Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 24 Maja 2022
 
 
 
76 proc. gospodarstw domowych w zasięgu DVB-T2/HEVC. Co oznacza to dla widzów?
 
W nocy z 22 na 23 maja Emitel przeprowadził zmianę częstotliwości i standardu nadawania programów naziemnej telewizji cyfrowej MUX1, MUX2 oraz MUX4. Zmiany dotyczyły prawie całej południowej Polski - objęły południową część Wielkopolski, Ziemię Łódzką, Kielecczyznę, Podkarpacie, Małopolskę, Górny Śląsk i Opolszczyznę. więcej
 
 
1,79 mln widzów SuperHit Festiwal 2022. Hitami kabarety oraz recital Dody
 
Siódmą edycję Polsat SuperHit Festiwal oglądało średnio 1,79 mln widzów, o 60 tys. mniej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Najwyższą widownię zgromadziły kabarety oraz recital Dody - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Leroy Merlin: do przemianowania rosyjskich produktów na polskie doszło przez pomyłkę
 
Inspekcja Handlowa bada sygnały na temat sieci Leroy Merlin, którą aktywiści oskarżają o podmianę na etykietach produktów kraju pochodzenia z "Rosji" z "Polskę" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak sprawę tłumaczy francuska sieć? więcej
 
 
Trójka zmieniła zasady głosowania na listę przebojów: zamiast smsów głosowanie w internecie
 
W ponad miesiąc po starcie „Listy Przebojów Trójki”, Polskie Radio zmieniło główną zasadę, która decydowała o kolejności piosenek w zestawieniu. Słuchacze nie mogą wysyłać już płatnych smsów na wybrane piosenki: głosować mogą tylko zarejestrowani użytkownicy, za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji - czyli tak, jak przed odejściem z radia Marka Niedźwieckiego. Skąd taka zmiana? Polskie Radio nie odpowiedziało nam na to pytanie. więcej
 
 
Agora liczy na wyrok sądu ws. przejęcia Eurozetu w ciągu kilkunastu miesięcy
 
Agora ma nadzieję, że po wyroku SOKiK zmieniającym w całości decyzję prezesa UOKiK zakazującą spółce kupna udziałów Eurozetu i apelacji UOKiK, wyrok sądu drugiej instancji zapadnie w ciągu kilku-kilkunastu miesięcy i będzie korzystny dla spółki. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Monika Olejnik od 40 lat w radiu i telewizji. W TVN24 nadal "wita w wolnych mediach" więcej
 
Miasta walczą z chaosem reklamowym. Wielu idzie opornie więcej
 
Nie odbiera TVN i Polsat? Dwie trzecie kraju w nowym standardzie naziemnym więcej
 
Rusza przetarg na transmisje PKO BP Ekstraklasy. ,,Canal+ na musiku, Viaplay z agresywną strategią" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
EVENT MANAGER 2 KOMA 7
Specjalista/ka ds. Badań i Analiz Ringier Axel Springer
Specjalista/ka ds. Komunikacji Marketingowej Ringier Axel Springer
Localisation Project Manager Smakjam
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Graphic Designer AE Smakjam
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Researcher Peppermint powered by Quad
Redaktor Polskie Radio
Redaktor - news Polskie Radio 24
Graphic Designer AE Smakjam
Account Manager (beauty team) McCANN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
76 proc. gospodarstw domowych w zasięgu DVB-T2/HEVC. Co oznacza to dla widzów?

W nocy z 22 na 23 maja Emitel przeprowadził zmianę częstotliwości i standardu nadawania programów naziemnej telewizji cyfrowej MUX1, MUX2 oraz MUX4. Zmiany dotyczyły prawie całej południowej Polski - objęły południową część Wielkopolski, Ziemię Łódzką, Kielecczyznę, Podkarpacie, Małopolskę, Górny Śląsk i Opolszczyznę. więcej

1,79 mln widzów SuperHit Festiwal 2022. Hitami kabarety oraz recital Dody

Siódmą edycję Polsat SuperHit Festiwal oglądało średnio 1,79 mln widzów, o 60 tys. mniej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Najwyższą widownię zgromadziły kabarety oraz recital Dody - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Redakcja ,,Sprawy dla reportera" w materiale o chorym chłopcu naruszyła zasady etyki TVP

Wyemitowany w grudniu ub. roku odcinek „Sprawy dla reportera”, przedstawiający historię chłopca chorującego na poważną wadę serca, naruszył zasady etyki dziennikarskiej, obowiązujące w Telewizji Polskiej - orzekła Komisja Etyki TVP.  Chodzi o padającą z ekranu sugestię jednego z gościa, że matka chłopca powinna w odpowiednim momencie dokonać aborcji. Dotknięci poczuli się obecni w studiu zainteresowani: dziecko i matka. - Redakcji zabrakło wrażliwości i szacunku do innych osób - orzekła Komisja. więcej

1,10 mln widzów wiosennych odcinków programu ,,Szansa na sukces" w TVP2

Program „Szansa na sukces. Opole 2022” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,10 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał News24 trafił do Toya i Toya GO. ,,Ogląda nas 1,2 mln ludzi"

Od poniedziałku kanał News24 mogą oglądać abonenci telewizji Toya i użytkownicy serwisu Toya GO. To piąta pod względem wielkości kablówka w kraju i pierwsza tak znacząca w portfolio tych współpracujących z telewizją nadawaną przez spółkę Astro. - W tej chwili trafiamy do 1,2 mln odbiorców - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Krajewski, prezes Astro. więcej

Grupa TVN na walkę z pandemią przekazała 22 mln zł. ,,Wsparcie i realna pomoc"

Grupa TVN na przestrzeni ostatnich 2 lat na rzecz walki z pandemią przeznaczyła łącznie ponad 22 mln zł. - W okresie pandemii wspieraliśmy placówki medyczne, pracowników służby zdrowia oraz przedsiębiorców. Widzom zapewnialiśmy również akcje edukacyjne oraz dostęp do kultury i rozrywki - mówi Rafał Mikołajczyk, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w TVN. więcej

Viaplay do 10 sierpnia za darmo w sieci kablowej Vectra

Operator kablowy Vectra przygotował promocję dla wybranych abonentów. Do 10 sierpnia br. mogą oni za darmo korzystać z serwisu streamingowego Viaplay. Tym samym będą mogli obejrzeć m.in. pierwszą kolejkę Premier League. więcej

Cyfrowy Polsat i spółki Solorza skupią akcje za 207 mln zł

W ramach wezwania do skupu akcji Cyfrowego Polsatu ogłoszonego w zeszłym tygodniu przez firmę i dwa wehikuły inwestycyjne Zygmunta Solorza, złożono zapisy do sprzedaży 9,295 mln walorów - wynika ze wstępnych danych pośredniczącego w skupie Trigon DM. więcej

Przychody segmentu OTT ostro w górę. 224 mld dolarów w 2027 roku

Rynek usług OTT w nadchodzących latach będzie na wschodzącej fali – wynika z danych firmy analitycznej Digital TV Research. Według prognoz w 2027 roku na świecie serwisy OTT osiągną globalne przychody na poziomie 224 mld dolarów, zaś wśród największych beneficjentów wzrostów będą platformy AVoD i SVoD. więcej

Jarosław Jakimowicz naruszył zasady etyki TVP. Chodzi o nazwanie dziennikarzy TVN "szmaciarzami"

Jarosław Jakimowicz, pisząc w mediach społecznościowych o dziennikarzach TVN per „szmaciarze”, a także atakując rodzinę Tomasza Sekielskiego, naruszył zasady etyki dziennikarskiej Telewizji Polskiej, a jego komentarze godzą w wizerunek nadawcy publicznego - orzekła Komisja Etyki TVP. - Dziennikarz nie powinien publikować w internecie informacji i opinii, których nie mógłby przedstawić na antenie - podano w orzeczeniu. więcej

Zmarła Agnieszka Gawerska-Jabłonowska, była dziennikarka TVP

W nocy z soboty na niedzielę zmarła Agnieszka Gawerska-Jabłonowska, przez wiele lat związana z Telewizją Polską. więcej

Viaplay przejmuje po Eleven Sports transmisje Pucharu Ligi Angielskiej i Championship

Od najbliższego sezonu mecze piłkarskiego Pucharu Ligi Angielskiej i drugiej ligi Sky Bet Championship będzie pokazywać w 10 krajach, m.in. Polsce, platforma Viaplay. W Polsce przez ostatnie siedem lat te rozgrywki można było oglądać w Eleven Sports. więcej

,,Kamperem po Południu" w TVP Polonia. Prowadzącym Karol Gnat

Od 23 maja TVP Polonia emituje nowy program „Kamperem po Południu”. Gospodarzem programu jest Karol Gnat. więcej

1 czerwca TVN pokaże specjalny odcinek ,,Milionerów" z udziałem Cezarego Pazury i Jana Peszka (zdjęcia)

W środę, 1 czerwca TVN pokaże specjalny odcinek „Milionerów”. Walkę o milion zł stoczą w nich Cezary Pazura z córką Anastazją oraz Jan Peszek z synem Błażejem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP2 po kilku latach przerwy pokaże Galę Miss Polonia

Telewizyjna Dwójka 27 maja będzie transmitować tegoroczną edycję Gali Miss Polonia. Wydarzenie do Telewizji Polskiej powróci po 9 latach przerwy. więcej

Kino Polska TV z 16 proc. wyższymi wpływami i 12,7 mln zł zysku, tylko Zoom TV na minusie

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów od klientów o 16 proc. do 66,45 mln zł i podwoiła zysk netto (z 6,36 do 12,71 mln zł). Z głównych pionów firmy pogorszyła się rentowność jedynie Zoom TV, który zanotował 2,4 mln zł straty. więcej

Marka Mentos w gamingu

Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które realizują założenia strategii marek. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Trójka zmieniła zasady głosowania na listę przebojów: zamiast smsów głosowanie w internecie

W ponad miesiąc po starcie „Listy Przebojów Trójki”, Polskie Radio zmieniło główną zasadę, która decydowała o kolejności piosenek w zestawieniu. Słuchacze nie mogą wysyłać już płatnych smsów na wybrane piosenki: głosować mogą tylko zarejestrowani użytkownicy, za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji - czyli tak, jak przed odejściem z radia Marka Niedźwieckiego. Skąd taka zmiana? Polskie Radio nie odpowiedziało nam na to pytanie. więcej

 
Agora liczy na wyrok sądu ws. przejęcia Eurozetu w ciągu kilkunastu miesięcy

Agora ma nadzieję, że po wyroku SOKiK zmieniającym w całości decyzję prezesa UOKiK zakazującą spółce kupna udziałów Eurozetu i apelacji UOKiK, wyrok sądu drugiej instancji zapadnie w ciągu kilku-kilkunastu miesięcy i będzie korzystny dla spółki. więcej

 
Będzie współpraca polskiej KRRiT z ukraińskim regulatorem

Polski i ukraiński regulator rynku medialnego szykują się do podpisania memorandum o współpracy - poinformował Witold Kołodziejski, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, podczas Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. więcej

 
Rada Mediów Narodowych zmieni prezesa Radia Białystok

We wtorek Rada Mediów Narodowych wybierze prezesa Radia Białystok i członków rad nadzorczych innych rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl przewodniczący RMN Krzysztof Czabański wskazał na stanowisko szefa Radia Białystok dotychczasowego dyrektora programowego stacji. więcej

 
Jeden wpis Krzysztofa Ziemca wywołał falę komentarzy na Twitterze. "To szczyt hipokryzji"

Krzysztof Ziemiec, dziennikarz Telewizji Polskiej, napisał na Twitterze, że cieszy się, że nadal może słuchać w radiu w niedzielne wieczory Piotra Kaczkowskiego. "Tylko, że występuje w internetowym Radiu 357, a nie w Trójce, którą pana koledzy zamienili w reżimową trujkę. Nie wstyd panu za to?" - to tylko jeden z wielu wpisów zarzucających prezenterowi "Teleexpressu" hipokryzję. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Leroy Merlin: do przemianowania rosyjskich produktów na polskie doszło przez pomyłkę

Inspekcja Handlowa bada sygnały na temat sieci Leroy Merlin, którą aktywiści oskarżają o podmianę na etykietach produktów kraju pochodzenia z "Rosji" z "Polskę" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak sprawę tłumaczy francuska sieć? więcej

Reklamę Shopee obejrzało przynajmniej raz ponad 18,2 mln osób

Spot platformy zakupowej Shopee dotyczący majówkowej promocji z przerobioną dziecięcą piosenką „Baby shark” obejrzało wciągu zaledwie 18 dni w telewizji przynajmniej raz ponad 18,2 mln osób. Kampania kosztowała cennikowo 20,51 mln zł i dotarła do ponad 85 proc. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Publicis Worldwide obroniła obsługę parówek Berlinki

Agencja Publicis Worldwide Polska wygrała przetarg firmy Animex na obsługę reklamową marki Berlinki. Oznacza to obronę obsługi marki, dla której agencja pracuje od 2013 roku. więcej

Raper Kizo wprowadza na rynek swoją pizzę. Pojawi się w sklepach Żabka

Raper Kizo wspólnie z Universal Music Poland i producentem mrożonej żywności Freiberger Group, wprowadza na rynek nową markę pizzy, Sukcesiliana. więcej

Labcon pracuje dla marki Kamis

Agencja Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Kamis, należącą do McCormick Polska. więcej

Polsat reklamowo obsługiwany przez agencję Freundschaft

Agencja Freundschaft poszerzyła współpracę z Grupą Polsat Plus o nową markę, którą jest Polsat, przejmując tym samym obsługę wszystkich największych brandów z portfolio GPP. więcej

Nowy właściciel otworzył w Rosji dawne sklepy Reserved. Mają nowe nazwy, ale towar ten sam

Nowy właściciel sklepów przejętych od LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) w Rosji otworzył je na nowo. Firma lekko zmodyfikowała ich nazwy. W ofercie salonów znalazły się ubrania marek należących do polskiej spółki, które pozostałych w przejętych sklepach i magazynie. więcej

Po ofercie akcji firma alkoholowa Palikota i Wojewódzkiego sprzedaje obligacje, ma do spłaty 55 mln zł

Manufaktura Piwa Wódki i Wina, której współwłaścicielami są Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki, oferuje swoje dwuletnie obligacje oprocentowane na 9,5 proc. rocznie. Chce pozyskać środki na częściową spłatę zadłużenia, które w całej grupie kapitałowej sięga 54,9 mln zł. więcej

Spacecamp dla Mastercard

Agencja Spacecamp zajmuje się obsługą digitalową polskiego oddziału Mastercard. więcej

K2 Holding: wpływy 16 proc. w górę, niższy zysk, niebawem sprzedaż Oktawave

Według wstępnych, szacunkowych danych w pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa K2 Holding osiągnęła wzrost przychodów operacyjnych o 15,6 proc. do 20,7 mln zł i spadek zysku EBITDA z 3,3 do 3 mln zł. Firma w najbliższych tygodniach planuje sfinalizować sprzedaż do Netii spółki Oktawave. więcej

Liquid Thread zajmie się obsługą social mediową Sephory

LiquidThread, digitalowo-contentowa agencja z Grupy Publicis wygrała przetarg na obsługę social mediów sieci perfumerii Sephora. więcej

Wkrótce ruszy nowa, tegoroczna odsłona kampanii Kolejowe ABC

Urząd Transportu Kolejowego kontynuuje kampanię Kolejowe ABC. Już niebawem pojawią się nowe spoty uczące dzieci i dorosłych, jak bezpiecznie zachować się na terenach kolejowych. więcej

AMS i CitiesAI wdrożyły nowy standard pomiaru indoorowych nośników reklamowych

AMS i CitiesAI wdrożyły nowy standard pomiaru ruchu wokół nośników indoorowych znajdujących się w galeriach handlowych. Został oparty na setkach tysięcy zdjęć analizowanych przez sztuczną inteligencję. więcej

Volkswagen współpracuje z serialem "Obi -Wan Kenobi" w Disney+, Ewan McGregor ambasadorem marki

Koncern motoryzacyjny Volkswagen ogłosił początek współpracy z serialem „Obi-Wan Kenobi", który pojawi się w Disney+. Grający w nim główną rolę Ewan McGregor został ambasadorem marki Volkswagen. więcej

Orange promuje wakacyjną ofertę 300 GB

Wystartowała nowa kampania sieci Orange autorstwa agencji Leo Burnett, która promuje pakiet 300 GB internetu w planach 5G do wykorzystania w okresie wakacji. więcej

Crunchips Nachos w trzech smakach

Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue. więcej

Łomżeźwienie w swoim tempie reklamuje nowe radlery w ofercie Łomży

Marka piwa Łomża (Van Pur) startuje z nową kampanią dla nowości Łomża Radler 0.0% z 20% zawartością soku. Intensywna kampania reklamowa obejmie zasięgiem ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, wiodące platformy VOD, Internet, materiały POS oraz działania PR. więcej

AXA Partners i eSky ze wspólną kampanią ,,Podróże teraz? Tak. Teraz"

Podróże teraz? Tak. Teraz” to hasło nowej, wspólnej kampanii reklamowej AXA Partners i eSky.pl, partnerów współpracujących od dwóch lat. więcej

Natalia Maćkowska na nowym stanowisku w oS3

Natalia Maćkowska awansowała na stanowisko senior account manager w dziale client service w agencji oS3.     więcej

Giuliana Guarino content creatorką w Papaya Films

Amerykanka Giuliana Guarino objęła stanowisko content creatorki w domu produkcyjnym Papaya Films. więcej

Petra Kvitová ambasadorką aplikacji Flashscore

Flashscore, aplikacja z wynikami na żywo, ogłosiła swoją nową ambasadorkę – jest nią dwukrotna mistrzyni Wimbledonu, tenisistka Petra Kvitová. więcej

eCommerce otwiera się na sztuczną inteligencję

W świadomości biznesowej jasne jest, że utrzymanie dotychczasowych klientów opłaca się bardziej, niż pozyskanie nowych. Dziś najlepszym narzędziem do podnoszenia satysfakcji i lojalizacji konsumentów jest to, co działa szybko, sprawnie i daje im wrażenie wyjątkowej personalizacji. Bo to właśnie personalizacja, według badań, stanowi kluczowe kryterium zadowolenia z zakupów. Jak ją osiągnąć? Odpowiedzią jest sztuczna inteligencja. więcej

NBP na straży stabilności makroekonomicznej Polski

Ciężka praca i roztropność sprawiły, że Polska jest silnym państwem, a NBP - silnym bankiem centralnym. Nasz kraj wszedł do elitarnej ligi gospodarek, które nie tylko relatywnie dobrze przetrwały globalny kryzys finansowy z lat 2007–2012 i pandemię COVID-19, lecz także kreatywnie wykorzystały oba te wyzwania do zwiększenia swojego potencjału. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Białoruski opozycyjny dziennikarz w redakcji zagranicznej Polska Press

Andrzej Pisalnik, białoruski pisarz, dziennikarz i opozycjonista, dołączył do redakcji zagranicznej w Polska Press - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jego teksty pozwolą lepiej zrozumieć optykę krajów za wschodnią granicą - mówi Dorota Kania, członek zarządu oraz redaktor naczelna wydawnictwa. więcej

Wydawca ,,Nowej Trybuny Opolskiej" z ponad dwukrotnie niższym zyskiem, 530 tys. zł dywidendy dla Polska Press

W ub.r. wydająca „Nową Trybunę Opolską” spółka Pro Media zanotowała spadek przychodów o 2,7 proc. do 10,12 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 4,6 proc. jej zysk netto zmalał z 1,58 do 605 tys. zł. Firma wypłaci swoim udziałowcom 1 mln zł dywidendy, z czego 530 tys. zł dostanie Polska Press. więcej

Skuteczna dystrybucja międzynarodowa z PAP

Polska Agencja Prasowa kontynuuje współpracę z CISION, największą i najbardziej zaufaną platformą dystrybucji informacji międzynarodowych. Wielokanałowe dystrybucje umożliwiają skuteczne dotarcie z komunikatem prasowym do dziennikarzy i do mediów w ponad 170 krajach. więcej

Nie żyje Jacek Rupiński, rysownik magazynu ,,Detektyw". Miał 74 lata

Zmarł wieloletni rysownik magazynu „Detektyw”, twórca szaty graficznej tego pisma, Jacek Rupiński. Ponad 30 lat tworzył rysunki dla tego magazynu, a także dla miesięcznika i kwartalnika „Wydanie Specjalne”. Za miesiąc miał skończyć 75 lat. więcej

Mateusz Janiak odchodzi z ,,Przeglądu Sportowego"

Dziennikarz Mateusz Janiak opuszcza redakcję „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Sproinger Polska). Jak zapowiada, nie oznacza to odejścia z zawodu, w czerwcu ma pojawić się w „nowych barwach”. więcej

Fundacja Gazety Wyborczej inauguruje drugą edycję Programu Dziennikarstwa Śledczego

Od 23 maja dziennikarze śledczy z całej Polski mogą ponownie ubiegać się o granty na realizację swoich projektów i działań w ramach Programu Dziennikarstwa Śledczego, stworzonego przez Fundację Gazety Wyborczej. To pierwszy w kraju i Europie Środkowo-Wschodniej program takich dofinansowań, otwarty dla wszystkich osób specjalizujących się w dziennikarstwie śledczym, w tym również z niezależnych redakcji ukraińskich czy białoruskich. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Unia Europejska jest jednym z najbardziej dochodowych rynków dla firmy technologicznych z USA

Unia Europejska jest jednym z najbardziej dochodowych rynków dla amerykańskich firmy technologicznych. Po obu stronach Atlantyku panuje przekonanie o naglącej konieczności dokonania głębokich zmian w regulacjach prawnych dotyczących platform internetowych i rynku cyfrowego. więcej

Grupa Pracuj motywuje pracowników: akcje warte 9,8 mln zł sprzedano z 92-proc. upustem

W ramach dwóch programów motywacyjnych wybrani pracownicy i współpracownicy Grupy Pracuj objęli 160,8 tys. akcji spółki po 5 zł za sztukę, czyli o 91,8 proc. poniżej kursu z zamknięcia poniedziałkowej sesji giełdowej. więcej

Facebook zabrania pracownikom dyskusji na temat aborcji

Koncern Meta, właściciel Facebooka i Instagrama wprowadził ograniczenia dla swoich pracowników. Zgodnie z nimi w służbowych kanałach komunikacji nie można prowadzić dyskusji na temat aborcji. Ma to być reakcja firmy na toczącą się w USA debatę związaną z możliwością ograniczenia praw kobiet do usuwania ciąży. więcej

Premiery podcastów Onetu codziennie o godz. 20

Rusza ramówka podcastowa Onetu. Od 23 maja codziennie o godz. 20 użytkownicy Onetu posłuchają premierowych odcinków wybranych podcastów. Przez cały tydzień w ofercie ramówki Onet Audio słuchacze znajdą najpopularniejsze programy audio w Polsce m.in.: „WojewódzkiKędzierski”, „Stan po burzy” czy „W cieniu sportu”. więcej

Prezes Modivo zainwestował 22,8 mln zł w akcje firmy

Spółka zależna Damiana Zapłaty zapłaty zawała umowę kupna za 22,8 mln zł akcji nowej emisji Modivo, którego większościowym akcjonariuszem pozostaje CCC. Zapłata od września ub.r. jest prezesem Movido (do stycznia br. działającego pod nazwą eobuwie.pl). więcej

Tysiące materiałów z dezinformacją znika z YouTube'a

YouTube skasował 9 tys. kanałów i 70 tysięcy materiałów wideo, w większości z rosyjską propagandą na temat wojny w Ukrainie. więcej

Jakub Czernikiewicz z Gazeta.pl do Onet Growth

Wydawca strony głównej Gazeta.pl (Agora) Jakub Czernikiewicz od maja został wydawcą w zespole Onet Growth (Ringier Axel Springer Polska). więcej

Rodo w marketingu

W jakich obszarach działalności marketingowych i reklamowych pojawia się aspekt danych osobowych? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
ITBC Communication zwiększyła wpływy o 56 proc. i podwoiła zysk

Agencja public relations ITBC Communication w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 56,3 proc. do 6,63 mln zł i zysku netto z 402 do 790 tys. zł. więcej

Uptime Development wybrało Public Dialog

Public Dialog rozpoczęło w maju obsługę marki IT Uptime Development. więcej

Były rzecznik MON Bartłomiej Misiewicz jechał po pijanemu, stracił prawo jazdy

Bartłomiej Misiewicz, kilka lat temu rzecznik prasowy Ministerstwa Obrony Narodowej i szef gabinetu politycznego ówczesnego ministra Antoniego Macierewicza, pod koniec marca został prowadził samochód w Austrii, będąc pod wpływem alkoholu. Zostało mu odebrane prawo jazdy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
mObywatel na nowo. Ma być tak samo ważny jak tradycyjne dokumenty
Unia Europejska jest jednym z najbardziej dochodowych rynków dla firmy technologicznych z USA
Tesla to dla złodzieja pestka. Wystarczy kilkanaście sekund i 150 dolarów
Serwis ujawniający maile szefa kancelarii premiera zablokowano na wniosek ABW
Były szef MI6: Władimir Putin trafi do sanatorium do 2023 roku i straci władzę
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj