|
|
|
|
|
|
|
KRRiT ukarała TVN
TVP i Polsat nie są jedynymi nadawcami, których KRRiT ukarała w związku z autopromocją w programach informacyjnych. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, grzywnę nałożono także na TVN.
więcej
|
Ofensywa serialowa Playera: 10 własnych produkcji do końca przyszłego roku
Należący do TVN Warner Bros. Discovery serwis Player planuje do końca 2023 r. pokazać co najmniej 10 własnych seriali pod marką Player Original - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród planowanych tytułów znajdują się zarówno premiery, jak i nowe sezony seriali emitowanych już wcześniej.
więcej
|
Reality-show ,,Doda - 12 kroków do miłości" przyciąga do Polsatu 740 tys. widzów
Pierwsze trzy odcinki nowego show „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało średnio 742 tys. widzów. W porównaniu do nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie serialu „Kuchnia” widownia się niemal nie zmieniła - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amazon Prime Video pojawi się w ofercie Canal+ online? ,,Standardowa ankieta"
Platforma streamingowa Canal+ online rozsyła do subskrybentów ankietę. Oczekuje, żeby ocenili jej ofertę na tle konkurencji. Chce się też dowiedzieć jakie nowości powinny pojawić się w serwisie. W tym kontekście pada pytanie o wspólny pakiet z Amazon Prime Video.
więcej
|
Szersza oferta multipleksu eksperymentalnego TVP
Od wtorku do multipleksu eksperymentalnego Telewizji Polskiej, nadawanego w standardzie DVB-T2/HEVC dołączy kanał TVP Polonia. Tym samym dotrze do blisko 90 proc. społeczeństwa, które znajduje się w zasięgu MUX-u próbnego TVP. Nadawca chwali się też nowościami w jesiennej ramówce. Wrócić ma program informacyjny Polonia 24.
więcej
|
Producenci alarmują: telewizory 8K i 4K mogą zniknąć z rynku
Zrzeszający producentów m.in. telewizorów Związek Cyfrowy Polska ostrzega przed rozporządzeniem Komisji Europejskiej dotyczący ekoprojektowania dla wyświetlaczy elektronicznych. Zdaniem przedstawicieli branży, jego wejście w życie może doprowadzić do zniknięcia z rynku urządzeń pracujących w jakości 8K i wielu sprzętów 4K.
więcej
|
Niemal milion widzów reaktywowanego programu ,,Tak to leciało!" w TVP2
Pierwsze trzy odcinki reaktywowanego teleturnieju „Tak to leciało!” oglądało średnio 979 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Voice of Poland" w TVP2 zyskał 50 tys. widzów
13. edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,56 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii widownia talent-show wzrosła o 50 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie z widownią mniejszą o 330 tys. widzów
Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time 17. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,29 mln widzów, o 330 tys. osób mniej niż miał początek piętnastej edycji pokazany przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,51 mln widzów meczu Polaków z Niemcami o brązowy medal ME w koszykówce
Transmitowany w niedzielę w TVP2 i TVP Sport mecz o trzecie miejsce w ME w koszykówce mężczyzn pomiędzy Polską a Niemcami oglądało 1,51 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,Kasty" i ,,Polskich zabójczyń" potroił wpływy, strata zmalała o 560 tys. zł
W ub.r. firma Like Vision, odpowiadająca za produkcję m.in. cyklu „Kasta” dla Telewizji Polskiej i „Polskie morderczynie” dla Crime+Investigation Polsat CI Polsat, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych z 6,24 do 19,17 mln zł, a jej strata netto zmalała z 591,4 do 33,8 tys. zł.
więcej
|
TVP już czeka na chętnych do występu na Eurowizji 2023. Zwycięzcę wyłonią jurorzy oraz widzowie
Telewizja Polska ogłasza nabór chętnych do udziału w 67. Konkursie Piosenki Eurowizji, który w przyszłym roku odbędzie się w Wielkiej Brytanii. Zgłoszenia można nadsyłać do 15 stycznia, a polskiego reprezentanta poznamy 26 lutego 2023 r. Wyłonią go w głosowaniu członkowie pięcioosobowej komisji konkursowej powołanej przez TVP oraz widzowie.
więcej
|
Jacek Kurski ma zostać ministrem cyfryzacji
Były prezes TVP Jacek Kurski ma wejść do rządu jako szef ministerstwa cyfryzacji. Stać się ma to prawdopodobnie podczas najbliższej, jesiennej rekonstrukcji rządu. Wcześniej nieoficjalnie mówiło się o stanowisku wicepremiera dla byłego prezesa Telewizji Polskiej.
więcej
|
Canal+ zabezpieczył prawa do Ligi Mistrzów do 2027 roku
Grupa Canal+ poinformowała, że zabezpieczyła szereg praw sportowych na francuskim rynku. Do 2027 roku obowiązuje jej licencja na pokazywanie Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Prawa do Premier League wygasają w 2025 roku, do Rugby TOP 14 w 2027 roku, a do Formuły 1 w 2029 roku.
więcej
|
HBO promuje "Ród smoka" na Wawelu
W ramach promocji serialu HBO Max "Ród smoka" przez najbliższy tydzień na tarasie Zamku Królewskiego na Wawelu, na fanów czekać będzie serialowy Żelazny Tron. Każdy będzie mógł na nim zasiąść i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.
więcej
|
Telewizja Polska szuka dostawcy prądu na dwa lata
W ramach postępowania publicznego Telewizja Polska chce wybrać dostawcę energii elektrycznej na 24 miesiące.
więcej
|
Canal+ pokaże filmowe hity Universal i Sony Pictures pół roku po premierze
Francuski Canal+ podpisał umowę z Universal i Sony Pictures, na mocy której będzie emitować ich filmy zaledwie sześć miesięcy po premierze kinowej.
więcej
|
Fuzja Viasat i Inmarsat ze zgodą brytyjskiego rządu
Satelitarni operatorzy telekomunikacyjni - amerykański Viasat i brytyjski Inmarsat - otrzymali zgodę rządu Wielkiej Brytanii na fuzję. Uznał on, że transakcja nie zagraża bezpieczeństwu narodowemu. Do finalizacji umowy jeszcze jednak daleka droga.
więcej
|
Nadawca Red Carpet TV i Red TOP TV wchodzi na giełdę
4 października na bocznym rynku warszawskiej giełdy zadebiutuje firma Red Carpet Media Group, nadawca kanałów Red Carpet TV i Red TOP TV oraz platformy streamingowej Red Go. W ub.r. osiągnęła 6,84 mln zł przychodów i 2,13 mln zł zysku netto.
więcej
|
Francuskie TF1 i M6 rezygnują z fuzji
Proponowana fuzja francuskich grup telewizyjnych TF1 i M6, w wyniku której miały powstać największy konglomerat medialny we Francji, nie dojdzie do skutku.
więcej
|
,,Polska z góry. Zamki, dworki, pałace 3" w Planete+ i Canal+ online
W poniedziałek, 19 września w kanale Planete+ i serwisie Canal+ online odbyła się premiera trzeciej serii programu „Polska z góry. Zamki, dworki, pałace”.
więcej
|
TVP o przekopie przez Mierzeję Wiślaną: jak Kanał Sueski, przepłynie kontenerowiec
W „Panoramie” TVP przekop przez Mierzeję Wiślaną porównano do kanału Sueskiego, a w TVP Info pokazano wizualizację, w której przez przekop przepływa statek wyglądający na kontenerowiec.
więcej
|
Rusza "Akademia NBP". Międzynarodowe grono wykładowców Narodowy Bank Polski uruchomił projekt "Akademia NBP", obejmujący cykl kursów z zakresu bankowości centralnej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PZL zajmie się obsługą reklamową firmy Zott
Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Zott, producenta m.in. Jogobelli i Monte.
więcej
|
Artur Domek: z PLL LOT do Amazona
Artur Domek objął stanowisko marketing managera na region Europy Centralnej i Wschodnie w firmie Amazon. Ostatnio pracował w dziale marketingu PLL LOT.
więcej
|
275 nominacji do nagród KTR i 43 do Innovation 2022
SAR, KTR, Innovation i Cannes Lions ogłosili nominowanych w tegorocznych edycjach konkursów KTR i Innovation. O nagrody KTR powalczy 275 prac nominowanych. 43 projekty nominowano w Innovation 2022.
więcej
|
130 tys. zł dla Polsatu i 70 tys. zł dla TVP od resortu klimatu
Ministerstwo Klimatu i Środowisko udzieliło Telewizji Polsat, Telewizji Polskiej, Fundacji "Lux Veritatis", Eurozetowi i spółce Radio Muzyka Fakty zamówień na zakup czasu antenowego bez przetargów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Heineken chce wypuścić na rosyjski rynek własne wersje Coca-Coli, Fanty i Sprite
Rosyjski oddział Heinekena rozważa produkcję na tamtejszy rynek odpowiedników popularnych napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite - pisze dziennik "Kommiersant".
więcej
|
HBO promuje "Ród smoka" na Wawelu
W ramach promocji serialu HBO Max "Ród smoka" przez najbliższy tydzień na tarasie Zamku Królewskiego na Wawelu, na fanów czekać będzie serialowy Żelazny Tron. Każdy będzie mógł na nim zasiąść i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.
więcej
|
Joanna Jędrzejczyk poleca catering dietetyczny Republiki Smakoszy
„Dieta nie do pobicia”, to hasło nowej aktywacji dla marki cateringu dietetycznego Republika Smakoszy, której twarzą została Joanna Jędrzejczyk. Za jej obsługę reklamową odpowiada agencja H2) Creative.
więcej
|
"Wielka dolewka" w nowej kampanii Orange
Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa, informująca o wyjątkowej ofercie. Każdy, kto zdecyduje się na korzystanie z Orange na kartę, otrzyma nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y za 0 zł na start oraz 1200 GB przez cały rok.
więcej
|
McDonald's wznawia działalność w Ukrainie
We wtorek w Kijowie ponownie otworzą się placówki sieci McDonald's. Na początku będą realizować zamówienia telefoniczne i przez internet. Dla gości otworzą się w październiku.
więcej
|
Papaya Films i M&C Saatchi ze spotem dla marki Barclays
Londyński oddział domu produkcyjnego Papaya Films i agencja kreatywna M&C Saatchi realizują wspólnie kampanię reklamową dla Barclays – brytyjskiej firmy holdingowej, dostawcy usług finansowych.
więcej
|
Anna Moczulska awansuje na stanowisko head of digital analytics w Artegence
Anna Moczulska, dotychczasowa senior digital analyst w Artegence, objęła rolę head of digital analytics i zarządza wszystkimi działaniami zespołu odpowiedzialnego za analitykę produktów cyfrowych klientów.
więcej
|
Magdalena Różczka narratorką w nowym showreelu domu produkcyjnego Timecode
W mediach społecznościowych odbyła się premiera nowego showreela Timecode Film Production.
więcej
|
Colian reklamuje Jeżyki Coolki
Colian wprowadził na rynek nowość - Jeżyki Coolki w wydaniu Milk oraz Dark. Ich rynkowy debiut wspiera kampania autorstwa agencji Heads Advertising.
więcej
|
T-Mobile z reklamą oferty dla firm MagentaBiznes
Startuje nowa kampania T-Mobile z ofertą dla firm, MagentaBiznes bez limitów.
więcej
|
Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska w IAA Polska
Do grona członków IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyły Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska. Będą włączać się w realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów.
więcej
|
Samsung startuje z promocją telewizorów Excellence Line
Samsung rozpoczyna kampanię wspierającą promocję cashback do 4 tys. złotych na swoje telewizory z linii Excellence Line. Działania marketingowe obejmują telewizję, kanały digital oraz social media.
więcej
|
Franciszek Płóciennik dołączył do All Hands Agency
Do zespołu projektowego agencji marketingowej All Hands dołączył Franciszek Płóciennik obejmując funkcję project managera.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Angory" bez 4 proc. wpływów i 470 tys. zł zysku
Przychody sprzedażowe Wydawnictwa Westa-Druk publikującego tygodnik „Angora” w ub.r. zmalały o 4,3 proc. do 32,88 mln zł, a jego zysk - z 1,76 do 1,29 mln zł.
więcej
|
Były dziennikarz Polska Press ruszył z projektem ,,Gazeta Polska W Sieci". ,,Pismo tworzone przez dziennikarzy, nie propagandystów"
Były dziennikarz i redaktor Polska Press, Adam Buła, uruchomił w internecie autorski projekt medialny: „Gazetę Polską W Sieci”. Na razie jest to pismo w pełni darmowe, ukazujące się online dwa razy w tygodniu. - Umiem wyobrazić sobie drogi rozwoju i monetyzacji tego przedsięwzięcia, łącznie z ukazywaniem się w papierze - mówi Wirtualnemedia.pl Buła.
więcej
|
Holecka, Skowroński, Karnowski i Surmacz w kapitule konkursu dla dziennikarzy NBP
Danuta Holecka z TVP, Krzysztof Skowroński z SDP, Michał Karnowski z "Sieci" i Wojciech Surmacz z PAP kolejny rok znaleźli się w składzie jury konkursu Narodowego Banku Polskiego dla dziennikarzy im. Władysława Grabskiego
więcej
|
Wojciech Czuchnowski miał ,,promować fake newsa" Stonogi. ,,Nie odnoszę się do ścieku"
Dziennikarz „Gazety Wyborczej”, Wojciech Czuchnowski, podając dalej tweeta „Gazety Stonoga” o rzekomym buncie więźniów w Białołęce, miał „promować” nie tylko samo pismo, ale i fake newsy – zarzuciły portale TVP.Info i wPolityce.pl. – Retweet nie oznacza promowania czegokolwiek, nie będę odnosił się do ścieku – mówi dla Wirtualnemedia.pl Czuchnowski.
więcej
|
Krzysztof Stanowski przeprasza Dariusza Tuzimka za "naruszenie dóbr osobistych"
Na dole strony głównej serwisu Weszlo.com ukazały się przeprosiny jego założyciela Krzysztofa Stanowskiego dla felietonisty WP Sportowych Faktów Dariusza Tuzimka za „naruszenie jego dóbr osobistych w postaci godności i dobrego imienia” przez publikację książki Stanowskiego i artykuły na Weszlo.com. Przeprosiny widnieją też na stronie wydawnictwa Czerwone i Czarne.
więcej
|
|
|
Rusza polska wersja portalu Insight EU Monitoring. Zarządzającym Igor Janke
Fundacja Instytut Wolności we współpracy z Comecon Media startują w Polsce z portalem monitorującym prawotwórstwo Unii Europejskiej - Insight EU Monitoring. Szefem Instytutu jest Igor Janke i to on ma odpowiadać w dużej mierze za treści pojawiające się na portalu.
więcej
|
Platforma bookingowa HiPets przejmuje dwa portale o zwierzętach
HiPets, platforma oferująca rezerwację wizyt m.in. u lekarzy weterynarii, groomerów oraz behawiorystów, 1 września przejęła od grupy multimedialnej Petstar portale internetowe Psy.pl i Koty.pl. Spółka przejęła także prawa do organizacji plebiscytu „Serce dla Zwierząt” i ogólnopolskiej akcji społecznej „Zerwijmy łańcuchy”.
więcej
|
Poczta Polska podnosi ceny. Drożej za listy i paczki
Z początkiem października Poczta Polska podwyższy ceny wielu usług świadczonych w kraju, podrożeją m.in. listy i paczki. Firma uzasadnia to rosnącymi kosztami oraz spadającej liczbie dostarczanych listów.
więcej
|
Ruszyła aplikacja Kuźniara Voice House Club
Aplikacja Voice House Club, oferująca podcasty, e-booki i audycje oraz kontakt z ich twórcami, oficjalnie wystartowała. Założycielem Voice House jest Jarosław Kuźniar.
więcej
|
Polska bez zmian w globalnym rankingu prędkości internetu. Na czele Norwegia i Singapur
W sierpniu br. najszybszy internet stacjonarny na świecie posiadali użytkownicy w Singapurze, a najszybsza sieć mobilna dostępna była w Norwegii. Polska jest na 49. miejscu w rankingu prędkości internetu mobilnego oraz na 34. pozycji w wypadku sieci stacjonarnych - wynika z zestawienia Speedtest.net opublikowanego przez firmę Ookla.
więcej
|
Noweinwestycje.pl - ruszył nowoczesny serwis z ogłoszeniami nieruchomości z rynku pierwotnego
Grupa Morizon-Gratka uruchomiła serwis dedykowany dla ogłoszeń nieruchomości z rynku pierwotnego. Dzięki nowatorskiej technologii i przy użyciu systemu rekomendacji poszukiwanie nowego mieszkania nigdy nie było tak proste i intuicyjne.
więcej
|
SEO360 - game changer w branży SEO Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360® - najbardziej zaawansowane SEO jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest zatem swoistym game changerem. materiał partnerskiwięcej |
|
|