|
|
|
|
|
|
|
Opóźniony start nowego kanału informacyjnego News24
Kanał informacyjny News24 miał rozpocząć nadawanie na początku września, później słychać było o debiucie stacji do połowy października. Z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że najwcześniej kanał pojawi się na rynku w listopadzie.
więcej
|
Pracownicy UPC Polska przed zmianą właściciela zapisują się do związku zawodowego, firma ze wzrostem wpływów i straty
Działająca w UPC Polska organizacja związkowa informuje, że w ostatnich dniach chęć zapisania się do niej wyraziło wielu pracowników. Firma, zatrudniająca ok. 1,5 tys. osób, niebawem ma zostać przejęta przez właściciela sieci Play. W ub.r. przychody UPC Polska zwiększyły się o 3,6 proc. do 1,69 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 12,7 proc. strata netto pogłębiła się z 31,52 do 258,48 mln zł.
więcej
|
82 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN, reklama przy skokach do indywidualnej wyceny
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na listopad najwyżej wyceniono spoty przy niedzielnym wydaniu "Faktów" - na ponad 82 tys. zł. Nie podano cen reklam przy transmisjach z zawodów ze skoków narciarskich, bo podlegają indywidualnej wycenie. Piotr Tyborowicz w liście do reklamodawców potwierdził włączenie do rozliczeń kampanii oglądalności tv poza domem.
więcej
|
Polski Nickelodeon ubiega się o koncesję w Czechach
Amerykański koncern ViacomCBS zwrócił się do czeskiego regulatora RRTV (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání) o koncesje dla polskiej i austriackiej wersji kanału Nickelodeon.
więcej
|
Wirus komputerowy zakłócił działanie wielu kanałów telewizyjnych
Sinclair Broadcast Group, drugi co do wielkości operator stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych padł ofiarą wirusa komputerowego. Zakłócił on pracę wielu lokalnych kanałów wchodzących m.in. w skład sieci ABC, Fox i CW.
więcej
|
HBO Polska: wpływy 5 proc. w dół, 11,3 mln zł zysku netto
W ub.r. spółka HBO Polska zanotowała spadek przychodów o 4,8 proc. do 367,3 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 8,87 do 11,35 mln zł.
więcej
|
70-letni pirat IPTV zatrzymany. Grzywny zapłacili także jego klienci
Włoska Guardia di Finanza (Policja Finansowa) zamknęła piracką platformę streamingową i ukarała blisko 1800 osób za korzystanie z jej usług. To rzadkość, bo do tej pory w Europie konsekwencje ponosili głównie nielegalni operatorzy.
więcej
|
Mniejsza strata związanej z Polsatem spółki BCAST i inwestycje w DAB+
Operator radiodyfuzyjny BCAST, który należy do Cyfrowego Polsatu w 2020 roku miał 5,7 mln zł przychodów ze sprzedaży. To wzrost o niemal 17 proc. Koszty operacyjne zbliżyły się do 5,3 mln zł. To wzrost o 65 proc. w porównaniu z 2019 roku.
więcej
|
Polo TV liderem oglądalności wśród stacji muzycznych
Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu 2021 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Stars.tv, a najwięcej straciła 4Fun Kids - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy sezon NBA tylko w Canal+
W nocy z 19 na 20 października rozpoczyna się nowy sezon najlepszej koszykarskiej ligi świata = NBA. Transmisje rozgrywek będzie można oglądać w kanałach sportowych Canal+ i za pośrednictwem serwisu Canal+ online.
więcej
|
TVP żąda od redakcji prostowania informacji o kontroli NIK w spółce. ,,Niechlujne brednie"
Dwie poprzednie kontrole NIK potwierdziły, że spółka zarządzana jest profesjonalnie i odpowiedzialnie - informuje w swoim oświadczeniu Telewizja Polska. Redakcjom, które opisują wyniki ostatniej kontroli, nadawca zarzuca kreowanie „niechlujnych bredni i kłamliwego obrazu Telewizji Polskiej”, informując, że oczekuje „natychmiastowego sprostowania nieprawdy”.
więcej
|
Miłosz Kłeczek zarzucił PO, że zohydza Polakom Unię. Donald Tusk: ani TVP, ani redaktor (wideo)
Reporter TVP Info Miłosz Kłeczek na konferencji prasowej spytał Donalda Tuska, dlaczego PO „zohydza Polakom Unię Europejską” i chce wyprowadzić nasz kraj z UE. - Wiele się po panu spodziewałem, ale tak sformułowana teza wykracza poza moją nawet wyobraźnię - odpowiedział Tusk, a o Kłeczku dodał: „Ani TVP, ani redaktor”.
więcej
|
Piosenkarz Michał Wiśniewski z zarzutami ws. SKOK Wołomin: miał nie spłacić 2,8 mln zł pożyczki
Znany piosenkarz Michał Wiśniewski usłyszał we wtorek zarzuty w Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga. Dotyczą one doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem znacznej wartości SKOK w Wołominie na kwotę 2,8 miliona złotych.
więcej
|
W TVP Info podczas debaty w europarlamencie rozmowy z komentatorami, na żywo premier i europosłowie PiS
TVN24 i Polsat News transmitowały w całości wtorkową debatę w Parlamencie Europejskim poświęconą praworządności w Polsce. W TVP Info na żywo pokazano tylko przemówienie Mateusza Morawieckiego oraz wypowiedzi europosłów przychylnych polskiemu rządowi, a w czasie wystąpień innych polityków prowadzono wywiady z komentatorami.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 ucieka Radiu Nowy Świat. "Te same początki, zupełnie inna dynamika rozwoju"
Radio Nowy Świat i Radio 357 wywodzą się z tych samych korzeni, ale mają dzisiaj zgoła innych słuchaczy i inna dynamikę rozwoju - uważa medioznawca prof. Jan Kreft. - Mówiąc obrazowo: słuchacz Radia 357 rzuca się śmiało tam, gdzie jest nowe, słuchacz Radia Nowy Świat siedzi okrakiem na tym, do czego był przyzwyczajony. Stąd są to zupełnie dwa różne radiowe światy - dodaje.
więcej
|
|
Trójka rozmawia ze słuchaczami na Facebooku. Pyta i wstawia uśmiechnięte buźki
Jeszcze rok temu radiowa Trójka nie odpisywała na krytyczne komentarze słuchaczy na Facebooku. Za to wiele z nich kasowała. W tym roku stacja odpowiada na uwagi internautów, często okraszając je uśmiechniętymi buźkami. - To działanie prowokujące. Zbytnia uprzejmość, szczególnie w stosunku do osób mocno krytykujących, działa jak płachta na byka - ocenia prof. Dariusz Tworzydło, ekspert ds wizerunku i PR.
więcej
|
|
Pracownicy Agory z bezpłatnym dostępem do treści radia Tok FM
Wszystkie osoby z zespołu Agory, które mają dostęp do sieci wewnętrznej, od wtorku 19 października mogą korzystać bez limitu z płatnych treści na Tokfm.pl (Grupa Radiowa Agory): podcastów i radia Tok+Muzyka.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki w newonce.radiu mówił o ,,aucie z zespołem Downa", pół roku temu w TVN ubolewał nad takimi wypowiedziami
Kuba Wojewódzki na antenie newonce.radia ocenił, że dawny samochód Agaty Kuleszy to „auto z zespołem Downa”. Wiosną br. w swoim talk-show w TVN, rozmawiając z uczestnikami programu „Down the Road”, wskazał takie wyrażenie jako mogące obrażać osoby z trisomią 21.
więcej
|
|
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej w II i III kwartale, RMF MAXXX wyprzedziło AntyRadio
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i AntyRadio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za II i III kwartał br.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
82 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN, reklama przy skokach do indywidualnej wyceny
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na listopad najwyżej wyceniono spoty przy niedzielnym wydaniu "Faktów" - na ponad 82 tys. zł. Nie podano cen reklam przy transmisjach z zawodów ze skoków narciarskich, bo podlegają indywidualnej wycenie. Piotr Tyborowicz w liście do reklamodawców potwierdził włączenie do rozliczeń kampanii oglądalności tv poza domem.
więcej
|
Twórcy kampanii "Mata przejmuje Maka": artysta przejął u nas markę bardziej niż w USA Travis Scott
Jak powstała kampania McDonald's "Mata przejmuje Maka", o której od kilku dni mówi cała Polska? O tym opowiadają tylko w Wirtualnemedia.pl Małgorzata Majcher, strategy & business director z agencji DDB Warszawa odpowiedzialnej za kreację i Tomasz Dębowski, CMO McDonald's Polska.
więcej
|
Aflofarm zmniejsza wydatki reklamowe. Ferrero, Euro-net i Media Expert z dużymi wzrostami (TOP10)
Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych wzrosły rok do roku o blisko 10 proc. Więcej zarobiły telewizja, radio, magazyny i outdoor, spadły wpływy reklamowe kina, gazet i magazynów. Znacząco nakłady reklamowe podniosły Ferrero Polska, Euro-Net i właściciel sieci Media Expert, a ograniczyli je Aflofarm oraz Polkomtel.
więcej
|
Dawid Pożoga: z Zalando na CMO serwisu Rankomat
Dawid Pożoga w październiku dołączył do zespołu zarządzającego porównywarek ubezpieczeń rankomat i objął stanowisko chief marketing officer. Poprzednio odpowiadał m.in. za marketing w platformie ecommerce Zalando.
więcej
|
Marcin Winkler general managerem w Breuninger
Marcin Winkler, do niedawna szef digitalu w firmie Avon objął stanowisko general managera w firmie Breuninger, która jest dostawcą usuług e-commerce w segmencie premium w krajach niemieckojęzycznych.
więcej
|
Prezydent podpisał nowelizację zaostrzającą zakaz handlu w niedziele
Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę mającą uszczelnić zakaz handlu w niedziele. Pozwoli ona na otwarcie w niehandlowe niedziele sklepów, które świadczą też usługi pocztowe, jeśli przychody z tej działalności przekroczą 40 proc. przychodów danej placówki.
więcej
|
Euvic Media zajmie się promocją portalu dane.gov.pl
Agencja Euvic Media (d. ClickAd) wygrała przetarg Kancelarii Premiera dotyczący internetowej kampanii promującej otwartość danych i portal dane.gov.pl - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 11 konkurentów, w tym m.in. Aplan Media i Sigma Bis.
więcej
|
Mastercard Music z kampanią reklamową (wideo)
Mastercard rozpoczął w Polsce nowy projekt marketingowy - platformę muzyczną Mastercard Music. Jej celem ma być łączenie ludzi przez muzykę bez względu na różnice i dystans, które ich dzielą. W ramach inicjatywy marka będzie współpracowała z polskimi artystami reprezentującymi odmienne nurty muzyczne, by wspólnie tworzyć nowe, zaskakujące utwory. Pierwszy duet to Sobel i Sanah.
więcej
|
Wawel rusza z nową komunikacją marki (wideo)
Firm Wawel, producent słodyczy startuje z zupełnie nową i inną niż dotychczas komunikacją marki. W kampanii wizerunkowej pod hasłem „Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” stawia na swoją flagową kategorię - czekolady.
więcej
|
Nowe koncepty asortymentowe w salonach Empik
Empik rozwija ofertę w sklepach stacjonarnych o produkt dostępne dotychczas tylko online.
więcej
|
Andrzej Kondys zarządza siecią stacji Moya
Andrzej Kondys został członkiem zarządu i dyrektorem ds operacyjnych w firmie Anwim, do której należy sieć paliwowa Moya. Wcześniej pracował m.in. w Jeronimo Martins Polska (Biedronka), ostatnio był wiceprezesem międzynarodowego koncernu paliwowego MOL.
więcej
|
Alior Bank promuje kredyt "Czyste Powietrze" (wideo)
Alior Bank rozpoczął kampanię pod hasłem "Dobro atmosfery w Twoich rękach", w której promuje kredyt gotówkowy Czyste Powietrze. Przygotowały ją agencje PZL, Papaya, Televisor, Juice Sound i Sigma Bis.
więcej
|
Chipsy Crunchips w nowych opakowania ze zmienionym logo
Marka przekąsek Crunchips (należąca do firmy Lorenz) wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.
więcej
|
Ketchup Pudliszki promowany kampanią ,,Przyjemność"
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Pudliszki (Heinz) promująca flagowy produkt w portfolio – ketchup pomidorowy Pudliszki. Za kampanię odpowiadają agencja BBDO, Carat Polska, Hogarth Worldwide i Papaya Films.
więcej
|
Tomasz Wierzbicki w Bluebird Artist Management
Do impresariatu Bluebird Artists Management dołącza operator Tomasz Wierzbicki.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawnictwo Bauer przy spadku wpływów o 13 proc. miało zysk powyżej 100 mln zł
W ub.r. przychody Wydawnictwa Bauer zmalały o 13,4 proc. do 360,8 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 16 proc. jego zysk netto wzrósł ze 106,7 do 107,8 mln zł.
więcej
|
Witold Głowacki w redakcji OKO.press i na łamach ,,Tygodnika Powszechnego"
Dziennikarz Witold Głowacki w listopadzie dołączy do redakcji portalu OKO.press. Niedawno po 11 latach pracy pożegnał się z Polska Press.
więcej
|
Pracownicy Agory z bezpłatnym dostępem do treści radia Tok FM
Wszystkie osoby z zespołu Agory, które mają dostęp do sieci wewnętrznej, od wtorku 19 października mogą korzystać bez limitu z płatnych treści na Tokfm.pl (Grupa Radiowa Agory): podcastów i radia Tok+Muzyka.
więcej
|
Orlen z kartami upominkowymi dla pracowników Polska Press
Polska Press wydaje karty zakupowe dla swoich pracowników. Karty o wartości 500 zł pozwalają na zakupy paliw, produktów w sklepie oraz usług na stacjach Orlenu.
więcej
|
Portale powieliły za "Super Expressem" informację sprzed 2 lat o uniewinnieniu Piotra Najsztuba. ,,Zorganizowana akcja hejtu"
We wtorek kilka portali internetowych podało za „Super Expressem” informację, jakoby w procesie Piotra Najsztuba o potrącenie pieszej zapadł w poniedziałek kolejny prawomocny wyrok uniewinniający. Sam Najsztub zaprzecza, że odbyła się kolejna odsłona procesu i mówi, że chodzi o wyrok z listopada 2019 roku. - To zorganizowana akcja hejtu przeciwko mnie, ale stoi za tym także niski poziom pracy redakcyjnej - podkreśla dziennikarz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kluby ,,Gazety Polskiej" organizują akcję wysyłania listów do europosłów. Cel: wyrażenie poparcie dla premiera
Po wtorkowej debacie w Europarlamencie portal Niezależna.pl poinformował, że wraz z Klubami „Gazety Polskiej” zaczyna masową akcję wysyłania maili do europarlamentarzystów, celem poinformowania ich, dlaczego polski rząd reformuje sądy i jaka jest skala poparcia dla tych reform.
więcej
|
|
|
Viaplay.pl z 2,2 mln użytkowników. Player i platformy Polsatu mocno w górę (TOP10)
Viaplay w pierwszym pełnym miesiącu działalności w Polsce zanotowała 2,25 mln użytkowników. Duże wzrosty osiągnęły Player i powstałe po zamknięciu Ipli platformy Polsat Box Go i Polsat Go, a zdecydowanym liderem pozostaje Netflix - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Interia.pl z nowym layoutem strony głównej
W czwartek, 21 października odbędzie się premiera nowej strony głównej desktop portalu Interia.pl. - Nowa strona główna symbolicznie zamyka pierwszy etap zmian Interii. Każdy będzie miał pełen obraz tego, co dzieje się w Polsce i na świecie - mówi nam Piotr Witwicki, redaktor naczelny Grupy Interia.
więcej
|
Netflix ma 1,5 mld dol kwartalnego zysku i 4,4 mln nowych subskrybentów, ,,Squid Game" z ponad 140 mln widzów
W zeszłym kwartale Netflix osiągnął wzrost przychodów o 16,1 proc. do 7,5 mld dolarów i zysku netto z 790 mln do 1,45 mld dolarów. Liczba subskrybentów platformy zwiększyła się o 4,4 mln do 213,56 mln, a hitowy serial „Squid Game” przez cztery tygodnie od premiery obejrzało 142 mln abonentów.
więcej
|
Youtuber Okiem Kosmetologa z wyrokiem za zniesławienie Skin79
Kacper L., prowadzący na YouTube kanał Okiem Kosmetologa, został skazany prawomocnym wyrokiem za zniesławienie firmy kosmetycznej Skin79.
więcej
|
Olga Adamkiewicz nową prezes Artgeist
Olga Adamkiewicz objęła stanowisko prezeski zarządu i dyrektorki generalnej w firmie Artgeist, zajmującej się e-commerce.
więcej
|
Marcin Winkler general managerem w Breuninger
Marcin Winkler, do niedawna szef digitalu w firmie Avon objął stanowisko general managera w firmie Breuninger, która jest dostawcą usuług e-commerce w segmencie premium w krajach niemieckojęzycznych.
więcej
|
Portale powieliły za "Super Expressem" informację sprzed 2 lat o uniewinnieniu Piotra Najsztuba. ,,Zorganizowana akcja hejtu"
We wtorek kilka portali internetowych podało za „Super Expressem” informację, jakoby w procesie Piotra Najsztuba o potrącenie pieszej zapadł w poniedziałek kolejny prawomocny wyrok uniewinniający. Sam Najsztub zaprzecza, że odbyła się kolejna odsłona procesu i mówi, że chodzi o wyrok z listopada 2019 roku. - To zorganizowana akcja hejtu przeciwko mnie, ale stoi za tym także niski poziom pracy redakcyjnej - podkreśla dziennikarz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Restrykcje Youtube względem fałszywych treści wpłynęły na konkurencyjne platformy społecznościowe
Blokowanie dezinformujących treści przez Youtube wywarło znaczący wpływ na inne platformy społecznościowe - wynika z badań przeprowadzonych przez Uniwersytet Nowojorski.
więcej
|
Przychody z chmury wzrosły w pierwszej połowie 2021 r. o 25 proc.
Firma analityczna Synergy Research Group przedstawiła nowe dane i prognozy dotyczące usług cloud. Segment rynku chmury generuje coraz większe zyski i trend ten nie zmieni się w ciągu najbliższych lat.
więcej
|
Rośnie skala wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie. Przyczyną m.in. pandemia
Skala wykorzystywania seksualnego dzieci rośnie, a przyczyniła się do tego m.in. pandemia - wynika z raportu "Global Threat Assessment 2021", przygotowanego przez WeProtect Global Alliance.
więcej
|
Zmarł Wiesław Janiszyn "Wszywka", niegdyś popularny na YouTube
Nie żyje Wiesław Janiszyn, na YouTube znany niegdyś jako Wiesław "Wszywka". Na kanale NaffNaff opowiadał o mocnych trunkach i nietypowych przysmakach.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|