny z użyciem samojezdnych eRobotów. Dwa urządzenia sprzedające napoje Pepsi oraz chipsy Lay’s można już spotkać w sklepach Carrefour zlokalizowanych w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie.
więcej
|
Joanna Brodzik reklamuje Kodano Optyk
Joanna Brodzik, aktorka znana m.in. z seriali "Magda M." czy "Rozlewisko" została ambasadorką salonów Kodano Optyk.
więcej
|
Podatek cukrowy do zmiany. Rząd szykuje modyfikacje opłaty
Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w tzw. podatku cukrowym, który od 2021 r. obejmuje napoje z dodatkiem substancji słodzących. W nowej wersji opłata ma objąć także napoje sprzedawane przez internet.
więcej
|
Unilever szuka nowego dyrektora generalnego
Koncern Unilever, właściciel takich marek, jak Domestos, Rama, Cif, Dove czy Axe rozpoczyna poszukiwania nowego dyrektora generalnego. Obecny - Alan Jope - poinformował, że w przyszłym roku odchodzi na emeryturę.
więcej
|
Natalia Nykiel w kampanii Avon zachęca nastolatki do samobadania piersi
Marka Avon startuje z nową kampanią edukacyjną „Normalne, że ich dotykam" skierowaną do nastolatek. Jej celem jest zaszczepienie prozdrowotnych postaw wśród dziewczyn od 16. roku życia. Ambasadorką akcji jest piosenkarka Natalia Nykiel.
więcej
|
Intel Aktualizuje Bajki i zachęca dziewczynki do programowania
Intel i Fundacja IT Girls postanowili zmierzyć się z wyzwaniem postrzegania zawodu programistki w ramach najnowszej ogólnopolskiej kampanii "Intel Aktualizuje Bajki".
więcej
|
Paula Bagińska w zespole operacyjnym Rebel Tang
Paula Bagińska została nową operations managerką w firmie food-tech Rebel Tang.
więcej
|
Papaya Films wzmacnia zespół, dołączają Wojciech Barczuk i Adrian Kuciel
Reżyser Wojciech Barczuk i operator Adrian Kuciel w rosterze twórców Papaya Films.
więcej
|
Wyżnikiewicz, Szkiela i Makowski w zespole Dentsu Creative
Do zespołu kreacji agencji Dentsu Creative dołączyły trzy nowe osoby - Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski.
więcej
|
Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6
Oleofarm wprowadza na rynek nowy suplement diety MAG-Vitum B6 - magnez w formie cytrynianu z witaminą B6. Kampanię przygotowała agencja Heads Advertising.
więcej
|
Amundsen z nową platformą komunikacji "Układaj świat po swojemu"
Marka wódki Amundsen (Stock Polska) prezentuje nową platformę komunikacji – „Układaj świat po swojemu".
więcej
|
UOKiK rekomenduje influencerom sposób reklamy w social mediach
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zbiór rekomendacji dotyczących oznaczania reklam w mediach społecznościowych.
więcej
|
Nowy konkurs napojów Hemp Tea, produkt dostępny sklepach Lidl oraz Netto Produkty marki Hemp Tea, które miały swoja premierę w wakacje rozszerzają sieć dystrybucji. Od 19.09 dostępne są w sklepach Lidl oraz Netto na terenie całej Polski. Akcji towarzyszy konkurs, w którym nagroda główna to gotówka o wartości 10 000 PLN. W kampanię promocyjną marki w dalszym ciągu zaangażowany jest Karol „Blowek” Gązwa. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Lis publikuje oświadczenie ws. okładki ,,Newsweeka" z Rymanowskim: ,,Jeśli poczuł się dotknięty, jest mi przykro"
W poniedziałek Tomasz Lis na Twitterze zamieścił oświadczenie, w którym pisze, że „jest mu przykro”, jeśli Bogdan Rymanowski poczuł się dotknięty jego wpisem twitterowym z końca zeszłego roku z okładką „Newsweeka”. To rezultat ugody między stronami. - To rozwiązanie satysfakcjonuje redaktora Rymanowskiego - mówi nam mec. Maciej Zaborowski reprezentujący Lisa.
więcej
|
Burda podnosi cenę kolejnego magazynu
Dwutygodnik „Viva!” (Burda Media Polska) od najnowszego wydania, które ukazało się w czwartek 22 września, kosztuje 5,99 zł. To o 1 zł więcej niż dotąd. „Viva” to kolejny tytuł wydawnictwa, który podrożał w ostatnim czasie.
więcej
|
Pogrzeb Tomasza Wołka w piątek
Ostatnie pożegnanie dziennikarza Tomasza Wołka odbędzie się w najbliższy piątek 30 września w Warszawie.
więcej
|
Nie żyje Przemysław Łuczak, były szef ,,Nowości Dziennika Toruńskiego"
Zmarł były redaktor naczelny „Nowości Dziennika Toruńskiego”, Przemysław Łuczak. Szefował gazecie przez siedem lat, do 2004 roku. – Przemek miał szacunek ekipy – wspomina były wiceszef tego dziennika, Mariusz Załuski. Dziennik, któremu przewodził, wydrukował nekrolog Łuczaka, wykupiony przez rodzinę.
więcej
|
|
|
Nowe rekomendacje UOKiK na temat oznaczeń reklamy w social mediach mają uporządkować rynek infuencer marketingu
W poniedziałek prezes UOKiK opublikował rekomendacje dotyczące oznaczania reklam w mediach społecznościowych. Zdaniem ekspertów, regulacje zawierają wiele potrzebnych wskazówek dla wszystkich stron tworzących rynek, co na pewno pozytywnie przełoży się na funkcjonowanie branży influencer marketingu. Z drugiej strony, wyzwaniem będzie egzekwowanie rekomendacji i edukacja, zwłaszcza mniejszych twórców.
więcej
|
Po awarii transmisji Bayern-Barcelona na Polsat Box Go posypały się rekordowe skargi do UOKiK
Po tym jak serwery Polsat Box Go nie wytrzymały zainteresowania meczem Ligi Mistrzów Bayern Monachium - FC Barcelona, na nadawcę wpłynęło blisko 40 skarg konsumenckich do UOKiK - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Urząd skierował już do Cyfrowego Polsatu prośbę o wyjaśnienie problemów z transmisją w streamingu.
więcej
|
Rafał Warecki i Michał Chabas w zarządzie Iberionu
Z początkiem października do zarządu spółki Iberion, wydającej m.in. serwisy Goniec.pl, Swiatgwiazd.pl, Smakosze.pl i Biznesinfo.pl, dołączą Rafał Warecki (wcześniej pracował m.in. w Wirtualnej Polsce i NextWeb Media) oraz Michał Chabas (poprzednio związany m.in. z PMPG Polskie Media).
więcej
|
Interia przejmuje Antyweb, Grzegorz Marczak dalej szefem redakcji
Grupa Interia (będąca częścią Grupy Polsat Plus) uzgodniła przejęcie 70 proc. udziałów serwisu technologicznego Antyweb. Jego redaktorem naczelnym pozostanie Grzegorz Marczak.
więcej
|
Wpadka Borysa Szyca: wpis reklamowy z instrukcją, jak go zamieścić
Przez trzy minuty na fanpejdżu Borysa Szyca można było przeczytać, co popularny aktor powinien tego dnia opublikować w swoich mediach społecznościowych. Choć później treść wpisu została zmieniona, to nadal jej pierwotną wersję można przeczytać.
więcej
|
TikTok wprowadza przycisk "nie lubię" na całym świecie
TikTok, po fazie testów, poinformował, że wprowadza przycisk "nie lubię" do komentarzy dla użytkowników platformy na całym świecie. Platforma liczy, że rozwiązanie to rozwiąże problemy z moderacją.
więcej
|
Wirtualna Polska uruchamia codzienne podsumowanie informacji WP Social News
Wirtualna Polska uruchomiła WP Social News, czyli narzędzie dostępne bezpośrednio w aplikacji Messenger, które każdego dnia przesyła podsumowanie najistotniejszych wiadomości. Narzędzie działa już w serwisach WP wiadomości, WP SportoweFakty oraz money.pl.
więcej
|
Amazon na pierwsze urodziny startuje z Ekskluzywnymi Okazjami Amazon Prime
Amazon ogłasza Ekskluzywne Okazje Amazon Prime – nowe, dwudniowe (11-12 października) wydarzenie zakupowe z którego skorzystać mogą wyłącznie klienci Prime.
więcej
|
Platforma emuze.me od e-muzyki debiutuje na rynku
Na polski rynek muzyczny wkroczyła nowa platforma emuze.me. Daje szanse niezależnym artystom i wytwórniom na wypromowanie swojej muzyki w największych serwisach streamingowych na całym świecie. Odpowiada za nią e-muzyka, która zajmuje się cyfrową dystrybucją muzyki.
więcej
|
UOKiK rekomenduje influencerom sposób reklamy w social mediach
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zbiór rekomendacji dotyczących oznaczania reklam w mediach społecznościowych.
więcej
|
SEO360 - game changer w branży SEO Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360® - najbardziej zaawansowane SEO jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest zatem swoistym game changerem. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zmiana klimatu najczęstszym tematem fake newsów
Dezinformacja w państwach Unii Europejskiej nie skupia się już wyłącznie na wątkach wojennych i pandemicznych. Fake newsy wojenne i pandemiczne stanowią już jedynie ok. co czwartą zweryfikowaną wiadomość. Popularność zyskują natomiast treści dotyczące zmiany klimatu czy inflacji - wynika z raportu European Digital Media Observatory (EDMO).
więcej
|
W sondażu IBRIS PiS ma prawie 6 pkt proc. przewagi nad KO
Gdyby wybory odbywały się w najbliższą niedzielę, na PiS zagłosowałoby 32,9 proc. ankietowanych, na KO - 27,1 proc., a na Polskę 2050 - 10,6 proc. - wynika z sondażu IBRiS przeprowadzonego dla "Rzeczpospolitej". Deklarowana frekwencja w wyborach przekroczyła 50 proc.
więcej
|
|
|