|
|
|
|
|
|
|
Player.pl przekroczył 1,5 mln subskrybentów. ,,Krokiem milowym zmiana modelu dystrybucyjnego"
Należący do TVN Grupa Discovery serwis Player.pl w ostatnim czasie przekroczył 1,5 mln subskrybentów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Osiągnęliśmy sukces, patrząc na liczbę stałych i zaangażowanych użytkowników, których baza nieustannie się powiększa. Krokiem milowym w rozwoju platformy była zmiana modelu dystrybucyjnego w lutym ub.r., która bardzo się sprawdziła - mówi nam Maciej Gozdowski, szef Player.pl.
więcej
|
TVP chce nadawać zarówno z naziemnego MUX-5, jak i MUX-6
W związku z przejściem na DVB-T2/HEVC kończą się pozwolenia TVP na emisję próbną w tym standardzie w ramach MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej. Choć TVP uzyskała zgodę na nowe testy w MUX-6, to jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl wnioskuje też o emisje w MUX-5.
więcej
|
TVP pracuje nad ukraińskimi wersjami językowymi kolejnych programów
TVP rozszerzy ofertę dla ukraińskich dzieci. Jak dowiedział się portal Wirtulanemedia.pl trwają prace nad przygotowaniem dodatkowej wersji językowej do 8 produkcji. Nadawcy i operatorzy płatnej telewizji na razie nie zdradzają czy udostępnią ukraińskie napisy przy filmach lub serialach.
więcej
|
Przejście na DVB-T2/HEVC później przez wojnę? ,,Rozważano to"
28 marca część widzów naziemnych może zobaczyć czarny ekran zamiast ulubionego kanału. Zbiega się to z inwazją Rosji na Ukrainę. Prezes Związku Cyfrowa Polska Michał Kanownik zdradza Wirtualnemedia.pl, że rozważano opóźnienia przejścia na standard DVB-T2/HEVC. Tak się nie stanie, a od poniedziałku będzie można zrealizować rządowy bon na zakup dekodera.
więcej
|
627 tys. widzów śledzi ,,Przez Atlantyk", TVN liderem w 16-49
Emitowany w TVN nowy program „Przez Atlantyk” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 627 tys. widzów. Stacja w paśmie nadawania programu zajmuje piąte miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Właściciel Viaplay zainteresowany transmisjami z PKO BP Ekstraklasy
Skandynawski koncern NENT Group, właściciel platformy Viaplay, jest zdecydowany złożyć ofertę w przetargu dotyczącymi transmisji z piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy od sezonu 2023/24 - podały Meczyki.pl. Mecze Ekstraklasy od lat pokazuje Canal+, obecnie dzieli się prawami z Telewizją Polską.
więcej
|
Allen Media Group pozywa Nielsena za "oszustwa i ukrywanie"
Allen Media Group, właściciel Weather Channel w USA pozywa firmę badawczą Nielsen za „oszustwa i ukrywanie” i domaga się od firmy miliardowych odszkodowań. W pozwie stwierdzono, że system ocen panelowych Nielsena jest „przestarzały, wysoce niewiarygodny i zasadniczo wadliwy”.
więcej
|
Canal+ rozszerza współpracę z operatorem satelitarnym
Operator satelitarny SES i platforma cyfrowa Canal+ rozszerzyły swoją współpracę o długoterminową umowę na usługi uplink dla francuskiego pakietu płatnej telewizji nadawanego z Astry 19,2E.
więcej
|
Canal+ sfinalizował kupno 70 proc. udziałów właściciela Kino Polska TV
Koncern Canal+ poprzez swoją luksemburską spółkę przejął 70 proc. udziałów firmy Digital SPI International, która pośrednio ma 65,15 proc. kapitału zakładowego Kino Polska TV.
więcej
|
Odejścia z rosyjskich mediów państwowych
Kilkoro dziennikarzy państwowych mediów rosyjskich zrezygnowało z pracy po tym, jak na antenie Kanału 1 z antywojennym transparentem pojawiła się jego dziennikarka.
więcej
|
Dziennikarka CNN rozpłakała się na wizji. Rozmawiała z Ukraińcem, który stracił żonę i dzieci
Erin Burnett, prezenterka amerykańskiej stacji CNN, popłakała się na wizji. Ciężko jej było powstrzymać łzy, a głos się łamał, gdy rozmawiała z mężczyzną, który na wojnie w Ukrainie stracił najbliższych. O ich śmierci dowiedział się z mediów społecznościowych.
więcej
|
94,5 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialach" "M jak miłość" w TVP2 i "Stulecie Winnych" w TVP1.
więcej
|
TVN Grupa Discovery 20 i 21 marca organizuje warsztaty w studiu XR
Od 20 do 21 marca odbywać się będzie Warsaw Virtual Experience - warsztaty prezentujące możliwości studia XR, które uruchomiła TVN Grupa Discovery.
więcej
|
Sky Sports z transmisjami Formuły 1 w HDR. Na początek Grand Prix w Bahrajnie
Stacja Sky Sports zapowiedziała, że zacznie transmitować wyścigi Formuły 1 w standardzie HDR, zapewniającym wysoką jakość obrazu i dźwięku. Format zostanie użyty po raz pierwszy w wypadku Grand Prix w Bahrajnie w najbliższy weekend.
więcej
|
,,Wiadomości" krytykują Tuska za to, że tak jak Putin za słabo klaskał Lechowi Kaczyńskiemu
W połowie zeszłego tygodnia „Wiadomości” TVP wróciły do codziennego atakowania Donalda Tuska, cytując m.in. fragmenty jego wypowiedzi o niemiecku i sugerując prorosyjskie nastawienie. W czwartkowym wydaniu stwierdzono, że w 2009 roku po wystąpieniu Lecha Kaczyńskiego Tusk nie klaskał, tylko tak jak Władimir Putin „nerwowo pocierał ręce”.
więcej
|
Dokumentalny film o Janie Zamoyskim ,,Gra o koronę" w TVP Historia i TVP Historia 2
W sobotę, 19 marca w TVP Historia odbędzie się premiera fabularyzowanego dokumentu w reżyserii Piotra Jaworskiego „Gra o koronę”. Film poświęcony jest Janowi Zamoyskiemu.
więcej
|
944 tys. widzów śledzi ,,Ślub od pierwszego wejrzenia 7", TVN liderem w 16-49
Emitowany w TVN siódmy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 944 tys. widzów. Stacja w paśmie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zinc Media wygrał kontrakt na realizację programu "Sunday Morning Live" dla BBC One
Zinc Media Group, producent treści telewizyjnych i multimedialnych, ogłosił, że Tern TV podpisał kontrakt o wartości 3,6 mln dolarów na realizację programu "Sunday Morning Live" dla brytyjskiej telewizji BBC One w wyniku otwartego przetargu ogłoszonego we wrześniu 2021 r.
więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska wyszła z nagrania programu Kuby Wojewódzkiego. ,,Jesteś debilem"
Dziennikarka i krytyczka filmowa, Karolina Korwin-Piotrowska wyszła ze studia podczas nagrywania najnowszego odcinka show Kuby Wojewódzkiego. - Nic się nie zmieniłeś, jesteś głupim ciulem i debilem - powiedziała do Wojewódzkiego.
więcej
|
Wiarygodny partner, proste zasady - pakiet OC/AC w LINK4 W gąszczu ofert licznych firm ubezpieczeniowych i przy mnogości dróg kupna możemy poczuć się jak turysta, który schodząc z trasy, zdał sobie sprawę, że właśnie zagubił się w gęstym lesie. I wtedy potrzeba jasnej informacji, prostego przewodnika co zrobić, by odnaleźć bezpieczną ścieżkę w gąszczu ofert i propozycji różnych towarzystw ubezpieczeniowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Omnicom wycofuje się z Rosji
Grupa reklamowa Omnicom, do której w Polsce należą agencje DDB Warszawa, BBDO, OMD poinformował w czwartek, że wycofuje się z Rosji i współpracuje z lokalnymi partnerami w celu pozbycia się wszystkich swoich udziałów w tym kraju.
więcej
|
Magdalena Cielecka wiosennie reklamuje Play, kampania znów bez Barbary Kurdej-Szatan
W nowej kampanii oferty abonamentowej Play występuje aktorka Magdalena Cielecka. To kolejna kampania, w której nie pojawia się Barbara Kurdej-Szatan, przygotowano tylko spot z Maciejem Łagodzińskim.
więcej
|
Nestle pod lawiną krytyki, bo pozostaje w Rosji mimo apelu premiera Ukrainy
Koncern spożywczy Nestle (właściciel takich marek, jak KitKat, Princessa, Nan, Bobo Frut, Nescafe, Lion) nie zrezygnował całkowicie z prowadzenia dotychczasowej działalności w Rosji. Premier Ukrainy Denys Shmyhal wezwał firmę do wstrzymania interesów na rynku rosyjskim twierdząc, że finansuje ona "zabijanie bezbronnych dzieci i matek". Na koncern i jej marki spada lawina krytyki i zapowiedzi bojkotu konsumenckiego.
więcej
|
H2O Creative zajmie się obsługą Cydru Lubelskiego
H2O Creative wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Cydr Lubelski (Ambra SA).
więcej
|
Marta Piotrzkowska i Piotr Kuc w Pathfinder 23
Do Pathfinder 23, agencji e-commerce wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy, dołączyła Marta Piotrzkowska obejmując stanowisko operations director oraz Piotr Kuc jako business director.
więcej
|
PGE szuka agencji do reklamowania, że sponsoruje kulturę
PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera w przetargu agencję, która zajmie się komunikacją marketingową sponsoringu kultury spółki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na rok.
więcej
|
Badanie: Firmy podczas wojny powinny reklamować się jak dawniej
2/3 Polaków uważa, że mimo wyjątkowej i trudnej sytuacji firmy powinny nadal „robić swoje”, tj .działać i reklamować się jak dawniej - wynika z badania SW Research i agencji komunikacji LoveBrands Group.
więcej
|
Kancelaria premiera szuka agencji do obsługi kampanii w prasie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ruszyła z przetargiem na zakup powierzchni reklamowych w prasie do jej kampanii społecznych i informacyjnych. Budżet wynosi 4 mln zł.
więcej
|
Słowacka agencja JANDL wykorzystuje Tinder do ominięcia cenzury w Rosji
Słowacka agencja JANDL znalazła sposób na ominięcie rosyjskiej cenzury mediów społecznościowych. Przekazuje Rosjanom prawdę o wojnie w Ukrainie i inwazji Rosji na ten kraj za pośrednictwem globalnej platformy randkowej Tinder, która nie została zablokowana.
więcej
|
Publicis Groupe zdobył budżet mediowy Ab InBev na większości rynków
Firma AB InBev, właściciel m.in. marki piwa Budweiser wybrała do obsługi jej budżetu mediowego na większości światowych rynków, także w Europie Publicis Groupe. Planowaniem i zakupem mediów będzie prawdopodobnie zajmować się Starcom.
więcej
|
94,5 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialach" "M jak miłość" w TVP2 i "Stulecie Winnych" w TVP1.
więcej
|
K2 Holding: wpływy 3 proc. w górę, mniej z marketingu, w dół zysk EBITDA
Według wstępnych, szacunkowych danych K2 Holding w ub.r. zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 3,4 proc. do 123,8 mln zł, natomiast zysk EBITDA zmalał z 14,7 do 12,9 mln zł, a zysk operacyjny - z 8 do 6,3 mln zł.
więcej
|
Digitree Group zaczyna przegląd opcji strategicznych, może pozyskać inwestorów
Zarząd firmy Digitree Group, oferującej usługi z zakresu marketingu internetowego i e-commerce, zdecydował o rozpoczęciu przeglądu opcji strategicznych związanych z dalszym rozwojem działalności.
więcej
|
Gwiazdy "Stranger Things" i "Miasteczka Twin Peaks" w kampanii polskiej marki Sprandi
Marka mody Sprandi (należąca do CCC) ruszyła z kampaniaą reklamową "Take care". Zaproszono do niej Finna Wolfharda („Stranger Things” ) i znanego z "Miasteczka Twin Peaks" Kyle'a MacLachlana.
więcej
|
Tysiące złotych do wygrania w loterii serków Łaciaty
W pierwszy dzień wiosny startuje wielka loteria – „Łaciaty i ja i tysiące do wygrania”.
więcej
|
Dove pokazuje nieidealne mydła w kampanii ,,Real Soaps"
Kampania Dove #RealSoaps (Prawdziwe mydła) pokazuje piegi, zmarszczki i rozstępy na kostkach mydła Dove. Ma to odzwierciedlać cechy skóry kobiet, które czynią je prawdziwymi.
więcej
|
Natalia Trojan communication managerem w Value Media
Natalia Trojan dołącza do agencji mediowej Value Media należącej do Group One. Ostatnio pracowała w Havas.
więcej
|
W lutym wartość sprzedaży w małych sklepach wzrosła o 5,7 proc.
W lutym wartość sprzedaży w małych sklepach była o 5,7 proc. wyższa niż w lutym 2021, o 1,4 proc. wzrosła liczba transakcji - wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku. W związku z wojną w Ukrainie wartość sprzedaży w w woj. lubelskim i podkarpackim wzrosła z tygodnia na tydzień o ponad 3 proc.
więcej
|
Nowe smaki piw Okocim i odświeżone opakowania
Marka Okocim (Carlsberg Polska) wprowadza nowe warianty piw smakowych w nowych opakowaniach. W ofercie piw bezalkoholowych pojawi się Limonka z miętą 0,0%, a nowości w segmencie piw smakowych o zawartości alkoholu 4,5 proc. uzupełnią cztery smaki: Mocna Pomarańcza, Malina z borówką amerykańską, Mocna Wiśnia i Grejpfrut z limonką.
więcej
|
Gaja Grażyna Kuroń nową prowadzącą program Polomarketu ,,Na Szlaku Smaku"
Grupa Polomarket, polska sieć supermarketów, odświeża formułę własnego programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”. Prowadzącą zostaje Gaja Grażyna Kuroń. Nowe odcinki programu będą promowane pod hasłem: „Ma być smacznie i po Twojemu!”.
więcej
|
Oponeo stawia na recykling w nowej kampanii
21 marca rusza nowa proekologiczna kampania prowadzona przez firmę Oponeo we współpracy z ekologiem Dominikiem Dobrowolskim. Celem akcji jest edukacja oraz podniesienie świadomości Polaków w zakresie recyklingu opon samochodów osobowych.
więcej
|
Fundacja Omeny Mensah z akcją charytatywną dla Ukrainy "Zostań kim chcesz"
„Zostań kim chcesz” to akcja charytatywna fundacji Omeny Mensah, w ramach której powstała limitowana kolekcja butów sportowych dla dzieci i dorosłych, z których dochód wesprze edukację dzieci z Ukrainy oraz dzieci z polskich domów dziecka, a także Ghany.
więcej
|
Agencja Freundschaft z projektem CSR dla marki Brita
Agencja Freundschaft zrealizuje w tym roku projekt CSR dla marki Brita.
więcej
|
Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Stowarzyszenie Gazet Lokalnych przyznało swoje nagrody. Gazetą Roku - ,,Głos Ziemi Cieszyńskiej"
W czwartek wieczorem Stowarzyszenie Gazet Lokalnych już po raz czternasty przyznało swoje nagrody – SGL Local Press. W kategorii „Gazeta Roku” zwyciężył „Głos Ziemi Cieszyńskiej”, zaś nagroda za najlepszy reportaż powędrowała do Andrzeja Andrysiaka z „Gazety Radomszczańskiej”.
więcej
|
PMPG Polskie Media obniża o 27 proc. wycenę udziałów wydawcy ,,Do Rzeczy"
Firma PMPG Polskie Media obniżyła z 11,95 do 8,72 mln zł wycenę posiadanych 81 proc. udziałów firmy Orle Pióro wydającej tygodnik „Do Rzeczy” i jego portal internetowy oraz miesięcznik „Historia Do Rzeczy”.
więcej
|
Ewa Wilczyńska wicenaczelną wrocławskiego wydania ,,Gazety Wyborczej"
Nową zastępczynią redaktora naczelnego wrocławskiej mutacji „Gazety Wyborczej” (Agora) została Ewa Wilczyńska, dziennikarka związana z oddziałem od 2016 roku. Na stanowisku był wakat od 2015 roku, kiedy to opuścił je obecny naczelny wrocławskiej mutacji - Leszek Frelich.
więcej
|
Dziennikarze sejmowi zbojkotowali konferencję Konfederacji z tezą ,,nie dla przywilejów dla uchodźców"
Reporterzy i operatorzy kamer pracujący w Sejmie zignorowali w czwartek konferencję polityków Konfederacji na temat uchodźców, zapowiedzianą hasłem „Tak dla pomocy, nie dla przywilejów”.
więcej
|
Dariusz Chmielewski w zarządzie Media Service Zawada
Do zarządu wydawnictwa Media Service Zawada dołączył Dariusz Chmielewski, dyrektor dystrybucji w firmie.
więcej
|
|
|
Tomasz Janicki szefem produktu Domodi w Wirtualnej Polsce Media, odchodzi Rafał Warecki
Wirtualna Polska Holding rozpoczęła proces integracji Grupy Domodi z Wirtualną Polską Media. Szefem produktu Domodi został Tomasz Janicki. Dotychczasowy prezes Domodi Rafał Warecki odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Wyrwał wygrał proces z PKP ws. tekstu o nieprawidłowościach w SOK
Dziennikarz Onetu, Marcin Wyrwał wygrał przed Sądem Okręgowym sprawę z powództwa cywilnego, wytoczoną mu przez PKP. Chodziło o materiał z 2018 roku, dotyczący nieprawidłowości we władzach Służby Ochrony Kolei. Sąd uchylił w całości niekorzystny dla niego zaoczny wyrok z 2019 roku. - Innej możliwości nie było - komentuje w rozmowie z nami Wyrwał.
więcej
|
Słowacka agencja JANDL wykorzystuje Tinder do ominięcia cenzury w Rosji
Słowacka agencja JANDL znalazła sposób na ominięcie rosyjskiej cenzury mediów społecznościowych. Przekazuje Rosjanom prawdę o wojnie w Ukrainie i inwazji Rosji na ten kraj za pośrednictwem globalnej platformy randkowej Tinder, która nie została zablokowana.
więcej
|
InPost z wyższymi cenami usług. O złotówkę drożej dla użytkowników indywidualnych
InPost zapowiedział wzrost kosztów usług dostarczania paczek realizowanych przez firmę. Od początku kwietnia 2022 roku użytkownicy domowi zapłacą za wysyłkę o złotówkę więcej niż dotąd w wypadku każdego gabarytu, a najtańsza paczka będzie kosztować 13,99 złotych.
więcej
|
Deepfake z Wołodymyrem Zełenskim nakazywał Ukraińcom kapitulację. Facebook szybko usunął wideo
Na Facebooku pojawiło się zmanipulowane wideo, w którym Wołodymyr Zełenski miał wzywać ukraińskie wojska i obywateli kraju do kapitulacji przed armią rosyjską. Nagranie okazało się deepfakiem i zostało szybko usunięte z Facebooka, jednak wciąż jest dostępne na kontrolowanej przez Kreml platformie VKontakte.
więcej
|
Twitter walczy z fake newsami o Ukrainie. Usunięto ponad 50 tysięcy wpisów
Aktywnie monitorujemy i usuwamy treści zawierające dezinformacje na temat obecnego konfliktu na Ukrainie - zapewnia Twitter. Serwis podaje, że w ostatnim czasie oznaczył lub usunął 50 tys. treści stanowiących fake newsy związane z trwającą wojną.
więcej
|
W Onecie i na Przegladsportowy.pl rusza nowy podcast Łukasza Kadziewicza ,,W cieniu sportu"
W każdą sobotę o godz. 10 w Onecie i w serwisie Przegladsportowy.pl oraz w każdą niedzielę na kanale YouTube „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) będą publikowane odcinki „W cieniu sportu”, nowego autorskiego podcastu Łukasza Kadziewicza.
więcej
|
Cezary Kozieł Twitter sales lead w Httpool Polska
Cezary Kozieł awansował w strukturach Httpool Polska, obejmując stanowisko Twitter sales lead.
więcej
|
Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Allen Media Group pozywa Nielsena za "oszustwa i ukrywanie"
Allen Media Group, właściciel Weather Channel w USA pozywa firmę badawczą Nielsen za „oszustwa i ukrywanie” i domaga się od firmy miliardowych odszkodowań. W pozwie stwierdzono, że system ocen panelowych Nielsena jest „przestarzały, wysoce niewiarygodny i zasadniczo wadliwy”.
więcej
|
Badanie: Firmy podczas wojny powinny reklamować się jak dawniej
2/3 Polaków uważa, że mimo wyjątkowej i trudnej sytuacji firmy powinny nadal „robić swoje”, tj .działać i reklamować się jak dawniej - wynika z badania SW Research i agencji komunikacji LoveBrands Group.
więcej
|
71 proc. Polaków uważa, że nie ma wpływu na bieg spraw w kraju
Prawie trzy czwarte ankietowanych – 71 proc. – uważa, że zwykli ludzie nie mają wpływu na bieg spraw w kraju, 26 proc. jest zdania, że obywatele tacy jak oni mają realny wpływ na to, co dzieje się w wymiarze ogólnokrajowym – wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
|