Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 12 Sierpnia 2022
 
 
 
TVP szykuje kosmiczne muzeum
 
Telewizja Polska zamierza uruchomić na terenie swojej siedziby głównej muzeum telewizyjno-filmowe przypominające kształtem spodek kosmiczny lub sterowiec. W przetargu szuka firmy, która wybuduje obiekt. więcej
 
 
Halo.Radio Kuby Wątłego zniknęło z eteru, nie ma też strony internetowej
 
Po niecałych trzech latach przestało nadawać internetowe Halo.Radio – stacja założona przez Kubę Wątłego. Sam Wątły nie odpowiada na pytania, czy i gdzie będzie jeszcze można usłyszeć tę stację, ale nie emituje ona już na żadnym z internetowych kanałów, a strona internetowa jest nieaktywna. więcej
 
 
,,Fakty" najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu
 
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lipcu br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Najwięcej w ujęciu procentowym zyskała „Panorama” TVP2 i TVP Info, a jedyny spadek odnotowały „Wydarzenia” Polsatu, Polsatu News i Wydarzeń24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Grupa MWE chce uruchomić nowe kanały. Powróci TVR?
 
Twórca TVR Władysław Serafin zwrócił się na początku sierpnia br. do Urzędu Patentowego RP o rejestrację znaku towarowego „TVR Polska Telewizja”. 5 lat temu kanał został przejęty przez MWE Networks. Michał Winnicki w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradza, że sprawą zajmie się jego prawnik, bo chce reaktywować stację. więcej
 
 
Pracownicy TVN w piątki pracują krócej. To globalna inicjatywa Warner Bros. Discovery
 
W czasie dwóch wakacyjnych miesięcy TVN Warner Bros. Discovery wprowadziło krótszy dzień pracy w piątki. To część globalnej inicjatywy Warner Bros Discovery Summer Friday. Program potrwa do 2 września, a pracownicy firmy w te dni pobyt w biurach o cztery godziny. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Telewizja Polska wyda 600 mln zł na nową siedzibę TVP Info, ma umowę z wykonawcą więcej
 
Wirtualna Polska dalej liderem opiniotwórczych mediów, RASP na czele wydawców. Wirtualnemedia.pl przed Money i Gazeta.pl więcej
 
Radio 357 rezygnuje z walki o koncesję analogową więcej
 
Kara dla Viaplay za usterki techniczne? Skargi do UOKiK, będą rekompensaty więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PR Konsultant / Manager Weber Shandwick
Localisation Project Manager Smakjam
Realizator Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery
Junior Event Manager/ Event Manager El Padre
Account Manager Clear Channel Poland
PR MANAGER 2 KOMA 7
Redaktor/ka do serwisów Onetu Ringier Axel Springer
Product Owner TVP
Realizator Autopromocji TVN 24- umowa na zastępstwo TVN Warner Bros. Discovery
Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
creative i senior creative El Padre
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP szykuje kosmiczne muzeum

Telewizja Polska zamierza uruchomić na terenie swojej siedziby głównej muzeum telewizyjno-filmowe przypominające kształtem spodek kosmiczny lub sterowiec. W przetargu szuka firmy, która wybuduje obiekt. więcej

,,Fakty" najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu

Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lipcu br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Najwięcej w ujęciu procentowym zyskała „Panorama” TVP2 i TVP Info, a jedyny spadek odnotowały „Wydarzenia” Polsatu, Polsatu News i Wydarzeń24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa MWE chce uruchomić nowe kanały. Powróci TVR?

Twórca TVR Władysław Serafin zwrócił się na początku sierpnia br. do Urzędu Patentowego RP o rejestrację znaku towarowego „TVR Polska Telewizja”. 5 lat temu kanał został przejęty przez MWE Networks. Michał Winnicki w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradza, że sprawą zajmie się jego prawnik, bo chce reaktywować stację. więcej

Pracownicy TVN w piątki pracują krócej. To globalna inicjatywa Warner Bros. Discovery

W czasie dwóch wakacyjnych miesięcy TVN Warner Bros. Discovery wprowadziło krótszy dzień pracy w piątki. To część globalnej inicjatywy Warner Bros Discovery Summer Friday. Program potrwa do 2 września, a pracownicy firmy w te dni pobyt w biurach o cztery godziny. więcej

Nowy show ,,Łowcy skarbów. Kto da więcej" w Czwórce, Paweł Orleański gospodarzem

W poniedziałek, 5 września w ramówce Czwórki pojawi się nowy show „Łowcy skarbów. Kto da więcej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program poprowadzi Paweł Orleański. więcej

Zmiany w Canal+? Do oferty może trafić kanał w 4K, inny zmieni parametry

Niebawem do oferty platformy satelitarnej Canal+ może dołączyć Love Nature 4K. Stacja dołączyła właśnie system kodowania wykorzystywany przez platformę. Na transponderze Canal+ pojawiła się też kopia TVP Sport HD. Najprawdopodobniej kanał ten zmieni parametry, a operator zyska miejsce na nowe kanały. więcej

Kolejny kanał dla kobiet zakończył nadawanie

Poświęcony ślubom i relacjom partnerskim kanał Love TV zakończył nadawanie. Stacja adresowana głównie do kobiet zadebiutowała w Polsce jako Wedding TV. Była wówczas szerzej dostępna w ofertach operatorów płatnej telewizji w naszym kraju. W ostatnich latach oferowały ją tylko mniejsze i średnie sieci kablowe. więcej

Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 5 proc., wpływy TVP Info wzrosły o 212 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 5,10 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Kuchenne rewolucje 25" od 1 września w TVN

Od 1 września w czwartkowe wieczory TVN emitować będzie 25. edycję „Kuchennych rewolucji” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

6. sezon programu ,,Damy i wieśniaczki PL" od 9 września w TTV

Od 9 września w piątkowe i sobotnie wieczory TTV emitować będzie szósty sezon programu „Damy i wieśniaczki PL” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy serial ,,Minuta ciszy" z Robertem Więckiewiczem od 9 września w Canal+

Od 9 września w Canal+ Premium i Canal+ online będzie można oglądać nowy serial „Minuta ciszy” z Robertem Więckiewiczem w roli głównej. W produkcji wystąpią także Mirosław Zbrojewicz, Aleksandra Konieczna, Piotr Rogucki i Karolina Bruchnicka. więcej

Viasat redukuje liczbę kanałów telewizyjnych

Firma Viasat World ograniczy liczbę kanałów telewizyjnych dostępnych na rynku ukraińskim. Portal Detector Media dotarł do listu skierowanego do operatorów w tym kraju. 6 września zniknie Viasat Sport, a ViP Premiere i ViP Megahit zostaną połączone. więcej

Player.pl udostępnił zwiastun ,,Szadzi 3", premiera serialu 2 września (wideo)

Od 2 września w Player.pl dostępny będzie trzeci sezon serialu „Szadź”. Platforma udostępniła zwiastun produkcji. więcej

TVP pokaże lekkoatletyczne Mistrzostwa Europy

W poniedziałek, 15 sierpnia wystartują lekkoatletyczne Mistrzostwa Europy Monachium 2022. Sportową imprezę na żywo będzie można oglądać na antenach Telewizji Polskiej. więcej

Liga hiszpańska Robert Lewandowski Eleven Sports kiedy oglądać mecze

Od 12 sierpnia Eleven Sports będzie transmitować nowy sezon ligi hiszpańskiej, w którym jednym z zawodników będzie Robert Lewandowski. Pierwszy mecz z udziałem Polaka odbędzie się 21 sierpnia. więcej

TVP1 liderem. ,,Fakty" i koncert piosenek powstańczych hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty”, „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” i prognoza pogody TVP1. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat i Plus sponsorami tytularnymi hali w Gdyni, umowa za 10 mln zł

Grupa Cyfrowy Polsat przez cztery lata będzie promować swoje marki Polsat i Plus w nazwie hali Arena Gdynia. Zapłaci za to 9,84 mln zł. więcej

Polacy lubią reklaks przed telewizorem

Znaczna część Polaków lubi relaksować się przed telewizorem - wynika z badania PanelWizard Direct. więcej

Zapraszamy na kolejne webinary z cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

Growth Summer Days to cykl wydarzeń dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Wydarzenia objęte są akredytacją DIMAQ. Kolejny, darmowy webinar odbędzie się już 11 sierpnia, a ostatni – dokładnie dwa tygodnie później. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Halo.Radio Kuby Wątłego zniknęło z eteru, nie ma też strony internetowej

Po niecałych trzech latach przestało nadawać internetowe Halo.Radio – stacja założona przez Kubę Wątłego. Sam Wątły nie odpowiada na pytania, czy i gdzie będzie jeszcze można usłyszeć tę stację, ale nie emituje ona już na żadnym z internetowych kanałów, a strona internetowa jest nieaktywna. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach w I półroczu. Radio ZET awansowało na podium

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w pierwszym półroczu br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 5 proc., wpływy TVP Info wzrosły o 212 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 5,10 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kolejna podwyżka cen w Biedronce. ,,Rosnące koszty produkcji, surowców oraz energii"

W ciągu kilku dni w sieci sklepów Biedronka wzrosły ceny wielu produktów. Niektóre towary od ostatniego weekendu podrożały nawet o 2 zł. Biedronka podkreśla, że rosną koszty produkcji, surowców i energii, ale oferuje klientom pozwalające zaoszczędzić promocje. więcej

Spada sprzedaż smartfonów. Samsung przed Apple i Xiaomi

W drugim kwartale roku sprzedaż smartfonów na świecie wyniosła 287,4 mln, co jest najsłabszym wynikiem od stojącego pod znakiem pandemii Covid-19 drugiego kwartału 2020 roku. Liderem sprzedaży pozostaje Samsung (61,8 mln) przed Apple I Xiaomi - wynika z raportu Canalys. więcej

Aldi ma brand heroes - króliki COŚki

Pod hasłem „Aldi ma to COŚ do szkoły” ruszyła kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B dla sieci sklepów Aldi. Marka ma brand heroes - króliki COŚki. więcej

TechNest wzmacnia zespół obsługujący BMW

Dawid Kolasiński ze spółki TechNest (Group One) awansował na stanowisko head of web operations (The Marcom Engine), a Monika Filipek objęła stanowisko market consultant team lead. Do zespołu TechNest dołączyły dwie nowe osoby: Adam Sobiesek w roli adobe forms operations lead oraz Magdalena Cieślik jako team leader w zespole Website Business Support. więcej

Polsat i Plus sponsorami tytularnymi hali w Gdyni, umowa za 10 mln zł

Grupa Cyfrowy Polsat przez cztery lata będzie promować swoje marki Polsat i Plus w nazwie hali Arena Gdynia. Zapłaci za to 9,84 mln zł. więcej

Haribo otwiera pierwszy sklep firmowy w Polsce

Haribo otwiera w Warszawie pierwszy w Polsce firmowy sklep marki. Będzie zlokalizowany w centrum outletowym Factory Ursus. więcej

Maks Mielhorski odpowiada za marketing w TrustMate

Do spółki TrustMate, produkujące narzędzia do zwiększania sprzedaży dołączył Maks Mielhorski obejmując stanowisko managera marketingu. więcej

Powiew USA na polskim rynku piwa. Carlsberg wprowadza markę Brooklyn

Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji markę popularnego w Stanach Zjednoczonych Browaru Brooklyn. więcej

Radosław Włoda szefem sprzedaży w Proxi.cloud

Radosław Włoda awansował na stanowisko head of sals w firmie technologicznej Proxi.cloud, specjalizującej się w realizacji kampanii drive-to-store i monitoringu ruchu w sklepach. więcej

Corona otwiera Corona Island. Ekoturystyka na wyspie wolnej od plastiku

Marka piwa Corona ogłosiła otwarcie Corona Island - tropikalnej, zrównoważonej i nastawionej na ekoturystykę wyspy u wybrzeży Kolumbii. więcej

Makro Polska w nowej kampanii reklamuje "Zielone etykiety"

„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Makro Polska. Jej celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej kupowanych produktów. więcej

Każdy element garderoby ma swoją historię w kampanii Vinted

Platforma sprzedażowa Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zakulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand. więcej

Magda Den na pokładzie Spotlight Agency

Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den. więcej

Mindshare Polska tworzy Wskaźnik Wiarygodności Mediów

Agencja mediowa Mindshare Polska przygotowała narzędzie do oceny wiarygodności kampanii digital – Wskaźnik Wiarygodności Mediów (Media Trust Indicator – MTI). więcej

Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Agencja gamingowa Gameset nawiązała długofalowe partnerstwo z Anzu, platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie i będzie partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej

Na rynek wszedł bezalkoholowy gin Gordon's

Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon’s 0.0%, czyli bezalkoholowa wersja marki ginu. więcej

Zapraszamy na kolejne webinary z cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

Growth Summer Days to cykl wydarzeń dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Wydarzenia objęte są akredytacją DIMAQ. Kolejny, darmowy webinar odbędzie się już 11 sierpnia, a ostatni – dokładnie dwa tygodnie później. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wirtualna Polska dalej liderem opiniotwórczych mediów, RASP na czele wydawców. Wirtualnemedia.pl przed Money i Gazeta.pl

W lipcu ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce Instytutu Monitorowania Mediów otwiera Wirtualna Polska, przed Onetem i "Rzeczpospolitą". W czołówce najczęściej cytowanych mediów utrzymują się Wirtualnemedia.pl. Miejsce pierwsze w rankingu najbardziej opiniotwórczych wydawnictw utrzymuje Ringier Axel Springer Polska. więcej

Sakiewicz i ,,Gazeta Polska" przegrali w sądzie Bartoszem Kramkiem, muszą przeprosić za okładkę z Wehrmachtem

Redaktor naczelny i wydawca „Gazety Polskiej” przegrali w czwartek w sądzie drugiej instancji proces o naruszenie dóbr osobistych, wytoczony przez Bartosza Kramka. Muszą zamieścić przeprosiny na drugiej stronie „Gazety Polskiej”, a także zapłacić łącznie 25 tys. zł zadośćuczynienia. więcej

"Nowaja Gazieta" skazana na grzywnę za reportaż z okupowanego Chersonia

Niezależna rosyjska "Nowaja Gazieta" została skazana na grzywnę w wysokości 350 tys. rubli (ok. 5,7 tys. USD) za reportaż z Chersonia na południu Ukrainy okupowanego przez wojska rosyjskie. Reportaż ukazał się w marcu i potem został usunięty ze strony internetowej "NG". więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szefowa Empiku przejmuje 51 proc. jego akcji. Firma chce wydać 400 mln zł na rozwój

51 proc. akcji Grupy Empik od funduszu Penta Investments przejmie Ewa Szmidt-Belcarz, od siedmiu lat prezes firmy. Do 2024 roku Empik planuje przeznaczyć 350-400 mln zł na inwestycje zarówno w e-commerce, jak też rozwój salonów stacjonarnych. więcej

Allegro skorzysta na napływie uchodźców i inflacji? Analitycy rekomendują kupno akcji

Analitycy BM mBanku w raporcie z 5 sierpnia podwyższyli rekomendację dla Allegro do "kupuj" z "akumuluj", a cenę docelową z 31 do 35,30 zł. Pozytywnie ocenili wstępne wyniki firmy z zeszłego kwartału, podkreślając, że na platformie produkty są oferowane w niskich cenach, co jest atutem w warunkach wysokiej inflacji. więcej

Mniejsze serwisy streamingowe bardziej narażone na utratę subskrybentów

Brytyjczycy chcą ograniczyć liczbę subskrypcji serwisów streamingowych. Z badania przeprowadzonego przez porównywarkę usług Finder.com wynika też, że w mniejszym stopniu na rezygnacje są narażone Netflix, Amazon Prime Video i Disney+, aniżeli mniejsze serwisy. Inflacja sprzyja pirackim usługom. więcej

Właściciel Facebooka sprzedał swoje pierwsze obligacje za 10 mld dolarów. Część wykupi za 40 lat

Koncern Meta Platforms, właściciel Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsAppa, pierwszy raz w swojej historii wyemitował obligacje, o wartości nominalnej 10 mld dolarów. Pozyskane środki ma przeznaczyć na dalszy skup swoich akcji i rozwój. więcej

Wirtualna Polska dalej liderem opiniotwórczych mediów, RASP na czele wydawców. Wirtualnemedia.pl przed Money i Gazeta.pl

W lipcu ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce Instytutu Monitorowania Mediów otwiera Wirtualna Polska, przed Onetem i "Rzeczpospolitą". W czołówce najczęściej cytowanych mediów utrzymują się Wirtualnemedia.pl. Miejsce pierwsze w rankingu najbardziej opiniotwórczych wydawnictw utrzymuje Ringier Axel Springer Polska. więcej

Google nagradza parki narodowe i krajobrazowe oraz rezerwaty przyrody Złotymi Pinezkami

Piętnaście parków narodowych i krajobrazowych oraz rezerwatów przyrody zostało laureatami drugiej edycji Złotych Pinezek. Google przyznaje to wyróżnienie na podstawie opinii użytkowników i użytkowniczek Map. więcej

Indeksy w górę po danych o inflacji w Stanach Zjednoczonych. Elon Musk sprzedaje pakiet Tesli za 6,9 mld USD

Indeksy giełd w USA wzrosły w środę po niższych od oczekiwań danych o inflacji. Stabilizacja wzrostu cen w amerykańskiej gospodarce sprawiła, że rynek obniżył oczekiwania wobec wrześniowej podwyżki stóp Fed. Na Wall Street lepiej radził sobie spółki technologiczne, a słabiej sektory defensywne. więcej

Ryzykowane parkowanie na wakacjach? Pomyśl o Autocasco

Taki incydent może zepsuć najlepsze wakacje. Parkujesz samochód na parkingu lub poboczu, aby spędzić beztroski dzień na plaży albo zwiedzić piękne okolice. Wracasz, a tu lakier porysowany, a po sprawcy nie ma śladu. Usunięcie takich zadrapań oznacza spore wydatki u lakiernika czy blacharza, co jest szczególnie irytujące, gdy osoba, która spowodowała uszkodzenie, po prostu uciekła. Czy musimy wtedy zostać z problemem sami? Nie, jeśli posiadamy odpowiednie ubezpieczenie – jak Autocasco w LINK4. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Hubert Fronczak rzecznikiem prasowym BMW Group w Polsce

Hubert Fronczak we wrześniu przejmuje odpowiedzialność za działania public relations BMW Group w Polsce. Zastąpi odchodzącą z firmy Katarzynę Gospodarek. więcej

Betclic klientem Komunikacji Plus PR

Do portfolio klientów Komunikacji Plus PR dołącza firma bukmacherska Betclic. więcej

Joanna Gierak-Onoszko na czele komunikacji Dentons

Joanna Gierak-Onoszko kieruje komunikacją kancelarii prawnej Dentons. Iga Niewiadomska objęła nowo utworzone stanowisko external relationship and events managera i odpowiada za projekty specjalne firmy. więcej

Archicom klientem 38 Content Communication

Agencja 38 Content Communication nawiązała współpracę z firmą deweloperską Archicom. więcej

Rafał Wasilczyk w Public Policy na czele nowego działu social media i digital

Public Policy, agencja specjalizująca się w public affairs i public relations, rozbudowuje zakres świadczonych usług o social media i digital. Do zespołu agencji dołączył Rafał Wasilczyk, który jest odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji i kompleksową obsługę klientów w mediach społecznościowych. więcej

Hermés rozszerza współpracę z The Icon Agency

Luksusowy dom mody Hermés rozszerza współpracę z The Icon Agency o działania komunikacyjne nowej linii perfum. Agencja zmienia także swoją strukturę. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Spada sprzedaż smartfonów. Samsung przed Apple i Xiaomi
Ukraińcy drwią z Rosjan zaskoczonych wybuchami na Krymie. ,,Nie odwiedzajcie nas"
T-Mobile Polska ma 12 mln klientów, inflacja pogorszy wyniki
Alexander Jenbar pokieruje pionem technologii w T-Mobile Polska
Opracowano powłokę, dzięki której rysy na karoserii znikają pod wpływem promieni słonecznych
Indeksy w górę po danych o inflacji w Stanach Zjednoczonych. Elon Musk sprzedaje pakiet Tesli za 6,9 mld USD
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj