|
|
|
|
|
|
|
Państwowe spółki na reklamy w Polsacie wydały więcej niż w TVP, tylko 250 tys. zł dla TVN
W pierwszych trzech kwartałach br. 13 największych firm państwowych na reklamy w kanałach Telewizji Polsat przeznaczyło 196,3 mln zł, a w Telewizji Polskiej - 180,3 mln zł. Natomiast do Grupy TVN trafiło zaledwie 252 tys. zł. - Korupcja mediów pieniędzmi SSP jest powszechną praktyką pod rządami PiS, dlatego wysoki udział Polsatu nie dziwi. Pojęcie "polsatyzacji" weszło już do języka potocznego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, szef OMD Poland.
więcej
|
PO zebrała 100 tys. podpisów za likwidacją TVP Info. ,,Wszystko zależy od Tuska"
Platforma Obywatelska zebrała wymagane 100 tysięcy podpisów pod obywatelskim projektem o likwidacji TVP Info, jednak projekt nie trafił póki co do Sejmu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - I nie wiadomo, kiedy trafi. Mamy sporo czasu, by go tam dostarczyć - mówi nam Jan Grabiec, rzecznik prasowy PO.
więcej
|
Wystartował "Prince Charming", pierwsze gejowskie reality show. "Dobre tempo, empatyczna prowadząca"
Platforma Player.pl udostępniła pierwsze dwa odcinki swojego nowego randkowego reality show "Prince Charming". Występuje w nim 13 polskich gejów, którzy walczą o względy tytułowego "księcia". - Cieszę się, że ten program wzbudza tyle emocji, bo to ważne wydarzenie dla społeczności LGBT+, która w Polsce jest atakowana z wielu stron - mówi nam Bartek Ufniarz z serwisu Party.pl. - Czy uczestnicy tego programu idą po miłość czy po popularność? - zastanawia się Tomasz Reich, redaktor naczelny serwisu NowaWarszawa.pl i wykładowca Collegium Civitas. Obaj uważają, że "Prince Charming" powinien być pokazywany od razu w naziemnej telewizji.
więcej
|
Niepełnosprawni poszukają miłości w nowym programie ,,Project Cupid"
Stacja TTV pracuje nad polską wersją programu „Project Cupid”, w ramach którego osoby niepełnosprawne i zaburzeniami psychicznymi poszukują miłość. Aktualnie projekt jest w fazie preprodukcji, wstępnie premiera planowana jest na wiosnę 2022 roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Program Ewy Stankiewicz zniknął z Telewizji Republika
Telewizja Republika nie pokazała dotąd wywiadu Ewy Stankiewicz z ministrem Piotrem Naimskim. - Nie został skolaudowany, nie wiem, czy w ogóle jest poprawialny. Chcemy poprawić współpracę redakcji z autorką. Chodzi o to, żebyśmy rozumieli się co do zasad etycznych, prawnych, żeby program mieścił się w ramach warsztatu dziennikarskiego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, szef TV Republika.
więcej
|
827 tys. widzów serialu ,,Chyłka - Inwigilacja" w TVN
Serial „Chyłka - Inwigilacja” oglądało średnio 827 tys. widzów, o 190 tys. osób mniej niż emitowany rok temu drugi sezon „Chyłki” (zatytułowany „Kasacja”). Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 7,16 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jaki telewizor kupić w związku ze zmianą formatu? Rady UOKiK
Już niebawem wielu Polaków korzystających z naziemnej telewizji może być zmuszonych wymienić telewizor w związku ze zmianą standardu na DVB-T2/HEVC. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny przyłączył się do kampanii informacyjnej organizowanej przez Instytut Łączności. Urząd udzielił też kilku rad konsumentom.
więcej
|
Biblioteka Movies Fun zastąpiła Paramount Play na platformie Canal+
Użytkownicy usług Canal+ online i nc+ Go nie mogą już korzystać z biblioteki wideo na żądanie Paramount Play. Zastąpiła ją biblioteka Movies Fun, w której są dostępne treści rozrywkowe ViacomCBS i filmy od różnych wytwórni.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości 4" oglądało 634 tys. widzów
Czwarty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 634 tys. widzów, minimalnie więcej niż nadawana rok temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49, a wpływy reklamowe wyniosły 86,01 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Operator Toya ostrzega użytkowników przed fałszywymi mailami
Polski operator Toya ostrzega użytkowników przed fałszywymi mailami. W wiadomości zawarte jest groźne hiperłącze z podpiętym złośliwym oprogramowaniem.
więcej
|
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych, FOX awansował na podium
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych we wrześniu 2021 roku zajeły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Comedy Central Extra, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Love Life 2" od 28 października w HBO GO (wideo)
Od października w serwisie HBO GO odbędzie się premiera drugiego sezonu serialu Max Original „Love Life”. Tym razem widzowie zobaczą losy Marcusa, w rolę którego wciela się William Jackson Harper.
więcej
|
YouTube Brandcast już 28 października. Sprawdź, jak zarejestrować się na wydarzenie YouTube Brandcast to niezwykle dynamiczna konferencja, która co roku dostarcza reklamodawcom, marketerom i agencjom najświeższych danych, inspiracji oraz narzędzi dostępnych na YouTube. Druga polska edycja tego wydarzenia, która odbędzie się online już 28 października, skupi się na najnowszych trendach na platformie, które pojawiły się w ciągu ostatnich kilku lat. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Państwowe spółki na reklamy w Polsacie wydały więcej niż w TVP, tylko 250 tys. zł dla TVN
W pierwszych trzech kwartałach br. 13 największych firm państwowych na reklamy w kanałach Telewizji Polsat przeznaczyło 196,3 mln zł, a w Telewizji Polskiej - 180,3 mln zł. Natomiast do Grupy TVN trafiło zaledwie 252 tys. zł. - Korupcja mediów pieniędzmi SSP jest powszechną praktyką pod rządami PiS, dlatego wysoki udział Polsatu nie dziwi. Pojęcie "polsatyzacji" weszło już do języka potocznego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, szef OMD Poland.
więcej
|
mBank rusza z przetargiem mediowym
mBank rusza z przetargiem na planowanie i zakup mediów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżetu klienta broni Mindshare Polska (GroupM/WPP).
więcej
|
Menedżerowie Mediacapu znów ogłoszą wezwanie do sprzedaży akcji
Porozumienie, w którym są Raven, Posella IF1, Posella, Jacek Olechowski, Edyta Gurazdowska, Marcin Jeziorski i Artur Osuchowski, ogłosi wezwanie do sprzedaży wszystkich akcji holdingu marketingowo-badawczego Mediacap - poinformowała spółka w komunikacie.
więcej
|
Maciej Bral na czele agencji Stratosfera, Bogna Balicka szefową strategii
Nowym CEO agencji Stratosfera został Maciej Bral, który przejął obowiązki Krzysztof Najdera. Bogna Balicka awansowała na stanowisko szefowej strategii. Do zespołu dołączają także Kamil Kociszewski, Dorota Maria Trzebska i Kacper Latecki.
więcej
|
Influencerzy już boją się kar UOKIK. Friz na pierwszy ogień?
Rynek obawia się, że UOKiK po sprawdzeniu zasad współpracy influencerów z agencjami reklamowymi i reklamodawcami może przykładnie ukarać jednego z wiodących graczy, ku przestrodze innych - ocenia adwokat kancelarii Chałas i Wspólnicy Mikołaj Hałas.
więcej
|
Przekonania na temat zabaw i zabawek dzieci utrwalają stereotypy na temat płci
Szeroko rozpowszechnione przekonania na temat zabaw i zabawek dzieci przyczyniają się do utrwalania szkodliwych stereotypów na temat płci, ograniczając ich rozwój - wynika z międzynarodowego badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Lego.
więcej
|
PHD z nowym logo i identyfikacją wizualną
Globalna sieć mediowa PHD, część Omnicom Media Group, wprowadziła nowy logotyp i odświeżoną identyfikację wizualną. Mają one odzwierciedlić filozofię "Make the Leap" - wezwanie do działania w celu wykorzystania siły kreatywności dla marek swoich klientów.
więcej
|
Mars Wrigley Polska wprowadza hybrydowy model pracy
Koncern Mars Wrigley Polska wprowadza hybrydowy system pracy 50:50. Firma dopasowała też biuro do nowych wyzwań i potrzeb zespołu, by - jak wyjaśnia - zwiększać nie tylko efektywność, ale też satysfakcję z wykonywanej pracy.
więcej
|
Ewa Woroszył: z Dentsu Polska do Blue Media
Ewa Woroszył została dyrektor finansową i członkinią zarządu firmy Blue Media. Poprzednio pracowała w holdingu marketingowym Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
Wspólna firma Movie Games i Platige Image sprzedała akcje na pierwszą grę
Spółka Image Games, założona wiosną br. przez producenta gier wideo Movie Games oraz studio produkcji o postprodukcji wideo Platige Image, w ramach prywatnej emisji akcji pozyskała środki na realizację pierwszej gry o roboczym tytule Rookie. Współproducentem gry będzie studio developerskie Anshar Studios z Katowic.
więcej
|
Iwona Trzaska head of content social media w Valkea
Iwona Trzaska, pełniąca dotychczas funkcję social media managera w Valkea, awansowała na stanowisko head of content social media.
więcej
|
Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski na nowych stanowiskach w LiquidThread
W zespole Content Solutions agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Ewelina Nowakowska na stanowisko senior content partnership consultant i Maciej Brzozowski na stanowisko senior content partnership manager.
więcej
|
Marka modowa Grzegorza Krychowiaka prezentuje wspólną kolekcję z Kazarem
Kazar we współpracy z marką piłkarza Grzegorza Krychowiaka Balamonte przygotował wspólną kolekcję dedykowaną mężczyznom.
więcej
|
Viki Gabor w kampanii ING ,,Znajdź swoją scenę"
Piosenkarka Viki Gabor została twarzą kampanii ING Banku Śląskiego „Znajdź swoją scenę” . Na potrzeby akcji zaprojektowała kartę do galerii Mojej karty ING.
więcej
|
Mint Media obsługuje markę Olej Wielkopolski
Agencja Mint Media wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski (należącej do Grupa Princes) w social mediach.
więcej
|
Dawid Kolasiński wzmacnia zespół TechNest
Do agencji TechNest (Group One) w roli team leadera dołącza Dawid Kolasiński. Będzie odpowiedzialny za koordynację działań zespołu Website Business Support, który realizuje projekty dla wiodącej niemieckiej marki automotive na ponad 130 rynkach.
więcej
|
Unique One przygotowała kolejną loterię Nestlé
Agencja Unique One odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki Nestlé (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific z siedzibą w Toruniu). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
więcej
|
Synergic operatorem 55 wiat przystankowych w Gdańsku
Firma reklamy zewnętrznej Synergic została operatorem 55 wiat przystankowych oraz dzierżawcą nieruchomości gruntowych, stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, na których postawi billboardy w Gdańsku.
więcej
|
Biuro reklamy WP pracuje z Tigers
Tigers rozpoczęło współpracę z Biurem Reklamy Wirtualnej Polski Media.
więcej
|
Ruszyła kampania nowych kosmetyków Iwostin Pure Balance (wideo)
Wystartowały działania promujące najnowszą linię kosmetyków - Iwostin Pure Balance, produkowanej przez Perrigo Poland. Przygotowała je agencja Opus B.
więcej
|
Arskom z kampanią "Puchar 1000 Goli" dla PZPN
Wraz ze startem nowej edycji rozgrywek o Fortuna Puchar Polski, Polski Związek Piłki Nożnej uruchomił projekt CSR, którego beneficjentem będą kluby z niższych lig – „Puchar 1000 Goli”. Za pełną obsługę kampanii odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom, która wcześniej opracowała jego koncepcję. Sponsorem nagród jest legalny bukmacher, Fortuna Zakłady Bukmacherskie.
więcej
|
Aldi promuje się wśród potencjalnych pracowników
"Napędzają nas ludzie, po prostu" to hasło kampanii employer brandingowej sieci sklepów Aldi.
więcej
|
Booksy rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią
Booksy, firma oferująca aplikację do rezerwacji wizyt w branży hair & beauty, rusza właśnie z pierwszą ogólnopolską kampanią, w której zachęca klientów do porzucenia tradycyjnych metod rezerwacji wizyt i postawienia na wygodę rezerwacji online. Działania prowadzone są w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
więcej
|
Reżyser Krzysztof Kosz w Gifted
Impresariat twórców filmowych Gifted rozpoczął współpracę z reżyserem Krzysztofem Koszem.
więcej
|
Spar stawia na markę własną N°1 Value
Spar International poszerza asortyment marki własnej N°1 Value dla 40 krajów, w tym dla Polski. Polski oddział detalisty wprowadzi do oferty 70 ze 100 pozycji marki własnej Spar N°1 Value jeszcze w tym roku.
więcej
|
Grupa Polsat - Interia wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska na platformie mobile We wrześniu serwisy i aplikacje Grupy Polsat-Interia odwiedziło prawie 18,7 mln użytkowników smartfonów i tabletów (RU), którzy wygenerowali ponad 1,1 mld wyświetleń. Zapewniło jej to awans na drugą pozycję wśród wydawców internetowych w Polsce na platformie mobile. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zarzuty wobec Krzysztofa Skowrońskiego kilka dni przed zjazdem SDP. Truszczyński apeluje, by nie startować w wyborach
Nikt z obecnych członków zarządu SDP nie powinien kandydować do władz podczas zbliżającego się zjazdu delegatów - uważa członek zarządu Stefan Truszczyński. List o tej treści rozesłał we wtorek do członków organizacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Chodzi m.in. o zarzuty zgłaszane pod adresem obecnego prezesa, Krzysztofa Skowrońskiego przez skarbniczkę i sekretarz generalną. Zjazd delegatów i wybór władz zaplanowano na najbliższy weekend.
więcej
|
Powstał magazyn "Vogue Leaders"
14 października zadebiutuje nowe wydanie specjalne "Vogue Polska" (Visteria) pod nazwą "Vogue Leaders”.
więcej
|
Maria Ressa, laureatka pokojowego Nobla: żyjemy w czasach, w których kłamstwo zabija
Żyjemy w czasach, w których kłamstwo zabija; platformy, które dostarczają informacje, zrezygnowały z odpowiedzialności na rzecz władzy i pieniędzy; to sprzyja cyfrowemu autorytaryzmowi i populistom - ostrzega filipińska dziennikarka Maria Ressa, laureatka Pokojowej Nagrody Nobla za 2021 rok.
więcej
|
Tomasz Lis we wpisie o ,,Polsce 2021" dodał zdjęcie 5-letniej Syryjki zrobione 6 lat temu w Serbii
Redaktor naczelny „Newsweek Polska” Tomasz Lis we wpisie twitterowym o treści: „Polska’2021-Bóg, honor i dziczyzna” dodał zdjęcie 5-letniej dziewczynki z Syrii zrobione w 2015 roku.
więcej
|
|
|
Amazon Prime w Polsce, kosztuje tyle samo co Allegro Smart
Amazon wprowadziło do Polski swoją usługę subskrypcyjną Prime obejmującą m.in. nielimitowane dostawy zakupów z platformy. Amazon Prime kosztuje 10,99 zł miesięcznie, a 49 zł przy zakupie na rok. Przez 30 dni można testować usługę za darmo. - Obecność usługi Amazon Prime na polskim rynku zagrozi Allegro z jego Allegro Smart! Od dzisiaj użytkownik, który korzysta z obu usług, będzie sprawdzał, jaka jest dla niego cena danego przedmiotu wraz z przesyłką. I Allegro na tym może stracić - mówi analityk Paweł Szpigiel.
więcej
|
Startuje sprzedaż akcji KTS Weszło. Stanowski: ,,Szykuje się fajny projekt"
W środę po południu zaczyna się sprzedaż akcji klubu piłkarskiego KTS Weszło - przedsięwzięcia firmowanego przez Krzysztofa Stanowskiego. Na dzień przed sprzedażą ponad 15 tys. osób deklaruje łącznie więcej niż 28,5 mln. zł. - W ciągu ostatnich trzech, czterech dni obserwuję naprawdę spore wzrosty - mówi nam Stanowski. Ze sprzedaży akcji KTS Weszło chce zebrać maksymalnie 4,5 mln zł.
więcej
|
Influencerzy już boją się kar UOKIK. Friz na pierwszy ogień?
Rynek obawia się, że UOKiK po sprawdzeniu zasad współpracy influencerów z agencjami reklamowymi i reklamodawcami może przykładnie ukarać jednego z wiodących graczy, ku przestrodze innych - ocenia adwokat kancelarii Chałas i Wspólnicy Mikołaj Hałas.
więcej
|
AliExpress szykuje centrum logistyczne w Polsce, dostarczy zakupy w ciągu 3 dni
Chińska platforma e-commerce AliExpress niebawem otworzy niedaleko Łodzi swoje pierwsze centrum logistyczne w Polsce, z którego chce obsługiwać także klientów z sąsiednich krajów. Koncern zapowiada, że wszystkie zakupy w kraju będą dostarczane w ciągu trzech dni, a niektóre w największych miastach dotrą już następnego dnia po zamówieniu.
więcej
|
Twitter wprowadza nową funkcję usuwania obserwujących
Serwis społecznościowy Twitter umożliwi usunięcie uciążliwych obserwatorów bez konieczności nakładania na nich blokady.
więcej
|
Analitycy przewidują znaczny wzrost przychodów dla Spotify i innych muzycznych serwisów strumieniowych
Globalne przychody ze strumieniowania cyfrowej muzyki wzrosną w roku 2021 i 2022. Kluczowym aspektem przychodów będzie segment reklam. Skorzystają na tym m.in. Spotify, iHeartMedia i Pandora.
więcej
|
W Polsce jest już 270 tys. freelancerów
Wartość rynku freelancingu w Polsce w tym roku przekroczy 15 mld zł (wzrost o 27 proc. rok do roku). Globalnie wynosi ona już ok. 3,5 bln dolarów - wynika z raportu platformy Useme.com.
więcej
|
Biuro reklamy WP pracuje z Tigers
Tigers rozpoczęło współpracę z Biurem Reklamy Wirtualnej Polski Media.
więcej
|
Amazon Prime dostępny w Polsce, kosztuje 49 zł rocznie
Amazon wprowadza do Polski swoją usługę subskrypcyjną Prime obejmującą m.in. nielimitowane dostawy zakupów z platformy. Amazon Prime kosztuje 10,99 zł miesięcznie, a 49 zł przy zakupie na rok. Przez 30 dni można testować usługę za darmo.
więcej
|
YouTube Brandcast już 28 października. Sprawdź, jak zarejestrować się na wydarzenie YouTube Brandcast to niezwykle dynamiczna konferencja, która co roku dostarcza reklamodawcom, marketerom i agencjom najświeższych danych, inspiracji oraz narzędzi dostępnych na YouTube. Druga polska edycja tego wydarzenia, która odbędzie się online już 28 października, skupi się na najnowszych trendach na platformie, które pojawiły się w ciągu ostatnich kilku lat. materiał partnerskiwięcej |
|
|