|
|
|
|
|
|
|
,,Mask singer" ogląda 1,25 mln osób
Pierwsze trzy odcinki nowego reality-show „Mask singer” oglądało średnio 1,25 mln widzów, o 290 tys. osób więcej, niż nadawany niemal rok temu w tym paśmie program „Power Couple”. TVN w paśmie nadawania nowego show jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Biznes24 poszerza zespół i wprowadza nowe programy. ,,W 2022 roku spodziewamy się wypracowania zysku"
Biznes24 poszerza zespół i wprowadza nowe programy. W poniedziałek wystartowała internetowa rozgłośnia radiowa kanału. - Dużym sukcesem było wypracowanie od października 2021 roku rentowności na poziomie operacyjnym. W 2022 roku spodziewamy się wypracowania zysku - mówi Roman Młodkowski, prezes zarządu i założyciel Biznes 24.
więcej
|
Można już złożyć wniosek o dofinansowanie dekodera lub telewizora
Od poniedziałku można na w placówkach Poczty Polskiej składać wnioski o przyznanie dofinansowania na zakup odbiornika cyfrowego, umożliwiającego odbiór naziemnej telewizji cyfrowej w standardzie cyfrowym DVB-T2. Chodzi o dopłaty na dekodery, w wysokości 100 zł. Wnioski będą przyjmowane przez 9 miesięcy, do końca roku.
więcej
|
2,79 mln widzów koncertu ,,Razem z Ukrainą", TVN liderem
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN charytatywny koncert „Razem z Ukrainą” oglądało średnio 2,79 mln widzów, a przynajmniej przez 1 minutę transmisja dotarła do 5,96 mln osób. TVN w paśmie nadawania audycji był liderem rynku - wynika z najnowszych danych telemetrycznych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszyła infolinia TVP i Emitela w sprawie DVB-T2/HEVC
Telewizja Polska we współpracy z Emitelem uruchomiła infolinię o zmianie standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej. To rozwiązanie ma pomóc widzom w przygotowaniu się do nadejścia DVB-T2/HEVC.
więcej
|
Spółka MWE uruchomi testowy multipleks w DVB-T2/HEVC w kolejnym mieście
Grupa MWE w najbliższych dniach uruchomi multipleks eksperymentalny w standardzie DVB-T2/HEVC w Katowicach. Emisja będzie prowadzona na kanale 38. Firma uzyskała niezbędne pozwolenie od Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
Milion widzów ,,Naszego nowego domu 18" w Polsacie
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1 mln osób. W porównaniu do szesnastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji spadła o 220 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TV Republika rezygnuje ze spotów firm, które pozostały w Rosji
Telewizja Republika nie zamierza dalej emitować spotów firm, które w ostatnim czasie nie zawiesiły działalności w Rosji. - Apeluję o to samo do innych nadawców - stwierdził Tomasz Sakiewicz, prezes TV Republika.
więcej
|
Nielsen nie na sprzedaż. Za niska cena i opór udziałowca
Firma telemetryczna Nielsen nie zostanie sprzedana konsorcjum funduszy private equity pomimo złożenia takiej oferty. Według doniesień cena zaproponowana przez potencjalnych kupców została uznana za zbyt niską, ponadto fundusz The WindAcre Partnership, jeden z największych udziałowców Nielsena nie zgodził się na transakcję i zagroził jej zablokowaniem.
więcej
|
5 milionów złotych zebrano podczas koncertu TVN "Razem z Ukrainą"
W czasie koncertu charytatywnego Grupy TVN Discovery "Razem z Ukrainą" zebrano około 5 milionów złotych, które zasilą konto Polskiej Akcji Humanitarnej. Wydarzenie transmitowano w TVN, Player.pl i kilkudziesięciu stacjach na świecie.
więcej
|
63,8 tys. zł za spot przy "Faktach" TVN
W cenniku reklamowym TVN na kwiecień najwyżej wyceniono spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Trzeba za niego zapłacić 63,8 tys. zł.
więcej
|
Uczestniczka ,,Down the road" gospodynią prognozy pogody w TTV
W poniedziałek, 21 marca prognozę pogody w TTV prowadziła Dominika Kasińska, uczestniczka pierwszej edycji „Down the road”.
więcej
|
Ukraińskie kanały telewizyjne jako jedna platforma. Wołodymyr Zełenski podpisał dekret
Prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski zatwierdził dokument decydujący o połączeniu wszystkich działających w kraju informacyjnych kanałów telewizyjnych w jednolitą platformę. Władze wyjaśniają, że w dobie wojny z Rosją konieczna jest jednolita polityka informacyjna w mediach. Zapewniają też, że żaden kanał nie zostanie zamknięta, a nadawcy będą mieli pewną swobodę twórczą.
więcej
|
Zmarł Dominik Raczkowski, uczestnik "Warsaw Shore"
W wieku 24 lat zmarł tragicznie Dominik Raczkowski, uczestnik piętnastej edycji reality show MTV "Warsaw Shore".
więcej
|
Wiarygodny partner, proste zasady - pakiet OC/AC w LINK4 W gąszczu ofert licznych firm ubezpieczeniowych i przy mnogości dróg kupna możemy poczuć się jak turysta, który schodząc z trasy, zdał sobie sprawę, że właśnie zagubił się w gęstym lesie. I wtedy potrzeba jasnej informacji, prostego przewodnika co zrobić, by odnaleźć bezpieczną ścieżkę w gąszczu ofert i propozycji różnych towarzystw ubezpieczeniowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio zrywa umowę reklamową z Leroy Merlin
Polskie Radio zdecydowało się w poniedziałek zerwać współpracę reklamową z francuską siecią sklepów Leroy Merlin. To jedyna firma obecna w Rosji, która promowała się ostatnio na antenach publicznego nadawcy.
więcej
|
|
Agora jedyną firmą, której prezes UOKiK w ub.r. zablokował przejęcie
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ub.r. wydał 300 decyzji w zakresie fuzji i przejęć przedsiębiorców, w tym 295 to zgody na koncentrację, 4 decyzje warunkowe oraz jeden zakaz - dotyczący przejęcia przez Agorę 60 proc. udziałów Eurozetu. Prezes UOKiK za naruszenia przepisów nałożył kary w łącznej kwocie prawie pół miliarda złotych.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
PZPN nie zerwał umowy sponsorskiej z Leroy Merlin
Polski Związek Piłki Nożnej na razie nie podjął decyzji co do dalszej współpracy z francuską siecią sklepów Leroy Merlin, która jest mocno krytykowana, ponieważ nie wycofała się z Rosji. Leroy Merlin jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od prawie 6 lat, obecna umowa obowiązuje do końca br.
więcej
|
Polskie Radio zrywa umowę reklamową z Leroy Merlin
Polskie Radio zdecydowało się w poniedziałek zerwać współpracę reklamową z francuską siecią sklepów Leroy Merlin. To jedyna firma obecna w Rosji, która promowała się ostatnio na antenach publicznego nadawcy.
więcej
|
Renault wznawia produkcję w Rosji, w sieci wrze
Koncern motoryzacyjny Renault wznowił w poniedziałek produkcję samochodów w fabryce w Moskwie. W sieci już ruszyła lawina krytyki pod adresem firmy.
więcej
|
PKO BP wybiera firmy badawcze do współpracy
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg, w którym wybierze firmy do realizacji badań marketingowych ad hoc. Oferty można składać do 1 kwietnia br.
więcej
|
KER: kampania z żarówką "łamie standardy rzetelenego przekazu reklamowego"
Towarzystwo Gospodarcze Polskie Elektrownie w kampanii poświęconej strukturze kosztów produkcji energii w Polsce złamało standardy rzetelnego przekazu reklamowego - orzekła Komisja Etyki Reklamy w odpowiedzi na skargę złożoną przez WWF Polska.
więcej
|
Dominika Matyszewska w zespole strategii agencji Labcon
Dominika Matyszewska, dotychczas senior social media specialist, objęła w agencji Labcon (Group One) stanowisko digital strategist.
więcej
|
MediaCom, Mindshare Worldwide, WPP, L'Enfant Bileu i Unilever wśród zwycięzców rankingu reklamowego WARC Media100
Sieć Mindshare Worldwide, holding WPP, dom mediowy MediaCom New York, marka L'Enfant Bileu, koncern Unilever i kampania "Undercover Avatar" przygotowana przez Havas Sports&Entertainment Paris dla L'Enfant Bileu to zwycięzcy tegorocznego raportu WARC Media 100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie.
więcej
|
Biedronka zwróci kaucje za butelki zwrotne
Biedronka wprowadza nowy system kaucyjny dla pięciu piw butelkowych marek Żywiec, Warka, Namysłów, Harnaś i Kasztelan. Klienci mogą zwracać puste butelki zwrotne w 3150 placówkach w całej Polsce.
więcej
|
Plakat Andrzeja Pągowskiego dla 24. edycji Orłów z ukraińskim przesłaniem
Tradycją Polskich Nagród Filmowych Orły są plakaty grafika Andrzeja Pągowskiego. Twórca w pracy promującej tegoroczną edycję nagród nawiązał w sposób szczególny do sytuacji na Ukrainie.
więcej
|
Maspex przywraca markę napojów Ptyś
Grupa Maspex Wadowice wprowadziła do sprzedaży Tarczyn Ptyś. To znana i popularna przed laty marka napoju.
więcej
|
Biedronka promuje się jako dobry pracodawca
Biedronka wystartowała z nową odsłoną kampanii employer brandingowej „Biedronka to MY. Codziennie”, udowadniając, że nikt lepiej nie opowie o pracy w sieci handlowej niż sami pracownicy.
więcej
|
GetHero tworzy dział TikToka i mikroinfluencerów
Do zespołu wrocławskiej agencji influencer marketingowej GetHero dołączyło sześcioro nowych pracowników, a kolejnych czworo awansowało na wyższe stanowiska. W strukturze agencji wyodrębniony został też nowy dział TikToka i mikroinfluencerów.
więcej
|
Focus Nation z kampanią dla PZU Auto
Rusza kampania ubezpieczeń komunikacyjnych PZU pod hasłem „Kompleksowe ubezpieczenie PZU Auto”. Realizację przygotowała agencja Focus Nation i dom mediowy Sigma Bis.
więcej
|
Peace of Heart - charytatywna kolekcja NFT wspierająca Ukrainę
Ruszyła sprzedaż charytatywnej kolekcji NFT, która powstała z rysunków stworzonych przez ukraińskie dzieci. 100% dochodu z akcji Peace of Heart zostanie przekazane na działania Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz Ukrainy.
więcej
|
63,8 tys. zł za spot przy "Faktach" TVN
W cenniku reklamowym TVN na kwiecień najwyżej wyceniono spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Trzeba za niego zapłacić 63,8 tys. zł.
więcej
|
Ekipa przejęła drużynę futbolu amerykańskiego Kraków Kings
Grupa influencerów Ekipa przejęła drużynę futbolu amerykańskiego Kraków Kings, której sponsorem została jesienią ub.r.
więcej
|
HiBrands autorem identyfikacji wizualnej Piątnicy Roślinnej
OSM Piątnica wprowadziła do sprzedaży nowe produkty mleczne pod submarką Piątnica Roślinna. Identyfikację wizualną nowej linii przygotowała agencja HiBrands.
więcej
|
Fundacja Ocalenie w kampanii prosi o przekazanie 1% podatku
Fundacja Ocalenie ruszyła z kampanią „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej", zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz wsparcia uchodźców i uchodźczyń, którzy przybyli do naszego kraju. W akcję zaangażowała się aktorka Magdalena Różczka.
więcej
|
Rosjanie zniszczyli sklep Leroy Merlin w Kijowie
W rosyjskim ostrzale centrum handlowego w Kijowie zniszczono także sklep francuskiej sieci Leroy Merlin, która odmówiła wycofania się z rosyjskiego rynku po inwazji Rosji na Ukrainę - podało w poniedziałek ukraińskie rządowe Centrum Komunikacji Strategicznej.
więcej
|
Fundacja Unaweza zachęca do przekazania 1 proc. podatku. ,,Dajemy skrzydła kobietom oraz dzieciom"
Fundacja Martyny Wojciechowskiej Unaweza zachęca do przekazania 1 proc. podatku.
więcej
|
Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press reaktywuje Instytut Dziennikarstwa. Na jego czele Dorota Kania
Polska Press Grupa reaktywuje fundację Instytut Dziennikarstwa. Jej prezeską została Dorota Kania, członkini zarządu spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy doprowadzić do tego, by jak najwięcej młodych ludzi chciało pracować w zawodzie dziennikarza - mówi Kania. W skład prezydium fundacji weszli Agata Rębiś, Grzegorz Widenka i Tomasz Przybek.
więcej
|
W 2021 roku wzrosły przychody wydawcy ,,Rzeczpospolitej"
Grupa Gremi Media w 2021 roku odnotowała ponad 100 mln zł przychodów ze sprzedaży i miała 12,4 mln zł zysku netto. Skorygowana EBITDA grupy wyniosła 24,2 mln zł. Sama spółka Gremi Media miała 90,6 mln zł przychodów ze sprzedaży.
więcej
|
Reuters nie zakończył współpracy z rosyjską agencją TASS. Pracownicy zbulwersowani
Pracowników Reutersa, jednej z najbardziej znanych agencji informacyjnych na świecie, bulwersuje trwająca współpraca ich firmy z rosyjską państwową agencją TASS, która publikuje niezweryfikowane informacje na temat wojny na Ukrainie - pisze portal Politico.
więcej
|
,,Wprost" z tekstami ukraińskich studentów
„Dzienniki wojenne” to cykl, w którym Wprost.pl publikuje teksty studentów dziennikarstwa ze Lwowa, będących świadectwem wojny widzianej oczami młodego pokolenia Ukraińców.
więcej
|
Polska Press apeluje do Rosjan o zatrzymanie wojny. List drukują dzienniki wydawcy
Dzienniki regionalne, należące do Polska Press zamieściły w poniedziałek list do Rosjan i prośbę do Polaków, aby udostępniać go szeroko w mediach społecznościowych. Celem ma być pobudzenie obywateli Rosji do powstrzymania wojny. Pod apelem podpisali się zarząd i zespół Polska Press. Kilka dni wcześniej apel ten wydrukowano w „Polska Times”, należącym do tego samego wydawcy.
więcej
|
|
|
Prawie 190 mln zł zysku netto Wirtualnej Polski w 2021 roku
W ub.r. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 38 proc. do 872,24 mln zł i zysku netto z 81,7 do 187,8 mln zł. Mocno wzrosły wpływy z reklam internetowych, natomiast sprzedaż Wakacje.pl była nadal o jedną piątą niższa niż w 2019 roku. Firma udostępnia wszystkim reklamodawcom panel WP Ads do samodzielnego zarządzania kampaniami.
więcej
|
CDA z 19 mln zł zysku netto. CDA Premium ma 447 tys. subskrybentów
W ub.r. firma CDA osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 13,3 proc. do 68,62 mln zł oraz zysku netto z 16,34 do 19,04 mln zł. Na koniec ub.r. z usługi CDA Premium korzystało 447,3 tys. subskrybentów, prawie dwa razy więcej niż na koniec 2019 roku.
więcej
|
Ukraińskie serwisy piszą ,,Rosja" i ,,Białoruś" małą literą
Część ukraińskich serwisów internetowych zaczęła pisać słowa „Rosja” i „Białoruś” od małej litery. Inwazja Rosji na Ukrainę (przy wsparciu Białorusi) trwa już prawie miesiąc.
więcej
|
Google ze wsparciem dla uchodźców z Ukrainy. Dodatkowe informacje w wyszukiwarce i Mapach
Google wprowadził nowe narzędzie w wyszukiwarce i serwisie Mapy, które mają pomóc uchodźcom z Ukrainy. Lokalne biznesy mogą dodawać informacje, czy oferują osobom z Ukrainy bezpłatne produkty lub usługi, przekazywanie darów, zatrudnianie uchodźców i uchodźczyń, oferowanie bezpłatnej pomocy prawnej lub transport osób. Z kolei właściciele hoteli w państwach sąsiadujących z Ukrainą mogą zaznaczyć na swoim profilu firmy noclegi dla uchodźców i uchodźczyń - darmowe lub ze zniżką. Opcja funkcjonuje także w Polsce.
więcej
|
Amazon Super - nowy program zniżkowy na Amazon.pl
Amazon uruchomił w Polsce nowy program zniżkowy Amazon Super, obejmujący produkty codziennego użytku - Amazon Super.
więcej
|
Sąd w Rosji uznał Metę za medium "ekstremistyczne". Facebook i Instagram oficjalnie zakazane
Rosyjski sąd uznał w poniedziałek Meta Platforms INC., firmę-matkę Facebooka i Instagrama, za medium "ekstremistyczne" i zakazał działalności tych serwisów społecznościowych.
więcej
|
Peace of Heart - charytatywna kolekcja NFT wspierająca Ukrainę
Ruszyła sprzedaż charytatywnej kolekcji NFT, która powstała z rysunków stworzonych przez ukraińskie dzieci. 100% dochodu z akcji Peace of Heart zostanie przekazane na działania Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz Ukrainy.
więcej
|
David Beckham udostępnił swój profil na Instagramie szefowej szpitala w Charkowie
Były piłkarz David Beckham na jeden dzień przekazał swój instagramowy profil szefowej szpitala w Charkowie, która relacjonowała bieżącą sytuację w odlegiwanym przez Rosjan mieście.
więcej
|
Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nielsen nie na sprzedaż. Za niska cena i opór udziałowca
Firma telemetryczna Nielsen nie zostanie sprzedana konsorcjum funduszy private equity pomimo złożenia takiej oferty. Według doniesień cena zaproponowana przez potencjalnych kupców została uznana za zbyt niską, ponadto fundusz The WindAcre Partnership, jeden z największych udziałowców Nielsena nie zgodził się na transakcję i zagroził jej zablokowaniem.
więcej
|
|
|