|
|
|
|
|
|
|
Tylko jedna skarga do UOKiK w sprawie DVB-T2/HEVC ,,To nie miałoby sensu"
Choć nadawcy prywatni narzekają na uprzywilejowaną pozycję TVP w czasie zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej, to nie skarżą się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w sprawie DVB-T2/HEVC wpłynęła tylko jedna skarga osoby prywatnej.
więcej
|
TVP World zakończył współpracę z prezenterem. ,,Seksafera bez seksu"
Krzysztof Mularczyk był prezenterem i komentatorem Poland In, a następnie TVP World. Twierdzi, że zmuszono go do odejścia z anglojęzycznego kanału telewizyjnego, po bezpodstawnych jego zdaniem zarzutach o molestowanie jednej z wydawczyń. - Nigdy nie byliśmy nawet sami - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. TVP nie chce komentować sprawy.
więcej
|
TVN ostrzega przed DVB-T2/HEVC. Jakie kanały mogą zniknąć?
Kanałom TVN, TVN7, TTV I Metro w wybranych regionach Polski towarzyszy aplikacja HbbTV o zmianie standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Do komunikatu nadawcy wkradł się jednak błąd. IV etap przejścia na DVB-T2/HEVC już w poniedziałek. Obejmie centralne Mazowsze i ścianę wschodnią kraju.
więcej
|
Telewizory Samsunga fałszują testy? ,,Nie używamy takich algorytmów"
Popularny kanał YouTube zajmujący się testami telewizorów i inny, specjalistyczny serwis o podobnej tematyce twierdzą, że Samsung używa algorytmów, które wykrywają aplikacje testowe i poprawiają parametry sprzętu. Polski przedstawiciel koncernu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zaprzecza tym informacjom.
więcej
|
,,Gogglebox 17" jesienią w TTV, startują castingi
W jesiennej ramówce TTV pokaże siedemnasty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do nowych odcinków projektu.
więcej
|
TVP ma przeprosić za ,,Inwazję" i zapłacić 35 tys. zł organizacji LGBT+. Będzie apelacja
Sąd Okręgowy w Warszawie wydał we wtorek wyrok w sprawie dokumentu „Inwazja”, wyemitowanego w 2019 roku przez Telewizję Polską. Nadawca ma przeprosić w głównym wydaniu „Wiadomości”, wpłacić 35 tys. zł na rzecz organizacji LGBT+, a także ma zakaz dystrybucji dokumentu. Wyrok jest nieprawomocny, nieoficjalnie wiemy, że publiczny nadawca będzie się od niego odwoływał.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Prawdziwe motywy" jesienią w TV Puls
TV Puls w jesiennej ramówce pokaże drugi sezon codziennego paradokumentalnego serialu „Prawdziwe motywy”.
więcej
|
Polo TV i Eska TV liderami oglądalności stacji muzycznych w maju, 4Fun.TV zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju 2022 roku było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4Fun.TV, a najwięcej straciła Eska Rock TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sprzedaż telewizorów w dół. Samsung nadal na szczycie podium
W pierwszym kwartale 2022 roku globalny rynek sprzedaży telewizorów skurczył się o 6,3 procent pod względem wartości. Koncern Samsung Electronics nadal utrzymuje swoją przewagę nad konkurencją, szczególnie w segmencie odbiorników QLED, z kolei LG zyskuje w obszarze odbiorników OLED.
więcej
|
Koalicja Antypiracka wyróżniła policyjne jednostki. Otrzymały Złote Blachy za sprawy dawców sharingu i pirackich serwisów VOD
Koalicja Antypiracka przyznała Złote Blachy - honorowe wyróżnienia dla policjantów za spektakularne sukcesy w walce z kradzieżą własności intelektualnej. To 21. edycja inicjatywy. Większość wyróżnień trafiło do policyjnych jednostek prowadzących sprawy dawców sharingu i pirackich serwisów VOD.
więcej
|
952 tys. widzów ,,Skazanej", TVN wiceliderem
Nowy serial „Skazana” oglądało średnio 952 tys. widzów. Stacja w paśmie nadawania serialu była wiceliderem rynku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarł lektor TVP i aktor Krzysztof Żurek
W wieku 50 lat zmarł Krzysztof Żurek, lektor wrocławskiego oddziału Telewizji Polskiej.
więcej
|
One Fulfillment by Allegro bez opłat dla nowych sprzedawców Allegro w ramach usługi One Fulfillment by Allegro zapewnia sprzedawcom magazynowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na platformie. Obecnie nowi użytkownicy mogą korzystać z usługi przez 30 dni bez opłat. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jest nowy zespół zarządzający w biurze reklamy Burdy
Burda Media Polska pracuje nad nową ofertę reklamową, obejmującą połączone portfolio Burdy i Edipresse Polska. W składzie zespołu kierującego połączonym biurem reklamy znaleźli się managerowie z obu firm. Szefową marketingu Burdy została zaś Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz.
więcej
|
Orlen szuka agencji, która zareklamuje go jako pracodawcę
PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie kampanii employer brandingowej pod hasłem "Kariera w Orlenie w trakcie nauki i po studiach" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Termin składania ofert mija 28 czerwca br.
więcej
|
VMLY&R z drugim Brązowym Lwem na Cannes Lions
Kampania pod hasłem "Pierwsza pomoc ludzkości" zrealizowana przez agencję VMLY&R Poland we współpracy z bankiem BNP Paribas i Polskim Czerwonym Krzyżem otrzymała drugiego Brązowego Lwa na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym Cannes Lions.
więcej
|
Adam Miecznikowski po 22 latach pracy odchodzi z Publicis Worldwide Polska
Adam Miecznikowski, chief strategy officer i deputy managing director, odchodzi z agencji Publicis Worldwide Polska. Pracował w niej 22 lata.
więcej
|
Dacia wprowadza nową identyfikację wizualną na swoich samochodach
Nowa identyfikacja wizualna Dacii (Grupa Renault) jest wprowadzana we wszystkich pojazdach marki. Zmiany są wprowadzane jednocześnie w całej gamie. Samochody z nowym emblematem można już zamawiać, a dostawy rozpoczną się pod koniec roku.
więcej
|
Osoby po pięćdziesiątce marginalizowane w reklamach
Osoby dojrzałe pojawiają się zaledwie w co dziewiątej reklamie telewizyjnej - najczęściej w reklamach usług telekomunikacyjnych - pokazują wyniki badania biura reklamy Telewizji Polskiej. To najniższy odsetek od 2018 roku. - Tegoroczny wynik obecności pokolenia silver w reklamach telewizyjnych mocno rozczarowuje - mówi Wojciech Kowalczyk z Biura Reklamy TVP, autor badania.
więcej
|
Vito Bambino w spocie Żabki
Sieć sklepów Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji ruszyła wspólna kampania z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino.
więcej
|
Biedronka wygasza starą Twoją Biedronkę
Na początku lipca Biedronka wdraża nowe postanowienia regulaminu oraz polityki prywatności swojego serwisu. Kluczowe zmiany dotyczą starej wersji aplikacji Twoja Biedronka - jeśli chcą dalej z niej korzystać, muszą przejść na nową wersję aplikacji.
więcej
|
Netia za 33,7 mln zł kupuje Oktawave od K2 Holding
Należąca do Grupy Polsat Plus spółka telekomunikacyjna Netia kupiła od Grupy K2 spółkę Oktawave specjalizującą się w środowisku chmurowym.
więcej
|
Olga Korolec z tytułem Grand Prix w konkursie CMO Awards
Olga Korolec, chief marketing officer & group sustainability director w Ringier Axel Springer, zdobyła Grand Prix w pierwszej edycji konkursu CMO Awards, organizowanego przez Shortlist Consulting.
więcej
|
The Media Insight z budżetem Citi Handlowego
Bank Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska (GroupM/WPP).
więcej
|
Coca-Cola pokazuje swoją historię na muralach w całej Polsce
Coca-Cola ruszyła z nową odsłoną jubileuszowej kampanii przygotowanej z okazji 50-lecia istnienia marki. W jej ramach powstała seria murali pokazujących historię marki, które można zobaczyć w całej Polsce.
więcej
|
Intermarché ma nową strategię rozwoju marek własnych
Nowy branding marek własnych pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding istniejących produktów.
więcej
|
TIER promuje się ekologicznym muralem
Firma TIER Mobility, działająca w sektorze mikromobilności, prowadzi kampanię edukacyjną pod hasłem „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Jej najnowszą odsłonę stanowi pierwszy w Warszawie ekologiczny mural marki, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu.
więcej
|
"Doładuj każdego siebie!" - Rockstar reklamuje się w Spotify
Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo), rozpoczęła ambientową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Kampania potrwa do września. Za działania w serwisie Spotify odpowiada Httpool.
więcej
|
Reżyser Aleksander Kropidłowski w Bluebird Artists Management
Do Bluebird Artsist dołączył Aleksander Kropidłowski - reżyser reklam i teledysków.
więcej
|
One Fulfillment by Allegro bez opłat dla nowych sprzedawców Allegro w ramach usługi One Fulfillment by Allegro zapewnia sprzedawcom magazynowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na platformie. Obecnie nowi użytkownicy mogą korzystać z usługi przez 30 dni bez opłat. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Burda i Edipresse staną się jedną spółką. ,,To nie koniec inwestycji"
- Jest duża szansa, że od 1 lipca będziemy działać już jako jedna firma po zarejestrowaniu połączenia spółek w KRS - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Klepacki, który w przyszłym miesiącu zostanie CEO Burda Media Polska. Grupa nie wyklucza kolejnych inwestycji w Polsce. Pytany o ewentualne zwolnienia związane z fuzją Klepacki mówi jedynie o "dostosowaniu organizacji do posiadanego portfolio oraz wielkości aktualnego biznesu w Polsce".
więcej
|
Bonnier Business Polska: więcej z ,,Pulsu Biznesu" i reklam, 4,2 mln zł zysku
Firma Bonnier Business Polska, wydająca m.in. „Puls Biznesu” i Bankier.pl, w ub.r. zwiększyła przychody o 11,5 proc. do 62,39 mln zł, głównie dzięki ponad 30-proc. wzrostowi wpływów z reklam i eventów. Jej zysk netto wzrósł czterokrotnie, do 4,25 mln zł.
więcej
|
Jest nowy zespół zarządzający w biurze reklamy Burdy
Burda Media Polska pracuje nad nową ofertę reklamową, obejmującą połączone portfolio Burdy i Edipresse Polska. W składzie zespołu kierującego połączonym biurem reklamy znaleźli się managerowie z obu firm. Szefową marketingu Burdy została zaś Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz.
więcej
|
Koniec drukowanego ,,Komputer Świata", RASP stawia na jego serwis internetowy
Ringier Axel Springer Polska w sierpniu zamknie wersję drukowaną miesięcznika o nowych technologiach „Komputer Świat”, obecnego na rynku od 24 lat. Wydawca skupi się na serwisie internetowym magazynu.
więcej
|
Dmitrij Muratow noblowski medal sprzedał za 103,5 mln dolarów, aby pomóc dzieciom z Ukrainy
Redaktor naczelny rosyjskiej "Nowej Gaziety" Dmitrij Muratow, laureat Pokojowej Nagrodą Nobla, sprzedał na aukcji w USA swój noblowski medal za rekordową sumę 103,5 mln dolarów. Pieniądze te przekaże na pomoc dla ukraińskich dzieci, które uciekły przed rosyjską agresją.
więcej
|
|
|
Amazon: w Polsce dopiero się rozkręcamy
Na 12 i 13 lipca 2022 roku Amazon zapowiedział w Polsce Amazon Prime Day. Wydarzenie odbędzie się w naszym kraju po raz pierwszy, i będzie oznaczało możliwość kupienia wielu towarów w atrakcyjnych, zniżkowych cenach. Przy okazji zapowiedzi Prime Day dyrektorzy Amazona zdradzili niektóre szczegóły funkcjonowania platformy w Polsce. - Dopiero rozpoczynamy naszą przygodę na polskim rynku, ale już teraz jesteśmy zadowoleni z obecnego kierunku, w jakim zmierza serwis. Każdy dzień to dla nas nowy początek - zaznaczył na spotkaniu z dziennikarzami Rocco Brauninger, wiceprezes Amazona.
więcej
|
Plotek stracił przewagę nad sekcją o2.pl i Pudelkiem, mocno w dół witryna Radia ZET
Po znaczącym spadku liczby użytkowników Plotek ma minimalną przewagę nad sekcją show-biznesową o2.pl, która osiągnęła duży wzrost, i Pudelkiem. Najmocniej zmalała odwiedzalność działu o show-biznesie na portalu Radia ZET.
więcej
|
Meta otwiera sklep odzieżowy dla awatarów
Dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg ogłosił, że firma dywersyfikuje się w branży odzieży designerskiej, choć w metawersie. „Meta Avatars Store”, który jest przeznaczony dla użytkowników, którzy chcą wyposażyć swoje awatary w wirtualną odzież, zostanie uruchomiony na Facebooku, Instagramie i Messengerze. Można tam kupić odzież luksusowych marek: Balenciaga, Prada i Thom Browne.
więcej
|
MSZ rozbraja rosyjskie kłamstwa: nie będzie deportacji ukraińskich mężczyzn w wieku poborowym
Rosyjska propaganda produkuje fałszywe dokumenty, z których wynika, że Ukraińcy w wieku 18-60 lat, przebywający w Polsce, wkrótce zostaną deportowani. - To dezinformacja, pisma są sfałszowane - informuje Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Osobne oświadczenie, utrzymane w tym samym tonie, ale dotyczące innych fejkowych dokumentów, opublikował Mazowiecki Urząd Marszałkowski. Sfałszowane pisma urzędowe krążą w sieci, ale pokazuje je także rosyjska telewizja.
więcej
|
Netflix pokazał zwiastun finałowej części "Stranger Things 4"
Od lipca dwa nowe odcinki "Stranger Things 4" trafią na Netflix. Platforma udostępniła nowy zwiastun serialu.
więcej
|
Trzecia część ,,365 dni" w wakacje. Netflix podał datę premiery
19 sierpnia w serwisie streamingowym Netflix zadebiutuje trzecia część bestsellerowej sagi Blanki Lipińskiej pod tytułem "Kolejne 365 dni". W rolach głównych ponownie zobaczymy Annę-Marię Sieklucką i Michele'a Morrone.
więcej
|
Amazon Prime Day po raz pierwszy w Polsce
12 i 13 lipca po raz pierwszy w Polsce odbędzie się festiwal promocji Amazon Prime Day.
więcej
|
Rosja blokuje stronę internetową brytyjskiej gazety "The Daily Telegraph"
Strona internetowa brytyjskiej gazety "The Daily Telegraph" została zablokowana w Rosji na wniosek prokuratora generalnego tego kraju. Decyzję wydał rosyjski państwowy regulator mediów Roskomnadzor.
więcej
|
One Fulfillment by Allegro bez opłat dla nowych sprzedawców Allegro w ramach usługi One Fulfillment by Allegro zapewnia sprzedawcom magazynowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na platformie. Obecnie nowi użytkownicy mogą korzystać z usługi przez 30 dni bez opłat. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kontrola NIK w Krajowym Instytucie Mediów. Wkrótce decyzja o kolejnej
W czerwcu zakończyć się mają działania Najwyższej Izby Kontroli w Krajowym Instytucie Mediów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kontrolerzy działają tam zgodnie z wcześniejszymi założeniami, nie zdecydowano jeszcze, czy i kiedy ruszy druga kontrola w Instytucie, o którą niedawno wnioskowali politycy PSL. - Decyzje zapadną po powrocie prezesa - mówi nam Tomasz Marzec z biura prasowego NIK.
więcej
|
Trzy firmy chcą realizować badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów
Do przetargu Krajowego Instytutu Mediów na świadczenie usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów, które realizowane jest min. w ramach tzw. badania założycielskiego zgłosiły się trzy firmy badawcze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Są to: ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku, PBS oraz Research Collective.
więcej
|
Polacy mówią dość pracy drenującej zdrowie fizyczne i psychiczne
Co drugi Polak posiadający pracę deklaruje, że rzuciłby ją, jeśli negatywnie wpływałaby na zdrowie fizyczne lub psychiczne - wynika z najnowszych badań serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl.
więcej
|
mBank, ING i BNP bankami z najlepszymi biurami prasowymi
Najlepiej prowadzone biura prasowe pod względem uczciwości, szybkości reakcji i dostępności mają: mBank, ING Bank Śląski oraz BNP Paribas Bank Polska - wynika z najnowszego badania opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki public relations ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|