|
|
|
|
|
|
|
Skargi do KRRiT na relacje z wojny w polskich telewizjach
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły skargi od widzów niezadowolonych ze sposobu przedstawiania inwazji Rosji na Ukrainę w polskich programach informacyjnych. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że chodzi o emitowanie zbyt brutalnych zdjęć, ale także relację na żywo, które mogła ułatwić zadanie agresorowi.
więcej
|
Bez kilkunastu stacji TVP na platformach cyfrowych. ,,Duża szkoda dla odbiorców"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zmusi platform satelitarnych Polsat Box, Canal+ i Orange do oferowania wszystkich 16 wersji kanału TVP3. Telewizja Polska w stanowisku przesłanym Wirtualnemedia.pl informuje o „rażącym wypaczeniu” zasady „must carry, must offer”.
więcej
|
Trwają zdjęcia do ,,Szadzi 3", Popławska i Żurek w obsadzie. Premiera w tym roku w Player.pl
Rozpoczęły się zdjęcia do trzeciego sezonu produkcji Player Original „Szadź”, w rolę główną ponownie wcieli się Maciej Stuhr, a do obsady dołączyli m.in. Magdalena Popławska, Jowita Budnik, Piotr Trojan i Lesław Żurek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że premiera produkcji w Player.pl odbędzie się jeszcze w tym roku.
więcej
|
Program ,,Wielka ucieczka" w Czwórce. Kasprzyk, Pavlović, Wiśniewscy i Miller wśród uczestników
Od 8 maja w niedzielnym prime-time Czwórka będzie emitować nowy program „Wielka ucieczka”, w którym w roli uciekinierów wystąpią m.in.: Ewa Kasprzyk, Iwona Pavlović, Paulina Sykut-Jeżyna, Fabienne i Michał Wiśniewscy. Show produkuje Rochstar, zdjęcia już trwają.
więcej
|
Dekodery Canal+ i Polsat Box wycofane ze sprzedaży przez DVB-T2/HEVC
Wszystkie popularne sieci sklepów ze sprzętem audiowizualnym wycofały z oferty dekoder Canal+ Box 4K. W większości placówek nie można tez już nabyć dekodera Polsat Evobox Stream. Rzecznik prasowy Canal+ zdradza Wirtualnemedia.pl, że ma to związek z nowymi przepisami.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w marcu spadł o 3 proc. Polsat na czele wpływów, TVN24 w dół o 45 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 2,79 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Ferrero - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ukraińska KRRiT chce usunięcia rosyjskich TV z francuskiego satelity
Rosyjskie platformy cyfrowe Trikolor i NTV+ są nadawane z transponderów satelity Eutelsat 36E. Petycję w sprawie usunięcia kanałów agresora z pojemności satelitarnej należącej do francuskiej firmy poparli wszyscy członkowie ukraińskiego odpowiednika Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Pierwsza transmisja meczu w jakości 8K w BT Sport
Brytyjski kanał sportowy BT Sport z powodzeniem dostarczył pierwszą w Wielkiej Brytanii transmisję na żywo meczu w jakości 8K. Do spotkania Saracens - Bristol Bears w ramach rozgrywek Premiership Rugby doszło 26 marca.
więcej
|
Polsat Sport będzie pokazywał brazylijską ligę piłkarską
Stacje z grupy Polsat Sport będą transmitować rozgrywki brazylijskiej ligi piłkarskiej Campeonato Brasileiro Serie A. Pierwsze mecze będzie można obejrzeć w najbliższy weekend.
więcej
|
36 stacji za darmo w promocji Polsat Box, dla subskrybentów Polsat Box Go dodatkowe seriale
Platforma Polsat Box zaczyna promocję, w ramach której do 8 maja klienci wszystkich usług telewizyjnych będą mieć bez dodatkowych opłat dostęp do 36 kanałów. Natomiast subskrybenci pakietu Premium na platformie Polsat Box Go zyskają dostęp do wybranych sezonów dodatkowych seriali.
więcej
|
Zarząd ATM Grupy proponuje 16,9 mln zł dywidendy
Zarząd ATM Grupy, produkującej głównie seriale, programy tv, filmy i transmisje sportowe, chce, żeby firma w br. wypłaciła akcjonariuszom 16,86 mln zł dywidendy, po 20 groszy na akcję.
więcej
|
Transmisje meczów Serie A w Rosji nie będą wstrzymane
Działacze Serie A nie planują obecnie zaprzestania transmisji na żywo swoich meczów w Rosji, w odpowiedzi na zbrojną inwazję na Ukrainę. Będą jednak nadal monitorować sytuację - przekazał szef najwyższej ligi piłkarskiej we Włoszech Lorenzo Casini.
więcej
|
,,Odwilż" w HBO MAX z Wajdą i Lindą, w Empik Go z Mazur i Myszką 1 kwietnia, równocześnie z premierą pierwszego polskiego serialu HBO MAX, w aplikacji Empik Go wystartował podcast „Odwilż”, który przybliży działania osób pracujących przy sprawach kryminalnych. Narratorami zostali Justyna Mazur i Marcin Myszka. To pierwsza tak duża współpraca platform subskrypcyjnych w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kto słucha Radia Nowy Świat? Rozgłośnia dokładnie to zbadała
Jest mężczyzną z wyższym wykształceniem, zanim został patronem, najczęściej słuchał od lat Trójki. Teraz słucha internetowej rozgłośni najczęściej w domu, najczęściej - przez mobilną aplikację. Takie wnioski płyną z ankiety, jaką Radio Nowy Świat przeprowadziło wśród swoich zdeklarowanych słuchaczy. - To radio jest odpowiedzią na potrzebę otrzymywania treści zaangażowanych i wyrazistych, kształtujących opinie formatów - uważa medioznawca dr Krzysztof Grzegorzewski.
więcej
|
|
Polskie Radio tłumaczy zmianę planów w sprawie nowej stacji w DAB+
W styczniu 2023 roku w ramach multipleksu DAB+ miało zadebiutować Polskie Radio Literatura. Zamiast niego pojawi się Polskie Radio Hit. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawicielka nadawcy publicznego tłumaczy, że z treści dotyczących literatury łatwiej korzystać w internecie.
więcej
|
|
Krajowy Instytut Mediów o nowym badaniu słuchalności radia: odchodzimy od podejścia, w którym liczy się siła marki
Odchodzimy od podejścia "brand equity", kiedy kwestią kluczową jest siła marki, koncentrujemy się na tych wszystkich kwestiach, które opisują fenomen słuchalności - powiedziała Aneta Tyborowska z Krajowego Instytutu Mediów, opisując badania prowadzone przez tę instytucję.
więcej
|
|
Duża awaria w Radomiu. W środę zamiast Radia Rekord na 106,2 FM słychać było... Radio Warszawa
W środę, 6 kwietnia przez 10 godzin nie było słychać Radia Rekord w Radomiu. Stacja nadawała swój program jedynie w internecie. - W ciągu kilku najbliższych dni nadal będą prowadzone prace naprawcze. W pewnych miejscach, głównie pod Radomiem, nasze radio może być słabiej słyszalne - mówi nam Krzysztof Domagała, dyrektor wykonawczy Rekord Grupy Mediowej, do której należy rozgłośnia.
więcej
|
|
Katolickie Radio Marija w Kijowie nadaje bez przerwy mimo wojny
Jedyne katolickie Radio Marija w Kijowie cały czas nadaje mimo wojny - nie było ani jednego dnia przerwy. "Czasami musimy nocować w rozgłośni, bo nadajemy całą dobę, a jest godzina policyjna" - opowiada PAP siostra Lucyna Grząśko, jedna z osób prowadzących radio.
więcej
|
|
Ruszyło internetowe radio Z Wami FM dla mniejszości ukraińskiej w Polsce
- Radio zastępuje nam wygadanych kolegów, których nie ma obok. Wypełnia smutną ciszę po opuszczeniu domów i miast, w których trwa wojna. Radio poprzez głośniki daje nam wsparcie i moc - mówi Alina Makarchuk, jedna z dziennikarek tworzących Z Wami FM, nowe radio internetowe dla Ukraińców mieszkających w Polsce.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Częstochowie. Radio ZET i RMF MAXXX uzupełniają podium
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Na etykietach w Leroy Merlin informacje o ludobójstwie w Ukrainie. To viralowa akcja artysty
Na wielu produktach w sklepach Leroy Merlin w całym kraju od środy pojawiają się „zastępcze” etykiety, informujące, że zakupy w sieci finansują ludobójstwo. To wiralowa akcja artysty, Bartłomieja Kiełbowicza, który wymyślił i udostępnił w sieci kilka wzorów takich etykiet. – To była potrzeba serca i chwili, akcja tak chwyciła, że zablokowało mi stronę, z której można ściągać etykiety - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Sieć nie odpowiedziała na nasza prośbę o komentarz.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w marcu spadł o 3 proc. Polsat na czele wpływów, TVN24 w dół o 45 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 2,79 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Ferrero - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adam Samsel dyrektorem strategicznym Havas Warsaw
Adam Samsel został nowym dyrektorem strategicznym w agencji reklamowej Havas Warsaw. Ostatnio pracował na podobnym stanowisku w agencji K2 Create (Grupa K2).
więcej
|
Żaneta Szysz na czele działu business development Mindshare Polska
Żaneta Szysz objęła stanowisko head of business development w agencji mediowej Mindshare Polska, należącej do GroupM (WPP).
więcej
|
Historia młodego geja i jego coming out w nowej reklamie Oreo "The Note"
Marka ciastek Oreo (Mondelez) rozpoczęła kampanię, w ramach której emituje spot "The Note". Opowiada w nim historię młodego chłopaka, który decyduje się na coming out i ujawnienie rodzicom, że jest gejem.
więcej
|
Małgorzata Sokolik w zespole marketingu Zalando
Małgorzata Sokolik dołączyła do platformy e-commerce Zalando jako marketing team lead for Poland.
więcej
|
Chanel nie sprzedaje swoich produktów Rosjanom na całym świecie
Marka modowa Chanel w swoich butikach na całym świecie odmawia sprzedaży swoich produktów Rosjanom. Personel sklepów ma sprawdzać tożsamość klientów i klientek i odmawiać sprzedaży tym, którzy chcą zabrać je do Rosji.
więcej
|
Beata Podleśna-Gumkowska: z Allegro do InPost Fresh
Beata Podleśna-Gumkowska objęła stanowisko dyrektorki komercyjnej InPost Fresh.
więcej
|
Digitree Group: przychody 24 proc. w górę, 3,8 mln zł zysku EBITDA
Według szacunkowych danych w ub.r. Digitree Group osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 23,6 proc. do 67,49 mln zł, zysku EBITDA z 3,17 do 3,82 mln zł i wyniku EBITDA z 1,38 mln zł straty do 308 tys. zł zysku.
więcej
|
,,reZigiusz" i Aleksandra Mirosław reklamują bukmachera STS
Bukmacher STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Nowymi ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.
więcej
|
Nest Bank ma nową identyfikację wizualną
Od 6 kwietnia klienci Nest Banku mogą korzystać z nowej strony internetowej oraz odświeżonej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zmieniło się nie tylko logo banku, ale także kolorystyka i wygląd kanałów komunikacji z klientem. Wkrótce bank udostępni możliwość założenia konta osobistego i firmowego w aplikacji mobilnej za pomocą selfie.
więcej
|
Michał Barwiński dyrektorem biura reklamy Digital Contact
Michał Barwiński objął stanowisko dyrektora w internetowej sieci reklamowej Digital Contact (Argonauts Media Group).
więcej
|
Grupa Żywiec rusza z nową strategią reklamową marki Warka
Grupa Żywiec rozpoczęła nową kampanię reklamową marki piwa Warka. Powstała ona w ramach platformy "Planeta Warka" w oparciu o nową strategię reklamową i linię kreatywną.
więcej
|
Dr.Max Drogeria wśród klientów Opus B
Do grona klientów agencji Opus B dołączyła nowa internetowa drogeria DR.Max Drogeria.
więcej
|
Ewa Bilan-Stoch twarzą kampanii Fox Dekorator
Twórczyni marki odzieżowej Kamiland i pomysłodawczyni galerii trofeów Kamila Stocha o tej samej nazwie, fotografka i menadżerka sportowa Ewa Bilan-Stoch rozpoczyna współpracę z marką Fox Dekorator. W jej ramach do sprzedaży trafi paleta kolorów „Moja Natura”.
więcej
|
Dane o wydatkach reklamowych w badaniu gemiusAdReal
Z początkiem kwietnia cross-mediowe badanie gemiusAdReal wzbogacone zostało o nową funkcjonalność. Jako pierwsze badanie w Polsce dostarczać będzie użytkownikom informacje o poziomie wydatków reklamowych, z uwzględnieniem typów i formatów reklam, na podstawie danych pochodzących z jednoźródłowego panelu badawczego.
więcej
|
T-Mobile reklamuje się na Twitchu
T-Mobile startuje z dwiema kampaniami reklamowymi oferty „Internet bez ograniczeń” na Twitchu. W pierwszej z nich operator wykorzysta autorski format reklamowy agencji VMLY&R, oparty na sztucznej inteligencji, i pozwalający uruchomić reklamę w momencie rozpoznania kluczowego wydarzenia w grze. W drugiej, dzięki współpracy z inSTREAMLY, informacje o ofercie T-Mobile pojawiają się w trakcie streamów gier takich, jak League of Legends czy Fortnite.
więcej
|
JBB Bałdyga ,,Smakuje w całej Polsce"
Producent wyrobów mięsnych JBB Bałdyga, startuje z ogólnopolską kampanią marketingową „Smakuje w całej Polsce”. Potrwa przez najbliższe miesiące, obejmując okres Świąt Wielkanocnych oraz sezon grillowy.
więcej
|
,,Odwilż" w HBO MAX z Wajdą i Lindą, w Empik Go z Mazur i Myszką 1 kwietnia, równocześnie z premierą pierwszego polskiego serialu HBO MAX, w aplikacji Empik Go wystartował podcast „Odwilż”, który przybliży działania osób pracujących przy sprawach kryminalnych. Narratorami zostali Justyna Mazur i Marcin Myszka. To pierwsza tak duża współpraca platform subskrypcyjnych w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Facebook przywrócił fanpage nawołujący do bojkotu Leroy Merlin
Po ponad dobie Facebook odblokował fanpage "Ogólnopolskiego Bojkotu Leroy Merlin". Strona została zablokowana z powodu zgłoszenia od polskiego oddziału francuskiego koncernu.
więcej
|
Google Maps blokują możliwość wystawiania opinii sklepom Leroy Merlin w Polsce
"Oceń i opisz" - ta funkcja w aplikacji Google Maps jest wyłączona przy większości sklepów francuskiej sieci Leroy Merlin w Polsce. Oznacza to, że użytkownicy nie mogą już wstawiać komentarzy krytykujących markę za to, że po inwazji Putina na Ukrainę ta nie wycofała się z rosyjskiego rynku.
więcej
|
OLX podwyższa ceny za ogłoszenia z noclegami, kwaterami i usługami dla firm
Od 21 kwietnia na platformie OLX będą obowiązywały wyższe ceny za publikację ogłoszeń w kilku kategoriach, m.in. z noclegami, kwaterami, usługami wypożyczania i wyposażeniem firm. Z drugiej strony platforma pozwoli zamieszczać użytkownikowi po jednej darmowej ofercie dotyczącej wynajmu biur i hal.
więcej
|
Rosjanie chcą prawdy o Ukrainie. Omijają blokady stron internetowych
W ostatnich tygodniach w Rosji gwałtownie rośnie wykorzystanie narzędzi pozwalających na omijanie blokad zagranicznych stron internetowych - wynika z danych firmy Cloudflare. W ten sposób Rosjanie chcą uzyskać dostęp do rzetelnych informacji z zachodnich mediów na temat agresji Putina i poznać prawdę o konflikcie.
więcej
|
Tomasz Rożek otwiera na YouTube kanał edukacyjny po ukraińsku
Tomasz Rożek i kierowana przez niego Fundacja Nauka. To Lubię uruchomili na YouTube kanał edukacyjno-popularnonaukowy dla dzieci ze społeczności ukraińskiej pod nazwą ????. ??????. ???. Kanał ma pomóc odnaleźć się uczniom z Ukrainy w polskim środowisku oraz ma dostarczać wartościowe treści popularnonaukowe w języku ukraińskim.
więcej
|
Twitter będzie testował edycję wpisów. Opcja dostępna w ciągu kilku miesięcy
Twitter zapowiedział oficjalnie, że rozpocznie testy funkcji pozwalającej na edytowanie opublikowanych już treści. Wcześniej Elon Musk, obecnie członek zarządu Twittera pytał użytkowników, czy chcą przycisku edycji, i uzyskał zdecydowane wsparcie. W pierwszej kolejności w próbach wezmą udział subskrybenci platformy Twitter Blue.
więcej
|
LinkedIn stawia na własne treści. Będzie miał na świecie dwustu dziennikarzy
Serwis LinkedIn planuje zatrudnienie nowych dziennikarzy, którzy będą przygotowywać dla platformy oryginalne treści. W ten sposób chce przyciągnąć do siebie nowych użytkowników i oferować im materiały na wysokim poziomie. W niedługim czasie na potrzeby serwisu ma pracować dwustu dziennikarzy na całym świecie.
więcej
|
Mapy Google z danymi o opłatach drogowych, dokładniejszą nawigacją i lepszą obsługą Apple Watcha
W aplikacji Mapy Google zapowiedziano nowe funkcje, przydatne głównie dla kierowców. Na platformie zaczną się pojawiać informacje na temat wysokość opłat drogowych, a także dane o skrzyżowaniach ze światłami i dodatkowych warunkach na trasie. Poza tym Mapy zaoferują ułatwienia w korzystaniu z platformy przez użytkowników smartwatchy Apple Watch.
więcej
|
Answear przez wojnę w Ukrainie z mniejszą dynamiką sprzedaży
Według wstępnych danych w pierwszym kwartale br. przychody ze sprzedaży odzieżowej platformy e-comemrce Answear według sprawozdawczości MSSF wzrosły o 42 proc. rdr, do 175 mln zł. Po wybuchu wojny firma wstrzymała działalność w Ukrainie, która w ub.r. stanowiła 17 proc. sprzedaży Answear.
więcej
|
Allegro dostępne w języku ukraińskim
Allegro uruchomiło swoją wersję w języku ukraińskim, z najważniejszymi funkcjonalnościami dla kupujących. Tytuły ofert w tej wersji są tłumaczone na ukraiński automatycznie.
więcej
|
Robert Lewandowski, Wersow i Friz najpopularniejszymi influencerami
Piłkarz Robert Lewandowski i członkowie Ekipy - Karol "Friz" Wiśniewski i Wronika "Wersow" Sowa tworzą czołówkę rankingu najpopularniejszych influencerów w Polsce, stworzonego przez See Bloggers wraz z Influ Tool.
więcej
|
65 proc. Polaków przed e-zakupami sprawdza opinie o sklepie, 58 proc. porównuje ceny
65 proc. Polaków przed e-zakupami sprawdza opinie o sklepie, 58 proc. porównuje ceny wybranego produktu - wynika z badania "Bezpieczni na e-zakupach 2022". Ponadto 41 proc. respondentów sprawdza warunki zwrotu i reklamacji.
więcej
|
Branża jutra, w której ciężko o nudę Historia esportu sięga lat 70. ubiegłego wieku, kiedy zagadnienie to nie posiadało jeszcze własnego określenia, a dzisiejszy stan rzeczy nie mógł się przyśnić nawet największym entuzjastom. Wg badań Newzoo zainteresowanie sportem elektronicznym do 2024 roku ma przełożyć się na 218,7 miliarda dolarów wartości rynku globalnie, co stanowi wzrost o 8,7% rok do roku (od 2019 do 2024 roku). Jeżeli miałby się więc znaleźć wspólny mianownik dla całej branży, byłaby to dynamika. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska w strefie euro? Społeczeństwo podzielone
Nieco ponad połowa Polaków twierdzi, że w obecnej sytuacji związanej z wojną w Ukrainie czułaby się bezpieczniej, gdyby Polska była w strefie euro. Więcej, bo ok. 2/3, obawia się spadku wartości polskiej waluty, zaś co dziesiąty przyznaje, że od momentu wybuchu wojny kupił obcą walutę, głównie po to, aby ochronić swoje oszczędności – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|