|
|
|
|
|
|
|
Szefowie mediów: Nieprzedłużenie koncesji TVN24 to gra polityczna
Zdaniem redaktorów naczelnych, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, zwlekanie przez KRRiT z decyzją o udzieleniu stacji TVN24 koncesji na dalsze funkcjonowanie to decyzja czysto polityczna. - Nie ma możliwości, żeby KRRiT potraktowała w ten sposób firmę, którą władza lubi - uważa Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
,,Fakty" na czele oglądalności w I półroczu, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami. ,,Społeczeństwo zmęczone newsami nt. COVID-19"
W pierwszym półroczu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały duże spadki. - Społeczeństwo jest już mocno zmęczone pandemią COVID-19 i kolejne newsy na ten temat zaczynają odpychać widzów od serwisów informacyjnych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gronau z Publicis Groupe.
więcej
|
Seriale dla Netflixa dały Telemarkowi 10,7 mln zł wpływów
W ub.r. spółka Telemark, produkująca głównie seriale i filmy, zanotowała 10,66 mln zł przychodów i 400 tys. zł zysku netto. Firma zaczęła realizować seriale „Axis Mundi” i „Wielka Woda” na zlecenie Netflixa.
więcej
|
Koniec problemów z odbiorem Polsat News w naziemnej telewizji cyfrowej
Po kilku dniach kłopotów technicznych kanał informacyjny Polsat News HD na czwartym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej jest już nadawany w poprawnej rozdzielczości obrazu. Dźwięk i obraz są prawidłowo zsynchronizowane.
więcej
|
247 tys. widzów ,,One night squad" w TVN7
Emitowany w Siódemce nowy program „One night squad” oglądało średnio 247 tys. widzów. Stacja w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Wpływy z reklam wyniosły 5,05 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Receptura" od września w TVN i Player.pl
Zakończyły się zdjęcia do nowego serialu „Receptura”, w którym w głównych rolach występują Agnieszka Więdłocha i Zofia Wichłacz. Premiera produkcji w TVN i Player.pl odbędzie się w jesiennej ramówce 2021 roku.
więcej
|
3,57 mln widzów 1/4 finału Euro 2020 w kanałach TVP
Wszystkie mecze 1/4 finału Euro 2020 w kanałach Telewizji Polskiej śledziło średnio 3,57 mln osób. Największą publiczność gromadziły spotkania w TVP1, które śledziło 2,90 mln widzów. W TVP2 było to 2,56 mln, w TVP Sport - 995 tys., a w TVP 4K - 99 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Outdoor Channel znika z polskiego rynku
Poświęcony tematyce wędkarskiej i łowieckiej Outdoor Channel z końcem lipca zakończy nadawanie na terenie Polski. Informują o tym operatorzy kablowi, którzy posiadają stację w ofercie.
więcej
|
Disney zamyka kanały telewizyjne w Korei Południowej
Z końcem września nadawanie zakończą koreańskie wersje kanałów telewizyjnych Disney Channel i Disney Junior. To ruch przed planowanym uruchomieniem na tamtejszym rynku platformy streamingowej Disney+.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 15" jesienią w Polsacie. Barbara Kurdej-Szatan pierwszą uczestniczką
Polsat w jesiennej ramówce pokaże piętnastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Pierwszą ogłoszoną uczestniczką show jest Barbara Kurdej-Szatan.
więcej
|
Kanał telewizyjny Bild TV rozpocznie nadawanie 22 sierpnia
Niemiecki regulator rynku medialnego udzielił koncesji na nadawanie Bild TV. Stacja będzie związana z tabloidem wydawanym za Odrą przez koncern Axel Springer. Bild TV rozpocznie nadawanie 22 sierpnia.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 42 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 42,49 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat. Mecz Belgia-Włochy hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecze na Euro 2020, które wśród hitów zajęły siedem czołowych miejsc. Najchętniej oglądane spotkania to Belgia-Włochy, Francja-Szwajcaria i Ukraina-Anglia. Liderem oglądalności wśród stacji zarówno w 4+ jak i 16-49 była Jedynka, dużym wzrostem pochwalić się mogła TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Kraina Lovecrafta" skończy się na jednym sezonie
HBO nie będzie kontynuować produkcji serialu "Kraina Lovecrafta".
więcej
|
Nowe kanały w sieci kablowej Asta-Net
Sieć kablowa Asta-Net, która działa w województwach wielkopolskim i zachodniopomorskim rozszerzyła ofertę o dwa nowe kanały - Red Top TV HD i Twoja Telewizja Morska (TTM).
więcej
|
INEA podzieliła się na dwie spółki: operatora hurtowego i dostawcę usług
Z początkiem lipca nastąpił podział wielkopolskiej spółki INEA na dwie spółki: operatora otwartych sieci światłowodowych – Fiberhost S.A. oraz niezależnego dostawcę usług – INEA Sp. z o.o.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plus kończy reklamy z Kabaretem Paranienormalni, stawia na Karolaka. "Aktor z ogromnym potencjałem"
Start nowej kampanii Plusa na Kartę (Polkomtel) z udziałem Tomasza Karolaka oznacza, że operator rezygnuje z Igora Kwiatkowskiego z Kabaretu Paranienormalni. - Tomasz Karolak to aktor z ogromnym potencjałem, w tym bez wątpienia komediowym, stąd uznaliśmy, że będzie doskonale pasował do naszej koncepcji - wyjaśnia nam Arkadiusz Majewski z działu komunikacji korporacyjnej Plusa.
więcej
|
ZUS w przetargu wybiera agencję kreatywną
Zakład Ubezpieczeń Społecznych szuka w przetargu agencji, która zajmie się kreacją i produkcją materiałów audiowizualnych do jego kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przetarg trwa zaledwie 9 dni, a jego zwycięzca będzie pracować dla ZUS przez ok. pięciu miesięcy.
więcej
|
Menedżerowie Mediacapu chcą wykupić mniejszościowych akcjonariuszy, dają 18 mln zł
Czwórka menedżerów holdingu marketingowo-badawczego Mediacap, na czele z jego prezesem i większościowym akcjonariuszem Jackiem Olechowskim, zawiązali porozumienie, w ramach którego chcą kupić akcje firmy od pozostałych właścicieli. Za walory stanowiące 35,62 proc. dają 18,1 mln zł.
więcej
|
Po blokadzie śledzenia użytkowników w iOS reklamy ostro w dół. Rosną ceny w Androidzie
Po wprowadzeniu w systemie iOS ograniczeń w śledzeniu zachowań użytkowników wydatki reklamowe w tym ekosystemie w ciągu jednego miesiąca zmniejszyły się o jedną trzecią – wynika z danych firm analitycznych. W związku z tym ceny reklam w iOS spadły, zaś w konkurencyjnym Androidzie poszły w górę o 30 procent.
więcej
|
Potrzebna agencja do spotów promujących turystykę rowerową
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi przetarg na realizację serii spotów reklamujących turystykę rowerową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Oczkowska dyrektor zarządzającą Multikino Media
Joanna Oczkowska pełni obowiązki dyrektor zarządzającej Multikino Media - brokera reklamy kinowej. Wcześniej stanowisko pełniła Joanna Zmysłowska-Pietrzak.
więcej
|
Zmiany w prawach konsumentów. Nowy sposób informowania o promocjach
Sprzedawcy, w przypadku obniżki cen towarów, będą mieli obowiązek podawania obok informacji o obniżonej cenie, również informacji o najniższej cenie tego towaru lub usługi w ciągu 30 dni przed wprowadzeniem obniżki - zakłada projekt noweli ustawy o prawach konsumenta.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 42 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 42,49 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grzegorz Krychowiak współwłaścicielem firmy produkującej naturalne kosmetyki dla mężczyzn. Będzie też ambasadorem nowej marki
The Men by Grzegorz Krychowiak to nazwa nowej marki z kosmetykami tworzonej przez spółkę Lajuu Men, w której znany piłkarz objął właśnie 50 proc. udziałów. - Mam wiele pomysłów zarówno co do koncepcji produktów, jak i samego rozwoju marki - mówi Grzegorz Krychowiak.
więcej
|
Polskie "Koksu 5 gram" w reklamie zabawki na Tajwanie
Melodia "Tylko jedno w głowie mam, koksu 5 gram" Cypisa pojawia się w tajwańskiej reklamie zabawki-kaktusa.
więcej
|
Juho Wallenius szefem marketingu w Eurowag
Juho Wallenius został nowym wiceprezesem ds. marketingu w Eurowag, firmie oferującej usług płatnicze.
więcej
|
Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak w kampanii ING rozmawiają o pieniądzach
ING Bank Śląski zaangażował w akcję "Porozmawiajmy o pieniądzach" polarnych influencerów - Karola Paciorka, Red Lipstick Monster, Martina Stankiewicza i Izaaka.
więcej
|
Alessandro Renda dyrektorem marki Peugeot w Polsce
Alessandro Renda został dyrektorem marki Peugeot w Polsce. Będzie teraz odpowiedzialny za wszystkie działania związane z tą marką na polskim rynku, podlegając bezpośrednio Roberto Matteucciemu, dyrektorowi generalnemu Stellantis w Polsce. Zastąpił Pawła Gawryluka.
więcej
|
FlixBus startuje z wakacyjną kampanią telewizyjną w Polsce
Po przerwie spowodowanej pandemią, FlixBus wraca z największą dotychczas kampanią mediową w Polsce. Komunikacja pod hasłem “To takie proste z FlixBusem” ma na celu zachęcić Polaków do korzystania z usług przewoźnika i podnieść świadomość marki na rynku.
więcej
|
TISA sponsorem Legii Warszawa
Polsko-szwajcarska firma TISA została sponsorem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Jej logo będzie widoczne na rękawku koszulek zawodników Legii.
więcej
|
19 Południk z kampanią dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa
Agencja 19 Południk nawiązała współpracę ze Stowarzyszeniem Producentów Pieczywa, dla którego zrealizuje ogólnopolską kampanię promocyjno-informacyjną. Akcja ma zachęcić konsumentów do poszerzania wiedzy na temat prostego i naturalnego składu pieczywa wypiekanego w sklepach.
więcej
|
,,Grzeszki wychodzą nocą" w niestandardowej kampanii wafelków Grześki Trwa niestandardowa kampania reklamowa marki wafelków Grześki (należącej do firmy Colian) pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. W ramach akcji zorganizowano pokaz multimedialny w centrum Warszawy i przygotowano niestandardowe murale. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół wśród dzienników, ,,Przegląd Sportowy" zyskał najwięcej
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w maju br. było o 3,03 proc. niższe niż w maju 2020 roku. Najchętniej kupowany był „Fakt”, największym wzrostem pochwalić się mógł „Przegląd Sportowy”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bauer wyda miesięcznik ,,Życie na Gorąco. Magazyn"
Wydawnictwo Bauer ma w najbliższym czasie wydać miesięcznik „Życie na Gorąco. Magazyn” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał telewizyjny Bild TV rozpocznie nadawanie 22 sierpnia
Niemiecki regulator rynku medialnego udzielił koncesji na nadawanie Bild TV. Stacja będzie związana z tabloidem wydawanym za Odrą przez koncern Axel Springer. Bild TV rozpocznie nadawanie 22 sierpnia.
więcej
|
Samuel Pereira o Dominice Długosz: widelec ma większe IQ. Długosz: Pereira to specjalista od niczego
Dominika Długosz z „Newsweek Polska” wypomniała Samuelowi Pereirze z TVP.Info, że przed laty na konferencjach prasowych zadawał pytania Donaldowi Tuskowi w sposób wykluczający odpowiedzi. Pereira odpisał, że to kłamstwo i dodał: - Nowak śmiał się, że „widelec ma większe IQ niż Dominika Długosz”. Dziennikarka mówi nam: -To dziwaczne plotki i urojenia sprzed lat.
więcej
|
Mariola Kucharska dyrektorem e-commerce w Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem lipca Mariola Kucharska objęła stanowisko szefowej e-commerce w Ringier Axel Springer Polska, natomiast Mateusz Łukianiuk, pełniący tę funkcję od maja 2019 r., rozstaje się z firmą.
więcej
|
Dorota Sulich-Długosz dyrektorką biura reklamy Wydawnictwa Kukbuk
Dorota Sulich-Długosz wraca do Wydawnictwa Kukbuk na stanowisko dyrektorki biura reklamy. Stanowisko było nieobsadzone podczas jej nieobecności.
więcej
|
Onet startuje z drugą odsłoną swojej akcji #NiechŻyjePlaneta
Portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) wraz z innymi redakcjami wydawcy wystartował z drugą odsłoną akcji #NiechŻyjePlaneta. Polega ona na podejmowaniu dziesięciu wyzwań w czterech kluczowych obszarach. Centrum przedsięwzięcia pozostaje serwis Niechzyjeplaneta.onet.pl, a partnerem głównym - sieć Biedronka.
więcej
|
|
|
Jesienią ruszy internetowa telewizja dla graczy. "To będzie kanał lifestylowo-gamingowy"
Kilka dni temu wystartowała próbna wersja nowej telewizji internetowej VTV. - Chcemy zaprosić influencerów z tradycyjnego świata mediów, którzy przeniosą swój kontent, by stworzyć na naszej platformie własne treści dla ludzi związanych z gamingiem i esportem - zapowiada Wojciech Krzemień, współtwórca VTV. Wśród prowadzących programy są m.in. Adriana Marczewska, Fryderyk Kozioł czy Pono.
więcej
|
InPost rusza z testami platformy do zamawiania zakupów spożywczych Fresh
Firma logistyczna InPost rozpoczęła testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Partnerem projektu jest sieć Makro Polska.
więcej
|
Aplikacje w Google Play kradły hasła do Facebooka. Pobrano je 5,8 mln razy, konieczne usunięcie ze smartfona
Google usunął ze swojego sklepu Google Play 9 szkodliwych aplikacji, które wykradały od użytkowników dane dostępowe do ich kont na Facebooku. W sumie programy zostały pobrane 5,8 mln razy. Na liście są między innymi PIP Photo, Processing Photo, Rubbish Cleaner i Horoscope Daily. Aplikacje należy natychmiast usunąć ze smartfona.
więcej
|
Magdalena Stokłosa w podcaście informacyjnym naTemat.pl
Portal naTemat.pl z początkiem lipca uruchomił codzienny podcast informacyjny w formie audio. Przygotowuje go Magdalena Stokłosa związana też z Meloradiem.
więcej
|
Jeff Bezos zrezygnował z funkcji szefa Amazona
Założyciel Amazona i najbogatszy człowiek świata Jeff Bezos oficjalnie odszedł w poniedziałek z roli dyrektora wykonawczego firmy, przekazując stanowisko bliskiemu współpracownikowi Andy'emu Jassy'emu. Bezos stał na czele spółki przez 27 lat.
więcej
|
Grupa Pracuj inwestuje w platformę Worksmile. "Będziemy dostarczać nową jakość w zakresie benefitów pracowniczych"
Grupa Pracuj podpisała umowę inwestycyjną z platformą Worksmile. To narzędzie do budowania kultury organizacyjnej opartej na komunikacji wewnętrznej, benefitach i wellbeingu. - Dzięki transakcji zyskujemy nie tylko stabilnego i renomowanego partnera finansowego, ale też strategicznego doradcę - mówi Tomasz Chaciński, prezes Worksmile.
więcej
|
Answear.com ze wzrostem wpływów o 39 proc.
- Przychody ze sprzedaży odzieżowej platformy internetowej Answear. com według sprawozdawczości MSSF wzrosły w drugim kwartale 2021 roku o 39 proc. rdr, do 145 mln zł - poinformowała spółka we wstępnych danych.
więcej
|
Smart przejmuje platformę do zakupu reklam video
Firma Smart, niezależna platforma adtech, ogłosiła przejęcie DynAdmic - platformy do zakupu reklam video oraz obsługi mediowej reklamodawców. Celem tej akwizycji jest zwiększenie pozycji firmy na rynku reklamy CTV i Video.
więcej
|
Nowa odsłona serwisu Vod.pl
Ringier Axel Springer Polska uruchomił nową odsłonę platformy Vod.pl. Wsród nowości pojawiła się możliwość dodawania filmów do listy ulubionych oraz nowy sposób autoryzacji.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|