|
|
|
|
|
|
|
Drastyczny spadek zysku netto Telewizji Polskiej. Koszty 22 proc. w górę
W 2021 r. przychody Telewizji Polskiej zwiększyły się o 7,2 proc. do 3,25 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,7 proc. do 3,12 mld zł zysk netto skurczył się ze 198,32 do 3,89 mln zł. W br. nadawca prognozuje dalszy wzrost wpływów i kosztów i zerowy wynik netto - wynik z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Doda będzie szukać męża w nowym reality-show Polsatu, emisja jesienią
Telewizja Polsat w jesiennej ramówce pokaże nowy cotygodniowy reality-show „Doda - 12 kroków do miłości”, w ramach którego piosenkarka Dorota Rabczewska będzie szukać męża.
więcej
|
Kiedy nadawcy powalczą o rekompensaty związane z DVB-T2/HEVC? "Monitorujemy nasze straty"
Prywatni nadawcy cały czas cierpią z powodu nieobjęcia Telewizji Polskiej koniecznością zmiany standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej. Mimo to na razie nie ma konkretów co do ich działań dotyczących ewentualnych odszkodowań. - Zbieramy wszystkie dane i na bieżąco monitorujemy nasze straty, które wciąż się kumulują - mówi Wirtualnemedia.pl prezes Telewizji Puls Dariusz Dąbski. Trwa oczekiwanie na ruch TVP, której prezes zasugerował, że jej stacje mogą przejść na DVB-T2/HEVC w listopadzie.
więcej
|
Canal+ Polska zwiększył zysk o 120 mln zł. Więcej z reklam, mniej z filmów
W ub.r. Canal+ Polska przy wzroście skonsolidowanych przychodów o 1,8 proc. do 1,45 mld zł osiągnął 120,5 mln zł zysku netto więcej niż przed rokiem. Swoim udziałowcom wypłacił 224,05 mln zł dywidendy, z czego 71,69 mln zł trafiło do TVN Media - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" najchętniej oglądane w I półroczu w 4+, a ,,Dzień dobry TVN" - w 16-49
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym półroczu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN wybrał pierwszy cotygodniowy serial do jesiennej ramówki
W jesiennej ramówce TVN znajdzie się drugi sezon serialu obyczajowego „Tajemnica zawodowa” z Magdaleną Różczką w roli głównej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję wiosną było oglądać w serwisie Player.pl. Seriali cotygodniowych ma być jesienią w TVN więcej, ale nie zapadły jeszcze decyzje co do tytułów.
więcej
|
Telewizja Polska zamawia sprzęt do studia TVP Wilno
W ramach ogłoszonego właśnie zamówienia publicznego Telewizja Polska chce kupić wyposażenie technologiczne do studia TVP Wilno. Na oferty będzie czekać do 3 sierpnia.
więcej
|
Edyta Herbuś poprowadzi ,,You can dance - nowa generacja 2". Zmiany w składzie jury
Drugi sezon programu TVP „You can dance - nowa generacja” poprowadzi aktorka i tancerka Edyta Herbuś. W jury zasiądą zaś Katarzyna Cichopek, Agustin Egurrola i Ida Nowakowska, która prowadziła pierwszą edycję talent show - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rozmowa Piaseckiego" zyskała 26 tys. widzów w TVN24, program w tym roku ogląda 508 tys. osób
Od początku tego roku „Rozmowę Piaseckiego” śledzi średnio 508 tys. osób. Cykl Piaseckiego względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 26 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TTV rusza w wakacje z randkowym reality show "Joe Milioner"
Od przyszłego tygodnia telewizja TTV trzy razy w tygodniu będzie pokazywać amerykańskie wydanie randkowego reality show "Joe Milioner". Premierowe odcinki będą dostępne także na platformie Player.pl.
więcej
|
Będzie nowa scenografia programu informacyjnego TVP3 Bydgoszcz
Od poniedziałku, 11 lipca program informacyjny "Zbliżenia" w TVP3 Bydgoszcz jest nadawany z innego studia. To przygotowania do zmiany scenografii, która w nowej odsłonie zadebiutuje jesienią. W przyszłym roku stacja będzie emitować program w jakości HD.
więcej
|
Nowy program dokumentalny ,,Komisariat policji 24/7" w CBS Reality
W poniedziałek, 25 lipca CBS Reality rozpocznie emisję nowego programu dokumentalnego „Komisariat policji 24/7”, który będzie zgłębiać tajniki policyjnej pracy.
więcej
|
Przemysław Pełka dołącza do redakcji Viaplay
Komentator piłki nożnej i hokeja Przemysław Pełka zaczyna pracę w platformie streamingowej Viaplay, która przez najbliższe sześć sezonów będzie transmitowała angielską ligę piłkarską. Poprzednio Pełka był związany z Canal+ Sport.
więcej
|
One Fulfillment by Allegro bez opłat dla nowych sprzedawców Allegro w ramach usługi One Fulfillment by Allegro zapewnia sprzedawcom magazynowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na platformie. Obecnie nowi użytkownicy mogą korzystać z usługi przez 30 dni bez opłat. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astrida Mierzejewska po 22 latach przeszła z Poczty Polskiej do Metro Advertising
Do zespołu Metro Advertising w Polsce dołączyła Astrida Mierzejewska, która objęła stanowisko head of business development.
więcej
|
Real Madryt mógłby zarobić prawie 2 mln zł za sponsorowany post na Instagramie
Ponad 390 tys. euro mógłby dostać klub piłkarski Real Madryt za sponsorowany post na Instagramie – wynika z wyliczeń Livefootballtickets.com. Cena takiego wpisu jego rywala, FC Barcelony, szacowana jest na niemal 353 tys. euro, a francuskiego PSG – na 196 tys.
więcej
|
Rafał Piszczatowski w zespole K2 Precise
Rafał Piszczatowski dołączył do K2 Precise (Grupa K2) na stanowisko web analytics team leadera. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu, doradztwo strategiczne i tworzenie dedykowanych rozwiązań z zakresu analityki.
więcej
|
Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota współtwórcami nowej firmy podcastowej Newhomers
Powstała marka Newhomers, specjalizująca się w tworzeniu treści audio. Pomysłodawcą marki jest związany z Nieagencją Juliusz Strachota.
więcej
|
Mariusz Szuster za Grażynę Ogrodnik prezesem Promotor United Entertainment
Mariusz Szuster objął stanowisko prezesa zarządu Promotor United Entertainment, spółki należącej do Grupy ZPR Media zajmującej się eventami. Zastąpił Grażynę Ogrodnik.
więcej
|
Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński w adrino
Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński dołączyli do zespołu adrino, firmy technologicznej z kompetencjami agencji digital. Michał Karmiński i Mariusz Stelągowski awansowali.
więcej
|
Lidl otwiera 12-tysięczny sklep na świecie. Ruszy on w Warszawie
W czwartek 14 lipca w Warszawie Lidl Polska otworzy kolejną placówkę - będzie to 12-tysięczny sklep niemieckiej sieci na świecie. Nowy obiekt będzie dodatkowo wyposażony w liczne rozwiązania ekologiczne, a także stację ładowania samochodów elektrycznych.
więcej
|
Były rzecznik MON skazany na grzywnę za reklamowanie wódki na Twitterze
Na karę 20 tys. zł grzywny skazał we wtorek warszawski sąd rejonowy byłego rzecznika MON Bartłomieja Misiewicza za publiczne, niezgodne z prawem reklamowanie wódki "Misiewiczówka" na Twitterze. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
Wspólna loteria Kubota i Coca-Coli, do wygrania klapki z limitowanej serii
Marki Coca-Cola i Kubota przygotowały wspólną loterię. W akcji można wygrać m.in. klapki Kubota z limitowanej edycji Kubota x Coca-Cola Zero Cukru.
więcej
|
eToro głównym partnerem Lechii Gdańsk
Sieć inwestowania społecznościowego eToro będzie głównym partnerem klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk w sezonie 2022/2023.
więcej
|
Cinema City z kampanią reagującą na burze. To promocja filmu "Thor: Miłość i Grom"
Sieć kin Cinema City rozpoczęła kampanię seansów nowego filmu Marvela "Thor: Miłość i Grom".
więcej
|
Sandra Drażba senior business development managerką w Dziadku do orzechów
Sandra Drażba dołączyła do zespołu agencji reklamowej Dziadek do orzechów. Wcześniej pracowała m.in. w Httpool Polska oraz LifeTube.
więcej
|
Scenografka Katarzyna Tomczyk reprezentowana przez Bluebird Artists
Do grona twórców reprezentowanych przez Bluebird Artists dołącza Katarzyna Tomczyk - scenografka z około dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy na planie filmów, teledysków, reklam, programów telewizyjnych i sztuk teatralnych.
więcej
|
Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Przegląd Sportowy" po 22 latach przestaje ukazywać się w soboty
„Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) nie będzie miał regularnych sobotnich wydań - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. W związku ze zmianami wydawnictwo powiększa piątkowe wydania dziennika, które będzie funkcjonować jako weekendowe. „PS” będzie ukazywał się w soboty przy okazji ważnych wydarzeń sportowych.
więcej
|
Jerzy Wójcik pozwał Agorę za zwolnienie z pracy. Żąda przywrócenia na stanowisko wydawcy
Po kilku miesiącach do Agory wpłynął pozew Jerzego Wójcika, byłego wydawcy „Gazety Wyborczej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wójcik pozywa medialną spółkę do sądu pracy, żądając przywrócenia na poprzednie stanowisko i anulowania dyscyplinarnego zwolnienia. Strony nie komentują sprawy, lecz Agora przyznaje: pozew jest już u nas, pracują nad nim prawnicy.
więcej
|
CMWP apeluje o wyjaśnienie zarzutów mobbingu i molestowania seksualnego w ,,Newsweeku"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy zaapelowało do zarządu wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska o zaniechanie podejmowania kroków prawnych, zapowiadanych względem Ryszarda Holzera, a także o rzetelne wyjaśnienie wszystkich przyczyn i okoliczności zwolnienia Tomasza Lisa. Dziennikarzom, których zechce pozywać RASP, CMWP oferuje pomoc prawną.
więcej
|
Obajtek: sąd nakazał publikację sprostowania "Gazecie Wyborczej". Imielski: ,,Subiektywne stanowisko, nie sprostowanie"
Warszawski sąd apelacyjny we wtorek zmienił orzeczenie Sądu Okręgowego w Warszawie i nakazał „Gazecie Wyborczej” publikację sprostowania Daniela Obajtka. Chodzi o artykuł z lutego zeszłego roku autorstwa Pawła Figurskiego i Jarosława Sidorowicza.
więcej
|
Burda Media Polska z nowym logo
Grupa medialna Burda Media Polska zmienia identyfikację wizualną, w tym logo - czarne zostało zastąpione kolorowym. To pierwszy rebranding w historii polskiej marki Burda Media.
więcej
|
|
|
Netflix stawia na ochronę dzieci. Podpisał Kodeks IAB Polska jako pierwszy globalny serwis
Netflix, jako pierwszy globalny serwis VoD, został sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk dotyczącego ochrony dzieci przez platformy streamngowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kodeks, zainicjowany i stworzony przez IAB Polska, jest programem samoregulacji rynkowej, mający promować zaufane źródła rozrywki dla użytkowników. Podpisały go wcześniej liczne krajowe serwisy VoD.
więcej
|
Twitter pozwał do sądu Elona Muska
Twitter Inc. pozwał we wtorek Elona Muska za naruszenie wartej 44 miliardy dolarów umowy kupna platformy mediów społecznościowych i zwrócił się do sądu w Delaware o nakazanie szefowi Tesli i SpaceX sfinalizowanie transakcji za uzgodnioną kwotę 54,20 dolarów za akcję serwisu.
więcej
|
Real Madryt mógłby zarobić prawie 2 mln zł za sponsorowany post na Instagramie
Ponad 390 tys. euro mógłby dostać klub piłkarski Real Madryt za sponsorowany post na Instagramie – wynika z wyliczeń Livefootballtickets.com. Cena takiego wpisu jego rywala, FC Barcelony, szacowana jest na niemal 353 tys. euro, a francuskiego PSG – na 196 tys.
więcej
|
Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota współtwórcami nowej firmy podcastowej Newhomers
Powstała marka Newhomers, specjalizująca się w tworzeniu treści audio. Pomysłodawcą marki jest związany z Nieagencją Juliusz Strachota.
więcej
|
Powódź we Wrocławiu w nowym serialu Netfliksa ,,Wielka Woda". Jest zwiastun
Netflix udostępnił zwiastun nowego polskiego serialu „Wielka Woda” w reżyserii Jana Holoubka i Bartłomieja Ignaciuka. To produkcja inspirowana powodzią tysiąclecia, która miała miejsce w Polsce w 1997 r. W rolach głównych wystąpią Agnieszka Żulewska, Tomasz Schuchardt oraz Ireneusz Czop. Premiera serialu w Netfliksie jest planowana jesienią tego roku.
więcej
|
TikTok na razie nie zmieni polityki prywatności w Europie
TikTok postanowił tymczasowo wstrzymać się z wprowadzeniem kontrowersyjnych zmian w swojej polityce prywatności w Europie.
więcej
|
Twitter umożliwia usuwanie wzmianek o sobie z tweetów
Twitter wprowadza dla wszystkich użytkowników funkcję „unmentioning”, która pozwala im usuwać z tweetów wzmiankę o sobie. Usługa ta jest obecnie dostępnie dla wszystkich, po tym jak testowo wprowadzono ją dla małej grupy użytkowników wiosną br.
więcej
|
Uwaga: reklama Apple zachęcająca do inwestowania do oszustwo
CSIRT KNF, czyli Zespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego przestrzega przed nowym oszustwem w sieci. Cyberprzestępcy podszywają się pod firmę Apple i zachęcają w kampanii do zainwestowania środków w cyfrową walutę.
więcej
|
InPost uruchamia nowy typ Paczkomatów. Nie trzeba wpisywać kodu przesyłki
W Warszawie i Krakowie stanęły pierwsze Appkomaty - nowy model Paczkomatów, w którym można nadawać i odbierać przesyłki jedynie przy użyciu aplikacji InPost Mobile. Firma podkreśla, że nowe maszyny zużywają mniej prądu.
więcej
|
Caroda wprowadza na polski rynek nowy format reklamy wideo, który może zrewolucjonizować podejście do monetyzacji wideo Caroda jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm AdTech zajmujących się reklamą wideo w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wprowadza na polski rynek reklamowy format, który przynosi znakomite efekty. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Neuron PR z mniejszymi przychodami i stratą
Agencja Neuron PR w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 5,4 proc. do 1,87 mln zł, a przy niezmienionych kosztach operacyjnych jej wynik netto zmalał z 7,6 tys. zł zysku do 77,8 tys. zł straty.
więcej
|
Patrycja Blajer, Natalia Kossakowska i Zuzanna Pydzikova w Grayling Poland
Do działu komunikacji korporacyjnej Grayling Poland Patrycja Blajer, Natalia Kossakowska i Zuzanna Pydzikova.
więcej
|
WhitePress w gronie klientów Lightscape
Agencja Lightscape nawiązała stałą współpracę z WhitePress, platformą do dystrybucji i promocji contentu w Europie.
więcej
|
Ruszyły zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu Złote Spinacze. Nowa kategoria dla projektów wsparcia Ukrainy
Już po raz dwudziesty najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 12 lipca i potrwają do 9 września 2022. W tym roku jury przyzna nagrody w dodatkowej kategorii, dla projektów na rzecz obywateli Ukrainy.
więcej
|
Khaki PR pracuje dla Cerruti 1881
Agencja Khaki PR pozyskała nowego klienta, Cerruti 1881, producenta zegarków i biżuterii.
więcej
|
|
|