|
|
|
|
|
|
|
Jaka będzie TVP bez Kurskiego? Były szef TVP1 mówi o ,,pieriestrojce"
W poniedziałek Rada Mediów Narodowych niespodziewanie odwołała Jacka Kurskiego ze funkcji prezesa TVP. „Wiadomości” poświęciły temu faktowi tylko kilkadziesiąt sekund. Były dyrektor TVP1 Jan Pawlicki w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie wyklucza, że przed wyborami nadawca publiczny nieco złagodzi przekaz.
więcej
|
Dymisja Jacka Kurskiego zaskoczeniem w TVP. Matyszkowicz prezesem przejściowym
- W Telewizji Polskiej raczej nikt nie straci stanowiska, kurs będzie utrzymany i usztywniony - mówi dla Wirtualnemedia.pl były członek RMN, Juliusz Braun. Poniedziałkowym odwołaniem Jacka Kurskiego wydają się być zaskoczeni jego współpracownicy. Nieoficjalnie jednak słyszymy: Kurski wróci i będzie jeszcze rozdawał karty.
więcej
|
Joanna Kurska będzie szefową ,,Pytania na Śniadanie". ,,Nie chciałam pracować w TVP, dopóki jej prezesem był mój mąż"
Od wtorku producentką „Pytania na śniadanie” w TVP2 będzie Joanna Kurska, żona odwołanego właśnie prezesa Telewizji Polskiej. - Nie chciałam pracować w TVP, dopóki jej prezesem był mój mąż. W nowej sytuacji przyjęłam propozycję przedstawioną mi przez prezesa - mówi w rozmowie Wirtualnemedia.pl Joanna Kurska.
więcej
|
TVP zapłaciła za kolejny multipleks eksperymentalny ponad 61 tys. zł
Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał pozwolenie na działalność nowego multipleksu eksperymentalnego Telewizji Polskiej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl będzie działał w Elblągu, a nadawca publiczny zapłacił za niego ponad 61 tys. zł.
więcej
|
Mecze Lecha Poznań w Lidze Konferencji tylko na Viaplay? TVP chce kupić sublicencję
Telewizja Polska prowadzi z Viaplay rozmowy dotyczące transmisji meczów Lecha Poznań w fazie grupowej Lig Konferencji. Platforma nie musi odsprzedawać tych praw, ponieważ nie jest nadawcą telewizyjnym, więc nie obowiązuje jej rozporządzenie KRRiT o najważniejszych transmisjach sportowych.
więcej
|
Ponad 800 tys. widzów obejrzało premierę programu ,,Doda - 12 kroków do miłości" w Polsacie
Pokazany w sobotę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego show „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało średnio 811 tys. widzów, a przynajmniej przez 1 minutę program dotarł do 2,71 mln osób.
więcej
|
369 tys. widzów trzeciego sezonu ,,99 - gra o wszystko" w TTV
Trzeci sezon teleturnieju „99 - gra o wszystko” oglądało średnio 369 tys. widzów. Cykl podniósł średnie długookresowe wyniki TTV. Stacja w paśmie emisji audycji wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Skabara nowym szefem TVP Dokument, Tomasz Piechal zrezygnował
Po dwóch latach kierowania kanałem TVP Dokument, ze stanowiska dyrektora ustępuje Tomasz Piechal. Jego następcą będzie Marcin Skabara, dotychczas - pełnomocnik zarządu TVP do współpracy z Ukrainą. Z naszych informacji wynika, że Skabara nie podpisał jeszcze nowej umowy, lecz Piechal już nie szefuje TVP Dokument.
więcej
|
918 tys. widzów debiutu reaktywowanego programu ,,Tak to leciało!" w TVP2
Pokazany w niedzielę w Dwójce pierwszy odcinek reaktywowanego teleturnieju „Tak to leciało!” oglądało średnio 918 tys. widzów. Przynajmniej przez 1 minutę audycja dotarła do 1,70 mln osób.
więcej
|
431 tys. widzów meczu Sevilla FC - FC Barcelona w Eleven Sports 1
Transmisję meczu pomiędzy Sevilla FC a FC Barcelona na antenie Eleven Sports 1 w zeszłą sobotę oglądało 431 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Orłoś przyznaje: ,,Mam zaległości, ale nie tak duże, jak piszą media. Spłacam je"
W zamieszczonym w poniedziałek na YouTube filmie, Maciej Orłoś przyznaje, iż ma zaległości względem Urzędu Skarbowego, ale podkreśla też, że już zaczął je spłacać. - Według mojej wiedzy dług jest znacznie niższy od tego, co podają media - przekonuje dziennikarz.
więcej
|
Mateusz Matyszkowicz na czele Telewizji Polskiej. "Moim celem jest kontynuowanie trafnych decyzji dla Spółki oraz wzbogacenie i urozmaicenie oferty TVP"
Rada Mediów Narodowych odwołała Jacka Kurskiego ze stanowiska prezesa Telewizji Polskiej. Zastąpi go Mateusz Matyszkowicz, dotychczasowy członek zarządu spółki, w przeszłości nazywany "hipsterem prawicy". Skąd się wziął i co robił nowy prezes TVP?
więcej
|
SkyShowtime ruszy 20 września, w Polsce najpóźniej wiosną 2023 roku
Platforma streamingowa SkyShowtime wystartuje 20 września w Skandynawii, a potem będzie uruchamiana w kolejnych krajach europejskich, także w Polsce. W jej ofercie będą filmy i seriale, m.in. od wytwórni Paramount Pictures i Universal Pictures.
więcej
|
Macademian Girl płacze na Instagramie. Odniosła się do swojego występu w "Sprawie dla reportera"
- Dostałam setki wiadomości od ludzi, których nigdy nie poznałam, którzy życzyli mi śmierci i żebym zdechła - mówi w nagraniu na Instagramie Tamara Gonzalez Perea, znana w sieci jako Macademian Girl. Celebrytka opowiedziała o fali hejtu, jaki na nią spłynął po występie w "Sprawie dla reportera".
więcej
|
Startuje Liga Mistrzów 2022/2023, w rozgrywkach wystąpi sześciu Polaków. Gdzie oglądać?
We wtorek, 6 września wystartuje Liga Mistrzów UEFA 2022/2023, w której wystąpią m.in.: Robert Lewandowski i Arkadiusz Milik. Sportową imprezę w całości transmitować będzie Polsat Sport Premium, wybrane mecze będzie można oglądać również w TVP1.
więcej
|
Morawiecki: będą kolejne 2 mld zł rekompensaty dla TVP i Polskiego Radia
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że również w br. Telewizja Polska i Polskie Radio dostaną z państwowej kasy prawie 2 mld zł rekompensaty abonamentowej. Nie chciał natomiast komentować dymisji prezesa TVP Jacka Kurskiego.
więcej
|
,,Fort Boyard Polska 2" od 9 września w Viaplay. Maffashion, Minge, Skrzynecka i Musiał wśród uczestników (wideo)
Od 9 września w Viaplay będzie można oglądać drugi sezon programu „Fort Boyard Polska”. Wśród uczestników show pojawią się m.in. Michał Piróg, Maffashion, Ewa Minge, Katarzyna Skrzynecka i Maciej Musiał. Zdjęcia do nowych odcinków zostały zrealizowane w czerwcu.
więcej
|
Barack Obama z nagrodą Emmy za dokument o parkach narodowych
Barack Obama, były prezydent Stanów Zjednoczonych zdobył tegoroczną nagrodę Emmy w kategorii najlepszego narratora, który prowadził serię dokumentalną o parkach narodowych wyprodukowaną dla Netfliksa. Oprócz byłego gospodarza Białego Domu statuetki przyznano już filmom o Adele, grupie The Beatles oraz serialom „Stranger Things” i „Squid Games”.
więcej
|
Canal+ Polska podpisał umowę z grupą eFaktor
Firma faktoringowa eFaktor podpisała umowę o współpracy merytorycznej z Canal+ Polska. Projekt dotyczy "Ekstraklasy po godzinach", która zostaje od teraz rozszerzona o segment „Biznes, piłka, pieniądze” i będzie poruszać kwestie finansowania czołowych polskich klubów.
więcej
|
Jacek Kurski odwołany z funkcji prezesa TVP
Rada Mediów Narodowych jednogłośnie odwołała Jacka Kurskiego ze stanowiska prezesa Telewizji Polskiej. Jego następcą został Mateusz Matyszkowicz.
więcej
|
Jacek Kurski potwierdza odejście z TVP. "Decyzja mojego środowiska politycznego"
Jacek Kurski potwierdził w poniedziałek na Twitterze, że odchodzi z Telewizji Polskiej.
więcej
|
Prequel "Władcy pierścieni" obejrzało w Amazonie 25 mln widzów
"Władca pierścieni: Pierścienie mocy" w dniu premiery obejrzało w serwisie Amazon Prime Video 25 mln osób.
więcej
|
Jacek Kurski: Skuteczny i cyniczny władca wyobraźni
Jacek Kurski w poniedziałek został odwołany z funkcji prezesa Telewizji Polskiej przez Radę Mediów Narodowych, zastąpi go na fotelu szefa TVP dotychczasowy członek zarządu spółki Mateusz Matyszkowicz. Kim jest Jacek Kurski i jak to się stało, że zawładnął wyobraźnią milionów Polaków? Przypominamy tekst, który ukazał się w portalu Wirtualnemedia.pl na początku maja.
więcej
|
Jacek Kurski wejdzie do rządu? Rzecznik PiS: niedługo nowe zadania przed nim
Po odwołaniu ze stanowiska prezesa Telewizji Polskiej Jacek Kurski ma wejść do rządu. Rzecznik PiS zapowiedział, że przed Kurskim „już niedługo nowe zadania”.
więcej
|
Eurosport 2 i Player.pl pokażą poniedziałkowy mecz Igi Świątek o ćwierćfinał US Open
W poniedziałek, 5 września w czwartej rundzie US Open Iga Świątek zmierzy się z Jule Niemeier. Mecz Polki będzie można oglądać w Eurosporcie 2 oraz w Eurosporcie Extra w Player.pl.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agencja Grandesi bez 12 proc. przychodów, zysk w górę
Przychody trzech spółek składających się na działalność agencji reklamowej Grandesi (poprzednio Grandes Kochonos) w ub.r. zmalały o 11,8 proc. do 9,91 mln zł. Natomiast przy spadku kosztów operacyjnych o 15,2 proc. ich łączny zysk netto wzrósł z 1,42 do 1,63 mln zł.
więcej
|
Maria Dębska reklamuje biżuterię Apart
Nową ambasadorką reklamową marki biżuterii Apart została aktorka Maria Dębska. Apart nadal będą promowały Julia Wieniawa, Anna Lewandowska i Małgorzata Socha.
więcej
|
Orlen testuje zasilane ogniwami perowskitowymi etykiety cenowe
W ramach programu Orlen Skylight accelerator, PKN Orlen testuje technologię elektronicznych etykiet cenowych PESL. Etykiety zasilane ogniwami perowskitowymi umożliwiają wykorzystanie algorytmów w celu dynamicznego zarządzania cenami i kontentem promocyjnym na wybranej stacji Orlen. Dzięki temu ma być możliwe dostosowanie cen produktów uwzględniające ich sezonowość, dostępność czy okresowe promocje.
więcej
|
Publicis Worldwide Polska zajmie się kampaniami PKP Intercity
Agencja Publicis Worldwide Poland wygrała przetarg organizowany przez PKP Intercity na tworzenie kampanii wizerunkowo-produktowych.
więcej
|
Magdalena Stużyńska reklamuje Maxi Krzem
Właśnie ruszyła nowa kampania preparatu na włosy Maxi Krzem (Colfarm). Jest to pierwsza kampania przygotowana dla tego produktu przez agencję PZL.
więcej
|
Sylwia Grzeszczak w nowej kampanii Deichmann śpiewa o byciu sobą
„Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” - zachęca marka Deichmann w nowej odsłonie kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak, autorstwa agencji oS3. Ścieżką dźwiękową kampanii został ponownie singiel artystki pt. „Dżungla”.
więcej
|
Netia promuje w nowych reklamach ofertę z Disney+
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa oraz kampania OOH Netii, promująca oferty światłowodowego dostępu do internetu z krótką umową oraz pakiety z najbardziej atrakcyjnymi treściami serwisu Disney+, który w Netii dostępny jest przez rok bez opłat.
więcej
|
Katarzyna Król partnerką w agencji Zymetria
Katarzyna Król zasiliła zespół agencji analityczno-badawczej Zymetria na nowo utworzonym stanowisku patnerki - head of sustainability insights & research.
więcej
|
Agnieszka Tarnik account directorką w Leo Burnett
Agnieszka Tarnik, dotychczas pełniąca funkcję account supervisor w agencji Leo Burnett (Publicis Groupe), awansowała na stanowisko account directorki.
więcej
|
Naoczni świadkowe w reklamie Starazolinu
Rozpoczęła się kampania reklamowa kropli do oczu Starazolin produkowanych przez Polpharmę. Kampanię zrealizowała agencja Opus B.
więcej
|
Canal+ Polska podpisał umowę z grupą eFaktor
Firma faktoringowa eFaktor podpisała umowę o współpracy merytorycznej z Canal+ Polska. Projekt dotyczy "Ekstraklasy po godzinach", która zostaje od teraz rozszerzona o segment „Biznes, piłka, pieniądze” i będzie poruszać kwestie finansowania czołowych polskich klubów.
więcej
|
Digital Kingdom przygotowało nową platformę komunikacji BBC Earth
Ruszyła nowa kampania reklamowa kanału BBC Earth „Jesteś częścią czegoś większego”. Przygotowała ją agencja Digital Kingdom.
więcej
|
E.ON Polska reklamuje się hasłem "Jesteśmy dla Ciebie"
Wystartowała kampania E.ON Polska, która uświadamia, z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.
więcej
|
Turkish Airlines oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Linie lotnicze Turkish Airlines zostały oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA, której finał odbędzie się w 2023 roku w Stambule.
więcej
|
Twórcy gry Star Stable z kampanią antydyskryminacyjną wobec fanek koni
Twórcy gry Star Stable rozpoczęli właśnie inicjatywę, która ma naświetlić problem hejtu wobec młodych dziewcząt- fanek koni - i pomóc w jego zlikwidowaniu.
więcej
|
Aleksander Pałka COO w Rebel Tang
Aleksander Pałka został nowym chief operating officer w firmie food-tech Rebel Tang.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nowy portal Polska Press z lepszą oprawą niż treściami, może zagrozić serwisom prawicowym
Polska Press w poniedziałek uruchomiła portal informacyjny i.pl, który zastąpił Polskatimes.pl. Menedżerowie z branży internetowej oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że serwis dobrze wygląda, a dzięki zapleczu wydawnictwa bez problemu osiągnie wyznaczone jako cel 5 mln użytkowników miesięcznie. Nie zagrozi natomiast czołowych portalom horyzontalnym. - Powody do obaw mogą mieć właściciele prawicowych portali, które konkurują o to samo źródło finansowania, ale nie inne duże grupy medialne - uważa Marcin Bartnicki z Wirtualnej Polski.
więcej
|
,,Gazeta Stołeczna" bez wydania w soboty
Od września przestaje się ukazywać sobotnie wydanie „Gazety Stołecznej” - warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” (Agora). Od roku było to ostatnie lokalne wydanie papierowej wersji dziennika, które wciąż wychodziło w soboty.
więcej
|
Jan Śpiewak stałym felietonistą nowego portalu Polska Press
Felietony Jana Śpiewaka będą pojawiać się raz w tygodniu w portalu I.pl (Polska Press Grupa) – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Władze unieważniły licencję niezależnej "Nowej Gaziety"
Sąd w Moskwie unieważnił licencję drukowanej wersji niezależnej "Nowej Gaziety" - podał w poniedziałek portal Mediazona. O pozbawienie "Nowej Gaziety" państwowej rejestracji jako środka przekazu zwrócił się urząd Roskomnadzor, państwowy regulator mediów i internetu.
więcej
|
Business Insider dołącza do oferty Onet Premium
Od poniedziałku 5 września usługa Onet Premium daje nielimitowany dostęp do wszystkich artykułów w serwisie Businessinsider.com.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
|
Nowy portal Polska Press z lepszą oprawą niż treściami, może zagrozić serwisom prawicowym
Polska Press w poniedziałek uruchomiła portal informacyjny i.pl, który zastąpił Polskatimes.pl. Menedżerowie z branży internetowej oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że serwis dobrze wygląda, a dzięki zapleczu wydawnictwa bez problemu osiągnie wyznaczone jako cel 5 mln użytkowników miesięcznie. Nie zagrozi natomiast czołowych portalom horyzontalnym. - Powody do obaw mogą mieć właściciele prawicowych portali, które konkurują o to samo źródło finansowania, ale nie inne duże grupy medialne - uważa Marcin Bartnicki z Wirtualnej Polski.
więcej
|
Netflix uruchomił biuro w Polsce i szuka pracowników
Od poniedziałku 5 września w Warszawie działa biuro regionalne platformy Netflix. Pracujący w nim zespół odpowiada za działalność serwisu nie tylko w Polsce, ale w sumie 28 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Instagram z rekordową grzywną od irlandzkiego urzędu: 405 mln euro za naruszenie prywatności dzieci
Irlandzki urząd zajmujący się ochroną danych nałożył na Meta Platforms 405 mln euro grzywny za naruszenia dotyczące danych osobowych niepełnoletnich użytkowników. Koncern nie zgadza się z decyzją i zapowiada odwołanie.
więcej
|
Polska pomoże zwiększyć przychody z SVoD w Europie Wschodniej do prawie 3 mld dolarów
W nadchodzących latach przychody z serwisów SVoD w Europie Wschodniej będą dynamicznie rosły – wynika z prognoz firmy Digital TV Research. Zgodnie z przewidywaniami wpływy największych platform streamingowych do 2027 roku wzrosną do 2,95 mld dolarów, zaś najpoważniejszy udział przypadnie na rynek polski z kwotą ponad miliarda dolarów.
więcej
|
SkyShowtime ruszy 20 września, w Polsce najpóźniej wiosną 2023 roku
Platforma streamingowa SkyShowtime wystartuje 20 września w Skandynawii, a potem będzie uruchamiana w kolejnych krajach europejskich, także w Polsce. W jej ofercie będą filmy i seriale, m.in. od wytwórni Paramount Pictures i Universal Pictures.
więcej
|
Rusza ramówka audio Onetu, wraca podcast ,,WojewódzkiKędzierski"
Ruszyła nowa ramówka podcastowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska). Od 5 września codziennie o godz. 20 użytkownicy Onetu posłuchają premierowych odcinków wybranych podcastów. W jesiennej ramówce znalazły się dwie nowości: „Stan wyjątkowy” i „Matcha talk w Onecie”.
więcej
|
Business Insider dołącza do oferty Onet Premium
Od poniedziałku 5 września usługa Onet Premium daje nielimitowany dostęp do wszystkich artykułów w serwisie Businessinsider.com.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska pomoże zwiększyć przychody z SVoD w Europie Wschodniej do prawie 3 mld dolarów
W nadchodzących latach przychody z serwisów SVoD w Europie Wschodniej będą dynamicznie rosły – wynika z prognoz firmy Digital TV Research. Zgodnie z przewidywaniami wpływy największych platform streamingowych do 2027 roku wzrosną do 2,95 mld dolarów, zaś najpoważniejszy udział przypadnie na rynek polski z kwotą ponad miliarda dolarów.
więcej
|
Michał Rogowski chief growth officerem w Ipsos Polska
Od początku września Michał Rogowski objął nowe stanowisko w strukturach firmy. Jako chief growth officer będzie rozwijać współpracę z kluczowymi klientami oraz pozyskiwać nowych. Ostatnio pracował w firmie badawczej IQS.
więcej
|
Polacy interesują się kulturą i sztuką
Zdecydowana większość (89 proc.) Polaków interesuje się kulturą i sztuką, 16 proc. deklaruje, że jest na bieżąco z wydarzeniami kulturalnymi, zaś 35 proc. z nich wybiera kameralne wydarzenia - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą PBS na zlecenie PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
więcej
|
Niewysypianie się zwiększa ryzyko choroby serca i udaru mózgu
Aż dziewięć na 10 osób nie wysypia się wystarczająco w nocy, co znacznie zwiększa ryzyko choroby serca i udaru mózgu - wynika z francuskiego badania, które zaprezentowano na kongresie Europejskiego Towarzystwa Kardiologii (ESC) pod koniec sierpnia w Barcelonie.
więcej
|
|
|