|
|
|
|
|
|
|
TVP atakuje Kraśkę za niepłacenie podatków. ,,Zrobił źle, ale to naprawił"
TVP poinformowała, że dziennikarz TVN Piotr Kraśko przez 5 lat nie rozliczał się z fiskusem. Po kontroli skarbówki musiał zapłacić 850 tys. zł zaległego podatku VAT i dochodowego. - Szczególnie ludzie z TVN powinni wiedzieć, że jeśli coś zrobią złego, to TVP przy pomocy wyspecjalizowanych grup to znajdzie - mówi Wirtualnemedia.pl prof. Wiesław Godzic z Uniwersytetu SWPS.
więcej
|
Brak sygnału na kanałach TVN i Polsat? Dotyczy to 1,32 mln gospodarstw domowych
W zasięgu nowego standardu naziemnej telewizji cyfrowej jest już 76 proc. gospodarstw domowych i 68 proc. terytorium kraju. Osoby, które posiadają telewizor lub tuner niezgodny z DVB-T2/HEVC nie mogą odbierać m.in. TVN i Polsatu. Z najnowszych danych KIM wynika jednak, że w całej Polsce liczba takich domostw maleje i wynosi obecnie 1,32 mln.
więcej
|
Film o aferze GetBack wciąż bez daty premiery. Latkowski mówi o zastraszaniu rozmówców
Rozpoczęła się przedsprzedaż książki Sylwestra Latkowskiego „Wszystkie chwyty dozwolone. Afera GetBack”. Wciąż nie wiadomo jednak, kiedy ukaże się film pod tym samym tytułem. Latkowski tłumaczy, że pojawiają się próby zablokowania dokumentu. - Do tego dochodzi zastraszanie rozmówców, a także różnych działań wobec mojej osoby, które mają odwieść mnie od publikacji – dodaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2,18 mln widzów ,,Na dobre i na złe" w sezonie 2021/2022
Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2021/2022 oglądało średnio 2,18 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 180 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki trafią na antenę stacji jesienią br., trwają nad nimi prace.
więcej
|
,,Jeden z dziesięciu" zostaje w TVP. Gospodarzem dalej Tadeusz Sznuk
Telewizyjna Jedynka Jesienią pokaże nowe odcinki teleturnieju „Jeden z dziesięciu”, który bez zmian będzie prowadzić Tadeusz Sznuk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że już trwają zdjęcia do produkcji.
więcej
|
Zmiany w portalu TV Republika. Więcej sportu, biznesu i VOD
Portal TV Republika od czerwca oferuje za darmo więcej treści tekstowych oraz wideo na żądanie (VoD). Nowy redaktor naczelny tvrepublika.pl Tomasz Domański zdradza Wirtualnemedia.pl, że na stronie można teraz znaleźć newsy poświęcone wydarzeniom ze świata sportu oraz gospodarczym.
więcej
|
AMC+ w Polsce w 2023 roku? To możliwe
Prowadzona przez sieć AMC platforma VoD AMC+ ma wejść do krajów Europy Środkowo-Wschodniej na początku 2023 roku. To oznacza, że serwis może w tym terminie zaoferować swoje usługi także w Polsce. AMC+ nie zamierza konkurować z gigantami VoD, ale zaoferować widzom autorskie treści niedostępne na innych platformach.
więcej
|
,,Komisarz Alex 17" stracił 410 tys. widzów. Jesienią kolejny sezon
Siedemnasty sezon „Komisarza Aleksa” śledziło średnio 1,14 mln osób, o 410 tys. widzów mniej niż w poprzednim sezonie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Trwają zdjęcia do nowego sezonu, który trafi do Jedynki jesienią.
więcej
|
Lucjan Olszówka korespondentem Telewizji Polskiej we Francji
Nowym korespondentem Telewizji Polskiej we Francji został Lucjan Olszówka, były prezenter „Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego”, emitowanego na antenie TVP3 Warszawa.
więcej
|
,,Nasz nowy dom 18" stracił 270 tys. widzów w Polsacie
Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledziło średnio 951 tys. osób. W porównaniu do szesnastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji spadła o 270 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Od wtorku Disney+ w Polsce
Już jutro, 14 czerwca, w Polsce pojawi się serwis streamingowy Disney+. Przygotowaliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań na temat funkcjonowania platformy, dostępu do treści czy zagadnień technicznych.
więcej
|
Disney+ w ofertach Polsat Box, Plusa, Netii i Polsat Box Go. Możliwy rok korzystania bez opłat
Platforma streamingowa Disney+ pojawi się w ofertach platformy satelitarnej i IPTV Polsat Box, sieci Plus i Netia oraz serwisu Polsat Box Go. Grupa Polsat Plus to jedyny operator, u którego w dniu startu dostępna będzie oferta Disney+.
więcej
|
Edward Miszczak zbudował od zera potęgę RMF i TVN. "Nie lubił lizusów"
- To człowiek, który nie potrzebuje wizytówki ani CV. Wystarczy powiedzieć Edward Miszczak i wszystko jest jasne - mówi o odchodzącym dyrektorze programowym TVN Marek Szafarz, były szef marketingu w tej stacji. O Miszczaku mówią, że jest pracoholikiem, ma trudny charakter, podnosi głos, awanturuje się, ale ma niesamowitego nosa do ludzi, których zatrudnia i ludzi, dla których robi telewizję.
więcej
|
Disney+ to nie tylko bajki i Marvel. Co jeszcze warto obejrzeć w serwisie?
Już w najbliższym tygodniu do Polski wejdzie długo oczekiwana platforma streamingowa Disney+. Wielu fanów czeka zapewne na produkcje Marvela, Star Wars i kultowe, znane z dzieciństwa bajki i seriale. My przygotowaliśmy krótki przewodnik z serialami i programami, które mogą spodobać się również tym widzom, którzy będą szukać czegoś obok produkcji o superbohaterach.
więcej
|
Widownia telewizji spada i starzeje się, coraz mniejszy dzienny czas oglądania
Średnia widownia telewizji linearnej w 2021 roku wyniosła 6,15 mln osób, o 350 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. W strukturze widowni tego medium coraz większy udział mają osoby starsze, ale w każdej grupie wiekowej topnieje średni czas oglądania.
więcej
|
DVB-T2 i filmy w 4K? W niektórych miejscach króluje analog, telenowele lub religia
Kiedy w Polsce trwa zmiana standardu naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC, mieszkańcy Bali nadal mają analogową telewizją naziemną. W wielu krajach świata można zapomnieć o 4K czy nawet formacie 16:9, bo króluje 4:3. Oferta w postaci starych telenowel czy chińskich filmów też pozostawia dużo do życzenia.
więcej
|
Roman Giertych przegrał w sądzie z Samuelem Pereirą. Umorzono proces karny, w którym chciał 200 tys. zł
Sąd pierwszej instancji umorzył proces karny, w którym adwokat Roman Giertych domagał się skazania naczelnego portalu TVP.info Samuela Pereiry na rok więzienia i zapłaty mu 200 tys. zł.
więcej
|
25 lat Edwarda Miszczaka w TVN. Oto najważniejsze formaty z tego okresu
TVN pod rządami Edwarda Miszczaka to stacja, która z sukcesem kreowała gwiazdy i programy. Choć większość ramówki opierała się na formatach na licencji, to w ofercie nie brakowało też własnych pomysłów na programy i seriale. A z kupionych formatów często udawało się stworzyć prawdziwe telewizyjne perełki.
więcej
|
1,22 mln widzów teleturnieju ,,Koło fortuny" w sezonie 2021/2022, hitem odcinki niedzielne
Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2021/2022 oglądało średnio 1,22 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki cyklu trafią do ramówki Dwójki jesienią 2022 roku.
więcej
|
Piotr Kraśko nie rozliczał się z fiskusem, zapłacił 850 tys. zł zaległych podatków. "Wszystko zostało wyjaśnione"
Dziennikarz „Faktów” TVN Piotr Kraśko w latach 2012-2017 nie składał obowiązkowych zeznań podatkowych. Po kontroli skarbówki musiał zapłacić 850 tys. zł zaległego podatku VAT i dochodowego. - Wszystkie kwestie podatkowe zostały wyjaśnione w Urzędzie Skarbowym 5 lat temu - podkreśla Kraśko.
więcej
|
Ekstraklasa chce, żeby wybrane mecze pokazywano w otwartej stacji. Multiliga będzie co niedzielę?
Spółka Ekstraklasa zaproszenia do udziału w przetargu na transmisje tych rozgrywek przez cztery sezony wysłała do ok. 25 podmiotów. Oczekuje, że wybrane mecze dalej będzie można oglądać w darmowej telewizji, a nadawcom proponuje różne opcje terminarza ligi, m.in. rozgrywanie w niedziele czterech meczów równocześnie.
więcej
|
Magdalena Zawadzka i Andrzej Mastalerz nagrodzeni podczas XXI Festiwalu ,,Dwa Teatry"
Aktorka teatralna i filmowa Magdalena Zawadzka oraz aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i reżyser Andrzej Mastalerz zostali nagrodzeni podczas XXI Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "Dwa Teatry", który w piątek rozpoczął się w Zamościu.
więcej
|
Firma energetyczna Solorza wyda 725 mln zł na farmę wiatrową, weźmie pożyczkę od Cyfrowego Polsatu
Spółka zależna holdingu ZE PAK, kontrolowanego przez Zygmunta Solorza, kupiła spółkę, która za 725 mln zł wybuduje farmę z 33 turbinami wiatrowymi w Człuchowie na Pomorzu. Na realizację projektu pożyczy maksymalnie 236 mln zł od Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Czy targetowanie kontekstowe w erze post-cookies może być efektywne? Jesteśmy w trakcie największej transformacji reklam online. Najbardziej znany sposób targetowania i śledzenia - 3rd party cookies - niebawem przejdzie do historii. Pojawia się luka dla nowoczesnych i bardziej zaawansowanych technologii, które pomagają marketerom skutecznie reklamować w sieci. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest Computer Vision. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nadawca RMF Maxxx potroił zysk, wpływy 19 proc. w górę
Spółka Multimedia (Grupa RMF), nadająca RMF Maxxx i lokalne Radio Gra, osiągnęło wzrost przychodów o 19,2 proc. do 29,77 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,2 do 4,12 mln zł.
więcej
|
|
Opowieść o wywózkach na Sybir najlepsza na Konkursie Grand PiK 2022
Cezary Galek z Polskiego Radia Zachód został zdobywcą Nagrody Grand PiK 2022 za utwór „Opowieści babci Leonardy”.
więcej
|
|
RMF FM i RMF Classic zarobiły mniej z reklam, Radio ZET i Trójka ze sporymi wzrostami (Top10)
W I kwartale br. wpływy reklamowe stacji radiowych wzrosły o ponad 5 proc. w porównaniu do roku ub. Zmalały w tym okresie przychody RMF FM i RMF Classic, dwucyfrowe wzrosty odnotowały z kolei m.in. Eska Wrocław, radiowa Trójka i Radio Zet – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio 357 ma o połowę patronów więcej niż Radio Nowy Świat
Liderem zbiórki na Patronite.pl jest Radio 357. Stacja uzyskuje co miesiąc ponad 200 tys. zł więcej niż Radio Nowy Świat, które zajmuje drugie miejsce w rankingu serwisu pod względem zebranych miesięcznie środków i liczby patronów.
więcej
|
|
Trzynaście wolnych częstotliwości radiowych w puli KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaktualizowała listę wolnych częstotliwości w analogowym eterze. Znajduje się na niej 13 lokalizacji, ale wpisano na nią tylko jedną nową - dla miejscowości Gródek w województwie podlaskim.
więcej
|
|
RMF FM nadal dystansuje konkurencję w Lublinie. TOK FM awansowało na podium
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają TOK FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Magdalena Zawadzka i Andrzej Mastalerz nagrodzeni podczas XXI Festiwalu ,,Dwa Teatry"
Aktorka teatralna i filmowa Magdalena Zawadzka oraz aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i reżyser Andrzej Mastalerz zostali nagrodzeni podczas XXI Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "Dwa Teatry", który w piątek rozpoczął się w Zamościu.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Rafał Brzoska założył fundację. Chce pomagać młodym ludziom
Pod nazwą Rafał Brzoska Foundation zaczęła działać fundacja powołana przez twórcę InPostu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej celem jest wsparcie młodych, zdolnych ludzi w ich drodze do sukcesu. Fundacja Rafała Brzoski realizować będzie programy edukacyjne, stworzy też Fundusz Stypendialny, do którego już można się zgłaszać. Fundacją kieruje Katarzyna Alińska.
więcej
|
,,Smacznie i kropka" zamiast rosyjskiego McDonald's
Nowa sieć rosyjskich fastfoodów, która ma zastąpić lukę po wycofaniu się koncernu McDonald’s z Rosji została wstępnie uruchomiona w niedzielę pod nazwą Vkusno & tochka, czyli „Smacznie i kropka”. Na razie otwarto pod tą marką kilkanaście restauracji w Moskwie. Sieć opracowała także własny znak graficzny. Logo ma w założeniach prezentować frytki i hamburgera.
więcej
|
Kochanek na wózku w spocie Gdyni o zajmowaniu miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami
Władze Gdyni rozpoczęły kampanię zwracającą uwagę na problem zajmowania miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami przez osoby do tego nie uprawnione. Porównano to do zajmowania miejsca w łóżku przez kochanka,co z kolei wzbudziło wiele kontrowersji.
więcej
|
Influencerzy bardziej wyraziści niż celebryci
Choć celebryci mogą poszczycić się znacznie większą rozpoznawalnością wśród respondentów, to internetowi influencerzy mają wyraźniej zarysowany wizerunek - wynika z tegorocznej edycji corocznego autorskiego badania MediaCom Influence Power Index.
więcej
|
Logitech wybrał Euvic Performance
Grupa Euvic Performance rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Logitech - producentem akcesoriów komputerowych i mobilnych.
więcej
|
"Call Russia" na shortliście tegorocznego festiwalu Cannes Lions
Ogłoszono pierwsze shortlisty reklam w tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu kreatywności Cannes Lions. W kategorii Titanium Lions nominowano akcję "Call Russia".
więcej
|
Filip Beźnicki: z Havas Media Group do Accenture Song
Filip Beźnicki rozpoczął pracę jako client lead w firmie consultingowej Accenture Song. Wcześniej związany był z Havas Media Group.
więcej
|
Osoby z niepełnosprawnościami w kampanii x-komu i Fundacji Avalon
Firma x-kom wspólnie z Fundacją Avalon rozpoczęli kampanię pokazującą możliwości Windows 11, dzięki którym osoby z niepełnosprawnościami mogą pracować, rozwijać się, realizować swoje marzenia. Ambasadorami akcji są poruszający się na wózku Wojtek Sawicki oraz niewidoma Monika Dubiel i niedowidzący Mikołaj Jabłoński, znani w social mediach jako VIP team.
więcej
|
Analiza IBIMS: temat blokady Orlenu celowo powielany w internecie
Temat blokady Orlenu jest półautomatycznie powielany w internecie – wynika z analizy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Według IBIM akcja "jętkowania" ma odbudować wpływy grup antyszczepionkowych w celu szerzenia informacji o rzekomym niezadowoleniu Polaków z polityki rządu wobec Rosji.
więcej
|
Robert Schwartz globalnym szefem marketingu w Starcomie
Robert Schwartz dołączył do zespołu agencji mediowej Starcom (Publicis Groupe) obejmując nowe stanowisko global chief marketing officera.
więcej
|
Durex zachęca do bezpiecznych stosunków z użyciem prezerwatyw
Durex rozpoczął kampanię „Bez wymówek”, która konfrontuje je z faktami i udowadnia, że prezerwatywy to nie tylko skuteczny środek antykoncepcyjny, ale również jedyny chroniący jednocześnie przed infekcjami i mogący zwiększać odczuwaną przyjemność podczas seksu.
więcej
|
Najciekawsze kampanie pro LGBT+
Z okazji trwającego Miesiąca Dumy LGBT+ prezentuje subiektywny przegląd ciekawych kampanii reklamowych i społecznych z Polski i zagranicy, poświęconych tolerancji i równości osób LGBT+ bądź pokazujących osoby nieheteronormatywne.
więcej
|
Legalni bukmacherzy w Polsce - marketing, reklama i innowacyjne technologie
W ostatnich latach na polskim rynku zaroiło się od legalnych bukmacherów, a ich walka o graczy robi się coraz bardziej zacięta. Poprzez jakie media firmy bukmacherskie starają się dotrzeć do użytkowników i jak wygląda bukmacherski sponsoring sportu? Czy bukmacherzy kreatywnie wykorzystują takie kanały przekazu, jak telewizja, Internet, media społecznościowe oraz potencjał, jaki niesie współpraca ze znanymi sportowcami i dziennikarzami sportowymi? Jak w zdobyciu lojalnych użytkowników pomagają bukmacherom najnowsze technologie?
więcej
|
Agencja IDH wprowadza design na nowy poziom. Na rynek wchodzi Warsaw Styles Agencja Idealia Digital Hub (IDH) otwiera się na klientów zainteresowanych nowoczesnym designem w reklamie na najwyższym poziomie. IDH uruchamia design studio Warsaw Styles. Nad wysoką jakością projektów Warsaw Styles czuwać będzie Head of Design Dawid Bogucki. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press zapowiada nowy portal, rynek czeka na niego spokojnie. ,,Wydawca wyłoży się na tym finansowo"
Polska Press Grupa zapowiada, że jesienią zamiesza na rynku, wprowadzając swój nowy portal horyzontalny. Konkurencja jednak czeka na konkrety, zachowując spokój: - Władze Polska Press marzą o powtórzeniu „sukcesu" telewizji państwowej. Projekt będziemy obserwować i analizować, gdy już powstanie - mówi nam Piotr Mieśnik z Wirtualnej Polski. - W „Wyborczej" przyglądamy się tym zapowiedziom z zupełnym spokojem - zapewnia Mikołaj Chrzan.
więcej
|
Dyrektorka sprzedaży digital rozstała się z Burdą
Dyrektorka sprzedaży digital (digital sales director) Agnieszka Kos-Podlaska 1 czerwca zakończyła współpracę z Burda Media Polska.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" podwoiła wpływy reklamowe, mocno w górę także ,,Super Express" i ,,DGP"
Wpływy reklamowe dzienników w I kwartale br. wzrosły o ponad 20 proc. względem tego samego okresu 2021 roku. Największe wzrosty odnotowały „Gazeta Polska Codziennie” i „Dziennik Gazeta Prawna”. Mniej na reklamach zarobiła m.in. „Rzeczpospolita”
więcej
|
Mario Draghi, Olaf Scholz i Emmanuel Macron będą w czwartek w Kijowie
W czwartek premier Włoch Mario Draghi, kanclerz Niemiec Olaf Scholz i prezydent Francji Emmanuel Macron będą w Kijowie - podał w poniedziałek dziennik "La Stampa". Według włoskiej gazety ich rozmowy z przywódcą Ukrainy Wołodymyrem Zełenskim mają być skoncentrowane na kwestii "otwarcia" wobec kandydatury tego kraju do UE.
więcej
|
Ryszard Koziołek felietonistą ,,Polityki"
Do grona felietonistów tygodnika „Polityka” dołączył literaturoznawca Ryszard Koziołek.
więcej
|
Naczelna ,,Faktu" w ,,Bildzie" apeluje do kanclerza Niemiec ws. Ukrainy. "Merkel nie słyszała Polski"
Katarzyna Kozłowska, redaktorka naczelna „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) zaapelowała do kanclerza Niemiec Olafa Scholza o pomoc dla Ukrainy. Tekst ukazał się na pierwszej stronie piątkowego wydania tabloidu oraz w niemieckim w „Bildzie” (Axel Springer).
więcej
|
|
|
Polska Press zapowiada nowy portal, rynek czeka na niego spokojnie. ,,Wydawca wyłoży się na tym finansowo"
Polska Press Grupa zapowiada, że jesienią zamiesza na rynku, wprowadzając swój nowy portal horyzontalny. Konkurencja jednak czeka na konkrety, zachowując spokój: - Władze Polska Press marzą o powtórzeniu „sukcesu" telewizji państwowej. Projekt będziemy obserwować i analizować, gdy już powstanie - mówi nam Piotr Mieśnik z Wirtualnej Polski. - W „Wyborczej" przyglądamy się tym zapowiedziom z zupełnym spokojem - zapewnia Mikołaj Chrzan.
więcej
|
HBO Max stracił 1,2 mln polskich użytkowników, Netflix przyciąga na ponad pięć godzin
W maju br. HBO Max odwiedziło 1,26 mln polskich internautów mniej niż w kwietniu, ponad 1 mln użytkowników stracił też Polsat Go. Mocno wydłużył się średni czas spędzony przez internautę na Prime Video i Canal+ online, zdecydowanym liderem pod względem liczby użytkowników i czasu korzystania pozostaje Netflix.
więcej
|
Sheryl Sandberg na celowniku śledczych. Meta prowadzi dochodzenie w jej sprawie
Niedawno zrobiło się głośno o tym, że Sheryl Sandberg odchodzi z funkcji szefowej operacyjnej koncernu Meta. Pozornie wszystko odbywa się w zgodzie, jednak obecne wydarzenia rzucają nowe światło na kulisy rezygnacji menedżerki. Meta prowadzi bowiem śledztwo, w którym Sandberg jest podejrzewana o wykorzystywanie zasobów spółki do prywatnych celów.
więcej
|
Amazon wprowadza wirtualną przymierzalnię butów. Ma ułatwiać klientom decyzje i zakupy
Amazon wprowadził wirtualną, opartą na rozszerzonej rzeczywistości przymierzalnię obuwia. Dzięki specjalnej aplikacji użytkownicy mogą zobaczyć, jak konkretna para butów będzie wyglądać na ich nogach. Rozwiązanie dostępne na wybranych rynkach ma ułatwiać klientom dokonywanie przemyślanych i satysfakcjonujących zakupów.
więcej
|
Gazeta.pl, Onet, ,,Forbes Women" i Ofeminin z nagrodami INMA
Projekt „Alarm dla klimatu” portalu Gazeta.pl (Agora), program „Onet Rano” oraz wspólny projekt „Forbes Women” i serwisu Ofeminin (Ringer Axel Springer Polska) #nieczekam107lat uhonorowano nagrodami prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2022.
więcej
|
Facebook waha się z płaceniem za sekcję News. Najwięksi wydawcy stracą miliony?
Facebook nie zdeklarował się w sprawie zawarcia nowych umów z mediami w sprawie dostarczania przez nich treści na platformę Facebook News. Do tej pory największe amerykańskie tytuły prasowe czerpały z kontraktów miliony dol., w wypadku braku ich przedłużenia wydawcy stracą poważne kwoty.
więcej
|
Ile Ukraińcy wydali na komunikaty do Rosjan i Białorusinów o wojnie?
Przez dwa miesiące wojny ukraiński sektor digital wydał 1,2 mln dolarów na komunikację internetową, skierowaną do Rosjan i Białorusinów, z prawdą o rosyjskiej inwazji na Ukrainę - szacuje IAB Ukraine.
więcej
|
Platforma świadków Jehowy na czele witryn religijnych. Deon i Gość.pl z dużymi spadkami
Wśród platform internetowych o tematyce religijnej zdecydowanie najwięcej użytkowników i najdłuższy czas korzystania notuje JW.org skierowany do świadków Jehowy. Spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły RadioMaryja.pl i Msza-online.net, natomiast mocno zmalały wyniki Deon.pl i serwisu „Gościa Niedzielnego”.
więcej
|
W sobotę i niedzielę klienci banków mogą mieć problemy z dostępem do serwisów internetowych
Na sobotę i niedzielę wiele banków zaplanowało prace serwisowe. To oznacza, że ich klienci mogą mieć problemy z dostępem do serwisów internetowych czy aplikacji.
więcej
|
Legalni bukmacherzy w Polsce - marketing, reklama i innowacyjne technologie
W ostatnich latach na polskim rynku zaroiło się od legalnych bukmacherów, a ich walka o graczy robi się coraz bardziej zacięta. Poprzez jakie media firmy bukmacherskie starają się dotrzeć do użytkowników i jak wygląda bukmacherski sponsoring sportu? Czy bukmacherzy kreatywnie wykorzystują takie kanały przekazu, jak telewizja, Internet, media społecznościowe oraz potencjał, jaki niesie współpraca ze znanymi sportowcami i dziennikarzami sportowymi? Jak w zdobyciu lojalnych użytkowników pomagają bukmacherom najnowsze technologie?
więcej
|
Agencja IDH wprowadza design na nowy poziom. Na rynek wchodzi Warsaw Styles Agencja Idealia Digital Hub (IDH) otwiera się na klientów zainteresowanych nowoczesnym designem w reklamie na najwyższym poziomie. IDH uruchamia design studio Warsaw Styles. Nad wysoką jakością projektów Warsaw Styles czuwać będzie Head of Design Dawid Bogucki. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Prawie 24 proc. Polaków otrzymuje od przełożonych wiadomości po godzinach pracy
23,9 proc. pracowników w Polsce otrzymuje od przełożonych e-maile, SMS-y lub inne wiadomości za pomocą komunikatorów po godzinach pracy w typowo służbowych sprawach – wynika z badania przeprowadzonego przez UCE RESEARCH i platformę ePsycholodzy.pl.
więcej
|
Tracą PiS i KO, zyskują Polska 2050 i Konfederacja
Gdyby wybory odbyły się w czerwcu, PiS uzyskałoby poparcie 32 proc. (4 punkty proc. mniej niż w maju), KO - 17 proc. (2 punkty mniej), Polska 2050 - 12 proc. (wzrost o 3 punkty), a Konfederacja - 5 proc. (wzrost o 2 punkty) - wynika z sondażu CBOS. Tylko te cztery ugrupowania dostałyby się do Sejmu.
więcej
|
Optymiści żyją dłużej
Badanie z udziałem 160 tys. kobiet pokazało, że optymiści żyją średnio dłużej od pesymistów. Mają przy tym większe szanse przekroczyć 90 lat.
więcej
|
|
|