|
|
|
|
|
|
|
TVN24 z niderlandzką koncesją? ,,Jesteśmy przygotowani na różne scenariusze"
Rośnie prawdopodobieństwo, że TVN Grupa Discovery wystąpi o koncesję dla TVN24 na przykład w Niderlandach lub Czechach. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl szef TVN ds. komunikacji korporacyjnej nie wyklucza takiego scenariusza.
więcej
|
Ponad 700 dziennikarzy pisze do rządu w obronie pracowników TVN. ,,Sprawdzian środowiskowej solidarności"
We wtorek dziennikarze OKO.Press i „Gazety Wyborczej” dostarczą do Sejmu apel w obronie reporterów i publicystów TVN. Podpisało się pod nim ponad 750 osób z rozmaitych redakcji. – Jesteśmy zaskoczeni odzewem na nasz apel, sprawdziliśmy solidarność zawodową i jest ona naprawdę potężna - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl jeden z dwóch inicjatorów powstania listu otwartego - Wojciech Czuchnowski z „GW”.
więcej
|
Relacje z IO Tokio 2020 najwięcej widzów oglądało w TVP. Hitem mecz Polska-Francja
Relacje z IO Tokio 2020 w TVP1 śledziło 548 tys. widzów, w TVP Sport - 152 tys., w Eurosporcie 1 - 150 tys., a w Eurosporcie 2 - 40 tys. Przynajmniej przez 1 minutę transmisje oglądało 18,45 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Toya Go i CDA z kanałami TVP dzięki zasadzie ,,must-carry"
Od poniedziałku, 9 sierpnia, na platformie Toya Go, abonenci sieci kablowej Toya będą? mogli oglądać? 3 kanały TVP: TVP1 HD, TVP2 HD i TVP3. Analogiczną umowę zawarła z Telewizją Polską platforma streamingowa CDA.
więcej
|
Program ,,Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni" od września w Polsacie
Od początku września w niedzielne wieczory Polsat będzie emitować jedenastą edycję widowiska „Kabaret na żywo”, tym razem program będzie nadawany pod marką „Młodzi i Moralni” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 15" od września w Polsacie
Na początku września Polsat rozpocznie emisję piętnastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, który będzie można oglądać w piątkowym prime-time - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowymi jurorami w programie będą Gromee i Michał Wiśniewski, a wśród uczestników znajdą się m.in. Robert Janowski, Barbara Kurdej-Szatan, Paulina Sykut-Jeżyna i Adam Zdrójkowski.
więcej
|
Michał Adamczyk prowadzącym ,,Raport" w Polsat News
Nowym prowadzącym programu reporterskiego „Raport” (Polsat News) został Michał Adamczyk. Dziennikarz jest też koordynatorem tej redakcji, a także wydawcą i producentem programów „Dzień na świecie” oraz „Wydarzenia”.
więcej
|
Antyszczepionkowcy próbowali wedrzeć się do dawnej siedziby BBC
Co najmniej kilkudziesięciu antyszczepionkowców próbowało w poniedziałek po południu wedrzeć się do dawnej siedziby stacji BBC w zachodnim Londynie. Przed budynkiem doszło do przepychanek i szarpanin z pilnującymi wejścia policjantami.
więcej
|
Gowin odpowiada Kaczyńskiemu: mafiosi z Kolumbii mieli 30 lat, żeby wejść do TVN i jakoś nie weszli
Nikt nigdy nie słyszał o tym, żeby mafia wchodziła w poważne media; mafiosi z Kolumbii mieli 30 lat na to, żeby tutaj wejść; jakoś ani w Polsat, ani w TVN nie weszli - powiedział w poniedziałek wicepremier Jarosław Gowin. To reakcja na słowa prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego nt. zagrożeń dla mediów.
więcej
|
Miliarder wzywa Disney do większego wykorzystania potencjału Disney+
Miliarder Daniel Loeb, właściciel funduszu hedgingowego Third Point, wezwał menadżerów Disneya do podjęcia bardziej intensywnych działań w celu wykorzystania potencjału platformy streamingowej Disney+.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami, spadki oglądalności informacyjnych. Mecz Polska-Francja i ,,Teleexpress" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził mecz Polska-Francja podczas IO w Tokio, „Teleexpress” i „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, ale w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Donald Tusk i inni liderzy opozycji na wtorkowej manifestacji przed Sejmem w obronie TVN
Lider PO Donald Tusk, wicemarszałek Senatu Gabriela Morawska-Stanecka (Lewica), Michał Kobosko z Polski 2050, a także dziennikarze, prawnicy i społecznicy wystąpią we wtorek na demonstracji w obronie TVN przed Sejmem. Podobne protesty spodziewane są w blisko 80 miastach Polski.
więcej
|
Grupa Polsat Plus rusza z kampanią ,,Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko"
Wystartowała kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus - Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy spoty ukazują spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.
więcej
|
38. edycja gali MTV Video Music Awards odbędzie 12 września w Nowym Jorku
W niedzielę, 12 września w brooklińskim Barclays Center odbędzie się 38. edycja gali MTV Video Music Awards.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Propeller Film: wpływy 35 proc. w dół, 4,1 mln zł zysku, plany realizacji filmów i seriali
W ub.r. przychody domu produkcyjnego Propeller Film (należącego do grupy kapitałowej Dentsu Aegis Network Polska) zmalały o 35,2 proc. do 21,03 mln zł, a zysk netto - z 4,37 do 4,09 mln zł.
więcej
|
McCann Poland staje się agencją afiliowaną sieci McCann
Polski oddział McCan został przekształcony w agencję afiliowaną z siecią McCann Worldgroup. 100 proc. udziałów w agencji wykupili Wojciech Borowski, dotychczasowy Group CEO McCann Poland i Krzysztof Kawa, dotychczasowy Group CFO McCann Poland.
więcej
|
GoldenSubmarine z 22,2 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku, rozwija ofertę dla e-commerce
W ub.r. agencja marketingowa GoldenSubmarine zanotowała spadek przychodów o 5,1 proc. do 22,18 mln zł i zysku netto z 3,26 do 2,17 mln zł. Zapowiada dalszy rozwój usług wspierających sprzedaż internetową.
więcej
|
Havas Media wygrywa przetarg na obsługę Red Bulla
Agencja Havas Media zwyciężyła w regionalnym przetargu na obsługę mediową marki napojów energetycznych Red Bull. Oznacza to, że brand wraca do współpracy z agencją po ponad rocznej przerwie, w czasie której obsługiwany był przez Mindshare (GroupM/WPP).
więcej
|
Agencja Tigers rozpoczęłą współpracę z Totalizatorem Sportowym
Agencja digitalowa Tigers została wybrana jako jedna z kilku przez Totalizator Sportowy do obsługi w zakresie usług digital marketingu.
więcej
|
W McDonald's tylko drewniane sztućce. 60 mln sztuk plastiku rocznie nie trafi na wysypiska
We wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce stopniowo wprowadzane są wyłącznie drewniane sztućce. Zmiana ta ma przełożyć się na redukcję plastiku o dodatkowe 220 ton rocznie. To kolejny element strategii firmy mającej na celu zamknięcie obiegu poprzez odpowiedni dobór surowców, właściwą segregację oraz ich recykling.
więcej
|
Irlandia zapłaciła 50 tys. euro za promocję w grze Assassin's Creed (wideo)
Irlandia wydała prawie 50 tys. euro na kampanię marketingową związaną z premierą nowej części znanej gry wideo Assassin's Creed.
więcej
|
Grupa Polsat Plus rusza z kampanią ,,Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko"
Wystartowała kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus - Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy spoty ukazują spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.
więcej
|
Dinozaury i marionetki nie mogą uwierzyć w najlepszy smak Coca-Coli Zero (wideo)
Koncern Coca-Cola we współpracy z agencją Mercado McCann rozpoczął kampanię promującą Coca-Colę Zero Sugar, w której prezentuje w zabawny sposób nowy smak i ulepszoną recepturę napoju.
więcej
|
Prosto z Wyborową kolekcją w klimacie lat 90. W reklamie Wojtek Sokół
Producent wódki Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii "Włącz Tryb Spotkań" i przedstawia specjalną kolekcję stworzoną we współpracy z marką Prosto. Ambasador marki, Wojtek Sokół przywołuje w niej klimat lat 90.
więcej
|
Tomasz Konik na czele Deloitte w Polsce i krajach bałtyckich
Tomasz Konik stanął na czele klastra Deloitte w Polsce, na Litwie, Łotwie i Estonii. Będzie łączył obowiązki z funkcją prezesa zarządu Deloitte w Polsce.
więcej
|
Mediaplus z pierwszą zeroemisyjną kampanią dla BMW Group
Agencja mediowa Mediaplus należąca do Group One rusza z inicjatywą pozwalającą na realizację neutralnych klimatycznie kampanii. Program zostanie zaimplementowany po raz pierwszy we współpracy z marką MINI, należącą do BMW Group.
więcej
|
Dyskonty umacniają pozycję na rynku handlu detalicznego
Tylko dyskonty nie odnotowały mniejszej liczby kupujących w pierwszym półroczu 2021 - wynika z badania Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
więcej
|
Maciej Lissowski: z Pathfinder 23 do indaHash
Maciej Lissowski z początkiem września dołączy do zarządu firmy indaHash. Przez ostatni rok związany był z agencją Pathifinder 23 (Brand New Galaxy).
więcej
|
Ruszyła kampania promująca Cillit Bang Zero Kamienia (wideo)
"Już ponad milion osiemset tysięcy domów w Polsce lśni od Cillit Bang" - zapewnia marka Cillit (Reckitt Benckiser) w nowej reklamie telewizyjnej opracowanej przez agencję Havas Warsaw dla flagowego produktu marki - Cillit Bang Zero Kamienia.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ponad 700 dziennikarzy pisze do rządu w obronie pracowników TVN. ,,Sprawdzian środowiskowej solidarności"
We wtorek dziennikarze OKO.Press i „Gazety Wyborczej” dostarczą do Sejmu apel w obronie reporterów i publicystów TVN. Podpisało się pod nim ponad 750 osób z rozmaitych redakcji. – Jesteśmy zaskoczeni odzewem na nasz apel, sprawdziliśmy solidarność zawodową i jest ona naprawdę potężna - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl jeden z dwóch inicjatorów powstania listu otwartego - Wojciech Czuchnowski z „GW”.
więcej
|
Publicyści ,,Do Rzeczy" założyli fundację Instytut Suwerenności i Dziedzictwa w Europie
Dziennikarze tygodnika „Do Rzeczy” założyli nową fundację - Instytut Suwerenności i Dziedzictwa w Europie, jej prezesem jest redaktor naczelny pisma Paweł Lisicki. Fundacja będzie zajmowała się m.in. „intelektualną refleksją” nad państwową suwerennością, ale także wspieraniem środowiska sympatyków „Do Rzeczy”.
więcej
|
Sąd jesienią zajmie się sprawą Jakuba Żulczyka. Pisarz oskarżony o znieważenie prezydenta
Warszawski Sąd Okręgowy nie uwzględnił w poniedziałek wniosku obrony o umorzenie sprawy dotyczącej znieważenia głowy państwa przez pisarza Jakuba Żulczyka. Proces ma ruszyć na przełomie października i listopada, na razie nie wyznaczono terminu rozprawy. Pisarzowi grozi do trzech lat więzienia.
więcej
|
Wystartował ,,Vogue Scandinavia"
Na rynkach Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii i Islandii 8 sierpnia pojawiło się anglojęzyczne wydanie „Vogue Scandinavia” (Condé Nast) w wersji cyfrowej i drukowanej. Jego redaktorką naczelną została Martina Bonnier.
więcej
|
|
|
Szymon Jadczak po fali hejtu w sieci: "sympatycy Donalda Tuska gorsi od pseudokibiców Wisły Kraków"
- Zastanawiam się, czy nie złożyć zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Szymon Jadczak, dziennikarz śledczy, którego tekst o majątku Donalda Tuska przepisanym na jego żonę wywołał w sieci falę nienawistnych komentarzy adresowanych do autorów artykułu. W efekcie dziennikarz zablokował na Twitterze wielu użytkowników.
więcej
|
Właściciel Onetu wyprzedził Wirtualną Polskę, aplikacja Facebooka przed YouTube'em i Messengerem (Mediapanel z lipca)
W lipcu strony i aplikacje Grupy Ringier Axel Springer Polska wyprzedziły Grupę Wirtualna Polska pod względem liczby internautów. Wśród aplikacji mobilnych po ponad 20 mln użytkowników zanotowały Google, Facebook, YouTube i Messenger.
więcej
|
GoldenSubmarine z 22,2 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku, rozwija ofertę dla e-commerce
W ub.r. agencja marketingowa GoldenSubmarine zanotowała spadek przychodów o 5,1 proc. do 22,18 mln zł i zysku netto z 3,26 do 2,17 mln zł. Zapowiada dalszy rozwój usług wspierających sprzedaż internetową.
więcej
|
Alibaba w tarapatach po ujawnieniu seks skandalu w firmie
Menadżer Alibaby (właściciela Aliexpress) został zwolniony po tym jak jedna z podwładnych oskarżyła go o upicie i wykorzystanie seksualne.
więcej
|
Pracownicy Amazona wrócą do biuro dopiero w styczniu 2022 roku
Amazon poinformował, że jego pracownicy nie wrócą do pracy w biurach wcześniej niż w styczniu 2022 roku. Poprzedni plan zakładał, że praca zdalna zostanie zakończona z początkiem września br.
więcej
|
CVC pomoże La Lidze uruchomić własną platformę streamingową?
Hiszpańska liga piłkarska La Liga razem z funduszem inwestycyjnym CVC planują uruchomienie własnej platformy streamingowej, z konkurencyjną dla operatorów telekomunikacyjnych ofertą transmisji piłkarskich meczów.
więcej
|
E-commerce nie wykorzystuje potencjału narzędzi martech i social selling
Połowa sklepów internetowych korzysta z Web Analytics, 47 proc. z Marketing Automation, a 43 proc. z CRM (Customer Relationship Management). Rzadko stosują też social selling, nastawiony na budowanie relacji z klientami - tylko nieco ponad połowa e-commerce (57 proc.) korzysta z kanałów mediów społecznościowych w działaniach wspierających sprzedaż i marketing. Tak wynika z „Raportu Grupy K2: Technologie i marketing w e-commerce - wyzwania i trendy 2021”.
więcej
|
Facebook wprowadza nowe funkcje w Randkach
Facebook w usłudze Randki wprowadził trzy nowe funkcje: możliwość wyboru do dwóch kolejnych lokalizacji, opcję szczęśliwy traf oraz Randki Audio.
więcej
|
Ruszył konkurs TikTok ,,Rising Star"
TikTok i Universal Music Polska w poniedziałek zainaugurowały konkurs, który ma odkryć talenty muzyczne na platformie. Chętni mogą przesyłać do 29 sierpnia zgłoszenia z próbkami swojego wokalu.
więcej
|
UOKiK przyjrzy się agencjom handlującym fałszywymi opiniami o produktach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prześwietli agencje, które zamawiały fałszywe komentarze, łapki w górę i polubienia w internecie - podała fundacja Instytut Ochrony Praw Konsumentów.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Rośnie liczba agencji z ZFPR pomagających pro bono
30 proc. agencji zrzeszonych w Związku Firm Public Relations działa pro bono w ramach stałych współprac z organizacjami pozarządowymi - wynika z drugiej edycji raportu ZFPR. Agencje najchętniej podejmowały tematy ochrony zdrowia i praw pacjenta, ochrony praw dzieci oraz praw kobiet i wyrównywania szans na rynku pracy. Stałe współprace zajmują średnio 250 godzin rocznie, największe projekty zaś do 400 godzin pracy rocznie - podaje ZFPR. - Zaangażowanie pro bono daje poczucie sprawczości. Ale też niesie duże zobowiązanie bo jeśli wiesz, że umiesz pomóc, to trzeba pomagać - mówi Hanna Waśko.
więcej
|
Big Picture: Monika Roth, Katarzyna Smaga i Emilia Lakhwani awansowały
Monika Roth obejmuje w agencji Big Picture stanowisko senior consultanta. W zespole brand communications awansują Katarzyna Smaga oraz Emilia Lakhwani, odpowiednio na pozycje PR consultanta i junior PR consultanta.
więcej
|
|
|