Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 11 Czerwca 2021
 
 
 
Wpływy nadawcy RMF FM zmalały o 17 proc., a zysk o 8,3 mln zł
 
W ub.r. spółka Radio Muzyka Fakty Grupa RMF, nadawca RMF FM, zanotowała spadek przychodów o 16,9 proc. do 81,7 mln zł, a jej zysk netto poszedł w dół z 22,28 do 13,97 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Rusza Euro 2020. "Nie było w historii telewizji sportowych w Polsce takiego rozmachu" (plan transmisji)
 
Dzisiaj rozpoczyna się turniej Euro 2020. To wyjątkowa impreza z powodu pandemii koronawirusa i meczów na całym kontynencie. Portal Wirtualnemedia.pl zdradza kulisy prac nad obsługą piłkarskiego święta i przedstawia harmonogram transmisji oraz komentatorów. więcej
 
 
Nowe logotypy Plusa i Polsatu: spójne, nowoczesne i przeciętne
 
Marki Plus i Polsat (Grup Cyfrowy Polsat) mają nowe logotypy, zaprojektowane z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru. Zdaniem ekspertów od brand designu nowe znaki graficzne obu marek zostały uwspółcześnione, są teraz bardziej uniwersalne, uzupełniają się i mają duży potencjał komunikacyjny i wizerunkowy. -  Mimo że zmiana symboli obu marek jest drastyczna pod względem graficznym, to nie kipi oryginalnością - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Kluziak, CEO i global branding director w SiebertHead. więcej
 
 
Naczelni ,,Gazety Wyborczej": to Jerzy Wójcik powinien kierować połączeniem Wyborcza.pl i Gazeta.pl
 
Naczelni „Gazety Wyborczej” (Agora) uważają, że to dotychczasowy wydawca tytułu Jerzy Wójcik powinien odpowiadać za połączenie segmentu prasowego spółki z portalem Gazeta.pl. Jak dodają, proces powinien opierać się na rozszerzeniu i rozwinięciu modelu subskrypcji cyfrowej. Nie zgadzają się też na kierowanie serwisem Wyborcza.pl przez szefów Gazeta.pl. więcej
 
 
Resorty rozwoju i edukacji przeciw opłacie reprograficznej. Canal+ i KIKE chcą, żeby nie nakładano jej na dekodery
 
Ministerstwo Rozwoju uważa, że rozszerzenie opłaty reprograficznej jest nieuzasadnione, a Ministerstwo Edukacji i Nauki - że może doprowadzić do wzrostu cen urządzeń służących także do edukacji i pracy. Natomiast Canal+ Polska i Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej oceniają, że opłata nie powinna dotyczyć dekoderów do płatnej telewizji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP w czasie Euro 2020 będzie liderem oglądalności. Ile zarobi z reklam? więcej
 
Naczelni i dziennikarze ,,Wyborczej" przeciwni planom połączenia Gazeta.pl z pionem prasy Agory. ,,Samobójcze uderzenie" więcej
 
Stacja radiowa z Tunezji gra dżingle RMF FM. "Ktoś je nagrał albo ściągnął z internetu" (posłuchaj) więcej
 
Rada programowa Polskiego Radia odrzuciła sprawozdanie w sprawie realizacji misji. Marek Suski: W radiu jest kryzys i brak wizji więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Kierownik projektów internetowych Grupa ZPR Media
AUTOR / REDAKTOR ICAN Institute
Sekretarza Redakcji ICAN Institute
Social Media Editor Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Sprzedaży Reklamy Internetowej TVP
Dziennikarz - specjalizacja seriale Wirtualnemedia.pl
Freelance Editorial Assistant Internship GLOBAL LISTINGS
Redaktor - news Polskieradio.pl
Kierownik projektów wydawniczych Burda Media Polska
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych Pomorze Zachodnie
Business Development Consultant TERRITORY INFLUENCE
SENIOR ONLINE CONTENT EDITOR GLOBAL LISTINGS
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rusza Euro 2020. "Nie było w historii telewizji sportowych w Polsce takiego rozmachu" (plan transmisji)

Dzisiaj rozpoczyna się turniej Euro 2020. To wyjątkowa impreza z powodu pandemii koronawirusa i meczów na całym kontynencie. Portal Wirtualnemedia.pl zdradza kulisy prac nad obsługą piłkarskiego święta i przedstawia harmonogram transmisji oraz komentatorów. więcej

Nowe logotypy Plusa i Polsatu: spójne, nowoczesne i przeciętne

Marki Plus i Polsat (Grup Cyfrowy Polsat) mają nowe logotypy, zaprojektowane z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru. Zdaniem ekspertów od brand designu nowe znaki graficzne obu marek zostały uwspółcześnione, są teraz bardziej uniwersalne, uzupełniają się i mają duży potencjał komunikacyjny i wizerunkowy. -  Mimo że zmiana symboli obu marek jest drastyczna pod względem graficznym, to nie kipi oryginalnością - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Kluziak, CEO i global branding director w SiebertHead. więcej

Resorty rozwoju i edukacji przeciw opłacie reprograficznej. Canal+ i KIKE chcą, żeby nie nakładano jej na dekodery

Ministerstwo Rozwoju uważa, że rozszerzenie opłaty reprograficznej jest nieuzasadnione, a Ministerstwo Edukacji i Nauki - że może doprowadzić do wzrostu cen urządzeń służących także do edukacji i pracy. Natomiast Canal+ Polska i Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej oceniają, że opłata nie powinna dotyczyć dekoderów do płatnej telewizji. więcej

TVP Sport z nową oprawą i logo. ,,Prostota, minimalizm i elegancja linii" (wideo)

W piątek, 11 czerwca o godz. 6.00 zadebiutowała nowa oprawa kanału TVP Sport, stacja zyska również nowy logotyp - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nowa oprawa czerpie z nowoczesnych rozwiązań internetowych, które charakteryzują się zarówno funkcjonalnością, jak i prostotą - informuje nas biuro prasowe TVP. więcej

PO znów zbiera podpisy za ustawą o likwidacji TVP Info. ,,100 tys. do lipca"

- Po problemach formalnych i pandemicznym przestoju ruszyliśmy na nowo ze zbieraniem podpisów w sprawie likwidacji TVP Info. Do lipca na pewno zdążymy zebrać wymagane 100 tys. podpisów - mówi portalowi Wirtualnemediem.pl Jan Grabiec, rzecznik prasowy Platformy Obywatelskiej. Joanna Lichocka z PiS uważa, że ta akcja to „komedia w wykonaniu opozycji”. więcej

1,26 mln widzów serialu Czwórki ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny". Nowy sezon jesienią

Wiosenne odcinki serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oglądało średnio 1,26 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając m.in. z tzw. TVN, TVP1 i Polsatem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Jedenasty sezon produkcji trafi na antenę stacji jesienią. więcej

TVP w czasie Euro 2020 będzie liderem oglądalności. Ile zarobi z reklam?

Piłkarskie Euro 2020 zaczyna się dzisiaj, wyłączność na transmisje ma Telewizja Polska. Zdaniem ekspertów z domów mediowych TVP dzięki temu może zostać liderem oglądalności w czerwcu, bo inne stacje nie mają w swoich ramówkach równie atrakcyjnych treści. Niższe niż przy poprzednich turniejach piłkarskich może być natomiast zainteresowanie ze strony reklamodawców. - Widać to doskonale po obłożeniu bloków reklamowych przy meczach. Oczywiście wraz z dobrymi występami Polaków, będzie rosło zapotrzebowanie reklamodawców na umieszczenie swojej marki w tak pozytywnym kontekście, jednak na ten moment są dostępne czasy bezpośrednio przy meczach - mówi Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller z Havas Media Group. więcej

Nowy cykl ,,Zaplanuj długie życie" w letniej ramówce TVN, Ewa Drzyzga gospodynią

Od soboty, 19 czerwca TVN emitować będzie nowy minicykl „Zaplanuj długie życie”, który powstaje we współpracy z Ministerstwem Zdrowia. Program poprowadzi Ewa Drzyzga. więcej

TV Puls pokaże 22. Mazurską Noc Kabaretową

W sobotę, 10 lipca odbędzie się 22. edycja Mazurskiej Nocy Kabaretowej, którą organizuje „PAKA”. W tym roku już po raz trzeci impreza będzie transmitowana w Telewizji Puls. więcej

859 tys. widzów widowiska ,,Wielki test" w TVP1. Hitem quiz o sylwestrze

„Wielki test” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 859 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Najwięcej widzów miał quiz „Wielki test sylwestrowy”. więcej

Sąd w Gdyni umorzył postępowanie karne wobec syna biznesmena ws. ataku na pracowników TVP

Sąd Rejonowy w Gdyni umorzył w czwartek na okres trzech lat próby postępowanie karne wobec syna biznesmena Aleksandra K., oskarżonego o zaatakowanie w ub. roku trzech członków ekipy TVP. Wcześniej doszło w tej sprawie do mediacji między stronami. więcej

,,Wakacyjna trasa Dwójki" od 20 czerwca w TVP2, emisja w niedzielne wieczory

W niedzielę, 20 czerwca TVP2 rozpocznie tegoroczną edycję „Wakacyjnej trasy Dwójki”. W tym roku - podobnie jak w latach poprzednich - wydarzenie będzie się odbywać w niedzielne wieczory na różnych polskich scenach muzycznych, pierwszy koncert zaplanowano w Mrągowie. więcej

Ida Nowakowska prowadzącą "You can dance - nowa generacja" w TVP

Ida Nowakowska poprowadzi show "You can dance - nowa generacja" w Telewizji Polskiej. Przewodniczącym jury jest choreograf Agustin Egurrola. więcej

Kameralny koncert Krzysztofa Zalewskiego tylko dla użytkowników Playera

W niedzielę 13 czerwca Player pokaże relację z kameralnego koncertu Krzysztofa Zalewskiego, połączonego z intymną rozmową muzyka z dziennikarką Gabi Drzewiecką. Wydarzenie będzie można oglądać wyłącznie na związanej z TVN platformie streamingowej. więcej

Piłkarski talk show ,,Cafe Euro" od 11 czerwca w Polsat Sport

Od piątku 11 czerwca, przez cały czas trwania piłkarskich mistrzostw Europy, Polsat Sport będzie emitował piłkarski talk-show „Cafe Euro”. więcej

ME 2021 - debiut VAR

Po raz pierwszy w historii piłkarskich mistrzostw Europy arbitrzy będą mogli korzystać z powtórek. W rozpoczynającym się w piątek turnieju sędziowie VAR, w tym Paweł Gil, będą wspierać głównych zdalnie - ze studia zlokalizowanego w Nyonie. więcej

Polsat i Plus z nowymi logotypami, bez słoneczka i uśmiechu (wideo)

Grupa Cyfrowy Polsat wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną marek Plus i Polsat. - Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów - podkreśla Zygmunt Solorz. więcej

Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca!

W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wpływy nadawcy RMF FM zmalały o 17 proc., a zysk o 8,3 mln zł

W ub.r. spółka Radio Muzyka Fakty Grupa RMF, nadawca RMF FM, zanotowała spadek przychodów o 16,9 proc. do 81,7 mln zł, a jej zysk netto poszedł w dół z 22,28 do 13,97 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
111 tys. Polaków przestało w ub.r. płacić abonament rtv. "Ten system nie działa"

W ub.r. ponad 111 tys. osób zrezygnowało z płacenia abonamentu RTV, a wpływy z tego tytułu są najniższe od 2013 roku. Wzrosła za to nieznacznie liczba abonentów instytucjonalnych  - wynika z raportu KRRiT. Z tytułu opłat abonamentowych na konto KRRiT w ub. roku wpłynęło ponad 643 mln zł. - Prowizorka w postaci rekompensat za niesprawny system poboru abonamentu przeżyje nas wszystkich - komentuje Wirtualnemedia.pl Robert Kwiatkowski, członek Rady Mediów Narodowych. więcej

 
Radiowa Jedynka z najniższą słuchalnością w historii

W okresie od marca do maja br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Zdecydowanie najwięcej straciła Trójka, a radiowa Jedynka odnotowała najniższą słuchalność w historii prowadzenia badań radiowych - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kolekcja płyt Polskiego Radia z 1939 roku na liście krajowej programu UNESCO "Pamięć Świata"

Kolekcja 93. stalowych płyt gramofonowych Polskiego Radia z września 1939 roku została wpisana - jako jeden z 15 nowych obiektów dziedzictwa narodowego -  na listę krajową programu UNESCO "Pamięć świata". więcej

 
"Dobra terapia" i "Praca od podstaw" nowymi audycjami Radia Tok FM

W piątek na antenie Radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory) zadebiutuje poświęcona zdrowiu psychicznemu audycja „Dobra terapia”. Od niedzieli można będzie posłuchać programu o równowadze między sferą zawodową a życiem prywatnym „Praca od podstaw”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Nowe logotypy Plusa i Polsatu: spójne, nowoczesne i przeciętne

Marki Plus i Polsat (Grup Cyfrowy Polsat) mają nowe logotypy, zaprojektowane z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru. Zdaniem ekspertów od brand designu nowe znaki graficzne obu marek zostały uwspółcześnione, są teraz bardziej uniwersalne, uzupełniają się i mają duży potencjał komunikacyjny i wizerunkowy. -  Mimo że zmiana symboli obu marek jest drastyczna pod względem graficznym, to nie kipi oryginalnością - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Kluziak, CEO i global branding director w SiebertHead. więcej

Batony i spaghetti jak bolońskie hitem sprzedaży marki Plant Hunter Żabki

Najpopularniejszym produktem w ofercie roślinnej marki własnej Żabki, Plant Hunter, są batony - poinformowała Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Żabka Polska. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się także dania obiadowe z portfolio marki, np.  spaghetti jak bolońskie. więcej

TVP w czasie Euro 2020 będzie liderem oglądalności. Ile zarobi z reklam?

Piłkarskie Euro 2020 zaczyna się dzisiaj, wyłączność na transmisje ma Telewizja Polska. Zdaniem ekspertów z domów mediowych TVP dzięki temu może zostać liderem oglądalności w czerwcu, bo inne stacje nie mają w swoich ramówkach równie atrakcyjnych treści. Niższe niż przy poprzednich turniejach piłkarskich może być natomiast zainteresowanie ze strony reklamodawców. - Widać to doskonale po obłożeniu bloków reklamowych przy meczach. Oczywiście wraz z dobrymi występami Polaków, będzie rosło zapotrzebowanie reklamodawców na umieszczenie swojej marki w tak pozytywnym kontekście, jednak na ten moment są dostępne czasy bezpośrednio przy meczach - mówi Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller z Havas Media Group. więcej

Tyskie namawia Irlandczyków do kibicowania Polakom na Euro 2020

Marka Tyskie (Kompania Piwowarska) wykupiła w największym irlandzkim dzienniku reklamę, w której zachęca Irlandczyków do dopingowania polskiej kadry na Euro 2020. więcej

Konkursy KTR i Innovation 2021 w nowej odsłonie

Ruszyły zgłoszenia do konkursów branży kreatywnej KTR i Innovation 2021. W tym roku ujednolicono graficznie strony internetowe oraz zgrano równolegle terminarze obu konkursów. więcej

Barbie tworzy kolekcję lalek z przetworzonego plastiku z oceanów

Firma Mattel, właściciel marki Barbie, wprowadza na rynek kolekcję lalek Barbie Loves the Ocean, wykonaną z przetworzonego plastiku. więcej

MullenLowe MediaHub z międzynarodowym zleceniem od Netflixa

Wielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria to rynki, na których agencja mediowa MullenLowe MediaHub będzie odpowiedzialna za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix – będzie to wsparcie aplikacji do medytacji „Headspace”. więcej

Kamil Redestowicz po 15 latach odchodzi z BBDO Warszawa

Kamil Redestowicz, executive creative director agencji BBDO Warszawa i creative director w Molecular BBDO z końcem lipca odchodzi z Grupy BBDO. Pracował tu od 15 lat. Będzie rozwijał własne marki Moses Bikes i Ride Days Cycling Club zajmujące się produkcją rowerów sportowych i sprzedażą strojów kolarskich. więcej

Agencja Kalicińscy zajmie się moderacją profili Kaufland w social media

Agencja Kalicińscy zwyciężyła w przetargu na moderację mediów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland. więcej

Lejman, Łaski, Bernert i Wasińska z awansami w LiquidThread

W agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski w zespole content solutions, Kamila Bernert w zespole creative studio i Monika Wasińska w zespole integrated communication.  więcej

Natalia Zamilska i RAU Performance w kampanii Asus

Ruszyła akcja #ROG4Creators. To kampania marki Asus skierowana do młodych twórców, muzyków, producentów i osób kreatywnych. Ambasadorami akcji zostali polska producentka muzyki elektronicznej Natalia Zamilska oraz raper i producent RAU Performance. więcej

,,Polska Guuurom!" - Mariusz Pudzianowski w akcji Betfan na Euro 2020

Bukmacher Betfan rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował strongmana Mariusza Pudzianowskiego. więcej

UPC promuje ofertę internetu hasłem ,,The Fastest"

Ruszyła kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której bohater marki UPCeusz proponuje ofertę szybkiego internetu. więcej

Zabytkowy Ford Mustang do wygrania w akcji Superbet

Firma bukmacherska Superbet rozpoczęła kampanię reklamową przed piłkarskimi mistrzostwami Europy i piłce nożnej. Akcję uzupełnia aktywacja dla konsumentów, której do wygrania są milion złotych oraz w pełni odrestaurowany Ford Mustang z 1965 roku. więcej

Jonasz Tołopiło szefem Papaya.Rocks

Jonasz Tołopiło, redaktor naczelny serwisu Papaya.Rocks, poszerza swoje kompetencje i jako head of Papaya.Rocks prowadzi projekt w całości. więcej

Paweł Chuchmalski w zespole Double Espresso

Paweł Chuchmalski objął stanowisko agency sales managera w agencji marketingowo-kreatywnej Double Espresso. więcej

Reklama-teledysk promuje napoje piwne Seth and Riley's Garage (wideo)

Spot z udziałem profesjonalnych tancerzy, kosmiczną scenografią w klubowym klimacie promuje napoje piwne marki Seth and Riley’s Garage (Calsberg Polska). To efekt współpracy marki i amerykańskiego duetu reżyserskiego Aggressive. Za kampanię odpowiadają Studio Filmowe OTO i agencja Brainbox. więcej

NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH?

Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Naczelni ,,Gazety Wyborczej": to Jerzy Wójcik powinien kierować połączeniem Wyborcza.pl i Gazeta.pl

Naczelni „Gazety Wyborczej” (Agora) uważają, że to dotychczasowy wydawca tytułu Jerzy Wójcik powinien odpowiadać za połączenie segmentu prasowego spółki z portalem Gazeta.pl. Jak dodają, proces powinien opierać się na rozszerzeniu i rozwinięciu modelu subskrypcji cyfrowej. Nie zgadzają się też na kierowanie serwisem Wyborcza.pl przez szefów Gazeta.pl. więcej

Infor PL przejął spółkę Infor Biznes

Sąd zarejestrował połączenie spółek Infor PL SA i Infor Biznes sp. z o.o. Od początku czerwca wydawcą „Dziennika Gazety Prawnej” i serwisów Gazetaprawna.pl, Dziennik.pl i Forsal.pl jest Infor PL SA. więcej

Stanowski i Mazurek wydają tomik błyskawicznych wierszy, zysk na cel charytatywny

Ruszyła przedsprzedaż „Kmiotów polskich” - tomiku wierszy Krzysztofa Stanowskiego i Roberta Mazurka, którzy ostatnio żartowali z poezji Jasia Kapeli. Dochód ze sprzedaży autorzy przeznaczą na cel charytatywny. więcej

Wyborcza.pl ma przeprosić rysownika za przypisanie mu partyjnej przynależności

Portal Wyborcza.pl (Agora) ma sprostować swój listopadowy tekst o rysowniku Wojciechu Korkuciu - orzekł sąd. Sprostowaniu ma podlegać m.in. to, że przypisano mu związki z PiS-em, a także autorstwo dwóch wyrazistych światopoglądowo plakatów. Wyrok zapadł 1 czerwca, Korkuć opublikował go na Twitterze. więcej

Ogłoszono nominacje do Nagród Literackich Nike

W czwartek 10 czerwca na łamach swojego tradycyjnego i cyfrowego wydania „Gazeta Wyborcza" przedstawiła nominacje do Nagrody Nike. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix dalej przed CDA Premium i Playerem, mocno w dół Ipla i Prime Video (TOP10)

Zdecydowanym liderem serwisów VoD w Polsce pozostaje Netflix, który wyprzedza CDA Premium i Playera. Miesiąc do miesiąca wszystkie czołowe serwisy zanotowały spadki wyników, procentowo najwięcej straciły Ipla.tv i Primevideo.com. więcej

Wirtualna Polska i Orange w inicjatywie 30% Club Poland. Cel: więcej kobiet w zarządach giełdowych spółek

Wirtualna Polska, Orange Polska, Blue Media i 10 innych firm przystąpiło do nowej inicjatywy - 30% Club. To globalna inicjatywa, promująca różnorodność w biznesie. Jej celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych w największych polskich spółkach giełdowych. więcej

Shoper chce sprzedać 27 proc. akcji, zwiększył wpływy o 71 proc.

Spółka Shoper oferująca platformę e-commerce w ramach planowanego debiutu giełdowego chce sprzedać ok. 27,1 proc. akcji, nie planuje nowej emisji. W pierwszym kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 71 proc. do 15,81 mln zł i podwoiła zysk netto. więcej

L'Oreal będzie sprzedawać swoje produkty na TikToku

L'Oréal planuje wykorzystywać platformę TikTok do sprzedaży społecznościowej swoich dwóch marek Garnier i NYX Professional. Na razie projekt ma charakter pilotażu. więcej

Krzysztof Stanowski odwołał ,,Hejt Park" z Mają Staśko. ,,A dlaczego mielibyśmy ją zaprosić?"

Współwłaściciel youtube'owego Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski zablokował odcinek „Hejt Parku”, w którym gościem miała być krytykowana wcześniej przez niego feministyczna publicystka Maja Staśko. Aktywistka twierdzi, że powodom jest to, iż dziennikarz boi się rozmawiać z kobietami. Stanowski wydał oświadczenie, w którym podkreśla: Staśko jest zbyt mało znana by rozmawiać z nią w programie, a poza tym nie odgrywa większej roli w publicznej debacie. więcej

Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca!

W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rośnie poparcie dla Zjednoczonej Prawicy i Szymona Hołowni. Koalicja Obywatelska w dół

Gdyby wybory miały odbyć się w niedzielę 13 czerwca, to najwięcej głosów zdobyłaby Zjednoczona Prawica, którą poparłoby 31,1 proc. respondentów - wynika z sondażu Research Partner. więcej

Ponad 14 proc. pracujących Polaków w trybie zdalnym

Udział osób, które 31 marca 2021 r. pracowały zdalnie w związku z sytuacją epidemiczną, w ogólnej liczbie pracujących, wyniósł 14,2 proc. - poinformował w czwartek Główny Urząd Statystyczny (GUS). To o 3,2 p. proc. więcej niż na koniec marca rok wcześniej. W pierwszym kwartale skala wykorzystania pracy zdalnej w sektorze prywatnym była mniejsza niż w sektorze publicznym. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Alert Media Communications ze spadkiem wpływów o 21 proc. i 41 tys. zł straty

W 2020 roku przychody sprzedażowe agencji Alert Media Communications spadły rok do roku o blisko 21 proc., do 2,06 mln zł. Spółka zamknęła ub.r. stratą w wysokości 41 tys. zł. Sytuację finansową tłumaczy pandemią COVID-19 i jej wpływem na ograniczenie przez jej klientów korzystania z usług PR. Zarząd spółki nie wyklucza w kolejnych latach zmiany jej profilu i dalszego rozwoju nowych metod szkoleniowych. więcej

Hill+Knowlton Strategies Poland z tytułem najlepszej agencji PR w Europie Środkowo-Wschodniej

Hill+Knowlton Strategies Poland, została wyróżniona w Sabre Awards EMEA 2021 - międzynarodowym konkursie branży public relations organizowanym przez PRovoke Media. Agencja uzyskała tytuł 2021 Central & Eastern European Consultancy of the Year. Nagrodę regionalną zdobyła agencja Partner of Promotion. więcej

Ilcsi w portfolio agencji Public Dialog

Agencja Public Dialog wprowadza na rynek profesjonalne kosmetyki węgierskiej marki Ilcsi. więcej

OKK! PR obługuje markę Barlinek

Od czerwca 2021 roku agencja OKK! PR rozpoczęła współpracę z firmą Barlinek, producentem warstwowych podłóg drewnianych. więcej

Anna Falkowska z awansem w Walk PR

Anna Falkowska awansowała na stanowisko account manager w dziale komunikacji korporacyjnej Walk PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ten Square Games zaczął przegląd opcji strategicznych, rozważa pozyskanie inwestora
Barbie tworzy kolekcję lalek z przetworzonego plastiku z oceanów
Bot Edek na infolinii PKP Intercity
Inea zapewni światłowód do 100 stacji bazowych Orange w Wielkopolsce
Tidal wprowadza playlisty z nowościami muzycznymi dla użytkowników. Mają być codziennie aktualizowane
W Mrągowie trzy msze w intencji unicestwienia wież 5G
Około południa zaćmienie Słońca widoczne także z Polski
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj