|
|
|
|
|
|
|
Prof. Kawecki krytykuje szefa KRRiT i oczekuje dalszych działań wobec TVN
KRRiT przedłużyła koncesję dla TVN7 po 14 miesiącach oczekiwania. Przeciwko był tylko prof. Janusz Kawecki. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl krytykuje przewodniczącego Witolda Kołodziejskiego za opieszałość w egzekwowaniu prawa i wzywa szefa KRRiT do dalszych działań.
więcej
|
Kto może zapłacić karę za sprzęt bez DVB-T2/HEVC? Resort cyfryzacji wyjaśnia
W parlamencie trwają prace nad ustawą, dzięki której możliwe będzie dofinansowanie tunerów i telewizorów, które są kompatybilne z DVB-T2/HEVC. Projekt zakłada kary dla nieuczciwych przedsiębiorców. Resort cyfryzacji zdradza Wirtualnemedia.pl, na kogo mogą zostać nałożone.
więcej
|
Michał Wiśniewski w telewizyjnym show pokaże budowę swojego domu
Piosenkarz Michał Wiśniewski pracuje nad realizacją telewizyjnego show, w którym pokaże budowę swojego domu. Artysta posiada już sponsorów zainteresowanych projektem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program będzie dostępny na YouTube. Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że cykl pokaże również Grupa Polsat, właśnie trwają rozmowy w tym temacie.
więcej
|
TVN bez wiosennej konferencji ramówkowej. ,,Chcemy zadbać o bezpieczeństwo pracowników, partnerów i gości"
TVN Grupa Discovery tuż przed startem wiosennej ramówki 2022 roku nie zorganizuje tradycyjnej konferencji promującej ofertę, ale w zamian nadawca przeprowadzi niestandardową kampanię pod hasłem „Co Za Wiosna!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy zadbać o bezpieczeństwo pracowników, partnerów i gości, którzy tradycyjnie uczestniczą w spotkaniach otwierających nowy sezon telewizyjny - komentuje nam biuro prasowe TVN Grupa Discovery.
więcej
|
Bez TVP3 HD z satelity. ,,Muszą wypowiedzieć się prawnicy"
Choć w ramach naziemnej telewizji cyfrowej kanał TVP3 Warszawa jest już dostępny w jakości HD, to drogą satelitarną na razie nie będzie. Marcin Klepacki, dyrektor biura dystrybucji TVP tłumaczy Wirtualnemedia.pl, że jest to związane z różnymi interpretacjami zasady „must carry must offer”.
więcej
|
Netia po decyzji UOKiK zwróci klientom koszty dodatkowych usług, które włączała bez zgody
Na podstawie decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów firma telekomunikacyjna Netia zrekompensuje klientom koszty sześciu usług dodatkowych, które aktywowała bez wyraźniej zgody. Chodzi m.in. o Bezpieczny Smartfon, Pakiet HBO HD i GigaNagrywarkę.
więcej
|
Nowe aplikacje HbbTV Polsatu
Polsat w naziemnej telewizji cyfrowej umieścił nowe aplikację HbbTV. W jednej z nich widzowie za pośrednictwem ankiety mogli wskazać uczestnika reality-show „Farma”, który powinien dołączyć do pojedynku. Druga to Polsat Boxing Promotions, a trzecia to aplikacja Coca Coli.
więcej
|
UPC Polska ze wzrostem wpływów i zysku w 2021 roku, ma 1,57 mln klientów
W ub.r. sieć kablowa UPC Polska osiągnęła wzrost przychodów o 4,6 proc. do 454,8 mln dolarów i zysku netto z 58,4 do 82,6 mln dolarów. Na koniec roku operator miał 1,57 mln klientów, którym świadczył 3,35 mln jednostkowych usług (RGU).
więcej
|
Program ,,Rinke. Na krawędzi 2 - Łódź" od 2 marca w Puls 2
Od 2 marca w środowe wieczory Puls 2 emitować będzie program „Rinke. Na krawędzi 2 - Łódź”, który powstał dla Telewizji Puls. Pierwszy sezon cyklu nadawany był jesienią 2018 roku w TTV.
więcej
|
,,Wydarzenia" i ,,Więcej Wydarzeń" w Super Polsat, Wydarzenia24 z nowym programem ,,Gość Wydarzeń 24"
Super Polsat od poniedziałku, 21 lutego w codziennych pasmach nadawać będzie dwa wydania „Wydarzeń”. Stacja emitować będzie również cykl „Więcej Wydarzeń”. W tym samym dniu na antenie Wydarzenia24 wystartuje nowy program „Gość Wydarzeń 24”, który także pokaże Super Polsat. - Wzmacniamy obecność informacji na naszych antenach - mówi Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
TV Puls wiosną stawia na kontynuacje znanych seriali, ,,Rinke. Na krawędzi 2 - Łódź" w Puls 2
Wiosną 2022 roku TV Puls pokaże nowe odcinki seriali „Lombard. życie pod zastaw” i „Rodzinny interes”. W Puls 2 pojawi się program „Rinke. Na krawędzi 2” - Łódź” i drugi sezon „Dzielnicy strachu”.
więcej
|
Widownia telewizji się starzeje
Telewizję w 2021 roku chętniej oglądały kobiety niż mężczyźni. Wśród widowni coraz większy udział stanowią osoby starsze, emeryci i mieszkańcy wsi - szczegółowy raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Był Krzysztof Jarzyna ze Szczecina, jest Nikoś. Czemu kino fascynuje się półświatkiem?
Polscy twórcy od lat robią filmy i seriale opowiadające o mafii. Sukces historii "Jak pokochałam gangstera" na Netfliksie może sprawić, że wkrótce będzie ich jeszcze więcej. - Producenci często nie chcą ryzykować i idą z prądem lokalnym lub jakiegoś światowego hitu. A jaki to problem napisać w Polsce nawet dziesięć, dwadzieścia czy trzydzieści scenariuszy o którymś z bogatej kolekcji gangsterów? - mówi prof. Jacek Dąbała, który w latach 90. pracował przy "Młodych wilkach".
więcej
|
Gale KSW i mecze Bundesligi hitami Viaplay w Polsce
Właśnie minęło pół roku odkąd platforma Viaplay zadebiutowała na polskim rynku. Co w tym czasie było najchętniej oglądanymi pozycjami przez użytkowników serwisu? Jak wynika z raportu udostępnionego specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl były to wydarzenia transmitowane na żywo – na pierwszym miejscu znalazły się gale KSW, a na drugim mecze piłkarskiej Bundesligi, w której występuje Robert Lewandowski. Platforma miała problemy techniczne pokazując topowe wydarzenia.
więcej
|
Ewa Szabuniewicz i Katarzyna Jabłońska-Da Silva nowymi producentkami w Constantin Entertainment Polska
Ewa Szabuniewicz oraz Katarzyna Jabłońska-Da Silva zostały nowymi producentkami w Constantin Entertainment Polska. Wzmacniają rozwijający się dział Unscripted.
więcej
|
Krystian Ochman reprezentantem Polski na Eurowizji 2022
Krystian Ochman z piosenką „River” będzie reprezentował Polskę w tegorocznym festiwalu Eurowizja. Został wybrany przez jurorów i widzów podczas koncertu pokazanego w TVP2 w sobotę wieczorem.
więcej
|
Jak kupić duży i nie najdroższy telewizor z DVB-T2/HEVC? Test 123 modeli
Niebawem zmiana standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Wiele osób zastanawia się nad zakupem telewizora. Fundacja Pro-Test przygotowała raport z poradami. Uwzględniła 123 modele. Na łamach Wirtualnemedia.pl prezentujemy najciekawsze wnioski z wielkiego testu przygotowanego przez ekspertów.
więcej
|
KRRiT przedłużyła koncesję naziemną TVN7
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na posiedzeniu w piątek przedłużyła o 10 lat koncesję naziemną kanału TVN7, wygasającą 25 lutego. Udało się zebrać cztery głosy poparcia, ponieważ inaczej niż dotychczas zagłosował Andrzej Sabatowski.
więcej
|
Powstanie polska wersja show ,,Cash or Trash". Ruszyły castingi
Można zgłaszać się na castingi do programu „Cash or Trash”. To międzynarodowy format, w którym eksperci oceniają antyki, prezentowane przez uczestników. W finale zgłaszane przedmioty mogą trafić na licytację, a ich właściciele - zarobić pieniądze. nabór do programu prowadzi Polot Media, spółka należąca do Polsatu.
więcej
|
Dominika Ćosić radziła Morawieckiemu w kampanii w 2019 roku? Poufna Rozmowa ujawnia wiadomości
Według maila ujawnionego przez Poufną Rozmowę korespondentka TVP w Brukseli Dominika Ćosić radziła Mateuszowi Morawieckiemu, jak wykorzystać krytykowany spot zachęcający do udziału w wyborach parlamentarnych jesienią 2019 roku. Szef rządu przekazał jej sugestię swoim współpracownikom.
więcej
|
Atrakcyjna propozycja dla kierowców! Zbieraj dodatkowe punkty z aplikacją ORLEN VITAY i ubezpieczeniem w LINK4! Kierowcy korzystający z aplikacji ORLEN VITAY mogą zyskać dodatkowe punkty i nagrody za wykupienie ubezpieczenia w LINK4. Propozycja jest bardzo atrakcyjna, ponieważ dotyczy nie tylko OC, Autocasco, NNW i Smart Casco, ale także ubezpieczenia nieruchomości czy polis podróżnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Influencerzy na kampanii marketingowej mogą zarobić setki tysięcy złotych
Za jedną kampanię marketingową influencerzy mogą zarobić od kilku do setek tysięcy złotych. Wszystko zależy od rodzaju współpracy. Jeżeli influencer współtworzy produkt to takie kampanie idą w setki tysięcy złotych - powiedziała Karina Hertel, współzałożycielka i dyrektor zarządzająca BrandLift.
więcej
|
Dorota Pindel szefową nowego działu Lab WebTalk
Agencja digtalowa WebTalk tworzy dział Lab, dedykowany działaniom research & development. Na jego czele stanęła Dorota Pindel, research & development director WebTalk Lab.
więcej
|
Mateusz Zmyślony po 30 latach odchodzi z Eskadry
Mateusz Zmyślony, założyciel Eskadry i jej dyrektor kreatywny po 30 latach odchodzi z agencji. - Od dziś nie jestem już przedsiębiorcą, nie zajmuję się już reklamą i marketingiem komercyjnym, nie pracuję na etacie, nie podlegam ograniczeniom. Postanowiłem zostać wolnym artystą i niezależnym doradcą strategicznym, który po latach zasuwania we własnej firmie skupi się teraz wyłącznie na spełnianiu marzeń i czynieniu rzeczy ważnych i - jeśli się uda - może nawet wielkich - tłumaczy swoje odejście Zmyślony.
więcej
|
Jacek Studziński: z Isobar do Adshares
Jacek Studziński, ostatnio związany z agencją Isobar Polska (dentsu Polska) objął stanowisko chief communications officera w firmie Adshares - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rejestr KRRiT "martwym prawem". "Przepisy nie przystają do rzeczywistości branży influencerów"
Część twórców internetowego wideo, głównie z sieci partnerskich, czeka z wpisem do rejestru audiowizualnych usług medialnych na żądanie KRRiT na interpretację przepisów przez regulatora. Niektórzy już się zarejestrowali. Zdaniem eksperta influencer marketingu Macieja Pietrukiewicza, przepisy w obecnej formie są nieprzystające do realiów branży influencer marketingu. - Jeśli przepisy miałyby być dostosowane do realiów branży influencerskiej, to musiałyby zostać albo napisane na nowo, albo poważnie zmienione - analizuje ekspert dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bank JP Morgan Chase wchodzi w metawersum. Przewiduje duże możliwości wirtualnych światów
JP Morgan Chase to pierwszy duży bank, który uruchomił swoją placówkę w środowisku metawersum. Na razie możliwości oferowane w wirtualnym oddziale są mocno ograniczone, ale bank przewiduje, że oferta metawersum będzie stopniowo rosła pozwalając markom na dotarcie do klientów z nową komunikacją i ofertą.
więcej
|
Dolph Lundgren kontra pot w reklamie Old Spice. Wykorzystano deepfake
Pochodzący ze Szwecji aktor Dolph Lundgren toczy bój z potem w nowej reklamie Old Spice.
więcej
|
Rządowa kampania tarcz antyinflacyjnych "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" kosztowała ponad 7 mln złotych
Rządowa kampania temat Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" kosztowała podatników 7,1 mln zł. Emisja reklamy w serwisie Interia.pl to koszt 51,5 tys. zł - wynika z informacji udzielonych w odpowiedzi na poselską interpelację.
więcej
|
Coca-Cola Starlight nowym smakiem Coca-Coli
Coca-Cola wprowadza na rynek limitowaną serię "kosmicznej" Coca-Coli Starlight. Nowość promuje piosenkarka Ava Max.
więcej
|
Aldi nową odsłoną kampanii employer brandingowej zachęca do pracy w swoich sklepach
Sieć sklepów Aldi ruszyła z nową odsłoną kampanii employer brandingowej pod hasłem "Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy", którą zachęca do podjęcia pracy w jej placówkach.
więcej
|
Łukasz Zielonka nowym CMO w Escola, Kamil Grzejek chief evangelist
Łukasz Zielonka objął stanowisko chief marketing officer i odpowiada za kompleksowe działania marketingowe spółki Escola tworzącej aplikacje mobilne i webowe oraz świadczącej usługi consultingu z zakresu wykorzystania nowych technologii. Zastąpił Kamila Grzejka, który objął nowe stanowisko chief evangelist.
więcej
|
Sandringham Royal Estate wprowadzi perfumy dla psów
Należący do brytyjskiej rodziny królewskiej sklep Sandringham Royal Estate poszerzył ofertę o linię kosmetyków dla psów Happy Hounds Dog. Jako pierwszy w ofercie pojawił się szampon dla psów, kolejne mają być perfumy.
więcej
|
Branża: otwarcia sklepów we wszystkie niedziele oczekują sami klienci
Otwarcia sklepów we wszystkie niedziele oczekują sami klienci - wskazują przedstawiciele sieci handlowych. Dodają, że 32 wyjątki przewidziane w ustawie o ograniczeniu handlu w niedziele prowadzą do dyskryminacji pracowników handlu.
więcej
|
Dafi zachęca w nowej reklamie, by "sięgać po czystą radość"
Marka filtrów do wody Dafi (Formaster Group) rusza z nową kampanią reklamową, w której pokazuje, że szczęście jest na wyciągnięcie ręki. Hasło akcji przegotowanej przez agencję Saatchi & Saatchi. brzmi „Sięgnij po czystą radość”.
więcej
|
Adform zwiększa przewagę konkurencyjną dzięki najnowszemu rozwiązaniu ID Fusion, które wspiera działania programatyczne w tzw. otwartym internecie ID Fusion to zbudowane przez Adform, pierwsze na świecie programatyczne rozwiązanie, które obsługuje zarówno identyfikatory first-party jak i third-party na wszystkich przeglądarkach i urządzeniach. Opracowane zostało jako bezpośrednia odpowiedź na coraz bardziej pofragmentowany rynek identyfikacji użytkownika. ID Fusion jednocześnie daje znaczną przewagę konkurencyjną wszystkim CMO, którzy są otwarci na wdrażanie najnowszych rozwiązań w obszarze marketingu cyfrowego. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Pojedyncze przypadki mobbingu zgłaszane w polskich mediach
Media w Polsce mają swoje procedury zapobiegające mobbingowi w miejscu pracy, są kodeksy i komisje. Jak się okazuje, oficjalnie zgłaszane w ostatnich latach są tu pojedyncze przypadki nieprawidłowości.
więcej
|
Krzysztof Wiejak prokurentem wydawcy ,,Dziennika Wschodniego", spółka ograniczyła stratę
Redaktor naczelny „Dziennika Wschodniego” Krzysztof Wiejak objął funkcję prokurenta w wydającej gazecie spółce Corner Media. Firma opublikowała sprawozdanie finansowe za 2020 roku: zanotowała spadek przychodów operacyjnych o 10,4 proc. do 3,6 mln zł i straty netto z 52,4 do 0,3 tys. zł.
więcej
|
Analityk prognozuje pierwszy zysk netto Agory od wybuchu epidemii. Trzy czynniki osłabiają efektywność prasy
Według prognozy Adama Zajlera z Millennium DM w czwartym kwartale ub.r. Agora osiągnęła wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 56 proc. do 350,4 mln zł, 46,4 mln zł skorygowanego zysku EBITDA i pierwszy zysk netto od wybuchu epidemii - 20,8 mln zł.
więcej
|
Tomasz Sekielski: zawzięty reporter na fali wznoszącej
Jest reporterem ze starej szkoły, sprawdzającym fakty i pracującym nad tematem wytrwale, choćby to trwało latami. Mimo że to telewizja zrobiła z niego gwiazdę, a pracując dla niej zbierał najcenniejsze nagrody - to w internecie Tomasz Sekielski po latach złapał drugi reporterski oddech. I na tym oddechu zrobił może najlepsze, a na pewno najgłośniejsze materiały.
więcej
|
Twitter i Google zablokowały magazyn ,,Health Affairs". Poszło o artykuły o zdrowiu i rasizmie
Cenione amerykańskie czasopismo medyczne „Health Affairs” zostało zablokowane w serwisie Twitter oraz na platformie YouTube. Magazyn nie mógł reklamować swojego najnowszego wydania poświęconego zdrowiu w kontekście rasizmu. Sytuacja wróciła już do normy, Twitter i Google twierdzą, że chodziło o regulamin, a nie o słowo „rasizm”.
więcej
|
Prawomocny wyrok: ,,Wyborcza" nie musi prostować tekstu o taśmach Daniela Obajtka
Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił wyrok sądu I instancji i oddalił pozew Daniela Obajtka, a tym samym orzekł, że „Gazeta Wyborcza” nie musi prostować publicystycznego tekstu Wojciecha Czuchnowskiego o tzw. „taśmach Obajtka”. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
Zmarł pisarz i reporter Jerzy Szperkowicz
W wieku 89 lat zmarł Jerzy Szperkowicz, reporter, publicysta i pisarz. Informację potwierdziła w rozmowie z PAP jego żona, Hanna Krall.
więcej
|
Marcin Koziestański przechodzi z ,,Tygodnika Solidarność" do Polskatimes.pl
Po czterech latach pracy w „Tygodniku Solidarność” i portalu Tysol.pl Marcin Koziestański został redaktorem serwisu Polskatimes.pl (Polska Press Grupa).
więcej
|
Żarty z wygranej Kapeli z Kossakowskim na gali Prime Show MMA
Podczas sobotniej gali Prime Show MMA publicysta „Krytyki Politycznej” Jaś Kapela przez nokaut wygrał z Ziemowitem Kossakowskim, w przeszłości związanym m.in. z portalem TVP.info. Z przebiegu i wyniku starcia żartowali dziennikarze. - Walki Kapeli są lepsze niż jego teksty - napisał Piotr Witwicki z Polsat News.
więcej
|
|
|
Influencerzy na kampanii marketingowej mogą zarobić setki tysięcy złotych
Za jedną kampanię marketingową influencerzy mogą zarobić od kilku do setek tysięcy złotych. Wszystko zależy od rodzaju współpracy. Jeżeli influencer współtworzy produkt to takie kampanie idą w setki tysięcy złotych - powiedziała Karina Hertel, współzałożycielka i dyrektor zarządzająca BrandLift.
więcej
|
Kanał Sportowy z 800 tys. subskrybentów i programem o I lidze piłkarskiej
W weekend liczba subskrybentów youtube’owego Kanału Sportowego przekroczyła 800 tys. Na kanale w niedzielę zadebiutował „Magazyn PierwszaKlasa” dotyczący piłkarskiej Fortuny 1 Ligi.
więcej
|
Witold Gadowski uruchomił serwis z filmami House of Poland. ,,Tam nas nie ocenzurują"
Publicysta i autor filmów dokumentalnych Witold Gadowski uruchomił niezależny serwis House of Poland, na którym mają znaleźć się filmy i inne materiały dziennikarskie. „Gdyby ktoś nas chciał ocenzurować, gdyby ktoś chciał nas wyrzucić, to wreszcie mamy niezależność” - podkreśla dziennikarz.
więcej
|
Google Showcase ustawia pionki przed rozgrywką. ,,Balans na linii podziału"
Google wprowadził w Polsce platformę Showcase, w ramach której ma płacić wydawcom za korzystanie z ich treści. W projekcie zabrakło na razie największych mediów newsowych na naszym rynku. W opinii branży Showcase wygląda dość jednoznacznie. - Chodzi o zabezpieczenie „tyłów” przed wejściem regulacji europejskich, w tle są oczywiście pieniądze - oceniają eksperci dla Wrtualnemedia.pl.
więcej
|
Start serwisu społecznościowego Donalda Trumpa przesunięty
Na marzec przesunięto termin uruchomienia portalu społecznościowego Truth Social, za którym stoi Trump Media & Technology, nowa firma medialna założona przez byłego prezydenta USA.
więcej
|
Rejestr KRRiT "martwym prawem". "Przepisy nie przystają do rzeczywistości branży influencerów"
Część twórców internetowego wideo, głównie z sieci partnerskich, czeka z wpisem do rejestru audiowizualnych usług medialnych na żądanie KRRiT na interpretację przepisów przez regulatora. Niektórzy już się zarejestrowali. Zdaniem eksperta influencer marketingu Macieja Pietrukiewicza, przepisy w obecnej formie są nieprzystające do realiów branży influencer marketingu. - Jeśli przepisy miałyby być dostosowane do realiów branży influencerskiej, to musiałyby zostać albo napisane na nowo, albo poważnie zmienione - analizuje ekspert dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Edge bliski pokonania Safari na rynku przeglądarek
Chrome to od dobrych kilku lat zdecydowany lider światowego rynku przeglądarek internetowych. Pozycja aplikacji Google na długie lata wydaje się niezagrożona. Ciekawie zrobiło się natomiast ostatnio za jej plecami, gdzie o drugą pozycję walczą Safari i Edge.
więcej
|
Frances Haugen oskarża Metę o wspieranie dezinformacji klimatycznej
Facebook nie robi dostatecznie wiele, aby skutecznie walczyć z dezinformacją w serwisie związaną ze zmianami klimatu na Ziemi - twierdzi sygnalistka Frances Haugen. Według wewnętrznych dokumentów firmy fake newsy dotyczące tego problemu mają o wiele większe zasięgi niż wiarygodne źródła informacji, co ma znaczący wpływ na decyzje biznesowe inwestorów.
więcej
|
Polski internauta przez 17,5 godziny na Facebooku, a 16 godzin na TikToku. Instagram przed Twitterem i Snapchatem
Facebooka w styczniu br. odwiedziło 26,6 mln polskich internautów, każdy spędził tam przeciętnie 17 godzin i 34 minuty. Na TikToku średni czasu korzystania wyniósł nieco ponad 16 godzin, na Instagramie - prawie 5 godzin, a na Snapchacie - 3 godziny. Natomiast tylko na kilkanaście minut przyciągały odwiedzających Linkedin i Wykop.
więcej
|
Kolejny polski film bardzo wysoko w Top10 Netfliksa
"Oszust z Tindera", film dokumentalny o mężczyźnie, który poznane przez aplikację randkową kobiety oszukiwał na miliony dolarów, nadal jest najpopularniejszym tytułem wśród widzów platformy w Polsce i na świecie. W czołówce znalazła się także polska produkcja. "Pod wiatr" docenili widzowie nie tylko znad Wisły.
więcej
|
W 2021 roku wzrost liczby skarg i zawiadomień o naruszeniach ochrony danych
Do Urzędu Ochrony Danych Osobowych wpłynęło 8318 skarg od obywateli w 2021 r., administratorzy danych zgłosili zaś prawie 13 tys. naruszeń - poinformował rzecznik UODO Adam Sanocki. Jak podkreślił, liczba skarg i zgłoszeń z roku na rok rośnie.
więcej
|
Polacy w internecie najczęściej mylą pisownię "na pewno". "Krasz" i "randomowy" młodzieżowymi słowami roku, "śpiulkolot" daleko
Zdecydowanie najczęstszym błędem językowym w polskim internecie jest łączna pisownia "na pewno" i niepoprawne użycie "dzień dzisiejszy" zamiast "dzisiaj" - wynika z analizy serwisu Nadwyraz. Obok najczęstszych błędów w sieci, serwis sprawdził też, że najpopularniejsze młodzieżowe słowa roku 2021 to wcale nie "śpiulkolot", ale "krasz" i "randomowy".
więcej
|
Atrakcyjna propozycja dla kierowców! Zbieraj dodatkowe punkty z aplikacją ORLEN VITAY i ubezpieczeniem w LINK4! Kierowcy korzystający z aplikacji ORLEN VITAY mogą zyskać dodatkowe punkty i nagrody za wykupienie ubezpieczenia w LINK4. Propozycja jest bardzo atrakcyjna, ponieważ dotyczy nie tylko OC, Autocasco, NNW i Smart Casco, ale także ubezpieczenia nieruchomości czy polis podróżnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|