|
|
|
|
|
|
|
Polsat Box może podnieść opłaty. ,,Rozważamy różne scenariusze"
Największa polska platforma cyfrowa nie obawia się masowej utraty abonentów, choć pod koniec kwartału miała 215 tys. mniej sprzedanych usług telewizyjnych niż przed rokiem. Polsat Box, podobnie jak inni operatorzy, mierzy się z inflacją. - Rozważamy różne scenariusze - stwierdził pytany o podwyżki Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Prezes Polsatu o zmianie standardu naziemnego: Zostaliśmy dotknięci najbardziej
Menadżerowie Polsatu nie chcą zdradzić czy podjęli już kroki prawne w sprawie uzyskania rekompensat za faworyzowanie Telewizji Polskiej przy okazji zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej. - Zostaliśmy dotknięci najbardziej - przyznał jednak podczas konferencji prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski.
więcej
|
Skargi do KRRiT na paski ,,Wiadomości" TVP o ,,nieudacznikach z opozycji"
Dwie skargi wpłynęły do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na pasek „Nieudacznicy z opozycji pouczają innych” z „Wiadomości” TVP emitowanych 17 sierpnia. - Trwa prekampania i z każdym dniem będzie coraz gorzej, jeśli chodzi o pokazywanie winnych - uważa Joanna Miziołek z „Wprost”. - Obrażanie opozycji przez media zawsze jest podejrzane i niewiarygodne, bo opozycja nie rządzi, czyli niewiele może. To trochę tak jakbyśmy oskarżali dzieci za głupotę rodziców - przekonuje prof. Jacek Dąbała.
więcej
|
Skokowy wzrost oglądalności Canal+ Family na ,,jedynce" na liście kanałów Canal+
Canal+ Family po pierwszym tygodniu emisji na tzw. „jedynce” na dekoderach Canal+ miał średnio 0,11 proc. udziału w rynku, podczas gdy w tygodniu poprzedzającym było to 0,04 proc. Przesunięcie TVN z pozycji pierwszej na piątą nie miało wyraźnego wpływu na wyniki stacji.
więcej
|
TVP na budowę muzeum chce wydać 28 mln zł, dostała trzy oferty
W przetargu na budowę muzeum telewizyjno-filmowego niedaleko siedziby głównej Telewizji Polskiej zgłoszono trzy ofert. Publiczny nadawca na realizację zlecenia planuje przeznaczyć maksymalnie 27,9 mln zł.
więcej
|
Gwiazdy TVN prywatnie w spocie na 25-lecie stacji (wideo)
Telewizja TVN zaprezentowała oficjalny spot urodzinowy z okazji 25 lat nadawania. W klipie gwiazdy stacji oraz uczestnicy jej programów pokazani są od innej strony - w prywatnych sytuacjach. W spocie wykorzystano utwór „Sweetest Thing” w wykonaniu zespołu U2.
więcej
|
Kolejne odejście z programu ,,Dzień dobry TVN"
Diana Kautz, prezenterka pogody w magazynie „Dzień dobry TVN”, odchodzi z programu po dwóch i pół roku pracy. Na antenie stacji będzie pojawiać się tylko do końca sierpnia. To kolejna zmiana personalna w porannym magazynie TVN w ostatnim czasie.
więcej
|
Multipleks testowy spółki Polsatu zmienił parametry w Gdańsku
Należąca do Polsatu spółka BCAST, operator multipleksów eksperymentalnych DAB+ w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku zmieniła parametry emisji w Trójmieście. Rozgłośnie radiowe wchodzące w skład MUX-u są teraz dostępne z kanału 5C.
więcej
|
TVP może nadawać w DVB-T do 2023 r. Helsińska Fundacja Praw Człowieka do UKE: Nieuzasadniona faworyzacja
Decyzja szefa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na mocy, której TVP może nadawać w standardzie DVB-T do końca 2023 roku to „nieuzasadniona faworyzacja”, a oceniać ją należy przez pryzmat nadchodzących wyborów parlamentarnych - pisze Helsińska Fundacja Praw Człowieka do prezesa UKE. - Pluralizm mediów stanowi jeden z fundamentów społeczeństwa demokratycznego, państwa są zobowiązane do jego zapewnienia - przypomina Fundacja.
więcej
|
Tańszy Netflix bez możliwości pobierania treści
Możliwość pobierania treści w pakiecie serwisu streamingowego Netflix z reklamami będzie niedostępna. W ten sposób największa platforma SVoD na świecie chce zniechęcić swoich dotychczasowych użytkowników do wybierania tańszej oferty.
więcej
|
,,Komisarz Alex 18" od 3 września w TVP1
Od 3 września 2022 roku telewizyjna Jedynka emitować będzie osiemnastą serię „Komisarza Aleksa”, która będzie liczyć 13 odcinków. Zdjęcia do produkcji realizowane były wiosną i latem.
więcej
|
,,Życie na kredycie". TTV pokaże Polaków, w których uderzyla drożyzna
Od 19 września TTV emitować będzie nowy codzienny program „Życie na kredycie”, reporterskie reality-show o życiu zwykłych Polaków, w których uderzyła drożyzna - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sekcja sportowa Interii wyprzedziła Sport.pl, na czele WP SportoweFakty
Liderem internetowych platform o sporcie pozostają WP SportoweFakty, przy czym zmalała ich przewaga nad działem sportowym Onetu. Najwięcej czasu użytkownicy spędzają na platformie TVP Sport, a sekcja sportowa Interii po dużym wzroście wysunęła się nad Sport.pl.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 17" od 2 września w Polsacie, trwają nagrania do programu
Od 2 września w piątki o godz. 20.00 Polsat będzie emitować siedemnastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, na początku sierpnia wystartowały nagrania do show.
więcej
|
,,Policjantki i policjanci 17" od 29 sierpnia w Czwórce (wideo)
W poniedziałek, 29 sierpnia telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję siedemnastego sezonu serialu „Policjantki i policjanci”. Serial będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN24 dogania TVN. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty”, „Wiadomości” i prognoza pogody TVP1. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ponad 162 tys. zł kosztuje najdroższy spot reklamowy w TVP we wrześniu
W opublikowanym przez Biuro Reklamy TVP cenniku na wrzesień br. najwyżej wyceniono 30-sek. spot emitowany przy transmisjach meczy rozgrywanych z udziałem polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów. Kosztuje 162,4 tys. zł netto.
więcej
|
Polsat przeliczył się z wiosennymi ramówkami. Koszty w górę o 20 proc., wpływy z reklam tv tylko o 0,2 proc.
W zeszłym półroczu koszty operacyjne segmentu mediowego grupy Cyfrowy Polsat, obejmującego głównie Telewizję Polsat i Interię, wzrosły o 20 proc., a wpływy z reklam i sponsoringu tv - jedynie o 0,2 proc. Nadawca dużo zainwestował w wiosenne ramówki, ale w zarabianiu na nich zaszkodziła flauta na rynku reklamowym po wybuchu wojny. - Liczymy, że rynek wróci do dynamiki pozytywnej - mówi Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat.
więcej
|
Warner Bros. Discovery robi porządki. Z HBO Max znika 36 tytułów (lista)
Z platformy streamingowej HBO Max zostanie wycofanych 36 filmów i seriali, w tym 20 oryginalnych produkcji. To efekt wcześniejszego wejścia serwisu w struktury nowego koncernu Warner Bros. Discovery oraz planowanego połączenia oferty HBO Max i Discovery+.
więcej
|
Masz panele fotowoltaiczne? Oszczędzaj bezpiecznie! W dobie postępującego ocieplenia klimatu i wszystkich tego gwałtownych następstw coraz mocniej skupiamy się na możliwościach wykorzystania odnawialnych źródeł energii, takich jak instalacje fotowoltaiczne i solarne. Korzystanie z „zielonej” energii nie tylko sprzyja ochronie środowiska – jest to również inwestycja gwarantująca spore oszczędności. Dlatego wielu Polaków rozważa montaż paneli fotowoltaicznych czy solarnych, a niejeden dom w naszym sąsiedztwie już je posiada. Co jednak zrobić, by chronić naszą ekologiczną inwestycję? Tu potrzebne jest dobre ubezpieczenie: z szerokim zakresem, ale jednocześnie niedrogie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Multipleks testowy spółki Polsatu zmienił parametry w Gdańsku
Należąca do Polsatu spółka BCAST, operator multipleksów eksperymentalnych DAB+ w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku zmieniła parametry emisji w Trójmieście. Rozgłośnie radiowe wchodzące w skład MUX-u są teraz dostępne z kanału 5C.
więcej
|
|
Radio Zachód usunęło z portalu wywiad z wiceministrem o sytuacji na Odrze
Wiceminister infrastruktury Grzegorz Witkowski w piątkowej audycji „Gość Radia Zachód” zapewniał, że „mieszkańcy mogą wejść do wody” na określonych odcinkach Odry. Jak podała Wirtualna Polska, rozmowa zniknęła ze stron internetowych Radia Zachód (Polskie Radio).
więcej
|
|
Muzo.fm z większym zyskiem dzięki dywidendzie od Polsat Media
Spółka Muzo.fm (należy do Telewizji Polsat) w ub.r. przy wzroście przychodów o 0,2 proc. do 6,36 mln zł zanotowała spadek zysku operacyjnego z 1,76 do 1,05 mln zł. Natomiast jej zysk netto wzrósł z 6,13 do 7,03 mln zł, głównie dzięki wyższej dywidendzie od Polsat Media.
więcej
|
|
Sąd na Krymie skazał dziennikarza Radia Swoboda na pięć lat więzienia
Sąd apelacyjny na okupowanym Krymie zmniejszył w czwartek wyrok dziennikarzowi Radia Swoboda Władysławowi Jesypence z sześciu do pięciu lat więzienia – poinformowała jego żona Kateryna na Facebooku.
więcej
|
|
Niemal 30 pkt. proc. udziału przewagi RMF FM w Aglomeracji Śląskiej nad drugim Antyradiem
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
T-Mobile Polska szykuje się do przetargu reklamowego
Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska planuje przetarg na obsługę kreatywną. Od 2019 roku firmę w tym zakresie obsługuje DDB Warszawa.
więcej
|
Anna Nazar na czele domu mediowego Mido
Anna Nazar została dyrektor zarządzającą domu mediowego Mido oraz komórki odpowiedzialnej za rozwój i badania.
więcej
|
Biedronka powalczy z Lidlem w internecie. Rusza sklep Biedronka Home
Sieć Biedronka w poniedziałek 22 sierpnia br. oficjalnie uruchomi sklep internetowy Biedronka Home, w którego ofercie znajdą się artykuły przemysłowe m.in. dekoracje, narzędzia, tekstylia domowe, moda czy elektronika. W ostatnich tygodniach platforma działała w formie testowej. Od ponad trzech lat podobny sklep w internecie posiada Lidl.
więcej
|
Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski nowym teamem kreatywnym w MullenLowe Warsaw
Do zespołu kreacji agencji MullenLowe Warsaw dołączyli Karolina Pietrzyk jako senior digital art director i Marcin Nowosielski jako senior copywriter.
więcej
|
Sześć ofert w przetargu KPRM na kampanię o korzyściach z technologii cyfrowych
W odpowiedzi na przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na realizację kampanii na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych wpłynęło sześć ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie agencje, jak Euvic Media, Althermedia czy Aplan Media. Walczą o budżet w wysokości 15 mln zł.
więcej
|
Ponad 162 tys. zł kosztuje najdroższy spot reklamowy w TVP we wrześniu
W opublikowanym przez Biuro Reklamy TVP cenniku na wrzesień br. najwyżej wyceniono 30-sek. spot emitowany przy transmisjach meczy rozgrywanych z udziałem polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów. Kosztuje 162,4 tys. zł netto.
więcej
|
Żabka jak Starbucks. Klienci, którzy przyjdą z własnym kubkiem zapłacą za kawę o 1 zł mniej
Sieć sklepów Żabka rozpoczęła promocję, w której oferuje klientom tańszą kawę i inne gorące napoje, jeśli przygotują je we własnym kubku, z którym przyjdą do sklepu. Klienci każdorazowo oszczędzą 1 zł przy zakupie dowolnego gorącego napoju. Akcja potrwa do 14 września.
więcej
|
Iwona Kołodziejek business development director w Proxi.cloud
Iwona Kołodziejek została nową business development director w firmie technologicznej Proxi.cloud, specjalizującej się w geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam.
więcej
|
Sonia Bohosiewicz wraca do reklam T-Mobile Polska
T-Mobile rozpoczął kampanię reklamową oferty Magenta Dom, na którą składają się internet światłowodowy, nielimitowany internet w smartfonie i telewizję. W spocie występuje aktorka Sonia Bohosiewicz.
więcej
|
Fanex po rebrandingu
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki.
więcej
|
Producent słodyczy Kopernik klientem agencji Stor9
Agencja Stor9 rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „Kopernik" w zakresie obsługi 360 stopni.
więcej
|
Johnny Depp ma nowy wieloletni kontrakt z marką Dior
Firma kosmetyczna Dior podpisała nową, wieloletnią umowę z aktorem Johnnym Depp'em, na mocy której będzie ambasadorem tej marki. Aktor promował perfumy Diora od 2015 roku. Z nieoficjalnych informacji wynika, że nowy kontrakt opiewa na "siedmiocyfrową" kwotę.
więcej
|
Orange z nową promocją i reklamą ,,Orange dla ludzi"
Pod koniec lipca Orange odświeżył ofertę dla klientów indywidualnych, wprowadzając Netflix w prezencie przez pierwsze 6 miesięcy w pakiecie z Orange Love Standard z Netflix. Teraz ją przedłuża i proponuje do niej dodatkowo drugi smartfon za 1 zł. Ofercie towarzyszy nowy format reklamowy „Orange dla ludzi".
więcej
|
S4 autorem kampanii Polskiej Akcji Humanitarnej
Polska Akcja Humanitarna rozpoczyna kampanię pod hasłem „Pomoc w naszych rękach”. Działania w ramach Dnia Pomocy Humanitarnej przygotowała agencja S4.
więcej
|
Kaufland nową kampanią zachęca do ciałopozytywności
Sieć sklepów Kaufland startuje z najnowszą kampanią, której hasłem przewodnim jest „Every body needs love!”. Promuje w niej podejście, w którym najważniejsza jest miłość do samego siebie i akceptacja własnego wyglądu.
więcej
|
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Biedronka szuka alternatywny dla zamykanej ,,Kropki TV". ,,Nie planowaliśmy zaprzestania sprzedaży"
To zarząd Edipresse podjął decyzję o zamknięciu „Kropki TV”, a informację o tym przekazać miał Biedronce dopiero 29 lipca - wynika z oświadczenia, jakie sieć przysłała do redakcji Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy na etapie poszukiwania alternatywnych rozwiązań, które odpowiedzą na potrzeby dotychczasowych czytelników tygodnika - mówi nam Marta Osial, dyrektorka kategorii w Biedronce.
więcej
|
Sąd na Krymie skazał dziennikarza Radia Swoboda na pięć lat więzienia
Sąd apelacyjny na okupowanym Krymie zmniejszył w czwartek wyrok dziennikarzowi Radia Swoboda Władysławowi Jesypence z sześciu do pięciu lat więzienia – poinformowała jego żona Kateryna na Facebooku.
więcej
|
Więzionemu dziennikarzowi Andrzejowi Poczobutowi postawiono nowe zarzuty
Andrzejowi Poczobutowi, dziennikarzowi "Gazety Wyborczej" i aktywiście Związku Polaków na Białorusi, postawiono nowe zarzuty - poinformowało w środę niezależne Białoruskie Stowarzyszenie Dziennikarzy (BAŻ). Poczobut od półtora roku przebywa w więzieniu.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska inwestuje 13 mln zł w Patronite
Wirtualna Polska kupiła 40 proc. udziałów platformy crowdfundingowej Patronite, płacąc ponad 12,6 mln zł. W ramach współpracy na WP mają pojawiać się treści od twórców, którzy pozyskują finansowanie na Patronite.
więcej
|
Bricomarché rozwinie e-commerce z AF.agency
Sieć supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché (Grupa Muszkieterów) rozstrzygnęła przetarg na działania e-commerce. W jego wyniku sklep internetowy marki rozwijać będzie agencja AF.agency.
więcej
|
Jan Śpiewak zawiadamia prokuraturę w sprawie Wojewódzkiego i Palikota. Chodzi o promocję alkoholu
Aktywista Jan Śpiewak złożył do prokuratury doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Janusza Palikota i Kubę Wojewódzkiego. Śpiewak chce, by śledczy sprawdzili, czy przedsiębiorcy nie promują nielegalnie swojej marki alkoholu w internecie.
więcej
|
Walmart chce zaangażować influencerów do promocji. Planuje uruchomienie dedykowanej platformy
Amerykańska sieć sklepów Walmart planuje szerszą współpracę z internetowymi influencerami. Koncern wystąpił o zarejestrowanie dwóch marek związanych nową platformą internetową, dzięki której popularni twórcy mieliby promować produkty od zewnętrznych partnerów sprzedawane przez Walmart.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|