|
|
|
|
|
|
|
TVN Media też doliczy reklamodawcom widownię poza domem
Biuro reklamy TVN Media będzie od listopada br. doliczać reklamodawcom widownię poza domem w oparciu o dane dostarczane przez Gemiusa - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Niedawno na taki krok zdecydowały się Polsat Media i biuro reklamy Telewizji Polskiej.
więcej
|
Player.pl kontynuuje „Skazaną”, drugi sezon w 2022 roku „Jeden z najbardziej popularnych seriali w serwisie”
Player.pl pracuje nad drugim sezonem „Skazanej”, wkrótce mają się rozpocząć zdjęcia do nowych odcinków produkcji. Ich premiera w serwisie planowana jest na przyszły rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Serial podbił serca naszych fanów, w zawrotnym tempie stając się jednym z najbardziej popularnych seriali wszech czasów w serwisie - informuje nas Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.
więcej
|
Emitel przygotowuje się na DVB-T2/HEVC. „Projekt na większą skalę niż wyłączenie analogu”
Na terenie całej Polski firma Emitel przeprowadza wymianę systemów antenowych w związku ze zmianą standardu naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC. W niektórych obiektach konieczne było skorzystanie ze śmigłowców.
więcej
|
„Sylwester Marzeń” ma być ponownie w Zakopanem
Tegoroczny „Sylwester Marzeń” zostanie zorganizowany w Zakopanem, nie w Ostródzie, jak rok temu - wynika z zapowiedzi biura reklamy Telewizji Polskiej. Urząd Miasta Zakopane informuje: - Decyzje nie zostały jeszcze podjęte, nie podpisano także umów z TVP.
więcej
|
Discovery Polska z większymi wpływami, spisało na straty 46 mln zł inwestycji w nadawcę Metro
Spółka Discovery Polska w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 13,9 proc. do 129,86 mln zł i zysku operacyjnego z 22,31 do 23,27 mln zł. Natomiast jej strata netto pogłębiła się z 7,92 do 19,53 mln zł, głównie wskutek spisania na straty 46 mln zł inwestycji w nadawcę stacji Metro.
więcej
|
Pospieszalski, prof. Nowak i Bąkiewicz apelują o przywrócenie programu Ewy Stankiewicz do TV Republika
Ponad 170 osób podpisało przez kilka dni apel o przywrócenie programu Ewy Stankiewicz do ramówki Telewizji Republika i wyemitowanie wydania z Piotrem Naimskim. Wśród sygnatariuszy apelu są dziennikarze Pospieszalski, Ryszard Gromadzki i Piotr Bachurski, prof. Andrzej Nowak i Robert Bąkiewicz.
więcej
|
442 tys. widzów „Down the road 3”, program podnosi oglądalność TTV
Trzeci sezon programu „Down the road” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 422 tys. widzów. Cykl ma wyraźnie wyższe udziały od średnich długookresowych wyników TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
„Komisarz Alex” stracił 120 tys. widzów, TVP1 stacją trzeciego wyboru
Szesnasty sezon „Komisarza Alexa” po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,25 mln widzów, o 120 tys. osób mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i czwarte w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Autorka relacji w TVP3 z pracownicą Lasów Państwowych jako „turystką Anną” przeszła do Polsat News
Reporterki TVP3 Białystok Ewelina Brzozowa i Katarzyna Szatyłowicz dołączyły do redakcji kanału informacyjnego Polsat News. Pierwsza z dziennikarek jest autorką materiału, który kilka miesięcy temu podbił internet.
więcej
|
Spięcie Piotra Czabana z Samuelem Pereirą o materiał TVN24. „Walisz w rząd RP”. „Kłamiesz jak zwykle”
Pracujący dla TVN24 dziennikarz Piotr Czaban opublikował na Twitterze fragment materiału o rodzinie Irakijczyka, który zmarł w polskim lesie, na terenie przygranicznym. Rodzina nie wie, gdzie jest ciało mężczyzny i prosi o pomoc. Czabana skrytykował Samuel Pereira w twitterowym wpisie, a Joanna Lichocka zadała w kontekście tego materiału pytanie: „Hiena roku?”.
więcej
|
Widzowie będą współtworzyć ramówkę nowego kanału filmowego
Kanał filmowy TNT na polskim rynku w sobotę przejdzie do historii. 23 października stację zastąpi Warner TV, dostępny od lat w wielu krajach świata. Część ramówki nowego filmowo-serialowego kanału mają współtworzyć widzowie, dzięki wybieraniu filmów, które chcą obejrzeć za pośrednictwem popularnego portalu.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami. Mecz Albania-Polska, „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Albanią, na podium uplasowały się również „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021
Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Zacharska odchodzi z Radia Nowy Świat, bo "słuchacze wolą audycje muzyczne"
Autorka audycji „Jej historia” Katarzyna Zacharska odchodzi z Radia Nowy Świat. - Od redaktor naczelnej usłyszałam, że słuchacze wolą audycje muzyczne, bo przy tych mówionych spada słuchalność. A jak spada słuchalność, to spadają wpłaty od patronów - uzasadnia. Jak nam mówi dziennikarka - wciąż współpracuje z kilkoma innymi mediami.
więcej
|
|
Radio Eska odporne na covid: zwiększyło wpływy i zysk, wypłaci 10 mln zł dywidendy
Spółka nadająca Radio Eska w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 3,7 proc. do 36,58 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 9,32 do 9,99 mln zł.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w II i III kwartale
Liderem rynku radiowego w Warszawie w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
TVN Media też doliczy reklamodawcom widownię poza domem
Biuro reklamy TVN Media będzie od listopada br. doliczać reklamodawcom widownię poza domem w oparciu o dane dostarczane przez Gemiusa - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Niedawno na taki krok zdecydowały się Polsat Media i biuro reklamy Telewizji Polskiej.
więcej
|
Mata przejął Maka. "Doskonały wybór, McDonald's zyska mimo krytyki"
McDonald's od początku tygodnia ma młodą twarz rapera Michała "Maty" Matczaka, który reklamuje limitowany "Zestaw Maty". Fani i komentatorzy szybko podzielili się na zwolenników i krytyków angażu Maty do reklamy fastfoodów. Eksperci, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, nie mają wątpliwości, że biznesowo to świetny ruch, a wizerunkowo mimo krytyki Mata i McDonald's w dłuższej perspektywie czasu nie stracą.
więcej
|
Warszawa wydała 20 tys. złotych na reklamę publicznej komunikacji. W tym na kontrowersyjny post Grażyny Wolszczak
19 680 tys. złotych brutto - tyle za kampanię promującą warszawską komunikację publiczną dostali influencerzy, którzy zamieścili w mediach społecznościowych zdjęcia na tle metra, tramwajów i autobusów. Znalazła się wśród nich Grażyna Wolszczak, która kilka lat wcześniej pozwała miasto z powodu zanieczyszczonego powietrza.
więcej
|
Eskadra ma zlecenie od kancelarii premiera za 2,7 mln zł
Grupa Eskadra wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i zajmie się na jej zlecenie promocją Szczytu Cyfrowego ONZ - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Kontrakt opiewa na ponad 2,7 mln zł netto.
więcej
|
Robert Makłowicz w kampanii OLX przestrzega przed oszustwami w internecie (wideo)
Platforma OLX zaczęła kolejną kampanię edukacyjną, w której występuje krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Akcję przygotowano wspólnie z firmami marketingowymi Havas Warsaw i Lucky Luciano.
więcej
|
"Tak kultowe" w reklamach wędlin Duda (wideo)
Marka Duda w nowej kampanii reklamowej linii produktów „Nasze Polskie” podkreśla rolę wędlin w polskiej kuchni. Akcję pod hasłem "Tak kultowe" przygotowały ją OS3, Mediacom i Graffiti Films.
więcej
|
Marcin Dorociński w kampanii Santander Bank Polska zastanawia się "być" czy "mieć" (wideo)
Santander Bank Polska przygotował nową kampanię, w której przekonuje, że zamiast odkładać swoje marzenia, warto zacząć odkładać na marzenia. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Red8 Advertising, Propeller i Starcom.
więcej
|
Pascal Brodnicki ambasadorem kampanii "Teraz Pstrąg"
Ruszyła kampania Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych pod hasłem "Teraz pstrąg" promująca korzyści z włączenia pstrąga do codziennej diety. Ambasadorem akcji został kucharz Pascal Brodnicki.
więcej
|
Zestaw Maty już w McDonald's. Rusza kampania reklamowa
Od 18 października w restauracjach szybkiej obsługi McDonald's można kupić "Zestaw Maty". To efekt współpracy rapera Maty z popularną siecią fastfoodów. W poniedziałek ruszyła kampania reklamowa oferty.
więcej
|
Less is More przekaże część środków ze sprzedaży kremu na onkologiczną Fundację Alivia
18 października ruszyła akcja marki Less is more – „Ty kupujesz, my pomagamy!“. Z każdego sprzedanego kremu marka przekaże złotówkę na rzecz Fundacji onkologicznej Alivia. Akcja potrwa do 31 października.
więcej
|
Raheem Sterling w najnowszej odsłonie kampanii New Balance "We got now"
Marka ubrań i dodatków sportowych New Balance kontynuuje działania w ramach globalnej kampanii "We Got Now". Bohaterem najnowszej odsłony jest angielski piłkarz Raheem Sterling.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021
Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Krytyka po wyborze rzeczniczki ministerstwa do zarządu SDP. „Nie było kontrowersji, funkcję sprawuję społecznie”
Wśród nowych członków zarządu głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich jest Agnieszka Borowska, rzeczniczka prasowa Ministerstwa Sprawiedliwości, co skrytykowali niektórzy dziennikarze. - Nie było kontrowersji, wybory odbyły się w oparciu o kryterium legalności, którym jest statut SDP i regulamin” - zapewnia Borowska. - W razie konfliktu interesów, wyłączę się z podejmowania decyzji - deklaruje.
więcej
|
Axel Springer zwalnia redaktora naczelnego dziennika "Bild”
Niemiecka grupa medialna Axel Springer zwolniła ze skutkiem natychmiastowym redaktora naczelnego dziennika "Bild" Juliana Reichelta z pełnienia obowiązków. Zostało to ogłoszone przez firmę w poniedziałek w Berlinie.
więcej
|
„Gazeta Polska Codziennie” bez 13 proc. przychodów, 49 tys. zł dywidendy dla spółek ludzi PiS
Spółka Forum wydająca „Gazetę Polską Codziennie” w ub.r. spadek przychodów sprzedażowych o 13,4 proc. do 13,9 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 913,1 do 552,6 tys. zł. 79,5 tys. zł z zysku zostało wypłacone udziałowcom firmy, większościowym są dwie spółki zarządzane przez działaczy PiS.
więcej
|
Manipulacja wypowiedzią w "Newsweeku"? "Myślałem, że to pomyłka". Autorzy mówią o nieporozumieniu
- Te słowa nie zostały wypowiedziane, nie pasują do tego, co mówiłem i co uważam - mówi Jan J. Zygmuntowski, ekonomista z Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, którego słowa zacytowano w jednym z tekstów na łamach tygodnika. Publikacja dotyczyła popularności stosowania rozwiązań w postaci abonamentów w pokoleniu dzisiejszych 20- i 30-latków. Ekspert miał mówić o "wygodnickim" pokoleniu, co - jego zdaniem - stanowi manipulację jego prawdziwej wypowiedzi. Autorzy odpowiadają z kolei, że doszło do zwyczajnego nieporozumienia i przepraszają rozmówcę.
więcej
|
Wg maili Dworczyka szef PAP ustalał z premierem wywiad z prezydentem. „Narracja gotowa, trzeba poprzecinać pytaniami”
W poniedziałek ujawniono screen maili, w których prezes Polskiej Agencji Prasowej Wojciech Surmacz miał zgodzić się na propozycję premiera Mateusza Morawieckiego, żeby pilnie zamieścić wywiad z prezydentem Andrzejem Dudą oparty na wcześniejszym komunikacie dotyczącym Funduszu Medycznego.
więcej
|
Bloomberg stworzy nową sieć informacyjną dla Europy Południowo-Wschodniej
Koncern Bloomberg Media oraz Mtel Swiss, nadawca będący w większości własnością Telekom Srbija, wspólnie stworzą pierwszą panregionalną, wieloplatformową sieć informacji biznesowych w Europie Południowo-Wschodniej. Do nowego projektu zatrudnionych zostanie 2700 dziennikarzy i analityków Bloomberg News.
więcej
|
Dorota Gawryluk i Krystyna Czubówna wśród laureatów VIP 2021
Wśród laureatów tegorocznej edycji VIP - nagród przyznawanych przez „Magazyn VIP” - zostali m.in. Dorota Gawryluk, Krystyna Czubówna, Henryk Talar, Andrzej Seweryn, Jerzy Schejbal, Bartosz Opania, Waldemar Dąbrowski, Krystyna Czubówna, Dorota Gawryluk, Mateusz Mijal i Ewa Bem.
więcej
|
|
|
Nowy projekt Facebooka: Ego4D. Sztuczna inteligencja uczy się świata z ludzkiej perspektywy
Ponad 700 osób założyło kamery, z którymi rzadko kiedy się rozstawali. W ten sposób sztuczna inteligencja nauczy się, jak w przyszłości jeszcze lepiej "radzić sobie" w codziennych czynnościach. To nowy projekt Facebooka pod nazwą Ego4D.
więcej
|
Google Workspace ma już 3 mld użytkowników. Nowe funkcje mają poprawić ich bezpieczeństwo
Amerykański gigant udostępnił najpierw przestrzeń do pracy klientom komercyjnym, łącząc znane aplikacje w jedno zintegrowane rozwiązanie, a w czerwcu umożliwił korzystanie z Workspace wszystkim 3 miliardom posiadaczy kont Google. Do tej pory użytkownicy zainstalowali w Google Workspace 4,8 miliarda dodatkowych aplikacji.
więcej
|
Netflix zwolnił pracowniczkę, która miała ujawnić poufne dane. Wcześniej krytykowała Dave'a Chappelle'a
Organizatorka strajku pracowników trans została zwolniona z Netfliksa. Kilka dni wcześniej kobieta krytykowała program popularnego amerykańskiego komika Dave'a Chappelle'a, w którym naśmiewał się on z osób LGBT+. Netflix twierdzi, że zwolnienie jest efektem udostępnienia przez pracowniczkę poufnych danych, a nie przynależnością do jakiejkolwiek społeczności.
więcej
|
Ciemna strona Facebooka: stany lękowe, obniżenie poczucia własnej wartości
- Ludzie z Facebooka, ale także politycy, doskonale wiedzą, że polaryzacja jest najprostszym narzędziem, by przyciągać ludzi. Ona rozpala dyskusje w sieci i sprawia, że spędzamy więcej czasu online. Budzenie czy podsycanie naszych lęków to kolejny ze sposobów giganta na utrzymywanie naszej uwagi - mówi Magdalena Bigaj, ekspertka Fundacji Dbam o Mój Zasięg.
więcej
|
"Squid Game" może być wart nawet 900 mln dolarów
Najpopularniejszy serial w historii Netfliksa, "Squid Game", może przynieść platformie nawet 900 mln dolarów - tak wynika z wewnętrznych danych firmy, które ujawnił Bloomberg.
więcej
|
Czy Facebook jest w stanie z sukcesem wykrywać przemoc i mowę nienawiści? Nowe doniesienia zaprzeczają, serwis się tłumaczy
Z nowego raportu The Wall Street Journal wynika, że sztuczna inteligencja Facebooka nie jest skuteczna w usuwaniu kontrowersyjnych treści. Firma Marka Zuckerberga zaprzecza tym ustaleniom.
więcej
|
Produkty Pepco dostępne na Allegro, Ceneo i Empik.com
Od poniedziałku produkty sieci Pepco dostępne są na ośmiu najpopularniejszych platformach zakupowych w Polsce.
więcej
|
Dzieci naśladują w szkołach zachowanie bohaterów brutalnego serialu „Squid Game”
Dzieci w wielu hiszpańskich szkołach podstawowych zaczęły naśladować zachowanie bohaterów brutalnego południowokoreańskiego serialu „Squid Game”, pokazywanego na amerykańskiej platformie streamingowej Netflix.
więcej
|
Facebook zatrudni 10 tys. osób. Stawia na Europę w budowaniu platformy cyfrowej metaverse
Facebook ogłosił, że stworzy 10 tys. nowych miejsc pracy dla specjalistów w Unii Europejskiej. Ma to związek z planami firmy dotyczącymi budowy metaverse (wirtualny wszechświat).
więcej
|
Haitong podniósł cenę docelową Wirtualnej Polski do 162,7 zł
Analitycy Haitong Bank w raporcie z 15 października podwyższyli cenę docelową akcji Wirtualnej Polski do 162,7 zł ze 111,5 zł. Utrzymano zalecenie "kupuj".
więcej
|
Podcast „Stan po Burzy” z kanałem na YouTubie
Autorski podcast Agnieszki Burzyńskiej z „Faktu” i Andrzeja Stankiewicza z Onetu (Ringier Axel Springer Polska) można oglądać także na platformie YouTube.
więcej
|
Natsu i Spotlight Agency przekazały ponad 25 tys. zł Fundacji Centrum Praw Kobiet
Influencerka Natalia „Natsu” Karczmarczyk i agencja influencer marketingu Spotlight przekazały swoje wynagrodzenie z gali MMA, w której walczyła Natsu, na wsparcie Fundacji Centrum Praw Kobiet.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021
Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji.
materiał partnerski
więcej
|
|
|