|
|
|
|
|
|
|
Związkowa Alternatywa chce stabilnych warunków dla współpracowników TVP
Przedstawiciele Związkowej Alternatywy spotykają się we wtorek ze współpracownikami Telewizji Polskiej, żeby rozpocząć walkę o przekształcenie tzw. umów śmieciowych u publicznego nadawcy w umowy etatowe - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Odezwało się do nas kilkunastu współpracowników firmy, skarżąc się na niestabilne zatrudnienie - mówi nam szef organizacji Piotr Szumlewicz. - Wszystkie umowy są oskładkowane zgodnie z prawem - zapewnia TVP.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz" w nowym paśmie stracił 1,18 mln widzów
Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,85 mln widzów, o 1,18 mln osób mniej niż serial gromadził przed rokiem w czwartki. Produkcja nadal dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dokument TVP o Jarosławie Kaczyńskim. Poseł PiS nie wyklucza sabotażu
Prezes PiS Jarosław Kaczyński miał zirytować się działaniami TVP, która pracuje nad dokumentem o jego działalności w opozycji antykomunistycznej. Poseł PiS, z którym rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl twierdzi, że mogło dojść do sabotażu.
więcej
|
1,72 mln widzów ,,To był rok! 3". TVP1 liderem rynku
Trzeci sezon „To był rok!” oglądało średnio 1,72 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu druga odsłona produkcji. Audycja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,48 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN7 kontynuuje ,,Ślub od pierwszego wejrzenia", trwają castingi do 6 sezonu (wideo)
Telewizyjna Siódemka rozpoczęła poszukiwania uczestników do szóstej edycji programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”.
więcej
|
Miniserial ,,Gra na maksa" podczas Euro 2020 w kanałach TVP (wideo)
Od 11 czerwca kanały Telewizji Polskiej w różnych pasmach emitować będą miniserial „Gra na maksa”. W produkcji wystąpią Karolina Bacia, Marcin Korcz, Sebastian Mila i Jacek Laskowski.
więcej
|
,,Na dobre i na złe" od 1 odcinka w TVP Seriale (wideo)
Kanał TVP Seriale od 7 czerwca emituje powtórki serialu „Na dobre i na złe” od pierwszego odcinka.
więcej
|
Spadek oglądalności ,,wielkiej czwórki". ,,M jak miłość", mecz Polska-Rosja i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, piłkarski mecz Polska-Rosja oraz dziennik „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cykl reportaży na temat tuszowania pedofilii w kościele w TVN24
Kanał informacyjny TVN24 zapowiada cykl reportaży "Bielmo" dotyczący pedofilii w kościele autorstwa Marcina Gutowskiego. Pierwszy reportaż jest dostępny od poniedziałku na platformie streamingowej TVN24 Go.
więcej
|
Aplikacja Apple TV+ na telewizorach Philipsa
Posiadacze telewizorów Philips z systemem Android TV mogą już korzystać z aplikacji Apple TV+. Platforma trafi na wszystkie urządzenia z rocznika 2021, zaś właściciele wybranych wcześniejszych modeli mogą zainstalować aplikację samodzielnie.
więcej
|
,,Polska z góry 5" w Planete+ i Canal+ online
W poniedziałek, 7 czerwca w kanale Planete+ i serwisie Canal+ online odbyła się premiera piątej serii programu „Polska z góry”.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Media wciąż pracują zdalnie i zachęcają pracowników do szczepień
Redakcje przygotowują się do powrotów pracowników do pracy z biur, ale w większości wciąż pracują zdalnie. Część mediów prowadzi zakładowe szczepienia dla chętnych, firmy podkreślają jednak, że decyzja należy do pracownika.
więcej
|
|
Audycja Bartosza Gila znika z anteny Radia 357
Niedzielna audycja Bartosza Gila w Radiu 357 „Wiszące ogrody” nie jest już emitowana na antenie, a dostępna wyłącznie jako podcast. - Taki jest nasz pomysł na antenę: niektóre programy z czasem trafią właśnie tam, jako podcasty ekskluzywne - mówi nam Katarzyna Pruchnicka, kierująca rozwojem oferty programowej Radia 357.
więcej
|
|
Andrzej Stankiewicz wyrzucił z debaty posła Konfederacji Grzegorza Brauna
Grzegorz Braun odpowiadając na zadane mu przez prowadzącego pytania, wyraził własną opinię na temat zachowań pewnych środowisk i polityków pełniących ważne stanowiska państwowe - czytamy w przekazanym przez KWW "Grzegorz Braun - Konfederacja" oświadczeniu dotyczącym wykluczenia Brauna z debaty kandydatów na prezydenta Rzeszowa.
więcej
|
|
Spada słuchalność RMF FM w Olsztynie, Radio Olsztyn wyprzedziło Radio ZET
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio Olsztyn i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Złote Przeboje z konkursem ,,W co gramy" na Euro 2020
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) w poniedziałek ruszyło z nawiązującym do rozpoczynających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2020 konkursem antenowym „W co gramy”, w którym można wygrać 10 tys. zł.
więcej
|
|
Radio Gdańsk przygotowuje finał pierwszego Forum Morskiego. ,,Projekt przewidziany na lata"
W czwartek i piątek (10-11 czerwca) Radio Gdańsk organizuje finał swojego Forum Morskiego. To zamyka cykl audycji, debat i spotkań kongresowych na tematy związane z morzem oraz jego gospodarczym wykorzystaniem. Podczas finału przyznane zostaną również nagrody branżowe. Honorowy patronat nad przedsięwzięciem sprawuje premier Mateusz Morawiecki.
więcej
|
|
|
|
Paybackowi nie zaszkodziły lockdowny. Większe wpływy i 2,3 mln zł zysku
W ub.r. spółka Loyalty Partner Polska, operator programu lojalnościowego Payback, osiągnęła wzrost przychodów o 17,3 proc. do mln zł oraz wyniku netto z 668,2 tys. zł straty do 2,32 mln zł zysku. Spadek obrotów w niektórych punktach stacjonarnych z naddatkiem zrekompensowały wzrosty w e-commerce.
więcej
|
Łukasz Gwiazda ponownie szefem strategii w TalentMedia
Łukasz Gwiazda powraca do agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). Od czerwca obejmuje stanowisko head of strategy.
więcej
|
,,Biedronka to MY. Codziennie" w kampanii Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (należy do Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię, w której promuje się jako pracodawca. Akcja jest realizowana pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie”.
więcej
|
,,Łączy nas smak jedności" w kampanii Coca-Coli na Euro 2020 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju Coca-Cola związana z piłkarskim Euro 2020. Akcja obejmuje promocję z naklejek Panini z czołowymi piłkarzami.
więcej
|
Netflix wspiera osoby LGBT muralem z "Sex Education"
Platforma streamingowa Netflix odpowiada za tęczowy mural w Poznaniu. Jego treść nawiązuje do popularnego serialu serwisu pt. "Sex Education".
więcej
|
Expansja Advertising zajmie się obsługą kreatywną POT
Agencja Expansja Advertising wygrała przetarg na obsługę kreatywną Polskiej Organizacji Turystycznej i jej zagranicznych ośrodków - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim Aplan Media, AltherMedia i agencję reklamową DSK.
więcej
|
Zakupy online z odbiorem do bagażnika samochodu - rusza Auchan Drive
Auchan Retail Polska wprowadza usługę Auchan Drive, pozwalającą na odbiór zamówienia złożonego w internecie wprost do bagażnika swojego samochodu.
więcej
|
Nowa odsłona sklepu Cropp dedykowana młodym ludziom
Firma odzieżowa LPP otworzyła właśnie nowy sklep marki Cropp w odświeżonej aranżacji. Jest zlokalizowany w Centrum Handlowym Avenida w Poznaniu.
więcej
|
Sanah i Królikowski promują dwa razy więcej internetu w SmartDomu (wideo)
W nowej kampanii reklamowej programu SmartDom (grupa Cyfrowy Polsat) z udziałem piosenkarki Sanah i aktora Antoniego Królikowskiego promowany jest podwojony pakiet internetowy w jednym z pakietów abonamentowych Plusa.
więcej
|
Adam Woronowicz "w swoim tempie" reklamuje piwo Łomża Pils (wideo)
Van Pur ruszył z drugą odsłoną kampanii pod hasłem "W swoim tempie". Występujący w niej Adam Woronowicz promuje piwo Łomża Pils. Za jej realizację odpowiadają agencja Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys, reżyser Sam Akina, Agencja Nie Do Ogarnięcia i MediaCom.
więcej
|
Big Milk reklamowany jako ,,najbardziej spontaniczny lód" (wideo)
Trwa kampania reklamowa lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever) pod hasłem „Najbardziej spontaniczny lód”. Jej kreacją zajęła się Agencja 2012.
więcej
|
Prymat z promocją musztard ,,Ty zdecyduj, co wybierasz!"
Ruszyła akcja „Ty zdecyduj, co wybierasz!”, promująca musztardy Prymat. Za organizację i obsługę promocji odpowiada wrocławska agencja Amooco.
więcej
|
Kampania Przeciw Homofobii sprawdziła, jak szybko da się kupić w Polsce tęczową flagę
Kampania Przeciw Homofobii w akcji „Gdzie po flagi?", przygotowanej na Miesiąc Dumy LGBT+, sprawdza jak szybko udaje się kupić w Polsce tęczowe flagi.
więcej
|
Fundacja pro-life z kampanią "Każde życie jest cudem"
Ruszyła kampania "Każde życie jest cudem" - cykl reportaży i świadectw rodziców, którzy w czasie ciąży dowiedzieli się, że ich dziecko jest poważnie chore, a mimo to nie zdecydowali się na aborcję. Akcję przygotowała Fundacja Grupa Proelio, powołana przez Magdalenę Korzekwę-Kaliszuk i Zbigniewa Kaliszuka.
więcej
|
Persil wspiera kobiety w konkursie #niezwyciężona
Firma Henkel Polska, powierzyła - w wyniku wygranego przetargu - agencji MullenLowe Warsaw opracowanie działań aktywacyjnych dla marki proszków do prania Persil.
więcej
|
PZPN spotem zachęca do wspólnego kibicowania na Euro 2020 (wideo)
Polski Związek Piłki Nożnej emituje w internecie specjalny spot #LaczmySie, którym zachęca kibiców do wspólnego kibicowania podczas zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2020. Wystąpili w nim m.in. Wojciech Gąsowski i Piotr Kędzierski.
więcej
|
Ruszyła kampania Snickersa z trenerem Jürgenem Kloppem
Na europejskich rynkach ruszyła kampania batonów Snickers (Mars Wrigley) z udziałem znanego trenera piłki nożnej – Jürgena Kloppa. W Polsce internetowa kampania będzie trwać do początku lipca.
więcej
|
Warszawska mieszkaniówka w I kwartale 2021 roku - wnioski i podsumowania Rok temu – gdy obostrzenia związane z pandemią prawie unieruchomiły rynek – większość deweloperów i analityków branży twierdziła, że spadek cen mieszkań jest nieunikniony. materiał partnerskiwięcej |
|
|
"Vogue" zostaje w Polsce na kolejne lata
Wydawnictwo Visteria odnowiła licencję na wydawanie magazynu "Vogue Polska" na pięć kolejnych lat. Równocześnie zapowiada powrót do cyklu dwunastu wydań na rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Media wciąż pracują zdalnie i zachęcają pracowników do szczepień
Redakcje przygotowują się do powrotów pracowników do pracy z biur, ale w większości wciąż pracują zdalnie. Część mediów prowadzi zakładowe szczepienia dla chętnych, firmy podkreślają jednak, że decyzja należy do pracownika.
więcej
|
Wydawca serwisu Niezalezna.pl zwiększył wpływy o ponad 30 proc.
W ub.r. Słowo Niezależne, wydawca portalu Niezalezna.pl i miesięcznika „Nowe Państwo”, osiągnęło wzrost przychodów o 32,3 proc. do 11,32 mln zł oraz zysku netto z 1,1 do 1,43 mln zł. Spółka wypłaci 148,2 tys. zł dywidendy - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ziemkiewicz i Lisicki w programie dla subskrybentów cyfrowych ,,Do Rzeczy"
W ramach oferty subskrypcyjnej na portalu tygodnika „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) zadebiutował w zeszłym tygodniu program „Polska Do Rzeczy”, którego gospodarzami są naczelny pisma Paweł Lisicki i Rafał Ziemkiewicz.
więcej
|
Onet Sport, ,,Przegląd Sportowy" i ,,Fakt" z ofertą na Euro 2020 i Igrzyska Olimpijskie
Program „Misja Euro”, stałe studia meczowe, codzienny „Euroraport”, „Przegląd Kadr”, cykl redakcyjny „Korzenie Kadry” i dodatek „Przeglądu Sportowego” i „Faktu” „Skarb Kibica” – to oferta Ringier Axel Springer Polska na czas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2020.
więcej
|
Artur Wiśniewski dyrektorem ds. rozwoju technologii PMPG
Artur Wiśniewski od 1 czerwca jest dyrektorem ds. rozwoju technologii spółki PMPG Polskie Media.
więcej
|
|
|
Francja nakłada grzywnę na Google. 220 mln euro za monopol w reklamach
Francuski urząd antymonopolowy nałożył na Google grzywnę w wysokości 220 mln euro. To kara za nadużywanie przez amerykański koncern dominującej pozycji na rynku reklamy online. Poza karą finansową Google został zobowiązany do zmiany swojej polityki i zwiększenia możliwości reklamowania się w sieci przez firmy zewnętrzne.
więcej
|
Burza po wpisie Agnieszki Kaczorowskiej o "modzie na brzydotę". Teraz przeprasza
Aktorka i tancerka Agnieszka Kaczorowska skrytykowała na swoim Instagramie ruch body positive. Zdaniem influencerki, w Internecie panuje obecnie "moda na brzydotę", a pokazywanie swoich słabszych stron w naturalnym świetle to "siedzenie w błotku, w którym tak miło się taplać". Wpis skrytykowało wiele znanych osób, m.in. Karolina Korwin Piotrowska czy Katarzyna Nosowska. Kaczorowska już przeprosiła za swój wpis.
więcej
|
Youtuber Kruszwil stanie przed sądem, jest oskarżony o pobicie 66-latka
Marek M., działający w internecie pod pseudonimem Kruszwil, odpowie przed sądem za pobicie. Jak opisuje Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, patoinfluencer miał uderzyć mężczyznę awanturującego się z jego ekipą filmową. 66-latek zmarł kilka miesięcy po zdarzeniu.
więcej
|
Netflix wspiera osoby LGBT muralem z "Sex Education"
Platforma streamingowa Netflix odpowiada za tęczowy mural w Poznaniu. Jego treść nawiązuje do popularnego serialu serwisu pt. "Sex Education".
więcej
|
Zakupy online z odbiorem do bagażnika samochodu - rusza Auchan Drive
Auchan Retail Polska wprowadza usługę Auchan Drive, pozwalającą na odbiór zamówienia złożonego w internecie wprost do bagażnika swojego samochodu.
więcej
|
Wirtualna Polska z widżetem do odsłuchiwania artykułów
Audio Newsy to nowa funkcjonalność Wirtualnej Polski przeznaczona na urządzenia mobilne, która pozwala odsłuchiwać artykuły w formie audio.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|