|
|
|
|
|
|
|
Kanał Biznes24 miał 1,3 mln zł straty w 2020 roku
W ub.r. spółka zarządzająca kanałem informacyjnym Biznes24 zanotowała 723,9 tys. zł przychodów sprzedażowych, a przy 2,02 mln zł kosztów operacyjnych miała 1,31 mln zł straty netto - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezes Discovery Network International: nie ma żadnego powodu opóźnienia koncesji dla TVN24
- Będziemy bronić naszych interesów biznesowych w Polsce przed nadmiernymi regulacjami i działaniami antykonsumenckimi - zapowiedział Jean-Briac Perrett, prezes Discovery Network International. Jego zdaniem nie ma żadnego merytorycznych podstaw, żeby Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nadal nie przedłużyła koncesji satelitarnej TVN24.
więcej
|
Polsat pokaże reality-show ,,Życie na wsi"
Telewizja Polsat pracuje nad nowym reality-show „Życie na wsi”, który najprawdopodobniej będzie można oglądać wiosną 2022 roku - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują castingi do produkcji, nagrania są zaplanowane na początek jesieni.
więcej
|
Będzie więcej lokowania produktów w telewizji? Sejm znowelizował ustawę
W piątek Sejm uchwalił ustawę o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o kinematografii. Wcześniej posłowie odrzucili cztery poprawki. Nowelizacja zakłada m.in. odejście od generalnego zakazu lokowania produktu oraz możliwość przerywania reklamami dłuższych niż 60 minut filmów dla dzieci.
więcej
|
Warner Bros. wyprodukuje 10 filmów wyłącznie dla HBO Max w 2022 roku
W przyszłym roku Warner Bros. wyprodukuje 10 filmów wyłącznie dla serwisu streamingowego HBO Max.
więcej
|
Dobiegają końca zdjęcia na planie ,,Komisarz mamy", emisja jesienią
Telewizja Polsat drugi sezon serialu „Komisarz mama” pokaże w jesiennej ramówce - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie dobiegają końca prace na planie nowych odcinków, do obsady produkcji dołączyli Ewa Kasprzyk, Hanna Śleszyńska i Paweł Ławrynowicz.
więcej
|
Powstaje polska wersja "The Office"
- Na szczęście to nie będzie produkcja ograniczona formatem publicznej telewizji, dostępnej dla wszystkich. Będzie więc można łamać pewne normy poprawności politycznej i tabu - w ten sposób Łukasz Adamski, krytyk filmowy, odnosi się do zapowiedzi telewizji Canal+, która jesienią tego roku pokaże nowy komediowy serial wzorowany na "The Office", kultowym sitcomie nadawanym przez osiem lat w Stanach Zjednoczonych. Czy polska wersja ma szanse na sukces? Pytamy o to dziennikarzy piszących o serialach telewizyjnych.
więcej
|
Platforma Canal+ oferuje abonentom pakiety usług medycznych
W Stefie Canal+ abonenci drugiej co do wielkości platformy satelitarnej mogą już wykupić nie tylko dostęp do dodatkowych kanałów lub filmów na żądanie. Operator wprowadził do oferty pakiety usług medycznych firmy Medicover.
więcej
|
Zmiany w ramówce TVP1 z powodu Tokio 2020. ,,Wiadomości" na antenie TVP Info
Telewizja Polska zmieniła ramówkę w związku z transmisjami z Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020. Poranne i południowe wydania „Wiadomości” nie będą emitowane w TVP1, a wyłącznie na antenie kanału TVP Info.
więcej
|
Polsat realizuje kolejne dwa sezony ,,Ninja Warrior Polska"
Telewizja Polsat aktualnie nagrywa czwarty sezon programu „Ninja Warrior Polska”, a tuż po jego zakończeniu zostanie zrealizowany piąty. Najprawdopodobniej czwarta edycja emitowana będzie jesienią br., a piąta - wiosną 2022 roku.
więcej
|
Doradca sekretarza stanu USA: Joe Biden osobiście śledzi sprawę koncesji dla TVN24
Derek Chollet, doradca sekretarza stanu USA Antony Blinkena, stwierdził, że sprawa przedłużenia koncesji TVN24 jest dla amerykańskiej administracji tak istotna, że „przyciąga uwagę samego prezydenta Joe Bidena.” Podkreślił, że jego zdaniem koncesja powinna zostać przedłużona.
więcej
|
Na usługi w 8K długo poczekamy? ,,Trudno znaleźć biznesowe uzasadnienie"
Ultra HD Forum poinformowała, że na świecie działa pięć platform streamingowych, które oferują dostęp do treści w jakości 8K. Organizacja nie spodziewa się, żeby ta technologia znacząco rozwinęła się w najbliższych latach.
więcej
|
Twórcy ,,Idy" i ,,Klangora" nakręcą serial na podstawie trylogii Izabeli Janiszewskiej
Firma Opus Film wykupiła prawa do ekranizacji trylogii Izabeli Janiszewskiej. Pozwoli jej to nakręcić serial, który będzie składał się z przynajmniej trzech sezonów.
więcej
|
Andrzej Piaseczny w jury ,,Dancing with the stars 12"
Nowym jurorem dwunastej edycji show Polsatu „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami” będzie Andrzej Piaseczny, który w ostatnich latach oceniał uczestników w „The Voice Senior” TVP2.
więcej
|
Astro bez dywidendy, zysk na wcześniejsze straty i kapitał zapasowy
Akcjonariusze Astro, producenta „Familiady” i nadawcy E-Sport TV, zdecydowali, że z zeszłorocznego zysku firmy 333,5 tys. zł zostanie przeznaczone na pokrycie wcześniejszych strat, a 87,6 tys. zł na kapitał zapasowy.
więcej
|
,,Creepshow 2" od 29 lipca w AMC (wideo)
W czwartek, 29 lipca AMC rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Creepshow”.
więcej
|
TVP zainwestowała 145 mln zł w technologie, 24 mln zł kosztów związanych z epidemią
W ub.r. Telewizja Polska poniosła 145,58 mln zł mln zł wydatków inwestycyjnych w obszarze techniki telewizyjnej i informatyki. Dodatkowe koszty operacyjne związane z epidemią sięgnęły 24,3 mln zł.
więcej
|
PKO BP Ekstraklasa będzie pokazywana przez Viasat Sport w Rosji, na Ukrainie i Białorusi
Piłkarska PKO BP Ekstraklasa w nowym sezonie będzie transmitowana w 23 krajach poza Polską. W ramach umowy z Viasat Sport mecze będzie można oglądać w 12 państwach, m.in. w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.
więcej
|
7 dodatkowych kanałów Eurosportu w Cyfrowym Polsacie
Platforma satelitarna Cyfrowy Polsat dołączyła do oferty 7 okolicznościowych kanałów Eurosportu, które uruchomiono w związku ze startującymi Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi Tokio 2020.
więcej
|
Zmarł aktor Leszek Benke znany ze ,,Spotkania z Balladą"
W wieku 69 lat zmarł aktor teatralny, filmowy i serialowy Leszek Benke. Największą popularność przyniosły mu występy w programach rozrywkowych z cyklu „Spotkanie z Balladą” w TVP.
więcej
|
Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Będzie więcej lokowania produktów w telewizji? Sejm znowelizował ustawę
W piątek Sejm uchwalił ustawę o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o kinematografii. Wcześniej posłowie odrzucili cztery poprawki. Nowelizacja zakłada m.in. odejście od generalnego zakazu lokowania produktu oraz możliwość przerywania reklamami dłuższych niż 60 minut filmów dla dzieci.
więcej
|
The & Partnership ze spadkiem wpływów o 8 proc. i zysku o 1,4 mln zł
Agencja marketingowa The & Partnership (związana z koncernem WPP) zanotowała spadek przychodów o 8,4 proc. do 126,53 mln zł, a jej zysk netto poszedł w dół z 2,39 mln zł do 962,9 tys. zł.
więcej
|
Rosną wpływy z podatku od sprzedaży detalicznej. Prawie 228 milionów zł w maju
131 podmiotów uiściło 227,9 mln zł podatku od sprzedaży detalicznej za maj tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl w Ministerstwie Finansów.
więcej
|
Żubr ,,ratuje sytuację" w kolejnej akcji na rzecz zagrożonych gatunków (wideo)
Produkująca piwo Żubr Kompania Piwowarska zaczęła kolejną odsłonę kampanii społecznej „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. W ramach akcji na etykietach piwa Żubr pojawiły się łoś, ryś i wilk.
więcej
|
NFZ wybierze agencję do kampanii o żywieniu szpitalnym
Narodowy Fundusz Zdrowia planuje kampanię edukacyjno-informacyjną na temat żywienia szpitalnego. Zaplanował ją na osiem miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Obecnie sonduje rynek pod kątem jej przeprowadzenia i zbiera oferty od agencji.
więcej
|
Ketonal w reklamach ,,walczy z bólem bez kompromisów, bez recepty" (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa leków przeciwbólowych bez recepty Ketonal Sprint i Ketonal Active (produkowanych przez Sandoz Poland).
więcej
|
Nie ma seksu w wiosce olimpijskiej? Sportowcy otrzymują zestawy samozadowolenia na żądanie
Marka pielęgnacji seksualnej Tulipan i agencja BBDO Argentina postanowiły dołączyć do sportowców i wyślą im takie produkty, jak żele i zabawki erotyczne
więcej
|
GroupM wycofuje się z globalnego przetargu mediowego Facebooka
Spółka mediowa GroupM (należy do WPP) wycofała się z trwającego od wiosny przetargu na globalną obsługę mediową Facebooka. Należąca do niej agencja Mindshare pracuje dla platformy w tym zakresie od 2014 roku.
więcej
|
Starcom zajmie się obsługą mediową firmy Kruk
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe została wybrana w przetargu do obsługi mediowej firmy windykacyjnej Kruk.
więcej
|
K2 Holding skupił swoje akcje za 1,75 mln zł
Firma marketingowa K2 Holding przez ostatnie dwa miesiące skupiła 167,4 tys. swoich akcji za ok. 1,75 mln zł.
więcej
|
Brand New Galaxy scala ofertę dla e-commerce
Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy powołał nowy zespół global e-commerce capability team. W jego składzie znaleźli się Julia Dziurbiejko (e-commerce chief operating officer), Szymon Domżał (e-commerce chief growth officer) oraz Lucie Dessarts (e-business consultant).
więcej
|
Sieć badawcza Łukasiewicz szuka agencji do kampanii wizerunkowej
Sieć Badawcza Łukasiewicz ogłosiła przetarg na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności placówki jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
więcej
|
Lukas Podolski pomoże Górnikowi Zabrze? "Transfer został bardzo dobrze ograny medialnie"
- Transfer Poldiego nie miał sobie równych w historii Ekstraklasy - chwali się rzecznik Górnika Zabrze. Odkąd ogłoszono, że do śląskiego klubu dołącza Lukas Podolski, kibice chętniej przychodzą na treningi i mecze, w sklepie klubowym gadżety sprzedają się jak ciepłe bułeczki, a dziennikarze co chwila dzwonią z prośbą o wywiad. - Dla Górnika Zabrze to prawie nowa era. Z dnia na dzień mocno, skokowo wzrosło zainteresowanie klubem ze strony mediów, sponsorów i kibiców - ocenia Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
Kampania przeciw obecności osób transpłciowych w kobiecych dyscyplinach sportu
Platforma Sojusz przeciwko Wymazywaniu Kobiet (ACBM) zrzeszająca ok. 130 organizacji feministycznych rozpoczęła kampanię odrzucającą dopuszczanie kobiet trans, które urodziły się mężczyznami, do kobiecych zawodów sportowych, wskazując na przewagę fizyczna nabytą w ich rozwoju jako mężczyźni.
więcej
|
Sokół partnerem spółki Ponad, inwestuje w produkcję reklamową
Na rynku filmowym działa spółka Ponad, założona przez rapera Sokoła (Wojciecha Sosnowskiego), Kubę Ranika (partner w Moon Films), Piotra Jasińskiego (współzałożyciel studia postprodukcyjnego Biel) oraz Marcina Pyszorę, byłego stratega i szefa kreacji high&.
więcej
|
Wakacje na karuzeli - pozycjonowanie a aktualizacje algorytmów Google 2021 Niezależnie od tego jaki jest typ Twojej strony internetowej i niezależnie od tego czy i ile środków inwestujesz w pozycjonowanie, ruch organiczny (darmowy) z Google musi być dla Ciebie niezwykle ważny. Buduje się go za pomocą widoczności strony, na którą wpływ mają zarówno Twoje działania, jak i obowiązujący algorytm modyfikowany cyklicznie przez Google. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" uruchamia trzydziesty pierwszy lokalny serwis
Od środy 28 lipca dostępny będzie nowy lokalny serwis Wyborcza.pl (Agora) - o Rybniku i okolicach. - Śląskie to jeden z naszych najważniejszych rynków - komentuje Mikołaj Chrzan, szef redakcji lokalnych i wicenaczelny „GW”.
więcej
|
Miesięczniki luksusowe tracą czytelników
„Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju odnotował spadek sprzedaży do poziomu 75 919 egz. Medioznawca Maciej Myśliwiec zaznacza, że miesięczniki luksusowe nie wyróżniają się pod względem szybkości spadku czytelnictwa od reszty rynku.
więcej
|
Jarosław Kaczyński pozywa za sugestię, że jest gejem
Jarosław Kaczyński pozwał naczelnego Wieści24.pl Jana Pińskiego za to, że ten nazwał go kilka miesięcy temu gejem. Lider Prawa i Sprawiedliwości żąda przeprosin i 10 tys. zł na cele charytatywne. - Proces potrwa wiele lat i chciałbym, aby stał się wydarzeniem publicznym - komentuje Piński, który już uruchomił zbiórkę internetową na koszty procesowe.
więcej
|
Jerzy Karwelis felietonistą ,,Do Rzeczy"
Do grona felietonistów tygodnika „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) dołączył Jerzy Karwelis - publicysta związany ze Stowarzyszeniem „Rzeczpospolita samorządna”, a w przeszłości menedżer m.in. w Ringier Axel Springer i Vogel Publishing.
więcej
|
Sylwester Latkowski nie chciał współpracować na planie z synem Wojciecha Czuchnowskiego
Sylwester Latkowski na planie swojego filmu dokumentalnego o aferze GetBack odmówił współpracy z operatorem Mateuszem Czuchnowskim, synem dziennikarza „Gazety Wyborczej” Wojciecha Czuchnowskiego. - Latkowski, jesteś kanalią i łajdakiem niewartym splunięcia - skomentował Wojciech Czuchnowski. - Nie mam w rodzinie tajemnic i ta sytuacja nie powinna być tu omawiana, rozmawiałem o tym z moim ojcem, nie z dziennikarzem śledczym - zaznaczył Mateusz Czuchnowski.
więcej
|
Schwertner: Jako dziennikarze jesteśmy ciekawi każdego człowieka. Nawet najgorszego
- Poprzez rozmowy z ludźmi, którzy prezentują skrajne poglądy albo posługują się mową nienawiści, wiele można się dowiedzieć - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Janusz Schwertner, dziennikarz Onetu, który za reportaż „Miłość w czasach zarazy” otrzymał m.in. European Press Prize, Nagrodę im. Dariusza Fikusa i Grand Press.
więcej
|
Główny akcjonariusz Agory: 1,2 mln zł na projekty ,,Gazety Wyborczej", 1,4 mln zł straty
Firma Agora Holding, jeden z głównych akcjonariuszy Agory, w ub.r. zanotowała 1,38 mln zł straty netto, wobec 102,4 tys. zł zysku rok wcześniej. Przesądził o tym brak dywidendy do Agory.
więcej
|
Łukasz Stępniak naczelnym ,,Wiadomości Handlowych". Grzegorz Szafraniec odchodzi z wydawnictwa
Łukasz Stępniak, do tej pory redaktor naczelny serwisu Wiadomoscihandlowe.pl, pokieruje również miesięcznikiem „Wiadomości Handlowe” (Wydawnictwo Gospodarcze). Jego dotychczasowy naczelny Grzegorz Szafraniec opuszcza firmę.
więcej
|
Grupa Znak ze 128 mln zł wpływów i 7,7 mln zł zysku, sprzedała 6 księgarń
Grupa kapitałowa Znak, obejmująca m.in. wydawnictwa Znak i Otwarte oraz platformy internetowe Woblink i Lubimy Czytać, w ub.r. przy spadku przychodów sprzedażowych o 0,04 proc. do 128,01 mln zł osiągnęła wzrost zysku netto z 6,8 do 7,74 mln zł.
więcej
|
Dziennikarz OKO.press miał po pijanemu próbować prowadzić auto, redakcja czeka na jego wyjaśnienia
Według serwisów wPolityce.pl i TVP.info w nocy w piątku na sobotę dziennikarz związany z OKO.press po pijanemu próbował uruchomić i ruszyć samochodem oraz szarpał się z jednym z interweniujących policjantów. Redakcja OKO.press poinformowała, że czeka na wyjaśnienia dziennikarza, a jeśli podany przebieg zdarzenia się potwierdzi, „wyciągnie wobec dziennikarza konsekwencje”.
więcej
|
Na północy Meksyku zamordowano dziennikarza Ricardo Lopeza. Prowadził portal InfoGuaymas
Na północy Meksyku zamordowany został w czwartek 47-letni dziennikarz Ricardo Lopez - podały lokalne władze. Od kilku lat prowadził portal internetowy InfoGuaymas.
więcej
|
|
|
Maciej Orłoś czuje się youtuberem. "Nie marzę o milionie subskrypcji, bo jestem realistą"
- Mówię, co myślę, i doznaję prawdziwej wolności słowa, której wcześniej nie miałem. Zależy mi, by ze swoim przekazem trafiać do ludzi, którzy myślą inaczej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Orłoś, który od trzech lat prowadzi swój kanał na YouTubie. Jego internetowy program "W telegraficznym skrócie" oglądają dawni widzowie "Teleexpressu" i młodzi ludzie, którzy nie znają dziennikarza z telewizji.
więcej
|
Frisco wyszło na plus, przychody 88 proc. w górę
Internetowy sklep spożywczy Frisco (należy do holdingu Eurocash) w ub.r. osiągnął pierwszy w swojej historii zysk netto - 583 tys. zł. Jego wpływy zwiększyły się o 88,5 proc. do 226,38 mln zł.
więcej
|
Cineman zwiększył wpływy o 32 proc. i zysk do 909 tys. zł
Platforma VoD Cineman.pl, należąca do dystrybutora filmowego Monolith Films, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 32,2 proc. do 8,16 mln zł oraz zysku netto z 204,8 do 909,2 tys. zł.
więcej
|
Instagram stał się nudny dla użytkowników, spędzają na nim coraz mniej czasu. Początek końca platformy? ,,Do śmierci jeszcze mu daleko"
Użytkownicy w Wielkiej Brytanii spędzają coraz mniej czasu na Instagramie i odwracają się od serwisu - wynika z informacji „Financial Times”. Platforma zyskuje opinię nudnej i nastawionej wyłącznie na zysk, co ma odpychać odbiorców. Jaka będzie przyszłość Instagrama, czy w Polsce istnieje podobny trend? - Do końca Instagrama jeszcze bardzo daleko, ale widać pewien przesyt formą. Podróżujący influencerzy raczej irytują wytęsknionych wakacji followersów, tutoriale makijażowe stały się zbędne przy mniejszej mobilności i de facto braku możliwości interakcji z innymi ludźmi. Serwis powinien pójść w stronę autentyczności i naturalności - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Twitter testuje przycisk "nie lubię"
Platforma społecznościowa Twitter prowadzi testy przycisku "dislike". Na razie widoczny jest on dla niektórych użytkowników systemu operacyjnego iOS.
więcej
|
Celiński nt. wpisu Gmyza o pijanym dziennikarzu OKO.press: musimy się przeciwstawić hejtowi
Publicysta Marcin Celiński, redaktor naczelny Resetu Obywatelskiego, stwierdził, że wpis dziennikarza TVP Cezarego Gmyza, jakoby związany z OKO.press Radosław Gruca po pijanemu próbował jechać samochodem, „wywołał falę hejtu” wobec Grucy. - W tej sprawie Radku możesz liczyć na nasze pełne wsparcie - zapewnił.
więcej
|
Maja Staśko na krótko zablokowana na Instagramie i Facebooku
Profile aktywistki i dziennikarki Mai Staśko zostały zablokowane na Instagramie i Facebooku. Po kilku godzinach profile zostały odblokowane.
więcej
|
Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej |
|
|