|
|
|
|
|
|
|
Wydarzenia24 ogląda 14 tys. widzów. Kanał ma 6 razy więcej widzów niż Superstacja
Nowa stacja informacyjna Wydarzenia24 po pięciu dniach nadawania ogląda średnio 14 tys. widzów, co daje stacji 0,25 proc. udziału w rynku. W grupie 4+ stacja ma 6-krotnie wyższą oglądalność od Superstacji, a w 16-49 - 10-krotne lepsze wyniki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Senackie komisje przeciwko ,,Lex TVN", szef Gabinetu Prezydenta zapowiada weto
Na wspólnym posiedzeniu komisji Kultury i Środków Przekazu, komisji Praw Człowieka, Praworządności i Petycji oraz komisji Ustawodawczej senatorowie przegłosowali odrzucenie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji w całości. - Prezydent mówił o tym wprost, że w tym kształcie jest gotów zawetować ustawę o radiofonii i telewizji - zapowiedział wczoraj szef Gabinetu Prezydenta RP Paweł Szrot.
więcej
|
Festiwal w Opolu oglądało 1,49 mln widzów. ,,Od Opola do Opola" hitem
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,49 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż przed rokiem. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert „Od Opola do Opola”.
więcej
|
W TVP3 Katowice wewnętrzna kontrola, dziennikarze poskarżyli się na mobbing
Telewizja Polska prowadzi kontrolę w swoim katowickim oddziale. To efekt skargi, jaką skierowali do centrali na Woronicza młodzi dziennikarze z Katowic. - Kontrola ma charakter złożony i wielowątkowy, a uzyskane dotychczas informacje wymagają rzetelnej analizy i oceny - informuje nas biuro rzecznika prasowego TVP.
więcej
|
Była ambasador USA w Polsce doradzi firmie Zygmunta Solorza ws. elektrowni jądrowej
Amerykańska firma IP3 Corporation będzie głównym doradcą należącego do Zygmunta Solorza Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK) w zakresie wdrożenia energetyki jądrowej. Do zarządu IP3 dołączyła właśnie Georgette Mosbacher, była ambasador USA w Polsce.
więcej
|
Rekordowy debiut ,,Magia nagości. Polska" w Zoom TV
Pokazany w piątek wieczorem w Zoom TV pierwszy odcinek nowego programu „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 240 tys. widzów. To najlepiej oglądany odcinek formatu w historii stacji.
więcej
|
Polski serial dokumentalny "Wodny Świat Komodo" pokazywany widzom nie tylko w Europie
Widzowie z Włoch, Litwy, a także krajów azjatyckich i afrykańskich mogą oglądać w swoich stacjach telewizyjnych nową, polską serię dokumentalną 4K "The Waterworld of Komodo" (z ang. "Wodny Świat Komodo"). Dystrybucją serialu zajmuje się holenderska firma Off The Fence.
więcej
|
Gwiazda ,,Słonecznego patrolu" na zdjęciach do niemieckiego serialu w Polsce
David Hasselhoff, znany z takich produkcji jak „Słoneczny patrol” czy „Nieustraszony” opublikował na Twitterze zdjęcia z Polski. Amerykański aktor przebywa na Dolnym Śląsku w związku ze zdjęciami do niemieckiego serialu „Ze Network”.
więcej
|
Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie. ,,Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo"
Od 6 września portal dziendobry.tvn.pl dostępny jest w nowej odsłonie. - Relaunch to nie tylko ukłon w stronę naszego odbiorcy, lecz także reklamodawcy. W serwisie pojawią się nowe produkty reklamowe stworzone przez Biuro Reklamy, np. natywne „Dobry dzień z marką X” - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami. Mecze Polaków i ,,Fakty" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Albanią i San Marino oraz dziennik „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy reality-show ,,Instaidollki" od 15 września w Puls 2 (wideo)
Od 15 września w środowe wieczory Puls 2 emitować będzie nowy reality-show „Instaidollki”, którego bohaterkami będą influencerki.
więcej
|
Amazon wypuści na rynek własne telewizory. Pierwsze egzemplarze jeszcze w tym roku
Telewizory marki Amazon mogą pojawić się w amerykańskich sklepach już w październiku tego roku. W ten sposób cyfrowy gigant branży e-commerce wkracza na rynek producentów telewizorów.
więcej
|
Andrzej Barański, Joanna Kulig i Mikołaj Trzaska wśród jurorów 46. FPFF w Gdyni
Reżyser Andrzej Barański, aktorka Joanna Kulig, a także muzyk Mikołaj Trzaska będą w jury 46. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Festiwal, na którym w Konkursie Głównym ocenionych zostanie 16 produkcji, odbędzie się w dniach 20-25 września.
więcej
|
Zmarł lektor filmowy i telewizyjny Tomasz Knapik
W poniedziałek w wieku prawie 78 lat zmarł Tomasz Knapik, znany lektor radiowy, telewizyjny i filmowy. Jego głos można było słyszeć w filmach, serialach, programach tv, grach, a także komunikatach w warszawskim metrze.
więcej
|
Nowy program ,,Polska śródziemnomorska z Jolą Kleser" od 11 września w TVP HD
Od 11 września w sobotnie popołudnia TVP HD emitować będzie nowy program „Polska śródziemnomorska z Jolą Kleser”.
więcej
|
Haitong Bank obniżył rekomendację dla Cyfrowego Polsatu do "neutralnie", ale podniósł wycenę
Haitong Bank, w raporcie z 2 września, obniżyli rekomendację dla Cyfrowego Polsatu do "neutralnie" z "kupuj", jednocześnie podwyższając cenę docelową do 36,7 zł z 32,3 zł.
więcej
|
Nowa ramówka Telewizji WP: "Poprawczak", "Prosto z grilla", "Daj się odmienić" i kabarety
Jesienią w ramówce Telewizji WP znajdą się m.in. programy o trikach przydatnych podczas grillowania, patentach na zmianę aranżacji wnętrza mieszkań czy dokument o nieletnich osadzonych w zakładzie poprawczym.
więcej
|
Nie żyje legendarny prezenter pogody telewizji NBC. Willard Scott pracował w mediach 65 lat
Zmarł Willard Scott, niezwykle popularny i lubiany przez widzów prezenter programu "Today" w stacji NBC. Prowadził tam przez ponad trzy dekady prognozę pogody. Willard Scott miał 87 lat.
więcej
|
,,Billions" wraca z drugą częścią nowego sezonu, można już oglądać pierwszy epizod
Piąty sezon serialu „Billions” właśnie wraca do HBO GO z nowymi odcinkami. Opowiada o starciu dwóch silnych i przebiegłych osobowości - ambitnego prokuratora oraz wpływowego finansisty.
więcej
|
Empik Go organizuje drugą edycję konkursu na scenariusz audio Empik Go uruchomił drugą edycję konkursu na scenariusz serialu audio skierowanego zarówno do młodych, jak i doświadczonych twórców. Zwycięski scenariusz zostanie zrealizowany w 2022 roku. W tym roku głównemu konkursowi towarzyszy dodatkowy - na opowiadanie o miłości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sigma Bis z najniższą prowizją w przetargu Kancelarii Premiera na kampanię Polskiego Ładu
Sigma Bis, agencja mediowa PKN Orlen i PZU, zgłosiła się do przetargu Kancelarii Premiera na realizację w internecie kampanii społecznych i informacyjnych, w tym działań związanych z promowaniem Polskiego Ładu. Zaproponowała najniższą prowizję - 2,98 proc. - spośród 7 agencji uczestniczących w tym postępowaniu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Otodom z nowym logo, w reklamach nieruchomości mówią o mieszkańcach (wideo)
Serwis ogłoszeniowy Otodom.pl (należący do Grupy OLX) zyskał nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez Kommunikat studio. Towarzyszy temu wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Znajdź dom, który Ci odpowiada”.
więcej
|
eobuwie.pl z kampanią 10 krajach w Europie
Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl (Grupa CCC) pod hasłem “Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła właśnie w 10 europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są właśnie buty. Za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz w Chorwacji, Słowenii i we Włoszech odpowiada Value Media.
więcej
|
Rolmlecz z nową platformą komunikacyjną "Mleczarze"
Marka serków Rolmlecz (Mlekpol) rusza z pierwszą od lat kampanią marki w nowej platformie „Mleczarze” autorstwa oS3.
więcej
|
Polska Liga Esportowa wprowadza Centralizację Praw Sponsoringowych
Przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej (PLE) zaprezentowali projektu o nazwie Centralizacja Praw Sponsoringowych. Ma ona na celu zacieśnienie współpracy między PLE a dziesięcioma esportowymi drużynami PGE Dywizji Mistrzowskiej.
więcej
|
Dirk Rossmann przekazuje zarządzanie siecią drogerii synowi Raoulowi
Z końcem września br. Dirk Rossmann, założyciel sieci drogerii Rossmann przechodzi na emeryturę. Wtedy zarządzanie firmą przejmie jego młodszy syn, Raoul Rossmann.
więcej
|
Paraolimpijka Róża Kozakowska pod patronatem PKN Orlen
Róża Kozakowska dołączyła do grona sportowców wspieranych przez Fundację Orlen, należącą do PKN Orlen. Zawodniczka na zakończonych niedawno Igrzyskach Paraolimpijskich w Tokio zdobyła dwa medale, pierwszy - złoty w rzucie maczugą, oraz drugi - srebrny w pchnięciu kulą.
więcej
|
Kontrola jakości rzepaku promuje Olej Kujawski (wideo)
Rusza nowa kampania reklamująca Olej Kujawski (produkowany przez ZT Kruszwica). Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Papaya Films, Lunapark i Juice Sound.
więcej
|
UOKiK ostrzega przed ryzykownymi inwestycjami w kampanii "Policz i nie przelicz się!"
Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna prezesa UOKiK pod hasłem „Policz i nie przelicz się!”. Tomasz Chróstny ostrzega w niej przed ryzykiem utraty oszczędności i apeluje o rozważne podejmowanie decyzji inwestycyjnych i finansowych.
więcej
|
PGNiG promuje Pomocną Ekipę (wideo)
Trwa kampania reklamująca usługę Pomocna Ekipa oferowaną przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG). Kreację reklam przygotowała agencja Brasil.
więcej
|
Radosław Kotarski opowiada o hulajnogach w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Nowa kampania Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamuje Konto 360° z aplikacją mobilną i Konto 360° Junior.
więcej
|
Gwiazdor "Demaskatora" w reklamie gry "Prison Simulator"
Ruszyła akcja marketingowa promująca "Prison Simulator", autorską produkcję Baked Games, poprzedzająca planowaną w trzecim kwartale br. premierę gry. W działania zaangażowano m.in. Michała „Jaglaka” Karmowskiego - kulturystę i aktora znanego z serialu "Demaskator" i filmu "Kobiety Mafii 2".
więcej
|
Królewskie akcją ,,Znani z Łazienkowskiej" wspiera warszawską Legię
Królewskie opowiada w nowej kampanii pt. „Znani z Łazienkowskiej” o ludziach tworzących klub, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. Komunikacja wspiera trwającą loterię konsumencką marki.
więcej
|
Dino skraca godziny otwarcia
Od 6 września markety Dino w całej Polsce będą czynne od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:30. To oznacza skrócenie czasu otwarcia o pół godziny.
więcej
|
Centralny Port Komunikacyjny szuka tzw. master architekta dla inwestycji
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie przetargowe na wybór Generalnego Projektanta Architektury dla Centralnego Portu Komunikacyjnego - czytamy na platformie zakupowej SmartPZP. W ramach zamówienia planowane jest zaprojektowanie m.in. głównego terminala pasażerskiego lotniska.
więcej
|
The Red Dot Design Awards ogłasza Adform FLOW zwycięzcą w kategorii Communication Design 2021
Adform FLOW wygrywa kategorię Interface and User Experience za wyjątkowy design oraz innowacyjność.
więcej
|
Adform zaprasza 14 września na bezpłatny webinar: Jak transparentność buduje wartość w digital marketingu Marketing cyfrowy z dnia na dzień zyskuje na znaczeniu w media mixie. Dzieje się tak, ponieważ z jednej strony jest skuteczny, z drugiej strony firmy muszą dostosować się do post-pandemicznej, silnie osadzonej w online’owym świecie rzeczywistości. Biorąc to pod uwagę, konieczność transparentności prowadzonych w Internecie działań jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej i właśnie temu zagadnieniu przyjrzymy się w czasie najbliższego webinaru Adform Polska. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Edipresse Polska przy spadku wpływów o 25 proc. zwiększyło zysk, wypłaci 55 mln zł dywidendy
W ub.r. Edipresse Polska zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 25,1 proc. do 92.36 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów o 30,7 proc. jego zysk netto wzrósł z 1,53 do 3,72 mln zł. Jeszcze przed finalizacją sprzedaży do Burda International wypłaci Edipresse Groupe 54,7 mln zł dywidendy.
więcej
|
RPO pyta rząd o zasadność nie wpuszczania mediów na granicę polsko-białoruską
Rzecznik praw obywatelskich Marcin Wiącek ma wątpliwości wobec braku możliwości relacjonowania przez media sytuacji na granicy polsko-białoruskiej, a także ograniczenia prawa dostępu do informacji publicznej. RPO kieruje w tej sprawie pytania do premiera Mateusza Morawickiego.
więcej
|
Donald Tusk, Paweł Adamowicz, Tadeusz Rydzyk, Adam Michnik, Magda Gessler wśród zwycięzców plebiscytu "Newsweeka"
Donald Tusk, Paweł Adamowicz, Jerzy Owsiak, Adam Bodnar, Igor Tuleya, Olga Tokarczuk, Leszek Miller, Adam Małysz, Robert Lewandowski, Jerzy Buzek, Radosław Sikorski, Tadeusz Rydzyk, inicjatywa „Wolne Sądy”, Anita Włodarczyk, Kamil Stoch, Bartosz Kurek, Adam Michnik, Iga Świątek, Magda Gessler i Wojciech Smarzowski zostali zwycięzcami Plebiscytu "20 ludzi XX-lecia Newsweeka", organizowanego z okazji 20-lecia tygodnika.
więcej
|
Prorosyjskie komentarze pod artykułami w internecie wpływają na opinię publiczną
Na stronach internetowych wielu zachodnich mediów prowadzona jest szeroko zakrojona operacja mająca na celu wywieranie wpływu na opinię publiczną poprzez komentarze pod tekstami, które popierają stanowisko Rosji - wynika z przedstawionej w poniedziałek analizy.
więcej
|
|
|
Grupa OLX przed Agorą, cztery aplikacje mobilne Google'a i Facebooka z ponad 20 mln użytkowników (Mediapanel z sierpnia)
W sierpniu Grupa OLX wyprzedziła Grupę Agora w liczbie użytkowników, spory wzrost osiągnęła Gazeta.pl. Po ponad 20 mln polskich internautów miały cztery globalne aplikacje mobilne: Google, Facebook, YouTube i Messenger. Z sieci korzysta codziennie 24,1 mln Polaków.
więcej
|
Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie. ,,Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo"
Od 6 września portal dziendobry.tvn.pl dostępny jest w nowej odsłonie. - Relaunch to nie tylko ukłon w stronę naszego odbiorcy, lecz także reklamodawcy. W serwisie pojawią się nowe produkty reklamowe stworzone przez Biuro Reklamy, np. natywne „Dobry dzień z marką X” - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery.
więcej
|
Prorosyjskie komentarze pod artykułami w internecie wpływają na opinię publiczną
Na stronach internetowych wielu zachodnich mediów prowadzona jest szeroko zakrojona operacja mająca na celu wywieranie wpływu na opinię publiczną poprzez komentarze pod tekstami, które popierają stanowisko Rosji - wynika z przedstawionej w poniedziałek analizy.
więcej
|
Opera szykuje serwis VoD Loomi, będzie go testować w Polsce
Właściciel przeglądarki internetowej Opera planuje uruchomić własną platformę VoD - Loomi. Jej testy w najbliższych dniach rozpoczną się w Polsce.
więcej
|
Empik Go organizuje drugą edycję konkursu na scenariusz audio Empik Go uruchomił drugą edycję konkursu na scenariusz serialu audio skierowanego zarówno do młodych, jak i doświadczonych twórców. Zwycięski scenariusz zostanie zrealizowany w 2022 roku. W tym roku głównemu konkursowi towarzyszy dodatkowy - na opowiadanie o miłości. materiał partnerskiwięcej |
|
|