|
|
|
|
|
|
|
TVP szykuje kosmiczne muzeum
Telewizja Polska zamierza uruchomić na terenie swojej siedziby głównej muzeum telewizyjno-filmowe przypominające kształtem spodek kosmiczny lub sterowiec. W przetargu szuka firmy, która wybuduje obiekt.
więcej
|
,,Fakty" najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lipcu br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Najwięcej w ujęciu procentowym zyskała „Panorama” TVP2 i TVP Info, a jedyny spadek odnotowały „Wydarzenia” Polsatu, Polsatu News i Wydarzeń24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa MWE chce uruchomić nowe kanały. Powróci TVR?
Twórca TVR Władysław Serafin zwrócił się na początku sierpnia br. do Urzędu Patentowego RP o rejestrację znaku towarowego „TVR Polska Telewizja”. 5 lat temu kanał został przejęty przez MWE Networks. Michał Winnicki w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradza, że sprawą zajmie się jego prawnik, bo chce reaktywować stację.
więcej
|
Pracownicy TVN w piątki pracują krócej. To globalna inicjatywa Warner Bros. Discovery
W czasie dwóch wakacyjnych miesięcy TVN Warner Bros. Discovery wprowadziło krótszy dzień pracy w piątki. To część globalnej inicjatywy Warner Bros Discovery Summer Friday. Program potrwa do 2 września, a pracownicy firmy w te dni pobyt w biurach o cztery godziny.
więcej
|
Nowy show ,,Łowcy skarbów. Kto da więcej" w Czwórce, Paweł Orleański gospodarzem
W poniedziałek, 5 września w ramówce Czwórki pojawi się nowy show „Łowcy skarbów. Kto da więcej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program poprowadzi Paweł Orleański.
więcej
|
Zmiany w Canal+? Do oferty może trafić kanał w 4K, inny zmieni parametry
Niebawem do oferty platformy satelitarnej Canal+ może dołączyć Love Nature 4K. Stacja dołączyła właśnie system kodowania wykorzystywany przez platformę. Na transponderze Canal+ pojawiła się też kopia TVP Sport HD. Najprawdopodobniej kanał ten zmieni parametry, a operator zyska miejsce na nowe kanały.
więcej
|
Kolejny kanał dla kobiet zakończył nadawanie
Poświęcony ślubom i relacjom partnerskim kanał Love TV zakończył nadawanie. Stacja adresowana głównie do kobiet zadebiutowała w Polsce jako Wedding TV. Była wówczas szerzej dostępna w ofertach operatorów płatnej telewizji w naszym kraju. W ostatnich latach oferowały ją tylko mniejsze i średnie sieci kablowe.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 5 proc., wpływy TVP Info wzrosły o 212 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 5,10 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje 25" od 1 września w TVN
Od 1 września w czwartkowe wieczory TVN emitować będzie 25. edycję „Kuchennych rewolucji” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
6. sezon programu ,,Damy i wieśniaczki PL" od 9 września w TTV
Od 9 września w piątkowe i sobotnie wieczory TTV emitować będzie szósty sezon programu „Damy i wieśniaczki PL” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serial ,,Minuta ciszy" z Robertem Więckiewiczem od 9 września w Canal+
Od 9 września w Canal+ Premium i Canal+ online będzie można oglądać nowy serial „Minuta ciszy” z Robertem Więckiewiczem w roli głównej. W produkcji wystąpią także Mirosław Zbrojewicz, Aleksandra Konieczna, Piotr Rogucki i Karolina Bruchnicka.
więcej
|
Viasat redukuje liczbę kanałów telewizyjnych
Firma Viasat World ograniczy liczbę kanałów telewizyjnych dostępnych na rynku ukraińskim. Portal Detector Media dotarł do listu skierowanego do operatorów w tym kraju. 6 września zniknie Viasat Sport, a ViP Premiere i ViP Megahit zostaną połączone.
więcej
|
Player.pl udostępnił zwiastun ,,Szadzi 3", premiera serialu 2 września (wideo)
Od 2 września w Player.pl dostępny będzie trzeci sezon serialu „Szadź”. Platforma udostępniła zwiastun produkcji.
więcej
|
TVP pokaże lekkoatletyczne Mistrzostwa Europy
W poniedziałek, 15 sierpnia wystartują lekkoatletyczne Mistrzostwa Europy Monachium 2022. Sportową imprezę na żywo będzie można oglądać na antenach Telewizji Polskiej.
więcej
|
Liga hiszpańska Robert Lewandowski Eleven Sports kiedy oglądać mecze
Od 12 sierpnia Eleven Sports będzie transmitować nowy sezon ligi hiszpańskiej, w którym jednym z zawodników będzie Robert Lewandowski. Pierwszy mecz z udziałem Polaka odbędzie się 21 sierpnia.
więcej
|
TVP1 liderem. ,,Fakty" i koncert piosenek powstańczych hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty”, „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” i prognoza pogody TVP1. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i Plus sponsorami tytularnymi hali w Gdyni, umowa za 10 mln zł
Grupa Cyfrowy Polsat przez cztery lata będzie promować swoje marki Polsat i Plus w nazwie hali Arena Gdynia. Zapłaci za to 9,84 mln zł.
więcej
|
Polacy lubią reklaks przed telewizorem
Znaczna część Polaków lubi relaksować się przed telewizorem - wynika z badania PanelWizard Direct.
więcej
|
Zapraszamy na kolejne webinary z cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych Growth Summer Days to cykl wydarzeń dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Wydarzenia objęte są akredytacją DIMAQ. Kolejny, darmowy webinar odbędzie się już 11 sierpnia, a ostatni – dokładnie dwa tygodnie później. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 5 proc., wpływy TVP Info wzrosły o 212 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 5,10 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kolejna podwyżka cen w Biedronce. ,,Rosnące koszty produkcji, surowców oraz energii"
W ciągu kilku dni w sieci sklepów Biedronka wzrosły ceny wielu produktów. Niektóre towary od ostatniego weekendu podrożały nawet o 2 zł. Biedronka podkreśla, że rosną koszty produkcji, surowców i energii, ale oferuje klientom pozwalające zaoszczędzić promocje.
więcej
|
Spada sprzedaż smartfonów. Samsung przed Apple i Xiaomi
W drugim kwartale roku sprzedaż smartfonów na świecie wyniosła 287,4 mln, co jest najsłabszym wynikiem od stojącego pod znakiem pandemii Covid-19 drugiego kwartału 2020 roku. Liderem sprzedaży pozostaje Samsung (61,8 mln) przed Apple I Xiaomi - wynika z raportu Canalys.
więcej
|
Aldi ma brand heroes - króliki COŚki
Pod hasłem „Aldi ma to COŚ do szkoły” ruszyła kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B dla sieci sklepów Aldi. Marka ma brand heroes - króliki COŚki.
więcej
|
TechNest wzmacnia zespół obsługujący BMW
Dawid Kolasiński ze spółki TechNest (Group One) awansował na stanowisko head of web operations (The Marcom Engine), a Monika Filipek objęła stanowisko market consultant team lead. Do zespołu TechNest dołączyły dwie nowe osoby: Adam Sobiesek w roli adobe forms operations lead oraz Magdalena Cieślik jako team leader w zespole Website Business Support.
więcej
|
Polsat i Plus sponsorami tytularnymi hali w Gdyni, umowa za 10 mln zł
Grupa Cyfrowy Polsat przez cztery lata będzie promować swoje marki Polsat i Plus w nazwie hali Arena Gdynia. Zapłaci za to 9,84 mln zł.
więcej
|
Haribo otwiera pierwszy sklep firmowy w Polsce
Haribo otwiera w Warszawie pierwszy w Polsce firmowy sklep marki. Będzie zlokalizowany w centrum outletowym Factory Ursus.
więcej
|
Maks Mielhorski odpowiada za marketing w TrustMate
Do spółki TrustMate, produkujące narzędzia do zwiększania sprzedaży dołączył Maks Mielhorski obejmując stanowisko managera marketingu.
więcej
|
Powiew USA na polskim rynku piwa. Carlsberg wprowadza markę Brooklyn
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji markę popularnego w Stanach Zjednoczonych Browaru Brooklyn.
więcej
|
Radosław Włoda szefem sprzedaży w Proxi.cloud
Radosław Włoda awansował na stanowisko head of sals w firmie technologicznej Proxi.cloud, specjalizującej się w realizacji kampanii drive-to-store i monitoringu ruchu w sklepach.
więcej
|
Corona otwiera Corona Island. Ekoturystyka na wyspie wolnej od plastiku
Marka piwa Corona ogłosiła otwarcie Corona Island - tropikalnej, zrównoważonej i nastawionej na ekoturystykę wyspy u wybrzeży Kolumbii.
więcej
|
Makro Polska w nowej kampanii reklamuje "Zielone etykiety"
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Makro Polska. Jej celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej kupowanych produktów.
więcej
|
Każdy element garderoby ma swoją historię w kampanii Vinted
Platforma sprzedażowa Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zakulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
więcej
|
Magda Den na pokładzie Spotlight Agency
Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den.
więcej
|
Mindshare Polska tworzy Wskaźnik Wiarygodności Mediów
Agencja mediowa Mindshare Polska przygotowała narzędzie do oceny wiarygodności kampanii digital – Wskaźnik Wiarygodności Mediów (Media Trust Indicator – MTI).
więcej
|
Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
Agencja gamingowa Gameset nawiązała długofalowe partnerstwo z Anzu, platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie i będzie partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Na rynek wszedł bezalkoholowy gin Gordon's
Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon’s 0.0%, czyli bezalkoholowa wersja marki ginu.
więcej
|
Zapraszamy na kolejne webinary z cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych Growth Summer Days to cykl wydarzeń dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Wydarzenia objęte są akredytacją DIMAQ. Kolejny, darmowy webinar odbędzie się już 11 sierpnia, a ostatni – dokładnie dwa tygodnie później. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Szefowa Empiku przejmuje 51 proc. jego akcji. Firma chce wydać 400 mln zł na rozwój
51 proc. akcji Grupy Empik od funduszu Penta Investments przejmie Ewa Szmidt-Belcarz, od siedmiu lat prezes firmy. Do 2024 roku Empik planuje przeznaczyć 350-400 mln zł na inwestycje zarówno w e-commerce, jak też rozwój salonów stacjonarnych.
więcej
|
Allegro skorzysta na napływie uchodźców i inflacji? Analitycy rekomendują kupno akcji
Analitycy BM mBanku w raporcie z 5 sierpnia podwyższyli rekomendację dla Allegro do "kupuj" z "akumuluj", a cenę docelową z 31 do 35,30 zł. Pozytywnie ocenili wstępne wyniki firmy z zeszłego kwartału, podkreślając, że na platformie produkty są oferowane w niskich cenach, co jest atutem w warunkach wysokiej inflacji.
więcej
|
Mniejsze serwisy streamingowe bardziej narażone na utratę subskrybentów
Brytyjczycy chcą ograniczyć liczbę subskrypcji serwisów streamingowych. Z badania przeprowadzonego przez porównywarkę usług Finder.com wynika też, że w mniejszym stopniu na rezygnacje są narażone Netflix, Amazon Prime Video i Disney+, aniżeli mniejsze serwisy. Inflacja sprzyja pirackim usługom.
więcej
|
Właściciel Facebooka sprzedał swoje pierwsze obligacje za 10 mld dolarów. Część wykupi za 40 lat
Koncern Meta Platforms, właściciel Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsAppa, pierwszy raz w swojej historii wyemitował obligacje, o wartości nominalnej 10 mld dolarów. Pozyskane środki ma przeznaczyć na dalszy skup swoich akcji i rozwój.
więcej
|
Wirtualna Polska dalej liderem opiniotwórczych mediów, RASP na czele wydawców. Wirtualnemedia.pl przed Money i Gazeta.pl
W lipcu ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce Instytutu Monitorowania Mediów otwiera Wirtualna Polska, przed Onetem i "Rzeczpospolitą". W czołówce najczęściej cytowanych mediów utrzymują się Wirtualnemedia.pl. Miejsce pierwsze w rankingu najbardziej opiniotwórczych wydawnictw utrzymuje Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Google nagradza parki narodowe i krajobrazowe oraz rezerwaty przyrody Złotymi Pinezkami
Piętnaście parków narodowych i krajobrazowych oraz rezerwatów przyrody zostało laureatami drugiej edycji Złotych Pinezek. Google przyznaje to wyróżnienie na podstawie opinii użytkowników i użytkowniczek Map.
więcej
|
Indeksy w górę po danych o inflacji w Stanach Zjednoczonych. Elon Musk sprzedaje pakiet Tesli za 6,9 mld USD
Indeksy giełd w USA wzrosły w środę po niższych od oczekiwań danych o inflacji. Stabilizacja wzrostu cen w amerykańskiej gospodarce sprawiła, że rynek obniżył oczekiwania wobec wrześniowej podwyżki stóp Fed. Na Wall Street lepiej radził sobie spółki technologiczne, a słabiej sektory defensywne.
więcej
|
Ryzykowane parkowanie na wakacjach? Pomyśl o Autocasco Taki incydent może zepsuć najlepsze wakacje. Parkujesz samochód na parkingu lub poboczu, aby spędzić beztroski dzień na plaży albo zwiedzić piękne okolice. Wracasz, a tu lakier porysowany, a po sprawcy nie ma śladu. Usunięcie takich zadrapań oznacza spore wydatki u lakiernika czy blacharza, co jest szczególnie irytujące, gdy osoba, która spowodowała uszkodzenie, po prostu uciekła. Czy musimy wtedy zostać z problemem sami? Nie, jeśli posiadamy odpowiednie ubezpieczenie – jak Autocasco w LINK4. materiał partnerskiwięcej |
|
|