Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 14 Lipca 2022
 
 
 
Jest nowa oferta TV Mobilnej Polsat Box. W pakiecie kanały Grupy TVN
 
Wraz z przejściem całej Polski na standard DVB-T2/HEVC spółka Cyfrowy Polsat zaprzestała świadczenia usługi TV Mobilna. Teraz platforma zaprezentowała nową ofertę usługi. Znalazły się w niej stacje Polsatu oraz Grupy TVN - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polskie Radio zachęca do emerytur. Ma 1,3 tys. pracowników, pensje 500 zł w górę
 
Polskie Radio na koniec ub.r. zatrudniało etatowo 1 320 osób, o 11 więcej niż rok wcześniej. Średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 8,9 tys. zł brutto, po wzroście rok do roku o 500 zł. Dziennikarze zarabiali przeciętnie 11,7 tys. zł, a menedżerowie wyższego szczebla - 17,5 tys. zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP ze 100 procesami ws. ochrony dóbr osobistych. Sądzi się też z ZUS i kontrahentami
 
Telewizja Polska w ub.r. była stroną w 415 procesach sądowych, z czego prawie jedna czwarta dotyczyła ochrony dóbr osobistych. Rozstrzygniętych zostało 79 spraw, nadawca nie podaje, w ilu zapadły korzystne dla niego orzeczenia - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Wydawca ,,Dziennika Gazeta Prawnej" miał 4,55 mln zł straty netto w 2021 roku. Bez 9 proc. pracowników
 
Grupa kapitałowa Infor PL, wydająca m.in. „Dziennik Gazetę Prawną” i platformy interentowe pod marką Infor, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 4 proc. do 96,27 mln zł. Natomiast jej wynik netto poszedł w dół z 8,32 mln zł zysku do 4,55 mln zł straty, m.in. wskutek odpisu zaległych należności od Garmond Press, a liczba pracowników zmalała z 341 do 311 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Radio 357 zarobiło więcej od planu, ale wprowadza oszczędności. "Niższe tempo przybywania nowych patronów"
 
Od stycznia do maja br. Radio 357 uzyskało ponad 4,7 mln zł przychodu netto. Koszty operacyjne w tym czasie to 4 mln zł. Przychód netto wyższy był o ponad 207 tys. zł od oczekiwanego. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kiedy nadawcy powalczą o rekompensaty związane z DVB-T2/HEVC? "Monitorujemy nasze straty" więcej
 
Drastyczny spadek zysku netto Telewizji Polskiej. Koszty 22 proc. w górę więcej
 
Polacy przepłacają za telewizję? W niektórych krajach ceny kilka razy wyższe więcej
 
Disney+ na początek z 3,7 mln polskich internautów. Spadki Playera i Canal+ online więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Knowledge and Training Specialist Ringier Axel Springer
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
Account Executive / Senior Account Executive ( kampanie 360) Saatchi & Saatchi IS
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Digital TVP
Senior Event Manager El Padre
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Pradze, Budapeszcie, Pekinie. Polska Organizacja Turystyczna
Młodszy specjalista w dziale Traffic (m/k) Kino Polska TV SA
Digital Programming/Content Curation Specialist Kino Polska TV SA
Technik digitalizacji i postprodukcji Kino Polska TV SA
Specjalista ds. Ramówki Kino Polska TV SA
Młodszy technik digitalizacji i postprodukcji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jest nowa oferta TV Mobilnej Polsat Box. W pakiecie kanały Grupy TVN

Wraz z przejściem całej Polski na standard DVB-T2/HEVC spółka Cyfrowy Polsat zaprzestała świadczenia usługi TV Mobilna. Teraz platforma zaprezentowała nową ofertę usługi. Znalazły się w niej stacje Polsatu oraz Grupy TVN - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP ze 100 procesami ws. ochrony dóbr osobistych. Sądzi się też z ZUS i kontrahentami

Telewizja Polska w ub.r. była stroną w 415 procesach sądowych, z czego prawie jedna czwarta dotyczyła ochrony dóbr osobistych. Rozstrzygniętych zostało 79 spraw, nadawca nie podaje, w ilu zapadły korzystne dla niego orzeczenia - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kayah, Chylińska, Piaseczny i Szpak gwiazdami Top of the Top Sopot Festival 2022

Od 16 do 19 sierpnia będzie się odbywać piąta edycja Top of the Top Sopot Festival, wydarzenie będzie pokazywać TVN. Wśród artystów biorących udział w wydarzeniu znajdą się m.in. Kayah, Lady Pank, Patrycja Markowska, Agnieszka Chylińska, Ewa Farna, Cleo, Feel, Margaret, Andrzej Piaseczny, Kuba Badach i Michał Szpak. więcej

Czy powrócą testowe multipleksy prywatnych nadawców? KRRiT: "Jest wola ze strony przewodniczącego"

Jest duża szansa, że w sierpniu ponownie zaczną nadawać multipleksy testowe prywatnych nadawców. W tej sprawie Urząd Komunikacji Elektronicznej musi się dogadać z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Jak się nieoficjalnie dowiadujemy, obie instytucje chcą powrotu eksperymentalnych multipleksów. więcej

Piotr Kraśko od czerwca nie prowadzi ,,Faktów TVN"

Od połowy czerwca Piotr Kraśko nie pojawia się w „Faktach” ani w „Faktach po Faktach”. Dziennikarz może być na zwolnieniu aż do końca sierpnia. Grupa TVN nie wypowiada się na temat terminu powrotu Kraśki do pracy. więcej

Telewizja w nowym standardzie nadal niedostępna dla wszystkich. Powoli maleje liczba takich domów

1,23 mln gospodarstw domowych z dostępem tylko do telewizji naziemnej było w czerwcu cały czas niegotowych na odbiór stacji w nowym standardzie DVB-T2/HEVC. W porównanie z majem liczba takich domostw spadła o 90 tys. - wynika z najnowszych danych Krajowego Instytutu Mediów. więcej

Sąd oddalił pozew TVP zarzucjący ,,GW" nieuczciwą konkurencję. W tle wyjazd Kurskiego na finał Eurowizji Junior

Warszawski Sąd Własności Intelektualnej oddalił w środę pozew Telewizji Polskiej przeciwko Agorze, w którym publiczny nadawca domagał się przeprosin i finansowych zadośćuczynień. Poszło o tekst Judyty Watoły z grudnia ub. dotyczący wyjazdu Jacka Kurskiego na finał Eurowizji Junior kilka dni po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu covidowego. więcej

Udział kobiet wśród gości w TVN24 dochodzi do 35-40 proc., celem 50 proc. Średnio w polskim rynku telewizyjnym jest to 25 proc.

Udział kobiet wśród gości programów informacyjnych i publicystycznych w kanałach newsowych TVN Warner Bros. Discovery dochodzi do 35-40 proc. Dla porównania obecność kobiet we wszystkich stacjach w Polsce stanowi 25 proc. - Naszym celem jest stałe zwiększanie obecności ekspertek w naszych programach informacyjnych - mówi Brygida Grysiak-Ciesiołkiewicz, zastępczyni redaktora naczelnego TVN24. więcej

TVP pokaże mistrzostwa świata w lekkoatletyce (plan transmisji)

W piątek 15 lipca w amerykańskim Eugene rozpoczną się mistrzostwa świata w lekkoatletyce, które potrwają do 24 lipca. W zawodach wystąpi 45 reprezentantów Polski. Transmisje ze sportowej imprezy będzie można oglądać w TVP Sport oraz w TVP1 i TVP2. więcej

Platforma DAZN zainteresowana zakupem Eleven Sports

Według "Financial Times" sportowa platforma streamingowa DAZN ma być zainteresowana kupnem Eleven Sports. Taką informację przekazał w środę brytyjski dziennik, powołując się na osoby znające szczegóły rozmów. Zarówno DAZN jak i Eleven Sports odmawiają komentarza. więcej

Trzeci sezon ,,99 - gra o wszystko" od 28 sierpnia w TTV. W programie ponownie wystąpią celebryci

Od niedzieli, 28 sierpnia TTV emitować będzie trzeci sezon teleturnieju „99 - gra o wszystko”. Aktualnie trwają prace na planie programu. więcej

Kolejny dziennikarz przechodzi z Canal+ Sport do Viaplay

Do zespołu platformy streamingowej Viaplay dołącza dziennikarz piłkarski Adrian Olek. Poprzednio przez cztery lata był związany z Canal+ Sport. więcej

"Sukcesja" HBO z 25 nominacjami do Nagród Emmy

Poznaliśmy listę nominowanych do nagród Emmy Awards 2022. Najwięcej szans na "telewizyjne Oscary" ma serial HBO "Sukcesja". więcej

Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów

Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio zachęca do emerytur. Ma 1,3 tys. pracowników, pensje 500 zł w górę

Polskie Radio na koniec ub.r. zatrudniało etatowo 1 320 osób, o 11 więcej niż rok wcześniej. Średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 8,9 tys. zł brutto, po wzroście rok do roku o 500 zł. Dziennikarze zarabiali przeciętnie 11,7 tys. zł, a menedżerowie wyższego szczebla - 17,5 tys. zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio 357 zarobiło więcej od planu, ale wprowadza oszczędności. "Niższe tempo przybywania nowych patronów"

Od stycznia do maja br. Radio 357 uzyskało ponad 4,7 mln zł przychodu netto. Koszty operacyjne w tym czasie to 4 mln zł. Przychód netto wyższy był o ponad 207 tys. zł od oczekiwanego. więcej

 
Sytuacja bez precedensu: Z Wami FM po raz trzeci z rzędu z pozwoleniem czasowym od UKE w kilku miastach

Rozgłośnia Z Wami FM, która w założeniu nadaje program dla uchodźców z Ukrainy, przypomina radiową sieć. Stację słychać obecnie w siedmiu dużych miastach, w czterech z nich już od ponad dwóch miesięcy, choć emisja jest możliwa dzięki czasowemu pozwoleniu wydawanemu tylko na 30 dni. Ale Urząd Komunikacji Elektronicznej w tym przypadku zgody powiela. - Sytuacja za wschodnią granicą wymusza na nas elastyczność - mówi nam Witold Tomaszewski z UKE. więcej

 
Ruszyło radio "Włocławek po polsku". Na antenie m.in. disco polo. Stacja nawiąże współpracę z konkurencją

W środę, 13 lipca o godz. 13:13 wystartowało radio "Włocławek po polsku". Rozgłośnia prezentuje tylko polską muzykę, na antenie mają się pojawić też lokalne wiadomości. Właściciel stacji chce współpracować z konkurencyjną rozgłośnią we Włocławku. więcej

 
KRRiT i ukraiński regulator podpisały memorandum. ,,Wymiana kontentu, współpraca w zakresie nadawania"

Polska Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podpisała z Krajową Radą Telewizji i Radiofonii Ukrainy memorandum o współpracy. - Ma ułatwić budowanie naszych relacji - mówił podczas wydarzenia Witold Kołodziejski, szef KRRiT. Polska ma m.in. pomóc Ukrainie w dostosowaniu jej prawa medialnego do wymogów Unii Europejskiej. więcej

 
Trójka straciła 30 proc. wpływów z reklam, więcej zarobiła Jedynka

Przychody reklamowe Polskiego Radia zwiększyły się w ub.r. o 1 proc. do 41,38 mln zł. O ile Jedynka zanotowała wzrost o 52 proc., o tyle wpływy z reklam w Trójce skurczyły się o 30 proc. więcej

 
Rekord FM nadal liderem słuchalności w Radomiu, stację dogania RMF FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska

Michał Arament, dotychczasowy senior marketing manager, od sierpnia obejmie stanowisko head of marketing department w polskim oddziale McDonald’s. Zastąpi Tomasz Dębowskiego, który został wiceprezesem i szefem marketingu McDonald's w Niemczech. więcej

Double Check wygrał przetarg PKP Intercity

Firma Double Check wygrała przetarg spółki PKP Intercity na wybór audytora mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Apple kończy 30-letnią współpracę z projektantem Jonathanem Ive

Firma Apple zakończyła 30-letnią współpracę z projektantem Jonathanem Ive. W 2019 odszedł on z korporacji i doradzał jej za pośrednictwem swojej firmy LoveFrom. więcej

Młoda rodzina "ma dość" szkodliwych składników w praniu w rekalmie Clovin

„Mamy dość szkodliwej chemii w praniu” – takim hasłem Clovin, polski producent ekologicznych środków do prania, rozpoczyna kampanię linii środków czystości „Clever Neutro Plus”. więcej

Powstaje Audience Media Group

Marki Moviads, Audioads, Videoads, Perfoads, Emailads oraz Displayads tworzą od teraz Audience Media Group. Razem tworzą sieć reklamy wideo. więcej

Zdjęcia rannych i zmarłych robotników zamiast piłkarzy na "Kartach Kataru"

Platforma dziennikarstwa śledczego Blankspot przygotowała z okazji tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej kampanię pod hasłem "Karty Kataru". Umieściła na nich zamiast wizerunków piłkarzy, zdjęcia rannych i zmarłych robotników - ofiar przygotowań do tegorocznego mundialu. więcej

Magdalena Boczarska ambasadorą marki Dr Irena Eris

Aktorka Magdalena Boczarska została ambasadorką marki kosmetycznej Dr Irena Eris. więcej

Burger King przypomina o ochronie skóry przed poparzeniem słonecznym i rozdaje "grillowane" tatuaże

Burger King w Belgii rozpoczął kampanię, w której przypomina o zabezpieczaniu skóry przed oparzeniem słonecznym. więcej

Żabka ruszyła z pierwszą kampanią marki własnej Foodini

Sieć sklepów Żabka Polska rozpoczęła pierwszą, przeznaczoną dla marki własnej Foodini kampanię reklamową 360 stopni. Przypomina w niej, że Foodini  jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a innowacyjna technologia HPP zapewnia mu trwałość bez pasteryzacji. więcej

Psie menu w warszawskiej restauracji dzięki Butcher's Pet Care

Warszawska restauracja British Bulldog Pub wprowadziła kartę z posiłkami dla psów. To efekt współpracy lokalu z brytyjskim producentem karm dla zwierząt Butcher’s Pet Care. więcej

Tymbark reklamowany wakacyjną kampanią w rytmie rapu

Maspex rozpoczął nową kampanię reklamową marki Tymbark pod hasłem „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk”. Opiera się ona na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie. więcej

InPost rozdaje w loterii bilety na mecz Polska - Holandia

Rusza wakacyjna loteria dla klientów InPost. Każdy, kto do 24 sierpnia skorzysta z dostawy do Paczkomatu i posiada Aplikację InPost, będzie miał szanse zawalczyć o bilety na mecz Polska-Holandia rozgrywany w ramach Ligii Narodów. więcej

GIS wycofuje partie popularnych lodów z obrotu

Główny Inspektor Sanitarny (GIS) poinformował o w środę  wycofaniu kilku partii lodów Häagen-Dazs. W produkcie może znajdować się zanieczyszczony ekstrakt waniliowy. więcej

E.Leclerc w letniej kampanii zachęca do "kulinarnych podróży"

E.Leclerc rozpoczął wakacyjną kampanię online „Kulinarne podróże”, która promuje marki własne francuskiego detalisty. więcej

Kuba Czapczyński w rosterze twórców Papaya Films

Reżyser i operator Kuba Czapczyński jest reprezentowany przez Papaya Films. więcej

Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Dziennika Gazeta Prawnej" miał 4,55 mln zł straty netto w 2021 roku. Bez 9 proc. pracowników

Grupa kapitałowa Infor PL, wydająca m.in. „Dziennik Gazetę Prawną” i platformy interentowe pod marką Infor, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 4 proc. do 96,27 mln zł. Natomiast jej wynik netto poszedł w dół z 8,32 mln zł zysku do 4,55 mln zł straty, m.in. wskutek odpisu zaległych należności od Garmond Press, a liczba pracowników zmalała z 341 do 311 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

OMZRiK pozywa Rafała Ziemkiewicza za wpis o ataku nożownika na parę gejów. "Sprawa jest idiotyczna"

Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych złożył pozew cywilny przeciwko Rafałowi Ziemkiewiczowi za wpis na Twitterze, w którym sugerował, że ujawniony przez organizację atak nożownika na parę homoseksualistów jest „ściemą”. Pierwsza rozprawa ma odbyć się w przyszłym roku. - Chodzi im tylko o to, by mieć ogłoszenia, jak to walczą i by ich w tej walce wspierać. Nie mam obaw w tym przypadku, sprawa jest idiotyczna - ocenia Ziemkiewicz. więcej

Porozumienie układowe Garmond Press prawomocne, 48 proc. akcji dla siedmiu wydawców

Układ Garmond Press z wierzycielami uprawomocnił się po tym, jak sąd oddalił zażalenia dwóch wierzycieli firmy kolporterskiej. Umorzono 26,9 mln długów, a akcjonariuszami firmy zostało siedmiu wydawców. Razem będą mieć 48,3 proc. akcji spółki. więcej

Dziennikarka Biełsatu skazana na osiem lat więzienia. ,,De facto - 10 lat"

Po dwóch latach spędzonych w kolonii karnej dziennikarka Biełsatu, Kaciaryna Andrejewa, w środę została skazana na kolejnych osiem lat pozbawienia wolności. We wrześniu reporterka miała wyjść na wolność, jednak sąd w Homlu zadecydował inaczej. Andrejewej zarzuca się m.in. zdradę stanu. więcej

,,GaMa. Nowa Gazeta Magnetofonowa" się zamyka

Dwumiesięcznik „GaMa. Nowa Gazeta Magnetofonowa” po półtora roku funkcjonowania w nowej postaci przestaje się ukazywać. „Projekt ryzykowny stał się niemożliwy do realizacji ze względów ekonomicznych” - napisano na Facebooku tytułu. więcej

Kamil Szewczyk wydawcą ,,Super Expressu"

Kamil Szewczyk dołączył do zespołu wydawców papierowego wydania „Super Expressu” (Grupa ZPR Media). W dalszym ciągu będzie szefem działów Polityka i Opinie tabloidu. Tytuł po pandemicznej przerwie powrócił do emitowania programu „Politycy od kuchni”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix renegocjuje umowy z hollywoodzkimi studiami, aby wyświetlać reklamy obok popularnych programów

Netflix rozpoczął rozmowy z dużymi studiami rozrywkowymi, takimi jak Warner, Universal i Sony. Chce zmienić zapisy w dotychczasowych umowach programowych, by móc wyświetlać reklam przy niektórych produkcjach.   więcej

Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów

78,2 proc. Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4 proc. ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, zaś tylko 33,4 proc. posługuje się smartfonem. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej - wynika z Badania Założycielskiego, przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. Tylko 13,8 proc. seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2 proc. wśród ogółu Polaków 4+). więcej

W Polsce i RPA wystartowała usługa AVoD rlaxx TV

W Polsce i w RPA ruszyła bezpłatna usługa streamingowa oparta na reklamach (AVoD) rlaxx TV niemieckiej spółki rlaxx TV GmbH. więcej

Google zbuduje w Holandii centrum danych

Firma Google zbuduje centrum danych w Groningen na północy Holandii. Zgodę w tej sprawie wyraziła w środę rada gminy, na terenie której powstanie inwestycja. Budowa ma się rozpocząć jesienią 2023 roku. więcej

Piotr Mikołajczyk head of new business w Sport.pl, odchodzi Maciej Kucharski

Piotr Mikołajczyk objął nowo utworzone stanowisko head of new business w zespole Sport.pl (Agora). Odpowiedzialność za rozwój obszaru wideo premium jednego z najpopularniejszych serwisów sportowych przejął Dominik Wardzichowski. Z końcem lipca Sport.pl opuści jego dyrektor Maciej Kucharski. więcej

Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów

Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów

78,2 proc. Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4 proc. ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, zaś tylko 33,4 proc. posługuje się smartfonem. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej - wynika z Badania Założycielskiego, przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. Tylko 13,8 proc. seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2 proc. wśród ogółu Polaków 4+). więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Joanna Smoleńska head of social media w K+PR. Łukasz Drywa head of business development

Z początkiem lipca Joanna Smoleńska została nowym head of social media w Komunikacji Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Na stanowisku zastąpiła ona Łukasza Drywę, który objął w agencji funkcję head of business development. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów
Apple kończy 30-letnią współpracę z projektantem Jonathanem Ive
Google zbuduje w Holandii centrum danych
Rusza program Cyfrowy Powiat. 63 mln zł na cyberbezpieczeństwo samorządów
TikTok testuje nowe funkcje zwiększające dobre samopoczucie użytkowników
"Le Monde" opisał rolę Elżbiety Bieńkowskiej w aferze Ubera
Europejska Agencja Kosmiczna zrywa współpracę z Roskosmosem
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj