|
|
|
|
|
|
|
76 proc. gospodarstw domowych w zasięgu DVB-T2/HEVC. Co oznacza to dla widzów?
W nocy z 22 na 23 maja Emitel przeprowadził zmianę częstotliwości i standardu nadawania programów naziemnej telewizji cyfrowej MUX1, MUX2 oraz MUX4. Zmiany dotyczyły prawie całej południowej Polski - objęły południową część Wielkopolski, Ziemię Łódzką, Kielecczyznę, Podkarpacie, Małopolskę, Górny Śląsk i Opolszczyznę.
więcej
|
1,79 mln widzów SuperHit Festiwal 2022. Hitami kabarety oraz recital Dody
Siódmą edycję Polsat SuperHit Festiwal oglądało średnio 1,79 mln widzów, o 60 tys. mniej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Najwyższą widownię zgromadziły kabarety oraz recital Dody - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Redakcja ,,Sprawy dla reportera" w materiale o chorym chłopcu naruszyła zasady etyki TVP
Wyemitowany w grudniu ub. roku odcinek „Sprawy dla reportera”, przedstawiający historię chłopca chorującego na poważną wadę serca, naruszył zasady etyki dziennikarskiej, obowiązujące w Telewizji Polskiej - orzekła Komisja Etyki TVP. Chodzi o padającą z ekranu sugestię jednego z gościa, że matka chłopca powinna w odpowiednim momencie dokonać aborcji. Dotknięci poczuli się obecni w studiu zainteresowani: dziecko i matka. - Redakcji zabrakło wrażliwości i szacunku do innych osób - orzekła Komisja.
więcej
|
1,10 mln widzów wiosennych odcinków programu ,,Szansa na sukces" w TVP2
Program „Szansa na sukces. Opole 2022” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,10 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał News24 trafił do Toya i Toya GO. ,,Ogląda nas 1,2 mln ludzi"
Od poniedziałku kanał News24 mogą oglądać abonenci telewizji Toya i użytkownicy serwisu Toya GO. To piąta pod względem wielkości kablówka w kraju i pierwsza tak znacząca w portfolio tych współpracujących z telewizją nadawaną przez spółkę Astro. - W tej chwili trafiamy do 1,2 mln odbiorców - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Krajewski, prezes Astro.
więcej
|
Grupa TVN na walkę z pandemią przekazała 22 mln zł. ,,Wsparcie i realna pomoc"
Grupa TVN na przestrzeni ostatnich 2 lat na rzecz walki z pandemią przeznaczyła łącznie ponad 22 mln zł. - W okresie pandemii wspieraliśmy placówki medyczne, pracowników służby zdrowia oraz przedsiębiorców. Widzom zapewnialiśmy również akcje edukacyjne oraz dostęp do kultury i rozrywki - mówi Rafał Mikołajczyk, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w TVN.
więcej
|
Viaplay do 10 sierpnia za darmo w sieci kablowej Vectra
Operator kablowy Vectra przygotował promocję dla wybranych abonentów. Do 10 sierpnia br. mogą oni za darmo korzystać z serwisu streamingowego Viaplay. Tym samym będą mogli obejrzeć m.in. pierwszą kolejkę Premier League.
więcej
|
Cyfrowy Polsat i spółki Solorza skupią akcje za 207 mln zł
W ramach wezwania do skupu akcji Cyfrowego Polsatu ogłoszonego w zeszłym tygodniu przez firmę i dwa wehikuły inwestycyjne Zygmunta Solorza, złożono zapisy do sprzedaży 9,295 mln walorów - wynika ze wstępnych danych pośredniczącego w skupie Trigon DM.
więcej
|
Przychody segmentu OTT ostro w górę. 224 mld dolarów w 2027 roku
Rynek usług OTT w nadchodzących latach będzie na wschodzącej fali – wynika z danych firmy analitycznej Digital TV Research. Według prognoz w 2027 roku na świecie serwisy OTT osiągną globalne przychody na poziomie 224 mld dolarów, zaś wśród największych beneficjentów wzrostów będą platformy AVoD i SVoD.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz naruszył zasady etyki TVP. Chodzi o nazwanie dziennikarzy TVN "szmaciarzami"
Jarosław Jakimowicz, pisząc w mediach społecznościowych o dziennikarzach TVN per „szmaciarze”, a także atakując rodzinę Tomasza Sekielskiego, naruszył zasady etyki dziennikarskiej Telewizji Polskiej, a jego komentarze godzą w wizerunek nadawcy publicznego - orzekła Komisja Etyki TVP. - Dziennikarz nie powinien publikować w internecie informacji i opinii, których nie mógłby przedstawić na antenie - podano w orzeczeniu.
więcej
|
Zmarła Agnieszka Gawerska-Jabłonowska, była dziennikarka TVP
W nocy z soboty na niedzielę zmarła Agnieszka Gawerska-Jabłonowska, przez wiele lat związana z Telewizją Polską.
więcej
|
Viaplay przejmuje po Eleven Sports transmisje Pucharu Ligi Angielskiej i Championship
Od najbliższego sezonu mecze piłkarskiego Pucharu Ligi Angielskiej i drugiej ligi Sky Bet Championship będzie pokazywać w 10 krajach, m.in. Polsce, platforma Viaplay. W Polsce przez ostatnie siedem lat te rozgrywki można było oglądać w Eleven Sports.
więcej
|
,,Kamperem po Południu" w TVP Polonia. Prowadzącym Karol Gnat
Od 23 maja TVP Polonia emituje nowy program „Kamperem po Południu”. Gospodarzem programu jest Karol Gnat.
więcej
|
1 czerwca TVN pokaże specjalny odcinek ,,Milionerów" z udziałem Cezarego Pazury i Jana Peszka (zdjęcia)
W środę, 1 czerwca TVN pokaże specjalny odcinek „Milionerów”. Walkę o milion zł stoczą w nich Cezary Pazura z córką Anastazją oraz Jan Peszek z synem Błażejem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 po kilku latach przerwy pokaże Galę Miss Polonia
Telewizyjna Dwójka 27 maja będzie transmitować tegoroczną edycję Gali Miss Polonia. Wydarzenie do Telewizji Polskiej powróci po 9 latach przerwy.
więcej
|
Kino Polska TV z 16 proc. wyższymi wpływami i 12,7 mln zł zysku, tylko Zoom TV na minusie
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów od klientów o 16 proc. do 66,45 mln zł i podwoiła zysk netto (z 6,36 do 12,71 mln zł). Z głównych pionów firmy pogorszyła się rentowność jedynie Zoom TV, który zanotował 2,4 mln zł straty.
więcej
|
Marka Mentos w gamingu Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które realizują założenia strategii marek. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trójka zmieniła zasady głosowania na listę przebojów: zamiast smsów głosowanie w internecie
W ponad miesiąc po starcie „Listy Przebojów Trójki”, Polskie Radio zmieniło główną zasadę, która decydowała o kolejności piosenek w zestawieniu. Słuchacze nie mogą wysyłać już płatnych smsów na wybrane piosenki: głosować mogą tylko zarejestrowani użytkownicy, za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji - czyli tak, jak przed odejściem z radia Marka Niedźwieckiego. Skąd taka zmiana? Polskie Radio nie odpowiedziało nam na to pytanie.
więcej
|
|
Agora liczy na wyrok sądu ws. przejęcia Eurozetu w ciągu kilkunastu miesięcy
Agora ma nadzieję, że po wyroku SOKiK zmieniającym w całości decyzję prezesa UOKiK zakazującą spółce kupna udziałów Eurozetu i apelacji UOKiK, wyrok sądu drugiej instancji zapadnie w ciągu kilku-kilkunastu miesięcy i będzie korzystny dla spółki.
więcej
|
|
Będzie współpraca polskiej KRRiT z ukraińskim regulatorem
Polski i ukraiński regulator rynku medialnego szykują się do podpisania memorandum o współpracy - poinformował Witold Kołodziejski, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, podczas Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych zmieni prezesa Radia Białystok
We wtorek Rada Mediów Narodowych wybierze prezesa Radia Białystok i członków rad nadzorczych innych rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl przewodniczący RMN Krzysztof Czabański wskazał na stanowisko szefa Radia Białystok dotychczasowego dyrektora programowego stacji.
więcej
|
|
Jeden wpis Krzysztofa Ziemca wywołał falę komentarzy na Twitterze. "To szczyt hipokryzji"
Krzysztof Ziemiec, dziennikarz Telewizji Polskiej, napisał na Twitterze, że cieszy się, że nadal może słuchać w radiu w niedzielne wieczory Piotra Kaczkowskiego. "Tylko, że występuje w internetowym Radiu 357, a nie w Trójce, którą pana koledzy zamienili w reżimową trujkę. Nie wstyd panu za to?" - to tylko jeden z wielu wpisów zarzucających prezenterowi "Teleexpressu" hipokryzję.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Leroy Merlin: do przemianowania rosyjskich produktów na polskie doszło przez pomyłkę
Inspekcja Handlowa bada sygnały na temat sieci Leroy Merlin, którą aktywiści oskarżają o podmianę na etykietach produktów kraju pochodzenia z "Rosji" z "Polskę" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak sprawę tłumaczy francuska sieć?
więcej
|
Reklamę Shopee obejrzało przynajmniej raz ponad 18,2 mln osób
Spot platformy zakupowej Shopee dotyczący majówkowej promocji z przerobioną dziecięcą piosenką „Baby shark” obejrzało wciągu zaledwie 18 dni w telewizji przynajmniej raz ponad 18,2 mln osób. Kampania kosztowała cennikowo 20,51 mln zł i dotarła do ponad 85 proc. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Publicis Worldwide obroniła obsługę parówek Berlinki
Agencja Publicis Worldwide Polska wygrała przetarg firmy Animex na obsługę reklamową marki Berlinki. Oznacza to obronę obsługi marki, dla której agencja pracuje od 2013 roku.
więcej
|
Raper Kizo wprowadza na rynek swoją pizzę. Pojawi się w sklepach Żabka
Raper Kizo wspólnie z Universal Music Poland i producentem mrożonej żywności Freiberger Group, wprowadza na rynek nową markę pizzy, Sukcesiliana.
więcej
|
Labcon pracuje dla marki Kamis
Agencja Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Kamis, należącą do McCormick Polska.
więcej
|
Polsat reklamowo obsługiwany przez agencję Freundschaft
Agencja Freundschaft poszerzyła współpracę z Grupą Polsat Plus o nową markę, którą jest Polsat, przejmując tym samym obsługę wszystkich największych brandów z portfolio GPP.
więcej
|
Nowy właściciel otworzył w Rosji dawne sklepy Reserved. Mają nowe nazwy, ale towar ten sam
Nowy właściciel sklepów przejętych od LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) w Rosji otworzył je na nowo. Firma lekko zmodyfikowała ich nazwy. W ofercie salonów znalazły się ubrania marek należących do polskiej spółki, które pozostałych w przejętych sklepach i magazynie.
więcej
|
Po ofercie akcji firma alkoholowa Palikota i Wojewódzkiego sprzedaje obligacje, ma do spłaty 55 mln zł
Manufaktura Piwa Wódki i Wina, której współwłaścicielami są Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki, oferuje swoje dwuletnie obligacje oprocentowane na 9,5 proc. rocznie. Chce pozyskać środki na częściową spłatę zadłużenia, które w całej grupie kapitałowej sięga 54,9 mln zł.
więcej
|
Spacecamp dla Mastercard
Agencja Spacecamp zajmuje się obsługą digitalową polskiego oddziału Mastercard.
więcej
|
K2 Holding: wpływy 16 proc. w górę, niższy zysk, niebawem sprzedaż Oktawave
Według wstępnych, szacunkowych danych w pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa K2 Holding osiągnęła wzrost przychodów operacyjnych o 15,6 proc. do 20,7 mln zł i spadek zysku EBITDA z 3,3 do 3 mln zł. Firma w najbliższych tygodniach planuje sfinalizować sprzedaż do Netii spółki Oktawave.
więcej
|
Liquid Thread zajmie się obsługą social mediową Sephory
LiquidThread, digitalowo-contentowa agencja z Grupy Publicis wygrała przetarg na obsługę social mediów sieci perfumerii Sephora.
więcej
|
Wkrótce ruszy nowa, tegoroczna odsłona kampanii Kolejowe ABC
Urząd Transportu Kolejowego kontynuuje kampanię Kolejowe ABC. Już niebawem pojawią się nowe spoty uczące dzieci i dorosłych, jak bezpiecznie zachować się na terenach kolejowych.
więcej
|
AMS i CitiesAI wdrożyły nowy standard pomiaru indoorowych nośników reklamowych
AMS i CitiesAI wdrożyły nowy standard pomiaru ruchu wokół nośników indoorowych znajdujących się w galeriach handlowych. Został oparty na setkach tysięcy zdjęć analizowanych przez sztuczną inteligencję.
więcej
|
Volkswagen współpracuje z serialem "Obi -Wan Kenobi" w Disney+, Ewan McGregor ambasadorem marki
Koncern motoryzacyjny Volkswagen ogłosił początek współpracy z serialem „Obi-Wan Kenobi", który pojawi się w Disney+. Grający w nim główną rolę Ewan McGregor został ambasadorem marki Volkswagen.
więcej
|
Orange promuje wakacyjną ofertę 300 GB
Wystartowała nowa kampania sieci Orange autorstwa agencji Leo Burnett, która promuje pakiet 300 GB internetu w planach 5G do wykorzystania w okresie wakacji.
więcej
|
Crunchips Nachos w trzech smakach
Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue.
więcej
|
Łomżeźwienie w swoim tempie reklamuje nowe radlery w ofercie Łomży
Marka piwa Łomża (Van Pur) startuje z nową kampanią dla nowości Łomża Radler 0.0% z 20% zawartością soku. Intensywna kampania reklamowa obejmie zasięgiem ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, wiodące platformy VOD,
Internet, materiały POS oraz działania PR.
więcej
|
AXA Partners i eSky ze wspólną kampanią ,,Podróże teraz? Tak. Teraz"
Podróże teraz? Tak. Teraz” to hasło nowej, wspólnej kampanii reklamowej AXA Partners i eSky.pl, partnerów współpracujących od dwóch lat.
więcej
|
Natalia Maćkowska na nowym stanowisku w oS3
Natalia Maćkowska awansowała na stanowisko senior account manager w dziale client service w agencji oS3.
więcej
|
Giuliana Guarino content creatorką w Papaya Films
Amerykanka Giuliana Guarino objęła stanowisko content creatorki w domu produkcyjnym Papaya Films.
więcej
|
Petra Kvitová ambasadorką aplikacji Flashscore
Flashscore, aplikacja z wynikami na żywo, ogłosiła swoją nową ambasadorkę – jest nią dwukrotna mistrzyni Wimbledonu, tenisistka Petra Kvitová.
więcej
|
eCommerce otwiera się na sztuczną inteligencję
W świadomości biznesowej jasne jest, że utrzymanie dotychczasowych klientów opłaca się bardziej, niż pozyskanie nowych. Dziś najlepszym narzędziem do podnoszenia satysfakcji i lojalizacji konsumentów jest to, co działa szybko, sprawnie i daje im wrażenie wyjątkowej personalizacji. Bo to właśnie personalizacja, według badań, stanowi kluczowe kryterium zadowolenia z zakupów. Jak ją osiągnąć? Odpowiedzią jest sztuczna inteligencja.
więcej
|
NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski Ciężka praca i roztropność sprawiły, że Polska jest silnym państwem, a NBP - silnym bankiem centralnym. Nasz kraj wszedł do elitarnej ligi gospodarek, które nie tylko relatywnie dobrze przetrwały globalny kryzys finansowy z lat 2007–2012 i pandemię COVID-19, lecz także kreatywnie wykorzystały oba te wyzwania do zwiększenia swojego potencjału. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Białoruski opozycyjny dziennikarz w redakcji zagranicznej Polska Press
Andrzej Pisalnik, białoruski pisarz, dziennikarz i opozycjonista, dołączył do redakcji zagranicznej w Polska Press - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jego teksty pozwolą lepiej zrozumieć optykę krajów za wschodnią granicą - mówi Dorota Kania, członek zarządu oraz redaktor naczelna wydawnictwa.
więcej
|
Wydawca ,,Nowej Trybuny Opolskiej" z ponad dwukrotnie niższym zyskiem, 530 tys. zł dywidendy dla Polska Press
W ub.r. wydająca „Nową Trybunę Opolską” spółka Pro Media zanotowała spadek przychodów o 2,7 proc. do 10,12 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 4,6 proc. jej zysk netto zmalał z 1,58 do 605 tys. zł. Firma wypłaci swoim udziałowcom 1 mln zł dywidendy, z czego 530 tys. zł dostanie Polska Press.
więcej
|
Skuteczna dystrybucja międzynarodowa z PAP
Polska Agencja Prasowa kontynuuje współpracę z CISION, największą i najbardziej zaufaną platformą dystrybucji informacji międzynarodowych. Wielokanałowe dystrybucje umożliwiają skuteczne dotarcie z komunikatem prasowym do dziennikarzy i do mediów w ponad 170 krajach.
więcej
|
Nie żyje Jacek Rupiński, rysownik magazynu ,,Detektyw". Miał 74 lata
Zmarł wieloletni rysownik magazynu „Detektyw”, twórca szaty graficznej tego pisma, Jacek Rupiński. Ponad 30 lat tworzył rysunki dla tego magazynu, a także dla miesięcznika i kwartalnika „Wydanie Specjalne”. Za miesiąc miał skończyć 75 lat.
więcej
|
Mateusz Janiak odchodzi z ,,Przeglądu Sportowego"
Dziennikarz Mateusz Janiak opuszcza redakcję „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Sproinger Polska). Jak zapowiada, nie oznacza to odejścia z zawodu, w czerwcu ma pojawić się w „nowych barwach”.
więcej
|
Fundacja Gazety Wyborczej inauguruje drugą edycję Programu Dziennikarstwa Śledczego
Od 23 maja dziennikarze śledczy z całej Polski mogą ponownie ubiegać się o granty na realizację swoich projektów i działań w ramach Programu Dziennikarstwa Śledczego, stworzonego przez Fundację Gazety Wyborczej. To pierwszy w kraju i Europie Środkowo-Wschodniej program takich dofinansowań, otwarty dla wszystkich osób specjalizujących się w dziennikarstwie śledczym, w tym również z niezależnych redakcji ukraińskich czy białoruskich.
więcej
|
|
|
Unia Europejska jest jednym z najbardziej dochodowych rynków dla firmy technologicznych z USA
Unia Europejska jest jednym z najbardziej dochodowych rynków dla amerykańskich firmy technologicznych. Po obu stronach Atlantyku panuje przekonanie o naglącej konieczności dokonania głębokich zmian w regulacjach prawnych dotyczących platform internetowych i rynku cyfrowego.
więcej
|
Grupa Pracuj motywuje pracowników: akcje warte 9,8 mln zł sprzedano z 92-proc. upustem
W ramach dwóch programów motywacyjnych wybrani pracownicy i współpracownicy Grupy Pracuj objęli 160,8 tys. akcji spółki po 5 zł za sztukę, czyli o 91,8 proc. poniżej kursu z zamknięcia poniedziałkowej sesji giełdowej.
więcej
|
Facebook zabrania pracownikom dyskusji na temat aborcji
Koncern Meta, właściciel Facebooka i Instagrama wprowadził ograniczenia dla swoich pracowników. Zgodnie z nimi w służbowych kanałach komunikacji nie można prowadzić dyskusji na temat aborcji. Ma to być reakcja firmy na toczącą się w USA debatę związaną z możliwością ograniczenia praw kobiet do usuwania ciąży.
więcej
|
Premiery podcastów Onetu codziennie o godz. 20
Rusza ramówka podcastowa Onetu. Od 23 maja codziennie o godz. 20 użytkownicy Onetu posłuchają premierowych odcinków wybranych podcastów. Przez cały tydzień w ofercie ramówki Onet Audio słuchacze znajdą najpopularniejsze programy audio w Polsce m.in.: „WojewódzkiKędzierski”, „Stan po burzy” czy „W cieniu sportu”.
więcej
|
Prezes Modivo zainwestował 22,8 mln zł w akcje firmy
Spółka zależna Damiana Zapłaty zapłaty zawała umowę kupna za 22,8 mln zł akcji nowej emisji Modivo, którego większościowym akcjonariuszem pozostaje CCC. Zapłata od września ub.r. jest prezesem Movido (do stycznia br. działającego pod nazwą eobuwie.pl).
więcej
|
Tysiące materiałów z dezinformacją znika z YouTube'a
YouTube skasował 9 tys. kanałów i 70 tysięcy materiałów wideo, w większości z rosyjską propagandą na temat wojny w Ukrainie.
więcej
|
Jakub Czernikiewicz z Gazeta.pl do Onet Growth
Wydawca strony głównej Gazeta.pl (Agora) Jakub Czernikiewicz od maja został wydawcą w zespole Onet Growth (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Rodo w marketingu W jakich obszarach działalności marketingowych i reklamowych pojawia się aspekt danych osobowych? materiał partnerskiwięcej |
|
|