|
|
|
|
|
|
|
,,Remiza" nowym codziennym serialem TVP
Telewizja Polska pracuje nad nowym codziennym serialem „Remiza” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Projekt reżyseruje Kamila Fidler, w obsadzie pojawią się m.in. Mariusz Czajka i Małgorzata Then-Stępień i Jan Mizerski.
więcej
|
Na przełomie czerwca i lipca 12 kanałów z nowego multipleksu na Dolnym Śląsku
Urząd Komunikacji Elektronicznej kończy formalności związane z uruchomieniem nowego multipleksu lokalnego naziemnej telewizji cyfrowej na Dolnym Śląsku. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl emisja 12 stacji telewizyjnych rozpocznie się na przełomie czerwca i lipca.
więcej
|
Edyta Górniak odchodzi z jury ,,The Voice of Poland"
Piosenkarka Edyta Górniak poinformowała, że w najbliższym sezonie talent-show TVP2 „The Voice of Poland” nie będzie zasiadała w jury. Uzasadniła to swoimi nowymi projektami.
więcej
|
Biełsat TV chce odebrać białoruskiej telewizji prawa sportowe. Europoseł PiS: To skomplikowane
Parlament Europejski wezwał w rezolucji m.in. do odebrania praw do Euro 2020 białoruskiej telewizji i nieodpłatnego przekazania ich Biełsat TV. Szefowa stacji deklaruje gotowość do transmitowania na jego antenie dużych imprez sportowych, ale europoseł PiS Ryszard Czarnecki w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzi, że to mało realne.
więcej
|
Sylwia Bomba, Denis Urubko i Oliwia Bieniuk wśród uczestników ,,Dancing with the stars 12"
Wśród pierwszych ogłoszonych uczestników dwunastej edycji show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami” znajdą się Sylwia Bomba, Denis Urubko i Oliwia Bieniuk. Program nadawany będzie w Polsacie w jesiennej ramówce w zupełnie nowym paśmie - w poniedziałki.
więcej
|
KRRiT: 65 tys. zł kar na Polsat, 55 tys. zł na TVP, 41 tys. zł na TVN
W ub.r. przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na nadawców kary w łącznej kwocie 284,93 tys. zł. Telewizja Polska dostała 55 tys. zł kar, TVN - 41 tys. zł, a Telewizja Polsat - 65 tys. zł, a grupa Kino Polska TV - 61 tys. zł.
więcej
|
TVP Seriale liderem kanałów filmowo-serialowych, ale stację dogania Stopklatka
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w maju 2021 roku utrzymały TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Kino Polska, a liderem spadków była stacja AXN White - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nielsen wprowadza The Gauge. Będzie liczył oglądalność platform streamingowych
Firma analityczna Nielsen zaczęła stosować w USA nową platformę pomiarową o nazwie The Gauge. Dzięki specjalnemu urządzeniu podłączonemu w wybranym gospodarstwie domowym możliwe jest dostarczanie danych o oglądalności serwisów VOD. Pierwsze wyniki wskazują, że streaming stanowi średnio 26 proc. wszystkich treści odbieranych w telewizorach.
więcej
|
1,24 mln widzów ,,Na sygnale" w sezonie 2020/2021. 28,12 mln zł z reklam
W sezonie 2020/2021 „Na sygnale” oglądało średnio 1,40 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,12 mln zł.
więcej
|
Stacja Channel 4 zostanie sprywatyzowana w 2022 roku. Rozpoczęto konsultacje
Brytyjska publiczna stacja Channel 4 zostanie sprywatyzowana - wynika z planów gabinetu Borisa Johnsona. Ruszyły konsultacje, które mają stworzyć warunki do przejęcia nadawcy przez jeden lub kilka prywatnych podmiotów. Zgodnie z zapowiedziami proces ma się zakończyć w 2022 roku, nieoficjalnie w grę wchodzi miliard funtów.
więcej
|
Anna Popek prowadzącą kongres nowej partii Adama Bielana
Dziennikarka Anna Popek, związana z Telewizją Polską i Polskim Radiem, w niedzielę wspólnie z posłem Kamilem Bortniczukiem prowadziła kongres założycielski Partii Republikańskiej - nowego projektu europosła Adama Bielana.
więcej
|
,,Śniadanie w Polsat News i Interii" z Rymanowskim zyskało 54 tys. widzów, Polsat News wygrywa z TVN24
Program „Śniadanie w Polsat News i Interii” z udziałem nowego prowadzącego - Bogdana Rymanowskiego - po trzech pierwszych tygodniach emisji oglądało średnio 437 tys. widzów. Stacja w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce wśród kanałów newsowych - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Danuta Holecka wróciła do ,,Wiadomości"
W sobotę Danuta Holecka prowadziła główne wydanie „Wiadomości” TVP pierwszy raz po ponad półtoramiesięcznej przerwie. Od ponad dwóch lat Holecka jest szefową tego programu.
więcej
|
Zmarł Marek Tokarski, operator obrazu w Telewizji Polskiej
W wieku 64 lat zmarł Marek Tokarski, przez wiele lat operator obrazu w Telewizji Polskiej. Pracował przede wszystkim przy wydarzeniach sportowych.
więcej
|
Gala 23. Polskich Nagród Filmowych - Orły na antenie Canal+
W poniedziałek, 21 czerwca odbędzie się Gala 23. Polskich Nagród Filmowych – Orły. Transmisję z wręczenia najważniejszych branżowych nagród obejrzeć będzie można na żywo w Canal+ Premium oraz online na canalplus.com.
więcej
|
Jamie Friend szefem WarnerMedia w Europie Północnej i Środkowo-Wschodniej
Związany z amerykańskim koncernem od 8 lat Jamie Friend został szefem WarnerMedia na region Europy Północnej i Środkowo-Wschodniej. Menadżer będzie jednocześnie dalej dyrektorem finansowym firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
więcej
|
Robert Socha odchodzi z TVN
Dziennikarz śledczy TVN, Robert Socha, złożył wypowiedzenie i odchodzi z pracy. W stacji przepracował łącznie 18 lat. Z wykształcenia jest prawnikiem - niewykluczone, że z tym fachem będzie wiązał swoją przyszłość zawodową.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Audytorium 17: przychody 13 proc. w górę, 46 tys. zł zysku
W ub.r. spółka Audytorium 17, obsługująca jako broker reklamowy stacje regionalne Polskiego Radia, osiągnęła wzrost przychodów o 13 proc. do 6,2 mln zł oraz 46 tys. zł zysku netto, wobec 70.7 tys. zł straty netto rok wcześniej.
więcej
|
|
TOK FM nowym liderem słuchalności w Warszawie, wyprzedziło Radio ZET i RMF FM
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było TOK FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko po 0,9 proc. udziału Jedynki i Trójki
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od marca do maja br. było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska, a najwięcej straciła Trójka - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magdalena Ogórek obiecała Krystynie Pawłowicz audycję o skarbach zrabowanych przez Szwedów
Po tym jak sędzia Trybunału Konstytucyjnego Krystyna Pawłowicz zasugerowała, że przed meczem z Polską na Euro 2020 Szwedzi powinni nam zwrócić „ZRABOWANY i wywożony flotyllami w czasie Potopu ogrom naszego narodowego dziedzictwa, pamiątki i skarby, i spytała Magdalenę Ogórek o opinię w tej sprawie, publicystka stwierdziła: „To jest bardzo szeroki i ważny temat… poruszę w audycji „Zagrabione” na antenie Radia Opole”.
więcej
|
|
Przyznano Nagrody Gospodarcze Polskiego Radia 2021
Bank Gospodarstwa Krajowego, Selvita SA, Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara oraz Solaris Bus & Coach SA – w nowej kategorii „Firma skuteczna w czasach Covid-19” – zostały laureatami V edycji Nagród Gospodarczych Polskiego Radia 2021. Kapituła rankingu przyznała również Nagrodę Specjalną – dla TAURON Polska Energia SA.
więcej
|
|
|
|
Ludzie mediów i reklamy typują zwycięzców Euro 2020. Faworytem Francja
Trwa wielkie piłkarskie święto - Euro 2020. Dla portalu Wirtualnemedia.pl dziennikarze i przedstawiciele branży komunikacji marketingowej typują, kto zagra w finałowym meczu i zdobędzie tytuł, a także kto zostanie gwiazdą turnieju.
więcej
|
Sklepy z usługami pocztowymi w niedzielę będą nieczynne? Poseł PiS: Należy uściślić przepisy
W obozie władzy jest "zielone światło" do zaostrzenia zakazu handlu w niedzielę. Poseł PiS Jan Mosiński w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że przepisy pozwalające na działanie sklepów jako placówek pocztowych wymagają uściślenia.
więcej
|
Marki na odległość wsparły warszawską Paradę Równości
W sobotę 19 czerwca ulicami Warszawy przeszła Parada Równości. Ze względu na ograniczenia w organizacji wydarzeń publicznych, organizatorzy zrezygnowali z platform, na których prezentowały się marki. Niektóre firmy jednak wsparły Paradę na inne sposoby.
więcej
|
KER: Symfonia Leningradzka w reklamie McDonald's narusza dobre obyczaje
Telewizyjny spot McDonald’s promujący kanapkę WieśMac, w którym pokazano ludzi opuszczających operę, jest nieodpowiedzialny społecznie i narusza dobre obyczaje - orzekła Komisja Etyki Reklamy. W jej ocenie sprzeczne z dobrymi obyczajami jest wykorzystanie w spocie Symfonii Leningradziej.
więcej
|
Ponad 400 mln zł z opłaty cukrowej w tym roku
Na koniec kwietnia kwota wpłat z tytułu opłaty cukrowej za ten rok wyniosła 428,8 mln zł - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl Ministerstwo Finansów.
więcej
|
Kreatik wygrywa przetarg Van Pur
Latem agencja Kreatik będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu Van Pur w organizacji kilku konkursów dla takich marek jak Cortes czy Łomża.
więcej
|
Ruch Hołowni z kampanią "Poznajmy się"
Ruch Polska 2050 zainaugurował kampanię letnią, przebiegającą pod hasłem "Poznajmy się".
więcej
|
6 mln dolarów za 30-sek. spot przy Super Bowl
Telewizja NBC miała poinformować reklamodawców, że 30-sek. spot przy finałach rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl w lutym 2022 roku będzie kosztować 6 mln dolarów.
więcej
|
UEFA upomina piłkarzy w sprawie sponsorów Euro 2020
Po tym jak na spotkaniach prasowych Ronaldo sięgnął po wodę zamiast Coca-Coli, a Paul Pogba odsunął butelkę Heineken, UEFA przypomniała wszystkim zawodnikom o obowiązkach wobec sponsorów imprezy.
więcej
|
"Empik Zawsze Otwarty" z okazji Miesiąca Dumy LGBT
Sieć sklepów Empik ruszyła z emisją spotu "Empik Zawsze Otwarty", którym ma podsumować stale prowadzone działania w obszarze równości, otwartości i szacunku.
więcej
|
Bryan Adams autorem kalendarza Pirelli 2022
Kanadyjski piosenkarz Bryan Adams wykona zdjęcia do prestiżowego kalendarza Pirelli na 2022 rok.
więcej
|
Monika Brodka i Ewa Farna na billboardach Spotify na Times Square
Spotify uruchamia program Equal, oferujący nowe możliwości dla artystek na całym świecie. Akcję promują billboardy na nowojorskim Times Square, na których widać Monikę Brodkę i Ewę Farnę.
więcej
|
Agora rozpoczęła kampanię "Bez LGBT+ nie ma PoLski"
W sobotę, 19 czerwca - w dniu warszawskiej Parady Równości - rozpoczęła się kampania społeczna realizowana wspólnie przez tytuły Agory - Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą", TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe Warsaw (pomysłodawca akcji). Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierają się na „wykluczeniu" liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i w serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet oraz w mediach społecznościowych. Twórcy akcji chcą w ten sposób pokazać, że „Bez LGBT+ nie ma Polski".
więcej
|
Klęska polskiej kadry piłkarskiej to ból głowy sponsorów
Po przegranej Polaków ze Słowacją na EURO 2020 Totalizator Sportowy i Vistula w reklamach złożyły podziękowania polskiej reprezentacji. Ekspertów od marketingu sportowego dziwi, że sponsorzy kadry nie mieli gotowych alternatywnych kreacji reklamowych na porażki czy fatalną atmosferę wokół kadry. - Nadal zadziwia, że pomimo tylu lat doświadczeń nadal są firmy, które są zaskakiwane wstydliwymi i kompromitującymi porażkami polskiej reprezentacji, a styl ich reklam pasuje do sytuacji jak pięść do oka. To albo brak doświadczenia w marketingu sportowym albo nieumiejętność szybkiego i sprawnego reagowania - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
Grzegorz Krychowiak po czerwonej kartce stracił wizerunkowo najwięcej na Euro 2020?
Grzegorz Krychowiak to obok Wojciecha Szczęsnego antybohater poniedziałkowego meczu Polski ze Słowacją. Pomocnik zszedł z boiska po czerwonej kartce w drugiej połowie spotkania. Na fali negatywnych emocji na profilach w mediach społecznościowych marki modowej piłkarza pojawiło się już wiele kpiących komentarzy. Czy zachowanie z Petersburga odbije się długofalowo na dalszej karierze reklamowej Krychowiaka?
więcej
|
Tyskie postawi piwo Hiszpanom, jeśli przegrają z Polakami na Euro 2020
Animacja reklamowa "Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku" pojawiła się w piątek wieczorem i będzie wyświetlana w sobotę na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią. To element promocji marki podczas kolejnego meczu biało-czerwonych na Euro 2020.
więcej
|
Ronaldo wybierający wodę zamiast Coca-Coli we wpisie promującym łódzkie wodociągi
Łódzki magistrat wykorzystał na Facbooku zdjęcie Cristiano Ronaldo z uniesioną w górę butelką wody do reklamowania swojej spółki wodociągowej. - Post wpisuje się w strategię komunikacji łódzkiego magistratu, chętnie sięgającego po real time marketing i niestandardowe, balansujące na granicy kontrowersji rozwiązania - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paweł Tamioła z Havas PR Warsaw.
więcej
|
Cristiano Ronaldo i Coca-Cola: to powinna być nauczka dla marketerów i sportowców (felieton)
W sieci wciąż wrze po tym, jak Cristiano Ronaldo odsunął na konferencji EURO 2020 butelki Coca-Coli i zachęcił, by pić wodę. Koncern stracił na giełdzie ok. 4 mld dolarów, piłkarzy upomniała UEFA. Ale o co ten szum? Piłkarz zachował się przecież jak profesjonalny sportowiec, dla którego ważny jest zdrowy tryb życia. Pokazał, jak jest naprawdę i dał rynkowi sygnał: może już czas na rozwód alkoholu, słodzonych napojów i śmieciowego jedzenia ze sportem. Ten związek, choć trwa jak stare dobre małżeństwo nie jest chyba do końca uczciwy, bo pełen hipokryzji i wielu zdrad.
więcej
|
Krzysztof Hołowczyc zachęca kobiety do regularnych badań
Pod hasłem „Strach ma wielkie oczy. Kieruj się zdrowiem w kobiecym interesie!”ruszyła 3. edycja kampanii społecznej „W kobiecym interesie”, której celem jest zachęcenie kobiet do regularnych wizyt u ginekologa i wsparcie w walce ze strachem. Inicjatorem kampanii jest firma Gedeon Richter, a ambasadorem jej tegorocznej odsłony został Krzysztof Hołowczyc. Kampanię realizuje agencja First Aid Communication.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kierownictwo ,,Gazety Wyborczej": działania zarządu zachwiały bezpieczeństwem Agory
Naczelni „Gazety Wyborczej” (Agora) podkreślają, że obecny konflikt z zarządem spółki nie jest sporem personalnym, ale dotyczy ich niezależności. Jak zaznaczają, nie wolno rozbijać „jądra biznesu”, jakim jest redakcja i czytelnicy. Eksperci od PR twierdzą, że konflikt to "rozpraszanie kapitału ludzkiego", który może uczynić "wyłom w lojalności".
więcej
|
Nowy naczelny ,,Nowości" wycofał tekst krytykujący informacje w TVP. ,,Nie spotkałem się z taką sytuacją"
Nowy redaktor naczelny tytułów Polska Press w Bydgoszczy i Toruniu Marcin Habel wycofał z druku felieton, który w krytycznym świetle stawiał narrację TVP z niedawnych wyborów w Rzeszowie. Tłumaczył to polityką redakcyjną i „trzymaniem się środka”. - 27 lat pracuję w tej redakcji i nigdy nie spotkałem się z taką sytuacją - mówi nam Ryszard Warta, autor felietonu.
więcej
|
Ludzie mediów i reklamy typują zwycięzców Euro 2020. Faworytem Francja
Trwa wielkie piłkarskie święto - Euro 2020. Dla portalu Wirtualnemedia.pl dziennikarze i przedstawiciele branży komunikacji marketingowej typują, kto zagra w finałowym meczu i zdobędzie tytuł, a także kto zostanie gwiazdą turnieju.
więcej
|
Prezes UOKiK wniósł do sądu o oddalenie odwołania RPO ws. przejęcia Polska Press przez Orlen
Prezes UOKIK nie miał uprawnień do oceny koncentracji Orlen-Polska Press na podstawie przesłanek niewskazanych w ustawie - zaznaczono w odpowiedzi prezesa Urzędu na odwołanie Rzecznika Praw Obywatelskich od zgody na tę koncentrację. W piśmie do sądu wniesiono o oddalenie odwołania RPO.
więcej
|
Po co znani artyści mówią o szczepionkach? "Wielka rola mediów. Trzeba dociskać gości"
- Nie ma sensu zapraszać do jednego studia wirusologa, który prowadzi badania, i Edyty Górniak, która czyta coś w internecie i krytykuje szczepionki. Chyba, że w drugiej części programu oboje będą rozmawiać o śpiewaniu i występach na scenie - mówi nam dr Mirosław Oczkoś, ekspert od wizerunku. I komentuje głosy celebrytów w sprawie szczepień.
więcej
|
Wystarczy, że wrzuci wpis i jest burza. Maja Staśko: "Najbardziej dotykają mnie wojenki z kobietami"
Przeprosiła Agnieszkę Gozdyrę, ale sama czeka na przeprosiny od Krzysztofa Stanowskiego. - Nie mam problemu z tym, że ktoś mnie uzna za zaczepną i bezczelną - mówi nam Maja Staśko, aktywistka na rzecz praw kobiet, dziennikarka i autorka dwóch książek o gwałtach.
więcej
|
Agora rozpoczęła kampanię "Bez LGBT+ nie ma PoLski"
W sobotę, 19 czerwca - w dniu warszawskiej Parady Równości - rozpoczęła się kampania społeczna realizowana wspólnie przez tytuły Agory - Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą", TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe Warsaw (pomysłodawca akcji). Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierają się na „wykluczeniu" liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i w serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet oraz w mediach społecznościowych. Twórcy akcji chcą w ten sposób pokazać, że „Bez LGBT+ nie ma Polski".
więcej
|
|
|
Rewolucja w amerykańskim Insiderze. Dziennikarze mają pisać artykuły zawierające mniej niż 600 słów
Teksty mają być krótsze, bo czytelnicy Insidera po 212 słowach przeskakują do kolejnego artykułu. Zmiana, jak tłumaczy redaktor naczelny Insidera, ma ułatwić pracę redaktorom i dziennikarzom.
więcej
|
UOKiK wygrywa w sądzie z Allegro. Serwis naruszał interesy konsumentów
Allegro naruszało zbiorowe interesy konsumentów - uznał UOKiK. Sąd Apelacyjny przyznał mu rację. Wyrok jest prawomocny. Mimo to serwis rozważa wniesienie skargi kasacyjnej.
więcej
|
Wirtualna Polska za 9,3 mln zł dokupiła 8,5 proc. udziałów Nocowanie.pl
Spółka Wirtualna Polska Media należąca do holdingu Wirtualna Polska kupiła za 9,33 mln zł od Kamila Rucińskiego 8,5 proc. udziałów firmy Nocowanie.pl. W efekcie ma już 93,5 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu tej spółki.
więcej
|
Google chce chronić osoby nękane w internecie
Google aktualizuje algorytmy wyszukiwania, aby chronić ofiary internetowych oszustów. Koncern chce obniżyć pozycję w wynikach swojej wyszukiwarki stronom, które publikują treści obrażające innych.
więcej
|
Reklamy pilotażowo na urządzaniach Oculus od Facebooka
Facebook testuje reklamy w zestawach słuchawkowych wirtualnej rzeczywistości Oculus Quest.
więcej
|
Unia szykuje nowe dochodzenie w sprawie Google
Do końca 2021 roku Unia Europejska może uruchomić największe dochodzenie związane z wykorzystywaniem dominującej pozycji rynkowej przez Google. Postępowanie miałoby wykazać czy koncern stosuje praktyki monopolistyczne w relacjach z wydawcami, reklamodawcami oraz rynkowymi rywalami.
więcej
|
Milena Zawiślińska wydawczynią w zespole Growth Onetu
Milena Zawiślińska, do niedawna wydawczyni strony głównej Gazeta.pl (Agora), od połowy czerwca jest wydawczynią w zespole Growth portalu Onet (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Wydawca Onetu i Bartosz Węglarczyk przepraszają byłego wiceministra sprawiedliwości. ,,Źle użyłem spójnika 'i'"
Na portalu Onet opublikowano przeprosiny od Ringier Axel Springer Polska i Bartosza Węglarczyka skierowane do byłego wiceministra sprawiedliwości Łukasza Piebiaka. Chodzi o wypowiedź Węglarczyka o Piebiakiu w programie „Onet Opinie”. - Nie przepraszamy za "rzekomą aferę", tylko za to, że w czasie awantury z p. Ozdobą źle użyłem spójnika "i" - zaznaczył Węglarczyk.
więcej
|
Wiktoria Beczek koordynatorką treści o różnorodności i inkluzywności w Gazeta.pl
W strukturach Gazeta.pl (Agora) z początkiem lipca zostanie utworzona funkcja koordynatorki treści dotyczących różnorodności i inkluzywności. Obejmie ją Wiktoria Beczek, związana z portalem od 2013 roku.
więcej
|
Taj Alavi na czele globalnego marketingu Spotify
Taj Alavi został globalną szefową Spotify. Wcześniej pracowała m.in. w Uberze.
więcej
|
Jarosław Kaczyński: cyberatak na polskich polityków i urzędników przeprowadzono z Rosji
Po zapoznaniu się z informacjami przedstawionymi mi przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Służbę Kontrwywiadu Wojskowego informuję, że najważniejsi polscy urzędnicy, ministrowie, posłowie różnych opcji politycznych byli przedmiotem ataku cybernetycznego - oświadczył wicepremier Jarosław Kaczyński.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nielsen wprowadza The Gauge. Będzie liczył oglądalność platform streamingowych
Firma analityczna Nielsen zaczęła stosować w USA nową platformę pomiarową o nazwie The Gauge. Dzięki specjalnemu urządzeniu podłączonemu w wybranym gospodarstwie domowym możliwe jest dostarczanie danych o oglądalności serwisów VOD. Pierwsze wyniki wskazują, że streaming stanowi średnio 26 proc. wszystkich treści odbieranych w telewizorach.
więcej
|
Handel, przemysł i mikrofirmy najmniej zadowolone z pracy zdalnej
Przedsiębiorcy częściej niż pracownicy źle oceniają jakość pracy zdalnej – wynika z badań dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Zdaniem co trzeciego pracodawcy i co piątego pracownika przynosi ona gorsze efekty. Najmniej zadowoleni z home office są handel, przemysł i mikrofirmy.
więcej
|
|
|
Kierownictwo ,,Gazety Wyborczej": działania zarządu zachwiały bezpieczeństwem Agory
Naczelni „Gazety Wyborczej” (Agora) podkreślają, że obecny konflikt z zarządem spółki nie jest sporem personalnym, ale dotyczy ich niezależności. Jak zaznaczają, nie wolno rozbijać „jądra biznesu”, jakim jest redakcja i czytelnicy. Eksperci od PR twierdzą, że konflikt to "rozpraszanie kapitału ludzkiego", który może uczynić "wyłom w lojalności".
więcej
|
Eksperci: Donald Tusk dużo ryzykuje wracając do polskiej polityki
Media informują o gruntownej przebudowie w Platformie Obywatelskiej. Jej przewodniczącym miałby zostać Donald Tusk, który planuje powrót do polskiej polityki. - Powrót Tuska oznacza powrót jedynego politycznego gracza, który potrafi skutecznie rzucić wyzwanie Jarosławowi Kaczyńskiemu. I nie może to być prosty powrót do "złotej ery", bo ten model się już wyczerpał - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Makowski, dziennikarz Wirtualnej Polski.
więcej
|
|
|