|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Skórzyński doradzając Dworczykowi, stracił wiarygodność. Czy dostanie drugą szansę od TVN?
Największym przewinieniem zawieszonego przez stację dziennikarza „Faktów” TVN, Krzysztofa Skórzyńskiego, było kłamanie w sprawie kontaktów z ministrem Michałem Dworczykiem - uważają dziennikarze pytani przez Wirtualnemedia.pl. Niemal zgodnie jednak podkreślają: to dobry reporter i należy mu się druga szansa. Dziennikarz został w poniedziałek po południu zawieszony w pracy.
więcej
|
Nowy standard cyfrowej telewizji już niebawem w Polsce
Od poniedziałku widzowie największych stacji telewizyjnych mogą zobaczyć dwa spoty informacyjne na temat nowego standardu naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T2/HEVC. Kampanię przygotował Instytut Łączności - PIB. Spoty zrealizowała firma Apel Records.
więcej
|
Canal+ z większościowym pakietem udziałów w SPI International
Canal+ przejmuje 70 proc. udziałów w SPI International, do którego należą m.in. płatne kanały Kino Polska, Dizi oraz naziemne Stopklatka czy Zoom TV. Obecny zespół zarządzający i struktura operacyjna zostaną zachowane.
więcej
|
Operatorzy rejestrują TVN24 dzięki zagranicznej koncesji
Operatorzy płatnej telewizji wpisują do rejestru KRRiT TVN24 na podstawie holenderskiej koncesji. Dzięki tej formalności ich klienci będą mogli oglądać kanał informacyjny nawet po 26 września, kiedy jego polska koncesja może wygasnąć.
więcej
|
Serial ,,Receptura" ogląda 910 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Nowy serial „Receptura” ogląda średnio 910 tys. widzów, o 135 tys. osób więcej niż „Usta usta” pokazywane w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Magia nagości. Polska" hitem Zoom TV
Pierwsze trzy odcinki nowego programu Zoom TV „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 249 tys. widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Mam talent!" stracił widzów, ale TVN nadal liderem rynku
Trzynasta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 1,84 mln widzów. Względem nadawanej dwa lata temu w tym samym paśmie dwunastej edycji widownia formatu zmalała o 520 tys. osób. TVN w czasie emisji talent-show nadal jest liderem rynku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
745 tys. widzów nowego serialu ,,Kuchnia" w Polsacie
Nowy serial „Kuchnia” ogląda średnio 745 tys. widzów. Produkcja daje Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,MasterChef" ogląda 1,21 mln widzów. TVN wiceliderem w 16-49
Średnia oglądalność początku dziesiątej edycji „MasterChefa” wynosi 1,21 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 220 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku w 4+ i drugi w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości 4" z minimalnym wzrostem oglądalności, Polsat liderem w 16-49
Czwarty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 600 tys. widzów, minimalnie więcej niż nadawana rok temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami. Mecze siatkówki i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecze reprezentacji Polski w siatkówce ze Słowenią i Rosją oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery+ szykuje dokument o aferze korupcyjnej wokół katarskiego mundialu
Platforma streamingowa discovery+ zamówiła dwuczęściowy dokument "The Men Who Sold the World Cup", poświęcony zarzutom korupcyjnym przy organizacji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze.
więcej
|
Spółka Zygmunta Solorza dokupiła akcji Grupy Polsat Plus
Zygmunt Solorz poprzez swój cypryjski wehikuł inwestycyjny Reddev zwiększył udział w kapitale Grupy Polsat Plus (do sierpnia działającej pod marką Cyfrowy Polsat) z 58,26 do 58,75 proc. i w liczbie głosów na walnym zgromadzeniu z 65 do 66 proc.
więcej
|
Canal+ porozumiał się ze Stowarzyszeniem Filmowców Polskich w zakresie praw autorskich
Canal+ Polska oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich zawarły umowę generalną dotyczącą korzystania przez operatora, będącego jednocześnie nadawcą, z utworów audiowizualnych z repertuaru SFP.
więcej
|
Disco Polo Music jesienią stawia na kontynuacje, nowa ramówka startuje 2 października (wideo)
W sobotę, 7 października w Disco Polo Music zadebiutuje jesienna ramówka, której osią będą kontynuacje sprawdzonych programów.
więcej
|
"The Crown" króluje podczas 73. edycji nagród Emmy. Wielki sukces Netflixa
W niedzielę Międzynarodowa Akademia Sztuk i Nauk Telewizyjnych ogłosiła laureatów Emmy. Grad statuetek w najważniejszych kategoriach spadł na serial „The Crown” produkcji Netflixa. Ten serwis streamingowy po raz pierwszy zdobył główną nagrodę za serial dramatyczny.
więcej
|
Krzysztof Skórzyński zawieszony przez TVN, wg maili pomagał Dworczykowi przy komunikacie o szczepieniach
Dziennikarz „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński został w poniedziałek po południu zawieszony w pracy. Kilka godzin wcześniej ujawniono mail, w którym miał poprawiać dla szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka komunikat o szczepieniu seniorów na koronawirusa.
więcej
|
Nowy sezon Teatru Telewizji z premierowymi spektaklami na podstawie polskiej literatury
"Stara kobieta wysiaduje” w reż. Andrzeja Barańskiego, "Balladyna" w reż. Wojciecha Adamczyka, "Lato w Nohant" w reż. Kingi Dębskiej - to niektóre premierowe spektakle, które będą mogli zobaczyć widzowie w nowym sezonie Teatru Telewizji. Jesienny repertuar został oparty na podstawie polskich dzieł literatury.
więcej
|
Serial ,,The Good Doctor" od 13 października w Polsat Seriale
Od 13 października w Polsat Seriale będzie można oglądać serial „The Good Doctor”.
więcej
|
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tabletu do pracy mobilnej? Nowoczesny tablet z klawiaturą i rysikiem może być znakomitym biznesowym rozwiązaniem, które sprawdzi się w mobilnej pracy. Na jakie parametry zwracać uwagę przy wyborze nowego urządzenia, aby mieć pewność, że zapewni nam niezawodność i wydajność? Sprawdzamy je na przykładzie MatePad 11, najnowszego tabletu w ofercie Huawei. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
H&M po krytyce przeprasza za hasło reklamowe "Mężczyzna nie prosi o pomoc". "Zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy"
W polskich sklepach odzieżowej firmy H&M pojawiły się reklamy aplikacji zakupowej z hasłem "Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo...". To spowodowało lawinę krytycznych komentarzy w sieci, zarzucających marce stereotypowe traktowanie mężczyzn. Firma przeprosiła za reklamy i wycofała je. - Rolą dojrzałego marketera jest dostosowanie swojej komunikacji do realiów, trendów, kultury. Tutaj H&M zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy - ocenia Marek Gonsior, doradca marek i niezależny konsultant.
więcej
|
Omnicom przejmuje od Publicis Groupe obsługę marketingową Mercedesa
Omnicom Group wygrała przetarg na globalną obsługę skonsolidowanego biznesu marketingowego (obejmuje obsługę mediową, brand marketing, marketing efektywnościowy) firmy motoryzacyjnej Mercedes-Benz. Przez pół roku walczyła o klienta z dotychczas obsługującą go Publicis Groupe.
więcej
|
Brand New Galaxy: wpływy 58 proc. w górę, trzy razy wyższy zysk
W ub.r. agencja reklamowa Brand New Galaxy osiągnęła wzrost przychodów o 58,1 proc. do 18,91 mln zł i zysku netto z 307,4 do 902,9 tys. zł.
więcej
|
Agencja Mexad wygrała przetarg Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Agencja Mexad wygrała przetarg na obsługę mediową Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Zajmie się obsługą budżetu wycenionego na 1,8 mln zł brutto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
OPPO promuje Reno6
W poniedziałek, 20 września ruszyła kampania telewizyjna OPPO promująca serię smartfonów Reno6, w której pojawia się Marcin Prokop - ambasador marki w naszym kraju.
więcej
|
Auchan otworzy sklepy w niedziele niehandlowe
Sieć Auchan pod koniec września wprowadzi dla klientów usługi kurierskie i pocztowe, dzięki czemu będzie mogła otwierać sklepy w niedziele objęte zakazem handlu.
więcej
|
Lexus promuje się teledyskiem inspirowanym doświadczeniami z pojazdu (wideo)
Marka samochodów Lexux wypuściła właśnie oryginalną piosenkę i teledysk inspirowany twórczym wpływem swoich pojazdów. Muzyka jest częścią większej, wielokanałowej kampanii o nazwie „Emotional Sparks”.
więcej
|
Biedronka rozdaje 500 tys. bonów za e-szkolenia
Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła akcję edukacyjną, w której za udział w szkoleniu internetowym o prawach konsumentów można uzyskać 15-złotowy bon na zakupy. To realizacja decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Marcin Prokop w wannie reklamuje UPC (wideo)
Ruszyła kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater - prezenter Marcin Prokop.
więcej
|
Robert Michalik szefem strategii w BeDigital
Do zespołu agencji BeDigital dołączył Robert Michalik obejmując stanowisko head of strategy. Wcześniej pracował m.in. w Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.
więcej
|
Michał Owsianowski: z Grupy Wirtualna Polska do Pora na Pola
Michał Owsianowski objął nowo utworzone stanowisko performance marketing managera w Pora na Pola, spożywczym e-commerce dostarczającym świeże produkty od rolników do klientów.
więcej
|
Change Serviceplan z kampanią społeczną o wykluczeniu Głuchych z popkultury (wideo)
Wystartowała kampania społeczna Polskiego Związku Głuchych, podejmująca temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego. Na znak protestu przeciw ograniczeniom, przedstawiciele środowiska stworzyli w ramach tego projektu zespół muzyczny - UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi. Za koncepcję kampanii, pomysł kreatywny i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.
więcej
|
LEGO z nową odsłoną kampanii "Rebuild the world" (wideo)
Grupa LEGO wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii marki „Rebuild the World”. W tym roku marka celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów, oraz pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań.
więcej
|
Champion na półkach CCC, sieć sklepów promuje to kampanią
Marka odzieży sportowej Champion dostępna jest od teraz w salonach CCC. Sklepowa sieć przygotowała z tej okazji kampanię reklamową.
więcej
|
Butcher's hasłem "Brytyjski z natury" reklamuje karmę dla zwierząt (wideo)
Firma Butcher's Pet Care rozpoczęła kampanię promującą karmę dla zwierząt działaniami pod hasłem "Brytyjski z natury". Przygotowały ją agencje Spark Foundry, Performics i Just.
więcej
|
Diageo edukuje na temat odpowiedzialnego picia alkoholu
Firma Diageo, właściciel takich marek alkoholowych, jak Johnnie Walker, Crown Royal, wódki Smirnoff rozpoczęła kampanię, która ma zwiększyć wiedzę na temat alkoholu. Działania realizuje agencja albo albo.
więcej
|
Anna Lewandowska ambasadorką Oral-B
Trenerka Anna Lewandowska została ambasadorką marki Oral-B. Promuje szczoteczkę magnetyczną Oral-B iO.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Facebook otworzył w Gdańsku centrum wsparcia dla małych i średnich firm
Facebook we współpracy z Telus International otworzył w Gdańsku Centrum Operacyjne - miejsce, mające wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa oraz reklamodawców z Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Google, Facebook i Microsoft wydają dziesiątki milionów dolarów w badania nad nowymi technologiami. "Problem etyczny"
Google, Facebook i Microsoft wydają dziesiątki milionów dolarów na finansowania naukowców i badań ściśle związanych z ich modelem biznesowym - podał brytyjski tygodnik "New Statesman". Stwarza to problem etyczny, ponieważ przedmiot badań jest również często jego głównym fundatorem.
więcej
|
Chiński TikTok rażąco ograniczony dla nastolatków
Chińskie dzieci do lat 14. będą mogły korzystać z aplikacji Douyin, czyli lokalnej wersji TikToka, przez 40 minut dziennie. Limit ustalił właściciel platformy, koncern Bytedance.
więcej
|
Apple i Google usunęły aplikację Nawalny, zgodnie z żądaniem władz Rosji. YouTube zablokował wideo
Koncerny Apple i Google usunęły ze swej oferty aplikację o nazwie Nawalny, zawierającą komunikaty ze strony internetowej opozycjonisty Aleksieja Nawalnego. Wcześniej zażądał tego od koncernów rosyjski regulator mediów i internetu, urząd Roskomnadzor.
więcej
|
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tabletu do pracy mobilnej? Nowoczesny tablet z klawiaturą i rysikiem może być znakomitym biznesowym rozwiązaniem, które sprawdzi się w mobilnej pracy. Na jakie parametry zwracać uwagę przy wyborze nowego urządzenia, aby mieć pewność, że zapewni nam niezawodność i wydajność? Sprawdzamy je na przykładzie MatePad 11, najnowszego tabletu w ofercie Huawei. materiał partnerskiwięcej |
|
|
H&M po krytyce przeprasza za hasło reklamowe "Mężczyzna nie prosi o pomoc". "Zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy"
W polskich sklepach odzieżowej firmy H&M pojawiły się reklamy aplikacji zakupowej z hasłem "Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo...". To spowodowało lawinę krytycznych komentarzy w sieci, zarzucających marce stereotypowe traktowanie mężczyzn. Firma przeprosiła za reklamy i wycofała je. - Rolą dojrzałego marketera jest dostosowanie swojej komunikacji do realiów, trendów, kultury. Tutaj H&M zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy - ocenia Marek Gonsior, doradca marek i niezależny konsultant.
więcej
|
Wola Park przedłuża współpracę z Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw obroniła budżet centrum handlowego Wola Park i kontynuuje trwającą od 2018 roku obsługę komunikacyjną klienta.
więcej
|
Urszula Borzym w SEC Newgate CEE
Urszula Borzym zasiliła szeregi agencji SEC Newgate CEE jako senior project manager.
więcej
|
Publicon i Partner of Promotion zwycięzcami pierwszej edycji PR Wings
Za nami pierwsza edycja konkursu dla branży PR-owej PR Wing, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Cztery statuetki, najwięcej w rywalizacji, otrzymała agencja Publicon, trzy powędrowały do agencji Partner of Promotion.
więcej
|
Michał Jarzyna konsultantem w On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Michał Jarzyna, młodszy konsultant w zespole PR.
więcej
|
|
|