|
|
|
|
|
|
|
Ponad 1,5 mln gospodarstw domowych jest niegotowych na nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej
Nadal ponad 1,5 mln gospodarstw domowych jest zagrożonych utratą sygnału po zmianie standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Z danych Krajowego Instytutu Mediów wynika jednak, że rośnie gotowość domostw posiadających tylko naziemną telewizję na odbiór kanałów w standardzie DVB-T2/HEVC.
więcej
|
Koniec premier codziennych teleturniejów w TVP. Powodem oszczędności
Telewizja Polska w ostatnich dniach zakończyła emisję premierowych odcinków codziennych teleturniejów nadawanych w TVP1 i TVP2. Emisja nowych odcinków została przesunięta na jesień. Z nieoficjalnych ustaleń wynika, że powodem decyzji są oszczędności w realizacji produkcji.
więcej
|
,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Sanatorium miłości" hitami kwietnia, w czołówce audycje TVP2
Największą widownię w telewizji w zeszłym miesiącu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” oraz reality-show „Sanatorium miłości” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wielka impreza disco polo w trzech kanałach Polsatu. Powraca Disco Hit Festiwal Kobylnica
Po pięciu latach powraca jedna z największych imprez koncertowych z udziałem gwiazd disco polo. 5 sierpnia odbędzie się ósma edycja Disco Hit Festiwal Kobylnica. Wystąpią m.in. Boys, Shazza, Weekend, Piękni i Młodzi, Sławomir czy After Party. Imprezę pokażą jednocześnie trzy kanały telewizyjne należące do Grupy Polsat.
więcej
|
Jakie są szanse Krystiana Ochmana na Eurowizji? Tak typuje bukmacher
Krystian Ochman, reprezentant Polski na tegorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji w Turynie, wejdzie do finału - wynika analiz firmy Betfan, legalnego polskiego bukmachera. Artysta zajmie miejsce w top 3 drugiego półfinału, który odbędzie się 12 maja. Bardzo wysokie są także szanse znalezienia się Ochmana w czołowej dziesiątce całego konkursu.
więcej
|
Wzrost przychodów operatora satelitarnego SES
Operator satelitarny SES odnotował w pierwszym kwartale przychody z tytułu emisji kanałów telewizyjnych w wysokości 251 mln euro, czyli o 6,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Całkowite przychody firmy w tym samym okresie wzrosły o 2,6 proc. do 448 mln euro.
więcej
|
Wzrośnie liczba abonentów płatnej telewizji, ale spadną przychody
Do 2027 roku przybędzie 19 mln abonentów płatnej telewizji w 138 krajach świata. Według raportu firmy analitycznej Digital TV Research przychody tradycyjnych operatorów w tym samym okresie spadną o 25 mld dolarów.
więcej
|
150 tys. widzów nowego programu ,,Dobra robota" w TTV
Nowy program „Dobra robota” oglądało średnio w TTV 150 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Giro d'Italia na żywo w Eurosporcie oraz Player.pl
Od 6 do 29 maja rozegrany zostanie turniej Giro d’Italia. Każdy etap wyścigu transmitowany będzie w Eurosporcie oraz w pakiecie Eurosportu Extra dostępnego w Player.pl.
więcej
|
HBO Max pokaże prequel ,,Gry o tron": ,,Ród smoka". Jest zwiastun
W sierpniu na HBO i HBO Max zadebiutuje nowy serial na podstawie książki George’a R.R. Martina, pt. „Ród smoka”. To opowieść o rodzie Targaryenów i zdarzeniach, dziejących się 200 lat przed czasami, w których osadzona jest „Gra o tron”.
więcej
|
10. gala Digital Dragons Awards w Polsat Games
W poniedziałek, 16 maja odbędzie się 10. gala Digital Dragons Awards. Zapis z wydarzenia 27 maja pokaże Polsat Games
więcej
|
HBO Max pokaże drugi sezon serialu ,,Julia"
Serwis HBO Max zamówił drugi sezon serialu „Julia”. Na chwilę obecną nie wiadomo, kiedy produkcja będzie miała swoją premierę.
więcej
|
Nowy serial ,,Miłość ponad czasem" z Rose Leslie i Theo Jamesem od 16 maja w HBO Max (wideo)
W poniedziałek, 16 maja w HBO Max zadebiutuje nowy serial „Miłość ponad czasem” z Rose Leslie i Theo Jamesem na podstawie powieści o tym samym tytule autorstwa Audrey Niffenegger.
więcej
|
User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michał Szpak reklamuje Pantene. "Początek swoistej miękkiej rewolucji"
Szampony Pantene, produkowane przez Procter&Gamble reklamuje od kilku dni Michał Szpak, artysta z długimi, kręconymi włosami i pomalowanymi paznokciami. - To wnosi do marki nową energię, odświeża jej charakter i bez wątpienia mocno wyróżnia - nie tylko na tle kategorii, ale też na tle wszechobecnej papki reklamowej nasączonej niestety dużą dawką nijakości i przewidywalności. Sięgnięcie po budzącą zainteresowanie, ale i kontrowersję, postać wzmacnia też zaangażowanie i efekt „buzz" - cenny w komunikacyjnym natłoku - ocenia Marek Staniszewski, właściciel agencji Heuristica.
więcej
|
Rosja szkaluje na plakatach Szwecję. Jednym z celów... twórca IKEA
W Moskwie pojawiły się plakaty zarzucające Szwecji sympatyzowanie z ustrojami totalitarnymi. W gronie "oskarżanych" znanych Szwedów jest między innymi Ingvar Kamprad - twórca sieci sklepów IKEA.
więcej
|
"Zakochaj się w kolei" - zachęca PKP Intercity
Pod hasłem "Zakochaj się w kolei" spółka PKP Intercity chce zachęcić pasażerów do podróżowania koleją. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion.
więcej
|
Alicja Stefaniak i Łukasz Walczak w zarządzie GetHero
Do zarządu wrocławskiej agencji influencer marketingowej GetHero dołączyła dotychczasowa dyrektor operacyjna - Alicja Stefaniak oraz dyrektor handlowy - Łukasz Walczak.
więcej
|
Fixly ma nowego brand hero i strategię marki
Kampania "Fix Lee, jak Fixly od usług" ma pokazywać, że nawet na najbardziej niezwykłe zapytania i zlecenia na platformie Fixly (należącej do Grupy OLX) znajdą się fachowcy chętni do ich realizacji. Tych fachowców ma znaleźć nowy brand hero marki - Pan Fix Lee. Kreację przygotowała Feeders Agency.
więcej
|
Błażej Balcerzyk kieruje agencją Abanana
Do Grupy Eura7 dołączył Błażej Balcerzyk, który objął stanowisko team leader w należącej do grupy agencji marketingu digital Abanana.
więcej
|
Change Serviceplan i Media Republic wygrały konkurs na kampanię Maślanki Mrągowskiej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie rozpoczęła drugi rok współpracy z agencjami Change Serviceplan i Media Republic (należącymi do Group One) przy realizacji najnowszej kampanii Maślanki Mrągowskiej.
więcej
|
MediaHub zajmie się obsługą mediową Dr. Max Drogeria
Agencja mediowa MediaHub wygrała przetarg na obsługę mediową Dr. Max Drogerii.
więcej
|
Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes 2022
Cannes Lions, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Klub Twórców Reklamy ogłosili zwycięzców konkursu kreatywności Young Creatives Cannes 2022.
więcej
|
Nowa moneta kolekcjonerska NBP wzbudza śmiech internautów. Przez Comic Sans
Narodowy Bank Polski wprowadził do obiegu dwie srebrne monety kolekcjonerskie z serii "Wielcy polscy ekonomiści". Widoczne są na nich z wizerunki Leona Biegeleisena i Jana Stanisława Lewińskiego. Internauci nie szczędzą prześmiewczych komentarzy na temat użytego na monecie z Lewińskim stylu czcionki, wyglądającego jak internetowy font Comic Sans.
więcej
|
Życie na dobre wróciło do centrów handlowych. Jest jak przed pandemią
W marcu 2022 r. odwiedzalność centrów handlowych mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu wyniosła 99,7 proc. w porównaniu do marca 2019 r. To oznacza, że liczba odwiedzających zrównała się z poziomem notowanym przed pandemią koronawirusa - wynika z analizy Polskiej Rady Centrów Handlowych.
więcej
|
Starbucks zapowiada własne NFT. Nowy sposób na zaangażowanie klientów
Sieć Starbucks zapowiedziała, że zamierza zaoferować swoim użytkownikom rozmaite cyfrowe dobra w formie tokenów NFT. Pierwsze produkty w tej formie mają być dostępne w drugim kwartale 2022 roku, w ten sposób firma zamierza budować cyfrową społeczność klientów i walczyć skutecznie o ich zaangażowanie.
więcej
|
Natalia Kukulska z córką w kampanii biżuterii W.Kruk
W nowej kampanii marki biżuterii W.Kruk (należącej do firmy VRG) występuje piosenkarka Natalia Kukulska z córką Anią Dąbrówką. Akcja wspiera promocje związane z Dniem Matki.
więcej
|
Jogurty naturalne Piątnicy promowane w szerokozasięgowej kampanii
OSM Piątnica rozpoczęła nową, szerokozasięgową kampanię reklamową Jogurtów naturalnych. Działania reklamowe podkreślają najważniejsze cechy produktu: prosty skład, aksamitną konsystencję oraz naturalnie pyszny smak.
więcej
|
Be Communications przygotowało kampanię ,,O każdy promil za daleko"
Agencja Be Communications odpowiada za polską adaptację kampanii edukacyjnej "Wrong Side of the Road", realizowanej przez Instytut ONZ do spraw Badań i Szkoleń UNITAR. Hasło polskiej wersji to „O każdy promil za daleko”
więcej
|
GoldenSubmarine odpowiada za kampanię aplikacji HoppyGo
Kampanię wprowadzającą aplikację transportową HoppGo w Warszawie przygotowała agencja reklamowa GoldenSubmarine.
więcej
|
Scenarzysta Marek Mardosewicz reprezentowany przez Bluebird Artists
Dział fabularny Bluebird Artists powiększył się o kolejnego twórcę - Marka Mardosewicza - scenarzystę, dramatopisarza i artystę sztuk wizualnych, laureata nagrody Script Pro 2021 podczas zeszłorocznego Mastercard Off Camera.
więcej
|
Spektakularny mural dla marki TOUS w ścisłym centrum Warszawy! W kwietniu 2022 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural hiszpańskiej marki biżuteryjnej Tous, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kanał Sportowy będzie wydawał drukowany kwartalnik
Youtube’owy Kanał Sportowy będzie wydawał drukowany „Kwartalnik Sportowy” oraz wznawia książki zmarłego pięć lat temu Pawła Zarzecznego. Wszystkie tytuły są dystrybuowane wyłącznie w księgarni internetowej Kanału Sportowego.
więcej
|
Adam Buła odszedł z Polska Press ponad 14 latach. ,,Plan był na przeczekanie nafciarzy"
Z Polska Press pożegnał się po ponad 14 latach pracy Adam Buła - ostatnio koordynator działu projektów specjalnych, a wcześniej wiceszef Agencji Informacyjnej wydawnictwa. Powód: likwidacja stanowiska. Z Polska Press był związany ponad 14 lat. - Plan był na przeczekanie nafciarzy w bocznym korytarzu - napisał, dodając, że przez ostatnie miesiące „był po taniości ghostwriterem, głównie Orlenu”.
więcej
|
PAP z prawie 707 tys. zł zysku netto w 2021 roku
Polskiej Agencji Prasowej udało się zamknąć 2021 rok z prawie 707 tys. zł zysku netto. Przychody ze sprzedanych produktów przekroczyły 56,6 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 9 proc. Dane o wynikach finansowych PAP otrzymali członkowie Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
Sąd rozpatrzy odwołanie RPO ws. zgody na kupno Polska Press. Jest termin rozprawy
Warszawski sąd okręgowy na 7 czerwca wyznaczył termin rozprawy, na której zajmie się odwołaniem Rzecznika Praw Obywatelskich od decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ws. zgody na przejęcie kontroli nad Polska Press przez PKN Orlen - dowiedziała się w czwartek PAP w Sądzie Okręgowym w Warszawie.
więcej
|
The Athletic dał New York Timesowi 1,1 mln subskrybentów, a obciążył koszty i rentowność
W pierwszym kwartale br. New York Times osiągnął wzrost przychodów o 13,6 proc. do 537,4 mln dolarów. Przejęcie The Athletic dało 1,1 mln subskrybentów cyfrowych, natomiast pogorszyło rentowność: zysk netto zmalał z 41,11 do 4,72 mln dolarów.
więcej
|
Nathan Lump nowym redaktorem naczelnym National Geographic
Należąca do Disneya marka National Geographic zatrudniła Nathana Lumpa jako nowego redaktora naczelnego. Doświadczony dziennikarz podróżniczy kierował ostatnio redakcją w Expedii, a wcześniej był redaktorem naczelnym Travel + Leisure. Lump zastąpił na stanowisku odchodzącą Susan Goldberg.
więcej
|
|
|
Były pracownik portalu wRealu24.pl: "Nie uważam się za rosyjskiego agenta. Przelewów z Kremla nie otrzymuję"
- Mogę postawić dobre wino osobie, która znalazłaby w tekstach coś, co mogłyby w jakikolwiek sposób wykorzystać rosyjskie służby czy propaganda. Ale nic takiego nie było, bo nie uważam się za rosyjskiego agenta - mówi nam Dominik Cwikła, były pracownik serwisu wRealu24.pl, który zablokowano dwa miesiące temu. Polskie służby uznały, że rozpowszechniano tam rosyjską propagandę.
więcej
|
Kanał Sportowy będzie wydawał drukowany kwartalnik
Youtube’owy Kanał Sportowy będzie wydawał drukowany „Kwartalnik Sportowy” oraz wznawia książki zmarłego pięć lat temu Pawła Zarzecznego. Wszystkie tytuły są dystrybuowane wyłącznie w księgarni internetowej Kanału Sportowego.
więcej
|
ABW blokuje dostęp do prokremlowskich serwisów. Na liście myslpolska.info, pl.sputniknews.com, wolnemedia.net i wrealu24.pl
Agencja Bezpieczeństwa Narodowego objęła blokadą niektóre serwisy internetowe działające w Polsce, w tym gronie są strony myslpolska.info, pl.sputniknews.com, wolnemedia.net i wrealu24.pl. Powodem restrykcji w dostępie do stron ma być zagrożenie dla bezpieczeństwa państwa i zamieszczanie proputinowskich treści w kontekście wojny w Ukrainie. Decyzja budzi obawy Fundacji Panoptykon związane z cenzurą internetu.
więcej
|
Netflix pozwany przez niezadowolonego akcjonariusza
Jeden z akcjonariuszy pozwał serwis streamingowy Netflix za "brak informacji o niekorzystnych faktach", co mogło narazić inwestorów na straty. Pozew ma związek z ostatnimi słabszymi od oczekiwań wynikami kwartalnymi platformy, która pierwsza raz od dekady straciła subskrybentów.
więcej
|
TikTok chce więcej treści od twórców. Będzie z nimi dzielił wpływy reklamowe
TikTok zapowiada, że wprowadzi rozwiązanie, które pozwoli na dzielenie się z twórcami i influencerami przychodami reklamowymi w ramach projektu TikTok Pulse. System ma w czerwcu 2022 roku pojawić się na rynku w USA, a jesienią w innych krajach. Dzięki temu gwiazdy serwisu mają zyskiwać finansowo na większej liczbie zamieszczanych postów.
więcej
|
Elon Musk przejmie stery Twittera. Będzie tymczasowym szefem serwisu
Elon Musk, najbogatszy biznesmen na świecie, po zakupie Twittera będzie kierował tą platformą jako jej tymczasowy szef - wynika z nieoficjalnych informacji. Obecny dyrektor generalny firmy, Parag Agrawal ma opuścić stanowisko. Musk przed inwestorami zapowiada, że będzie poszukiwał właściwej osoby do kierowania Twitterem w przyszłości i zapewnia, że uczyni z serwisu zdrowy finansowo biznes.
więcej
|
Facebook przed Allegro i WP, YouTube i TikTok przyciągają na najdłużej (Mediapanel z kwietnia)
W kwietniu przeglądarkowy Facebook wyprzedził po względem liczby użytkowników platformy Allegro, Ringier Axel Springer Polska i Wirtualnej Polski, duży wzrost osiągnęło też OLX.pl. Aplikacja TikToka mimo niewielkiego spadku notuje zdecydowanie najdłuższy średni czas korzystania przez odwiedzających.
więcej
|
Krzyżanowska i Koszowska nowymi wydawcami w Gazeta.pl. Awans Magdaleny Rudnik
Elwira Krzyżanowska po odejściu z Polskiej Agencji Prasowej dołączyła do zespołu gazeta.pl i została nową wydawczynią strony głównej. Drugą nową wydawczynią została Ewa Koszowska, wcześniej związana m.in. z Wirtualną Polską. W strukturach portalu awansowała Magdalena Rudnik, obejmując stanowisko zastępczyni szefowej wydawców strony głównej.
więcej
|
Nowy dziennikarz w Business Insider Polska. Transfer z "Dziennika Gazety Prawnej"
Grzegorz Kowalczyk dołączył od maja do zespołu portalu Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska). Dotąd pracował w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
więcej
|
Spór o słowa Amber Heard w sądzie. Była żona Johnny'ego Deppa używała cytatów z filmów?
Zeznania Amber Heard w sprawie zniesławienia, o które oskarża ją Johnny Depp, wywołały gorącą dyskusję na Twitterze. Aktorka miała w sądzie używać fragmentów dialogów z filmów "Utalentowany pan Ripley" czy "Notting Hill". Większość twitterowiczów uważa, że zrobiła to świadomie.
więcej
|
Nowa moneta kolekcjonerska NBP wzbudza śmiech internautów. Przez Comic Sans
Narodowy Bank Polski wprowadził do obiegu dwie srebrne monety kolekcjonerskie z serii "Wielcy polscy ekonomiści". Widoczne są na nich z wizerunki Leona Biegeleisena i Jana Stanisława Lewińskiego. Internauci nie szczędzą prześmiewczych komentarzy na temat użytego na monecie z Lewińskim stylu czcionki, wyglądającego jak internetowy font Comic Sans.
więcej
|
Reakcje debiutują na WhatsAppie
W komunikatorze WhatsApp (Meta) zaczynają działać reakcje na wiadomości w formie emoji.
więcej
|
PKP Intercity ruszyło z nową ofertą biletów Promo. System szybko padł
Od czwartku 5 maja spółka PKP Intercity wprowadziła dynamiczne taryfy na wszystkie swoje połączenia. Dla pasażerów oznaczać to ma więcej możliwości zakupu przejazdu w promocyjnej cenie. Polacy ruszyli do poszukiwania tańszych biletów i w czwartek popołudniu system na stronie PKP Intercity przez pewien czas nie działał prawidłowo.
więcej
|
55 proc. wpływów grupy CCC z e-commerce. Mniej salonów CCC, już 66 sklepów HalfPrice
Według wstępnych danych w zeszłym kwartale finansowym, od lutego od kwietnia br., grupa CCC osiągnęła wzrost przychodów o 32 proc. do 1,89 mld zł, zysku EBITDA z 35 do 110 mln zł zysku i spadek straty operacyjnej ze 101 do 45 mln zł.
więcej
|
Shoper ze wzrostem wpływów o 67 proc. i 7,7 mln zł zysku EBITDA
Według wstępnych, szacunkowych danych grupa kapitałowa Shoper, oferująca w modelu SaaS usługi dla platform e-commerce, w pierwszym kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów o 67 proc. do 15,8 mln zł i zysku EBITDA o 20 proc. do 7,7 mln zł.
więcej
|
Karol Plewa w telewizji wRealu24
Do zespołu telewizji internetowej wRealu24 dołączył Karol Plewa. Wcześniej był związany m.in. z Mediami Narodowymi i Telewizją Republika.
więcej
|
Wirtualna Polska inwestuje w rozwój branży gastronomicznej. 20 milionów zł dla Restaumatic Medialny gigant inwestuje w rozwój polskiej marki IT, dostarczającej narzędzia do zarządzania restauracją i obsługi zamówień online. To dobra wiadomość, która powinna ucieszyć zwłaszcza restauratorów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polacy coraz chętniej zamawiają jedzenie z dowozem
72 proc. Polaków przyznaje, że w ciągu ostatniego roku zamówiło jedzenie z dowozem. Dla 70 proc. z nich nie ma znaczenia, czy restauracja, z której zamawiają dania jest tradycyjna czy ma tylko kuchnię. Przy pierwszym zamówieniu w nowym miejscu dużo ważniejsze są pozytywne opinie znajomych niż te w aplikacji - wynika z badania ARC Rynek i Opinia zrealizowanego dla Rebel Tang.
więcej
|
|
|