|
|
|
|
|
|
|
Związkowcy w Telewizji Polskiej chcą kolejnej podwyżki z powodu inflacji. TVP: to poza możliwościami finansowymi
Działająca w Telewizji Polskiej „Solidarność” poprosiła władze firmy o pilne spotkanie w sprawie wzrostu wynagrodzeń, która zrekompensuje inflację. We wrześniu o podwyżkę apelowały dwa inne związki zawodowe w firmie. - Oszacowane koszty żądań wykraczały poza wszelkie możliwości finansowe Spółki, wobec czego nie mogły zostać uwzględnione w zaproponowanym kształcie - tłumaczy TVP.
więcej
|
Koniec linearnej telewizji? ,,Znikną stacje z najlepszym i najgorszym programingiem"
Disney i ViacomCBS ograniczają liczbę linearnych kanałów telewizyjnych. W Niemczech toczy się dyskusja o likwidacji publicznych kanałów tematycznych. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie mają złudzeń. Także w Polsce dojdzie do zamknięć stacji, ale nieprędko.
więcej
|
Za miesiąc wygasa koncesja TVN7. ,, KRRiT działa na szkodę rynku medialnego"
Telewizyjna Siódemka wciąż oczekuje na koncesję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na dalsze nadawanie, obecna koncesja wygasa 25 lutego. - Stacja spełnia wszelkie wymogi określone prawem, dopełniono także niezbędnych formalności. Bezczynność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) działa na szkodę rynku medialnego w Polsce, uderza w widzów oraz innych nadawców i operatorów - komentuje TVN Grupa Discovery.
więcej
|
,,Magia nagości. Polska 2" od 25 lutego w Zoom TV. ,,Runda z udziałem seniorów"
W piątek, 25 lutego Zoom TV rozpocznie emisję drugiego sezon programu „Magia nagości. Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia no nowych odcinków realizowane były jesienią. - W drugiej serii stawiamy na jeszcze większą otwartość i różnorodność uczestników. Ciekawostką z pewnością będzie runda z udziałem seniorów - mówi nam Rafał Freyer, dyrektor programowy Zoom TV.
więcej
|
Nowy program medyczny Adama Gizy w TVP Info w weekendy
Adam Giza już niebawem poprowadzi nowy magazyn medyczny na antenie TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Cykl ma wystartować na przełomie stycznia i lutego, będzie emitowany w weekendy. - To będzie bardzo nowoczesny format, z elementami augmented reality - mówi nam dziennikarz.
więcej
|
1,17 mln widzów nowego reality-show Polsatu ,,Farma"
Nowy reality-show Polsatu „Farma” po czterech pierwszych odcinkach emisji ogląda średnio 1,17 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
457 tys. widzów serialu ,,Usta usta 5", TVN wiceliderem
Serial „Usta usta” oglądało średnio 457 tys. widzów, o 309 tys. osób mniej niż emitowany jesienią 2020 roku czwarty sezon. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 2,68 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ministerstwo Finansów będzie w Polsat News radzić ws. Polskiego Ładu
Od poniedziałku przedstawiciele Ministerstwa Finansów w cyklu rozmów w paśmie przedpołudniowym Polsat News będą opisywać wybrane rozwiązania podatkowe działające w ramach Polskiego Ładu.
więcej
|
W weekend programy publicystyczne - częściowo w trybie zdalnym
Wobec narastającej fali pandemii, w miniony weekend większość telewizyjnych kanałów informacyjnych przywróciła częściowo zdalny tryb programów publicystycznych. Na takie rozwiązanie zdecydowały się TVP Info i TVN24, nic nie zmieniło się pod tym względem natomiast na kanale Polsat News.
więcej
|
Michał Kołodziejczak gościem specjalnym ,,Szkła kontaktowego" na 17 urodziny stacji, niebawem nowa oprawa
We wtorek, 25 stycznia odbędzie się 17. rocznica debiutu „Szkła kontaktowego”. Tego dnia TVN24 pokaże specjalne wydanie magazynu, w którym w roli gościa wystąpi Michał Kołodziejczak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program niebawem zyska również nową oprawę.
więcej
|
Polsat Box testuje okolicznościowe kanały Eurosportu
Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie rozpoczną się 4 lutego 2022 roku. Tymczasem na liście kanałów platformy satelitarnej Polsat Box pojawiły się cztery kanały testowe, w tym jeden w jakości 4K. To okolicznościowe stacje Eurosportu.
więcej
|
TVN z quizem na temat WOŚP w telewizji hybrydowej HbbTV
Kanał TVN w naziemnej telewizji cyfrowej nie reklamuje już w telewizji hybrydowej serialu „Behawiorysta” Playera. W zamian w HbbTV pojawiła się aplikacja promująca chipsy Crunchips z quizem na temat Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
więcej
|
Litewska adaptacja ,,Podatku od miłości" od trzech tygodni największym hitem kinowym
W piątek, 31 grudnia ub.r. w litewskich kinach zadebiutowała adaptacja „Podatku od miłości”. Film przez pierwsze trzy weekendy emisji był liderem lokalnego box office, do 16 stycznia produkcję obejrzało 64 968 widzów.
więcej
|
Catch up TV ułatwia życie widzom. Czym różnią się usługi Playera, Canal+ online i Polsat Box Go?
W dobie wszechobecnych powtórek i wielu reklam linearne kanały telewizyjne najłatwiej oglądać dzięki usługom catch up TV. W swojej ofercie posiadają je m.in. platformy streamingowe Player, Canal+ online i Polsat Box Go. Portal Wirtualnemedia.pl porównuje te trzy usługi.
więcej
|
Najlepsze zagraniczne seriale 2021 roku
Lider jest zdecydowany, bo na 35 możliwych punktów, zdobył ich aż 33. Zeszły rok był idealnym czasem na oglądanie seriali. Zamknięci w domach, przytłumieni pandemią i obostrzeniami mieliśmy więcej okazji, by przed ekranem komputera czy telewizora śledzić losy bohaterów odcinkowych produkcji. Które z zagranicznych seriali 2021 r. najbardziej podobały się dziennikarzom piszącym i opowiadającym o serialach swoim czytelnikom, widzom i słuchaczom?
więcej
|
Sąd oddala pozew sędziego Waldemara Żurka przeciwko "Wiadomościom" TVP
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił pozew sędziego Waldemara Żurka, który żądał sprostowania od szefa "Wiadomości" TVP Jarosława Olechowskiego za materiał z 2020 roku.
więcej
|
Program ,,W kontrze" Ogórek i Jakimowicza hitem TVP Info
W sezonie 2021/2022 magazyn Magdaleny Ogórek i Jarosława Jakimowicza „W kontrze” w TVP Info śledzi średnio 341 tys. widzów, o 6 tys. osób więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarła aktorka Barbara Krafftówna
W wieku 93 lat zmarła aktorka Barbara Krafftówna - Felicja w "Jak być kochaną" Wojciecha Hasa, Honorata z "Czterech pancernych…" i Leokadia z "Banku nie z tej ziemi"; pierwsza na scenie Iwona Księżniczka Burgunda, gwiazda Kabaretu Starszych Panów. O śmierci aktorki poinformował w niedzielę ZASP.
więcej
|
HBO Max w Polsce w marcu
HBO Max ma wystartować w Polsce 8 marca, zastąpi wtedy usługę HBO Go. Tego typu informacja pojawiła się w czwartek wieczorem na stronie internetowej właściciele tego serwisu streamingowego.
więcej
|
,,Radio Eska to jest najgorsze radio na świecie". Dziennikarka pokazuje manipulacje ,,Wiadomości" TVP na temat Tuska
Kasia Węsierska z Radia Eska (ZPR Media) pokazała na TikToku, jak można manipulować wypowiedziami. Na warsztat wzięła słowa Donalda Tuska, które wielokrotnie w ostatnich dniach cytowały „Wiadomości” TVP i TVP Info.
więcej
|
,,Kevin sam w domu" i ,,Zenek" filmowymi hitami 2021 roku, produkcje Polsatu w czołówce (top 20)
W zeszłym roku spośród pokazanych w telewizji filmów największą widownię zgromadziły produkcje „Kevin sam w domu”, „Zenek” oraz „Kevin sam w Nowym Jorku”. Piętnaście z dwudziestu najwyżej sklasyfikowanych produkcji pokazał Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze o dokumencie TVP nt. Adamowicza: paszkwil, skandal, podłość
Wielu publicystów krytycznie oceniło pokazany przez Telewizję Polską dokument o Pawle Adamowiczu sugerujący, że krytykowali go głównie politycy PO i media prywatne. - To po prostu kolejne, rutynowe kłamstwo - ocenił Andrzej Stankiewicz z Onetu. TVP zapowiedziała na niedzielę powtórkę filmu w TVP Info.
więcej
|
Krzysztof Cugowski zastąpi Gromee w jury ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
Krzysztof Cugowski (senior) będzie nowym jurorem szesnastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi w tej roli Andrzeja Gromalę (znanego jako Gromee).
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ma być więcej polskiej muzyki w radiu. Nadawcy prywatni są przeciw, a Polskie Radio się chwali
Przedstawiciele największych komercyjnych stacji radiowych nie chcą komentować pomysłu Marka Suskiego, by w dzień grać jeszcze więcej piosenek śpiewanych po polsku. Ale nie kryją sceptycyzmu. - Osobom, które stoją za takimi inicjatywami, wydaje się, że tantiemy płacimy w procentach, a nie w złotówkach. Jeśli trzeba będzie zmienić muzykę na taką, która ma niższą akceptację, stracimy część audytorium, a wtedy spadną nam przychody, bo reklamodawcy zaczną rezygnować lub będą płacić mniej - mówi nam Leszek Kozioł, szef Radia Wielkopolska. Z kolei Polskie Radio zapewnia, że ponad połowę piosenek granych na wszystkich antenach publicznego nadawcy stanowią polskie utwory.
więcej
|
|
Radio 357 kosztowało przez rok 9 mln zł, chce dostawać 1 mln zł miesięcznie. Zmiany w ramówce
W Radiu 357 znika piątkowa audycja Tomasza Michniewicza „Świat równoległy”, zmienia się też prowadzący piątkowego poranka: Aleksandrę Budkę i jej „PoBudkę!” zastąpił Mateusz Fusiarz z pasmem „Cafe Mate”. W ub.r. koszty funkcjonowania Radia 357 wyniosły 9,05 mln zł.
więcej
|
|
Suski o Lichockiej: Wiceszefowa Komisji Kultury jest przeciw polskiej kulturze
Politycy PiS-u podzieleni w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, która zmusiłaby stacje radiowe do nadawanie głównie polskiej muzyki. Projekt skrytykowała Joanna Lichocka. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl poseł Marek Suski wbija szpilę posłance swojej partii.
więcej
|
|
W Chillizet te same piosenki w identycznej kolejności grano co dwa tygodnie. "Nie powinno się to przydarzyć"
Radio Chillizet w listopadzie, grudniu i styczniu powtarzało tę samą playlistę co dwa tygodnie. Zauważył to jeden z internautów. - Zawiódł czynnik ludzki - przyznaje Michał Aleksandrowicz, rzecznik prasowy Grupy Eurozet, do której należy rozgłośnia.
więcej
|
|
Patroni Radia Nowy Świat nagrali cover zespołu The Redaktors
Patroni Radia Nowy Świat już dwukrotnie nagrywali dla swojej stacji piosenki z życzeniami. Tym razem przygotowali wspólnie utwór zespołu The Redaktors – "Chodź tu".
więcej
|
|
,,Radio Eska to jest najgorsze radio na świecie". Dziennikarka pokazuje manipulacje ,,Wiadomości" TVP na temat Tuska
Kasia Węsierska z Radia Eska (ZPR Media) pokazała na TikToku, jak można manipulować wypowiedziami. Na warsztat wzięła słowa Donalda Tuska, które wielokrotnie w ostatnich dniach cytowały „Wiadomości” TVP i TVP Info.
więcej
|
|
Polska muzyka zdominuje stacje radiowe? ,,To zarżnie radio na rzecz streamingu"
Poseł PiS Marek Suski przedstawił projekt nowelizacji ustawy medialnej. W ciągu miesiąca udział polskiej muzyki w stacjach radiowych miałby wzrosnąć z 30 do 50 proc. Opozycyjni członkowie sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl krytykują ten pomysł.
więcej
|
|
Lichocka krytykuje projekt Suskiego o wzroście udziału polskiej muzyki w radiu. ,,Sztuczne proporcje mogą być przeciwskuteczne"
Posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka krytycznie oceniła zgłoszony przez Marka Suskiego projekt nowelizacji mocno ustawy medialnej mocno zwiększający udział czasu emisji polskiej muzyki w radiu. - Wydaje mi się, że taki wzmocnienie zapisów obejmujących rynek radiofonii nie jest najlepszym rozwiązaniem do promocji polskiej muzyki. Sztuczne i drastyczne proporcje mogą być przeciwskuteczne - stwierdziła.
więcej
|
|
Prezes Polskiego Radia chce przeprosin na konferencji od posłanki Lewicy ws. żony Krzysztofa Czabańskiego
Przeprosin podczas konferencji prasowej i sprostowania nieprawdziwych oskarżeń o protekcję oczekuje prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska od posłanki Lewicy Małgorzaty Prokop-Paczkowskiej. Jej oświadczenie, w którym przyznaje, że mijała się z prawdą, nie zadowala szefowej Polskiego Radia.
więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych kontra Grzegorz Braun. Sprawa w sądzie za nazwanie Krzysztofa Czabańskiego "przestępcą"
Na 24 stycznia Sąd Okręgowy w Warszawie wyznaczył termin rozprawy, w której Rada Mediów Narodowych występuje przeciwko Grzegorzowi Braunowi - poinformował PAP pełnomocnik RMN adwokat Tomasz Giziński. Braun nazwał m.in. przewodniczącego RMN Krzysztofa Czabańskiego "przestępcą".
więcej
|
|
Dużo więcej polskiej muzyki w radiu ma być po 30 dniach od uchwalenia ustawy. ,,Mechanizm promocji krajowych wykonawców"
W piątek do Sejmu trafił zapowiedziany przez Marka Suskiego projekt nowelizacji Ustawy o radiofonii i telewizji mocno zwiększający udział czasu emisji polskiej muzyki granej w radiu. W uzasadnieniu stwierdzono, że epidemia mocno utrudniła koncerty, a rodzimych wykonawców platformy internetowej promują słabiej niż zagranicznych.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
TVN Media podaje deklarowane średnie ceny spotów, niektóre stawki w górę
Biuro reklamy TVN podało tzw. deklarowane średnie ceny spotów na 2022 rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Dla siedmiu miesięcy ich stawki wzrosły rok do roku od kilku do kilkunastu procent, dla czterech - zmalały o kilka proc., w jednym przypadku pozostały bez zmian.
więcej
|
Ponad 450 naukowców wzywa agencje PR i reklamowe, żeby przestały obsługiwać firmy z branży paliw kopalnych
Przeszło 450 naukowców podpisało list wzywający agencje public relations i reklamowe do zaprzestania współpracy z firmami zajmującymi się paliwami kopalnymi i szerzeniem dezinformacji o klimacie.
więcej
|
Legia Warszawa z 35 mln zł straty. Więcej od sponsorów i telewizji, dużo mniej z biletów i transferów
Pierwszy w pełni covidowy sezon przyniósł Legii Warszawa 34,7 mln zł straty netto. Wpływy klubu zmalały o 5,3 proc. do 96,5 mln zł, głównie wskutek braku kibiców na trybunach, a koszty operacyjne wzrosły o 10,9 proc. do 145,6 mln zł. W bieżącym sezonie Legia zainkasowała kilkadziesiąt mln zł premii za awans do fazy grupowej Ligi Europy, ale po rekordowej serii porażek jest w ogonie PKO BP Ekstraklasy.
więcej
|
Ministerstwo Finansów: mniejsze wpływy z opłaty cukrowej dowodem na spełenie jej prozdrowotnych założeń
W ostatnich miesiącach zmieszają się wpływy z tytułu opłaty cukrowej. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że jeszcze w sierpniu do budżetu wpłynęło ponad 167,2 mln opłaty cukrowej, a już w październiku spadły do 120,6 mln zł. - Mniejsze wpływy z opłaty cukrowej to dowód na to, że opłata spełnia swoje prozdrowotne założenia - przekazał naszej redakcji resort finansów.
więcej
|
Osiem firm badawczych w przetargu kancelarią premiera
Osiem ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na realizację badań jakościowych o tematyce społecznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. ARC Rynek i Opinia i Openfield.
więcej
|
Samsung szuka agencji reklamowej
Samsung rusza z przetargiem reklamowym.
więcej
|
NBP reklamuje monetę ,,Ochrona polskiej granicy wschodniej"
Narodowy Bank Polski zaczął kampanię reklamującą monetę kolekcjonerską „Ochrona polskiej granicy wschodniej”. Moneta będzie dostępna w sprzedaży od czwartku 27 stycznia.
więcej
|
Daria Zielaskiewicz dyrektorką marek Seat i Cupra
Daria Zielaskiewicz została nową dyrektorką marek Seat i Cupra (obie należą Volkswagen Group Polska). Zastąpiła na stanowisku Michała Szanieckiego, który po 6 latach zakończył pracę w Polsce i rozpoczął nową, jako dyrektor marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.
więcej
|
Initiative tworzy jednostkę do obsługi Amazona w Polsce
W strukturach domu mediowego Initiative (Mediabrands) powstał Rufus Poland, zespół dedykowany obsłudze mediowej Amazona na lokalnym rynku. Na jego czele stanął Mateusz Ochmański.
więcej
|
Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego
Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin rozpoczęła współpracę z Kanałem Sportowym. Wspólne działania potrwają przez cały 2022 rok.
więcej
|
M&M's chce się zmienić w markę bardziej inkluzywną
Popularna marka cukierków czekoladowych M&M's (Mars) odświeża wizerunek. Sławnych brand heros marki zobaczymy w nowym wydaniu, bo marka chce być bardziej inkluzywna.
więcej
|
Wojciech Papuziński dyrektorem kreatywnym agencji Ancymony. Awansowały cztery inne osoby
Z początkiem 2022 roku Wojciech Papuziński awansował w Ancymonach na stanowisko creative director. Awanse otrzymali również Emilia Czerwiec, Roksana Łaźnia, Michał Cieciak oraz Maciej Turkawski.
więcej
|
Meredith Kelly na czele globalnego marketingu Škody
Meredith Kelly objęła stanowisko head of global marketing w Škoda Auto.
więcej
|
Pepsi z ekologiczną kampanią na nośnikach Clear Channel
Marka Pepsi wspólnie z Clear Channel Polska, na nośnikach City Digital, realizuje niestandardową kampanię informującą, że butelki, w których sprzedawany jej flagowy napój pochodzą w 100 proc. z recyklingu. Jest to kampania ekologiczna, z zakresu dbania o środowisko, skierowana do szerokiej grupy konsumentów.
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Przemysław Kłobut za Dobrosławę Snarską-Pełkę w zarządzie Burda Media Polska
Burda Media Polska rozstała się z chief financial officer Dobrosławą Snarską-Pełką i chief digital officer Justyną Dziegieć. Do zarządu wszedł natomiast Przemysław Kłobut, a kierownictwo wspiera Martin Weese, COO Burda International.
więcej
|
"Sports Illustrated" stawia na równość płci. Nowy model reklamowy wydania "Sports Illustrated Swimsuit"
Magazyn "Sports Illustrated" wprowadza nowy model reklamowy swojej franczyzy "Sports Illustrated Swimsuit Issue" pod nazwą Pay with Change.
więcej
|
,,Gość Niedzielny" droższy o 2 zł. ,,Bardzo trudne realia na rynku"
Cena egzemplarzowa „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wzrosła z 6 do 8 zł. - Z pewnością dla wszystkich Was oczywiste jest, jak bardzo trudne realia panują na rynku, również wydawniczym, ale i we wszystkich sferach naszego życia - napisał naczelny tygodnika ks. Adam Pawlaszczyk do czytelników.
więcej
|
Zmarła reportażystka Magda Omilianowicz
W piątek w wieku 60 lat zmarła dziennikarka i autorka książek reporterskich Magda Omilianowicz. Ostatnio była związana z „Gazetą Wyborczą”, a wcześniej m.in. z „Polityką”, „Głosem Koszalińskim” i „Przeglądem”. Napisała kilkanaście książek.
więcej
|
Zmarł dziennikarz i menedżer piłkarski Tadeusz Fogiel
W sobotę zmarł Tadeusz Fogiel - dziennikarz piłkarski, w przeszłości także menedżer zawodników, od lat mieszkający we Francji. Miał 75 lat.
więcej
|
Historia Polskich Marek - nowy projekt fotograficzny PAP
Polska Agencja Prasowa ruszyła z projektem fotograficznym Historia Polskich Marek, w ramach którego organizuje tematyczne wystawy archiwalnych zdjęć PAP. Na dedykowanej stronie będą publikowane unikatowe fotografie, artykuły i filmy pokazujące rozwój polskich przedsiębiorstw.
więcej
|
|
|
Allegro pozwala wszystkim logowanie się numerem telefonu
Na Allegro opcja logowania do profilu z użyciem numeru telefonu została udostępniona wszystkim użytkownikom - zarówno z kontami zwykłymi, jak też firmowymi.
więcej
|
Amazon i Meta liderami lobbingu w USA. Ponad 20 mln dolarów w 2021 roku
W 2021 roku Big Techy wydały w Stanach Zjednoczonych rekordowe kwoty na lobbing wśród amerykańskich polityków i urzędników - wynika z danych Kongresu USA. Liderami w tej działalności były koncerny Amazon i Meta, które zapłaciły po ponad 20 mln dolarów na lobbing. Wydatki były związane głównie z planowanym wprowadzeniem ustawy o ściślejszej kontroli nad największymi firmami technologicznymi.
więcej
|
Netflix chce mieć własnego Fortnite'a. Szuka fachowców od monetyzacji gier
Netflix ujawnił kolejne plany związane z obecnością na rynku gier. Firma planuje wydanie tytułu podobnego do Fortnite’a czy Overwatcha, chce zatrudnić specjalistów od monetyzacji takich gier. Netflix nie wyklucza też wydawania gier na komputery PC i konsole.
więcej
|
Plejada wyprzedziła Plotka. Pudelek i Party.pl najbardziej w dół, tylko WP Życie Gwiazd mocno w górę (TOP10)
W grudniu czołowe platformy o tematyce show-biznesowej miały średnio 5 proc. użytkowników mniej niż przed miesiącem. Plejada awansowała na pozycję lidera, wyprzedzając Plotka, po kilkanaście proc. straciły Pudelek.pl, Party.pl i sekcja show-biznesowa Radiozet.pl, a wzrost osiągnął jedynie analogiczny dział WP.pl.
więcej
|
TikTok ma w Europie 100 mln użytkowników
Platforma TikTok w 2021 roku miała na świecie miliard użytkowników, w tym 100 mln w Europie. Nie ujawniono natomiast, ilu użytkowników korzysta z niej w Polsce.
więcej
|
Onet krytykowany za tekst o pasjach Putina. Wiceszef MSZ: nie wstyd?
W sobotę na portalu Onet.pl ukazał się artykuł opisujący sportowe pasje prezydenta Rosji Władimira Putina. Wielu dziennikarzy i polityków oceniło publikację jako niestosowną, zwłaszcza w obliczu przygotowań Rosji do inwazji na Ukrainę. Tekst nadal jest dostępny, ale ze zmienionym tytułem i początkiem.
więcej
|
Instagram wprowadza nowe funkcje remiksowania wideo i powiadomień o transmisjach
Serwis Instagram wprowadził nowe rozwiązania mające ułatwić twórcom dotarcie do odbiorców. Na platformie rozszerzono możliwości remiksowania treści nie tylko w strefie Reels, ale także w wypadku wszystkich materiałów wideo. Wprowadzany jest także nowy system powiadomień o transmisjach na żywo.
więcej
|
Aleksandra Dulkiewicz, Jacek Sutryk i Marek Materek najbardziej wpływowymi samorządowcami w internecie
Prezydentka Gdańska Aleksandra Dulkiewicz, prezydent Wrocławia Jacek Sutryk oraz Marek Materek, rządzący Starachowicami, tworzą pierwszą trójkę najbardziej wpływowych prezydentów i burmistrzów w internecie w 2021 roku - wynika z rankingu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Spoofingiem w dziennikarzy i posłów. "Rząd zainteresował się problemem kiedy dotknął polityków"
Spoofing telefoniczny polega na podszywaniu się oszustów pod numer infolinii czy nazwę kontaktu. Już w zeszłym roku w ten sposób dochodziło do wielu prób udawania np. infolinii banków i zdobycia dostępu do rachunków bankowych ofiar. Teraz na spoofing skarżą się nawet dziennikarze i posłowie. Janusz Cieszyński, sekretarz stanu ds. cyfryzacji, zapowiada, że wkrótce pojawią się założenia specjalnych przepisów anty-spoofingowych. - Bardzo to smutne, że rząd zainteresował się tym tematem dopiero kiedy problem dotknął polityków - komentuje Piotr Konieczny, założyciel serwisu Niebezpiecznik.pl.
więcej
|
Polski film znów jest hitem w Top 10 Netfliksa
Filmowa historia "Nikosia" kolejny tydzień z rzędu okazuje się najchętniej oglądaną nieanglojęzyczną produkcją Netfliksa. Platforma streamingowa opublikowała najnowsze zestawienie Top 10. W globalnym rankingu "Jak pokochałam gangstera", film Macieja Kawulskiego, znalazł się w polskiej i światowej czołówce rankingu.
więcej
|
Netflix z 8,3 mln nowych subskrybentów i słabszą prognozą. ,,Wiedźmin" trzy razy mniej oglądany niż ,,Squid game"
W czwartym kwartale ub.r. Netflix pozyskał 8,28 mln subskrybentów netto, z czego większość w Europie, Azji i Afryce. Wzrosły jego przychody i zysk, a wskutek dużej liczby premier zmalała marża. Firma zasygnalizowała niższe tempo wzrostu w br., przez co w handlu posesyjnym jej akcje staniały o 20,3 proc. „Squid game” okazał się największym hitem serialowym w historii platformy, a „Czerwona nota” - najlepiej oglądanym filmem.
więcej
|
Sponsorzy wycofują się z gali MMA-VIP. Kontrowersje wokół Wielunia
Krzysztof Stanowski torpeduje galę MMA-VIP, bo dostała twarz bossa gangu pruszkowskiego "Słowika". Na tyle skutecznie, że z wydarzenia Marcina Najmana wycofują się kolejni sponsorzy i partnerzy. Presja wywierana jest teraz na władze Wielunia, gdzie ma się odbyć wydarzenie.
więcej
|
Eobuwie.pl zmieniła nazwę na Modivo
Zgodnie z zapowiedziami zarządu, spółka eobuwie.pl funkcjonuje już jako Modivo, nawiązując tym samym do szerokiej oferty swojego modowego brandu.
więcej
|
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp! Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Amazon i Meta liderami lobbingu w USA. Ponad 20 mln dolarów w 2021 roku
W 2021 roku Big Techy wydały w Stanach Zjednoczonych rekordowe kwoty na lobbing wśród amerykańskich polityków i urzędników - wynika z danych Kongresu USA. Liderami w tej działalności były koncerny Amazon i Meta, które zapłaciły po ponad 20 mln dolarów na lobbing. Wydatki były związane głównie z planowanym wprowadzeniem ustawy o ściślejszej kontroli nad największymi firmami technologicznymi.
więcej
|
Ponad 450 naukowców wzywa agencje PR i reklamowe, żeby przestały obsługiwać firmy z branży paliw kopalnych
Przeszło 450 naukowców podpisało list wzywający agencje public relations i reklamowe do zaprzestania współpracy z firmami zajmującymi się paliwami kopalnymi i szerzeniem dezinformacji o klimacie.
więcej
|
Stella Low już nie jest szefową PR w Apple. Zastąpiła ją Kristin Huguet Quayle
Po niespełna roku pracy jako szefowa komunikacji korporacyjnej w Apple, Stella Low zrezygnowała ze stanowiska. Firma szybko znalazła zastępstwo: funkcję objęła Kristin Huguet Quayle, związana z Apple od ponad 15 lat.
więcej
|
Aleksandra Dulkiewicz, Jacek Sutryk i Marek Materek najbardziej wpływowymi samorządowcami w internecie
Prezydentka Gdańska Aleksandra Dulkiewicz, prezydent Wrocławia Jacek Sutryk oraz Marek Materek, rządzący Starachowicami, tworzą pierwszą trójkę najbardziej wpływowych prezydentów i burmistrzów w internecie w 2021 roku - wynika z rankingu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Trendy 2021 roku i wyzwania 2022 roku w marketingu politycznym
W cyklu rocznych podsumowań w Wirtualnemedia.pl prezentujemy wypowiedzi ekspertek i ekspertów od marketingu politycznego. O najważniejszych wydarzeniach, sukcesach i porażkach mówią Barbara Krysztofczyk,Monika Kaczmarek-Śliwińska, Bartosz Czupryk i dr Krystian Dudek.
więcej
|
Triple PR i Isobar Polska obsługują Škoda Polska
Agencje Triple PR i Isobar Polska wygrały przetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations marki Škoda na rynku polskim.
więcej
|
|
|