|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Skórzyński ma poprowadzić ,,Dzień dobry TVN"
Były reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński może wkrótce dołączyć do grona prowadzących program „Dzień dobry TVN”. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, dziennikarz dostał taką propozycję. Do dogadania zostało kilka technicznych kwestii.
więcej
|
Kibice znów skarżą się na Viaplay. ,,Wymagane stabilne łącze"
Subskrybenci serwisu streamingowego Viaplay znów skarżą się na problemy z dostępem do transmisji z meczów Premier League. W ostatni weekend zamiast wybranych spotkań ligi angielskiej na ich telewizorach pojawiały się komunikaty o błędach. Biuro prasowe Viaplay tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że nie na każdym urządzeniu usługa będzie działać poprawnie.
więcej
|
Ostre cięcia kadrowe w zespole HBO Max
Siedemdziesiąt osób z HBO Max i HBO straci pracę w w ramach restrukturyzacji zespołów zajmujących się kreacją treści wideo.
więcej
|
Pierwszy polski serial Viaplay na finiszu. Premiera w przyszłym roku
Serwis streamingowy Viaplay kończy zdjęcia do pierwszego polskiego serialu fabularnego. To produkcja “Morderczynie”, oparta na bestellserze Katarzyny Bondy. Premiera serialu odbędzie się w przyszłym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W obsadzie znalazły się Maja Pankiewicz, Izabela Kuna i Eliza Rycembel, a za reżyserię odpowiada Kristoffer Rus.
więcej
|
,,Gogglebox 17" od 5 września w TTV
Od 5 września w poniedziałkowe wieczory TTV emitować będzie siedemnasty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem”.
więcej
|
Startuje kampania reklamowa TVN z okazji 25-lecia stacji. ,,Ilustracja zaspokajania potrzeb widzów"
We wtorek, 17 sierpnia wystartuje kampania reklamowa „Nadchodzi najlepsza rozrywka”, organizowana przez TVN Warner Bros. Discovery z okazji 25-lecia nadawania stacji TVN.
więcej
|
Sąd Apelacyjny nakazał TVN sprostowanie ws. maseczek
Sąd Apelacyjny wydał wyrok, w którym nakazał TVN publikację sprostowań dotyczących materiałów o programie Agencji Rozwoju Przemysłu „Polskie szwalnie” w „Superwizjerze” TVN24 i portalu Tvn24.pl.
więcej
|
Powraca hit Playera. Jesienią premiera ,,Skazanej 2"
Player jesienią pokaże drugi sezonu serialu „Skazana”. Serial trafi do oferty platformy prawdopodobnie w październiku. W obsadzie prócz aktorów znanych z pierwszej serii pojawią się m.in. Adam Woronowicz, Jacek Beler i Konrad Elery.
więcej
|
Najwięksi operatorzy płatnej telewizji stracili prawie 2 mln abonentów
Największe amerykańskie sieci kablowe i platformy satelitarne tylko w II kwartale br. straciły 1,925 mln abonentów. Analitycy Leichtman Research Group zauważyli, że w analogicznym okresie 2021 roku takim firmom ubyło 1,235 mln klientów.
więcej
|
,,Tajemnica zawodowa 2" od 4 września w TVN
Od 4 września w niedzielne wieczory TVN emitować będzie drugi sezon serialu „Tajemnica zawodowa”, który od kilku miesięcy dostępny jest w Player.pl.
więcej
|
TVP Sport liderem w lipcu, Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1. Eleven Sports 1 zyskał najwięcej
W lipcu 2022 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1. Największym wzrostem pochwalić się mógł Eleven Sports 1, a najbardziej stracił Fightklub.
więcej
|
,,Mam talent! 14" w TVN zadebiutuje 3 września. Kliment, Foremniak i Chylińska w jury
W sobotę, 3 września w TVN odbędzie się premiera czternastej edycji programu „Mam talent!”. Bez zmian jurorami w programie będą Jan Kliment, Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska.
więcej
|
Viaplay pokaże walki kickboxingu Glory, 20 sierpnia pierwsza transmisja
Platforma Viaplay pozyskała prawa do nadawania wszystkich walk kickboxingu organizowanych przez Glory. - Jest to fantastyczne uzupełnienie praw sportowych Viaplay w Polsce - mówi Peter Nørrelund, group chief sports officer w Viaplay.
więcej
|
,,Listy do M. 5" od 4 listopada w kinach
W piątek, 4 listopada w kinach pojawi się piąta część filmu „Listy do M. 5”. Do obsady produkcji dołączą Jan Peszek, Aleksandra Popławska, Maria Dębska, Mateusz Banasiuk, Marianna Zydek i Bartłomiej Kotschedoff.
więcej
|
Koncert piosenki wojskowej w TVP1: Mariusz Błaszczak zachęcał do wstąpienia do wojska, wpadka Idy Nowakowskiej
W poniedziałek 15 sierpnia Telewizja Polska w Elblągu zorganizowała "Koncert piosenki wojskowej państw NATO". Wśród wykonawców był m.in. niemiecki zespół Captain Jack. Prowadząca koncert Ida Nowakowska mylnie przypisała wokaliście grupy fakt, że służył on w wojsku. W czasie transmisji minister Mariusz Błaszczak zachęcał też młodych ludzi do wstąpienia do polskiej armii.
więcej
|
Kanał Sportowa.tv w Avios
W ofercie Avios pojawił się kanał Sportowa.tv.
więcej
|
Masz panele fotowoltaiczne? Oszczędzaj bezpiecznie! W dobie postępującego ocieplenia klimatu i wszystkich tego gwałtownych następstw coraz mocniej skupiamy się na możliwościach wykorzystania odnawialnych źródeł energii, takich jak instalacje fotowoltaiczne i solarne. Korzystanie z „zielonej” energii nie tylko sprzyja ochronie środowiska – jest to również inwestycja gwarantująca spore oszczędności. Dlatego wielu Polaków rozważa montaż paneli fotowoltaicznych czy solarnych, a niejeden dom w naszym sąsiedztwie już je posiada. Co jednak zrobić, by chronić naszą ekologiczną inwestycję? Tu potrzebne jest dobre ubezpieczenie: z szerokim zakresem, ale jednocześnie niedrogie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bojkot rosyjskich piosenek w stacjach radiowych. ,,W zamian ukraińskie"
Na antenach m.in. Radia Rekord i Radia Oko na razie nie usłyszymy na przykład „Nas Ne Dogonyat” Tatu czy „Bielyje rozy” Jurija Shatunova. Stacje lokalne zdecydowały się nie emitować piosenek rosyjskich wykonawców. Radomskie Radio Rekord 106,2 FM zdradza Wirtualnemedia.pl, że w zamian słuchacze mogą słuchać ukraińskich utworów.
więcej
|
|
Radio 357 ani RNŚ nie chciały w zespole Aleksandry Kaczkowskiej. ,,Nikt nie zadzwonił"
Po jej odejściu z Trójki, słuchacze spodziewali się, że Aleksandra Kaczkowska ze swoją audycją dołączy do jednej z dwóch rozgłośni internetowych: Radia Nowy Świat lub Radia 357. Jednak dziennikarka zamiast tego zaczęła przygotowywać własny projekt medialny. W poniedziałek opublikował wpis, w którym wyjaśnia, dlaczego: czekała na telefon od szefostwa jednej z wymienionych rozgłośni, ale nikt do niej nie zadzwonił z propozycją.
więcej
|
|
Radio Wnet słychać już w ośmiu miastach. Od wczoraj stacja nadaje w Lublinie
Od wtorkowego poranka (16 sierpnia) Radio Wnet nadaje program w Lublinie na częstotliwości 101,1 MHz. Stacja uruchomiła tam nadajnik aż dwa i pół roku po tym, jak Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała jej koncesję na emisję w tym mieście.
więcej
|
|
Nowa wersja aplikacji mobilnej Radia Zet na iOS
Radio Zet (Eurozet) udostępniło nową aplikację mobilną z nowoczesną grafiką. Słuchacze mają teraz prostszy dostęp do bieżących informacji z kraju i ze świata oraz do radiowego playera.
więcej
|
|
Rekord FM nadal liderem słuchalności w Radomiu, RMF FM wyprzedziło Radio ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w pierwszym półroczu br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Banki zwiększyły wydatki reklamowe o 60 proc., Credit Agricole przed mBankiem
Mimo rosnącej inflacji i spadającego zainteresowania kredytami hipotecznymi banki w pierwszym półroczu zwiększyły wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych o 60 proc. i planują kolejne aktywności. - Znaczące redukcje budżetów reklamowych jako sposób na doraźne cięcie kosztów, mogą być dziś kuszące, ale banki, które się na nie zdecydują, niewiele zyskają w porównaniu z tym, co mogą stracić. Przy kurczącym się rynku konkurencja będzie jeszcze bardziej zaciekła - ocenia Marek Staniszewski, właściciel agencji Heuristica.
więcej
|
Startuje kampania reklamowa TVN z okazji 25-lecia stacji. ,,Ilustracja zaspokajania potrzeb widzów"
We wtorek, 17 sierpnia wystartuje kampania reklamowa „Nadchodzi najlepsza rozrywka”, organizowana przez TVN Warner Bros. Discovery z okazji 25-lecia nadawania stacji TVN.
więcej
|
Time4 będzie wydawać magazyn pokładowy PKP Intercity
Spółka Time4 wygrała przetarg PKP Intercity dotyczący wydawania magazynu pokładowego „W podróż z PKP Intercity” – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
AMS odmówiła administratorowi "Tygodnika Nie" powieszenia plakatu przed siedzibą PiS. "Źle to świadczy o wolności słowa"
Przy siedzibie Prawa i Sprawiedliwości na ulicy. Nowogrodzkiej w Warszawie jednak nie zawiśnie billboard administratora socialmediowych profili "Tygodnik Nie" Michała Marszała. W ostatniej chwili realizacji zlecenia odmówiła należąca do Agory firma AMS. - Słabo to świadczy o pojmowaniu wolności słowa w spółce Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej". I źle o wolności słowa w kraju - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Marszał. Co miało znaleźć się na plakacie?
więcej
|
DDB Warszawa zdobywa w przetargu obsługę eobuwie.pl
Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg reklamowy platformy sprzedażowej eobuwie (część Modivo).
więcej
|
Artur Jasiński nowym practice director w Loyalty Point
Artur Jasiński objął stanowisko practice director w Loyalty Point.
więcej
|
Prezes UOKiK stawia zarzuty Biedronce za jej "Tarczę Antyinflacyjną"
Przekazy reklamowe dotyczące akcji promocyjnej „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” mogły wprowadzać konsumentów w błąd w zakresie zasad skorzystania z promocji - uważa UOKiK. Prezes Urzędu postawił sieci zarzuty wprowadzania konsumentów w błąd, za które grozi kara do 10 proc. obrotu.
więcej
|
Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson
Agencja Reprise zajmie się obsługą w e-commerce 17 marek koncernu Johnson & Johnson.
więcej
|
Zsuzsa Varga w agencji Territory Influence.
Zsuzsa Varga objęła stanowisko business development director regionu Europy Centralnej i Wschodniej (CEE) w agencji Territory Influence.
więcej
|
Performance Media wygrywa przetarg Ryobi
Agencja Performance Media wygrała przetarg na obsługę digitalową marki narzędzi elektrycznych Ryobi.
więcej
|
Alior Bank debiutuje z kampanią na TikToku
Alior Bank wystartował z pierwszą kampanią na TikToku. W akcję zaangażowani zostali influencerzy: Magda Bereda, Ula Woźniak i Mateusz Myla, którzy parodiując modę na testowanie wszystkiego, pokazują korzyści Konta dla Młodych.
więcej
|
Natalia Kaczmarek bohaterką nowej globalnej kampanii New Balance
Pod hasłem „We Got Now” ruszyła globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury, m.in. Kawhi Leonard, IU, Raheem Sterling, Bukayo Saka i Jack Harlow. W reklamach pojawia się też polska biegaczka i mistrzyni olimpijska Natalia Kaczmarek.
więcej
|
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Aleksander Kutela za Marka Dekana prezesem Ringier Axel Springer Polska
Eksperci o przejściu prezesa RASP Marka Dekana na stanowisko COO Politico Media Group w USA mówią jednym głosem: awans. I dodają, że wyznaczenie na jego następcę dotychczasowego wiceprezesa Aleksandra Kuteli pokazuje, że firma stawia na kontynuację strategii. - Może dojść do przetasowań personalnych w firmie, ale niewiele więcej - przewiduje Bogusław Chrabota.
więcej
|
Koniec magazynu "Kropka TV". Decyzję podjęła Biedronka, zespół szuka pracy
Jesienią tego roku zniknie z rynku tygodnik telewizyjny „Kropka TV”, wydawany przez Edipresse Kolekcje na zlecenie sieci dyskontów Biedronka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że część zespołu „Kropki” przejdzie do innych projektów wydawcy, pozostali już zaczęli szukać pracy.
więcej
|
E-Kiosk: 1,44 mln zysku w drugim kwartale
W drugim kwartale 2022 roku firma z prasą cyfrową i ebookami e-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) przy przychodach na poziomie 3,69 mln zł, wypracowała zysk netto o wartości 1,44 mln. zł. W stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym wymienione wskaźniki wzrosły odpowiednio o 21 proc. i 43 proc.
więcej
|
Mark Dekan przestaje kierować Ringier Axel Springer Polska
Marek Dekan przestaje pełnić funkcję prezesa Ringier Axel Springer Polska. Od września zostanie COO amerykańskiej spółki Politico Media Group, wchodzącej w skład Axel Springer SE. Funkcję prezesa RASP przejmie z kolei Aleksander Kutela, dotychczasowy wiceprezes spółki.
więcej
|
|
|