|
|
|
|
|
|
|
Będzie mniej telewizji naziemnych? ,,Pasmo wyjątkowo cenne dla operatorów komórkowych"
Za kilka lat liczba naziemnych kanałów telewizyjnych może się zmniejszyć. Bardzo prawdopodobne, że część pasma zajmowanego obecnie przez DVB-T i DVB-T2 trafi do sieci komórkowych.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz" w nowym paśmie stracił 450 tys. widzów, TVP1 liderem
Jesienne odcinki „Ojca Mateusza” w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,68 mln widzów, o 450 tys. osób mniej niż rok temu kiedy serial nadawany był w czwartki. Cykl daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dariusz Szpakowski w październiku wróci do TVP Sport, nie skomentuje meczów reprezentacji
W październiku Dariusz Szpakowski wróci na antenę TVP Sport, przy czym nie będzie komentował najbliższych meczów reprezentacji Polski. W sierpniu dziennikarz przeszedł na emeryturę.
więcej
|
Treści pornograficzne w TV Trwam? Jest skarga do KRRiT
Członek rady programowej TVP, Krzysztof Luft, złożył skargę do KRRiT na Telewizję Trwam po tym, jak przez kilkanaście sekund prezentowała ona - jak to ujął - „treści pornograficzne”. Chodzi o pokazywanie zdjęć z konferencji prasowej, na których ukazano m.in. stosunek seksualny mężczyzny z krową.
więcej
|
Canal+ pozwany za odkodowanie swoich stacji
W czasie pierwszego lockdownu w marcu 2020 roku francuski Canal+ odkodował swoim abonentom kanały premium. Teraz konkurencyjne France Télévisions i TF1 domagają się od nadawcy 51,3 mln euro odszkodowania z tytułu m.in. utraconych wpływów reklamowych.
więcej
|
,,Rozmowy o końcu świata" w TVN24. Prowadzącą Magda Łucyan
Od 2 października w pierwszą sobotę każdego miesiąca TVN24 emitować będzie nowy program „Rozmowy o końcu świata”. Jest to autorska audycja Magdy Łucyan.
więcej
|
,,You can dance" przeniesione do TVP1, emisja w niedziele po południu
Od najbliższego weekendu show „You can dance - nowa generacja” będzie emitowany w TVP1 w niedziele o godz. 17:15. Pierwsze odcinki można było oglądać w TVP2 w piątki wieczorem.
więcej
|
Wraca kultowy serial "Prawo i porządek"
Po ponad 10 latach od emisji ostatniego odcinka, stacja NBC chce przywrócić na antenę popularny serial kryminalny "Prawo i porządek" (Law & Order).
więcej
|
Zmiany w zarządach Fiberhost i Inea, nowymi prezesami Maciej Piechociński i Marta Wojciechowska
Marta Wojciechowska powołana została na stanowisko prezesa spółki Fiberhost, operatora otwartych usług światłowodowych. Maciej Piechociński został z kolei nowym prezesem sieci kablowej Inea. Zmiany wejdą w życie 1 października.
więcej
|
TVP ma przeprosić Kościół Nowego Przymierza za nazwanie go sektą
W środę Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że Telewizja Polska ma przeprosić lubelski Kościół Nowego Przymierza za nazwanie go „tajemniczą sektą”. Sformułowanie zostało użyte w tekście, który dwa lata temu pojawił się na portalu TVP.Info.
więcej
|
,,Gra słów. Krzyżówka" zyskała 73 tys. widzów, TVP1 wiceliderem
Jesienią teleturniej „Gra słów. Krzyżówka” na antenie Jedynki ogląda średnio 626 tys. widzów. Audycja względem pierwszych odcinków emitowanych rok temu zyskała 73 tys. oglądających. TVP1 w paśmie nadawania cyklu jest wiceliderem rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dyrektor operacyjny AMC Networks odchodzi z firmy po 34 latach
Ed Carroll, wieloletni dyrektor operacyjny w AMC Networks, ustępuje ze stanowiska z końcem roku po 34 latach pracy w nowojorskiej grupie rozrywkowej. Odejście zbiega się z rozwojem platformy streamingowej AMC+.
więcej
|
Premier redagował odpowiedzi dla TVN ws. lotów marszałka Kuchcińskego
Premier Mateusz Morawiecki miał aktywnie uczestniczyć w przygotowywaniu odpowiedzi dla dziennikarzy TVN, którzy w 2019 roku dopytywali o jego loty w statusie HEAD - wynika z nowych maili, opublikowanych w serwisie PoufnaRozmowa.com. Szef rządu w ujawnionej korespondencji radzi "ważyć każde słowo" i proponuje, by tak formułować odpowiedź dla dziennikarzy, by "było widać, że to jakaś ogólna, mistyczna, ezoteryczna procedura”.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PKO BP wybiera w przetargu agencję eventową
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór agencji świadczącej usługi w zakresie planowania i organizacji działań eventowych dla samego banku, spółek z jego grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Oferty można składać do 8 października br. Umowy ze zwycięskimi agencjami zostaną zawarte na dwa lata.
więcej
|
Coca-Cola rusza z platformą komunikacji Real Magic. Hug - nowa wizja ikonicznego logo
Koncern Coca-Cola wprowadza swoją nową globalną platformę Real Magic i ujawnia Hug - nową wizję ikonicznego logo Coca-Cola. W ramach platformy prezentuje pierwszą kampanię - "One Coke Away From Each Other", w Polsce tłumaczoną jako "Coca-Cola zbliża nas do siebie". To pierwsza taka zmiana od 2016 roku.
więcej
|
Enea Operator wybiera dom mediowy do dwuletniej współpracy
Spółka Enea Operator ruszyła z przetargiem, w którym wybierze dom mediowy. Umowę z nim chce zawrzeć na 2 lata.
więcej
|
UOKiK przeanalizuje wpisy reklamowe influencerów, przypomina o zakazie kryptoreklamy
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające w sprawie działań reklamowych influencerów w mediach społecznościowych. - Z przeprowadzonego przez nas rozeznania wynika, że wiele treści o charakterze handlowym na profilach influencerów na Instagramie, Youtubie, Facebooku czy w innych social mediach nie jest w ogóle oznaczanych jako reklama. Inne są oznaczane niewystarczająco - mówi prezes UOKiK Tomasz Chróstny.
więcej
|
Kancelaria Premiera szuka producenta spotów, do wzięcia 2,4 mln zł
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wybiera w przetargu firmę, która zajmie się produkcją spotów telewizyjnych i internetowych na potrzeby kampanii społecznych i i informacyjnych. Budżet to 2,4 mln zł.
więcej
|
Polacy porzucają mięso na rzecz roślin
Stopniowe ograniczanie kupowania mięsa oraz częstsze wybieranie jego roślinnych zamienników to jeden z głównych popandemicznych trendów konsumenckich, które zostaną z nami na dłużej - wynika z analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Zdaniem ekspertów, większa troska o bezpieczeństwo sprawiła również, że chętniej kupujemy mięso w paczkach niż na wagę.
więcej
|
Sklepy Obi mają nową submarkę i hasło "Zrobisz to z OBI"
Sieć marketów remontowo-budowlanych Obi wprowadza nowe hasło "Zrobisz to z OBI” oraz dołącza submarkę DIY Create by OBI. Ponadto sieć rozpoczyna szeroką kampanię reklamową „1000 pomysłów na dom”, przygotowaną przez agencje z grupy Publicis.
więcej
|
Maciej Orłowski i Małgorzata Krych w agencji One House
Do działu kreacji agencji One House dołączyli Maciej Orłowski jako creative director i Małgorzata Krych jako graphic designer.
więcej
|
Justyna Kowalczyk-Tekieli i Kacper Tekieli promują Da Vinci Green Energy
Da Vinci Green Energy - spółka oferująca rozwiązania ekologiczne dla domów - rozpoczęła współpracę mistrzynią olimpijską w biegach narciarskich, Justyną Kowalczyk-Tekieli i jej mężem, alpinistą - Kacprem Tekielim.
więcej
|
Remont po zabawie dzieci w reklamie pożyczki ze stałą ratą od Alior Banku (wideo)
Alior Bank w nowej kampanii reklamuje pożyczkę gotówkową ze stałą ratą. Za obsługę marketingową banku odpowiadają PZL, Mets i Sigma Bis.
więcej
|
Producent chemikaliów Sika z nietypową kampanię wizerunkową
Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne, startuje z nową kampanią wizerunkową, której osią jest znaczenie wody.
więcej
|
Złośliwa sąsiadka w reklamie dostawy do punktów odbioru GLS
„Zapunktuj z GLS” to hasło nowej kampanii operatora logistycznego, promujące usługę punktów odbioru paczek.
więcej
|
Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz promują Blue Version adidasa
Marka adidas Originals wprowadza na rynek nową kolekcję Blue Version do segmentu premium. Ma ona oddawać hołd bogatemu dziedzictwu marki, reinterpretując kultowe produkty z jej archiwum przy użyciu luksusowych materiałów i niekonwencjonalnych krojów. W kampanii promującej udział wzięli Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz.
więcej
|
Tymbark promuje picie soków do śniadania (wideo)
Marka Tymbark (Grupa Maspex) wraca z kampanią, w której zachęca do picia soku do śniadania. Motywem przewodnim spotu jest piosenka „Śniadanie i Tymbark, śniadanie i sok” opracowana do znanej melodii "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał!".
więcej
|
Isobar Polska partnerem platformy HubSpot
Isobar Polska rozszerza swoje kompetencje w obszarze Digital Experience Platforms (DXP). W efekcie podpisania umowy agencja została certyfikowanym partnerem HubSpot i będzie mogła wdrażać platformę nie tylko w firmach z sektora MŚP, ale i w dużych organizacjach.
więcej
|
Nagrody za ponad pół mln zł do zdobycia w loterii dla franczyzobiorców Żabki
We współpracy z Visa Żabka zaprosiła ponad 6000 franczyzobiorców do udziału w loterii "TransAKCJA Visa". W puli znalazło się ponad 6100 nagród o łącznej wartości ponad 500 000 zł.
więcej
|
Olej Wielkopolski w butelce z recyklingu
Producent Oleju Wielkopolskiego wprowadza butelkę powstałą w 100 proc. z materiałów z recyklingu. Firma podaje, że jest pierwszym na polskim rynku producentem oleju jadalnego, który wprowadza to rozwiązanie.
więcej
|
IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy otwiera dwa oddziały w Europie
Do grona IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyły nowe oddziały - IAA Francja i IAA Hiszpania.
więcej
|
OneDayMore wprowadza nowy logotyp
OneDayMore, polski producent zdrowej żywności, bazującej na roślinach, odświeżył logotyp. To pierwsza zmiana od momentu powstania firmy w 2017 roku. Zmiana logotypu ma służyć unowocześnieniu elementów składających się na tożsamość firmy, przy jednoczesnym wzmocnieniu pozycji marki.
więcej
|
TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Gessler, Kamińska i Macademian Girl w akcji "#dekoltdlabialorusi" Fundacji Wysokie Obcasy
Fundacja Wysokich Obcasów wraz z redakcją „Wysokich Obcasów” wydaje specjalny, charytatywny kalendarz, z którego sprzedaży cały dochód przekaże na pomoc rodzinom białoruskich więźniów politycznych. W akcję #dekoltdlabialorusi włączyły się m.in. Magda Gessler, Katarzyna Kozyra i Julia Kamińska.
więcej
|
Inga Apiecionek dyrektorką produktu Ring Publishing w Ringier Axel Springer Polska
Inga Apiecionek z początkiem września objęła stanowisko dyrektorki produktu Ring Publishing (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Interwencja RPO w sprawie zatrzymania dziennikarki ,,Faktu"
Rzecznik Praw Obywatelskich poprosił komendanta wojewódzkiego policji w Białymstoku o wyjaśnienia w sprawie zatrzymania dziennikarki „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) sprzed kilku dni. Dziennikarka pracowała nad materiałem o uchodźcach. Rzecznik uważa, że mogło dojść do złamania prawa prasowego i utrudniania zbierania informacji.
więcej
|
Dziennikarze ,,Super Expressu" atakowani przez wiernych na pogrzebie bpa Janiaka
Podczas pogrzebu biskupa diecezji kaliskiej Edwarda Janiaka, któremu w ostatnich latach zarzucano tuszowanie pedofilii księży, dziennikarze „Super Expressu” zostali zaatakowani przez część uczestników. Publikacje mediów o zmarłym duchownym skrytykował w swoim wystąpieniu jego brat.
więcej
|
Witold Głowacki po 11 latach pracy odchodzi z Polska Press
Dziennikarz Witold Głowacki w połowie października zakończy pracę w wydawnictwie Polska Press. W maju br. zrezygnował z funkcji pierwszego zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika „Nasza Historia”.
więcej
|
Raport o stanie czytelnictwa w Polsce. ,,Są powody do ostrożnego optymizmu"
W środę sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu wysłuchała informacji Ministerstwa Kultury Dziedzictwa Narodowego i Sportu, Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Biblioteki Narodowej na temat stanu czytelnictwa, wspierania bibliotek oraz Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
więcej
|
|
|
Facebook walczy o młodych użytkowników. Nawet o przedszkolaków
Zainteresowanie Facebooka zrozumieniem i ostatecznie pozyskiwaniem młodszych użytkowników wykracza daleko poza Messenger Kids czy obecnie wstrzymane plany przyjaznego dzieciom Instagrama. Nowy raport The Wall Street Journal na temat wewnętrznych badań Facebooka pokazuje, że firma skupia się na dzieciach znacznie głębiej w nadziei na lepsze projektowanie przyszłych produktów.
więcej
|
UOKiK przeanalizuje wpisy reklamowe influencerów, przypomina o zakazie kryptoreklamy
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające w sprawie działań reklamowych influencerów w mediach społecznościowych. - Z przeprowadzonego przez nas rozeznania wynika, że wiele treści o charakterze handlowym na profilach influencerów na Instagramie, Youtubie, Facebooku czy w innych social mediach nie jest w ogóle oznaczanych jako reklama. Inne są oznaczane niewystarczająco - mówi prezes UOKiK Tomasz Chróstny.
więcej
|
Ekipa bliżej giełdy. Ma plan połączenia z BBI, została wyceniona na 252 mln zł
Ekipa Holding podpisała plan połączenia z notowanym na bocznym rynku warszawskiej giełdy Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym. Została wyceniona na 252,25 mln zł.
więcej
|
Netflix przejmuje studio gier wideo
Netflix kontynuuje proces związany z własną ofertą gier wideo. Streamingowy serwis ogłosił przejęcie studia deweloperskiego Night School Studio. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
YouTube usunął kanały RT po niemiecku, Rosja grozi blokadą portalu
Rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow oznajmił w środę, że tolerancja wobec naruszeń ze strony serwisu YouTube, który usunął kanały niemieckojęzycznej rosyjskiej telewizji RT, powinna być "zerowa" i ocenił, że YouTube dopuścił się naruszenia przepisów rosyjskich.
więcej
|
Facebook inwestuje 50 mln dolarów w Metaverse
Pierwsza inwestycja Facebooka w koncepcję metaverse sfinansuje programy badawcze, które mają za zadanie rozwijać cyfrowy wszechświat fikcyjny w sposób „odpowiedzialny, inkluzywny i wzmacniający”.
więcej
|
Na INNPoland.pl sekcja z reportażami i felietonami
Serwis INNPoland.pl (Grupa naTemat) uruchamia INN:Magazyn i sekcję z reportażami, wywiadami i felietonami.
więcej
|
Na YouTube powstał kanał ,,Lekarze"
Agencja Arskom Sport Brokers uruchomiła nowy projekt „Lekarze”, w ramach którego będą powstawały filmy przygotowywane przez znanych w internecie medyków – Magdalenę „Instalekarz” Krajewską oraz Michała Domaszewskiego. Emisję zaplanowano na YouTube oraz w formie podcastów.
więcej
|
Randki przez Internet - szansa na miłość czy tylko przelotny flirt?
Jak poznać miłość swojego życia? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale za to istnieją sposoby, dzięki którym możemy znacznie zwiększyć swoje szanse na spotkanie drugiej połówki. Aplikacje i portale randkowe nie bez przyczyny nieustannie zyskują na popularności – założenie konta otwiera przed nami możliwość poznawania wielu osób jednocześnie i to bez wychodzenia z domu. Pozostaje jednak pytanie, czy korzystanie z tego typu serwisów otwiera przed nami drzwi do miłości czy może tylko do przelotnej znajomości?
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
PKO BP wybiera w przetargu agencję eventową
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór agencji świadczącej usługi w zakresie planowania i organizacji działań eventowych dla samego banku, spółek z jego grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Oferty można składać do 8 października br. Umowy ze zwycięskimi agencjami zostaną zawarte na dwa lata.
więcej
|
Icon Strategies pracuje dla Lhoist
Lhoist Europa Centralna powierzyła Icon Strategies doradztwo w zakresie działań dotyczących komunikacji korporacyjnej oraz wybranych projektów strategicznych w Polsce.
więcej
|
|
|