Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 10 Sierpnia 2021
 
 
 
TVN24 z niderlandzką koncesją? ,,Jesteśmy przygotowani na różne scenariusze"
 
Rośnie prawdopodobieństwo, że TVN Grupa Discovery wystąpi o koncesję dla TVN24 na przykład w Niderlandach lub Czechach. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl szef TVN ds. komunikacji korporacyjnej nie wyklucza takiego scenariusza. więcej
 
 
Ponad 700 dziennikarzy pisze do rządu w obronie pracowników TVN. ,,Sprawdzian środowiskowej solidarności"
 
We wtorek dziennikarze OKO.Press i „Gazety Wyborczej” dostarczą do Sejmu apel w obronie reporterów i publicystów TVN. Podpisało się pod nim ponad 750 osób z rozmaitych redakcji. – Jesteśmy zaskoczeni odzewem na nasz apel, sprawdziliśmy solidarność zawodową i jest ona naprawdę potężna - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl jeden z dwóch inicjatorów powstania listu otwartego - Wojciech Czuchnowski z „GW”. więcej
 
 
Publicyści ,,Do Rzeczy" założyli fundację Instytut Suwerenności i Dziedzictwa w Europie
 
Dziennikarze tygodnika „Do Rzeczy” założyli nową fundację - Instytut Suwerenności i Dziedzictwa w Europie, jej prezesem jest redaktor naczelny pisma Paweł Lisicki. Fundacja będzie zajmowała się m.in. „intelektualną refleksją” nad państwową suwerennością, ale także wspieraniem środowiska sympatyków „Do Rzeczy”. więcej
 
 
Szymon Jadczak po fali hejtu w sieci: "sympatycy Donalda Tuska gorsi od pseudokibiców Wisły Kraków"
 
- Zastanawiam się, czy nie złożyć zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Szymon Jadczak, dziennikarz śledczy, którego tekst o majątku Donalda Tuska przepisanym na jego żonę wywołał w sieci falę nienawistnych komentarzy adresowanych do autorów artykułu. W efekcie dziennikarz zablokował na Twitterze wielu użytkowników. więcej
 
 
Relacje z IO Tokio 2020 najwięcej widzów oglądało w TVP. Hitem mecz Polska-Francja
 
Relacje z IO Tokio 2020 w TVP1 śledziło 548 tys. widzów, w TVP Sport - 152 tys., w Eurosporcie 1 - 150 tys., a w Eurosporcie 2 - 40 tys. Przynajmniej przez 1 minutę transmisje oglądało 18,45 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Czego życzyć TVN24 z okazji dzisiejszych 20 urodzin? Szef stacji: Żebyśmy nadal byli sobą więcej
 
TVP o Donaldzie Tusku niemal wyłącznie źle więcej
 
Dziennikarze sportowi jak słupy reklamowe. "Mam za złe kolegom, że weszli w ten biznes" więcej
 
Celebryci sami wyznaczają granicę tego, ile można o nich napisać więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor programu ,,Czarno na Białym" TVN GRUPA DISCOVERY
Reporter programu ,,Czarno na Białym" TVN GRUPA DISCOVERY
Młodszy specjalista ds. emisji Kino Polska TV SA
Edytor/Edytorka Kolumn Ringier Axel Springer
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
Analityk danych online TIME
Redaktor audycji TVP
Redaktor portalu internetowego TVP
Głównego Specjalisty ds. IT w Departamencie Marketingu Polska Organizacja Turystyczna
Operator kamery TVP
Operator obrazu TVP
Montażysta wideo portalu internetowego TVP
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN24 z niderlandzką koncesją? ,,Jesteśmy przygotowani na różne scenariusze"

Rośnie prawdopodobieństwo, że TVN Grupa Discovery wystąpi o koncesję dla TVN24 na przykład w Niderlandach lub Czechach. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl szef TVN ds. komunikacji korporacyjnej nie wyklucza takiego scenariusza. więcej

Ponad 700 dziennikarzy pisze do rządu w obronie pracowników TVN. ,,Sprawdzian środowiskowej solidarności"

We wtorek dziennikarze OKO.Press i „Gazety Wyborczej” dostarczą do Sejmu apel w obronie reporterów i publicystów TVN. Podpisało się pod nim ponad 750 osób z rozmaitych redakcji. – Jesteśmy zaskoczeni odzewem na nasz apel, sprawdziliśmy solidarność zawodową i jest ona naprawdę potężna - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl jeden z dwóch inicjatorów powstania listu otwartego - Wojciech Czuchnowski z „GW”. więcej

Relacje z IO Tokio 2020 najwięcej widzów oglądało w TVP. Hitem mecz Polska-Francja

Relacje z IO Tokio 2020 w TVP1 śledziło 548 tys. widzów, w TVP Sport - 152 tys., w Eurosporcie 1 - 150 tys., a w Eurosporcie 2 - 40 tys. Przynajmniej przez 1 minutę transmisje oglądało 18,45 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Toya Go i CDA z kanałami TVP dzięki zasadzie ,,must-carry"

Od poniedziałku, 9 sierpnia, na platformie Toya Go, abonenci sieci kablowej Toya będą? mogli oglądać? 3 kanały TVP: TVP1 HD, TVP2 HD i TVP3. Analogiczną umowę zawarła z Telewizją Polską platforma streamingowa CDA. więcej

Program ,,Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni" od września w Polsacie

Od początku września w niedzielne wieczory Polsat będzie emitować jedenastą edycję widowiska „Kabaret na żywo”, tym razem program będzie nadawany pod marką „Młodzi i Moralni” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo 15" od września w Polsacie

Na początku września Polsat rozpocznie emisję piętnastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, który będzie można oglądać w piątkowym prime-time - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowymi jurorami w programie będą Gromee i Michał Wiśniewski, a wśród uczestników znajdą się m.in. Robert Janowski, Barbara Kurdej-Szatan, Paulina Sykut-Jeżyna i Adam Zdrójkowski. więcej

Michał Adamczyk prowadzącym ,,Raport" w Polsat News

Nowym prowadzącym programu reporterskiego „Raport” (Polsat News) został Michał Adamczyk. Dziennikarz jest też koordynatorem tej redakcji, a także wydawcą i producentem programów „Dzień na świecie” oraz „Wydarzenia”. więcej

Antyszczepionkowcy próbowali wedrzeć się do dawnej siedziby BBC

Co najmniej kilkudziesięciu antyszczepionkowców próbowało w poniedziałek po południu wedrzeć się do dawnej siedziby stacji BBC w zachodnim Londynie. Przed budynkiem doszło do przepychanek i szarpanin z pilnującymi wejścia policjantami. więcej

Gowin odpowiada Kaczyńskiemu: mafiosi z Kolumbii mieli 30 lat, żeby wejść do TVN i jakoś nie weszli

Nikt nigdy nie słyszał o tym, żeby mafia wchodziła w poważne media; mafiosi z Kolumbii mieli 30 lat na to, żeby tutaj wejść; jakoś ani w Polsat, ani w TVN nie weszli - powiedział w poniedziałek wicepremier Jarosław Gowin. To reakcja na słowa prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego nt. zagrożeń dla mediów. więcej

Miliarder wzywa Disney do większego wykorzystania potencjału Disney+

Miliarder Daniel Loeb, właściciel funduszu hedgingowego Third Point, wezwał menadżerów Disneya do podjęcia bardziej intensywnych działań w celu wykorzystania potencjału platformy streamingowej Disney+. więcej

TVP1 i Polsat liderami, spadki oglądalności informacyjnych. Mecz Polska-Francja i ,,Teleexpress" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził mecz Polska-Francja podczas IO w Tokio, „Teleexpress” i „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, ale w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Donald Tusk i inni liderzy opozycji na wtorkowej manifestacji przed Sejmem w obronie TVN

Lider PO Donald Tusk, wicemarszałek Senatu Gabriela Morawska-Stanecka (Lewica), Michał Kobosko z Polski 2050, a także dziennikarze, prawnicy i społecznicy wystąpią we wtorek na demonstracji w obronie TVN przed Sejmem. Podobne protesty spodziewane są w blisko 80 miastach Polski. więcej

Grupa Polsat Plus rusza z kampanią ,,Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko"

Wystartowała kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus - Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy spoty ukazują spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”. więcej

38. edycja gali MTV Video Music Awards odbędzie 12 września w Nowym Jorku

W niedzielę, 12 września w brooklińskim Barclays Center odbędzie się 38. edycja gali MTV Video Music Awards. więcej

Decathlon uruchamia marketplace

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Trójka świętuje urodziny Osieckiej: będzie koncert i cykliczna audycja poświęcona jej twórczości

Program Trzeci Polskiego Radia przygotowuje się do 85. urodzin Agnieszki Osieckiej. Przez cały sierpień w ramach niedzielnej audycji „Do trzech razy nuta” przypominane będą mniej znane utwory poetki, zaś na październik zaplanowany został koncert, a wszystko pod hasłem „Mamy kota na punkcie Osieckiej”   więcej

 
Zmarła Mira Bielecka, była prezes Polskiego Radia Kielce

W wieku 75 lat zmarła Mira Bielecka, dziennikarka i była prezes Polskiego Radia Kielce. Z rozgłośnią była związana od 1969 roku. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w I półroczu w Szczecinie

Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie zostało RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i Radio Szczecin - wynika z fali badań słuchalności radia za pierwsze półrocze br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Propeller Film: wpływy 35 proc. w dół, 4,1 mln zł zysku, plany realizacji filmów i seriali

W ub.r. przychody domu produkcyjnego Propeller Film (należącego do grupy kapitałowej Dentsu Aegis Network Polska) zmalały o 35,2 proc. do 21,03 mln zł, a zysk netto - z 4,37 do 4,09 mln zł. więcej

McCann Poland staje się agencją afiliowaną sieci McCann

Polski oddział McCan został przekształcony w agencję afiliowaną z siecią McCann Worldgroup. 100 proc. udziałów w agencji wykupili Wojciech Borowski, dotychczasowy Group CEO McCann Poland i Krzysztof Kawa, dotychczasowy Group CFO McCann Poland. więcej

GoldenSubmarine z 22,2 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku, rozwija ofertę dla e-commerce

W ub.r. agencja marketingowa GoldenSubmarine zanotowała spadek przychodów o 5,1 proc. do 22,18 mln zł i zysku netto z 3,26 do 2,17 mln zł. Zapowiada dalszy rozwój usług wspierających sprzedaż internetową. więcej

Havas Media wygrywa przetarg na obsługę Red Bulla

Agencja Havas Media zwyciężyła w regionalnym przetargu na obsługę mediową marki napojów energetycznych Red Bull. Oznacza to, że brand wraca do współpracy z agencją po ponad rocznej przerwie, w czasie której obsługiwany był przez Mindshare (GroupM/WPP).   więcej

Agencja Tigers rozpoczęłą współpracę z Totalizatorem Sportowym

Agencja digitalowa Tigers została wybrana jako jedna z kilku przez Totalizator Sportowy do obsługi w zakresie usług digital marketingu. więcej

W McDonald's tylko drewniane sztućce. 60 mln sztuk plastiku rocznie nie trafi na wysypiska

We wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce stopniowo wprowadzane są wyłącznie drewniane sztućce. Zmiana ta ma przełożyć się na redukcję plastiku o dodatkowe 220 ton rocznie. To kolejny element strategii firmy mającej na celu zamknięcie obiegu poprzez odpowiedni dobór surowców, właściwą segregację oraz ich recykling. więcej

Irlandia zapłaciła 50 tys. euro za promocję w grze Assassin's Creed (wideo)

Irlandia wydała prawie 50 tys. euro na kampanię marketingową związaną z premierą nowej części znanej gry wideo Assassin's Creed. więcej

Grupa Polsat Plus rusza z kampanią ,,Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko"

Wystartowała kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus - Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy spoty ukazują spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”. więcej

Dinozaury i marionetki nie mogą uwierzyć w najlepszy smak Coca-Coli Zero (wideo)

Koncern Coca-Cola we współpracy z agencją Mercado McCann rozpoczął kampanię promującą Coca-Colę Zero Sugar, w której prezentuje w zabawny sposób nowy smak i ulepszoną recepturę napoju. więcej

Prosto z Wyborową kolekcją w klimacie lat 90. W reklamie Wojtek Sokół

Producent wódki Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii "Włącz Tryb Spotkań" i przedstawia specjalną kolekcję stworzoną we współpracy z marką Prosto. Ambasador marki, Wojtek Sokół przywołuje w niej klimat lat 90. więcej

Tomasz Konik na czele Deloitte w Polsce i krajach bałtyckich

Tomasz Konik stanął na czele klastra Deloitte w Polsce, na Litwie, Łotwie i Estonii. Będzie łączył obowiązki z funkcją prezesa zarządu Deloitte w Polsce. więcej

Mediaplus z pierwszą zeroemisyjną kampanią dla BMW Group

Agencja mediowa Mediaplus należąca do Group One rusza z inicjatywą pozwalającą na realizację neutralnych klimatycznie kampanii.  Program zostanie zaimplementowany po raz pierwszy we współpracy z marką MINI, należącą do BMW Group. więcej

Dyskonty umacniają pozycję na rynku handlu detalicznego

Tylko dyskonty nie odnotowały mniejszej liczby kupujących w pierwszym półroczu 2021 - wynika z badania Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. więcej

Maciej Lissowski: z Pathfinder 23 do indaHash

Maciej Lissowski z początkiem września dołączy do zarządu firmy indaHash. Przez ostatni rok związany był z agencją Pathifinder 23 (Brand New Galaxy). więcej

Ruszyła kampania promująca Cillit Bang Zero Kamienia (wideo)

"Już ponad milion osiemset tysięcy domów w Polsce lśni od Cillit Bang" - zapewnia marka Cillit (Reckitt Benckiser) w nowej reklamie telewizyjnej opracowanej przez agencję Havas Warsaw dla flagowego produktu marki - Cillit Bang Zero Kamienia. więcej

Decathlon uruchamia marketplace

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Ponad 700 dziennikarzy pisze do rządu w obronie pracowników TVN. ,,Sprawdzian środowiskowej solidarności"

We wtorek dziennikarze OKO.Press i „Gazety Wyborczej” dostarczą do Sejmu apel w obronie reporterów i publicystów TVN. Podpisało się pod nim ponad 750 osób z rozmaitych redakcji. – Jesteśmy zaskoczeni odzewem na nasz apel, sprawdziliśmy solidarność zawodową i jest ona naprawdę potężna - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl jeden z dwóch inicjatorów powstania listu otwartego - Wojciech Czuchnowski z „GW”. więcej

Publicyści ,,Do Rzeczy" założyli fundację Instytut Suwerenności i Dziedzictwa w Europie

Dziennikarze tygodnika „Do Rzeczy” założyli nową fundację - Instytut Suwerenności i Dziedzictwa w Europie, jej prezesem jest redaktor naczelny pisma Paweł Lisicki. Fundacja będzie zajmowała się m.in. „intelektualną refleksją” nad państwową suwerennością, ale także wspieraniem środowiska sympatyków „Do Rzeczy”. więcej

Sąd jesienią zajmie się sprawą Jakuba Żulczyka. Pisarz oskarżony o znieważenie prezydenta

Warszawski Sąd Okręgowy nie uwzględnił w poniedziałek wniosku obrony o umorzenie sprawy dotyczącej znieważenia głowy państwa przez pisarza Jakuba Żulczyka. Proces ma ruszyć na przełomie października i listopada,  na razie nie wyznaczono terminu rozprawy. Pisarzowi grozi do trzech lat więzienia. więcej

Wystartował ,,Vogue Scandinavia"

Na rynkach Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii i Islandii 8 sierpnia pojawiło się anglojęzyczne wydanie „Vogue Scandinavia” (Condé Nast) w wersji cyfrowej i drukowanej. Jego redaktorką naczelną została Martina Bonnier. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szymon Jadczak po fali hejtu w sieci: "sympatycy Donalda Tuska gorsi od pseudokibiców Wisły Kraków"

- Zastanawiam się, czy nie złożyć zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Szymon Jadczak, dziennikarz śledczy, którego tekst o majątku Donalda Tuska przepisanym na jego żonę wywołał w sieci falę nienawistnych komentarzy adresowanych do autorów artykułu. W efekcie dziennikarz zablokował na Twitterze wielu użytkowników. więcej

Właściciel Onetu wyprzedził Wirtualną Polskę, aplikacja Facebooka przed YouTube'em i Messengerem (Mediapanel z lipca)

W lipcu strony i aplikacje Grupy Ringier Axel Springer Polska wyprzedziły Grupę Wirtualna Polska pod względem liczby internautów. Wśród aplikacji mobilnych po ponad 20 mln użytkowników zanotowały Google, Facebook, YouTube i Messenger. więcej

GoldenSubmarine z 22,2 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku, rozwija ofertę dla e-commerce

W ub.r. agencja marketingowa GoldenSubmarine zanotowała spadek przychodów o 5,1 proc. do 22,18 mln zł i zysku netto z 3,26 do 2,17 mln zł. Zapowiada dalszy rozwój usług wspierających sprzedaż internetową. więcej

Alibaba w tarapatach po ujawnieniu seks skandalu w firmie

Menadżer Alibaby (właściciela Aliexpress) został zwolniony po tym jak jedna z podwładnych oskarżyła go  o upicie i wykorzystanie seksualne. więcej

Pracownicy Amazona wrócą do biuro dopiero w styczniu 2022 roku

Amazon poinformował, że jego pracownicy nie wrócą do pracy w biurach wcześniej niż w styczniu 2022 roku. Poprzedni plan zakładał, że praca zdalna zostanie zakończona z początkiem września br. więcej

CVC pomoże La Lidze uruchomić własną platformę streamingową?

Hiszpańska liga piłkarska La Liga razem z funduszem inwestycyjnym CVC planują uruchomienie własnej platformy streamingowej, z konkurencyjną dla operatorów telekomunikacyjnych ofertą transmisji piłkarskich meczów. więcej

E-commerce nie wykorzystuje potencjału narzędzi martech i social selling

Połowa sklepów internetowych korzysta z Web Analytics, 47 proc. z Marketing Automation, a 43 proc. z CRM (Customer Relationship Management). Rzadko stosują też social selling, nastawiony na budowanie relacji z klientami - tylko nieco ponad połowa e-commerce (57 proc.) korzysta z kanałów mediów społecznościowych w działaniach wspierających sprzedaż i marketing. Tak wynika z „Raportu Grupy K2: Technologie i marketing w e-commerce - wyzwania i trendy 2021”. więcej

Facebook wprowadza nowe funkcje w Randkach

Facebook w usłudze Randki wprowadził trzy nowe funkcje: możliwość wyboru do dwóch kolejnych lokalizacji, opcję szczęśliwy traf oraz Randki Audio. więcej

Ruszył konkurs TikTok ,,Rising Star"

TikTok i Universal Music Polska w poniedziałek zainaugurowały konkurs, który ma odkryć talenty muzyczne na platformie. Chętni mogą przesyłać do 29 sierpnia zgłoszenia z próbkami swojego wokalu. więcej

UOKiK przyjrzy się agencjom handlującym fałszywymi opiniami o produktach

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prześwietli agencje, które zamawiały fałszywe komentarze, łapki w górę i polubienia w internecie - podała fundacja Instytut Ochrony Praw Konsumentów. więcej

Decathlon uruchamia marketplace

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dyskonty umacniają pozycję na rynku handlu detalicznego

Tylko dyskonty nie odnotowały mniejszej liczby kupujących w pierwszym półroczu 2021 - wynika z badania Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rośnie liczba agencji z ZFPR pomagających pro bono

30 proc. agencji zrzeszonych w Związku Firm Public Relations działa pro bono w ramach stałych współprac z organizacjami pozarządowymi - wynika z drugiej edycji raportu ZFPR. Agencje najchętniej podejmowały tematy ochrony zdrowia i praw pacjenta, ochrony praw dzieci oraz praw kobiet i wyrównywania szans na rynku pracy. Stałe współprace zajmują średnio 250 godzin rocznie, największe projekty zaś do 400 godzin pracy rocznie - podaje ZFPR. - Zaangażowanie pro bono daje poczucie sprawczości. Ale też niesie duże zobowiązanie  bo jeśli wiesz, że umiesz pomóc, to trzeba pomagać - mówi Hanna Waśko. więcej

Big Picture: Monika Roth, Katarzyna Smaga i Emilia Lakhwani awansowały

Monika Roth obejmuje w agencji Big Picture stanowisko senior consultanta. W zespole brand communications awansują Katarzyna Smaga oraz Emilia Lakhwani, odpowiednio na pozycje PR consultanta i junior PR consultanta. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polar Express - Rosja przez Arktykę buduje podmorski światłowód
Irlandia zapłaciła 50 tys. euro za promocję w grze Assassin's Creed (wideo)
Przy kłopotach finansowych na później odkładamy płacenie rachunków za TV i telefon
Continental będzie produkować opony z butelek PET
Spadkobierca Samsunga zostanie warunkowo zwolniony z więzienia
Heyah 01 oferuje 50 GB internetu za 19,99 zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj