|
|
|
|
|
|
|
Rusza Euro 2020. "Nie było w historii telewizji sportowych w Polsce takiego rozmachu" (plan transmisji)
Dzisiaj rozpoczyna się turniej Euro 2020. To wyjątkowa impreza z powodu pandemii koronawirusa i meczów na całym kontynencie. Portal Wirtualnemedia.pl zdradza kulisy prac nad obsługą piłkarskiego święta i przedstawia harmonogram transmisji oraz komentatorów.
więcej
|
Nowe logotypy Plusa i Polsatu: spójne, nowoczesne i przeciętne
Marki Plus i Polsat (Grup Cyfrowy Polsat) mają nowe logotypy, zaprojektowane z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru. Zdaniem ekspertów od brand designu nowe znaki graficzne obu marek zostały uwspółcześnione, są teraz bardziej uniwersalne, uzupełniają się i mają duży potencjał komunikacyjny i wizerunkowy. - Mimo że zmiana symboli obu marek jest drastyczna pod względem graficznym, to nie kipi oryginalnością - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Kluziak, CEO i global branding director w SiebertHead.
więcej
|
Resorty rozwoju i edukacji przeciw opłacie reprograficznej. Canal+ i KIKE chcą, żeby nie nakładano jej na dekodery
Ministerstwo Rozwoju uważa, że rozszerzenie opłaty reprograficznej jest nieuzasadnione, a Ministerstwo Edukacji i Nauki - że może doprowadzić do wzrostu cen urządzeń służących także do edukacji i pracy. Natomiast Canal+ Polska i Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej oceniają, że opłata nie powinna dotyczyć dekoderów do płatnej telewizji.
więcej
|
TVP Sport z nową oprawą i logo. ,,Prostota, minimalizm i elegancja linii" (wideo)
W piątek, 11 czerwca o godz. 6.00 zadebiutowała nowa oprawa kanału TVP Sport, stacja zyska również nowy logotyp - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nowa oprawa czerpie z nowoczesnych rozwiązań internetowych, które charakteryzują się zarówno funkcjonalnością, jak i prostotą - informuje nas biuro prasowe TVP.
więcej
|
PO znów zbiera podpisy za ustawą o likwidacji TVP Info. ,,100 tys. do lipca"
- Po problemach formalnych i pandemicznym przestoju ruszyliśmy na nowo ze zbieraniem podpisów w sprawie likwidacji TVP Info. Do lipca na pewno zdążymy zebrać wymagane 100 tys. podpisów - mówi portalowi Wirtualnemediem.pl Jan Grabiec, rzecznik prasowy Platformy Obywatelskiej. Joanna Lichocka z PiS uważa, że ta akcja to „komedia w wykonaniu opozycji”.
więcej
|
1,26 mln widzów serialu Czwórki ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny". Nowy sezon jesienią
Wiosenne odcinki serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oglądało średnio 1,26 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając m.in. z tzw. TVN, TVP1 i Polsatem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Jedenasty sezon produkcji trafi na antenę stacji jesienią.
więcej
|
TVP w czasie Euro 2020 będzie liderem oglądalności. Ile zarobi z reklam?
Piłkarskie Euro 2020 zaczyna się dzisiaj, wyłączność na transmisje ma Telewizja Polska. Zdaniem ekspertów z domów mediowych TVP dzięki temu może zostać liderem oglądalności w czerwcu, bo inne stacje nie mają w swoich ramówkach równie atrakcyjnych treści. Niższe niż przy poprzednich turniejach piłkarskich może być natomiast zainteresowanie ze strony reklamodawców. - Widać to doskonale po obłożeniu bloków reklamowych przy meczach. Oczywiście wraz z dobrymi występami Polaków, będzie rosło zapotrzebowanie reklamodawców na umieszczenie swojej marki w tak pozytywnym kontekście, jednak na ten moment są dostępne czasy bezpośrednio przy meczach - mówi Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller z Havas Media Group.
więcej
|
Nowy cykl ,,Zaplanuj długie życie" w letniej ramówce TVN, Ewa Drzyzga gospodynią
Od soboty, 19 czerwca TVN emitować będzie nowy minicykl „Zaplanuj długie życie”, który powstaje we współpracy z Ministerstwem Zdrowia. Program poprowadzi Ewa Drzyzga.
więcej
|
TV Puls pokaże 22. Mazurską Noc Kabaretową
W sobotę, 10 lipca odbędzie się 22. edycja Mazurskiej Nocy Kabaretowej, którą organizuje „PAKA”. W tym roku już po raz trzeci impreza będzie transmitowana w Telewizji Puls.
więcej
|
859 tys. widzów widowiska ,,Wielki test" w TVP1. Hitem quiz o sylwestrze
„Wielki test” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 859 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Najwięcej widzów miał quiz „Wielki test sylwestrowy”.
więcej
|
Sąd w Gdyni umorzył postępowanie karne wobec syna biznesmena ws. ataku na pracowników TVP
Sąd Rejonowy w Gdyni umorzył w czwartek na okres trzech lat próby postępowanie karne wobec syna biznesmena Aleksandra K., oskarżonego o zaatakowanie w ub. roku trzech członków ekipy TVP. Wcześniej doszło w tej sprawie do mediacji między stronami.
więcej
|
,,Wakacyjna trasa Dwójki" od 20 czerwca w TVP2, emisja w niedzielne wieczory
W niedzielę, 20 czerwca TVP2 rozpocznie tegoroczną edycję „Wakacyjnej trasy Dwójki”. W tym roku - podobnie jak w latach poprzednich - wydarzenie będzie się odbywać w niedzielne wieczory na różnych polskich scenach muzycznych, pierwszy koncert zaplanowano w Mrągowie.
więcej
|
Ida Nowakowska prowadzącą "You can dance - nowa generacja" w TVP
Ida Nowakowska poprowadzi show "You can dance - nowa generacja" w Telewizji Polskiej. Przewodniczącym jury jest choreograf Agustin Egurrola.
więcej
|
Kameralny koncert Krzysztofa Zalewskiego tylko dla użytkowników Playera
W niedzielę 13 czerwca Player pokaże relację z kameralnego koncertu Krzysztofa Zalewskiego, połączonego z intymną rozmową muzyka z dziennikarką Gabi Drzewiecką. Wydarzenie będzie można oglądać wyłącznie na związanej z TVN platformie streamingowej.
więcej
|
Piłkarski talk show ,,Cafe Euro" od 11 czerwca w Polsat Sport
Od piątku 11 czerwca, przez cały czas trwania piłkarskich mistrzostw Europy, Polsat Sport będzie emitował piłkarski talk-show „Cafe Euro”.
więcej
|
ME 2021 - debiut VAR
Po raz pierwszy w historii piłkarskich mistrzostw Europy arbitrzy będą mogli korzystać z powtórek. W rozpoczynającym się w piątek turnieju sędziowie VAR, w tym Paweł Gil, będą wspierać głównych zdalnie - ze studia zlokalizowanego w Nyonie.
więcej
|
Polsat i Plus z nowymi logotypami, bez słoneczka i uśmiechu (wideo)
Grupa Cyfrowy Polsat wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną marek Plus i Polsat. - Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów - podkreśla Zygmunt Solorz.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wpływy nadawcy RMF FM zmalały o 17 proc., a zysk o 8,3 mln zł
W ub.r. spółka Radio Muzyka Fakty Grupa RMF, nadawca RMF FM, zanotowała spadek przychodów o 16,9 proc. do 81,7 mln zł, a jej zysk netto poszedł w dół z 22,28 do 13,97 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
111 tys. Polaków przestało w ub.r. płacić abonament rtv. "Ten system nie działa"
W ub.r. ponad 111 tys. osób zrezygnowało z płacenia abonamentu RTV, a wpływy z tego tytułu są najniższe od 2013 roku. Wzrosła za to nieznacznie liczba abonentów instytucjonalnych - wynika z raportu KRRiT. Z tytułu opłat abonamentowych na konto KRRiT w ub. roku wpłynęło ponad 643 mln zł. - Prowizorka w postaci rekompensat za niesprawny system poboru abonamentu przeżyje nas wszystkich - komentuje Wirtualnemedia.pl Robert Kwiatkowski, członek Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Radiowa Jedynka z najniższą słuchalnością w historii
W okresie od marca do maja br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Zdecydowanie najwięcej straciła Trójka, a radiowa Jedynka odnotowała najniższą słuchalność w historii prowadzenia badań radiowych - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kolekcja płyt Polskiego Radia z 1939 roku na liście krajowej programu UNESCO "Pamięć Świata"
Kolekcja 93. stalowych płyt gramofonowych Polskiego Radia z września 1939 roku została wpisana - jako jeden z 15 nowych obiektów dziedzictwa narodowego - na listę krajową programu UNESCO "Pamięć świata".
więcej
|
|
"Dobra terapia" i "Praca od podstaw" nowymi audycjami Radia Tok FM
W piątek na antenie Radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory) zadebiutuje poświęcona zdrowiu psychicznemu audycja „Dobra terapia”. Od niedzieli można będzie posłuchać programu o równowadze między sferą zawodową a życiem prywatnym „Praca od podstaw”.
więcej
|
|
|
|
Nowe logotypy Plusa i Polsatu: spójne, nowoczesne i przeciętne
Marki Plus i Polsat (Grup Cyfrowy Polsat) mają nowe logotypy, zaprojektowane z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru. Zdaniem ekspertów od brand designu nowe znaki graficzne obu marek zostały uwspółcześnione, są teraz bardziej uniwersalne, uzupełniają się i mają duży potencjał komunikacyjny i wizerunkowy. - Mimo że zmiana symboli obu marek jest drastyczna pod względem graficznym, to nie kipi oryginalnością - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Kluziak, CEO i global branding director w SiebertHead.
więcej
|
Batony i spaghetti jak bolońskie hitem sprzedaży marki Plant Hunter Żabki
Najpopularniejszym produktem w ofercie roślinnej marki własnej Żabki, Plant Hunter, są batony - poinformowała Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Żabka Polska. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się także dania obiadowe z portfolio marki, np. spaghetti jak bolońskie.
więcej
|
TVP w czasie Euro 2020 będzie liderem oglądalności. Ile zarobi z reklam?
Piłkarskie Euro 2020 zaczyna się dzisiaj, wyłączność na transmisje ma Telewizja Polska. Zdaniem ekspertów z domów mediowych TVP dzięki temu może zostać liderem oglądalności w czerwcu, bo inne stacje nie mają w swoich ramówkach równie atrakcyjnych treści. Niższe niż przy poprzednich turniejach piłkarskich może być natomiast zainteresowanie ze strony reklamodawców. - Widać to doskonale po obłożeniu bloków reklamowych przy meczach. Oczywiście wraz z dobrymi występami Polaków, będzie rosło zapotrzebowanie reklamodawców na umieszczenie swojej marki w tak pozytywnym kontekście, jednak na ten moment są dostępne czasy bezpośrednio przy meczach - mówi Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller z Havas Media Group.
więcej
|
Tyskie namawia Irlandczyków do kibicowania Polakom na Euro 2020
Marka Tyskie (Kompania Piwowarska) wykupiła w największym irlandzkim dzienniku reklamę, w której zachęca Irlandczyków do dopingowania polskiej kadry na Euro 2020.
więcej
|
Konkursy KTR i Innovation 2021 w nowej odsłonie
Ruszyły zgłoszenia do konkursów branży kreatywnej KTR i Innovation 2021. W tym roku ujednolicono graficznie strony internetowe oraz zgrano równolegle terminarze obu konkursów.
więcej
|
Barbie tworzy kolekcję lalek z przetworzonego plastiku z oceanów
Firma Mattel, właściciel marki Barbie, wprowadza na rynek kolekcję lalek Barbie Loves the Ocean, wykonaną z przetworzonego plastiku.
więcej
|
MullenLowe MediaHub z międzynarodowym zleceniem od Netflixa
Wielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria to rynki, na których agencja mediowa MullenLowe MediaHub będzie odpowiedzialna za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix – będzie to wsparcie aplikacji do medytacji „Headspace”.
więcej
|
Kamil Redestowicz po 15 latach odchodzi z BBDO Warszawa
Kamil Redestowicz, executive creative director agencji BBDO Warszawa i creative director w Molecular BBDO z końcem lipca odchodzi z Grupy BBDO. Pracował tu od 15 lat. Będzie rozwijał własne marki Moses Bikes i Ride Days Cycling Club zajmujące się produkcją rowerów sportowych i sprzedażą strojów kolarskich.
więcej
|
Agencja Kalicińscy zajmie się moderacją profili Kaufland w social media
Agencja Kalicińscy zwyciężyła w przetargu na moderację mediów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.
więcej
|
Lejman, Łaski, Bernert i Wasińska z awansami w LiquidThread
W agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski w zespole content solutions, Kamila Bernert w zespole creative studio i Monika Wasińska w zespole integrated communication.
więcej
|
Natalia Zamilska i RAU Performance w kampanii Asus
Ruszyła akcja #ROG4Creators. To kampania marki Asus skierowana do młodych twórców, muzyków, producentów i osób kreatywnych. Ambasadorami akcji zostali polska producentka muzyki elektronicznej Natalia Zamilska oraz raper i producent RAU Performance.
więcej
|
,,Polska Guuurom!" - Mariusz Pudzianowski w akcji Betfan na Euro 2020
Bukmacher Betfan rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował strongmana Mariusza Pudzianowskiego.
więcej
|
UPC promuje ofertę internetu hasłem ,,The Fastest"
Ruszyła kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której bohater marki UPCeusz proponuje ofertę szybkiego internetu.
więcej
|
Zabytkowy Ford Mustang do wygrania w akcji Superbet
Firma bukmacherska Superbet rozpoczęła kampanię reklamową przed piłkarskimi mistrzostwami Europy i piłce nożnej. Akcję uzupełnia aktywacja dla konsumentów, której do wygrania są milion złotych oraz w pełni odrestaurowany Ford Mustang z 1965 roku.
więcej
|
Jonasz Tołopiło szefem Papaya.Rocks
Jonasz Tołopiło, redaktor naczelny serwisu Papaya.Rocks, poszerza swoje kompetencje i jako head of Papaya.Rocks prowadzi projekt w całości.
więcej
|
Paweł Chuchmalski w zespole Double Espresso
Paweł Chuchmalski objął stanowisko agency sales managera w agencji marketingowo-kreatywnej Double Espresso.
więcej
|
Reklama-teledysk promuje napoje piwne Seth and Riley's Garage (wideo)
Spot z udziałem profesjonalnych tancerzy, kosmiczną scenografią w klubowym klimacie promuje napoje piwne marki Seth and Riley’s Garage (Calsberg Polska). To efekt współpracy marki i amerykańskiego duetu reżyserskiego Aggressive. Za kampanię odpowiadają Studio Filmowe OTO i agencja Brainbox.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Naczelni ,,Gazety Wyborczej": to Jerzy Wójcik powinien kierować połączeniem Wyborcza.pl i Gazeta.pl
Naczelni „Gazety Wyborczej” (Agora) uważają, że to dotychczasowy wydawca tytułu Jerzy Wójcik powinien odpowiadać za połączenie segmentu prasowego spółki z portalem Gazeta.pl. Jak dodają, proces powinien opierać się na rozszerzeniu i rozwinięciu modelu subskrypcji cyfrowej. Nie zgadzają się też na kierowanie serwisem Wyborcza.pl przez szefów Gazeta.pl.
więcej
|
Infor PL przejął spółkę Infor Biznes
Sąd zarejestrował połączenie spółek Infor PL SA i Infor Biznes sp. z o.o. Od początku czerwca wydawcą „Dziennika Gazety Prawnej” i serwisów Gazetaprawna.pl, Dziennik.pl i Forsal.pl jest Infor PL SA.
więcej
|
Stanowski i Mazurek wydają tomik błyskawicznych wierszy, zysk na cel charytatywny
Ruszyła przedsprzedaż „Kmiotów polskich” - tomiku wierszy Krzysztofa Stanowskiego i Roberta Mazurka, którzy ostatnio żartowali z poezji Jasia Kapeli. Dochód ze sprzedaży autorzy przeznaczą na cel charytatywny.
więcej
|
Wyborcza.pl ma przeprosić rysownika za przypisanie mu partyjnej przynależności
Portal Wyborcza.pl (Agora) ma sprostować swój listopadowy tekst o rysowniku Wojciechu Korkuciu - orzekł sąd. Sprostowaniu ma podlegać m.in. to, że przypisano mu związki z PiS-em, a także autorstwo dwóch wyrazistych światopoglądowo plakatów. Wyrok zapadł 1 czerwca, Korkuć opublikował go na Twitterze.
więcej
|
Ogłoszono nominacje do Nagród Literackich Nike
W czwartek 10 czerwca na łamach swojego tradycyjnego i cyfrowego wydania „Gazeta Wyborcza" przedstawiła nominacje do Nagrody Nike.
więcej
|
|
|
Netflix dalej przed CDA Premium i Playerem, mocno w dół Ipla i Prime Video (TOP10)
Zdecydowanym liderem serwisów VoD w Polsce pozostaje Netflix, który wyprzedza CDA Premium i Playera. Miesiąc do miesiąca wszystkie czołowe serwisy zanotowały spadki wyników, procentowo najwięcej straciły Ipla.tv i Primevideo.com.
więcej
|
Wirtualna Polska i Orange w inicjatywie 30% Club Poland. Cel: więcej kobiet w zarządach giełdowych spółek
Wirtualna Polska, Orange Polska, Blue Media i 10 innych firm przystąpiło do nowej inicjatywy - 30% Club. To globalna inicjatywa, promująca różnorodność w biznesie. Jej celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych w największych polskich spółkach giełdowych.
więcej
|
Shoper chce sprzedać 27 proc. akcji, zwiększył wpływy o 71 proc.
Spółka Shoper oferująca platformę e-commerce w ramach planowanego debiutu giełdowego chce sprzedać ok. 27,1 proc. akcji, nie planuje nowej emisji. W pierwszym kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 71 proc. do 15,81 mln zł i podwoiła zysk netto.
więcej
|
L'Oreal będzie sprzedawać swoje produkty na TikToku
L'Oréal planuje wykorzystywać platformę TikTok do sprzedaży społecznościowej swoich dwóch marek Garnier i NYX Professional. Na razie projekt ma charakter pilotażu.
więcej
|
Krzysztof Stanowski odwołał ,,Hejt Park" z Mają Staśko. ,,A dlaczego mielibyśmy ją zaprosić?"
Współwłaściciel youtube'owego Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski zablokował odcinek „Hejt Parku”, w którym gościem miała być krytykowana wcześniej przez niego feministyczna publicystka Maja Staśko. Aktywistka twierdzi, że powodom jest to, iż dziennikarz boi się rozmawiać z kobietami. Stanowski wydał oświadczenie, w którym podkreśla: Staśko jest zbyt mało znana by rozmawiać z nią w programie, a poza tym nie odgrywa większej roli w publicznej debacie.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|