|
|
|
|
|
|
|
Prezes Canal+ Polska: złożyliśmy ofertę w przetargu na zakup Ekstraklasy
- Uważam, że Canal+ inwestując w ligę przez 27 lat bardzo mocno zwiększył wartość marketingową Ekstraklasy i zwiększył wpływy do klubów. Chcemy kontynuować naszą współpracę - mówi Wirtualnemedia.pl Edyta Sadowska, prezes zarządu Canal+ Polska.
więcej
|
Była gwiazda TVN poprowadzi program w Polsat Cafe
Maja Sablewska będzie nową twarzą Polsat Cafe. Jesienią poprowadzi w tej stacji program „10 lat mniej w 10 dni” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W przeszłości stylistka była gospodynią podobnych formatów na antenie TVN Style.
więcej
|
Polsat pokaże serial ,,Wotum nieufności". Remigiusz Mróz: szykuje się najlepsza z ekranizacji
Telewizja Polsat i PCP Films zakończyły zdjęcia do nowego serialu „Wotum nieufności” na podstawie powieści sensacyjnej Remigiusza Mroza. W rolach głównych występują Antoni Pawlicki i Katarzyna, produkcję wyreżyserował Łukasz Palkowski. - Szykuje się moim zdaniem najlepsza z ekranizacji - może nawet nie tylko tych dotychczasowych, ale i przyszłych, bo tę poprzeczkę będzie przeskoczyć naprawdę trudno - komentuje Remigiusz Mróz.
więcej
|
Materiały z Ukrainy zbyt brutalne? KRRiT zabrała głos
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły skargi od widzów niezadowolonych ze sposobu przedstawiania inwazji Rosji na Ukrainę w polskich programach informacyjnych. Narzekano m.in. na zbyt brutalne zdjęcia. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że jak dotąd regulator nie dopatrzył się naruszeń przepisów ze strony żadnego z nadawców.
więcej
|
Przedwczesny koniec ,,Kropki nad i", powodem COVID-19 Olejnik. Program miał 941 tys. widzów
W sezonie 2021/2022 „Kropkę nad i” w TVN24 i TVN24 BiS oglądało średnio 941 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Ostatnie przedwakacyjne wydanie audycji miało zostać pokazane 14 lipca, ale ze względu na zakażenie koronawirusem Moniki Olejnik program zakończył się wcześniej. Nowe odcinki będą emitowane jesienią.
więcej
|
"Moda na sukces" znika z Player.pl, trafi do Red Go. Możliwy powrót do telewizji
Player.pl wraz z końcem sierpnia usunie ze swojej oferty serial „Moda na sukces”. Od września produkcja dostępna będzie na platformie streamingowej Red Go - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W pierwszym kroku chcemy zaoferować serial na Platformie VOD. Być może później trafi też na anteny naszych kanałów - mówi nam Leszek Kułak, członek rady nadzorczej Red Carpet Media Group.
więcej
|
400 tys. wniosków o dofinansowanie cyfrowego odbiornika, 50 tys. dekoderów sprzedanych na pocztach
W placówkach Poczty Polskiej złożono dotąd blisko 400 tys. wniosków o dofinansowanie zakupu odbiornika cyfrowego. Poczta sprzedała dotychczas także ponad 50 tys. dekoderów. To oznacza wzrost o 100 tys. wniosków w ciągu miesiąca i 20 tys. więcej dekoderów.
więcej
|
Canal+ kupuje Zaku Entertainment. Planuje większe zaangażowanie w Rwandzie
Grupa Canal+ przejęła za nieznaną kwotę Zaku Entertainment. Francuzi chcą zwiększyć swoje zaangażowanie w Rwandzie i uruchomić kanał w języku Kinyarwanda, który jest popularny w obszarze Afryki Środkowej.
więcej
|
We Francji ma ruszyć wspólny serwis HBO, Discovery i Eurosportu
Zapowiadany start HBO Max we Francji nie nastąpi. Warner Bros. Discovery planuje, że w tym kraju uruchomiona zostanie już połączona platforma HBO, Discovery i Eurosportu. Nie wiadomo, jednak kiedy do tego dojdzie.
więcej
|
Magda Gessler zaprzecza, że przejdzie do Polsatu. ,,TVN to mój domeczek"
Wbrew sugestiom mediów Magda Gessler nie rozstanie się z Grupą TVN po odejściu Edwarda Miszczaka ze spółki. Jesienią widzowie TVN bez zmian zobaczą kolejne edycje „Kuchennych rewolucji” i „MasterChefa”, w których występuje restauratorka. - Dementuję moi mili. Całuję kochane portaliki…. Niech wam się robią wasze kliki - tak Gessler skomentowała doniesienia o zakończeniu jej współpracy z TVN.
więcej
|
Z tekstów Onetu nie zniknie nazwisko Jacka Kurskiego, UODO umorzył sprawę
Urząd Ochrony Danych Osobowych umorzył sprawę, którą wniósł do niego Jacek Kurski. Chodziło o teksty Onetu o podróży prezesa TVP na finał Eurowizji Junior mimo pozytywnego wyniku testu na koronawirusa. Kurski twierdził, że Ringier Axel Springer Polska „z pełną premedytacją i świadomością” posłużył się informacjami na temat jego testów.
więcej
|
TV Puls pokaże 23. Mazurską Noc Kabaretową
W sobotę, 9 lipca odbędzie się 23. edycja Mazurskiej Nocy Kabaretowej, którą organizuje Stowarzyszenie Promocji Sztuki Kabaretowej „PAKA”. W tym roku już po raz czwarty impreza będzie transmitowana w Telewizji Puls.
więcej
|
Podróż Kurskiego na Eurowizję. Jest decyzja ws. śledztwa
Prokuratura Okręgowa w Warszawie odmówiła śledztwa w sprawie podróży prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w grudniu ub.r. na finał Eurowizji Junior kilka dni po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu covidowego.
więcej
|
One Fulfillment by Allegro bez opłat dla nowych sprzedawców Allegro w ramach usługi One Fulfillment by Allegro zapewnia sprzedawcom magazynowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na platformie. Obecnie nowi użytkownicy mogą korzystać z usługi przez 30 dni bez opłat. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Główny ekonomista Orlenu w reklamie tłumaczy wysokie ceny paliw
W telewizji zaczął być emitowany spot, w którym dr Adam Czyżewski, główny ekonomista w PKN Orlen, wyjaśnia wpływ wojny w Ukrainie na wzrost cen paliwa. Autorem reklam jest agencja Heart&Brain.
więcej
|
Anna Heimberger na czele marketingu InPost w Polsce
Anna Heimberger objęła stanowisko dyrektor marketingu InPost w Polsce.
więcej
|
Centrum Projektów Polska Cyfrowa chce zatrudnić agencję do dwuletniej współpracy
Centrum Projektów Polska Cyfrowa wybiera w przetargu agencję do opracowania strategii oraz zrealizowania wielowątkowych kampanii informacyjnych, skierowanych do określonych grup docelowych z wykorzystaniem internetu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marki wydadzą w tym roku 27,5 mld dolarów na influencer marketing
Marki mają w tym roku przeznaczyć 27,5 mld dolarów na influencer marketing - wynika z prognozy Stockapps.com. W 2027 roku ta liczba ma wzrosnąć do 51 mld dolarów.
więcej
|
Aleksandra Pabin: z GfK do HP
Aleksandra Pabin po ponad roku pracy w instytucie badawczym GfK rozpoczęła pracę w HP w Barcelonie jako EMEA marketing campaign manager - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych
14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.
więcej
|
Roślinne nowości w menu Burger Kinga
Burger King we współpracy z The Vegetarian Butcher powiększa bezmięsną ofertę o kolejne roślinne propozycje: roślinne kanapki Royale, Cheeseburger, Double Cheeseburger, Chilli Cheeseburger oraz Hamburger.
więcej
|
Bodyform w nowej kampanii pokazuje, jak wygląda noc kobiety, która miesiączkuje
Marka środków higienicznych Bodyform (produkowanych przez Essity) rozpoczęła kampanię pod hasłem "Periodsomnia", w której pokazuje z czym muszą w nocy mierzyć się kobiety, które właśnie miesiączkują. W reklamie w dość realistyczny sposób pokazano cierpienia wielu kobiet.
więcej
|
Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój
Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na produkty mocno gazowane od Żywiec Zdrój.
więcej
|
Gofiarnia Dickery sprzedaje wypieki w kształcie penisa i waginy
Na początku lipca w Warszawie otwarto nową gofiarnię Dickery. Jej wyróżnikiem ma być to, że oferuje wypieki w niestandardowych kształtach: damskich i męskich genitaliów, np. waginy i penisa.
więcej
|
Lirene klientem PZL
Agencja PZL rozpoczyna współpracę z marką kosmetyczną Lirene, należącą do firmy Dr Irena Eris.
więcej
|
PKN Orlen dalej sponsorem Wisły Płock
PKN Orlen pozostaje sponsorem strategicznym klubu piłkarskiego Wisła Płock w latach 2022-2024.
więcej
|
Caroda wprowadza na polski rynek nowy format reklamy wideo, który może zrewolucjonizować podejście do monetyzacji wideo Caroda jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm AdTech zajmujących się reklamą wideo w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wprowadza na polski rynek reklamowy format, który przynosi znakomite efekty. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wojciech Staszewski zarzuca Renacie Kim mobbing w ,,Newsweeku". "Pisałeś słabe teksty"
Dziennikarka „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) Renata Kim, która w niedzielę ujawniła, że alarmowała o złej sytuacji w redakcji, w środę sama została publicznie oskarżona o stosowanie mobbingu przez byłego podwładnego Wojciecha Staszewskiego. W odpowiedzi Kim wytknęła Staszewskiemu słabą efektywność i nadliczbowe urlopy. - Nazywanie mnie mobberką w tej chwili to zwykła podłość - komentuje.
więcej
|
Orlen w Ruchu z nowymi kioskami, do których można wejść
PKN Orlen uruchomił w Warszawie nowy format kiosku Orlen w Ruchu. Specjalnie zaprojektowana bryła umożliwia klientom wejście do środka i swobodny wybór produktów z poszerzonego asortymentu. Do końca roku koncern planuje otwarcie około 50 punktów tego typu w całej Polsce.
więcej
|
Wydawca ,,Wiadomości Handlowych" bez 19 proc. przychodów i z większą stratą
Wydawnictwo Gospodarcze, w którego portfolio są m.in. „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”, w ub.r. zanotowało kolejny spadek wyników finansowych: przychody zmalały o 19 proc. do 7,21 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 2,15 do 3,05 mln zł. Firma jest w trakcie restrukturyzacji obejmującej m.in. zamknięcie wersji drukowanej „Wiadomości Kosmetycznych” i redukcję zatrudnienia.
więcej
|
|
|
W Japonii zwiększono kary za internetowy hejt. Za obrażanie grozi do roku więzienia
W czwartek w Japonii zaczynają obowiązywać wyższe kary za obrażanie w sieci; za cybernękanie grozi teraz kara do roku pozbawienia wolności i grzywna do 300 tys. jenów (ok. 10 tys. zł). Zmianę w prawie wprowadzono po samobójstwie gwiazdy telewizyjnej, która otrzymywała nienawistne wiadomości.
więcej
|
,,Stranger Things 4" z miliardem godzin oglądania. Goni ,,Squid Game"
Czwarty sezon kultowego serialu „Stranger Things” w ciągu 28 dni od swojej premiery osiągnął globalnie 1,15 mld godzin oglądania - podał Netflix, który produkuje i oferuje popularną serię. Te statystyki oznaczają, że „Stranger Things 4” jest drugim najchętniej oglądanym serialem Netfliksa po „Squid Game”, ale ma szanse przeskoczyć koreańską produkcję pod względem powodzenia.
więcej
|
Rząd uruchomił portal dla obywateli Ukrainy szukających pracy
Od środy jest dostępny nowy rządowy portal dla poszukujących pracy obywateli Ukrainy - pracawpolsce.gov.pl.
więcej
|
Marki wydadzą w tym roku 27,5 mld dolarów na influencer marketing
Marki mają w tym roku przeznaczyć 27,5 mld dolarów na influencer marketing - wynika z prognozy Stockapps.com. W 2027 roku ta liczba ma wzrosnąć do 51 mld dolarów.
więcej
|
Rząd uruchomi bazę danych o dostępności szerokopasmowego internetu
Rząd pracuje nad nowelizacją ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, która m.in. pozwoliłaby na wdrożenie bezpłatnej bazy danych o dostępności szerokopasmowego internetu - wynika z wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów.
więcej
|
Amazon stosuje monopol w Wielkiej Brytanii? Regulator to sprawdzi
Brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków (CMA) zapowiedział dochodzenie, którego przedmiotem będzie polityka Amazona. Śledztwo ma ustalić, czy amerykański gigant e-commerce nie wykorzystuje swojej dominującej pozycji na rynku w traktowaniu zewnętrznych firm, co w konsekwencji może prowadzić do strat dla klientów.
więcej
|
Michał Dubisz na czele Uber Eats w Polsce
Dyrektorem generalnym polskiego oddziału Uber Eats został Michał Dubisz. Poprzednio pełnił podobną funkcję w Bolt Food, a wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia.
więcej
|
Wizaz.pl na czele witryn o modzie i urodzie. ,,Elle" przed ,,Vogue" i ,,Glamour"
Liderem zasięgowym wśród platform o modzie i urodzie jest Wizaz.pl. Serwis „Elle” ma więcej użytkowników niż witryny „Vogue’a” i „Glamour”, natomiast zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na Maxmodels.
więcej
|
Snapchat wprowadza w Polsce nowe możliwości dla reklamodawców
Snapchat Inc i Httpool - wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce - wprowadzają trzy nowości dla marketerów. Nowe funkcje pomogą w e-commerce, targetowaniu kampanii i emisji reklam z wykorzystaniem soczewek.
więcej
|
Michał Szafrański kończy bloga Jak Oszczędzać Pieniądze. ,,Pora na blogową emeryturę"
Jak Oszczędzać Pieniądze, jeden z najpopularniejszych blogów o tematyce finansowej, nie będzie już aktualizowany. - Mentalnie szykowałem się do tej decyzji już od dłuższego czasu. Pora na blogową emeryturę - poinformował jego autor Michał Szafrański.
więcej
|
Papież zadebiutował na Spotify i powiedział o sobie: nie czuję swojego wieku
Papież Franciszek zadebiutował w serwisie streamingowym Spotify, gdzie mówił o sobie i odpowiadał na pytania swojego dawnego rzecznika z Buenos Aires, księdza Guiilermo Marco. Wyznał w jego podcaście, że nie czuje, że ma 85 lat. „Śmieję się sam z siebie i idę naprzód”- zapewnił.
więcej
|
Psycholog o czarnym humorze w czasie wojny: to sposób na radzenie sobie ze strachem
Ukraińskie media społecznościowe, coraz częściej organizowane w kraju występy komików i zwykłe rozmowy Ukraińców pełne są żartów z nieudolności rosyjskich żołnierzy, wojennej rzeczywistości i stosunku państw zachodnich do Ukrainy. To sposób na radzenie sobie ze strachem - podkreśla ukraińska psycholog Hanna Hromowa.
więcej
|
Caroda wprowadza na polski rynek nowy format reklamy wideo, który może zrewolucjonizować podejście do monetyzacji wideo Caroda jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm AdTech zajmujących się reklamą wideo w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wprowadza na polski rynek reklamowy format, który przynosi znakomite efekty. materiał partnerskiwięcej |
|
|