|
|
|
|
|
|
|
,,You can dance - nowa generacja", ,,Remiza" i ,,Pełny obraz" nowościami TVP. Kurski: wygraliśmy na polu telewizji linearnej
Telewizja Polska jesienią na głównych antenach pokaże trzy nowości: show „You can dance - nowa generacja”, serial „Remiza” i cykl „Pełny obraz”. Nadawca stawia na kontynuacje sprawdzonych projektów, takich jak m.in. „The Voice of Poland”, „Wojenne dziewczyny”, „Rolnik szuka żony” i „Kabaret. Super Show Dwójki”. - Jestem dumny, że TVP wygrała na polu telewizji linearnej - mówi Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Były pracownik TVN pozywa stację, zarzuca bezprawne zastąpienie etatu umowami cywilnoprawnymi
Robert Wyczałkowski, operator przez lata pracujący dla TVN, podał do sądu pracy nadawcę, żądając ustalenia, w jakim trybie był zatrudniony przez ostatnie 17 lat. Proces objęło kuratelą Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP, sprawą zajmuje się też Państwowa Inspekcja Pracy.
więcej
|
Polsat uruchamia serwis HbbTV w kanałach naziemnych
Telewizja Polsat w swoich kanałach obecnych w naziemnej telewizji cyfrowej udostępnia serwis HbbTV obejmujący treści z platformy internetowej Polsat Go.
więcej
|
TVP.info z własnymi serwisami informacyjnymi, niebawem internetowy program publicystyczny
Telewizyjna Agencja Informacyjna rozpoczęła produkcję specjalnych serwisów informacyjnych, przeznaczonych wyłącznie na portal TVP.Info oraz do publikowania w mediach społecznościowych nadawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma to być pomysł na docieranie z ofertą informacyjną TVP do szerszej grupy odbiorców.
więcej
|
Producent ,,Klanu" przy niższych przychodach podwoił zysk
W ub.r. spółka Triplan, od wielu lat produkująca dla Telewizji Polskiej telenowelę „Klan”, zanotowała spadek przychodów o 5,2 proc. do 19,45 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 286,1 do 561,1 tys. zł.
więcej
|
CNN szuka 200 dziennikarzy do CNN+
CNN do pracy przy swojej nowej usłudze streamingowej CNN+ poszukuje 450 pracowników, w tym 200 dziennikarzy. To największy nabór telewizji od jej powstania.
więcej
|
Nowakowska, Egurrola, Manowska i Grzeszczak w spocie jesiennej ramówki TVP (wideo)
W środę wieczorem Telewizja Polska zaprezentowała wizerunkowy spot jesiennej ramówki, w którym występują m.in. Katarzyna Cichopek, Ida Nowakowska, Agustin Egurrola, Marta Manowska, Justyna Steczkowska i Sylwia Grzeszczak.
więcej
|
Opozycja w Senacie zapowiada, że nie poprze ,,lex TVN". ,,To bezprawie i działanie przeciwko wolności"
52 senatorów ugrupowań opozycyjnych we wspólnym oświadczeniu zapowiedziało, że nie poprze nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji określanej jako lex TVN. - Uważamy, że wszelkie bezprawne działania naruszające umowy z sojusznikami godzą w polską rację stanu - podkreślili.
więcej
|
,,Komisarz mama 2" od 1 września w Polsacie (wideo)
Od 1 września w środowe wieczory Polsat emitować będzie drugi sezon serialu „Komisarz mama”. Do obsady nowych odcinków dołączyli Ewa Kasprzyk, Hanna Śleszyńska i Paweł Ławrynowicz.
więcej
|
Po 26 latach Josh Sapan odchodzi ze stanowiska prezesa i dyrektora generalnego AMC Networks
Prezes i dyrektor generalny amerykańskiej sieci telewizyjnej AMC Networks, Josh Sapan, odchodzi ze stanowiska po 26 latach pracy. Zostaje w firmie. Obejmie fotel wiceprezesa wykonawczego AMC Networks. Tymczasowym dyrektorem generalnym sieci zostaje były szef Showtime Matthew Blank.
więcej
|
AFA MEDIA z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce- Kocham To Dbam Grupa AFA MEDIA to ogólnopolski podmiot kreatywny, posiadający własny adserwer, spółkę programistyczną, serwisy internetowe, bazy mailingowe i SMS’owe oraz agencja realizująca innowacyjne strategie marketingowe, kampanie mobilne i digitalowe dla polskich jak i zagranicznych marek. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polska reklama wróciła do stanu sprzed epidemii. W całym roku ma zyskać 13 proc., internet przed telewizją
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 4,83 mld zł, po wzroście o 20,5 proc. rok do roku i o 1,7 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2019 roku. W internecie marketerzy przeznaczyli więcej niż w telewizji. Publicis Groupe prognozuje, że w całym br. rynek ma urosnąć o 13 proc.
więcej
|
Lody Ekipa mogą zniknąć z rynku? Krakowski biznesmen próbuje zastrzec nazwę w Urzędzie Patentowym
Krakowski przedsiębiorca-lodziarz Roman Hodurek złożył wniosek do Urzędu Patentowego o zastrzeżenie nazwy Lody Ekipa. Na razie ani influencerzy z Ekipy Friza, ani firma Koral, nie złożyły sprzeciwu do wniosku - ustalił portal Wirtualneedia.pl
więcej
|
Dragon Rouge ze wzrostem przychodów o 48 proc., wypłaci 3,5 mln zł dywidendy
W ub.r. agencja Dragon Rouge, zajmująca się głównie tworzeniem strategii i identyfikacji wizualnej marki, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 47,8 proc. do 13,12 mln zł oraz zysku netto z 1,12 do 3,48 mln zł.
więcej
|
W Biedronce rusza "Gang Swojaków": 12 maskotek i książka za naklejki przy zakupach za min. 50 zł
W czwartek 26 sierpnia w Biedronce (Jeronimo Martins Polska) startuje nowa akcja lojalnościowa "Gang Swojaków". Klienci w zamian za naklejki przy zakupach za minimum 50 zł będą mogli zdobywać maskotki z 12 zwierzętami i książkę o ich przygodach.
więcej
|
Uchwała krajobrazowa w Gdyni po sześciu latach prac uchylona
Radni Miasta Gdyni zdecydowali w środę o uchyleniu tzw. uchwały krajobrazowej, nad którą miasto pracowało sześć lat, a przegłosowało w czerwcu. Opozycyjni radni PiS domagają się wyciągnięcia konsekwencji wobec urzędników odpowiedzialnych za prace nad uchwałą.
więcej
|
Mets z budżetem mediowym Remingtona
Agencja mediowa Mets, należąca do GroupM (WPP) wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Remington, producenta sprzętu i przyrządów do pielęgnacji włosów oraz ciała. Poprzednio planowaniem i zakupem mediów do kampanii tej marki zajmował się dom mediowy Value Media (Group One).
więcej
|
Szyc i Żebrowski walczą na szable w reklamie Maestro od McDonald's (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii z Borysem Szycem i Michałem Żebrowskim reklamującej burgery Maestro w sieci gastronomicznej McDonald's. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa, OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
Menedżerowie nie przejmą wszystkich akcji Mediacapu, fiasko wezwania
Czwórka menedżerów holdingu marketingowo-badawczego Mediacap i trzy powiązane z nimi firmy nie przejmą mniejszościowego pakietu jego akcji spółki. W wyznaczonym terminie nie spełniono jednego z warunków ogłoszonego wezwania.
więcej
|
Digitree Group: Konrad Żaczek w zarządzie, Fast White Cat z 3,1 mln zł grantu
Do zarządu firmy marketingu internetowego Digitree Group został powołany Konrad Żaczek. Natomiast jej spółka zależna Fast White Cat otrzymała 3,11 mln zł dofinansowania projektu od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
więcej
|
Adidas ubiera siatkarki i siatkarzy reprezentacji Polski
Marka adidas przygotowała nowe koszulki siatkarskiej reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn.
więcej
|
Edeka, Biedronka, Migros tworzą sojusz zakupowy Epic Partners
Czołowe europejskie sieci handlowe: Edeka, Biedronka, Migros, Magnit, ICA i Picnic tworzą sojusz zakupowy Epic Partners. Będą wspólnie negocjować warunki zakupowe na poziomie ponadkrajowym z największymi globalnymi markami.
więcej
|
Morgan Flatley globalną szefową marketingu McDonald's
Sieć restauracji McDonald's powołała Morgan Flatley na globalną dyrektorkę marketingu (global chief marketing oficer). Wcześniej funkcję tę pełnił Alistair Macrow, obecnie prezes firmy w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
więcej
|
Eskadra przygotowała kampanię dla Fundacji DKMS
Wystartowała nowa kampania Fundacji DKMS promująca ideę dawstwa szpiku. Główną bohaterką spotu „Bez względu na dystans, łączą nas geny” jest Hania, która żyje dzięki dawcy szpiku. Za przeprowadzenie akcji promocyjnej odpowiada krakowska agencja Eskadra, która zajęła się kompleksową obsługą kampanii.
więcej
|
"Poczuj Flower Power!" w nowej kampanii kosmetyków Resibo
Resibo, polska marka kosmetyków naturalnych, wprowadziła na rynek regulujący hydro krem Flower Power, którego nazwa nawiązuje do jednego z głównych składników - ekstraktu z kwiatów hibiskusa. Nowy produkt wspiera kampanią, która powstała przy współpracy z agencją oS3, Papaya Films oraz fotografem Przemkiem Dzienisem.
więcej
|
Pierwszy na świecie butik Valentino Beauty w Hongkongu
Firma kosmetyczna L'Oreal otworzyła właśnie pierwszy na świecie butik Valentino Beauty w Hongkongu. Kolejna taka placówka ma wkrótce pojawić się w chińskiej prowincji Hainan.
więcej
|
Circle K i InPost zachęcają wspólnie do nadawania przesyłek
Sieć paliwowa Circle K razem z operatorem sieci paczkomatów InPost, przygotowały promocję "Wysyłasz - Wygrywasz". Każde nadanie paczki premiowane jest nagrodami, a akcję wspiera kampania marketingowa.
więcej
|
Nowy spot wizerunkowy LINK4 LINK4 rozpoczął kampanię promującą osiągnięcia firmy na przestrzeni ostatnich pięciu lat. W reklamie LINK4 podkreśla postęp w rozwoju, m.in. pozyskanie pół miliona nowych klientów, dwukrotne zwiększenie liczby sprzedanych polis, zdobycie wielu prestiżowych nagród przyznanych przez najwyższej klasy ekspertów za efektywność kampanii reklamowych. Dzisiaj LINK4 jest drugą najlepiej rozpoznawalną firmą ubezpieczeniową w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Spotify pozwoli podcasterom platformy Anchor sprzedawać subskrypcje
Platforma stremingu audio Spotify ogłosiła, że amerykańscy podcasterzy mogą za pośrednictwem należącego do niej serwisu Anchor sprzedawać słuchaczom subskrypcje ekskluzywnych odcinków.
więcej
|
Grupa CCC inwestuje w firmę z technologią do ekspresowych dostaw e-zakupów
Grupa CCC zostanie mniejszościowym udziałowcem firmy technologicznej Xpress Delivery rozwijającej ekspresowe dostawy. Współpracuje z nią od 9 miesięcy przy swojej usłudze CCC Express.
więcej
|
OnlyFans zawiesza wprowadzenie zakazu treści pornograficznych
Brytyjska sieć społecznościowa OnlyFans poinformowała w środę, że zawiesza planowane wprowadzenie zakazu publikacji materiałów o charakterze jednoznacznie seksualnym w związku z oburzeniem publikujących w serwisie twórców.
więcej
|
Rusza ,,Onet rano na weekend". Prowadzącą Iwona Kutyna
Onet (Ringier Axel Springer Polska) w piątek wystartuje z programem o tematyce turystycznej „Onet rano na weekend”. Poprowadzi go Iwona Kutyna.
więcej
|
Instagram wprowadza reklamy do funkcji "Shop" na całym świecie
Kilka tygodni po rozpoczęciu pilotażu reklam z wybranymi amerykańskimi markami, Instagram ogłosił, że wprowadza reklamy do swojej funkcji "Shop" na całym świecie.
więcej
|
Jarosław Mikos odchodzi z rady nadzorczej Wirtualnej Polski
Z radą nadzorczą Wirtualnej Polski Holding pożegnał się we wtorek Jarosław Mikos, prezes Polskich ePłatności.
więcej
|
Coraz bliżej zakazu wymuszania opłat od aplikacji przez Google i Apple w Korei Płd.
Komisja parlamentu Korei Płd. przegłosowała w środę projekt „ustawy antygooglowej”, która ma zakazać dominującym platformom, takim jak Google i Apple, wymuszania opłat od producentów aplikacji. Byłoby to pierwsze takie prawo na świecie – podała agencja Yonhap.
więcej
|
Airbnb zapewni zakwaterowanie dla 20 tys. uchodźców z Afganistanu
Serwis Airbnb, który umożliwia wynajem lokali dla turystów zobowiązał się do zapewnienia bezpłatnych mieszkań dla 20 tys. uchodźców z Afganistanu. Ogłosił to Brian Chesky, współzałożyciel i prezes zarządu Airbnb.
więcej
|
Talibowie umieszczają w mediach społecznościowych "propagandowe" zdjęcia swoich sił specjalnych
Talibowie w mediach społecznościowych "przechwalają się swoimi siłami specjalnymi", tak zwaną jednostką Badri 313 - poinformowała w środę AFP. Zdaniem ekspertów zdjęcia i filmy zostały opublikowane w celach propagandowych.
więcej
|
Łukasz Walkiewicz na czele Automotyw.com
Łukasz Walkiewicz został redaktorem naczelnym serwisu motoryzacyjnego Automotyw.com (Open Mobi). To nowo utworzone stanowisko.
więcej
|
AFA MEDIA z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce- Kocham To Dbam Grupa AFA MEDIA to ogólnopolski podmiot kreatywny, posiadający własny adserwer, spółkę programistyczną, serwisy internetowe, bazy mailingowe i SMS’owe oraz agencja realizująca innowacyjne strategie marketingowe, kampanie mobilne i digitalowe dla polskich jak i zagranicznych marek. materiał partnerskiwięcej |
|
|