|
|
|
|
|
|
|
Sport tylko w tradycyjnej TV? ,,Wszędzie będziemy mieć streaming"
Podczas meczu z udziałem Roberta Lewandowskiego doszło do poważnej awarii Polsat Box Go. Choć kibice i dziennikarze sportowi nie zostawiają na streamingu sportowym suchej nitki, to Przemysław Frasunek, członek zarządu firmy Redge Technologies w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekonuje, że takie platformy to przyszłość i mogą działać dobrze.
więcej
|
Sąd o działaniach KRRiT ws. koncesji dla TVN7: rażące naruszenie prawa. ,,Wyrok przyjmujemy z satysfakcją"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zwlekając z wydaniem koncesji naziemnej dla TVN7 wykazała się bezczynnością mającą charakter „rażącego naruszenia prawa” - orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie. O zbadanie tej sprawy zwrócił się do nadawca. - Przyjmujemy informację o wyroku z satysfakcją - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Grupa TVN.
więcej
|
Przetarg na prawa do Ekstraklasy cały czas nie rozstrzygnięty. "Faza ustalania warunków"
Spółka Ekstraklasa wciąż nie informuje o wynikach przetargu na zakup praw do meczów od sezonu 2023/2024. - Projekt jest w fazie ustalania warunków - ucina Marcin Mikucki, dyrektor ds. komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy, pytany przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP pokaże koncert na otwarcie przekopu Mierzei Wiślanej
17 września Telewizja Polska pokaże koncert na otwarcie przekopu Mierzei Wiślanej. Transmitować go będzie z Elbląga TVP1. Impreza ma innych wykonawców i reżyserów, niż planowano na początku. Osobny koncert tego dnia w Elblągu przygotowuje Ministerstwo Infrastruktury - wystąpi na nim m.in. Cleo.
więcej
|
336 tys. widzów ,,Hotelu Paradise 6" w TVN7
Jesienne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” po ponad dwóch tygodniach emisji ogląda średnio 336 tys. widzów, o 107 tys. osób mniej niż nadawany rok temu czwarty sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ponad 820 tys. widzów ,,Ninja Warrior Polska 6" w Polsacie. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Szósty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 822 tys. widzów. To 220 tys. osób mniej niż czwarta odsłona programu emitowana w Polsacie rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN zmienia ramówkę. Stacja pokaże reportaż ,,Czarno na białym" o podkomisji smoleńskiej
Reportaż „Siła kłamstwa” o podkomisji smoleńskiej, kierowanej przez Antoniego Macierewicza, wyemitowany w TVN24 w cyklu „Czarno na białym”, trafi też na główną antenę TVN. Naziemna stacja pokaże go w najbliższą niedzielę wieczorem.
więcej
|
Polsat kręci 14. sezon ,,Gliniarzy". Oliwia Bieniuk oraz Natalia Brudniak w obsadzie
W wiosennej ramówce 2023 roku Telewizja Polsat emitować będzie czternasty sezon docu-crime „Gliniarze” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wystartowały zdjęcia do nowych odcinków produkcji, do obsady dołączyły Oliwia Bieniuk oraz Natalia Brudniak.
więcej
|
Pierwszy serial Stopklatki ,,To nie ze mną" zadebiutuje w stacji w październiku
W październiku w Stopklatce zadebiutuje serial „To nie ze mną”, będący pierwszą oryginalną produkcją fabularną stacji. W rolach głównych wystąpią Ada Szczepaniak i Adrian Zaremba.
więcej
|
,,Pajęczyna", spoty o szczepieniach i filmy dały House Media Company 24 mln zł wpływów i zysk
W ub.r. przychody domu producenckiego House Media Company zwiększyły się sześciokrotnie do mln zł, a wynik netto - z 1,29 mln zł straty do 317 tys. zł zysku. Firma wyprodukowała m.in. filmy „Druga połowa” i „Pod wiatr”, serial „Pajęczyna” dla TVN i spoty promujące szczepienia na covid.
więcej
|
Prof. Sadurski wygrał kolejny proces z TVP, nie musi przepraszać za ,,Goebbelsowskie media"
Sąd pierwszej instancji orzekł, że prof. Wojciech Sadurski nie naruszył dóbr osobistych Telewizji Polskiej, określając ją po zabójstwie Pawła Adamowicza mianem „Goebbelsowskich mediów”. Sadurski prawomocnie wygrał już w tej sprawie proces karny z TVP.
więcej
|
Red Carpet TV i RedTop TV będą nadawać w USA i Kanadzie, stacje dzięki technologii Addressable TV pokażą lokalne reklamy
Spółka Red Carpet Media rozpocznie nadawanie kanałów Red Carpet TV i RedTop TV w USA i Kanadzie. Stacje w obu krajach będą miały inne ramówki, a reklamy będą emitowane w technologii Addressable TV.
więcej
|
Bracia Walaszek w ,,Lego Masters 3", uczestnicy zostali wycofani z finału drugiej edycji programu
Wśród uczestników trzeciej edycji „Lego Masters” znajdą się Maciej i Kacper Walaszek. Bracia brali udział w poprzedniej odsłonie programu, ale zostali wycofani z programu po tym jak u jednego z nich wykryto COVID-19. Nowymi jurorami w show będą Czesław Mozil i Pola Lisowicz, cykl poprowadzi Marcin Prokop. „Lego Masters 3” w TVN zadebiutuje 30 września.
więcej
|
Pierwsze wejście telewizyjne na żywo dzięki ,,plasterkowaniu" sieci 5G
Niemiecki kanał informacyjny NTV wyemitował pierwsze wejście na żywo zrealizowane za pośrednictwem technologii „plasterkowania” sieci 5G. To efekt współpracy między koncernem medialnym RTL i operatorem telekomunikacyjnym Deutsche Telekom.
więcej
|
Ponad 1000 kanałów z ,,super-satelitów" Hot Bird 13F i 13G
Znana z produkcji samolotów firma Airbus rozpoczyna transport satelity Hot Bird 13F na przylądek Canaveral na Florydzie, skąd zostanie wystrzelony niedługo na orbitę. W tym roku trafi tam też Hot Bird 13G. Łącznie nowe „super-satelity” Eutelsata będą nadać ponad 1000 kanałów telewizyjnych.
więcej
|
Satelita operatora Eutelsat już na orbicie
Satelita komunikacyjny nowej generacji Eutelsat Konnect VHTS znalazł się na orbicie. Ma zapewnić szybkie połączenia szerokopasmowe i mobilne, dzięki czemu zmniejszą się obszary wykluczenia cyfrowego w Europie.
więcej
|
Liga Mistrzów w piłce ręcznej 2022/2023 w Eurosporcie i Player.pl
W środę, 14 września rozpoczął się kolejny sezon Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Każdy mecz na żywo i na żądanie oglądać można w Eurosporcie Extra w Player.pl. Część spotkań, w tym mecze Polaków, pokażą kanały Eurosportu.
więcej
|
Rusza "Akademia NBP". Międzynarodowe grono wykładowców Narodowy Bank Polski uruchomił projekt "Akademia NBP", obejmujący cykl kursów z zakresu bankowości centralnej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sejmowa komisja kultury pozytywnie zaopiniowała do KRRiT kandydatów PiS
Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu pozytywnie zaopiniowała w środę kandydatury do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zgłoszone przez klub PiS: Macieja Świrskiego i Agnieszki Glapiak. Komisja negatywnie zaopiniowała kandydatury wskazanych przez KO - Adama Szynola i Jędrzeja Skrzypczaka.
więcej
|
|
Radio ZET będzie codziennie wieczorem emitować serial kryminalny. W obsadzie znane nazwiska
26 września w Radiu ZET wystartuje 40-odcinkowy serial kryminalny "Niech to usłyszą". W produkcję włączyli się m.in. Margaret, Mateusz Damięcki, Andrzej Grabowski czy Robert Makłowicz. - Chcemy angażować naszych słuchaczy, dlatego wokół serialu przygotowujemy szereg aktywności z kryminalną akcją w tle. Będzie można m.in. wpłynąć na fabułę serialu, ale również zagrać jedną z epizodycznych ról - zapowiada Mariusz Smolarek, redaktor naczelny Radia ZET.
więcej
|
|
Zwycięzca "The Voice of Poland" w nowych dżinglach Rock Radia. Stacja wprowadza też pierwsze w historii logo muzyczne
Od najbliższego piątku zmieni się oprawa muzyczna Rock Radia, należącego do Grupy Radiowej Agory. Pojawią się m.in. nowe dżingle, w których słychać będzie głos Damiana Ukeje, jednego z nielicznych rockowych muzyków, którzy występują w publicznych mediach.
więcej
|
|
Białoruś uzgodniła emisję Radia Rekord FM w Kielcach
Jeszcze we wrześniu Radio Rekord FM może uruchomić nadajniki w Kielcach i Ostrowcu Świętokrzyskim. Radomska rozgłośnia poinformowała, że zakończyły się konsultacje międzynarodowe w tej sprawie. Stacja nie mogła rozpocząć nadawania z powodu braku odpowiedzi Białorusi.
więcej
|
|
Jacek Hugo-Bader prowadzi audycję w Radiu 357. "To będzie mój debiut w takiej roli"
W środę 14 września dziennikarz i reportażysta Jacek Hugo-Bader poprowadzi audycję publicystyczną "Plac na rozdrożu" w internetowym Radiu 357. - Jeśli tylko złapie radiowego bakcyla, na pewno nie będzie to jego ostatnie spotkanie z naszym słuchaczami - zapewnia Olga Mickiewicz z zarządu Radia 357.
więcej
|
|
Kandydatka PiS do KRRiT: powinniśmy wprowadzać radio cyfrowe
- Będę dbała o bezpieczeństwo rynku polskich mediów i bezpieczeństwo informacyjne - zapowiedziała Agnieszka Glapiak, zgłoszona do nowego składu KRRiT przez posłów PiS. Pochwaliła koncepcję obecnego składu Krajowej Rady, żeby do 2030 roku wyłączyć emisję analogową radia. Sejmowa komisja pozytywnie zaopiniowała kandytatury Glapiak i także zgłoszonego przez PiS Macieja Świrskiego.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Wydatki na reklamę online w górę, w pierwszym kwartale 1,46 mld zł
Po pierwszym kwartale 2022 roku wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o prawie 120 mln zł w ujęciu rok do roku. Wartość rynku reklamowego online osiągnęła dzięki temu prawie 1,46 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 8,8 proc. - wynika z badania IAB Polska/PWC AdEx.
więcej
|
Daniel Kotliński buduje dział strategii w Tigers
Od września agencja Tigers rozwija dział strategii, na czele którego stanął Daniel Kotliński, strategy planner. W zespole pracuje także Aleksandra Bulanda, która przeszła z działu social media.
więcej
|
Coca-Cola w najnowszej kampanii promuje napój Coca-Cola Zero Cukru (wideo)
Coca-Cola wystartowała z kampanią promującą wariant kultowego napoju w wersji bez cukru.
więcej
|
Ekstraklasa chce zachęcić młodych ludzi do przychodzenia na mecze. Ruszyła kampania
W środę Ekstraklasa ruszyła z kampanią wizerunkową „Spotkajmy się #NaStadionie”, w której zachęca ludzi młodych do przyjścia na stadion i oglądania meczów na żywo z przyjaciółmi. Narratorem promocyjnego spotu jest Oskar z duetu PRO8L3M.
więcej
|
BrandLift wypromuje Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię
Pod hasłem #GZM_MisjaMetropolia agencja BrandLift przeprowadzi kampanię dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Będzie budować wiedzę o obszarach kompetencji GZM. W akcję zaangażowano m.in. Radka Kotarskiego.
więcej
|
Szymon Szott global gaming, client solutions managerem w TikTok
Szymon Szott objął stanowisko global gaming, client solutions manager w polskim oddziale TikTok. Awansował po niespełna roku pracy.
więcej
|
Getin Bank promuje depozyty w kampanii telewizyjnej oraz radiowej
Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, z atrakcyjnym oprocentowaniem do 8% w skali roku. W kampanii jeszcze raz brand hero – profesjonalny bankowiec, podkreśla, że bank powinien zajmować jak najmniej miejsca w życiu swoich klientów.
więcej
|
Nowa brand manager w BMW Group Polska
Katarzyna Nowak objęła stanowisko brand manager marki BMW w koncernie BMW Group Polska.
więcej
|
Izabela Szpila w Mediaplus
Izabela Szpila objęła stanowisko senior communication planner w domu mediowym Mediaplus.
więcej
|
STS rusza z kampanią na mundial
Pod hasłem “#12 Zawodnik” ruszyła pierwsza część mundialowej kampanii STS, bukmachera i sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Potrwa do końca września.
więcej
|
Średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła w ciągu roku o 30 zł. Największe podwyżki w Makro Cash and Carry
Średnia wartość koszyka zakupowego w sierpniu tego roku wzrosła - w ujęciu rocznym - o ponad 13 proc., czyli o 30 zł – wynika z raportu przygotowanego przez ASM Sales Force Agency.
więcej
|
Co trzeci Polak szuka w dyskontach promocji na mięso
Ponad 33 proc. Polaków szuka w dyskontach promocji na mięso, 29 proc. poluje na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27 proc. pytanych. Co piąty Polak zamierza zrezygnować z kupna mocnych alkoholi i przekąsek.
więcej
|
Doctor Brew sponsorem WKS Śląska Wrocław
Od nowego sezonu klub koszykarski WKS Śląsk Wrocław będzie wspierany przez Doctor Brew, producenta kraftowych piw. Pierwszym wspólnym projektem będzie V Memoriał Adama Wójcika - ALBA Cup 2022.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska młodzież dostanie od ministra "CzarnkoFlix". Serwis z filmikami za 30 mln zł
Minister edukacji Przemysław Czarnek chce rozwinąć platformę multimedialną z krótkimi filmikami dla młodzieży. MeduM, bo tak się nazywa, ma łączyć w sobie serwis streamingowy (jak Netfliks) z medium społecznościwowym, jak np. TikTok.
więcej
|
Wydatki na reklamę online w górę, w pierwszym kwartale 1,46 mld zł
Po pierwszym kwartale 2022 roku wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o prawie 120 mln zł w ujęciu rok do roku. Wartość rynku reklamowego online osiągnęła dzięki temu prawie 1,46 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 8,8 proc. - wynika z badania IAB Polska/PWC AdEx.
więcej
|
Spadł całkowity czas spędzany na Instagramie, zyskują Facebook i TikTok
O 8 proc. w sierpniu 2022 roku spadł całkowity czas korzystania z Instagrama w USA rok do roku. W tym samym czasie o 9 proc. wzrosła liczba godzin spędzana przez użytkowników na TikToku. Jak mówi Wojtek Kardyś, jest kwestią czasu, kiedy podobny trend zaobserwujemy w Polsce.
więcej
|
Business Insider znów przed Money.pl, Next Gazeta.pl i Infor.pl z dużymi wzrostami
Na pozycję lidera wśród platform biznesowo-prawnych wrócił Business Insider Polska, wyprzedzając Money.pl. Mocno zmalała odwiedzalność sekcji o2.pl i Fakt.pl o gospodarce i prawie, natomiast duże wzrosty osiągnęły analogiczny dział Gazeta.pl i Infor.pl.
więcej
|
Google musi zapłacić 4,1 mld euro kary ws. Androida. Sąd przyznał rację Komisji Europejskiej
Sąd Unii Europejskiej nieznacznie obniżył grzywnę nałożoną cztery lata temu przez Komisję Europejską na właściciela Google. Internetowy gigant ma zapłacić za ograniczanie konkurencji poprzez faworyzowanie swojej wyszukiwarki i systemu operacyjnego Android.
więcej
|
Netflix ostro negocjuje z potencjalnymi reklamodawcami
Reklamodawcy w USA mogą czuć się rozczarowani ofertę Netfliksa, przygotowującego się do debiutu wersji z reklamami. Powodem są pieniądze.
więcej
|
Sąd w USA oddala pozew przeciwko Google ws przetargów na reklamy
We wtorek sąd okręgowy w Stanach Zjednoczonych oddalił znaczną część pozwu prokuratora generalnego Teksasu przeciwko Google i określił ją jako "niewiarygodną". Chodzi o sprawę dotyczącą domniemanej zmowy reklamowej między Google a Meta, właścicielem Facebooka.
więcej
|
Anna Brach: z Whites do Google
Do zespołu Google dołączyła Anna Brach obejmując stanowisko account strategist. Ostatnio pracowała w agencji Whites.
więcej
|
Były szef bezpieczeństwa Twittera zeznał przed Kongresem USA, że firma zatrudniała chińskiego szpiega
Zostaliśmy poinformowani przez służby, że na liście płac mamy agenta chińskiego wywiadu - powiedział we wtorek w Kongresie USA były szef bezpieczeństwa Twittera Peiter "Mudge" Zatko. Jak dodał, kierownictwo spółki lekceważyło sytuację, mimo że wcześniej wykryto, iż w firmie pracował też szpieg z Indii.
więcej
|
Ostatni lot Elżbiety II był śledzony przez ponad 5 mln osób. To najwięcej w historii
Wtorkowy lot brytyjskiego samolotu transportowego C-17 Globemaster, który przewiózł trumnę z ciałem zmarłej królowej Elżbiety II z Edynburga do Londynu był najbardziej obserwowanym lotem w historii - poinformował portal Flightradar24. Rejs obserwowało online ponad 5 mln osób.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|