|
|
|
|
|
|
|
TVN jesienią bez programu Martyny Wojciechowskiej
Telewizja TVN w tegorocznej jesiennej ramówce nie pokaże kolejnej edycji programu „Kobieta na krańcu świata”, prowadzonego przez Martynę Wojciechowską - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Cykl był emitowany przez TVN każdej jesieni od 13 lat. Nadawca na razie sprawy nie komentuje.
więcej
|
MUX-8 nie musi przechodzić na DVB-T2/HEVC do końca 2030 roku
Kanały znane z MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej mogą być jeszcze długo nadawane w rozdzielczości SD. Rzecznik UKE w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradza, że do końca obowiązywania rezerwacji tego multipleksu standardem nadawania jest DVB-T. Rezerwacja wygasa dopiero w 2030 roku.
więcej
|
News24 z problemami finansowymi? Krajewski: płacimy w terminie, ktoś robi nam zły PR
Nieprawdziwe informacje na temat News24 trafiają do współpracujących ze stacją firm, tworząc fikcyjny obraz stacji. Komuś na tym zależy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ryszard Krajewski, prezes Astro. To reakcja nadawcy na informację, jakoby część zespołu nie dostała lipcowych wynagrodzeń.
więcej
|
Następca Android TV ma być szybszy
Koncern Google poinformował, że wdraża aktualizacje, które mają przyspieszyć działanie telewizorów i przystawek z systemem operacyjnym Google TV, który stopniowo ma zastępować Android TV. W związku z rosnącą liczbą aplikacji firma wprowadza też rozwiązania, które ułatwiają porządkowanie urządzeń z jej systemem operacyjnym.
więcej
|
Były właściciel pumy Nubia skarży się do Rady Etyki Mediów na ,,Alarm!" TVP
Kamil Stanek, były już właściciel pumy Nubia, poskarżył się do Rady Etyki Mediów na jednostronne jego zdaniem wydanie programu „Alarm!” TVP1 poświęcone jego sprawie. REM zgodziła się, że program „naruszył zasady: prawdy, obiektywizmu, szacunku i tolerancji” oraz pierwszeństwa dobra odbiorcy Karty Etycznej Mediów.
więcej
|
"Drużyna Eks" jesienną nowością w TVN Style. Premiera w październiku
Przyjaciele oraz byłe partnerki i byli partnerzy będą szukać odpowiedniej osoby dla singla lub singielki. Takie jest założenie nowego programu "Drużyna Eks", który w październiku zadebiutuje na antenie TVN Style - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie będziemy dobierać kandydatów stereotypowo. Również mężczyźni będą szukać mężczyzn, a kobiety kobiet - słyszymy w stacji.
więcej
|
14 polskich programów jesienią w TVN Turbo. Będą dwie nowości
Kanał TVN Turbo jesienią pokaże dwie nowości. Obok „Kubalskiej klasyki Patryka Mikicuka” widzowie zobaczą też cykl „Najlepsze samochody wszech czasów” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poza nowościami w nowej ramówce pojawią się nowe edycje 12 znanych już programów.
więcej
|
Po zmianie standardu nadawania telewizji Polacy ruszyli na zakup odpowiednich telewizorów
Zmiana sposobu nadawania sygnału telewizji naziemnej znacząco wpłynęła na rynek telewizorów - podaje GfK. Z jej danych wynika, że w pierwszej połowie 2022 roku sprzedaż telewizorów wzrosła ogółem o 14 proc. ilościowo i 16 proc. wartościowo w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim.
więcej
|
HBO Max nie zrealizuje serialu o Batmanie
Warner Bros Discovery porzuca projekt serialowej animacji "Batman: Caped Crusader". To kolejny element poszukiwania oszczędności w firmie.
więcej
|
TTV pokaże szkolenie wojskowe swoich gwiazd. Będzie też nowy model emisji
„Życie na kredycie” i „Nasi w mundurach” znalazły się wśród nowości, które pojawią się w jesiennej ramówce TTV. Stacja zapowiada, że pracuje nad jeszcze jednym nowym formatem. Ponadto na antenę powrócą m.in. „99 – Gra o wszystko. VIP”, „Gogglebox. Przed telewizorem”, „Usterka” i „Damy i wieśniaczki. PL”. Część programów emitowana będzie codziennie w ramach tematycznych tygodni.
więcej
|
CTV zwolnił prezenterkę za siwe włosy
Lisa LaFlamme, popularna prezenterka wiadomości kanadyjskiej stacji CTV została zwolniona z pracy po 35 latach. Jak poinformowała na Twitterze, powodem były jej siwe włosy.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Okiem młodych" na TikToku uderza w opozycję i chwali rządzących. Oto zapowiadana kontrofensywa PiS w social mediach?
Od sierpnia na TikToku i na Twittterze aktywny jest profil "Okiem młodych", tworzony przez działacza Forum Młodych PiS i członków Młodzieżowej Rady Sprawiedliwości przy resorcie Zbigniewa Ziobry. Młodzi skupiają się na ostrych atakach na opozycję, Niemcy i Unię Europejską z jednej, i chwaleniu działań Prawa i Sprawiedliwości z drugiej strony. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl jeden z twórców profilu zapewnia, że "Okiem młodych" nie działa na polityczne zamówienie.
więcej
|
Nowy typ paczkomatów wkrótce w Żabkach. Wybrano pierwsze sklepy
Pierwsze Robomaty, czyli mniejsze paczkomaty InPost z jedną komorą, pojawią się na początek w dwóch warszawskich sklepach sieci Żabka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Prokop w sądzie i westernie reklamuje Head&Shoulders
W najnowszej reklamie przeciwłupieżowego szamponu Head&Shoulders (produkowanego przez Procter&Gamble) występuje dziennikarz TVN Marcin Prokop.
więcej
|
Whitepress po przejęciu przez RTB House urosła o dwie trzecie
W ub.r. agencja content marketingowa Whitepress, przejęta półtora roku temu przez RTB House, zwiększyła przychody o 68 proc. do 48,71 mln zł, utrzymując zysk netto powyżej 4 mln zł.
więcej
|
K2 Holding wypłaci akcjonariuszom 14,8 mln zł, proponuje 4,6 mln zł zaliczki
Walne zgromadzenie firmy marketingowo-technologicznej K2 Holding zdecydowała, że wypłaci ona akcjonariuszom 14,83 mln zł dywidendy za ub.r. oraz zarekomendowała przekazanie 4,65 mln zł zaliczki dywidendowej za br. Na każdą akcję przypadnie w sumie 8,40 zł.
więcej
|
Dove zmienia kolor w logo na szary, by walczyć z ageizmem
Marka Dove, należąca do koncernu Unilever rozpoczęła kampanię, w której zachęca kobiety do noszenia siwych włosów. Celem akcji jest walka z ageizmem, czyli z dyskryminacją ze względu na wiek.
więcej
|
Francja wprowadziła zakaz reklamy paliw kopalnych
Francja wprowadziła zakaz reklamy paliw kopalnych. Zakaz dotyczy wszystkich produktów energetycznych produkowanych z ropy naftowej, energii ze spalania węgla oraz węgla zawierającego wodór. Gaz ziemny jest zwolniony z zakazu do czerwca 2023 roku.
więcej
|
TVN Media i SAR ruszają z kolejną edycją cyklu #opiniejuroraeffie
Już po raz szósty Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media realizują cykl #opiniejuroraeffie. W ramach tegorocznej edycji projektu ponad 110 jurorów konkursu podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień. Wyniki ankiety publikowane będą w ciągu kolejnych 11 tygodni poprzedzających galę rozdania nagród konkursu Effie Awards 2022, która odbędzie się już 8 listopada.
więcej
|
Microsoft celuje reklamami w użytkowników Outlooka. Jak tego uniknąć?
Koncern Microsoft zaczął ofensywę reklamową skierowaną w użytkowników swojej usługi pocztowej w wersji mobilnej. W swoich skrzynkach pocztowych widzą oni coraz więcej przekazu reklamowego przypominającego zwykłe maile, a jedyny sposobem w wypadku darmowej wersji Outlooka jest podzielenie okna poczty na kategorie.
więcej
|
DeeZee, CCC i InPost zachęcają, by dać drugie życie butom i ubraniom
Pod hasłem "Nie wyrzucaj, oddaj i skorzystaj – Ty i planeta!" marka DeeZee wspólnie z firmą obuwniczą CCC prowadzą akcję, w której zachęcają do wzięcia udziału w projekcie EKOzwroty prowadzonym przez InPost.
więcej
|
Słynna japońska marka uruchomi sklep w Polsce
Japońska marka odzieżowa Uniqlo otworzy pierwszy sklep w Polsce. Będzie on działać w formule pop-up store i ruszy w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Dotąd odzież Uniqlo w Polsce można było kupić tylko przez internet.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Jarosław Machocki jednak pozostaje w zarządzie Gremi Media
Jarosław Machocki wycofał się z rezygnacji złożonej dwa miesiące temu i pozostanie wiceprezesem firmy Gremi Media wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”. Jej prezesem od czerwca jest Maciej Maciejowski.
więcej
|
Zmarł dziennikarz sportowy Andrzej Stanowski
W wieku 83 lat zmarł dziennikarz sportowy Andrzej Stanowski, przez wiele lat związany z „Gazetą Krakowską” i „Dziennikiem Polskim”.
więcej
|
Zmarła Irena Morawska, współtwórczyni ,,Czekając na sobotę" i ,,Chłopaków do wzięcia"
W wieku 68 lat zmarła Irena Morawska - reporterka, autorka scenariuszy, była dziennikarka „Gazety Wyborczej”, autorka filmów i seriali dokumentalnych.
więcej
|
Piętnaste w tym roku zabójstwo dziennikarza w Meksyku
Prokuratorzy w południowym stanie Guerrero poinformowali w poniedziałek, że dziennikarz Fredid Roman został zastrzelony w stolicy stanu Chilpancingo.To 15 - ty zabity w tym roku pracownik mediów w Meksyku, uważanym za najbardziej niebezpieczny kraj dla dziennikarzy poza strefą wojny.
więcej
|
|
|
"Okiem młodych" na TikToku uderza w opozycję i chwali rządzących. Oto zapowiadana kontrofensywa PiS w social mediach?
Od sierpnia na TikToku i na Twittterze aktywny jest profil "Okiem młodych", tworzony przez działacza Forum Młodych PiS i członków Młodzieżowej Rady Sprawiedliwości przy resorcie Zbigniewa Ziobry. Młodzi skupiają się na ostrych atakach na opozycję, Niemcy i Unię Europejską z jednej, i chwaleniu działań Prawa i Sprawiedliwości z drugiej strony. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl jeden z twórców profilu zapewnia, że "Okiem młodych" nie działa na polityczne zamówienie.
więcej
|
Wirtualna Polska widzi spowolnienie na rynku reklamy. Będzie mieć ofertę dla twórców z Patronite
Wirtualna Polska planuje zaproponować twórcom pozyskującym finansowanie na Patronite, żeby publikowali swoje treści także w jej serwisach. Firma zauważyła spowolnienie wzrostu w reklamie internetowej, za to jej platformy Wakacje.pl i Nocowanie.pl przebiły swoje wyniki sprzed epidemii.
więcej
|
Nowy typ paczkomatów wkrótce w Żabkach. Wybrano pierwsze sklepy
Pierwsze Robomaty, czyli mniejsze paczkomaty InPost z jedną komorą, pojawią się na początek w dwóch warszawskich sklepach sieci Żabka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Akcja Demokracja chce zablokować nowy serwis wRealu24. Marcin Rola: będą konsekwencje prawne
Organizacja Akcja Demokracja poinformowała, iż zaczęła internetową zbiórkę, której celem ma być udaremnienie nadawania telewizji wRealu24 w serwisie Banby. „Przekażemy informacje o proputinowskiej telewizji” - zapowiada. - Działające z naomarksistowskich pobudek dzieciaki z Akcji Demokracji spotkają się z konsekwencjami prawnymi - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Rola, redaktor naczelny wRealu24.
więcej
|
Były szef Twittera oskarżył firmę o lekceważenie bezpieczeństwa i zatrudnianie szpiegów
Były szef bezpieczeństwa Twittera, a w przeszłości znany hacker Peiter "Mudge" Zatko oskarżył władze portalu o lekceważenie praw bezpieczeństwa oraz zwodzenie inwestorów i członków zarządu - doniosły we wtorek "Washington Post" i CNN. Zatko stwierdził również, że co najmniej jeden pracownik firmy jest agentem obcych służb wywiadowczych.
więcej
|
Gry wideo ulubioną rozrywką wśród młodzieży
Młodzież w wieku 13-17 lat przeznacza więcej czasu na gry wideo niż na inny rodzaj rozrywki, w tym media społecznościowe czy oglądanie seriali, wynika z globalnego sondażu przeprowadzonego przez Bain & Company. Jednocześnie nastolatkowie o wiele chętniej sięgają po gry oparte o metaverse niż osoby nieco starsze.
więcej
|
Zalando ma mniej zwrotów odzieży w nieodpowiednim rozmiarze
Platforma Zalando wprowadza rozwiązanie Zalando Size Advice, które analizuje historię zwrotów. W ten sposób chce lepiej przewidzieć czy zamówiony produkt okaże się za mały lub za duży. Dzięki temu udało się zmniejszyć liczbę zwrotów związanych z nieodpowiednim rozmiarem o 10 procent.
więcej
|
Google uruchamia dedykowaną witrynę z podcastami YouTube
Google po cichu testuje witrynę podcastów YouTube. Nowa witryna, która jest oddzielona od Podcastów Google, ma na razie bardzo niski profil i brakuje jej oficjalnego brandingu.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Po zmianie standardu nadawania telewizji Polacy ruszyli na zakup odpowiednich telewizorów
Zmiana sposobu nadawania sygnału telewizji naziemnej znacząco wpłynęła na rynek telewizorów - podaje GfK. Z jej danych wynika, że w pierwszej połowie 2022 roku sprzedaż telewizorów wzrosła ogółem o 14 proc. ilościowo i 16 proc. wartościowo w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim.
więcej
|
Gry wideo ulubioną rozrywką wśród młodzieży
Młodzież w wieku 13-17 lat przeznacza więcej czasu na gry wideo niż na inny rodzaj rozrywki, w tym media społecznościowe czy oglądanie seriali, wynika z globalnego sondażu przeprowadzonego przez Bain & Company. Jednocześnie nastolatkowie o wiele chętniej sięgają po gry oparte o metaverse niż osoby nieco starsze.
więcej
|
|
|