|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Herkules" jedyną nowością jesienią w TVN. Czaja: widz lubi oglądać to do czego jest przyzwyczajony
Jesienią 2022 roku TVN pokaże tylko jedną nowość - serial „Herkules”. Widzowie zobaczą także m.in. nowe sezony programów „Mam talent!”, „Top model”, „Kuchenne rewolucje”, „Lego Masters” i „Ślub od pierwszego wejrzenia” oraz serialu „Tajemnica zawodowa”. - Widz telewizyjny lubi oglądać to do czego jest przyzwyczajony od lat. Dlatego uważamy ze zmianami, które oczywiście zawsze zachodzą, ale mają przebieg ewolucyjny - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, group vice president programming & operation w TVN Warner Bros. Discovery.
więcej
|
TVP szykuje połączenie ,,Tańca z Gwiazdami" z ,,Sanatorium miłości"
Telewizja Polska pracuje nad nowym programem rozrywkowym „Shall we dance?”. Prezes TVP Jacek Kurski określa go połączeniem „Tańca z Gwiazdami” z „Sanatorium miłości”. Program ma trafić na antenę wiosną przyszłego roku - Nie zmieścił się jesienią w ramówce z powodu mundialu - mówi Kurski.
więcej
|
Monika Olejnik chce, żeby w TVN24 gościli czołowi politycy PiS. ,,Potrafimy rozmawiać uczciwie"
Po zamieszaniu z koncesją dla TVN24 i przyjęciu „Lex TVN” w studiu najpopularniejszego kanału informacyjnego nie goszczą najważniejsi politycy PiS. Monika Olejnik chce, żeby to się zmieniło. - Panie naczelniku, zapraszam W imieniu całej ekipy TVN24! Czekamy i czekamy na ludzi z rządu, niech się nas nie boją, niech przychodzą! - stwierdziła.
więcej
|
Kolejne zwolnienia w HBO Max. Tym razem obejmują Polskę
Prawie 30 osób, w tym menadżerowie wysokiego szczebla HBO Max w regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu straci pracę. To kolejna fala zwolnień w Warner Bros Discovery. Cięcia obejmą także polski oddział HBO Max.
więcej
|
Polsat Box przywraca opłaty za dekodery
Do niedawna nowi i przedłużający umowę abonenci platformy cyfrowej Polsat Box nie musieli płacić za dzierżawę swojego dekodera. Teraz opłata wynosi 5 zł miesięcznie. Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu tłumaczy Wirtualnemedia.pl, że zmiana nie dotyczy wszystkich klientów.
więcej
|
,,Perfect Picture" jesienną nowością Siódemki. ,,Śmielsza konkurencja z wielką czwórką"
Kanał TVN7 jesienią pokaże nowy program „Perfect Picture”, w którym celebryci będą rywalizować w robieniu zdjęć. Na antenę trafi też szósta edycja „Hotelu Paradise” i drugi sezon „40 kontra 20”. Będą nowe odcinki telenoweli „Papiery na szczęście” i dwóch seriali paradokumentalnych. Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa stacji chce, by Siódemka śmielej konkurowała z wielką czwórką telewizji.
więcej
|
Streaming pokonał telewizję kablową
W lipcu Amerykanie po raz pierwszy w historii więcej czasu spędzili na oglądanie treści z serwisów streamingowych aniżeli linearnych kanałów oferowanych przez sieci kablowe. Z danych Nielsena, który przeprowadził badanie „The Gauge” wynika, że udział konsumpcji platform typu Netflix wyniósł 34,8 proc.
więcej
|
Sławomir, Manowska, Norbi i Brzozowski w spocie jesiennej ramówki TVP (wideo)
Telewizja Polska zaprezentowała wizerunkowy spot jesiennej ramówki, w którym występują m.in. Norbi, Rafał Brzozowski, Marta Manowska, Maciej Kurzajewski oraz Sławomir.
więcej
|
Zwiastun ,,Władcy Pierścieni" Prime Video w 8K na telewizorach Samsunga
Samsung we współpracy z serwisem streamingowym Amazon Prime Video zaoferuje zwiastun serialu „Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy” w jakości 8K posiadaczom wybranych telewizorów. Południowokoreański koncern udostępni fanom produkcji niestandardowy trailer z niedostępnymi wcześniej scenami.
więcej
|
Sara James awansowała do finału amerykańskiego "Mam talent"
Polska wokalistka Sara James w nocy ze środy na czwartek awansowała do finału show "America's Got Talent". W półfinałowym odcinku brawurowo zaśpiewała "Rocket Man" Eltona Johna.
więcej
|
Zdobywaj cenne nagrody! Jeszcze więcej punktów w ORLEN VITAY dzięki LINK4 Cenne nagrody czekają! Teraz kierowcy korzystający z aplikacji ORLEN VITAY mogą zyskać wiele dodatkowych punktów, kupując ubezpieczenie w LINK4. Oferta jest bardzo atrakcyjna. A dotyczy zarówno ubezpieczenia nieruchomości, podróży, jak też szerokiego wachlarza polis komunikacyjnych, w tym pakietu ubezpieczenia OC w LINK4, uznanego przez niezależnych ekspertów za najlepszy na rynku. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 decyzji koncesyjnych na pierwszym po przerwie posiedzeniu KRRiT
W czwartek odbyło się pierwsze posiedzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji po wakacyjnej przerwie i zarazem jedno z ostatnich w obecnym składzie personalnym regulatora. Podjęto aż 5 decyzji koncesyjnych. Dotyczyły głównie lokalnych nadawców.
więcej
|
|
Radio 357 sprzedaje kursy w Instytucie Dźwięku. Wykładowcami Niedźwiecki, Zozuń i Łukawski
W czwartek ruszyły zapisy na najnowszy projekt Radia 357 - Instytut Dźwięku. To inicjatywa edukacyjna skierowana do słuchaczy i patronów rozgłośni. Wykłady prowadzić będą dziennikarze radia, m.in. Marek Niedźwiecki i Piotr Stelmach, oraz zaproszeni goście. Jak informują dziennikarze - jeszcze pierwszego dnia wyprzedano niemal wszystkie miejsca na kursy.
więcej
|
|
Zmiany w Radiu ZET: rano Bogdan Rymanowski, Beata Lubecka przesunięta na popołudnie
Od przyszłego tygodnia poranne wydania „Gościa Radia ZET” będzie prowadził dziennikarz Polsatu Bogdan Rymanowski. Beata Lubecka będzie natomiast gospodynią cyklu wywiadów po godz. 17.
więcej
|
|
RMF Classic rusza z jesienną ramówką. Po przerwie wraca Artur Andrus
Audycja z muzyką z filmów, w których zagrały największe gwiazdy kina i konkurs o polskich wynalazcach – to najważniejsze nowości startującej w czwartek, 1 września, jesiennej ramówki RMF Classic. Na antenę po wakacyjnej przerwie wracają też audycje autorskie, w tym rozmowy Artura Andrusa i magazyn muzyczny Tytusa Hołdysa.
więcej
|
|
RMF FM bezkonkurencyjne w Krakowie, Antyradio do góry
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od lutego do lipca 2022 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Michał Pachnik nowym dyrektorem e-commerce w CCC
Michał Pachnik został nowym dyrektorem e-commerce w CCC. Zastąpił Jakuba Jasińskiego.
więcej
|
Dzięki reklamom do 2027 roku Netflix będzie zarabiać miliardy
Tylko w krajach Europy Zachodniej Netflix do 2027 roku wygeneruje roczne przychody w wysokości 1,9 mld dol. z reklam. Z prognozy Ampere Analysis wynika, że to więcej niż w Stanach Zjednoczonych i prawie tyle samo co w całej Ameryce Północnej.
więcej
|
Mariusz Drzewiecki dyrektorem kreatywnym w Grupie Keino
Mariusz Drzewiecki został creative directorem w Grupie Keino, z którą jest związany od 2019 roku.
więcej
|
Addressable TV w Polsce. Rzeczywista rewolucja w reklamie telewizyjnej czy jedynie dodatkowe źródło przychodów dla nadawców?
Aktualną i przyszłą sytuację addressable TV (telewizji adresowalnej) w Polsce analizuje Bartosz Kuczyński, deputy buying director z Grupy OMD.
więcej
|
Bridge2Fun znów zyskiem, wpływy 28 proc. w górę
Dwie spółki, których działalność składa się na agencję reklamową Bridge2Fun, w ub.r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 28,1 proc. do 6,35 mln zł, a ich wynik netto poszedł w górę z 1,03 mln zł straty do 485 tys. zł. zysku.
więcej
|
Pepco klientem Digital Kingdom
Do grona klientów agencji Digital Kingdom dołączyła sieć sklepów Pepco. Umowę zawarto na dwa lata.
więcej
|
W reklamie marki Domestos po raz pierwszy kobiecy głos
Pod hasłem „Domestos. Nie do zatrzymania” ruszyła regionalna kampania promująca nowe kostki toaletowe Domestos Aroma Lux (Unilever Polska). Całościowy koncept dla marki przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Po raz pierwszy w spotach wykorzystano kobiecy głos.
więcej
|
Czeskie koleje pokazują w spocie parę jednopłciową
Państwowy czeski przewoźnik kolejowy České dráhy wykorzystał wątek LGB w spocie reklamującym podróże m.in. na Węgry nieprzypadkowo. Kraj rządzony przez Victora Orbana od lat dyskryminuje osoby o innej niż heteroseksualna orientacji. Węgierski premier znany jest też z homofobicznych wypowiedzi.
więcej
|
Carlsberg Polska wstrzymuje produkcję piwa
Koncern Carlsberg Polska podjął decyzję o pauzie w produkcji w związku ze wstrzymaniem przez Anwil i Grupę Azoty dostaw dwutlenku węgla, niezbędnego do warzenia piwa.
więcej
|
Papier toaletowy z portfolio młodych kreatywnych w belgijskich agencjach
Młodzi kreatywni (tzw. juniorzy) w Belgii postanowili dotrzeć do szefów kreacji ze swoim portfolio w dość nietypowy sposób. Zamieścili je na papierze toaletowym, który pozostawili w toaletach wybranych agencji reklamowych.
więcej
|
Sportfive wyłączną agencją marketingową warszawskiego klubu siatkówki - Projektu Warszawa
Agencja Sportfive została wyłączną agencją marketingową Projektu Warszawa - warszawskiego klubu siatkarskiego. Nowymi sponsorami klubu zostały firmy Immergas i Ski Team. Klub ogłosił też nową strategię marketingową.
więcej
|
Streetcom ponownie dla Nestlé
Agencja Streetcom specjalizująca się we wprowadzaniu nowych produktów na rynek wygrała przetarg Nestlé na realizację projektu dla wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest.
więcej
|
NBA wybrało Saatchi & Saatchi London do działań marketingowych w Europie
NBA rozszerza w tym sezonie swoje działania marketingowe na Europę i pozyskał londyńską agencję Saatchi & Saatchi jako partnera reklamowego, aby udostępnić swoją platformę europejskim odbiorcom. Ich pierwszy wspólny projekt zostanie uruchomiony w październiku.
więcej
|
Grupa eSky wprowadza nową platformę komunikacji
Grupa eSky wprowadza nową platformę komunikacji i kampanię wizerunkową, które powstały w wyniku opracowania nowej strategii marketingowej i pozycjonowania marki.
więcej
|
Costa Coffee reklamuje się w aplikacji mobilnej Nextbike
Sieć kawiarni Costa Coffee reklamuje się na rowerach i w aplikacji Nextbike Polska – wykorzystuje oba nośniki oferowane przez operatora rowerów miejskich m.in. Veturilo, Wrocławskiego Roweru Miejskiego, Poznańskiego Roweru Miejskiego i blisko 40 innych systemów rowerowych w kraju.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Będzie nowa platforma streamingowa TVP
Telewizja Polska szykuje się do uruchomienia nowej platformy streamingowej - zapowiedział Jacek Kurski, prezes TVP. Projekt ma docelowo zastąpić istniejące serwisy VoD nadawcy jak TVP GO i TVP VOD. - To ma być jedna lufa obsługująca wszystkie częstotliwości, zakresy - obrazowo opisuje Kurski.
więcej
|
Streaming pokonał telewizję kablową
W lipcu Amerykanie po raz pierwszy w historii więcej czasu spędzili na oglądanie treści z serwisów streamingowych aniżeli linearnych kanałów oferowanych przez sieci kablowe. Z danych Nielsena, który przeprowadził badanie „The Gauge” wynika, że udział konsumpcji platform typu Netflix wyniósł 34,8 proc.
więcej
|
Ekipa zapowiada nowe produkty i sklepy stacjonarne z odzieżą
Influencerska Ekipa Holding w ramach strategii na najbliższe lata planuje, że w sprzedaży pojawią się nowe produkty FMCG z jej wizerunkiem. Zapowiada też pierwszy z projektów fabularnych tworzonych przez Laniakea Pictures i kolejne sklepy stacjonarnej z odzieżą Ekipatonosi.
więcej
|
Michał Pachnik nowym dyrektorem e-commerce w CCC
Michał Pachnik został nowym dyrektorem e-commerce w CCC. Zastąpił Jakuba Jasińskiego.
więcej
|
Dzięki reklamom do 2027 roku Netflix będzie zarabiać miliardy
Tylko w krajach Europy Zachodniej Netflix do 2027 roku wygeneruje roczne przychody w wysokości 1,9 mld dol. z reklam. Z prognozy Ampere Analysis wynika, że to więcej niż w Stanach Zjednoczonych i prawie tyle samo co w całej Ameryce Północnej.
więcej
|
Starlink mocno obniża ceny w Polsce: internet można mieć taniej o ponad 200 zł
Satelitarny internet Starlink właśnie stał się tańszy dla polskich klientów o 219 złotych: firma poinformowała, że biorąc pod uwagę „warunki panujące na lokalnym rynku” rezygnuje z ceny 449 zł za miesiąc i ustala nową: 230 zł/mc. Nieznacznie wyższa jest za to kwota, która trzeba wyłożyć na sprzęt - ale za to nie płacimy już za wysyłkę i obsługę.
więcej
|
Allegro ma już 2 tys. automatów paczkowych
Allegro uruchomiło już 2 tys. własnych automatów paczkowych One Box, a do końca br. chce zainstalować kolejny tysiąc.
więcej
|
Instagram ulepsza narzędzie bezpieczeństwa dla nastolatków
Meta aktualizuje narzędzie służące do kontroli kontrowersyjnych treści na Instagramie. Ma to pomóc chronić się przed niepożądanymi treściami zwłaszcza młodym użytkownikom platformy.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|