|
|
|
|
|
|
|
2,9 tys. pracowników w TVP. Coraz więcej dyrektorów i kierowników, 10,5 tys. zł zasadniczej pensji
Na koniec ub.r. zatrudnienie w Telewizji Polskiej wynosiło 2 889 etatów, o 53 więcej niż rok wcześniej. Zasadnicze wynagrodzenie brutto zwiększyło się o 6,7 proc. do 10 491 zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP zrywa współpracę z księdzem prowadzącym "Ziarno". Ujawniono jego obsceniczne zachowania
Błyskawiczna reakcja Redakcji Audycji Katolickich TVP na aferę z księdzem, wysyłającym obsceniczne filmiki kobiecie, zasługuje na dostrzeżenie i pochwałę - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Terlikowski, publicysta katolicki i były szef komisji, badającej seksualne nadużycia w zakonie dominikanów. Zwracając uwagę na to, że częstokroć redakcja ta opisywała przypadki nadużyć seksualnych, dokonywanych przez kler.
więcej
|
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Ostro w dół TVN, Polsat i TV Puls
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w czerwcu br. w grupie 4+ była TVP1. Na trzecie miejsce awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN i Polsat. W grupie 16-49 na czele znalazł się Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Gra o tron" najczęściej piraconym serialem
"Gra o tron" produkcji HBO Max była najczęściej pobieranym nielegalnie serialem w tym roku - wynika z danych firmy Uswitch.
więcej
|
Kanały ukraińskie nadal dotępne bez opłat. Polsat Box przedłuża promocję
Paczka kanałów ukraińskich, która w połowie kwietnia trafiła do telewizji internetowej Polsat Box i serwisu streamingowego Polsat Box GO, miała być oferowana za darmo przez trzy miesiące. Promocja potrwa jednak dłużej.
więcej
|
Trwają zdjęcia do ,,Kuchennych rewolucji 25", emisja jesienią w TVN
Telewizja TVN i Constantin Entertainment Polska pracują nad 25. edycją „Kuchennych rewolucji”. Nowe odcinki trafią do emisji w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Niewidzialni, czyli researcherzy w stacjach TV. ,,Słowo dziękuje było rzadkością"
Wielu studentów zastanawia się jak zdobyć pracę w telewizji. Jednym ze sposobów jest zatrudnienie się na stanowisku researchera. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl byli asystenci reporterów i dokumentalności z TVP, TVN i Polsatu zdradzają kulisy swojej pracy. - Bolała mnie pogarda, ale to dobra szkoła - przyznaje jeden z nich.
więcej
|
Wojciech Piela w redakcji Viaplay
Współpracę z platformą Viaplay zaczął Wojciech Piela, związany z Grupą Weszło i Kanałem Sportowym.
więcej
|
Siedem gwiazd, które rozbłysły w TVP pod rządami Jacka Kurskiego
Za czasów prezesury Jacka Kurskiego w Telewizji Polskiej zmieniła się w dużej mierze obsada nie tylko programów informacyjnych i publicystycznych. Zmiany dotyczyły też programów rozrywkowych i lifestylowych, w których pojawiło się wiele nowych twarzy.
więcej
|
Magdalena Ogórek uwiodła SLD, później PiS. "Jest symbolem naszych czasów"
Jej kariera zawodowa pełna jest nieoczekiwanych zwrotów akcji. W mediach dała się poznać jako ekspertka od spraw Kościoła, chwilę później Leszek Miller wybrał ją na kandydatkę na prezydenta Polski. A ona szybko go zawiodła. Gdy lewica nie weszła do parlamentu, Magdalena Ogórek związała się z obecnym obozem władzy. I trzyma się go mocno. - Podejrzewam, że spróbuje płynnie zmienić front, bo koniunkturaliści mają nosa i wiedzą, skąd za chwilę zawieje wiatr. Chyba że otwarcie pójdzie w politykę śladami Joanny Lichockiej - komentuje Łukasz Warzecha, publicysta "Do Rzeczy".
więcej
|
Canal+ pokaże najlepsze mecze Premier League i zaoferuje abonentom Viaplay
Viaplay i Canal+ Polska podpisały umowę o współpracy. Serwis streamingowy od jesieni będzie dostępny dla klientów platformy Canal+ w Polsce posiadających pakiet premium Canal+. Z kolei platforma będzie pokazywać przez trzy sezony najciekawsze mecze angielskiej ligi piłkarskiej. Viaplay natomiast pokaże równolegle z Canal+ część rozgrywek eWinner I Ligi Żużlowej.
więcej
|
,,Swaci" na ukraińskiej licencji nowym serialem komediowym Polsatu
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu komediowego Polsatu „Swaci”, opartego na ukraińskiej licencji. Główne role zagrają Paulina Lasota i Szymon Majchrzak, za produkcję odpowiada należąca do nadawcy firma Polot Media.
więcej
|
Nadawca Metra ograniczył stratę o 8,9 mln zł. Wpływy 6 proc. w dół
Przychody spółki Green Content (TVN Grupa Discovery) nadającej kanał Metro zmalały w ub.r. o 6,4 proc. do 11,49 mln zł, a bez kolejnego odpisu udało się ograniczyć stratę netto z 16,66 do 7,79 mln zł.
więcej
|
Transmisje mszy świętej nadal hitem Polsat News
Cotygodniowe transmisje mszy świętej w Polsat News aktualnie śledzi 406 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej relacje straciły 167 tys. oglądających, ale nadal mają dużo wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów Polsat News.
więcej
|
Koniec zdjęć do serialu ,,Trauma". Co dalej z produkcją HBO Max?
Zakończyły się realizowane w Gdańsku zdjęcia do polskiego serialu „Trauma”, produkowanego dla HBO Max - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Mimo zaprzestania przez platformę prac nad lokalnymi produkcjami, serial najprawdopodobniej trafi do oferty HBO Max.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów informacyjnych, duży wzrost TVP Info. Na końcu News24
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w czerwcu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 1450 proc.). Zerowy udział zanotowała nowa stacja News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Treści TVF International zakupione przez kilku polskich nadawców
Telewizja Polsat, Canal+, Grupa TVN, National Geographic i Grupa MWE Networks zakupili prawa do pokazywania treści dystrybuowanych przez TVF International.
więcej
|
Zmarła Nina Busk z ,,Sanatorium miłości"
Nie żyje Nina Busk, uczestniczka pierwszej edycji „Sanatorium miłości” w TVP1. Miała 65 lat.
więcej
|
TTV pokaże szósty sezon programu ,,Damy i wieśniaczki PL"
Stacja TTV pracuje nad szóstym sezonem programu „Damy i wieśniaczki PL”. Produkcja na antenę stacji może trafić jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Widzowie ewoluują razem ze swoimi telewizorami
Czwarte doroczne badanie Hub Entertainment Research dotyczące ewolucji telewizorów pokazuje, jak ewoluuje ekran w domu, wpływając nie tylko na nawyki i oczekiwania widzów, ale także na plany biznesowe dostawców treści i reklamodawców.
więcej
|
Ameryka Łacińska będzie miała swoją Eurowizję
Ze względu na wysoką oglądalność Konkursu Piosenki Eurowizji w krajach Ameryki Łacińskiej ten region świata będzie miał własną edycję popularnego festiwalu - ogłosiła odpowiedzialna za organizację wydarzenia Europejska Unia Nadawców (EBU), cytowana przez portal Euronews.
więcej
|
Obsceniczne słowa rzecznika kurii. TVP zrywa z nim współpracę
Obsceniczne wiadomości i nagrania wysyłał internautce rzecznik prasowy białostockiej kurii metropolitalnej ks. Andrzej Dębski, znany też m.in. z programu TVP „Ziarno”. Telewizja Polska zdecydowała o natychmiastowym zakończeniu współpracy z duchownym.
więcej
|
Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojciech Ossowski nie wraca na antenę Trójki. Jego podcastów też nie ma
Od początku czerwca na antenie Trójki nie ma dwóch audycji Wojciecha Ossowskiego: „Ossobliwości muzycznych” i „Klubu Folkowego”. Programy miały trafić do podcastów Polskiego Radia, ale póki co ich tam nie ma. Radio nie odpowiada na pytanie, dlaczego, ale sam Ossowski mówi: - Cierpliwości, jak się będą miały pojawić, to się pojawią. Terminu nie znam.
więcej
|
|
500 zł na zakup paliwa od Radia ZET. Ruszyła kampania promującą konkurs
Ruszyła telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie", w której słuchacze codziennie mają szansę zdobyć 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.
więcej
|
|
Przebojowy Pociąg RMF FM znów ruszy w trasę. Znamy szczegółowy rozkład jazdy
W te wakacje Radio RMF FM znów organizuje przejazd Przebojowego Pociągu. We wtorek, 26 lipca ze słuchaczami stacji w podróż ze stolicy Dolnego Śląska nad Bałtyk pojadą m.in. Margaret, Michał Szpak, Lanberry czy Blue Café. Konduktorem będzie Tomasz Olbratowski, dziennikarz rozgłośni.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Żabka rozwija sieć ekomatów
W kolejnych miejscach w Polsce stają ekomaty sieci Żabka Polska. Projekt, rozwijany we współpracy z Żywiec Zdrój, ma pomagać w recyklingu plastiku.
więcej
|
Wavemaker zwiększył przychody w Polsce, 5 mln zł na minusie
Agencja mediowa Wavemaker (należy do koncernu WPP) w ub.r. zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 7,4 proc. do 654,64 mln zł, a wskutek spadku pozostałych wpływów operacyjnych jej wynik netto poszedł w dół z 1,32 mln zł zysku do 5,47 mln zł straty.
więcej
|
BBDO Warszawa: więcej z reklam, mniej z dywidend, 6,3 mln zł zysku
Agencja reklamowa BBDO Warszawa (należy do koncernu OmnicomGroup) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,1 proc. do 29,53 mln zł. Dostała niższe dywidendy od spółek zależnych, przez co jej zysk netto zmalał z 6,62 do 6,35 mln zł.
więcej
|
Biedronka i Lidl zmniejszyły wydatki reklamowe w telewizji o połowę
W czerwcu br. takie sieci handlowe, jak Biedronka czy Lidl wydały na reklamę w telewizji około 50 proc. mniej niż rok temu. Dwucyfrowe spadki wydatków dotyczą też Żabki czy Carrefoura. - Rok temu było Euro 2020 i ograniczona dostępność zasobów reklamowych, przez co koszty zakupu w telewizji był bardzo wysokie – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl ekspert z domu mediowego.
więcej
|
Czterodniowy tydzień pracy? Są agencje, w których to już działa i się sprawdza
Agencje zajmujące się szeroko pojętą komunikacją marketingową, nie oglądając się na polityków same wprowadzają pro-pracownicze benefity związane z czasem pracy. Pracodawcy chwalą sobie na przykład czterodniowy tydzień pracy z wolnym piątkiem, zaznaczając jednak, że nie da się tego wprowadzić w każdej firmie. Potrzeba bowiem obustronnego zaufania na linii pracownik-pracodawca.
więcej
|
Magda Gessler ucisza Brada Pitta w zwiastunie filmu "Bullet Train"
Restauratorka Magda Gessler, znana głównie z emitowanego w TVN programu "Kuchenne rewolucje" wystąpiła w polskim zwiastunie amerykańskiego filmu "Bullet Train". Pojawiła się tam obok Brada Pitta.
więcej
|
Colian wznowił produkcję wafli chałwowych specjalnie dla Jakuba Żulczyka
Firma Colian wyprodukowała specjalnie dla pisarza Jakuba Żulczyka partię wycofanych już ze sprzedaży wafli chałwowych pod marką Familijne.
więcej
|
Google Ads Creative Studio wprowadza niestandardowe reklamy wideo i displayowe
Google uruchomiło Ads Creative Studio. Platforma, którą PepsiCo i General Motors South America testowały od ub.r. jest teraz dostępna na całym świecie z większą liczbą funkcji ułatwiających zespołom współpracę oraz tworzenie i dostosowywanie reklam displayowych i wideo.
więcej
|
Kaufland reklamuje się hasłem "Gdzie tanie lato na bogato mam?"
Sieć Kaufland wystartowała z wakacyjną kampanią pod hasłem: "Gdzie tanie lato na bogato mam?". Stacjonarne działania promocyjne obejmują m.in. wodne billboardy, banery w wybranych miejscach na plażach oraz PromoTeamy. Towarzyszą im reklamy w telewizji, radiu oraz profilach sieci w mediach społecznościowych.
więcej
|
Magdalena Tynor-Juszczyk i Piotr Luberadzki w zarządzie Synergic
Do zarządu polskiej spółki Synergic, działającej w obszarze reklamy zewnętrznej, dołączyli Magdalena Tynor - Juszczyk oraz Piotr Luberadzki.
więcej
|
Rossmann sprzedaje kosmetyki Ingrid Team X
W sobotę 16 lipca do sieci drogerii Rossmann weszła nowa kolekcja kosmetyków do makijażu marki Ingrid stworzonych we współpracy z twórczyniami flagowego projektu agencji Spotlight – Team X.
więcej
|
Stihl przedłuża współpracę z PKO BP Ekstraklasą
Marka Stihl pozostaje oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy na sezon 2022/23. Ekstraklasa SA i producent urządzeń do pielęgnacji ogrodów oraz terenów zielonych po raz kolejny przedłużyły współpracę, zapoczątkowaną w 2019 roku.
więcej
|
Prawie 80 proc. Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników
Blisko 80 proc. Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników, żeby zaoszczędzić – wynika z badania przekazanego PAP. 40 proc. respondentów oszczędza na produktach spożywczych
więcej
|
Shell też daje 30 groszy/litr rabatu na paliwo. Warunkiem udział w ClubSmart
Sieć stacji benzynowych Shell wprowadza wakacyjną promocję na paliwo. Będzie je można kupić 30 groszy taniej za litr, pod warunkiem uczestnictwa w programie lojalnościowym Shell ClubSmart.
więcej
|
Moc korzyści dla kierowców! Dodatkowe punkty dzięki ORLEN VITAY i LINK4 Każdy kierowca korzystający z aplikacji ORLEN VITAY może dostać dodatkowe punkty i nagrody za zakup ubezpieczenia w LINK4. Propozycja jest bardzo atrakcyjna i obejmuje nie tylko polisy OC, Autocasco, NNW i Smart Casco, ale także ubezpieczenia nieruchomości oraz podróżne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Fakt" przeprasza Michała Figurskiego za jego zdjęcia tuż po wylewie. ,,Pokazuję, że można z nimi wygrać"
Sobotni „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) opublikował przeprosiny dla Michała Figurskiego za to, że między 2015 a 2017 rokiem publikował informacje o jego stanie zdrowia, przedstawiając go w sytuacjach prywatnych. To efekt sądowej ugody wydawnictwa z dziennikarzem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Część przyznanego mu odszkodowania Figurski przeznaczy na funkcjonowanie swojej Fundacji Najsłodsi propagującej wiedzę o cukrzycy.
więcej
|
Z Fundacji Wysokich Obcasów odeszły wiceprezes i dwie członkinie rady
Sylwia Gregorczyk-Abram zrezygnowała z zasiadania w radzie Fundacji Wysokich Obcasów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z radą fundacji pożegnała się także dotychczasowa przewodnicząca Joanna Mosiej-Sitek, a z zarządu odeszła wiceprezes Zuzanna Lewandowska.
więcej
|
Kolporter znów bez dywidendy, przy mniejszych przychodach podwoił zysk
Przychody Kolportera w ub.r. zmalały o 2,2 proc. do 1,17 mld zł, a przy nieco większym spadku koszów operacyjnych zysk netto firmy poszedł w górę z 5,5 do 11,08 mln zł.
więcej
|
Rusza nowy magazyn dla miłośników psów
21 lipca na rynku ukaże się pierwsze samodzielne wydanie magazynu „Pies z Charakterem” (Forum Media Polska). Wydawnictwo zaznacza, że to pierwsze na polskim rynku czasopismo o psychologii i zachowaniu psów.
więcej
|
Magdalena Ogórek uwiodła SLD, później PiS. "Jest symbolem naszych czasów"
Jej kariera zawodowa pełna jest nieoczekiwanych zwrotów akcji. W mediach dała się poznać jako ekspertka od spraw Kościoła, chwilę później Leszek Miller wybrał ją na kandydatkę na prezydenta Polski. A ona szybko go zawiodła. Gdy lewica nie weszła do parlamentu, Magdalena Ogórek związała się z obecnym obozem władzy. I trzyma się go mocno. - Podejrzewam, że spróbuje płynnie zmienić front, bo koniunkturaliści mają nosa i wiedzą, skąd za chwilę zawieje wiatr. Chyba że otwarcie pójdzie w politykę śladami Joanny Lichockiej - komentuje Łukasz Warzecha, publicysta "Do Rzeczy".
więcej
|
Chińscy hakerzy zaatakowali amerykańskich reporterów politycznych przed zamieszkami na Kapitolu
Hakerzy powiązani z chińskim rządem odpowiadają za liczne ataki phishingowe wymierzone w dziennikarzy relacjonujących szturm na Kapitol 6 stycznia 2021 r. Ich ofiarami mieli paść przede wszystkim reporterzy polityczni ze Stanów Zjednoczonych i korespondenci z Białego Domu.
więcej
|
|
|
Polacy coraz dłużej na TikToku, Twitter z dużym spadkiem
Średni czas spędzany przez polskich internautów na TikToku wydłużył się w czerwcu o prawie 80 minut, platforma wyprzedza pod tym względem Facebooka, którego odwiedza prawie 90 proc. internautów w naszym kraju. Spore spadki wyników zanotowały natomiast Twitter i Wykop.
więcej
|
Firma braci Sekielskich ze stratą, zebrała mniej na Patronite
Spółka Kombinat Medialny należąca do Tomasza i Marka Sekielskich w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów z reklam, natomiast zmalały jej przychody ze zbiórki na Patronite. Wydała sporo więcej, rok zakończyła z 58,6 mln zł straty.
więcej
|
Canal+ pokaże najlepsze mecze Premier League i zaoferuje abonentom Viaplay
Viaplay i Canal+ Polska podpisały umowę o współpracy. Serwis streamingowy od jesieni będzie dostępny dla klientów platformy Canal+ w Polsce posiadających pakiet premium Canal+. Z kolei platforma będzie pokazywać przez trzy sezony najciekawsze mecze angielskiej ligi piłkarskiej. Viaplay natomiast pokaże równolegle z Canal+ część rozgrywek eWinner I Ligi Żużlowej.
więcej
|
Platforma edukacyjna Preply pozyskała 50 mln dolarów, dalej inwestuje szef Grupy Pracuj
Platforma Preply służąca do nauki języków obcych w kolejnej rundzie finansowania pozyskała 50 mln dolarów. Na dalszą inwestycję w startup zdecydował się m.in. Przemysław Gacek, szef i główny akcjonariusz Grupy Pracuj.
więcej
|
Google Ads Creative Studio wprowadza niestandardowe reklamy wideo i displayowe
Google uruchomiło Ads Creative Studio. Platforma, którą PepsiCo i General Motors South America testowały od ub.r. jest teraz dostępna na całym świecie z większą liczbą funkcji ułatwiających zespołom współpracę oraz tworzenie i dostosowywanie reklam displayowych i wideo.
więcej
|
Użytkownicy Facebooka będą mogli mieć na nim pięć profili
Meta chce pozwolić użytkownikom Facebooka na korzystanie z maksymalnie pięciu profili powiązanych z jednym kontem na tej platformie. Profile nie muszą zawierać prawdziwego nazwiska i tożsamości użytkownika. Firma ma nadzieję, że zwiększy to interakcje i posty.
więcej
|
Filip Borowiak odszedł z "Faktu". Teraz pracuje w Wirtualnej Polsce
Filip Borowiak po pięciu latach odszedł z dziennika „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). W tym miesiącu dziennikarz dołączył do redakcji WP Gwiazdy (Grupa Wirtualna Polska).
więcej
|
"The Guardian" zachęca do przyjazdu na wakacje do Polski, żeby pomóc Ukrainie
Prestiżowy brytyjski "The Guardian" opisuje, jak turystyka do Polski może pomóc w wysiłkach Ukraińców walczących z Rosjanami.
więcej
|
Brand24 z 41-procentowym wzrostem przychodów w drugim kwartale
Według stanu na koniec czerwca 2022 r. powtarzalne miesięczne przychody (MRR) Brand24 wzrosły o 41 proc. w porównaniu do końca czerwca ub.r. Odnotowano też wzrost średniego przychodu operacyjnego na użytkownika (ARPU).
więcej
|
Unia zmusi internet do szybkiego załatwiania sporów z użytkownikami. ,,Ukłon w stronę internautów"
Unia Europejska pracuje nad ustawą o usługach cyfrowych (DSA), która zmusi firmy technologiczne do przyjęcia większej odpowiedzialności za treści pojawiające się na ich platformach. Częścią regulacji jest stworzenie przez dostawców zewnętrznych platform arbitrażowych do rozwiązywania sporów dotyczących treści. - Wdrożenie przepisów nie tylko usprawni pracę administratorów i dostawców, ale przede wszystkim jest ukłonem w kierunku zwykłych użytkowników internetu. Obecnie nie istnieją platformy, które np. są w stanie rozstrzygać spory w zakresie, czy dany wpis lub konto zostało słusznie usunięte z mediów społecznościowych - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dr Przemysław Polański z Katedry Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej |
|
|