|
|
|
|
|
|
|
TVP z zyskiem w 2021 roku, ponad 3 mld zł przychodu
Ubiegły rok zakończył się dla Telewizji Polskiej zyskiem w wysokości 3,89 mln zł. Przychody ze środków publicznych wyniosły 2,042 mld zł - wynika ze sprawozdania przekazanego Radzie Mediów Narodowych za 2021 rok do którego treści dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Roszady w marketingu Polsatu i Interii
Izabela Rochalska i Piotr Łukasik dołączyli do pionu marketingu Telewizji Polsat. Ze stacją po kilku latach pracy pożegnała się Ewa Wojciechowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmienił się też dyrektor marketingu Interia.pl.
więcej
|
Będzie kolejny sezon "Buntu!" w TVN. Wkrótce ruszają zdjęcia
Telewizja TVN i serwis Player.pl jesienią pokażą kolejny sezon serialu "Bunt!". Zdjęcia do nowych odcinków produkcji ruszą jeszcze w maju. Finałowy odcinek pierwszej serii "Buntu!" TVN wyemituje w piątek 6 maja.
więcej
|
Jubileusze T.Love, LemON i Dody na Polsat Superhit Festiwal 2022 (wideo)
Podczas Polsat Superhit Festiwal 2022 odbędą się jubileusze T.Love, LemON i Dody. Widowisko poprowadzą m.in. Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Ibisz i Karolina Gilon. Polsat udostępnił zwiastuny promujące wydarzenie.
więcej
|
Polsat kontynuuje ,,Kabaret na żywo", nowy sezon jesienią
Polsat w jesiennej ramówce pokaże trzynasty sezon „Kabaretu na żywo”, na chwilę obecną jeszcze nie wiadomo czy program powróci pod marką „Nowy skŁad” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paramount+ ma 40 milionów subskrybentów
Platforma streamingowa Paramount+ (Paramount Global) ma po pierwszym kwartale tego roku prawie 40 mln subskrybentów. Łącznie usługi streamingowe Paramount subskrybuje 62,4 mln widzów. To o 6,8 mln więcej niż kwartał wcześniej. Paramount planuje w tym roku debiut Paramount+ na nowych rynkach, w tym w niektórych krajach europejskich.
więcej
|
TVP1 liderem, udany tydzień stacji newsowych. ,,M jak miłość", ,,Na dobre i na złe" oraz ,,Sanatorium miłości" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Sanatorium miłości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1. Wzrosty oglądalności zanotowały czołowe stacje newsowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Beata Kozidrak skazana za jazdę po pijanemu. Prokuratura: kara rażąco łagodna
Piosenkarka Beata Kozidrak usłyszała w środę w sądzie rejonowym w Warszawie wyrok za jazdę po alkoholu. Wyrok nie jest prawomocny, prokuratura planuje się od niego odwołać.
więcej
|
Koniec Lifetime w Play Now
Z pakietów Play Now i Play Now TV zniknie adresowany do kobiet kanał Lifetime. Równocześnie w ofercie tego operatora streamingowego pojawi się medyczny kanał Studiomed TV.
więcej
|
Telewizja Polska przedłużyła nabór do ,,Debiutów" i ,,Premier" festiwalu w Opolu
Telewizja Polska do 10 maja przedłużyła nabór do koncertów „Debiuty” i „Premiery” 59. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. Pierwotnie zgłoszenia można było przesyłać do 30 kwietnia.
więcej
|
1,165 mln złotych zebrano w 29. edycji ,,Reklamy Dzieciom" TVP
Ponad sześćdziesiąt organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 29. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom" organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2021 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości", wyniósł 1,165 mln złotych. Akcję wsparło trzynastu reklamodawców.
więcej
|
James Corden opuści ,,The Late Late Show" w 2023 r. Popularny komik chce nowych wyzwań
Brytyjski komik James Corden zapowiedział, że w 2023 roku zakończy prowadzenie popularnego talk show „The Late Late Show”, nadawanego w amerykańskiej stacji CBS. Corden nie zdradził na razie dalszych planów zawodowych.
więcej
|
Szefowa KE zapowiada blokadę trzech rosyjskich nadawców i usług konsultingowych dla Rosji
W ramach kolejnego pakietu sankcji na Rosję szefowa Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen zapowiedziała całkowitą blokadę w UE trzech głównych nadawców telewizyjno-radiowych kontrolowanych przez rosyjskie państwo. Zapowiedziała, że w krajach unijnych nie będzie można realizować usług konsultingowych i komunikacyjnych dla rosyjskich firm.
więcej
|
W TVP Info pochwalono, że Jarosław Jakimowicz zerwał tęczową flagę, nazywając ją ,,szmatą" i ,,g...nem"
Aktor Jarosław Jakimowicz, występujący od paru lat w programach TVP Info, pokazał na Instagramie, jak w Dniu Flagi zerwał tęczowy sztandar zawieszony przy fladze Polski, nazywając go „szmatą” i „g…nem”. Jego relację pokazano w środę w programie „Jedziemy razem”, zachowanie Jakimowicza ze zrozumieniem skomentowali Michał Rachoń, Jacek Wrona i Jacek Liziniewicz. Natomiast profil instagramowy aktora kolejny raz został zawieszony przez administrację platformy.
więcej
|
User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otomoto z nową platformą komunikacyjną "Łatwiejsza strona życia". Autorem Saatchi & Saatchi
Wystartowała nowa platforma komunikacyjna serwisu ogłoszeniowego Otomoto "Łatwiejsza strona życia". Koncept platformy i wielokanałową kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi po wygranym w marcu przetargu.
więcej
|
Koniec reklam wielkoformatowych w Sopocie
Ostatni wielkoformatowy billboard reklamowy zniknął z Sopotu - poinformował Urząd Miasta. Przez pięć lat z nadmorskiego kurortu zniknęło 1000 takich nośników reklamowych.
więcej
|
Marta Strzyżewska: z Aviva Poland do Frisco
Marta Strzyżewska objęła stanowisko marketing & e-commerce director w platformie e-commerce Frisco. Ostatnio pracowała w Aviva Poland jako dyrektorka marketingu i sprzedaży cyfrowej.
więcej
|
Sigma Bis, Media Group i Euvic Media w przetargu kancelarii premiera
Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), Euvic Media i Media Group złożyły oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowej w prasie - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Budżet to 4 mln zł.
więcej
|
Patryk Michoń: z Leo Burnett do Ogilvy Polska
Patryk Michoń dołączył do zespołu agencji reklamowej Ogilvy Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie cztery lata pracował w Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe).
więcej
|
Producent Tymbarka, Kubusia i Łowicza podniesie ceny trzeci raz w ciągu roku
Koncern spożywczy Maspex, do którego należą m.in. marki Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus i Kotlin, w lipcu trzeci raz w ciągu 12 miesięcy podwyższy ceny swoich produktów. Firma po przejęciu CEDC chce w br. osiągnąć 13 mld zł przychodów. - Nie spodziewam się zmniejszenia presji inflacyjnej ze strony produktów rolnych, które są dla nas podstawowym surowcem - mówi Krzysztof Pawiński, prezes Maspeksu.
więcej
|
Władze Warszawy wybierają agencję reklamową
Władze Warszawy prowadzą przetarg, w którym wybierają agencję do obsługi marketingowej miejskiego Biura Rozwoju Gospodarczego oraz do realizacji kampanii promocyjnej stolicy w internecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
WPP tworzy strukturę GroupM Nexus, będzie też działać w Polsce
Holding reklamowy WPP tworzy nową jednostkę w swoich strukturach - GroupM Nexus.
więcej
|
Kaufland odpowiada na ruchy konkurencji własną "tarczą antyinflacyjną"
Sieć Kaufland obniży ceny ponad 1000 produktów o 10 proc. Rabatem będą objęte zarówno artykuły spożywcze, jak i przemysłowe czy drogeryjne. Akcja promocyjna potrwa przez 6 tygodni. Akcja trwa pod hasłem „W Kauflandzie przeciwdziałamy inflacji”.
więcej
|
WPP przenosi rosyjskie aktywa GroupM do lokalnego kierownictwa
Holding reklamowy WPP, do którego należą takie agencje, jak m.in. VMLY&R, Ogilvy, Hill&Knowlton Strategies, Mindshare, Wavemaker podpisał umowę na przeniesienie rosyjskich aktywów GroupM do lokalnego kierownictwa. Agencje grupy będą działać w Rosji pod nowymi markami.
więcej
|
1,165 mln złotych zebrano w 29. edycji ,,Reklamy Dzieciom" TVP
Ponad sześćdziesiąt organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 29. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom" organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2021 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości", wyniósł 1,165 mln złotych. Akcję wsparło trzynastu reklamodawców.
więcej
|
Anna Drozdowska awansowała w Bosch
Anna Drozdowska od maja pełni funkcję regionalnego brand managera marki Bosch na Europę w centrali firmy BSH w Niemczech.
więcej
|
Antonino de Gregorio w zespole marketingu ESL Gaming Polska
Do zespołu ESL Gaming Polska dołączył Antonino de Gregorio, obejmując stanowisko senior marketing managera.
więcej
|
Rosyjski zawodnik Virtus.pro narysował w grze "Z". Zespół wyrzucony z turnieju, gracz z drużyny
Iwan "Pure" Moskalenko, Rosjanin z zespołu esportowego Virtus.pro, w trakcie jednego z turniejów narysował w grze literę "Z" - uznawaną obecnie za symbol wsparcia rosyjskiej agresji w Ukrainie. Cała drużyna została za to wykluczona z rywalizacji. Zawodnika wyrzucono z Virtus.pro.
więcej
|
Browar AB InBev sprzedaje najpopularniejsze ukraińskie piwo
Belgijski gigant browarniczy AB InBev wprowadza na lokalny rynek popularne ukraińskie piwo Chernigiwske.
więcej
|
Spektakularny mural dla marki TOUS w ścisłym centrum Warszawy! W kwietniu 2022 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural hiszpańskiej marki biżuteryjnej Tous, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" ze zdjęciami płonącego człowieka. ,,To pokazuje, co redakcja myśli o czytelnikach"
Bydgoska mutacja „Gazety Wyborczej” (Agora) zamieściła przy tekście o mężczyźnie, który dokonał samospalenia, nieretuszowane fotografie jego płonącego ciała. - Zdjęcia zostały tak dobrane, by nie epatować tragedią - twierdzi Agora. Innego zdania są jednak medioznawcy, których zapytaliśmy o opinię: - Zabrakło wyobraźni, taktu i dziennikarskiego wyrafinowania - ocenia prof. Jerzy Kreft. - Na końcu tego łańcucha zawsze są pieniądze i chęć wygrania z konkurencją - mówi nam prof. Jacek Dąbała.
więcej
|
Wypowiedzi papieża o wojnie mocno szkodzą Kościołowi. ,,Franciszek mógłby dużo wygrać, a dużo przegrywa"
Papież Franciszek w wywiadzie zasugerował, że „szczekanie pod drzwiami Rosji przez NATO” mogło być jednym z powodów wojny w Ukrainie. Jednocześnie wyraził chęć spotkania z Władimirem Putinem, a dopiero później z ofiarami agresji rosyjskiej. Publicyści są przekonani, że te słowa pogorszą wizerunek papieża, zwłaszcza w Europie Środkowo-Wschodniej. - Dla wielu ludzi – również w Afryce czy Azji - bycie antyamerykańskim nie oznacza automatycznie, że jest się prorosyjskim. Antyamerykańskość Franciszka nie musi zakładać jego prorosyjskości - podkreśla Edward Augustyn.
więcej
|
Były doktorant UW oskarża dziennikarza TVN24 o naruszenie dóbr osobistych
Reporter „Czarno na białym”, Kacper Sulowski, został objęty prywatnym aktem oskarżenia przez Marcina Kozaka, którego Sulowski opisał na łamach "Gazety Wyborczej" jako osobę, mająca gwałcić studentki Uniwersytetu Warszawskiego. W efekcie Kozak został wydalony z uczelni. Dziennikarz nie odpowiedział na prośbę Wirtualnemedia.pl o komentarz. Z naszych informacji wynika, że sprawa została już zarejestrowana w warszawskim sądzie.
więcej
|
Stowarzyszenie Fotoreporterów zarzuca PZPN cenzurę. Związek odpowiada
Po finałowym meczu Pucharu Polski piłkarze Lecha Poznań oraz jego prezes zaatakowali fizycznie i słownie fotoreportera, który robił zdjęcia jednego z piłkarzy. Stowarzyszenie Fotoreporterów wydało w sprawie incydentu oświadczenie, w którym domaga się przeprosin poszkodowanego. Rzecznik PZPN podkreśla, że nie będzie odnosił się do oświadczenia, które uznaje za „jednostronne, w wielu miejscach nieprawdziwie”, a sprawa została wyjaśniona z fotoreporterem.
więcej
|
,,Puls Biznesu" dostępny w wersji audio. Gazeta ma już 25 tys. subskrybentów
Z początkiem maja dziennik „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) wprowadził dodatkową funkcjonalność dla subskrybentów, dając im możliwość odsłuchiwania artykułów. Tytuł ma obecnie 25 tys. subskrybentów wydań cyfrowych i drukowanych.
więcej
|
Była żona Johnny'ego Deppa zwolniła cały zespół PR za "złe nagłówki"
Aktorka Amber Heard zwolniła swój zespół ds. public relations z powodu negatywnych publikacji w prasie na jej temat w związku z toczącym się procesem o zniesławienie o wartości 50 milionów dolarów, wniesionym przez byłego męża Johnny'ego Deppa.
więcej
|
Dagmara Leszkowicz zastępczynią naczelnego Polskiej Agencji Prasowej
Dagmara Leszkowicz od maja awansowała na stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego Polskiej Agencji Prasowej.
więcej
|
Vira Baldyniuk kieruje ukraińskim działem Dwutygodnik.com
Od maja dziennikarka i krytyczka Vira Baldyniuk kieruje ukraińskim działem internetowego „Dwutygodnika” (Dwutygodnik.com).
więcej
|
Andrzej Poczobut trafił do więzienia w Mińsku, informację przekazała jego żona
Dziennikarz i współpracownik „Gazety Wyborczej”, Andrzej Poczobut, po niemal 400 dniach w więzieniu w Żodino został przeniesiony do więzienia w Mińsku. O przenosinach poinformowała wczoraj żona Poczobuta, Oksana.
więcej
|
|
|
Roszady w marketingu Polsatu i Interii
Izabela Rochalska i Piotr Łukasik dołączyli do pionu marketingu Telewizji Polsat. Ze stacją po kilku latach pracy pożegnała się Ewa Wojciechowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmienił się też dyrektor marketingu Interia.pl.
więcej
|
Elon Musk nie wyklucza płatności na Twitterze
Elon Musk, nowy właściciel Twittera, zapowiedział, że medium społecznościowe będzie „zawsze darmowe dla zwykłych użytkowników”, ale nie wykluczył „niewielkiego kosztu” dla użytkowników komercyjnych czy rządowych.
więcej
|
Google walczy ze szkodliwymi reklamami, przez rok usunął 3,4 mld
Google w 2021 roku usunął ponad 3,4 miliarda reklam, które naruszały zasady, a zasięg ponad 5,7 miliarda nieodpowiednich reklam został ograniczony - podał koncern w najnowszym raporcie Ads Safety Report. Dodatkowo od początku wojny w Ukrainie Google zablokował ponad 8 milionów reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji, z platform firmy zostały także usunięte reklamy pochodzące od 60 finansowanych przez Rosję portali medialnych.
więcej
|
Koniec YouTube Go
Google zapowiedział, że prowadzona od 2016 aplikacja mobilna YouTube Go przestanie działać od początku sierpnia 2022 roku. Powodem decyzji jest fakt, że platforma przeznaczona do mniej wydajnych sieci i smartfonów przestała być potrzebna w miarę rozwoju głównej aplikacji YouTube’a.
więcej
|
Trzecia część "365 dni" już gotowa. Kiedy premiera na Netfliksie?
Film erotyczny "Kolejne 365 dni", ekranizacja trzeciej części bestellerowej trylogii Blanki Winiarskiej, jeszcze w tym roku trafi do oferty platformy Netflix. Produkcja jest już gotowa - została nakręcona wraz z drugą częścią trylogii.
więcej
|
Ruch Narodowy, Agrounia i Platforma Obywatelska najlepiej spośród ruchów politycznych radzą sobie na Facebooku
Ruch Narodowy, Agrounia i Platforma Obywatelska - to pierwsza trójka najpopularniejszych ugrupowań politycznych na Facebooku w pierwszym kwartale tego roku - wynika z raportu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Marcin Rola: wRealu24 zablokowane za opisywanie ,,afery respiratorowej", będziemy domagać się zadośćuczynienia
- Z nieoficjalnych źródeł otrzymałem informację, że zbanowali nas za zajmowanie się „aferą respiratorową” - stwierdził Marcin Rola, redaktor naczelny telewizji internetowej wRealu24, której dwie domeny internetowe zablokowano po wybuchu wojny w Ukrainie. - Będziemy domagać się zadośćuczynienia, bo to są jednak duże pieniądze - blisko dwa miesiące nasze strony są bezprawnie blokowane - zapowiedział Rola.
więcej
|
Bez lockdownu właściciel Reserved i House z małym wzrostem w e-commerce
Według wstępnych danych od lutego do kwietnia br. przychody koncernu odzieżowego LPP, właściciela marek Reserved, House, Cropp, Sinsay i Mohito, zwiększyły się rok do roku o 45 proc. do 3,415 mld zł, a zysk operacyjny - z 87 do 205 mln zł.
więcej
|
Rosyjski zawodnik Virtus.pro narysował w grze "Z". Zespół wyrzucony z turnieju, gracz z drużyny
Iwan "Pure" Moskalenko, Rosjanin z zespołu esportowego Virtus.pro, w trakcie jednego z turniejów narysował w grze literę "Z" - uznawaną obecnie za symbol wsparcia rosyjskiej agresji w Ukrainie. Cała drużyna została za to wykluczona z rywalizacji. Zawodnika wyrzucono z Virtus.pro.
więcej
|
Wirtualna Polska inwestuje w rozwój branży gastronomicznej. 20 milionów zł dla Restaumatic Medialny gigant inwestuje w rozwój polskiej marki IT, dostarczającej narzędzia do zarządzania restauracją i obsługi zamówień online. To dobra wiadomość, która powinna ucieszyć zwłaszcza restauratorów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wypowiedzi papieża o wojnie mocno szkodzą Kościołowi. ,,Franciszek mógłby dużo wygrać, a dużo przegrywa"
Papież Franciszek w wywiadzie zasugerował, że „szczekanie pod drzwiami Rosji przez NATO” mogło być jednym z powodów wojny w Ukrainie. Jednocześnie wyraził chęć spotkania z Władimirem Putinem, a dopiero później z ofiarami agresji rosyjskiej. Publicyści są przekonani, że te słowa pogorszą wizerunek papieża, zwłaszcza w Europie Środkowo-Wschodniej. - Dla wielu ludzi – również w Afryce czy Azji - bycie antyamerykańskim nie oznacza automatycznie, że jest się prorosyjskim. Antyamerykańskość Franciszka nie musi zakładać jego prorosyjskości - podkreśla Edward Augustyn.
więcej
|
Była żona Johnny'ego Deppa zwolniła cały zespół PR za "złe nagłówki"
Aktorka Amber Heard zwolniła swój zespół ds. public relations z powodu negatywnych publikacji w prasie na jej temat w związku z toczącym się procesem o zniesławienie o wartości 50 milionów dolarów, wniesionym przez byłego męża Johnny'ego Deppa.
więcej
|
Ruch Narodowy, Agrounia i Platforma Obywatelska najlepiej spośród ruchów politycznych radzą sobie na Facebooku
Ruch Narodowy, Agrounia i Platforma Obywatelska - to pierwsza trójka najpopularniejszych ugrupowań politycznych na Facebooku w pierwszym kwartale tego roku - wynika z raportu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Jarosław Kulczycki rzecznikiem prasowym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Nowym rzecznikiem prasowym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego został Jarosław Kulczycki, były wieloletni dziennikarz telewizyjny i prezenter.
więcej
|
EDP Energia Polska klientem Hill+Knowlton Strategies
Do grona klientów Hill+Knowlton Strategies dołączyła EDP Energia Polska.
więcej
|
Helena Krajewska rzeczniczką prasową Polskiej Akcji Humanitarnej
Od maja rzecznikiem prasowym Polskiej Akcji Humanitarnej została Helena Krajewska, dotychczasowa specjalistka ds. współpracy z mediami w PAH. Krajewska zastąpiła na stanowisku Rafała Grzelewskiego, który pełnił funkcję rzecznika od 2018 r.
więcej
|
Paulina Trzaskowska w zespole komunikacji Coca-Cola Poland Services
Paulina Trzaskowska objęła stanowisko communications manager w Coca-Cola Poland Services, dołączając tym samym do działu komunikacji marki obejmującego Polskę i kraje bałtyckie.
więcej
|
Aleksandra Kalinowska: z PKO BP do Legii Warszawa
Do działu komunikacji, mediów i promocji Legii Warszawa dołączyła Aleksandra Kalinowska. Poprzednio pracowała w PKO Banku Polskim, a wcześniej w Agencji Rozwoju Przemysłu.
więcej
|
|
|