|
|
|
|
|
|
|
800 tys. widzów ,,Pajęczyny", TVN wiceliderem w 16-49. "Rozważamy kontynuację produkcji"
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Pajęczyny” oglądało średnio 800 tys. widzów, produkcja w swoim paśmie podnosi wyniki TVN względem analogicznego okresu rok wcześniej. Stacja w paśmie nadawania serialu jest trzecia w całym rynku i druga w 16-49. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Player.pl rozważa kontynuację produkcji. - Wszystko zależy od pomysłu i jego potencjału - mówi nam Maciej Gozdowski, szef Player.pl.
więcej
|
Disney Channel znika z kolejnego kraju. Co z polską wersją?
Niebawem Disney Channel zakończy nadawanie na tureckim rynku. Ma to związek ze startem serwisu streamingowego Disney+ latem br. W Polsce platforma pojawi się w tym samym okresie, ale jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl linearne kanały nad Wisłą na razie nie znikną. Disney+ może z kolei dołączyć do oferty Canal+.
więcej
|
Nadchodzi Android TV 12. Co zmieni się w telewizorach z tym systemem?
Jeszcze w tym roku na rynku mają pojawić się pierwsze sprzęty z Android TV 12. Najnowsza wersja systemu operacyjnego na telewizory i przystawki to m.in. interfejs w jakości 4K, możliwość przełączania częstotliwości odświeżania ekranu i dostosowania wielkości tekstu na ekranie.
więcej
|
PKO BP Ekstraklasa w brytyjskim serwisie streamingowym dla pubów
Mecze PKO BP Ekstraklasy będą legalnie dostępne w pubach i kawiarniach na terenie Wielkiej Brytanii. Stanie się tak dzięki umowie pierwszej ligi piłkarskiej z serwisem streamingowym Screach. Porozumienie zacznie obowiązywać od początku sezonu 2022/2023.
więcej
|
Fabryka Marketingu wygrała przetarg TVP na marketing w wyszukiwarkach
Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie zakresie marketingu i analityki w wyszukiwarkach internetowych. Do współpracy wybrała Fabrykę Marketingu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat po 6 latach reaktywuje program ,,Hell's kitchen - piekielna kuchnia", emisja jesienią
Jesienią 2022 roku Polsat planuje pokazać siódmą odsłonę „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia”, który powróci do ramówki stacji po sześciu latach przerwy. Za produkcję ponownie odpowiadać będzie jake Vision, właśnie rozpoczęły się castingi.
więcej
|
,,Generacja Z" nowym serialem Polsat Play, premiera 8 kwietnia
Od 8 kwietnia Polsat Play emitować będzie nowy serial „Generacja Z”. Wiosenna ramówka stacji startuje 4 kwietnia, znajdzie się w niej również dwanaście kontynuacji.
więcej
|
Jest zgoda na zmianę właściciela Emitela
Brytyjski fundusz inwestycyjny Cordiant Digital poinformował, że otrzymał zgodę antymonopolową od polskich władz na przyjęcie operatora radiotelekomunikacyjnego Emitel, znanego m.in. z nadawania kanałów naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
,,Stulecie Winnych 4" ma mniej widzów, ale TVP1 jest liderem
Czwarty sezon „Stulecia Winnych” ogląda średnio 2,27 mln osób, o 780 tys. tys. widzów mniej niż trzecią odsłonę serialu pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Robert Janowski zastąpi Michała Wiśniewskiego w jury ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
W najbliższym odcinku programu „Twoja twarz brzmi znajomo” w jury znajdzie się Robert Janowski, który zastąpi w tej roli Michała Wiśniewskiego. Do studia programu po dwóch odcinkach przerwy także Krzysztof Cugowski.
więcej
|
Mariusz Szczygieł apeluje do Stinga, by nie występował w TVP na gali Wiktorów
31 marca na gali rozdania nagród Wiktory, organizowanej przez TVP, ma wystąpić Sting. Reportażysta Mariusz Szczygieł zaapelował do piosenkarza, by odwołał swój występ. – Występując, autoryzuje i uwiarygadnia Pan telewizję, która nie ma nic wspólnego z demokratycznymi wolnymi mediami - pisze dziennikarz w liście otwartym.
więcej
|
Wiarygodny partner, proste zasady - pakiet OC/AC w LINK4 W gąszczu ofert licznych firm ubezpieczeniowych i przy mnogości dróg kupna możemy poczuć się jak turysta, który schodząc z trasy, zdał sobie sprawę, że właśnie zagubił się w gęstym lesie. I wtedy potrzeba jasnej informacji, prostego przewodnika co zrobić, by odnaleźć bezpieczną ścieżkę w gąszczu ofert i propozycji różnych towarzystw ubezpieczeniowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dlaczego francuskie firmy nie wycofują się z Rosji? "Business is business"
- Francuskie koncerny muszą oszacować, co im się bardziej opłaca: wycofać się i stracić wszystkie pieniądze, które tam zainwestowali, czy jednak pozostać i wliczyć w to ryzyko ewentualnego bojkotu konsumenckiego - mówi Cezary Kowanda, dziennikarz ekonomiczny "Polityki". Na razie sporo znanych marek oceniło, że zostaje w Rosji i dalej działa mimo okrucieństw wojennych wymierzonych w Ukrainę.
więcej
|
GPD Agency, Bridge2Fun, 4Communication i Screen Network wygrały przetarg reklamowy Enei
Państwowa firma energetyczna Enea rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową. Do współpracy wybrała GPD Agency oraz konsorcjum agencji Bridge2Fun, 4 Communication i Screen Network. Umowa z nimi zostanie zawarta na dwa lata.
więcej
|
Fabryka Marketingu wygrała przetarg TVP na marketing w wyszukiwarkach
Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie zakresie marketingu i analityki w wyszukiwarkach internetowych. Do współpracy wybrała Fabrykę Marketingu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mindshare obronił budżet mediowy Castoramy
Sieć marketów budowlanych Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. W ramach nowej umowy będzie w Polsce kontynuować współpracę z agencją Mindshare Polska (GroupM/WPP).
więcej
|
Publicis gwarantuje pracownikom z Ukrainy pensje co najmniej do końca roku
Polski oddział Publicis Groupe, którym kieruje Piotr Piętka zorganizował w wynajętym budynku mieszkania dla pracowników sieci z Ukrainy i ich rodzin. Zagwarantowano im wypłatę wynagrodzenia przynajmniej do końca roku, wcześniej otrzymali premię. W pomoc zaangażowanych jest ok. 1000 osób, a rozwiązania wprowadzone w Polsce są adaptowane przez oddziały Publicis na innych rynkach.
więcej
|
Alior Bank przekonuje, że ,,Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę"
Alior Bank ruszył z nową kampanią reklamową, skierowaną do przedsiębiorców. Przygotowały ją agencje PZL i Sigma Bis.
więcej
|
Berm, Silver Plate i Todo Jakub Kawa będą pracować dla spółki Enea
Agencje Berm, Silver Plate i Todo Jakub Kawa wygrały przetarg spółki Enea na wybór firmy wspierającej spółkę w zakresie marketingu sponsoringowego i działań eventowych. Budżet wynosi blisko 12,4 mln zł.
więcej
|
Rosjanie próbują bezprawnie przejąć logo IKEA
Studio graficzne z Sankt-Petersburga złożyło wniosek o rejestrację logo IDEA, które jest kopią logo słynnej szwedzkiej sieci IKEA. To kolejna próba przejęcia własności intelektualnej zachodniej marki przez Rosję.
więcej
|
Rosjanie w propagandzie wykorzystują nawet psy. Chcą "zatrzymać hejt na Rosjan"
Ambasada Rosji we Francji usiłuje przekonać świat, że to Rosjanie są poszkodowanymi w wojnie z Ukrainą. Do zobrazowania tej tezy posłużono się zwierzęcą metaforą.
więcej
|
Leroy Merlin mimo wojny w Ukrainie planuje ekspansję w Rosji
Sieć sklepów Leroy Merlin mimo rosnącego bojkotu klientów, społecznego oburzenia i krytyki ze strony ukraińskich polityków nie tylko nie zamierza wycofać się z Rosji, ale opracowuje plan ekspansji na rynku rosyjskim. Chce skorzystać na wycofaniu się z niego konkurencyjnych firm, o czym informuje dostawców.
więcej
|
Tomasz Jakubiak rzuca mięsem w reklamie Delikatesów Centrum
Delikatesy Centrum rozpoczęły współpracę z Tomkiem Jakubiakiem, kucharzem, kulinarnym influencerem i jurorem programu MasterChef Junior. Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za pomysł strategiczny i kreatywny cyklu filmów edukacyjnych.
więcej
|
Agata Szybilska-Czech client service director w WebTalk
Do zespołu WebTalk dołączyła nowa dyrektorka odpowiedzialna za nadzorowanie i rozwój działu client service - Agata Szybilska-Czech.
więcej
|
Michał Pawłowski, Marta Kubicz i Monika Banaszek w SalesTube
Do agencji SalesTube dołączyły w ostatnim czasie trzy osoby: martech consultant Michał Pawłowski, econometric specialist Marta Kubicz oraz BI specialist Monika Banaszek.
więcej
|
Minimalny koszyk zakupowy w lutym był droższy o 3,97 proc. niż przed rokiem
Minimalny koszyk zakupowy w lutym był droższy o 3,97 proc. niż przed rokiem – wynika z badania Koszyk Zakupowy, przygotowanego przez ASM Sales Force Agency. Z raportu wynika, że w stosunku do stycznia dało się zauważyć niewielki spadek cen.
więcej
|
Krakus promuje wielkanocny żurek
Marka Krakus (Grupa Maspex) promuje w nowej reklamie żurek na Wielkanoc.
więcej
|
Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Leroy Merlin wydał oświadczenie antywojenne, w którym nie pada słowo ,,Rosja". ,,Katastrofa komunikacyjna"
Polski oddział Leroy Merlin wydał we wtorek oświadczenie, w którym podkreślił ofiarność firmy na rzecz udzielania pomocy uchodźcom, a także pracownikom ukraińskiej filii. W oświadczeniu jednak ani razu nie pada słowo „Rosja”, co dziennikarze wychwycili i wypunktowali na Twitterze. - Wielopoziomowa katastrofa komunikacyjna - komentuje Marcel Zatoński z „Pulsu Biznesu”.
więcej
|
,,Komsomolskaja Prawda" podała dane o stratach Rosji. Twierdzi, że to wina hakerów
Na stronie prorządowej rosyjskiej gazety „Komsomolska Prawda” ukazał się artykuł z danymi na temat rosyjskich strat w Ukrainie. Liczby szybko usunięto, a redakcja oskarżyła hakerów o publikację „fałszywej wstawki o sytuacji”.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" emituje akcje warte 6,7 mln zł dla menedżerów
Zarząd Gremi Media, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zdecydował o emisji 52 tys. akcji na potrzeby programu motywacyjnego dla czołowych menedżerów spółki, m.in. członków zarządu. Menedżerowie będą mogli objąć akcje po 4 zł za sztukę, podczas gdy we wtorek na zamknięciu sesji giełdowej kurs firmy wynosił 130 zł.
więcej
|
Dmitrij Muratow wystawie na licytację medal noblowski. Pieniądze przekazać na rzecz ukraińskich uchodźców
Dmitrij Muratow, redaktor naczelny rosyjskiej "Nowej Gaziety" i laureat Pokojowej Nagrody Nobla w 2021 roku, przekaże swój medal noblowski Ukraińskiemu Funduszowi Pomocy Uchodźcom - poinformował we wtorek portal Ukrainska Prawda. Noblista wezwał domy aukcyjne do wystawienia medalu na licytację.
więcej
|
Dziennikarz Maksym Łewin zaginął na linii frontu w pobliżu Kijowa
Ukraiński dziennikarz Maksym Łewin zaginął na linii frontu w rejonie (powiecie) wyszogrodzkim w obwodzie kijowskim. Nie ma z nim kontaktu od 13 marca - poinformowała we wtorek agencja Ukrinform, powołując się na wpis na Facebooku Markijana Łysejki, znajomego Łewina.
więcej
|
|
|
Dezinformacja w polskim internecie ma charakter także proukraiński
W ciągu ostatnich 72 godzin nastąpił znaczący wysyp treści o charakterze antyukraińskim, ale także antyuchodźczym. Po raz pierwszy jednak pojawiły się skoordynowane działania dezinformacyjne o charakterze proukraińskim - informuje Instytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowych. Alarmujące wzrosty dezinformacji notuje też instytut badawczy NASK.
więcej
|
Nestle i Winiary blokują dodawanie komentarzy w social mediach. "To wredne, aroganckie i obraźliwe dla odbiorców"
Po tym, jak koncern spożywczy Nestle poinformował, że kontynuuje działalność biznesową w Rosji - bojkot oferowanych przez niego produktów przybiera na sile. Firma nie zajmuje stanowiska, a zamiast tego zablokowała możliwość dodawania komentarzy na Twitterze czy Instagramie oraz na profilach swoich marek na Facebooku. To samo zrobiła należąca do Nestle marka Winiary. - Metoda Nestle jest szczególna, nie tylko nieprofesjonalna, ale wredna, arogancka i obraźliwa dla odbiorców. Ale też jest w polskich warunkach skuteczna. Można więc ją potępiać, ale nie można odmówić przemyślanego działania - komentuje Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.
więcej
|
Wirtualna Polska widzi odbicie na rynku reklamy po załamaniu wywołanym wojną
Po wybuchu wojny w Ukrainie Wirtualna Polska zanotowała spadek wpływów reklamowych, ale przychody z kampanii performance’owych wyszły już z dołka. Firma z usługą reklamową WPartner jest obecna już na pięciu rynkach zagranicznych, w br. chce też rozwijać WP Ads. Od dwóch lat nie zrealizowała znaczącego przejęcia. - Czekaliśmy w przyczajeniu przez ostatni okres, w którym wyceny podmiotów e-commerce były nie z tej ziemi - mówi prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.
więcej
|
Startuje angielska wersja Allegro. ,,Ważny krok w rozszerzeniu działalności"
Serwis Allegro zaczął działać w angielskiej wersji językowej. Platforma Allegro.com jest dostępna dla zagranicznych użytkowników, którzy mogą dokonywać zakupów po angielsku i płacić za nie w euro. - To ważny krok w rozwoju działalności na nowych rynkach, między innymi w perspektywie integracji z Grupą Mall - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik Allegro.
więcej
|
Dlaczego WhatsApp przetrwał rosyjską czystkę w mediach społecznościowych?
Rosjanie nadal mogą korzystać z WhatsAppa, mimo że tamtejszy sąd uznał Metę, do której należy komunikator, za medium "ekstremistyczne". Inne media społecznościowe firmy Marka Zuckerberga są oficjalnie zakazane.
więcej
|
TikTok szybko podsuwa fake newsy o wojnie Rosji z Ukrainą
Statystycznie po 40 minutach od wejścia na TikToka, platforma zaczyna serwować użytkownikom fake newsy o wojnie w Ukrainie - wynika z raportu NewsGuard.
więcej
|
Przychody ze sprzedaży nagrań muzycznych wyniosły w 2021 roku 25,9 mld dolarów
Sprzedaż nagrań muzycznych na świecie wzrosła o 18,5 proc. w 2021 roku. Głównym motorem wzrostu była rosnąca popularność płatnych serwisów streamingowych, na koniec ub.r. z płatnych kont korzystało tam 523 mln użytkowników na całym świecie - wynika z raportu IFPI o światowym rynku muzycznym.
więcej
|
Anonymous zaatakowali Nestle, ujawniają duży pakiet danych
Grupa hakerów Anonymous upubliczniła 10GB danych szwajcarskiego koncernu Nestle. To odwet kolektywu za to, że firma dalej prowadzi biznes w Rosji. Celem ataku stały się również rosyjski przemysł i białoruska telewizja.
więcej
|
Netflix oferuje nowe gry mobilne. Na liście This Is A True Story, Shatter Remastered i Into The Dead 2: Unleashed
Netflix wprowadził do swojej oferty nowe gry mobilne: This Is A True Story i Shatter Remastered, zapowiedział także Into The Dead 2: Unleashed. Wszystkie tytuły są dostępne dla użytkowników serwisu z wykupioną subskrypcją korzystających z systemów Android i iOS.
więcej
|
Wirtualna Polska obniża ceny reklam dla marek pomagających uchodźcom
Wirtualna Polska o 50 proc. obniża ceny reklam wideo dla marek i klientów, którzy wspomagają uchodźców z Ukrainy. Oferuje im również bezpłatną obecność natywną w swoim serwisie Vpolshchi.pl.
więcej
|
Euronews zablokowane w Rosji
Serwisy internetowe Euronews zostały zablokowane w Rosji.
więcej
|
Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nestle i Winiary blokują dodawanie komentarzy w social mediach. "To wredne, aroganckie i obraźliwe dla odbiorców"
Po tym, jak koncern spożywczy Nestle poinformował, że kontynuuje działalność biznesową w Rosji - bojkot oferowanych przez niego produktów przybiera na sile. Firma nie zajmuje stanowiska, a zamiast tego zablokowała możliwość dodawania komentarzy na Twitterze czy Instagramie oraz na profilach swoich marek na Facebooku. To samo zrobiła należąca do Nestle marka Winiary. - Metoda Nestle jest szczególna, nie tylko nieprofesjonalna, ale wredna, arogancka i obraźliwa dla odbiorców. Ale też jest w polskich warunkach skuteczna. Można więc ją potępiać, ale nie można odmówić przemyślanego działania - komentuje Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.
więcej
|
Anna Jagodzińska w Komunikacji Plus PR
Do agencji Komunikacja Plus PR dołączyła Anna Jagodzińska, która objęła stanowisko consulting director.
więcej
|
Purmo nowym klientem agencji Best Brands PR
Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z Purmo Group, producentem energooszczędnych systemów ogrzewania i chłodzenia.
więcej
|
|
|