|
|
|
|
|
|
|
TVN24 zyska na holenderskiej licencji? Dozwolone reklamy m.in. drinków i gier hazardowych
Od 27 września TVN24 może nadawać w oparciu o licencję wydaną w Niderlandach. Zgodnie z tamtejszymi przepisami możliwe jest emitowanie reklam mocniejszych alkoholi. Od 1 października dozwolone będą też spoty gier hazardowych.
więcej
|
Sieć kablowa UPC Polska testuje kanały 4K w standardzie DVB-C
Operator kablowy UPC Polska rozpoczął testy czterech stacji w jakości 4K w standardzie DVB-C. Do tej pory z oferty w najwyższej jakości obrazu mogli jedynie korzystać abonenci korzystający z dekodera streamingowego tej sieci kablowej.
więcej
|
Grupa MWE planuje multipleksy testowe DVB-T2 w największych miastach Polski
Grupa MWE planuje uruchomić multipleksy testowe w standardzie DVB-T2 w kilku największych miastach Polski. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, gdzie i kiedy można spodziewać się nowych kanałów w naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Reality-show ,,Instaidollki" od września w Puls 2
Telewizja Puls i ZPR Media pracują nad nowym reality-show „Instaidollki”, którego bohaterkami będą influencerki. Premierowe odcinki cyklu będzie można oglądać w kanale Puls 2.
więcej
|
Wiśniewski, Karolak, Gawryluk, Gilon i Ibisz w spocie jesiennej ramówki Polsatu
Telewizja Polsat rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu, który promuje jesienną ofertę nadawcy, m.in. dwie nowości i znane kontynuacje z głównej anteny.
więcej
|
Katarzyna Kieli o holenderskiej koncesji: Uważamy, że domem TVN24 jest Polska
Kanał informacyjny TVN24 wyemitował rozmowę Piotra Kraśki z prezeską i dyrektor zarządzającą Discovery w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce Katarzyną Kieli. Menadżerka zapewniła, że w sprawie „Lex TVN” polska stacja może liczyć na spółkę-matkę.
więcej
|
193 tys. zł za spot przy meczu Polska-Anglia w TVP1
W ofercie reklamowej Telewizji Polskiej na wrzesień najwyżej wyceniono spot emitowany przy eliminacyjnym meczu, który Polacy rozegrają z Anglią w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022. Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamę przy transmisji z festiwalu w Opolu.
więcej
|
Kanał Music Box Polska testuje na satelicie Hot Bird 13E
Na satelicie Hot Bird 13E, z której korzystają platformy Cyfrowy Polsat, Canal+ i Orange rozpoczęła się testowa emisja kanału Music Box Polska, który 7 miesięcy temu pojawił się w ofercie wybranych sieci kablowych.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony 8" od 19 września w TVP1
W niedzielę, 19 września TVP1 rozpocznie emisję ósmej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Program bez zmian będzie prowadzić Marta Manowska.
więcej
|
Mecwaldowski, Braciak i Karolak w kampanii rebrandingowej marek Grupy Polsat Plus
Startuje nowa, pierwsza w historii wspólna kampania marek Plusa, Polsatu i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat), którą łączy hasło „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”. W nowym spocie biorą udział m.in.: Wojciech Mecwaldowski - nowy ambasador marki Plus, Jacek Braciak i Tomasz Karolak.
więcej
|
,,Dancing with the stars 12" od 30 sierpnia w Polsacie (zwiastun)
Od 30 sierpnia w poniedziałkowym prime-time Polsat emitować będzie dwunastą edycję show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami”. Wśród uczestników show znajdą się m.in. Izabela Małysz, Kajra i Radosław Liszewski. W roli jurora do programu dołączy Andrzej Piaseczny, a w roli współprowadzącej - Izabela Janachowska.
więcej
|
Fundacja TVN rozpoczyna budowę Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. ,,Musimy działać jak najszybciej"
Ruszył nowy projekt Fundacji TVN - budowa Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. Zbiórkę na ten cel wspiera kampania #zdrowiewgłowie. Ośrodek zostanie oddany do użytku pod koniec 2023 roku, wartość inwestycji oszacowano na 26 milionów zł.
więcej
|
,,Nasz nowy dom 17" od 2 września w Polsacie, emisja w czwartkowe wieczory
Od 2 września Telewizja Polsat rozpocznie emisję 17. edycji programu „Nasz nowy dom”. Cykl będzie można oglądać raz w tygodniu - w czwartkowe wieczory. Widzowie w programie zobaczą nową architektkę Martę Kołdej.
więcej
|
Utwór Lanberry ,,Plan awaryjny" promuje ,,Papiery na szczęście". Emisja od 6 września w TVN7, prapremiera w TVN (wideo)
Od 6 września telewizyjna Siódemka emitować będzie nowy serial „Papiery na szczęście”, który będzie nadawany w dotychczasowym paśmie „Zakochanych po uszy”. Prapremierowo pierwsze dwa odcinki 4 września pokaże TVN. Produkcję promuje teledysk z utworem Lanberry „Plan awaryjny”.
więcej
|
Zmarła Klementyna Wohl, dziennikarka TVP Kultura
W wieku 35 lat zmarła dziennikarka i wydawczyni TVP Kultura, Klementyna Wohl. Chorowała na nowotwór. W ostatnich tygodniach prowadzono w internecie zbiórkę na jej leczenie za granicą.
więcej
|
Justyna Pochanke: zamknięcie TVN24 byłoby końcem demokracji, jako widz mam poczucie bezradności
TVN24 to największa stacja newsowa w Polsce, niewygodna dla władzy. Jej zamknięcie oznaczałoby koniec demokracji - mówi w rozmowie z tygodnikiem „Newsweek Polska” Justyna Pochanke. Swoje odejście ze stacji podsumowuje: - Zrobiłam to na własną prośbę. Nie brakuje mi reflektorów.
więcej
|
Od czasu uchwalenia "Lex TVN" 15 tysięcy wzmianek medialnych o ustawie
Wciągu pięciu dni, od 11 sierpnia 2021 r. o nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, nazywanej "Lex TVN", we wszystkich mediach pojawiło się 15 tysięcy wzmianek o ustawie wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). W stacjach TVN o ustawie mówiono 12 godzin, u nadawcy publicznego zaś godzinę.
więcej
|
,,Australijscy poszukiwacze złota 6" od 19 sierpnia w Polsat Viasat Explore
W czwartek, 19 sierpnia Polsat Viasat Explore rozpocznie emisję szóstego sezonu „Australijskich poszukiwaczy złota”.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K2 Precise traci obsługę internetową Carrefour Polska
Carrefour Polska przekazał agencji mediowej K2 Precise (należącej do K2 Holding), że nie zamierza kontynuować z nią współpracy. W konsekwencji zysk operacyjny agencji zmaleje w 2021 roku o maksymalnie 1 mln zł.
więcej
|
193 tys. zł za spot przy meczu Polska-Anglia w TVP1
W ofercie reklamowej Telewizji Polskiej na wrzesień najwyżej wyceniono spot emitowany przy eliminacyjnym meczu, który Polacy rozegrają z Anglią w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022. Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamę przy transmisji z festiwalu w Opolu.
więcej
|
Mecwaldowski, Braciak i Karolak w kampanii rebrandingowej marek Grupy Polsat Plus
Startuje nowa, pierwsza w historii wspólna kampania marek Plusa, Polsatu i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat), którą łączy hasło „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”. W nowym spocie biorą udział m.in.: Wojciech Mecwaldowski - nowy ambasador marki Plus, Jacek Braciak i Tomasz Karolak.
więcej
|
Firma JBC wprowadza dziecięce ubrania neutralne płciowo
Belgijska marka odzieży JBC usuwa oznaczenie płci z ubrań dla dzieci. Neutralność płciowa ma zachęcać najmłodszych do noszenia tego, co chcą, a nie tego, co wynika z konwenansów związanych z byciem chłopcem czy dziewczynką.
więcej
|
TVN Media i SAR z piątą edycją projektu #opiniejuroraeffie
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media wystartowały z piątą edycją cyklu #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards komentują komunikację marketingową.
więcej
|
"Rozmowy" butów w reklamie Eobuwie. Autorem agencja PZL
Pod hasłem „Twoje buty mówią o Tobie” wystartowała kampania reklamowa przygotowana przez agencję PZL na zlecenie Eobuwie.pl.
więcej
|
Polpharma po raz kolejny wybrała Serviceplan Health (wideo)
W wyniku przetargu, a następnie badań konsumenckich, Polpharma ponownie wybrała agencję Serviceplan Health/Change Serviceplan (GroupOne) do stworzenia komunikacji dla marki Biotebal Max, produktu przeciw wypadaniu włosów.
więcej
|
Shell z nową marką kawiarnianych sklepów Shell Café
Firma paliwowa Shell Polska wprowadza nowa markę kawiarnianych sklepów Shell Café, które docelowo zastąpią dotychczasowy koncept Deli by Shell. Jeszcze w tym roku brand będzie obecny na wszystkich stacjach paliwowych tej firmy.
więcej
|
Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday Polska promuje "mikro spłatkę" (wideo)
Firma Sunday Polska, działająca w segmencie fotowoltaiki rozpoczęla ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Mikro spłatka i makro oszczędności z Sunday!”. Przedstawia w niej korzystny sposób finansowania zielonych inwestycji. Bohaterem spotów jest Tomasz Karolak.
więcej
|
"Czas na studia, czas na pracę, czas na życie" w reklamie Wyższych Szkół Bankowych
Wystartowała nowa kampania reklamowa Wyższych Szkół Bankowych, która jest efektem wygranego przez agencję reklamową PZL przetargu na nową odsłonę komunikacji oferty edukacyjnej uczelni.
więcej
|
Tymbark pokazał interaktywną wersję "Wszystko mi mówi że mnie ktoś pokochał"
Marka napojów Tymbark (Maspex) zaprasza do zabawy - fani mogą wspólnie stworzyć nowy teledysk do kojarzącego się z brandem hitu "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał".
więcej
|
Biedronka wprowadza nowe oznakowanie produktów
Od 16 sierpnia sieć Biedronka zaczęła oznaczać produkty marek własnych systemem Nutri-Score, co ma pomóc klientom w podejmowaniu świadomych wyborów żywieniowych.
więcej
|
Hisense przedłuża współpracę z Paris Saint-Germain
Firma Hisense, producent sprzętu RTV i AGD rozpoczyna drugi rok partnerstwa klubem piłkarskim Paris Saint-Germain.
więcej
|
Żabka wylicytowała medal olimpijski Marii Andrejczyk
Firma Żabka Polska kupiła na licytacji za 200 tysięcy złotych srebrny medal olimpijski oszczepniczki Marii Andrejczyk. Pieniądze zostaną przekazane na cel charytatywny.
więcej
|
Medme tworzy najzdrowsze miejsce w Internecie - nowa identyfikacja wizualna serwisu Medme.pl, jeden z największych serwisów o zdrowiu w Polsce, przeszedł rebranding. Nowy logotyp i identyfikacja wizualna symbolizują profesjonalizm, troskę o zdrowie swoich czytelników, jak i dynamiczny rozwój usług serwisu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press powołała komisję wyjaśniającą ws. mobbingu, przyczyną wpis dziennikarki "Głosu Wielkopolskiego"
Polska Press Grupa powołała wewnętrzną komisję, która ma ustalić, ile jest prawdy w twierdzeniach odchodzącej z „Głosu Wielkopolskiego” Gabrieli Jelonek, że pracownicy redakcji byli świadkami mobbingu, a ona sama padała ofiarą hejtu ze strony czytelników i dziennikarzy innych tytułów. - To nasza wewnętrzna sprawa - zaznacza rzecznik Polska Press.
więcej
|
Wydawca ,,Warszawskiej Gazety" i ,,Polski Niepodległej" zwiększył wpływy i zysk
W ub.r. przychody spółki FreeDomMedia, wydającej m.in. magazyny „Warszawska Gazeta”, „Polska Niepodległa” i „Zakazana Historia”, zwiększyły się o 3,5 proc. do 4,43 mln zł, a zysk netto - z 330,2 do 624,5 tys. zł.
więcej
|
PMPG Polskie Media dokupiła 10 proc. udziałów AWR ,,Wprost"
Spółka PMPG Polskie Media przejęła 10 proc. udziałów Agencji Wydawniczo-Reklamowej „Wprost”, wydawcy tygodnika „Wprost”, stając się jej jedynym właścicielem.
więcej
|
Szefowie największych amerykańskich dzienników apelują o pomoc w ewakuacji afgańskich dziennikarzy
Szefowie amerykańskich dzienników "Washington Post", "New York Times" i "Wall Street Journal" zaapelowali we wtorek do prezydenta USA Joe Bidena, by pomógł w ewakuacji afgańskich dziennikarzy, którzy utknęli w Kabulu.
więcej
|
|
|
Sprzedawcy zapłacą więcej za przesyłki w Allegro Smart!, będzie aplikacja Allegro Lokalnie
Na początku września Allegro podwyższy opłaty dla sprzedawców za wiele opcji dostaw w ramach usługi subskrypcyjnej Allegro Smart! Równocześnie aplikacja mobilna Allegro Sprzedaż ma zostać zastąpiona przez nową - Allegro Lokalnie.
więcej
|
Tinder: dokument tożsamości posłuży do weryfikacji
Platforma randkowa Tinder udostępnia wszystkim użytkownikom nowy, opcjonalny sposób potwierdzania tożsamości - za pomocą dokumentu tożsamości.
więcej
|
Chińskie władze zacieśniają kontrolę nad sektorem technologicznym
Władze Chin zacieśniają kontrolę nad krajowym sektorem technologicznym. We wtorek opublikowano projekt przepisów zwalczania nieuczciwej konkurencji i regulacji zarządzania prywatnymi danymi użytkowników, co spowodowało spadek cen akcji niektórych firm.
więcej
|
Google ukarany grzywną w Rosji za odmowę usunięcia zakazanych treści
Sąd w Moskwie ukarał we wtorek Google grzywną stanowiącą równowartość ponad 190 tys. dolarów za odmowę usunięcia zakazanych treści. To kolejna kara dla koncernu, która stanowi część kampanii przeciw wielkim amerykańskim firmom technologicznym.
więcej
|
Shoper za 17,5 mln zł kupuje platformę Shoplo
Firma Shoper zawarła umowę kupna za 17,49 mln zł 100 proc. udziałów spółki Shoplo oferującej platformę e-commerce w modelu SaaS. - Spodziewamy się licznych synergii wynikających z tej transakcji - zapewnia Marcin Kuśmierz, prezes Shopera.
więcej
|
CCC rusza ze sklepem internetowym w Rosji
Grupa CCC, producent obuwia, która stawia na rozwój modelu omnichannel uruchomiała właśnie swoją platformę online ccc.eu w Rosji. To 10. rynek, na którym działa ten sklep internetowy. W planach wprowadzenie również aplikacji mobilnej.
więcej
|
Facebook zakazuje umieszczania treści związanych z talibami
Facebook zapowiedziała banowanie wszelkich treści związane z talibami na swoich platformach społecznościowych. Sieć Marka Zuckerberga uważa talibów, którzy właśnie objęli władzę w Afganistanie, za organizację terrorystyczną.
więcej
|
OnlyFans wprowadza wersję wolną od treści porno
Serwis subskrypcyjny OnlyFans, znany z treści o charakterze erotycznym i soft pornograficznym, uruchomia platformę streamingową i aplikację zaprojektowaną tak, aby pokazać, że oferuje nie tylko pornografię.
więcej
|
Google i Facebook położą podmorski kabel o długości 12 tys. km
Google i Facebook wspólnie pracują nad projektem Apricot - podmorskiego kabla internetowego, który połączy sześć krajów Azji.
więcej
|
W Afganistanie dużą rolę odegrały media społecznościowe. "Zagrożenie terroryzmem wzrośnie"
W Afganistanie dużą rolę odegrały media społecznościowe i przekaz, że siły talibów nic nie powstrzyma. Oficjalne siły rządowe tylko na papierze miały ogromną przewagę - oceniła w rozmowie z PAP dr Beata Górka-Winter, ekspertka ds. bezpieczeństwa międzynarodowego z Uniwersytetu Warszawskiego. Dodała, że zagrożenie terroryzmem znacznie wzrośnie.
więcej
|
Paweł Kukiz chce przeprosin od Burzyńskiej i Stankiewicza za sugestie w ,,Stanie po Burzy" o korupcji politycznej
Lider Kukiz'15 Paweł Kukiz poinformował, że wysyła pismo przedprocesowe do redakcji Onetu, w którym domaga się zaniechania naruszania jego dobrego imienia w odcinku podcastu „Stan po Burzy” Andrzeja Stankiewicza i Agnieszki Burzyńskiej. Nigdy nie pogodzę się z oskarżaniem mnie o korupcję, z którą przyszedłem walczyć - podkreśla Kukiz.
więcej
|
Joanna Moro po fali krytyki usunęła zdjęcie nawiązujące do dramatu w Afganistanie
Serialowa aktorka Joanna Moro zamieściła na Instagramie swoje zdjęcie w bikini, przy którym jeden z tagów do sytuacji w Afganistanie. Po fali krytyki wpis zniknął z profilu artystki.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
O Kukizie w social media głównie neutralnie
Paweł Kukiz po głosowaniu w sprawie Lex TVN stał się jednym z bohaterów mediów. Jak jednak wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów dla Wirtualnemedia.pl, większość publikacji w mediach społecznościowych na temat polityka miała neutralny wydźwięk.
więcej
|
Magdalena Michniewska w StrategyWise
Do zespołu StrategyWise dołączyła Magdalena Michniewska, która objęła stanowisko senior consultant.
więcej
|
Tomasz Jankowski dołączył do AB
Z początkiem sierpnia do spółki AB, dystrybutora IT i elektroniki użytkowej, dołączył Tomasz Jankowski. Objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. public relations.
więcej
|
|
|