Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 25 Maja 2022
 
 
 
Jaki będzie "Newsweek" bez Tomasza Lisa? Oto głos ekspertów
 
Tomasz Lis, redaktor naczelny "Newseek Polska", we wtorek rozstał się z Ringier Axel Springer Polska. - RASP ma strategię biznesową, w której Lis się nie mieści ze swoją wyrazistością i poglądami politycznymi, które z jednej strony przyciągają czytelników, ale z drugiej mogą odstraszać reklamodawców - ocenia Jadwiga Sztabińska. więcej
 
 
Shopee reklamuje się nową wersją "Macareny". "Będziemy pierwszą platformą"
 
Platforma zakupowa Shopee promowana jest w internecie spotem, w którym przerobiono piosenkę "Macarena". To już druga reklama tej marki wykorzystująca nową wersję popularnego utworu muzycznego. - To dopiero początek naszej działalności w Polsce. Jak na razie jesteśmy bardzo zadowoleni z zaufania i wsparcia, jakim coraz chętniej obdarzają nas polscy sprzedawcy i kupujący. Chcemy, żeby Shopee było pierwszą aplikacją, która przychodzi do głowy, kiedy myślisz o zakupach online, dlatego m.in.  planujemy kolejne “dwucyfrowe” kampanie i inne promocje w nadchodzących miesiącach - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Dmoch, marketing campaign lead w Shopee. więcej
 
 
Dziennikarze ,,Newsweek Polska" zaskoczeni rozstaniem firmy z Tomaszem Lisem
 
Ringier Axel Springer we wtorek w trybie natychmiastowym rozstał się z Tomaszem Lisem, redaktorem naczelnym tygodnika „Newsweek Polska”. Członkowie redakcji tytułu przyznają, że byli w szoku po ogłoszeniu nowin. - Sami się zastanawiamy, co się stało, nikt nic nie wie – mówią. więcej
 
 
Grupa CCC sprzedała biznes w Rosji. Sklepy zmienią nazwę
 
Grupa CCC sprzedała rosyjski biznes lokalnemu inwestorowi. Przejęte przez niego 39 sklepów stacjonarnych i sklep online będą działać pod szyldem obuv – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Część widzów bez TVN i Polsatu. Andruszkiewicz: TVP podaje wiarygodne informacje
 
Po wdrożeniu kolejnego etapu zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej widzowie ze starszymi odbiornikami utracili dostęp m.in. do TVN i Polsatu. Sekretarz stanu w KPRM Adam Andruszkiewicz tłumaczył w Sejmie, że TVP nadaje w starym standardzie, bo przekazuje sprawdzone informacje, czego nie można powiedzieć o jednej ze stacji komercyjnych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tomasz Lis na czele ,,Newsweeka" przez 10 lat. ,,Tytuł zrósł się z naczelnym" więcej
 
Monika Olejnik od 40 lat w radiu i telewizji. W TVN24 nadal "wita w wolnych mediach" więcej
 
Miasta walczą z chaosem reklamowym. Wielu idzie opornie więcej
 
Nie odbiera TVN i Polsat? Dwie trzecie kraju w nowym standardzie naziemnym więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
EVENT MANAGER 2 KOMA 7
Specjalista/ka ds. Badań i Analiz Ringier Axel Springer
Specjalista/ka ds. Komunikacji Marketingowej Ringier Axel Springer
Localisation Project Manager Smakjam
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Graphic Designer AE Smakjam
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Researcher Peppermint powered by Quad
Redaktor Polskie Radio
Redaktor - news Polskie Radio 24
Graphic Designer AE Smakjam
Account Manager (beauty team) McCANN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Część widzów bez TVN i Polsatu. Andruszkiewicz: TVP podaje wiarygodne informacje

Po wdrożeniu kolejnego etapu zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej widzowie ze starszymi odbiornikami utracili dostęp m.in. do TVN i Polsatu. Sekretarz stanu w KPRM Adam Andruszkiewicz tłumaczył w Sejmie, że TVP nadaje w starym standardzie, bo przekazuje sprawdzone informacje, czego nie można powiedzieć o jednej ze stacji komercyjnych. więcej

Przejście na DVB-T2/HEVC. Producenci rozczarowani sprzedażą telewizorów

Branża producentów telewizorów czuje niedosyt graniczący z rozczarowaniem, jeśli chodzi o sprzedaż telewizorów w pierwszych czterech miesiącach tego roku - powiedział Grzegorz Stanisz, szef sprzedaży i marketingu firmy Samsung Polska, podczas Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Zakopanem. Na 100 sprzedawanych przy okazji zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej dekoderów przypadało tylko 10 odbiorników telewizyjnych. więcej

564 tys. widzów ,,Lombard. Życie pod zastaw 10" w TV Puls. Powstanie kolejny sezon

Wiosenny sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 564 tys. widzów. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w jesiennej ramówce 2022 roku, w czerwcu wystartują do nich zdjęcia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Proces ws. tweeta Jacka Piekary o aborcji. Współpracownik Doroty Wellman: spotkała ją fala nienawiści

Na sali Sądu Okręgowego w Warszawie odbyła się rozprawa w procesie, który Dorota Wellman wytoczyła pisarzowi science-fiction Jackowi Piekarze za wpis twitterowy ze stwierdzeniem, że prezenterce TVN „nie grozi aborcja”. - Spotkała ją niezrozumiała fala nienawiści ze strony pozwanego. W branży wizerunkowej tzw. miniserial - zeznał menedżer, z którym Wellman współpracuje przy kampaniach reklamowych. - Nie zależy jej na przeprosinach, na dotarciu do opinii publicznej, zależy jej na finansowym zniszczeniu przeciwnika - uważa Piekara. więcej

Multipleks eksperymentalny TVS zmienia parametry. Bez multipleksu MWE na Śląsku

W związku z przejściem województwa śląskiego na standard DVB-T2/HEVC naziemnej telewizji cyfrowej doszło do zmian w multipleksach eksperymentalnych. MUX TVS będzie nadawany z nowego kanału. Po raz drugi zakończono nadawanie MUX-u Grupy MWE. więcej

BBC Player wchodzi do Polski

Treści z platformy streamingowej BBC Player od 1 czerwca będą dostępne w Polsce na platformie Canal+ online. Z oferty będą też mogli korzystać klienci telewizji satelitarnej w Canal+. więcej

Platforma cyfrowa będzie dystrybutorem Disney+

Operator telekomunikacyjny Bezeq  poinformował, że należąca do niego platforma satelitarna Yes będzie dystrybutorem serwisu streamingowego Disney+ w Izraelu. We Francji analogiczną umowę nowa platforma zawarła z Canal+. więcej

Norweska telewizja planuje opuszczenie Facebooka. Na razie wyłączyła komentarze na fanpage'u

NRK, norweski publiczny nadawca telewizyjny przymierza się do opuszczenia Facebooka. Na fanpage’u NRK Nyheter wyłączono możliwość zamieszczania komentarzy, możliwe jest także całkowite zlikwidowanie tej strony. Szefowie NRK twierdzą, że obecność na Facebooku jest mało efektywna w kontaktach z widzami, tę funkcję ma przejąć internetowe forum uruchomione przez telewizję. więcej

Grupa TVN pomaga Ukrainie. ,,Postanowiliśmy połączyć siły z PAH"

Grupa TVN od momentu rozpoczęcia wojny pomaga Ukraińcom. Wśród inicjatyw podjętych przez nadawcę są m.in.: strategiczna współpraca z PAH, charytatywny koncert „Razem z Ukrainą”, darmowe emisje ukraińskich kanałów informacyjnych oraz transmisje kampanii społecznych na rzecz uchodźców. więcej

Polsat pokaże kolejne dwa sezony ,,Ninja Warrior Polska". Startują castingi

Telewizja Polsat właśnie rozpoczęła poszukiwania uczestników do szóstego i siódmego sezonu programu „Ninja Warrior Polska”, który będzie nagrywany latem. Najprawdopodobniej szósta edycja emitowana będzie jesienią, a siódma - wiosną 2023 roku. więcej

MTV Europe Music Awards 2022 odbędzie się 13 listopada w Düsseldorfie

W niedziele, 13 listopada w Düsseldorfie w Niemczech odbędzie się tegoroczna gala MTV Europe Music Awards 2022. więcej

27 maja odbędzie się siódma edycja Polsat Boxing Promotions

W piątek 27 maja w Lublinie odbędzie się siódma gala Polsat Boxing Promotions. W walce wieczoru Osleys Iglesias zmierzy się ze Isaackiem Chilembą o dwa pasy mistrzowskie wagi super średniej. więcej

Marka Mentos w gamingu

Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które realizują założenia strategii marek. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Były burmistrz Wasilkowa pokieruje Radiem Białystok

Rada Mediów Narodowych wybrała Mirosława Bielawskiego na stanowisku prezesa Polskiego Radia Białystok. Dotychczas był on dyrektorem programowym stacji. Trafił do rozgłośni po tym, jak w wyborach samorządowych stracił fotel burmistrza Wasilkowa. więcej

 
10 zgłoszeń na częstotliwość radiową w Nysie. Wśród chętnych biznesmeni i lekarka z Częstochowy

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła listę wnioskodawców walczących o częstotliwość w Nysie. Zgłosiło się dziesięć podmiotów zainteresowanych nadawaniem programu radiowego w tym mieście. Wśród nich jest spółka Krzysztofa Rzepczyka, właściciela stacji, która zajmuje częstotliwość, o którą toczy się bój. więcej

 
Radio Fama może uruchomić multipleks eksperymentalny DAB+

Radio Fama, które po 27 latach zniknęło z kieleckiego eteru z powodu utraty koncesji może do niego powrócić. Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał bowiem stacji zgodę na uruchomienie multipleksu eksperymentalnego w DAB+. więcej

 
W Radiu 357 audycja ekologiczna ,,Światozmieniacze"

Na antenie Radia 357 zadebiutowała cotygodniowa audycja „Światozmieniacze” o tematyce ekologicznej. Prowadzi ją edukatorka Paulina Górska. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Shopee reklamuje się nową wersją "Macareny". "Będziemy pierwszą platformą"

Platforma zakupowa Shopee promowana jest w internecie spotem, w którym przerobiono piosenkę "Macarena". To już druga reklama tej marki wykorzystująca nową wersję popularnego utworu muzycznego. - To dopiero początek naszej działalności w Polsce. Jak na razie jesteśmy bardzo zadowoleni z zaufania i wsparcia, jakim coraz chętniej obdarzają nas polscy sprzedawcy i kupujący. Chcemy, żeby Shopee było pierwszą aplikacją, która przychodzi do głowy, kiedy myślisz o zakupach online, dlatego m.in.  planujemy kolejne “dwucyfrowe” kampanie i inne promocje w nadchodzących miesiącach - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Dmoch, marketing campaign lead w Shopee. więcej

Grupa CCC sprzedała biznes w Rosji. Sklepy zmienią nazwę

Grupa CCC sprzedała rosyjski biznes lokalnemu inwestorowi. Przejęte przez niego 39 sklepów stacjonarnych i sklep online będą działać pod szyldem obuv – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Orlen na marketing i PR wydał 340 mln zł

W ub.r. grupa kapitałowa Orlen zanotowała wzrost wydatków na usługi marketingowe o 4,2 proc. do 320,52 mln zł i spadek kosztów PR i komunikacji społecznej o 3,7 proc. do 20,63 mln zł. W 2019 roku na oba obszary koncern przeznaczył rekordowe 358 mln zł. więcej

Agencja Ancymony wygrała przetarg reklamowy Poczty Polskiej

Agencja reklamowy Ancymony wygrała przetarg na obsługę reklamową, który od trzech miesięcy prowadziła Poczta Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Maciej Makowski managing partnerem Kerris

W agencji digtalowej Kerris Maciej Makowski awansował na stanowisko managing partnera. Aneta Głowala objęła stanowisko head of digital marketing, a Maciej Sitek - digital account team leada. więcej

Gartner: udział budżetów marketingowych w przychodach firm wzrasta do 9,5 proc.

W 2022 roku budżety marketingowe stanowią 9,5 proc. całkowitych przychodów firm - podaje firma Gartner. To wzrost z 6,4 proc. w 2021 roku, ale spadek z poziomu 11 proc. w 2020 roku i 10,5 proc. w 2019 roku. więcej

POT chce promować Polskę za granicą hasłem "Wyjątkowy citybreak", szuka agencji

Polska Organizacja Turystyczna szuka w przetargu agencji, która zajmie się przeprowadzeniem kampanii wizerunkowej na wybranych rynkach zagranicznych pod roboczym hasłem "Wyjątkowy citybreak".   więcej

Dziadek do orzechów wypromuje producenta herbat Pukka

Agencja Dziadek do orzechów nawiązała współpracę z producentem herbat Pukka, której właścicielem jest Ekaterra. więcej

Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę Lush

Agencja Labcon (Group One) wprowadza na polski rynek brytyjską markę kosmetyczną Lush Cosmetics. Zespół agencji odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową marki. więcej

Mateusz Gaca i Michał Sosiński wzmacniają kreację McCann Poland

Do zespołu agencji reklamowej McCann na stanowisko creative group head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska senior art director na creative group head w zespole obsługującym markę KFC. więcej

Coca-Cola wprowadza nowe, bardziej ekologiczne zakrętki

Koncern Coca-Cola wprowadził w Wielkiej Brytanii nowe zakrętki butelek swoich napojów. Są na stałe przymocowane do butelki, przez co mają być bardziej ekologiczne niż te dotychczasowe. więcej

Starbucks opuszcza Rosję

Sieć kawiarni Starbucks po 15 latach obecności w Rosji zapowiedziała wycofanie się z tego kraju. Ma tam 130 placówek przynoszących mniej niż 1 proc. rocznych przychodów. więcej

Fundacja Martyny Wojciechowskiej Unaweza z nową kampanią

Ruszyła nowa kampania Fundacji Unaweza, założonej przez Martynę Wojciechowską. Jej hasło to „Co chcesz powiedzieć światu?”. więcej

Flügger klientem PromoTraffic

PromoTraffic podpisał umowę o współpracy z marką farb Flügger. Agencja digitalowa zajmie się m.in. obsługą kampanii Google Ads, reklamą programmatic oraz zadaniami z zakresu content marketingu. więcej

Bloger Modny Tata reklamuje garnitury marki Recman

Marka Recman do współpracy przy nowej kolekcji Wiosna-Lato 2022 zaprosiła blogera Michała Będźmirowskiego, znanego szerzej jako Modny Tata.   więcej

Streetcom dla marki Colon C

Kolejny projekt dla marki Colon C realizuje zespół agencji Streetcom. Tym razem agencja odpowiada za przygotowania kampanii product seeding i działania z zakresu influencer marketingu. więcej

Lavazza z loterią, motywem przewodnim tenisowy turniej Roland-Garros

Włoska marka kawy Lavazza wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża. więcej

NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski

Ciężka praca i roztropność sprawiły, że Polska jest silnym państwem, a NBP - silnym bankiem centralnym. Nasz kraj wszedł do elitarnej ligi gospodarek, które nie tylko relatywnie dobrze przetrwały globalny kryzys finansowy z lat 2007–2012 i pandemię COVID-19, lecz także kreatywnie wykorzystały oba te wyzwania do zwiększenia swojego potencjału. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Jaki będzie "Newsweek" bez Tomasza Lisa? Oto głos ekspertów

Tomasz Lis, redaktor naczelny "Newseek Polska", we wtorek rozstał się z Ringier Axel Springer Polska. - RASP ma strategię biznesową, w której Lis się nie mieści ze swoją wyrazistością i poglądami politycznymi, które z jednej strony przyciągają czytelników, ale z drugiej mogą odstraszać reklamodawców - ocenia Jadwiga Sztabińska. więcej

Dziennikarze ,,Newsweek Polska" zaskoczeni rozstaniem firmy z Tomaszem Lisem

Ringier Axel Springer we wtorek w trybie natychmiastowym rozstał się z Tomaszem Lisem, redaktorem naczelnym tygodnika „Newsweek Polska”. Członkowie redakcji tytułu przyznają, że byli w szoku po ogłoszeniu nowin. - Sami się zastanawiamy, co się stało, nikt nic nie wie – mówią. więcej

Czerwcowe wydanie ,,Vogue Polska" w hołdzie osobom LGBT+

Czerwcowe wydanie magazynu „Vogue Polska" - Pride Issue-  stanowi symboliczne wsparcie dla osób LGBT+. Bez nich, jak wskazuje redakcja, nie byłoby świata mody. więcej

Tomasz Lis żegna się z "Newsweek Polska"

Zarząd Ringier Axel Springer Polska i Tomasz Lis zadecydowali o natychmiastowym zakończeniu współpracy. Lis odchodzi z wydawnictwa po 10 latach pracy jako redaktor naczelny tygodnika "Newsweek Polska". więcej

Tomasz Lis na czele ,,Newsweeka" przez 10 lat. ,,Tytuł zrósł się z naczelnym"

W kwietniu minęło 10 lat, odkąd Tomasz Lis został redaktorem naczelnym tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Publicyści i medioznawcy pytani przez Wirtualnemedia.pl oceniali wtedy, że pismo pod jego przywództwem jest wyraziste, choć idzie zbyt daleko w opowiadaniu się po jednej stronie politycznego sporu. - Po 10 latach tytuł tak zrósł się z naczelnym, że po jego potencjalnym odejściu niemożliwe wydaje się kontynuowanie tytułu na polskim rynku - stwierdził Bogusław Chrabota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej". więcej

"Bild" formułuje ostre zarzuty wobec kanclerza Olafa Scholza

Najpopularniejszy niemiecki dziennik w poniedziałkowym wydaniu pyta retorycznie, czy Kanclerz Olaf Scholz nie chce, aby Ukraina zwyciężyła w konfrontacji z rosyjskim agresorem. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Shopee reklamuje się nową wersją "Macareny". "Będziemy pierwszą platformą"

Platforma zakupowa Shopee promowana jest w internecie spotem, w którym przerobiono piosenkę "Macarena". To już druga reklama tej marki wykorzystująca nową wersję popularnego utworu muzycznego. - To dopiero początek naszej działalności w Polsce. Jak na razie jesteśmy bardzo zadowoleni z zaufania i wsparcia, jakim coraz chętniej obdarzają nas polscy sprzedawcy i kupujący. Chcemy, żeby Shopee było pierwszą aplikacją, która przychodzi do głowy, kiedy myślisz o zakupach online, dlatego m.in.  planujemy kolejne “dwucyfrowe” kampanie i inne promocje w nadchodzących miesiącach - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Dmoch, marketing campaign lead w Shopee. więcej

Facebook Poland sprzedał reklamy za 1,2 mld zł, zwiększył przychody i zysk

W ub.r. przychody brutto spółki Facebook Poland, należącej do koncernu Meta, urosły o 61,2 proc. do 1,17 mld zł. Firma zanotowała też wzrost wpływów netto (o 17 proc. do 118,69 mln zł) i zysku netto z 21,33 do 22,96 mln zł, na koniec roku zatrudniała już 85 pracowników - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Po niższych prognozach kurs giełdowy Snapa runął, pociągnął w dół Pinteresta, Metę i Twittera

Snap, właściciel platformy Snapchat, przyznał, że jego wyniki w bieżącym kwartale będą niższe od prognoz sprzed miesiąca, na co inwestorzy zareagowali wyprzedażą - kurs giełdowy firmy zmalał we wtorek o 43 proc. Duże spadki zanotowały też inne koncerty społecznościowe: Pinterest, Meta i Twitter. więcej

BBC Player wchodzi do Polski

Treści z platformy streamingowej BBC Player od 1 czerwca będą dostępne w Polsce na platformie Canal+ online. Z oferty będą też mogli korzystać klienci telewizji satelitarnej w Canal+. więcej

Łukasz Rogojsz odchodzi z Gazeta.pl

Dziennikarz Łukasz Rogojsz po czterech latach rozstaje się z portalem Gazeta.pl (Agora) – ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa Pracuj zyskuje na presji płacowej, ukraińska platforma z dużo mniejszym wzrostem

W pierwszym kwartale br. Grupa Pracuj osiągnęła wzrost przychodów od klientów o 40,8 proc. do 142,1 mln zł i zysku netto z 35,35 do 55,03 mln zł. - Z naszych badań wynika, że wzrost presji płacowej powoduje, że niezadowoleni pracownicy częściej myślą o zmianie pracy, jeżeli np. nie dostają podwyżek - mówi prezes firmy Przemysław Gacek. Wpływy jej ukraińskiej platformy Rabota.ua zwiększyły się tylko o 4,8 proc., dużo słabiej niż przed wojną. więcej

Płatności w Allegro Pay można potwierdzać odciskiem palca

W aplikacji Allegro na Androida wprowadzono możliwość autoryzowania biometrycznego, czyli poprzez odcisk palca lub rozpoznawanie twarzy, płatności w ramach Allegro Pay. Od kilku miesięcy taka opcja działa w aplikacji Allegro na iOS. więcej

Google Street View: Świat w internetowym obiektywie. ,,Od szalonego pomysłu do 220 miliardów zdjęć"

15 lat temu wystartowała usługa Google Street View. Obecnie na platformie jest 220 mld cyfrowych zdjęć, a samochody Street View przejechały 16 mln kilometrów. - Zaczęło się od samochodów. Pracownicy Google wrzucili aparaty do furgonetki, spakowali kilka laserów i tak powstało pierwsze auto Street View. Teraz mamy opublikowane zdjęcia obejmujące wszystkie kontynenty, a Street View jest dostępny w ponad stu krajach na całym świecie - wyjaśniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawicielki Google. więcej

Nowa wersja Google TV wprowadza profile użytkowników

Google rozpoczął wprowadzanie nowej wersji platformy Google TV. Najważniejszą nowością jest dostępność profili użytkowników, dzięki którym każda z osób, korzystająca w domu z telewizora ma dostęp do indywidualnych rekomendacji. więcej

"Królowa" z Andrzejem Sewerynem od 23 czerwca w Netfliksie

Serial "Królowa" z Andrzejem Sewerynem w roli głównej, a także Marią Peszek i Julią Chętnicką w obsadzie, zadebiutuje 23 czerwca tylko w serwisie Netflix. więcej

TikTok wprowadza funkcję do zwiększenia przejrzystości reklam

Platforma społecznościowa TikTok funkcję „Informacje o tej reklamie”, która ma pozwolić odbiorcom dowiedzieć się więcej na temat personalizacji reklam. więcej

Rodo w marketingu

W jakich obszarach działalności marketingowych i reklamowych pojawia się aspekt danych osobowych? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Gartner: udział budżetów marketingowych w przychodach firm wzrasta do 9,5 proc.

W 2022 roku budżety marketingowe stanowią 9,5 proc. całkowitych przychodów firm - podaje firma Gartner. To wzrost z 6,4 proc. w 2021 roku, ale spadek z poziomu 11 proc. w 2020 roku i 10,5 proc. w 2019 roku. więcej

Większość uchodźców z Ukrainy nie pracuje, ponad połowa chciałaby podjąć pracę

Ponad połowa uchodźców z Ukrainy deklaruje, że chciałaby podjąć w Polsce pracę. Większość przyznaje, że utrzymuje się z własnych środków, a niemal połowa uznaje swoją sytuację materialną za średnią. 27% uchodźców deklaruje, że nawet w obliczu zakończenia wojny, chce pozostać w Polsce – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
IKEA wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairs

IKEA Retail Polska wybrała agencję Walk PR w przetargu na obsługę w zakresie PR korporacyjnego, w tym komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz public afairs. Współpraca rozpoczęła się w maju br. więcej

ZFPR zaprasza do podpisywania apelu przeciw błędnemu użyciu terminu "public relations"

Związek Firm Public Relations zachęca wszystkich przedstawicieli branży do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć w stosunku do terminu public relations poprzez wirtualne podpisanie apelu. więcej

Marcin Mazur odpowiedzialny za komunikację w Dagma Bezpieczeństwo IT

Marcin Mazur dołączył  do Dagma Bezpieczeństwo IT, która na co dzień pomaga chronić polskie firmy oraz instytucje przed zagrożeniami i atakami z sieci. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Przejście na DVB-T2/HEVC. Producenci rozczarowani sprzedażą telewizorów
Nowa planszówka "Odbuduj Ukrainę!". Jej twórcami są... Ukraińcy. "Nie chcemy zarabiać na tragedii"
Nowa wersja Google TV wprowadza profile użytkowników
Microsoft pomoże Ukrainie w dokumentowaniu zbrodni wojennych
IKEA zbuduje w Polsce farmę fotowoltaiczną. Osiągnie moc 19 MW
62 mln złotych dla Zowie. Pieniądze na rekrutację i rozwój
Ferrari Daytona SP3 z klocków LEGO za 1899,99 zł (wideo)
Putin zapowiada wzmocnienie bezpieczeństwa w obliczu cyberataków. Chce ograniczenia korzystania z zagranicznego oprogramowania i sprzętu
Trzy miesiące wojny w Ukrainie przyniosły spustoszenie kraju. Tysiące ofiar, kryzys uchodźczy
Zysk Ten Square Games zmalał o połowę, w dół wpływy z ,,Fishing Clash"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj