|
|
|
|
|
|
|
TVN zarobi na transmisjach ze skoków narciarskich lepiej niż na filmach czy serialach
Od listopada transmisje z Pucharu Świata w skokach narciarskich będą na antenie głównego TVN, a nie jak dotychczas w TVP1. Potencjał marketingowy skoków wzrośnie dzięki innemu niż dotychczas profilowi nadawcy, a to z kolei może przyciągnąć nowych sponsorów transmisji. TVN ma też szansę zarobić na transmisjach więcej niż na filmach czy serialach emitowanych w czasie przeznaczonym teraz na relacje z zawodów - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży marketingowej.
więcej
|
Telewizja Puls szykuje grę i serial z Jeżykiem, będą miniparki rozrywki w centrach handlowych
Niebawem ukażą się książka i kolorowanki, a szykowane są gra mobilna i serial animowany z Jeżykiem - brand hero pasma dziecięcego w Puls 2. Telewizja Puls planuje też uruchamiać miniparki rozrywki dla dzieci w centrach handlowych. - Naszym celem wyjścia poza telewizję jest wiosna 2023 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes nadawcy.
więcej
|
Telewizja Polska pracuje nad kanałem TVP Relaks
Telewizja Polska w drugiej połowie września zarejestrowała w Urzędzie Patentowym RP markę TVP Relaks i dwa projekty logotypu kanału TVP Nauka. Kanał TVP Relaks może zastąpić powtórkową stację TVP HD.
więcej
|
702 tys. widzów ,,Magazynu śledczego Anity Gargas". TVP przegrywa z TVN
Program „Magazyn śledczy Anity Gargas” na początku sezonu 2021/2022 ogląda średnio 702 tys. osób. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji jest wiceliderem rynku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kuba Wojewódzki: król prowokacji i silvers-nastolatek, nie widać jego następcy
Dobiega sześćdziesiątki i na liście najbardziej wpływowych ludzi w polskim internecie również był na 60. miejscu. Czy Kuba Wojewódzki się kończy? Na horyzoncie nie widać jego następców - twierdzą zgodnie prof. Wiesław Godzic i Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
TVN pokaże ponad 20 konkursów Pucharu Świata w skokach naciarskich, TVP - cztery (plan transmisji)
Nowy sezon Puchar Świata w skokach narciarskich zacznie się 20 listopada w Niżnym Tagile, a zakończy w marcu w Planicy. Zdecydowaną większość transmisji będzie można obejrzeć TVN głównym, a TVP1 pokaże cztery konkursy rozgrywane Polsce.
więcej
|
TVP2 w czwartkowym prime-time pokaże powtórki ,,Ojca Mateusza". ,,Widzowie przyzwyczaili się do kryminalnych czwartków w TVP"
Telewizyjna Dwójka od 14 października w czwartki o godz. 20.55 emitować będzie powtórkowe odcinki „Ojca Mateusza”. Premiery produkcji będą nadawane w piątkowe wieczory w TVP1.
więcej
|
Kanały sportowe i serwisy OTT będą tańsze? Szef TVP Sport: Przyszłość jest w agregacji
Po starcie platformy streamingowej Viaplay, która transmituje m.in. Bundesligę fani piłki nożnej muszą płacić więcej za dostęp do transmisji. Dyrektor TVP Sport Marek Szkolniowski uważa, że w przyszłości to się zmieni, bo powstaną usługi agregujące treści. Kibice mogliby w nich wybierać ulubione rozgrywki.
więcej
|
Extreme Channel zamiast Extreme Sports Channel. ,,Możliwe rozszerzenie tematyki"
Poświęcony dotychczas głównie sportom ekstremalnym Extreme Sports Channel nosi teraz nazwę Extreme Channel. Usunięcie słowa „Sports” wiąże się z planowaną zmianą formuły kanału telewizyjnego AMC Networks International.
więcej
|
Kolejna czeska platforma streamingowa zadebiutowała w Polsce
Pod marką Televio zadebiutowała na polskim rynku platforma streamingowa znana w Czechach jako SledovaniTV, a na Słowacji SledovanieTV. Oferuje m.in. dostęp do ponad 80 kanałów telewizyjnych i można ją przetestować za złotówkę.
więcej
|
James Henderson wrócił do rady nadzorczej Canal+ Polska
Do rady nadzorczej Canal+ Polska ponownie został powołany James Henderson, wiceprezes Liberty Global. Zastapił Justina Wolfe’a, innego menedżera z Liberty Global.
więcej
|
831 tys. widzów powtórek ,,The Voice of Poland" w sobotnie wieczory
Powtórki „The Voice of Poland” nadawane w sobotnie wieczory tuż po emisji premier śledzi średnio 831 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polski sektor mediów i rozrywki w przyszłym roku będzie wart ponad 10 mld dol. Wzrost napędza OTT
W 2022 roku wartość sektora mediów i rozrywki w Polsce wzrośnie o 877 mln dol. z prognozowanych 9,61 mld dol. na koniec 2021 roku - wynika z raportu firmy doradczej PwC. Najszybciej rosnącym segmentem w Polsce będzie OTT (serwisy streamingowe treści wideo). Globalnie wartość rynku rozrywki i mediów w tym roku wyniesie 2 biliony dolarów.
więcej
|
Pogodynka Dorota G. i jej menedżer z zarzutami dot. fałszywych faktur. ,,Padłam ofiarą pewnych osób"
Prezenterka pogody Dorota G. i współpracujący z nią menedżer usłyszeli zarzuty posługiwania się fałszywymi fakturami na łączną kwotę 35 tys. zł. W ramach postępowania podobne zarzuty postawiono też aktorowi Tomaszowi O. i muzykowi Janowi B. - Padłam ofiarą pewnych osób, które wykorzystując moje zaufanie (oraz wielu moich znajomych z branży) i wiekując się prowadzoną przeze mnie działalnością, użyły jej do swoich własnych, nagannych czynów - tłumaczy Dorota G.
więcej
|
Krzysztof Ziemiec z nowym programem ,,Między słowami" w TVP Info
TVP Info zaczyna emisję nowego, cotygodniowego programu Krzysztofa Ziemca „Między słowami”. Cykl będzie nadawane w soboty o godz. 19:00.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trójka z najgorszym wynikiem w historii. Kwestionowanie badanie słuchalności radia
Od lipca do września br. Trójka zanotowała najgorszy wynik w historii badania radia w Polsce - 1,7 proc. Polskie Radio jak i politycy partii rządzącej krytykują sposób przeprowadzanego badania Radio Track i uważają, że faworyzuje duże stacje komercyjne.
więcej
|
|
Polskie Radio zastrzegło część nazw audycji byłych dziennikarzy Trójki. ,,To zabezpieczenie"
Polskiemu Radiu udało się zarejestrować w Urzędzie Patentowym RP nazwy audycji „Manniak po ciemku”, „Magiel Wagli” i „Muzyka Ciszy”, choć ich autorzy Wojciech Mann, Bartosz Waglewski, Marek Niedźwiecki nie są już związani z Trójką. Rejestracji jednej z audycji urząd odmówił.
więcej
|
|
Radio 357 i "Raport o stanie świata" Dariusza Rosiaka wysyłają Michała Żakowskiego do Afganistanu
Radio 357 i Dariusz Rosiak, twórca podcastu “Raport o stanie świata”, wysyłają do Afganistanu wspólnego korespondenta. Będzie nim Michał Żakowski, dziennikarz przygotowujący w Radiu 357 audycję międzynarodową “Na dachu świata”.
więcej
|
|
Grzegorz Kwolek: z RMF FM do Philip Morris Polska
Grzegorz Kwolek dołączył do koncernu tytoniowego Philip Morris Polska, gdzie został kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej.
więcej
|
|
Piotr Knąber szefem newsroomu Muzo.fm
Piotr Knąber został szefem newsroomu radia Muzo.fm (Polsat). Zastąpił Agnieszkę Witkowicz-Matolicz, która przeszła do redakcji Polsat News.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, Antyradio awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Antyradio i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Trójka znów z rekordowo niską słuchalnością. W dół także SuperNova - wzrosty Radia ZET, Radia Maryja i PR24
Od lipca do września br. Trójka zanotowała kolejny rekordowo niski udział w rynku słuchalności - 1,7 proc. Mocno zmalał też wynik Radia SuperNova po rebrandingu z Radia Wawa, a spore wzrosty osiągnęły Radio ZET, Radia Maryja i Polskie Radio 24. Zdecydowanym liderem pozostaje RMF FM - pokazują wyniki badania Radio Track.
więcej
|
|
85 lat temu urodziła się Agnieszka Osiecka
9 października 1936 roku w Warszawie urodziła się Agnieszka Osiecka, pisarka, dziennikarka, reżyser filmowy, dramaturg, ale przede wszystkim autorka tekstów ponad 2 tys. piosenek. Wiele z nich, jak "Okularnicy", "Niech żyje bal" czy "Małgośka", stało się klasyką.
więcej
|
|
|
|
TVN zarobi na transmisjach ze skoków narciarskich lepiej niż na filmach czy serialach
Od listopada transmisje z Pucharu Świata w skokach narciarskich będą na antenie głównego TVN, a nie jak dotychczas w TVP1. Potencjał marketingowy skoków wzrośnie dzięki innemu niż dotychczas profilowi nadawcy, a to z kolei może przyciągnąć nowych sponsorów transmisji. TVN ma też szansę zarobić na transmisjach więcej niż na filmach czy serialach emitowanych w czasie przeznaczonym teraz na relacje z zawodów - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży marketingowej.
więcej
|
Sigma Bis wygrała kolejny przetarg Kancelarii Premiera
Agencja Sigma Bis wygrała kolejny przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
więcej
|
Warsaw Creatives: wpływy 13 proc. w dół, zysk zmalał trzykrotnie
Agencja reklamowa Warsaw Creatives w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 12,7 proc. do 26,91 mln zł, a jej zysk netto poszedł w dół z 836,8 do 226,2 tys. zł. Firma realizuje projekty dla wielu marek odzieżowych i biżuteryjnych.
więcej
|
Jacek Szymczyk: z TVN Grupy Discovery do Google Polska
Jacek Szymczyk, ostatnio head of advertising sales w Discovery Networks CEEMEA i dyrektor sprzedaży specjalnej w TVN Grupa dołączył do Google Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Raper Mata świetnie rozwija swoją markę. Na czym polega jego sukces?
Michał "Mata" Matczak, 21-letni raper, syn znanego prawnika bije rekordy popularności swoją nową płytą "Młody Matczak", a na niedawnym koncercie zgromadził ponad 40 tys. widzów. Zdaniem strategów marketingowych Mata to "dobrze wymyślona i dobrze rozwijana marka" z ogromnym potencjałem reklamowym. - Znalazłyby się marki, które chciałyby skorzystać z jego rozpoznawalności. Jednak to się raczej nie wydarzy. Powodem jest ryzyko związane z brakiem kontroli nad taką współpracą - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Miecznikowski, chief strategy officer w Publicis Poland.
więcej
|
UOKiK zrobi porządek z nieoznaczonymi reklamami w social mediach
Branża influencer marketingu wiąże duże nadzieje z postępowaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dotyczącym oznaczenia reklam na kontach twórców w social mediach. Wielu ekspertów ma nadzieję na uporządkowanie rynku i wprowadzenie jednolitych standardów informowania o sponsorach postów, w kwestii czego dziś panuje niemal wolna amerykanka.
więcej
|
Fabb klientem agencji Grow Now
Grow Now, agencja specjalizująca się we wprowadzaniu marek na marketplace’y należąca do Group One, rozpoczyna współpracę z producentem i sprzedawcą tkanin - firmą Fabb.
więcej
|
Carrefour rezygnuje z sojuszu z Auchan?
Sieć sklepów Carrefour zakończyła negocjacje dotyczące ewentualnego sojuszu z siecią marketów Auchan - podał Reuters powołując się na dziennik "Le Figaro". Do planowanej fuzji prawdopodobnie nie dojdzie.
więcej
|
Carrefour otwiera ponad połowę sklepów w niedziele niehandlowe
W ramach rozwoju testów usług pocztowych z PointPack, z początkiem października Carrefour umożliwia klientom zrobienie zakupów we wszystkie niedziele w ponad połowie swoich sklepów.
więcej
|
Louis Vuitton zatrudnia gwiazdę ,,Squid Game"
Koreańska aktorka Ho-Yeon Jung, znana z roli w „Squid Game” Netfliksa, została ambasadorką reklamową Louis Vuitton.
więcej
|
Sławomir Peszko gwiazdą kampanii bukmachera Superbet
W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej bukmachera Superbet "Razem jesteśmy Super!" obok ambasadorów marki występuje piłkarz Sławomir Peszko.
więcej
|
BlaBlaCar z pierwszą kampanią promującą bilety autobusowe (wideo)
Wystartowała pierwsza kampania BlaBlaCar promująca sprzedaż biletów autobusowych. Przygotowała ją agencja BeDigital.
więcej
|
W sklepach Spar ,,Klient nasz pan"
Sieć sklepów spożywczych Spar rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan".
więcej
|
Mirosław Zbrojewicz w spocie Liqui Moly nawiązującym do ,,Chłopaki nie płaczą" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca oczyszczacz wtryskiwaczy firmy Liqui Moly. Jest oparta na spocie, w którym razem z aktorem Mirosławem Zbrojewiczem występuje Tomasz Bajer, znany głównie z charakterystycznej roli w komedii „Chłopaki nie płaczą”.
więcej
|
Polski sektor mediów i rozrywki w przyszłym roku będzie wart ponad 10 mld dol. Wzrost napędza OTT
W 2022 roku wartość sektora mediów i rozrywki w Polsce wzrośnie o 877 mln dol. z prognozowanych 9,61 mld dol. na koniec 2021 roku - wynika z raportu firmy doradczej PwC. Najszybciej rosnącym segmentem w Polsce będzie OTT (serwisy streamingowe treści wideo). Globalnie wartość rynku rozrywki i mediów w tym roku wyniesie 2 biliony dolarów.
więcej
|
Kompania Piwowarska w kampanii #Efekt1butelki zachęca do oddawania butelek zwrotnych
Kompania Piwowarska w nowej kampanii edukacyjnej zwraca uwagę na ten problem nie wyrzucania butelek zwrotnych do kosza na śmieci, zachęca konsumentów do oddawania ich przekonując, że każda sztuka ma znaczenie.
więcej
|
TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Spółki nieruchomościowe poprzedniego właściciela Polska Press ze spadkiem wpływów, Dorota Stanek w zarządzie
Spółki VGP Nieruchomości i ASD Real Estate, należące do koncernu Verlagsgruppe Passau, poprzedniego właściciela Polska Press, w ub.r. zanotowały spadek wpływów o 6,8 proc. do 18,35 mln zł i wyniku netto z 1,09 mln zł zysku do 566,2 tys. zł straty. Od marca br. prezesem VGP Nieruchomości jest Dorota Stanek, poprzednia szefowa Polska Press.
więcej
|
Dmitrij Muratow otrzymał Pokojową Nagrodę Nobla: część nagrody na wsparcie mediów niezależnych
Redaktor rosyjskiej "Nowej Gaziety" Dmitrij Muratow, uhonorowany w piątek Pokojową Nagrodą Nobla, powiedział , że część nagrody zostanie przeznaczona na wsparcie "niezależnych, samodzielnych mediów rosyjskich".
więcej
|
Dziennikarka, która otrzymała pokojowego Nobla: świat bez faktów to świat bez prawdy i zaufania
"Świat bez faktów oznacza świat bez prawdy i bez zaufania" - powiedziała w piątek filipińska dziennikarka Maria Ressa, która wraz z rosyjskim dziennikarzem Dmitrijem Muratowem została uhonorowana w tym roku Pokojową Nagrodą Nobla.
więcej
|
Wyborcza.pl musi sprostować: Wojciech Korkuć nie jest autorem kontrowersyjnych plakatów
Rysownik Wojciech Korkuć wygrał prawomocnie proces z portalem Wyborcza.pl. Dziennikarze Agory muszą sprostować tekst o Korkuciu, któremu przypisali związki z PiS-em, a także autorstwo dwóch wyrazistych światopoglądowo plakatów. Wyrok zapadł pod koniec ub. tygodnia.
więcej
|
Marian Turski z Nagrodą im. ks. Stanisława Musiała
Dziennikarz i historyk Marian Turski, szef działu historycznego „Polityki”, oraz działaczka społeczna Anna Brzyska odebrali w piątek Nagrody im. ks. Stanisława Musiała za rok 2020. Wyróżnienie to jest przyznawane osobom zasłużonym dla dialogu chrześcijańsko-żydowskiego i polsko-żydowskiego.
więcej
|
Kreml gratuluje pokojowego Nobla redaktorowi naczelnemu "Nowej Gaziety". Ekspert: nie poprawi to sytuacji
Kreml gratuluje redaktorowi naczelnemu "Nowej Gaziety" Dmitrijowi Muratowowi Pokojowej Nagrody Nobla - powiedział w piątek rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow. Muratow "jest wierny swoim ideałom, utalentowany i odważny" - zaznaczył.
więcej
|
Maria Ressa i Dmitrij Muratow laureatami Pokojowej Nagrody Nobla
Dziennikarze niezależnych mediów Filipinka Maria Ressa i Rosjanin Dmitrij Muratow zostali laureatami Pokojowej Nagrody Nobla - podał w piątek komitet noblowski.
więcej
|
Rząd promuje się w zagranicznych mediach. Teksty Morawieckiego i prezes GPW w Rosji, Niemczech czy Singapurze
W ponad 50 światowych mediach ukażą się w najbliższym tygodniu teksty o sile polskiej gospodarki w ramach najnowszej odsłony projektu "Opowiadamy Polskę światu". Autorami są m.in. premier Mateusz Morawiecki, prezes Giełdy Papierów Wartościowych Marek Dietl i eksperci OECD.
więcej
|
Pokojowy Nobel za walkę z reżimem, wspieranie dziennikarzy lub ochronę klimatu
Norwescy eksperci przed ogłoszeniem w piątek w Oslo laureata Pokojowej Nagrody Nobla spekulują, że tegoroczny laur może trafić do osoby walczącej z reżimem, organizacji wspierającej dziennikarzy lub pracę na rzecz ochrony klimatu.
więcej
|
|
|
Czy to już poważny kryzys wizerunkowy Facebooka? "Zabrakło bieżącej komunikacji"
- Komunikacja z użytkownikami nie jest mocną stroną Facebooka - komentuje reakcję Facebooka na globalną awarię serwisu i zeznania byłej pracowniczki Andrzej Soboń, ekspert od PR-u. Ostatni tydzień to być może najtrudniejszy czas dla firmy kierowanej przez Marka Zuckerberga. Facebook dzień w dzień jest opisywany w mediach na całym świecie w niezbyt korzystnym świetle.
więcej
|
Sekcja biznesowa o2.pl wyprzedziła Money.pl. Na czele Business Insider, Wirtualnemedia.pl z 3,5 mln użytkowników (TOP10)
Wśród serwisów biznesowo-prawnych liderem pozostaje Business Insider Polska, a na drugie miejsce awansowała sekcja o2.pl o tej tematyce, wyprzedzając Money.pl. Spore spadki zanotowały Infor.pl i dział biznesowo-prawny Interii, natomiast portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 3,53 mln internautów.
więcej
|
Facebook zbanował twórcę nakładki ,,Odobserwuj wszystko"
Deweloper Louis Barclay zdecydował się wycofać swoją nakładkę na przeglądarki „Odobserwuj wszystko” skierowaną do użytkowników Facebooka, po tym jak koncern zagroził mu działaniami prawnym. Barclay twierdzi też, że jego profile na Facebooku i Instagramie zostały zablokowane.
więcej
|
IAB Polska przeciwko ustawie o ochronie wolności słowa w social media
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska krytykuje założenia projektu ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych. Zdaniem organizacji, akt dubluje unijne przepisy, a zakres jego regulacji jest nieprecyzyjny.
więcej
|
OLX wprowadzi opłatę serwisową przy zakupach z opcjami Przesyłki i Płatności
Od 25 października na platformie OLX kupujący przy transakcjach z wykorzystaniem usług Przesyłki OLX i Płatności OLX będą ponosić dodatkowo opłatę serwisową. Będzie ona wynosić do 50 zł brutto.
więcej
|
Jacek Szymczyk: z TVN Grupy Discovery do Google Polska
Jacek Szymczyk, ostatnio head of advertising sales w Discovery Networks CEEMEA i dyrektor sprzedaży specjalnej w TVN Grupa dołączył do Google Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
OKO.press rusza z działem reportażu
Serwis OKO.press uruchomił dział reportażu, w którym publikować będą zarówno autorzy zewnętrzni, jak i pracownicy redakcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Projekt koordynuje Włodzimierz Nowak.
więcej
|
UOKiK zrobi porządek z nieoznaczonymi reklamami w social mediach
Branża influencer marketingu wiąże duże nadzieje z postępowaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dotyczącym oznaczenia reklam na kontach twórców w social mediach. Wielu ekspertów ma nadzieję na uporządkowanie rynku i wprowadzenie jednolitych standardów informowania o sponsorach postów, w kwestii czego dziś panuje niemal wolna amerykanka.
więcej
|
Allegro przejmuje firmę kurierską X-press Couriers. Realizuje dostawy tego samego dnia
Allegro kupuje X-press Couriers - firmę kurierską realizującą dostawy tego samego dnia. Celem przejęcia jest uzupełnienie usług fulfillment oraz oferty sieci automatów paczkowych.
więcej
|
Youtube uniemożliwi monetyzację treści negujących zmiany klimatyczne
Wielkie zmiany na Youtube i Google. Treści negujące zmiany klimatyczne nie podlegają już monetyzacji. Ma to na celu walkę z dezinformacją i fake newsami.
więcej
|
Google w ciągu pięciu lat zainwestuje w Afryce 1 mld dolarów
Google planuje zainwestować 1 mld dolarów w Afryce w ciągu najbliższych pięciu lat, aby zapewnić dostęp do szybkiego i tańszego internetu. Amerykański koncern planuje także wspierać cyfrową transformację kontynentu oraz start-upy.
więcej
|
Irlandia podnosi podatek dochodowy dużych firm. Kraj poparł propozycję OECD
Irlandia poparła globalne porozumienie w sprawie minimalnej stawki podatku od przedsiębiorstw na poziomie 15 proc. Zmiana skierowana jest w stronę gigantów technologicznych o rocznych obrotach powyżej 750 mln euro.
więcej
|
TVN24.pl ze spadkiem, Polsatnews.pl przed TVP.info
Wśród portali telewizyjnych kanałów informacyjnych liderem pozostaje TVN24.pl, przy czym po spadku zmalała jego przewaga nad Polsatnews.pl, który nieznacznie wyprzedza TVP.info.
więcej
|
Twitter sprzedaje MoPub za ponad miliard dolarów
Serwis społecznościowy Twitter zdecydował się sprzedaż mobilną sieć reklamową MoPub. Nowym właścicielem została firma AppLovin, specjalizująca się w technologiach i grach. Kwota transakcji wyniosła 1,05 mld dolarów w gotówce.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Czy to już poważny kryzys wizerunkowy Facebooka? "Zabrakło bieżącej komunikacji"
- Komunikacja z użytkownikami nie jest mocną stroną Facebooka - komentuje reakcję Facebooka na globalną awarię serwisu i zeznania byłej pracowniczki Andrzej Soboń, ekspert od PR-u. Ostatni tydzień to być może najtrudniejszy czas dla firmy kierowanej przez Marka Zuckerberga. Facebook dzień w dzień jest opisywany w mediach na całym świecie w niezbyt korzystnym świetle.
więcej
|
Sebastian Kurz zrezygnował ze stanowiska kanclerza Austrii, zarzucono mu ,,kupowanie" mediów zleceniami reklamowymi
Sebastian Kurz złożył w sobotę rezygnację z funkcji kanclerza Austrii. Wpływ na tę decyzję miały zarzuty o korupcję i rozpoczęte w tym tygodniu śledztwo prokuratury.
więcej
|
Raper Mata świetnie rozwija swoją markę. Na czym polega jego sukces?
Michał "Mata" Matczak, 21-letni raper, syn znanego prawnika bije rekordy popularności swoją nową płytą "Młody Matczak", a na niedawnym koncercie zgromadził ponad 40 tys. widzów. Zdaniem strategów marketingowych Mata to "dobrze wymyślona i dobrze rozwijana marka" z ogromnym potencjałem reklamowym. - Znalazłyby się marki, które chciałyby skorzystać z jego rozpoznawalności. Jednak to się raczej nie wydarzy. Powodem jest ryzyko związane z brakiem kontroli nad taką współpracą - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Miecznikowski, chief strategy officer w Publicis Poland.
więcej
|
Grzegorz Kwolek: z RMF FM do Philip Morris Polska
Grzegorz Kwolek dołączył do koncernu tytoniowego Philip Morris Polska, gdzie został kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej.
więcej
|
Aleksandra Rosiak szefową departamentu komunikacji i mediów w PZPN, odchodzi Janusz Basałaj
Nowym dyrektorem departamentu. komunikacji i mediów w Polskim Związku Piłki Nożnej została Aleksandra Rosiak. Poprzednio tę funkcję pełnił Janusz Basałaj, natomiast Rosiak pracowała w Sieci Badawczej Łukasiewicz, a wcześniej w Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
|