|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat z 4,4 mld zł zysku w 2021 roku. Ma 6,1 mln abonentów
W czwartym kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 0,5 proc. do 3,265 mld zł i zysku netto z 333,7 do 326,7 mln zł. W całym roku dzięki sprzedaży Polkomtel Infrastruktury osiągnęła rekordowe 4,414 mld zł zysku netto. Na koniec ub.r. firma miała 6,12 mln klientów abonamentowych, płacili średnio ok. 5 proc. więcej niż przed rokiem.
więcej
|
Miesiąc z wojną w Ukrainie. Stacje radiowe i telewizyjne nadal mają zmienione ramówki
Dokładnie mija miesiąc od pierwszych ataków rosyjskich wojsk na ukraińskie miasta. Od pierwszego dnia wojny stacje radiowe i telewizyjne w Polsce złamały swoje ramówki, by na bieżąco informować swoich odbiorców o wydarzeniach za naszą wschodnią granicą. Dziś nadal wiele elementów programu jest dostosowanych do aktualnych wydarzeń w Ukrainie. Zapytaliśmy największych nadawców o to, jak miesiąc po rozpoczęciu wojny wyglądają ramówki ich najważniejszych stacji.
więcej
|
Wojewódzki dobrze skalkulował ryzyko, uczestnik ,,Warsaw Shore" przekroczył granice. ,,Będzie się to za nim ciągnęło"
Czemu miały służyć: inscenizowana śmierć Dominika Raczkowskiego z „Warsaw Shore” i film z rzekomo wychodząca z programu Kuby Wojewódzkiego Karoliną Korwin-Piotrowską - z grubsza wiadomo. Jeden i drugi przypadek obliczony była rozgłos, przy czym Wojewódzkiemu chodziło bardziej o podniesienie oglądalności. Tylko czy przyniosło to zakładany efekty? - W przypadku Wojewódzkiego – tak, w przypadku drugim mówimy o przekroczeniu pewnych granic - uważa specjalista od wizerunku, Sergiusz Trzeciak.
więcej
|
Media Cyfrowego Polsatu: wpływy 5 proc. w górę, niższy zysk
W czwartym kwartale ub.r. przychody segmentu mediowego grupy Cyfrowy Polsat, obejmującego głównie Telewizję Polsat, Eleven Sports i Interię, zwiększyły się o 5 proc. do 687 mln zł. Wpływy z reklam i sponsoringu telewizyjnego wzrosły o 1,6 proc. do 402 mln zł.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz 27" zyskał 220 tys. widzów
Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,98 mln widzów, o 220 tys. osób więcej niż serial gromadził przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kolejna wersja TVP3 w jakości HD od maja
Od 1 maja br. kanał TVP3 Poznań będzie nadawany w jakości HD. Emisja w wysokiej rozdzielczości stanie się możliwa m.in. dzięki zmianie standardu naziemnej telewizji cyfrowej. TVP3 Poznań HD wystartuje w 65 rocznicę rozpoczęcia nadawania audycji na antenie stacji.
więcej
|
TV Puls i Puls 2 w jakości HD na DVB-T2
Należące do Telewizji Puls kanały TV Puls i Puls 2 będą nadawać w jakości HD na nowym systemie kodowania telewizji naziemnej (DVB-T2).
więcej
|
Wielki sport może wrócić na główną antenę TVN. Transmisja w maju?
Choć forma skoczków i co za tym idzie oglądalność Pucharu Świata w skokach narciarskich była poniżej oczekiwań, to TVN Grupa Discovery nie zamierza zrezygnować z pokazywania wielkiego sportu. Już w maju może transmitować na głównej antenie żużlowe Grand Prix w Warszawie.
więcej
|
MTV odcina się od byłego uczestnika ,,Warsaw Shore". ,,Naganne"
Znany z programu MTV Dominik Raczkowski poinformował, że upozorował na Instagramie swoją śmierć w wypadku samochodowym. Fake newsa przekazał dalej oficjalny profil „Warsaw Shore”, a potem inne media. Teraz Paramount Global, do którego należy MTV odcina się od 24-latka.
więcej
|
nSport+ 4 kwietnia zmieni się na Canal+ Sport 5
Od 4 kwietnia nSport+ zacznie nadawać pod nową nazwą - Canal+ Sport 5. Krajowa Radia Radiofonii i Telewizji dwa tygodnie temu pozytywnie rozpatrzyła wniosek o zmianę nazwy kanału.
więcej
|
Canal+ z darmowymi treściami dla uchodźców
W serwisie streamingowym Canal+ online pojawił się katalog z serialami animowanymi dla ukraińskich dzieci. Są dostępne bez rejestracji i co za tym idzie opłat. Aby obejrzeć te same propozycje w języku polskim trzeba założyć konto i opłacić subskrypcję.
więcej
|
Kuba Wojewódzki miał paść ofiarą molestowania w TVP. ,,To był szef, fisza na Woronicza"
Kuba Wojewódzki miał być molestowany w Telewizji Polskiej, gdy dostał propozycję pracy w „Teleexpressie”. Wyznał to we wtorek, podczas swojego show. Molestującym miał być ówczesny szef programu, który następnie „był dyrektorem, wielką fiszą na Woronicza”. Nazwisko ani bliższe konkrety nie padły - podobnie jak podczas rozmowy na początku roku w Newonce Radio, gdzie showman po raz pierwszy wspomniał o tym przypadku.
więcej
|
Canal+ pokaże w br. kolejne sezony ,,The Office PL" i ,,Kruka"
W br. w Canal+ pojawią się druga odsłona serialu komediowego „The Office PL” (m.in. z Vanessą Aleksander i Piotrem Polakiem w obsadzie) i trzeci sezon serialu kryminalnego „Kruk” (z Michałem Żurawskim w roli głównej).
więcej
|
HBO Max potwierdza: będzie drugi sezon serialu "And Just Like That..."
Platforma streamingowa HBO Max oficjalnie poinformowała, że powstanie kontynuacja sequela "Seksu w wielkim mieście". W drugim sezonie "And Just Like That..." w rolach głównych nadal występować będą Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis, które znów wcielą się w postacie Carrie, Mirandy i Charlotte.
więcej
|
1,62 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo" w wiosennej ramówce
Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time szesnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,62 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż miał początek czternastej edycji pokazany przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
NBCUniversal z nowym partnerami pomiarowymi. Alternatywa dla Nielsena
Koncern NBCUniversal poinformował o zawarciu umów z kilkoma firmami zajmującymi się pomiarami oglądalności. Na liście są między innymi iSpot, Comscore i Conviva. Nowi partnerzy mają stanowić alternatywę dla oferty Nielsena, z którym NBCU nie zrywa na razie współpracy.
więcej
|
TVP i Polsat Sport Premium 24 i 29 marca pokażą mecze reprezentacji Polski
24 i 29 marca odbędą się mecze reprezentacji Polski. W pierwszym pojedynku nasza drużyna zmierzy się towarzysko ze Szkocją, a w drugim - ze Szwecją lub Czechami o awans do MŚ w Katarze. Spotkania na żywo pokażą TVP1, TVP Sport oraz Polsat Sport Premium 1.
więcej
|
1,56 mln widzów ,,Kabaretu na żywo" w Polsacie
Wiosenne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,56 mln widzów, o 380 tys. osób mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szefową Komitetu Sterującego Konkursu Eurowizji dla dzieci została Marta Piekarska z TVP
Marta Piekarska z Telewizji Polskiej została wybrana nową przewodniczącą Komitetu Sterującego Konkursu Eurowizji dla dzieci (JESC Steering Group). Działa on w ramach Europejskiej Unii Nadawców (EBU).
więcej
|
Cały dochód z biletów Polsat Boxing Promotions 6 wspomoże ukraińskie dzieci
W sobotę, 26 marca w Będzin Arenie odbędzie się szósta gala organizacji Polsat Boxing Promotions. Fani zobaczą siedem walk zawodowych oraz występ muzyczny Smolastego. W serwisie Biletyna.pl trwa sprzedaż biletów na to wydarzenie, a cały dochód zostanie przekazany na pomoc dzieciom z Ukrainy.
więcej
|
Nowy serial ,,Chucky" od 6 kwietnia w Sci-Fi
Od 6 kwietnia Sci-Fi będzie emitować nowy serial „Chucky”.
więcej
|
Konfederacja chce odrzucenia projektu dopłat do zakupu telewizora. "620 mln zł to rozdawnictwo"
Wniosek o odrzucenie projektu, który przewiduje m.in. 250 zł dofinansowania do zakupu telewizora w zw. ze zmianą standardu nadawania telewizji złożyła w środę Konfederacja. Uzasadniano, że jest to "rozdawnictwo" 620 mln zł, gdy są ważniejsze potrzeby, jak obronność.
więcej
|
Konferencja ScreenLovers już w kwietniu. O wideo i reklamie porozmawiają fachowcy z Polski i ze świata ScreenLovers wraca po pandemicznej przerwie z VideoWars by ScreenLovers, konferencją o wideo, telewizji i reklamie. 12 kwietnia w Warszawie spotkają się eksperci współtworzący szeroko pojęty rynek multiscreen - m.in. z firm The Wit, YouTube, TikTok, LEGO, Mondelez, Polsat Media, GroupM, Wedel, Gemius, Nielsen, Adform czy OMDIA. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miesiąc z wojną w Ukrainie. Stacje radiowe i telewizyjne nadal mają zmienione ramówki
Dokładnie mija miesiąc od pierwszych ataków rosyjskich wojsk na ukraińskie miasta. Od pierwszego dnia wojny stacje radiowe i telewizyjne w Polsce złamały swoje ramówki, by na bieżąco informować swoich odbiorców o wydarzeniach za naszą wschodnią granicą. Dziś nadal wiele elementów programu jest dostosowanych do aktualnych wydarzeń w Ukrainie. Zapytaliśmy największych nadawców o to, jak miesiąc po rozpoczęciu wojny wyglądają ramówki ich najważniejszych stacji.
więcej
|
|
Rada Programowa pochwaliła Polskie Radio. Marek Suski: Jednogłośnie
Podczas ostatniego posiedzenia Rada Programowa Polskiego Radia przyjęła uchwałę, w której wyraża uznanie dla działań nadawcy publicznego podjętych po inwazji Rosji na Ukrainę. Do niedawna przewodniczący tego gremium Marek Suski mocno krytykował prezes Agnieszkę Kamińską.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat z wiosenną ramówką. Startuje lista przebojów ,,Tip-Top"
Ksenia Maćczak-Szumska jako prowadząca poniedziałkowe popołudniowe pasmo, nowa godzina audycji Jacka Nizinkiewicza, ale przede wszystkim sobotnia lista przebojów „Tip-Top Lista”, prowadzona przez Michała Poryckiego. To niektóre tylko z nowości, jakie zagoszczą jeszcze w marcu na antenie Radia Nowy Świat.
więcej
|
|
RMF FM w lutym liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów. Wysoko Wirtualnemedia.pl
W lutowym rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów Instytutu Monitorowania Mediów liderem jest kolejny miesiąc RMF FM. Na podium niezmiennie plasują się Onet i Wirtualna Polska. W rankingu mediów internetowych w czołówce utrzymują się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
36 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej, Radio ZET awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Nowe logo adidasa. "Wpisuje się w rynkowe trendy"
Piłkarze niektórych krajów, którzy wystąpią na mundialu w Katarze mają mieć stroje adidasa z nowym logo marki. Firma ma usunąć z niego słowo "adidas", pozostawiając jedynie trzy charakterystyczne paski. - Dopuszczenie takiego zastosowania sygnetu nie wydaje mi się kontrowersyjnym zabiegiem. Jest raczej świadectwem siły marki, której trzy pasy znają po prostu wszyscy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Andrzej Rozen z agencji BNA.
więcej
|
Rosyjskie trolle polują w internecie na polskie marki. Francuskie brandy zostające w Rosji zbierają w internecie cięgi
W przestrzeni polskich social media i internetu działają grupy szerzące prorosyjską dezinformację, których celem jest atakowanie głównie polskich marek producenckich - wynika z analizy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie marki Leroy Merlin, Auchan, Decathlon - decydujące się wciąż prowadzić biznes w Rosji, mierzą się w ostatnich dniach z silną krytyką w mediach społecznościowych, w przeciwieństwie do np. Burger Kinga, wycofującego się z kraju okupującego Ukrainę.
więcej
|
Nestle Polska każe swoim pracownikom usuwać negatywne komentarze w social mediach i blokować ich autorów
Artur Jankowski, prezes Nestle Polska wysłał wszystkim pracownikom firmy w Polsce instrukcję, jak powinni reagować na negatywne komentarze dotyczące kontynuowania przez koncern działalności w Rosji. Mają m.in. usuwać negatywne wpisy i blokować ich autorów, a także nie odnosić się w żaden sposób do publikowanych treści.
więcej
|
Agencja Dziadek do orzechów zajmie się obsugą marki Porta
Agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji producenta drzwi - marki Porta w 2022 roku.
więcej
|
Prudential zmienia się w Pru. Rusza kampania ,,Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru"
Ubezpieczyciel Prudential Polska zmienia swoją markę na Pru. Firma startuje także z kampanią reklamową, w której zaprezentuje nową markę, logotyp i szatę graficzną. Przygotowały ją Publicis Lion, Stracom, Film Reaktor i OneMulti.
więcej
|
Ruszył przetarg marketingowy Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozpoczął przetarg na obsługę medialną, promocyjną i informacyjną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na dwa lata, a wartość budżetu wynosi 13 mln zł netto.
więcej
|
Louis Vuitton wspiera rosyjską wojnę? W nowej kolekcji biżuteria z literą "Z"
Francuski dom mody Louis Vuitton pochwalił się w mediach społecznościowych najnowszą kolekcją biżuterii. Jej głównym znakiem stała się litera "Z", która w ostatnich tygodniach symbolizuje armię rosyjską, która najechała na Ukrainę. Internauci są oburzeni.
więcej
|
Polski producent podpasek nie chce wycofać się z Rosji z troski o tamtejsze kobiety
Polska spółka Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, producent podpasek i tamponów Bella, pieluch Happy nie zamierza w obliczu wojny w Ukrainie wycofać się z Rosji. "Produkty TZMO odgrywają ważną rolę w codziennym życiu zwykłych ludzi, umożliwiając rodzinom zaspokojenie ich najbardziej podstawowych potrzeb zdrowotnych i higienicznych" - uzasadnia spółka w wydanym oświadczeniu.
więcej
|
Ewa Chodakowska proponuje pakiet cateringowy. Cena taka, że można wziąć na niego kredyt
Popularna trenerka fitness Ewa Chodakowska w mediach społecznościowych poleca i reklamuje dietę pudełkową swojej firmy cateringowej. Za 60-dniowy pakiet trzeba zapłacić ponad 5 tys. zł. Dlatego influencerka proponuje, by kupić go na raty.
więcej
|
Nagrody za 1,5 mln zł do wygrania loteria urodzinowej Castoramy
Rusza loteria z okazji 25 lat obecności Castorama w Polsce. Codziennie przez kolejne 25 dni - od 23 marca do 16 kwietnia, klienci będą walczyć o nagrodę główną - 25 tys. zł na wymarzoną kuchnię, łazienkę czy idealny ogród oraz jedną z 25 tys. nagród natychmiastowych.
więcej
|
Milena Małyszek: z LifeTube do Spotlight Agency
Do zespołu agencji influencer marketingu Spotlight Agency dołączyła Milena Małyszek. Objęła stanowisko senior influencer managerki.
więcej
|
Magdalena Pawłowska i Krzysztof Żukowski w zespole obsługi klienta Labcon
Agencja Labcon (Group One) powiększa zespół client service. Do teamu dołączyli Krzysztof Żukowski w roli senior account managera oraz Magdalena Pawłowska jako account manager.
więcej
|
Nestle zawiesza w Rosji sprzedaż produktów KitKat, Nesquik
Koncern spożywczy Nestle pod naciskiem opinii publicznej podął decyzję o wstrzymaniu w Rosji sprzedaży kolejnych produktów, w tym słodyczy KitKat i płatków śniadaniowych Nesquik.
więcej
|
Stars dzieli się pracą z ukraińskim audytorem Kwendi
Od bieżącego tygodnia audytor Stars zdecydował się długoterminowo wspierać lokalnego Partnera z Ukrainy, firmę Kwendi.
więcej
|
Żywiec Zdrój w butelkach 1L w 100% z recyklingu
Żywiec Zdrój zmienia butelki o pojemności 1 litra na wykonane w 100% z plastiku z recyklingu.
więcej
|
Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
RMF FM w lutym liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów. Wysoko Wirtualnemedia.pl
W lutowym rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów Instytutu Monitorowania Mediów liderem jest kolejny miesiąc RMF FM. Na podium niezmiennie plasują się Onet i Wirtualna Polska. W rankingu mediów internetowych w czołówce utrzymują się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
SDP do rosyjskich propagandystów: jesteście bezpośrednio odpowiedzialni za wojnę w Ukrainie
Europejskie związki dziennikarskie, w tym Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich, opublikowało list otwarty do rosyjskich mediów. „Na was spoczywa odpowiedzialność za krew dzieci i obywateli Ukrainy, w waszych rękach jest los oszołomionych rosyjskich żołnierzy” - piszą sygnatariusze.
więcej
|
Wojciech Jagielski namawia do ,,inwestycji z Orlenem". ,,Próba bezprawnego wykorzystania mojego wizerunku"
W sieci pojawiły się reklamy, w których do rzekomych inwestycji Orlenu zachęca reporter Wojciech Jagielski. Ten oświadcza, że nie ma nic wspólnego z ogłoszeniami.
więcej
|
Cieśla, Harłukowicz, Jadczak w finale Nagrody im. Fikusa. Specjalna nagroda dla korespondentów wojennych
W środę kapituła Nagrody im. Dariusza Fikusa ogłosiła publikacje, których autorzy są finalistami tego prestiżowego konkursu. Kto wygrał – to zostanie ogłoszone w maju, podczas uroczystej gali. Jawne jest już jednak, że nagrodę specjalną przyznano wszystkim korespondentom, relacjonującym dla polskich mediów wojnę w Ukrainie.
więcej
|
Agencja Reutera usuwa rosyjską agencję TASS ze swojej oferty biznesowej
Agencja Reutera rezygnuje z umieszczania treści pochodzących z rosyjskiej agencji TASS w swojej ofercie dla klientów biznesowych. Decyzja ma związek ze sposobem przedstawiania inwazji na Ukrainę w rosyjskich mediach - poinformowało w środę kierownictwo Reutersa.
więcej
|
Andżelika Borys i Andrzej Poczobut od roku więzieni na Białorusi. MSZ: niezmiennie apelujemy o ich uwolnienie
Upływa rok od aresztowania przez służby białoruskie działaczy Związku Polaków na Białorusi - Andżeliki Borys i dziennikarza Andrzeja Poczobuta; niezmienne apelujemy do władz Białorusi o ich bezwarunkowe uwolnienie - oświadczyło w środę Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
więcej
|
|
|
Business Insider dalej przed Money.pl, Infor.pl z dużym spadkiem
Liderem wśród platform o tematyce biznesowo-prawnej pozostaje Business Insider Polska, w lutym wzrosła jego przewaga zasięgowa nad Money.pl. Duży wzrost odwiedzalności osiągnęły e-PITy, natomiast mocno zmalały wyniki Infor.pl.
więcej
|
RMF FM w lutym liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów. Wysoko Wirtualnemedia.pl
W lutowym rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów Instytutu Monitorowania Mediów liderem jest kolejny miesiąc RMF FM. Na podium niezmiennie plasują się Onet i Wirtualna Polska. W rankingu mediów internetowych w czołówce utrzymują się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rosyjska dziennikarka Oksana Baulina zginęła w ostrzale w Kijowie
W rosyjskim ostrzale w Kijowie zginęła dziennikarka Oksana Baulina związana z portalem śledczym The Insider - podał w środę ten serwis. Oprócz niej zginęła jeszcze jedna osoba, a dwie zostały ranne.
więcej
|
UOKiK prowadzi postępowanie dot. Amazon Prime i Prime Video
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi dwa postępowania wobec Allegro, antymonopolowe i wyjaśniające - poinformowali przedstawiciele UOKiK w środę na posiedzeniu sejmowej podkomisji. Zaznaczył, że Urząd prowadzi też postępowanie w sprawie usług Amazon Prime i Amazon Prime Video oferowanych przez Amazon.
więcej
|
Instagram przywraca feed w układzie chronologicznym. Ale nie jest to opcja domyślna
Instagram zaczął przywracać globalnie feed w układzie chronologicznym, czego od lat domagali się użytkownicy platformy. Serwis nie zrealizował jednak w pełni oczekiwań internautów. Układ wpisów uporządkowany w czasie nie jest automatycznie włączony dla użytkowników, trzeba go wybrać jako opcję, i to także z pewnymi ograniczeniami. Bez zastosowania nowej funkcji Instagramem nadal rządzi algorytm.
więcej
|
Brand24 zaczął monitorować kanały w rosyjskim komunikatorze Telegram
Firma Brand24 objęła swoim monitoringiem publiczne kanały na rosyjskiej platformie społecznościowej Telegram.
więcej
|
Starlink podnosi ceny za dostęp do internetu
Firma SpaceX poinformowała, że należący do niej system satelitarnego dostępu do internetu Starlink będzie droższy dla użytkowników. Cena za zakup zestawu startowego pójdzie w górę o 100 dolarów, zaś miesięczna opłata za usługę wzrośnie do 110 dolarów. Starlink wyjaśnia, że zmiana cennika jest podyktowana inflacją, na razie nie wiadomo, jak będą się kształtowały koszty dla polskich użytkowników.
więcej
|
YouTube udostępni seriale i programy telewizyjne za darmo. Na liście ,,Hell's Kitchen" i ,,Heartland"
YouTube zapowiedział, że wprowadzi do swojej oferty pona 4 tysiące odcinków seriali i programów telewizyjnych. Będą one dostępna za darmo w zamian za konieczność oglądania reklam. Wśród znanych tytułów znajdą się takie pozycje jak „Hell's Kitchen” i „Heartland”, oferta jest przeznaczona na razie tylko dla użytkowników w USA.
więcej
|
Nowe funkcje w Zdjęciach Google. Łatwiejsze porządkowanie zbiorów i digitalizacja starych fotografii
Google zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań w aplikacji Zdjęcia. Dodatkowe opcje mają na celu ułatwienie porządkowania fotografii, importowania materiałów, a także digitalizowanie starych fotografii.
więcej
|
Węże 2022: "Pitbull", "Druga połowa" i "Fisheye" w gronie nominowanych
"Pitbull" Patryka Vegi, "Druga połowa" Łukasza Wiśniewskiego, "Fisheye" Michała Szcześniaka, "Lokal zamknięty" Krzysztofa Jankowskiego i "Ściema po polsku" Mariusza Pujszo powalczą o tytuł najgorszego polskiego filmu w ramach Węży 2022. Nominacje do antynagród ogłoszono w środę na Facebooku.
więcej
|
Dominik Raczkowski z ,,Warsaw Shore" żyje, sfingował na Instagramie swoją śmierć. ,,Łykacie wszystko jak pelikan"
Znany z programu „Warsaw Shore” Dominik Raczkowski poinformował, że w zeszłą niedzielę upozorował na Instagramie swoją śmierć w wypadku samochodowym. Wytknął mediom, że poinformowały o jego śmierci, nie zweryfikowawszy tej wiadomości.
więcej
|
Nazwa.pl uruchomiła narzędzie badające szybkość wczytywania stron internetowych
Firma Nazwa.pl uruchomiła właśnie witrynę test2speed.com - narzędzie badające szybkość wczytywania stron internetowych.
więcej
|
Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
NBCUniversal z nowym partnerami pomiarowymi. Alternatywa dla Nielsena
Koncern NBCUniversal poinformował o zawarciu umów z kilkoma firmami zajmującymi się pomiarami oglądalności. Na liście są między innymi iSpot, Comscore i Conviva. Nowi partnerzy mają stanowić alternatywę dla oferty Nielsena, z którym NBCU nie zrywa na razie współpracy.
więcej
|
Kantar: PiS - 30 proc., KO - 27, Polska 2050 - 9 proc., Lewica - 7 proc., Konfederacja - 5 proc.
Na Prawo i Sprawiedliwość (wraz z Solidarną Polską i Republikanami) zagłosowałoby w marcu 30 proc. ankietowanych deklarujących udział w wyborach, na Koalicję Obywatelską - 27 proc., na Polskę 2050 - 9 proc., na Lewicę - 7 proc., na Konfederację - 5 proc. - wynika z sondażu Kantar Public.
więcej
|
Przez wojnę w Ukrainie 71 proc. Polaków nie zdecydowałoby się na zmianę pracy
Ze względu na trwającą wojnę w Ukrainie 71 proc. Polaków nie zdecydowałoby się aktualnie na zmianę pracy - wynika z badania sondażowego. Na zmianę zatrudnienia odważyłaby się nieco ponad jedna czwarta.
więcej
|
|
|