|
|
|
|
|
|
|
Rewolucja w multipleksach naziemnych. Ma objąć MUX-1, MUX-5, MUX-6 i MUX-8
KRRiT i UKE prowadzą uzgodnienia w sprawie przyszłego podziału multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej i radia. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że MUX-5 prawdopodobnie zastąpi MUX-8, a MUX-6 przypadnie TVP. Pasmo zajmowane przez MUX-8 trafi na potrzeby DAB+.
więcej
|
Polsat z dwa razy większą sumą kar niż łącznie TVN i TVP
W 2021 r. przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na nadawców kary w łącznej kwocie 285,3 tys. zł. Telewizji Polsat wymierzono w sumie aż 127 tys. zł kar, TVN - 50 tys. zł, Kino Polska TV - 30 tys. zł, zaś Telewizji Polskiej - 15 tys. zł. TV Puls ukarano za zagraniczny odcinek „Magii nagości”.
więcej
|
Zmalała oglądalność Telewizji Trwam. Stacja ma tylu widzów co Polsat Sport i Polo TV
W ub.r. przeciętna widownia minutowa Telewizji Trwam wynosiła 32 131 osób, co dało 0,52 proc. udziału w rynku oglądalności. Rok do roku stacja zanotowała spadek o 10 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP od razu realizuje dwa sezony ,,Tak to leciało!"
Telewizja Polska i Endemol Shine Polska od razu produkują dwa sezony reaktywowanego programu „Tak to leciało” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziesiąty sezon został już nakręcony, aktualnie trwają prace nad jedenastym. Show poprowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”.
więcej
|
Vectra kupiła śląskiego operatora Elsat
Vectra przejęła 100 proc. udziałów działającej na Górnym Śląsku firmy Elsat oferującej telewizję cyfrową, internet i telefonię stacjonarną. Elsat ma ponad 15 tys. klientów.
więcej
|
Jedyny na rynku medyczny kanał w ofercie dużej sieci kablowej
Sieć kablowa UPC dołączyła do oferty kanał Studiomed TV, nadawany w wysokiej rozdzielczości (HD). Stacja trafiła też do pakietów streamingowych Play Now i Play Now TV, oferowanych przez operatora streamingowego, którego właściciel przejął UPC.
więcej
|
Konrad Piasecki wie, co może zaszkodzić rządzącym. Dziennikarz publikuje list od widza TVN24
"Jesteśmy za embargiem na węgiel, ale nie chcemy zmarznąć w swoich domach" - pisze w liście do Konrada Piaseckiego jeden z widzów. Mężczyzna domaga się od dziennikarza TVN24, by poruszył w programie "Kawa na ławę" temat drożejącego węgla. "Jeśli coś naprawdę może wstrząsnąć sondażami i zaszkodzić rządzącym, to nastroje wyłaniające się z tego listu" - przewiduje Konrad Piasecki.
więcej
|
Ponad 300 tys. wniosków o dofinansowanie do zakupu dekodera lub telewizora
Ponad 300 tys. złożonych wniosków o dofinansowanie do zakupu dekodera lub telewizora - podał Wydział Promocji Polityki Cyfrowej KPRM. 85 proc. wniosków dotyczy dofinansowania do zakupu dekodera.
więcej
|
Dokumentalny film ,,Sierżant" o Coreyu Specku w TVP1. Jego autorem naczelny "Super Expressu"
W niedzielę, 5 czerwca o godz. 21.15 Jedynka pokaże dokumentalny film „Sierżant“ w reżyserii Grzegorza Zasępy, redaktora naczelnego "Super Expressu".
więcej
|
Discovery+ szykuje dokument o "procesie dekady" Amber Heard vs. Johnny Depp
Discovery+ zamówiło drugi sezon dokumentu o trwającym procesie Johnny'ego Deppa i Amber Heard, w którym byli małżonkowie oskarżają się o zniesławienie.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Mandaloriana" z poślizgiem. Premiera w lutym 2023 roku
Trzeci sezon serialu „Mandalorian” będzie miał swoją premierę na Disney+ w lutym 2023 roku – poinformowały Disney i LucasFilm. To oznacza opóźnienie w porównaniu z wcześniejszymi zapowiedziami, polscy użytkownicy już niebawem będą mogli obejrzeć dwa pierwsze sezony serii po uruchomieniu Disney+ w naszym kraju w czerwcu 2022 roku.
więcej
|
Fundacja TVN wmurowała kamień węgielny pod Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży
W środę, 1 czerwca - w Dzień Dziecka - wmurowany został kamień węgielny pod budowę Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, które zostanie oddane do użytku w połowie 2024 roku. Fundacja TVN łącznie przekaże na ten cel ponad 31 mln zł.
więcej
|
Polsat Box z okazji Dnia dziecka udostępnił 10 dziecięcych kanałów
Z okazji Dnia Dziecka Polsat Box na miesiąc udostępnił bezpłatnie 10 kanałów dziecięcych.
więcej
|
Kanał 4Fun Kids z polsko-ukraińskim teledyskiem na Dzień Dziecka
W środę, 1 czerwca - z okazji Dnia Dziecka - odbyła się premiera polsko-ukraińskiego teledysku „Czerwonej Kaliny”, który stworzył kanał 4Fun Kids.
więcej
|
Zapadł wyrok ws. urodzin Hitlera ujawnionych przez TVN. Sąd: to było propagowanie nazizmu
Zorganizowane przed pięcioma laty w lesie pod Wodzisławiem Śląskim "obchody" urodzin Adolfa Hitlera były publicznym propagowaniem nazizmu – uznał we wtorek wodzisławski sąd. Za to i inne przestępstwa sześciorgu uczestnikom tego spotkania wymierzył kary więzienia w zawieszeniu – od 3 miesięcy do roku. Sprawę ujawniono na początku 2018 roku w reportażu „Superwizjera” TVN.
więcej
|
Czy targetowanie kontekstowe w erze post-cookies może być efektywne? Jesteśmy w trakcie największej transformacji reklam online. Najbardziej znany sposób targetowania i śledzenia - 3rd party cookies - niebawem przejdzie do historii. Pojawia się luka dla nowoczesnych i bardziej zaawansowanych technologii, które pomagają marketerom skutecznie reklamować w sieci. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest Computer Vision. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trójka przez trzy miesiące grała mniej polskich utworów niż wymagają przepisy
KRRiT sprawdziła, czy nadawcy radiowi wywiązują się z obowiązku grania odpowiedniej ilości polskiej muzyki na antenie. W zeszłym roku przepisy naruszyło tylko kilka stacji. Najbardziej Program Trzeci Polskiego Radia, który w lutym 2021 r. emitował jedynie 24 proc. utworów w języku polskim zamiast wymaganych 33 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio dla Ukrainy znów nadaje w Warszawie, Eurozet bez częstotliwości. ,,Czujemy się dyskryminowani"
Po kilkunastu godzinach milczenia od środy w Warszawie znów nadaje Polskie Radio dla Ukrainy. I to na częstotliwości, o którą starało się Eurozet. - Czujemy się rozczarowani, lekceważeni i dyskryminowani - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kossakowski, prezes Grupy Eurozet. - Nie jesteśmy w stanie zapewnić eteru wszystkim, bo ten nie jest z gumy - mówi nam Witold Tomaszewski, p.o. rzecznika prasowego UKE.
więcej
|
|
Meloradio ma nowe logo. "Proste rozwiązania są najlepsze"
W środę, 1 czerwca Meloradio zaktualizowało swój logotyp. - Zdecydowaliśmy się na czytelność i uproszczenie komunikacji wizualnej - mówi nam Magdalena Komar-Jakubowska, brand managerka Meloradia.
więcej
|
|
Radio Eska z 11 mln zł zysku, wpływy 7 proc. w górę
W ub.r. Radio Eska osiągnęło wzrost przychodów o 7,1 proc. do 39,17 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 9,99 do 11,42 mln zł. Swojemu właścicielowi, a jednocześnie brokerowi reklamowemu - spółce Time wypłaci 9,5 mln zł dywidendy.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Trójmieście. Radio ZET wyprzedziło TOK FM
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Śnieżka wybiera Mindshare Polska
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową, a jej nowym partnerem została agencja Mindshare Polska.
więcej
|
Agencja obsługująca Męskie Granie podwoiła przychody. 1,8 mln zł na dywidendę
W ub.r. agencja eventowa Live, odpowiadająca m.in. za obsługę trasy koncertowej Męskie Granie organizowanej prze Grupę Żywiec, osiągnęła 23,61 mln zł wpływów, dwa razy więcej niż rok wcześniej. Z 2,8 mln zł zysku netto wypłaciła swojemu właścicielowi Arkadiuszowi Stolarskiemu 1,85 mln zł dywidendy.
więcej
|
Rewolucja w logo BMW. Znikają kolorowe paski w modelach serii M
Firma BMW zapowiedziała zmiany w oznaczeniach swoich samochodów z rodziny M, charakteryzujących się sportowymi osiągami. Na autach, zamiast trójkolorowych pasków pojawią się czarne znaczki z delikatną obwódką. Producenta wyjaśnia, że to odzwierciedlenie dalszej ewolucji marki.
więcej
|
Rekordowa pula i wartość nagród do wygrania w Blikommmanii. W reklamie Tomasz Kot
Blik wystartował z nową kampanią promującą czwartą już edycję Blikomanii - loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot.
więcej
|
Pekao ,,Na duże plany i małe marzenia" reklamuje pożyczkę gotówkową i nowe karty kredytowe z Żubrem
Bank Pekao ruszył z nową kampanią reklamową „Bierz życie za rogi", w której promuje swoje dwa flagowe produkty - karty kredytowe z Żubrem i pożyczki gotówkowe.
więcej
|
Michał Bugno w zespole Spotlight Agency
Michał Bugno objął stanowisko senior products managera w zespole agencji Spotlight Agency.
więcej
|
Sara James polską ambasadorką Equal Spotify Global
Sara James została globalną pierwszą polską ambasadorką programu Spotify Equal i najmłodszą w historii w tym gronie. Z tej okazji ukazał się pierwszy w całości anglojęzyczny utwór wokalistki – „My Wave".
więcej
|
The North Face na Miesiąc Dumy: tęczowe logo i współpraca z organizacjami LGBTQ+
W związku z Miesiącem Dumy marka odzieżowa The North Face (należy do koncernu VF Outdoor) zaczęła współpracę z czterema europejskimi organizacjami działającymi na rzecz społeczności LGBTQ+ oraz wprowadza kolekcję Pride, w której logo marki jest w tęczowych barwach.
więcej
|
Vanish w nowej reklamie radzi, jak dbać o ubrania dzieci
Marka detergentów do prania Vanish (Reckitt Benckiser) wystartowała z kampanią produktową promująca Vanish Oxi Action Gel.
więcej
|
Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny
Hasło "Dotknij Głębi Nawilżenia" promuje linię kosmetyków do twarzy Neutorgena Hydro Boost (marka Johnson&Johnson). Kampanię przygotowała agencja Chromatique.
więcej
|
Kris Kotlarski producentem w F25
Kris Kotlarski dołączył do zespołu producentów w F25.
więcej
|
Pagen w kampanii na Dzień Dziecka zachęca do poszukiwania skarbów
Pagen, producent okien, drzwi, rolet i bram garażowych przygotował specjalną odsłonę kampanii „Dom Dziełem Życia”, w której zachęca do poszukiwania skarbów znajdujących się bliżej niż nam się wydaje.
więcej
|
JBB odświeża wizerunek marki Polanki
JBB Bałdyga prezentuje nową odsłonę parówek Polanki w postaci odświeżonych opakowań.
więcej
|
eCommerce otwiera się na sztuczną inteligencję W świadomości biznesowej jasne jest, że utrzymanie dotychczasowych klientów opłaca się bardziej, niż pozyskanie nowych. Dziś najlepszym narzędziem do podnoszenia satysfakcji i lojalizacji konsumentów jest to, co działa szybko, sprawnie i daje im wrażenie wyjątkowej personalizacji. Bo to właśnie personalizacja, według badań, stanowi kluczowe kryterium zadowolenia z zakupów. Jak ją osiągnąć? Odpowiedzią jest sztuczna inteligencja. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sekielski za Lisa na czele ,,Newsweeka". "Bezpieczny wybór"
Tomasz Sekielski to bardzo dobry dziennikarz, gwarant niezależności redakcji "Newsweeka", ale niewiele wiadomo o jego kompetencjach do kierowania zespołem - dla Wirtualnemedia.pl publicyści. - Liczę na kontynuację tematów, którymi zajmował się jako dokumentalista - mówi Bogusław Chrabota. Nowy naczelny zapewnia, że Sekielski Brothers Studio dalej będzie funkcjonowało, a jego nominacja nie będzie miała wpływu na premierę dokumentu o aferze SKOK-ów.
więcej
|
Wydawnictwo Polityka zamknęło ubiegły rok zyskiem, ale w tym będzie trudniej
Firma Polityka, wydająca tygodnik „Polityka”, dwutygodnik „Forum” oraz miesięczniki „Świat Nauki” i „Wiedza i Życie”, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 6,5 proc. do 39,37 mln zł i 2,77 mln zł zysku netto, z którego wypłaci 1,17 mln zł dywidendy i 836,5 tys. zł nagród dla pracowników. Władze wydawcy podkreślają, że w br. skokowo wzrosły koszty wydawnicze, a na podwyżki wynagrodzeń przeznaczy 1 mln zł.
więcej
|
Amber Heard przegrywa "proces dekady" z Johnnym Deppem
Sąd w Wirginii orzekł, że Amber Heard zniesławiła byłego męża Johnny'ego Deppa. Aktor domagał się od byłej żony 50 milionów dolarów zadośćuczynienia.
więcej
|
Ponad 30 dziennikarzy zginęło podczas wojny w Ukrainie
Od 24 lutego, gdy Rosja rozpoczęła na pełną skalę inwazję na Ukrainę, zabitych zostało tam już 32 dziennikarzy - podała w środę stacja Sky News, cytując obliczenia ukraińskiego parlamentu. - Tracimy 60-100 żołnierzy dziennie, którzy giną w działaniach bojowych, a około 500 zostaje rannych - powiedział prezydent Wołodymyr Zełenski.
więcej
|
PAP połączyło trzy zespoły w biuro strategii medialnych, szefową Lidia Garbaczuk
Polska Agencja Prasowa połączyła trzy biura zajmujące się sprzedażą i świadczeniem usług dla klientów z sektora korporacyjnego oraz redakcyjnymi projektami specjalnymi. W efekcie zmiany struktury organizacyjnej powstało Biuro Strategii Medialnych, na którego czele stanęła Lidia Garbaczuk. Za prace redakcyjne w ramach Biura odpowiadać będzie zastępca dyrektora Ryszard Niżewski.
więcej
|
Tomasz Sekielski: zawzięty reporter na fali wznoszącej
Jest reporterem ze starej szkoły, sprawdzającym fakty i pracującym nad tematem wytrwale, choćby to trwało latami. Mimo że to telewizja zrobiła z niego gwiazdę, a pracując dla niej zbierał najcenniejsze nagrody - to w internecie Tomasz Sekielski po latach złapał drugi reporterski oddech. I na tym oddechu zrobił może najlepsze, a na pewno najgłośniejsze materiały. Teraz przed nim kolejne wyzwanie - zostanie redaktorem naczelnym "Newsweeka".
więcej
|
Tomasz Sekielski nowym naczelnym "Newsweek Polska"
Od początku lipca redaktorem naczelnym "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) będzie Tomasz Sekielski. Zastąpi Tomasza Lisa, który pożegnał się z tygodnikiem w zeszłym tygodniu.
więcej
|
|
|
Twórca profili społecznościowych ,,Nie" zbiera pieniądze na własny serwis. ,,Przyfasolić politykom u władzy"
Administrator profili społecznościowych „Tygodnika Nie” (Urma) Michał Marszał rozpoczął zbiórkę pieniędzy na platformie Patronite. W planach jest stworzenie podcastu, programu na YouTubie, kreskówki oraz „memowego portalu informacyjnego”. Marszał chciałby też ruszyć w Polskę. - Kolejnych czterech lat walenia w PiS i robienia memów nie wytrzymam - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook i Instagram tracą dyrektor operacyjną. Zuckerberg: to koniec ery
Sheryl Sandberg zapowiedziała rezygnację z pełnionej od 14 lat funkcji dyrektor operacyjnej koncernu Meta, właściciela Facebooka, Instagrama, WhatsAppa i Messengera. - To koniec ery - przyznał Mark Zuckerberg.
więcej
|
Pinterest otwiera biuro w Warszawie. Dwa razy więcej inżynierów
Serwis społecznościowy Pinterest uruchomił swoje biuro w Warszawie. Dzięki temu chce zatrudnić w Polsce więcej inżynierów i programistów z obszaru Europy Środkowo - Wschodniej i przyspieszyć wprowadzanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.
więcej
|
Czwarty sezon "Stranger Things" podbija serca widzów Netfliksa. Ale są i inne hity platformy
W ostatnim tygodniu "Stranger Things", serial braci Dufferów, osiągnął imponujący wynik na platformie streamingowej Netflix. W pierwszej dziesiątce znalazły się wszystkie cztery sezony tej produkcji. Poza tym widzowie serwisu najchętniej oglądają komedie. Sprawdzamy, jakie jeszcze tytuły znalazły się w czołówce zestawienia?
więcej
|
Zalando z nowym centrum logistycznym w Bydgoszczy. 100 tys. metrów kwadratowych i ekologia
Pod Bydgoszczą uruchomiono nowe centrum dystrybucyjne Zalando, które ma usprawnić obsługę użytkowników platformy Zalando Lounge. Obiekt ma powierzchnię 100 tys. metrów kwadratowych, i został zaprojektowany nie tylko pod kątem wymogów logistycznych, ale także rozwiązań przyjaznych środowisku.
więcej
|
Shopee zacznie pobierać prowizję i dopłaty od polskich sprzedawców
Od początku lipca platfoma e-commerce Shopee będzie w Polsce pobierać od sprzedawców dwa typy opłat: prowizję sprzedażową oraz dopłatę do wysyłek z użyciem jej usługi logistycznej.
więcej
|
Mateusz Janiak dziennikarzem Weszło
Mateusz Janiak od czerwca będzie dziennikarzem serwisu Weszlo.com. Do niedawna pracował w „Przeglądzie Sportowym”.
więcej
|
Jakub Kowalikowski: z Polskapilka.pl do ,,Piłki Nożnej"
Jakub Kowalikowski, redaktor naczelny serwisu Polskapilka.pl (Praisegroup), od początku czerwca pracuje w redakcji Pilkanozna.pl (Profus Management).
więcej
|
Rozwiąż test kierowcy i zdobądź zniżkę na OC i AC w LINK4 W internecie wystartował Ogólnopolski Test Wiedzy Kierowców. To efektowny animowany quiz, który oprócz sprawdzianu z przepisów drogowych, zapewnia dobrą zabawę, a do tego nagradza atrakcyjną zniżką na ubezpieczenie OC lub OC/AC w LINK4. Już za samo zaliczenie gry można otrzymać 10 procent rabatu lub 12 procent, jeśli udzielimy co najmniej 8 prawidłowych odpowiedzi. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agencja obsługująca Męskie Granie podwoiła przychody. 1,8 mln zł na dywidendę
W ub.r. agencja eventowa Live, odpowiadająca m.in. za obsługę trasy koncertowej Męskie Granie organizowanej prze Grupę Żywiec, osiągnęła 23,61 mln zł wpływów, dwa razy więcej niż rok wcześniej. Z 2,8 mln zł zysku netto wypłaciła swojemu właścicielowi Arkadiuszowi Stolarskiemu 1,85 mln zł dywidendy.
więcej
|
Audioteka stawia na PR Calling
Audioteka, platforma treści audio, dołączyła do portfolio klientów PR Calling.
więcej
|
Warner Music udziałowcem Big Idea
Wytwórnia muzyczna Warner Music Poland objęła mniejszościowe udziały BIG Idea, polskiego promotora koncertów i festiwali.
więcej
|
Ewa Wojciechowska przeszła z Polsatu do Teatru Żydowskiego
Ewa Wojciechowska, dotąd związana z Telewizją Polsat, dołączyła do zespołu warszawskiego Teatru Żydowskiego. Odpowiada za PR, promocję i social media instytucji. Zastąpiła Edytę Bach.
więcej
|
Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu PR Wings
Do 31 lipca 2022 można przesyłać zgłoszenia do nowej edycji konkursu Stowarzyszenia Agencji Public Relations PR Wings (Skrzydła PR), w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty oraz zjawiska z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations.
więcej
|
|
|