|
|
|
|
|
|
|
941 tys. widzów programu ,,Power Couple" w TVN
Nowy program „Power Couple” ogląda średnio 941 tys. widzów. Produkcja dała TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” i drugie miejsce w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 19,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN7 wycofuje z letniej ramówki serial ,,19+"
Telewizyjna Siódemka wycofała z letniej ramówki premierowe odcinki serialu „19+”, produkcja na antenę stacji powróci w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wydaje się, że mamy naprawdę mocną ofertę jak na sezon letni, i to zarówno w naszym serwisie VOD jak i w Siódemce - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
805 tys. widzów ,,BrzydUli". Jesienią nowe odcinki
Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 805 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła lepiej od TV Puls i TTV, ale słabiej od TV4. Wpływy z reklam wyniosły 41,35 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki produkcji trafią na antenę w jesiennej ramówce.
więcej
|
1,47 mln widzów finału Eurowizji w TVP1 i TVP Polonia, 2,97 mln występu Brzozowskiego w II półfinale
Sobotni finał 65. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 1,48 mln widzów, o 330 tys. osób więcej niż zeszłoroczny finał. Z kolei występ polskiego reprezentanta - Rafała Brzozowskiego - w drugim półfinale śledziło 2,97 mln osób.
więcej
|
TVP Info i Polsat News stopniowo zaczynają zapraszać gości do studia
Wraz z postępem w programie szczepień zdalne wywiady będą powoli odchodzić do lamusa. Kanały TVP Info i Polsat News zaczynają zapraszać gości do studia. Pod koniec zeszłego tygodnia na podobny krok zdecydował się TVN24, jeszcze wcześniej uczynił to Onet.
więcej
|
Jazz 4K z koncesją od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję kanałowi muzycznemu Jazz 4K. Na początku będzie dostępny w łódzkiej sieci kablowej Toya.
więcej
|
Ponad 230 mln zł dla klubów od spółki Ekstraklasa dzięki prawom telewizyjnym
Ekstraklasa, spółka zarządzająca rozgrywkami i pozyskująca przychody dla ligi, wypłaci klubom za sezon 2020/21 łącznie 230,5 mln zł. To o 5,5 mln zł więcej niż wynosił budżet założony na początku sezonu.
więcej
|
Igor Sokołowski w Polsat News, będzie prowadził ,,W rytmie dnia"
W czerwcu Igor Sokołowski dołączy do zespołu Polsat News, będzie prowadził pasmo „W rytmie dnia”. Wcześniej był związany z TVN24, TVP Info i Telewizją WP.
więcej
|
,,Receptura" nowym serialem TVN. Zagra Agnieszka Więdłocha
Wystartowały zdjęcia do nowej produkcji obyczajowej „Receptura”, którą jesienią będzie można oglądać w TVN i na Playerze. Widzowie będą śledzić w niej równolegle losy dwóch bohaterek - jednej mieszkającej we współczesnej stolicy i drugiej: żyjącej w międzywojennej Warszawie. W części historycznej w roli głównej zagra Agnieszka Więdłocha.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami tygodnia. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i Eurowizja 2021 hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” oraz drugi półfinał Eurowizji 2021 z udziałem Rafała Brzozowskiego. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Były korespondent TVN w Moskwie z własnym programem w TVN24 Go
Andrzej Zaucha, wieloletni korespondent TVN w Moskwie wrócił do Polski. Przygotowuje materiały dla "Faktów" TVN i prowadzi własny program na temat polityki wschodniej w aplikacji TVN24 Go.
więcej
|
,,Szansa na sukces" ze stabilną widownią. TVP2 liderem
Program „Szansa na sukces. Opole 2021” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,47 mln widzów, tyle samo ile było rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,25 mln zł.
więcej
|
TVP1 w niedzielę pokaże koncert ,,The best of Krzysztof Krawczyk"
W najbliższą niedzielę 30 maja w amfiteatrze w Opolu odbędzie się widowisko muzyczne „Pamiętam Ciebie z tamtych lat - The best of Krzysztof Krawczyk”. Będzie transmitowane na żywo w TVP1.
więcej
|
Koncert ,,Nie ma jak u mamy" 26 maja w TVP1
W środę, 26 maja TVP1 pokaże widowisko muzyczne „Nie ma jak u mamy”.
więcej
|
495 tys. widzów programu ,,Śniadanie w Polsat News i Interii"
Pokazane w niedzielę w Polsat News „Śniadanie w Polsat News i Interii” z udziałem Bogdana Rymanowskiego oglądało średnio 495 tys. widzów. To najchętniej oglądany odcinek programu w tym roku - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kaczyński: TVP w porównaniu z TVN wzorem cnót, Kurski robi dobrą robotę
Jacek Kurski robi dobrą robotę w TVP. W porównaniu z TVN ta telewizja publiczna jest po prostu wzorem cnót wszelakich - ocenił prezes PiS i wicepremier Jarosław Kaczyński. Zapewnił też, że rząd nie wycofa się z podatku od wpływów reklamowych.
więcej
|
Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany sprzedawca i serwis Apple, zajmująca się integracjami systemów, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuba Wojewódzki będzie miał swoją kolekcję strojów kąpielowych
Showman Kuba Wojewódzki nawiązał współpracę z marką Susan Swimwear, w ramach której powstanie autorska kolekcja męskich strojów kąpielowych. Do sprzedaży kolekcja trafi w czerwcu.
więcej
|
Agora spodziewa się w tym roku wzrostu rynku reklamy o 4-7 proc.
Spółka Agora spodziewa się poprawy sytuacji na rynku reklamy. Już obserwuje ożywienie na rynku reklamy zewnętrznej i zaznacza, że rynek skurczy się tylko w prasie papierowej.
więcej
|
Będą rosły wydatki na reklamę alkoholu
Wydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach na świecie wzrosną do 2023 roku do 7,7 mld dolarów - prognozuje agencja mediowa Zenith. Marki alkoholowe wydają na reklamę w telewizji dwa razy więcej niż marki w innych kategoriach, jednak ze względu na malejącą widownię estymowany jest roczny spadek wydatków telewizyjnych w kategorii o 2,4 proc. Reklama cyfrowa będzie stanowić 30 proc. wydatków na reklamę alkoholu w 2023 r., w porównaniu z 21 proc. w 2019 roku.
więcej
|
Rośnie rynek darmowych serwisów wideo z reklamami. 66 mld dolarów w 2020 roku
Od 2020 do 2026 roku przychody serwisów w segmencie AVOD (darmowy dostęp do treści za reklamy) wzrośnie o 144 procent do kwoty 66 mld dolarów - wynika z prognoz firmy Digital TV Research. Najwięcej zyska rynek w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Plej przygotuje działania Energizer na 15 rynków
Agencja Plej odpowiada za kreacje do globalnej komunikacji letnich promocji marki Energizer na 15 rynkach - w krajach nordyckich, Singapurze, RPA, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Egipcie, Belgii, Luksemburgu, na Filipinach, w Korei oraz w Polsce.
więcej
|
Lewandowscy sprzedają suplementy diety
Robert Lewandowski i jego żona Anna rozpoczynają sprzedaż suplementów diety autorskiej marki Levann.
więcej
|
Samsung w nowej reklamie "szczypie" Apple
W nowej reklamie Samsung podśmiewa się z jakości aparatu w smartfonie iPhone 12 Pro Max, który zestawiony został z Galaxy S21 Ultra.
więcej
|
Fixly w nowej kampanii zachęca do realizacji marzeń
Ruszyła kampania wizerunkowa serwisu ogłoszeniowego Fixly (Grupa OLX), przygotowana przez Feeders Agency, Papaya Films i Media Concept. Jej hasło to “Zrealizuj swoje plany z Fixly”.
więcej
|
Anna Pocenta: z Mennicy Skarbowej do Teads
Do zespołu platformy mediowej Teads dołączyła Anna Pocenta, obejmując stanowisko senior sales managera. Wcześniej pracowała m.in. w Mennicy Skarbowej, Wydawnictwie Kukbuk, Agorze, Media Point Group i IDG.
więcej
|
LV Bet z kampanią na Euro 2020 "Łączy nas pasja", w spocie Kuba Błaszczykowski
LV BET Zakłady Bukmacherskie ruszają z telewizyjną kampanią reklamową przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W spocie występuje Kuba Błaszczykowski.
więcej
|
Uroczy robot staje się eko-wojownikiem w nowej reklamie IKEA (wideo)
IKEA w Wielkiej Brytanii, we współpracy z agencją Mother London przygotowała kampanię pod hasłem "Change a bit for good", którą chce zainspirować Brytyjczyków do niewielkich zmian, które pomogą w walce ze zmianami klimatycznymi.
więcej
|
Unilever wprowadza tubki do past nadające się do recyklingu
Pod koniec tego roku Unilever wprowadzi do swojej oferty past do zębów (marki m.in. Signal, Pepsodent, Closeup) tubki nadające się do recyklingu. Docelowo do 2025 roku zmiana opakowań obejmie całą linię produktów do higieny jamy ustnej.
więcej
|
Tropikalny smak i energia w nowej reklamie bezalkoholowego Okocim Radlera (wideo)
Marka Okocim (Carlsberg Polska) wystartowała z kampanią reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują - tegoroczną nowością w swoim portfolio bezalkoholowych piw. Kampanię przygotowały Upside, Initiative oraz OTO Film.
więcej
|
Grupa Amica z pierwszą po latach kampanią Fagor Electrodoméstico
Fagor Electrodoméstico, marka będąca częścią portfolio Grupy Amica, wystartowała z nową kampanią wizerunkową w Hiszpanii. Nawiązuje w niej m.in. do rosnącej popularności kobiecej piłki nożnej oraz realizacji pasji pomimo trwającej od ponad roku pandemii.
więcej
|
Mlekpol promuje marki Maślanka Mrągowska i Łaciate
SM Mlekpol rozpoczęła kampanie reklamowe Maślanki Mrągowskiej oraz serków śmietankowych Łaciate.
więcej
|
Mark Sinnock globalnym szefem strategii w Havas Creative
Grupa reklamowo-komunikacyjna Havas Creative awansowała swojego brytyjskiego i europejskiego szefa strategii Marka Sinnocka do nowo utworzonej roli globalnego dyrektora ds. strategii. Będzie nadal podlegał globalnemu dyrektorowi generalnemu Chrisowi Hirstowi i będzie pracował w Havas UK Village w londyńskim King's Cross.
więcej
|
Ruszyła digitalowa kampania wody Jurajska
Grupa Hortex rozpoczęła digitalową odsłonę kampanii reklamowej wspierającej relaunch marki woda Jurajska. Przygotowała ją agencja ASAP&ASAP.
więcej
|
Awanse w Papaya Films
W zespole produkcyjnym Papaya Films Weronika Orłow awansowała na stanowisko producentki, a Katarzyna Kordecka na kierowniczkę produkcji.
więcej
|
Zastosowanie identyfikatorów 1st Party w działaniach reklamowych przekłada się na znaczny wzrost eCPM wydawców. Potwierdzają to najnowsze wyniki wspólnych badań Adform i Magnite W środowiskach, które blokują tzw. ‘3rd Party cookies’ czyli Firefox i Safari, po zastosowaniu identyfikatorów 1st Party wartość wskaźnika eCPM wzrosła o ponad 30%. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
W ub.r. przychody Burda Media Polska zmalały o 20,1 proc. do 130,75 mln zł, głównie z powodu spadku wpływów reklamowych o 35,2 proc. Średnioroczne zatrudnienie w firmie zmniejszono o 19 osób, a wynik netto poszedł w dół z 3,66 mln zł zysku do 9,83 mln zł straty - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Raport CMWP: Złe warunki pracy, problematyczna niezależność dziennikarzy Polska Press Grupy przed przejęciem przez Orlen
Sytuacja dziennikarzy tytułów Polska Press Grupy pogorszyła się po przejęciu wydawnictwa przez niemieckich właścicieli. Gorzej też było z płacami, a swoją niezależność dziennikarze wydawnictwa ocenili jako „problematyczną”. Takie wnioski płyną z przedstawionego w poniedziałek raportu po badaniu, zorganizowanym przez „Kurier Wnet" i Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP.
więcej
|
Dziewiąty redaktor naczelny gazet Polska Press wymieniony
Od 1 czerwca redaktorem naczelnym „Gazety Wrocławskiej" (Polska Press Grupa) zostanie Alicja Giedroyć-Skiba. Obecny naczelny Arkadiusz Franas rozstaje się z wydawnictwem za porozumieniem stron. To już dziewiąta zmiana na stanowisku redaktora naczelnego w tytułach Polska Press po przejęciu firmy przez Orlen.
więcej
|
,,Fakt" z nowym magazynem truestories: ,,Linie życia". Odbiorcami kobiety 50+
Począwszy od wtorku, 25 maja, dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) będzie ukazywał się z nowym tygodnikiem pt. „Linie życia”. Magazyn zawierał będzie historie z życia, jego redaktor prowadzącą została Marta Nowik.
więcej
|
Łukaszenka zaostrza przepisy o mediach na Białorusi
Alaksandr Łukaszenka podpisał nowelizację przepisów o mediach – podała służba prasowa prezydenta Białorusi. Zmiany przewidują szereg zaostrzeń, m.in. zakaz publikacji sondaży nielicencjonowanych przez władze, możliwość ograniczenia dostępu przez prokuratora i zakaz zagranicznej własności
więcej
|
Rada Etyki Mediów o okładce ,,Do Rzeczy" z ,,Murzynem": To dobra ilustracja
Rada Etyki Mediów nie dopatrzyła się w rasizmu w okładce tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro), na której znalazł się czarnoskóry mężczyzna z komputerowo wybieloną połową twarzy.
więcej
|
Marta Lempart z tytułem ,,Superbohaterki Wysokich Obcasów"
Liderka Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, Marta Lempart, otrzymała tytuł „Superbohaterki Wysokich Obcasów”. Zadecydowała o tym kapituła plebiscytu. Nagroda czytelniczek i czytelników powędrowała z kolei do uczestniczki Powstania Warszawskiego - Wandy Traczyk-Stawskiej. Była to szósta już edycja plebiscytu „Wysokich Obcasów” (Agora).
więcej
|
Ks. Mirosław Tykfer żegna się z ,,Przewodnikiem Katolickim", nowym szefem ks. Wojciech Nowicki
Ksiądz Mirosław Tykfer po 7 latach pracy odchodzi ze stanowiska redaktora naczelnego „Przewodnika Katolickiego” (Święty Wojciech Dom Medialny). Będzie proboszczem w podpoznańskich Komornikach. Stanowisko naczelnego „Przewodnika Katolickiego” obejmie ks. Wojciech Nowicki z Radia Emaus.
więcej
|
Tomasz Niski za Wiktora Pilarczyka prezesem oddziału Polska Press w Gdańsku
Z początkiem czerwca stanowisko prezesa oddziału Polska Press w Gdańsku obejmie Tomasz Niski, zastąpi Wiktora Pilarczyka. Niski w Polska Press pracował już wcześniej przez 18 lat.
więcej
|
Zmarła Kalina Mróz z ,,Gazety Wyborczej"
W wieku 34 lat zmarła dziennikarka „Gazety Wyborczej” Kalina Mróz. Pisała przede wszystkim o serialach i filmach.
więcej
|
Dziennikarz uprowadzony na Białorusi. Samolot Ryanair zmuszony do lądowania w Mińsku
Białoruski opozycyjny dziennikarz Raman Pratasiewicz, współzałożyciel kanału Nexta, został zatrzymany na lotnisku w Mińsku po awaryjnym lądowaniu samolotu Ryanair. W czasie protestów na Białorusi przebywał w Polsce, był jednym z redaktorów opozycyjnego kanału Nexta.
więcej
|
|
|
Brand24 poprawia wyniki finansowe. Od straty do 35 tys. złotych zysku
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 w pierwszym kwartale 2021 roku zanotowała 35 tys. złotych zysku netto. To postęp w porównaniu ze stratą na poziomie 366 tys. złotych zanotowaną rok wcześniej. Brand24 ma obecnie 3610 użytkowników, a średni przychód przypadający na klienta wynosi 328 złotych.
więcej
|
Rośnie rynek darmowych serwisów wideo z reklamami. 66 mld dolarów w 2020 roku
Od 2020 do 2026 roku przychody serwisów w segmencie AVOD (darmowy dostęp do treści za reklamy) wzrośnie o 144 procent do kwoty 66 mld dolarów - wynika z prognoz firmy Digital TV Research. Najwięcej zyska rynek w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Kuaishou z rosnącymi wynikami. Większe przychody i zysk, ponad 379 mln codziennych użytkowników
Kuaishou Technology, chińska firma prowadząca serwis Kuaishou, największego konkurenta TikToka podała wyniki biznesowe za pierwszy kwartał 2021 roku. Spółka zwiększyła swoje przychody o 36,6 procent, wzrósł także zysk. Na koniec marca z platformy korzystało każdego dnia 379,2 mln użytkowników.
więcej
|
Instagram z nowymi narzędziami dla marek. Poda informacje o statystykach w Reels
Należący do Facebooka serwis Instagram zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań analitycznych dla użytkowników biznesowych i twórców. Platforma będzie podawała dokładne statystyki dotyczące treści zamieszczanych w sekcji Reels, udostępni też dodatkowe narzędzia w sekcji Live.
więcej
|
Medonet z ofertą bazy Kliniki.pl
Serwis zdrowotny Medonet (Ringier Axel Springer Polska) nawiązał współpracę z bazą prywatnych klinik medycznych i estetycznych Kliniki.pl.
więcej
|
Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany sprzedawca i serwis Apple, zajmująca się integracjami systemów, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ofensywa medialna Jarosława Kaczyńskiego. "Pokazuje: ja tu rządzę"
Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości po długim okresie nieobecności w mediach, od kilku dni udziela obszernych wywiadów mediom innym niż TVP, Polskie Radio i TV Trwam. Zdaniem ekspertów od komunikacji i marketingu politycznego nie jest to przypadkowe. Zaznaczają, że Jarosław Kaczyński unikał obecności w mediach, gdy były pełne negatywnych przekazów. Teraz, gdy nastroje się poprawiły, postanowił do nich wrócić. - Same wywiady są bezpieczne, sensacje ostrożnie dozowane, ale jednak to coś zupełnie innego niż kontrolowane wywiady w bliższych mu mediach. Widać też, że nie są to pojedyncze komunikaty, ale element strategii medialnej, ofensywnej, odbudowującej wizerunek patrona i jedynego przywódcy obozu władzy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Raszka, członek zarządu w agencji public relations Grupa PRC Holding.
więcej
|
Zarządzanie kryzysowe: Ryanair w swoim oświadczeniu nie wspomniał słowem o Protasiewiczu
W pierwszym oświadczeniu, wydanym po ujawnieniu informacji o wymuszeniu lądowania samolotu linii lotniczej Ryanair, firma nie wspomniała słowem o uprowadzeniu opozycyjnego aktywisty, dziennikarza i blogera Romana Protasiewicza, który był na pokładzie. W sieci natychmiast pojawiły się krytyczne komentarze wobec przewoźnika. - Po Ryanairze nie można było spodziewać się niczego innego, jak kolejnej wpadki komunikacyjnej - komentuje dr Łukasz Przybysz, medioznawca i politolog.
więcej
|
PR Lovin' dla Hamelin Brands
Agencja PR Lovin’ rozpoczęła współpracę z Hamelin, francuską firmą papierniczą.
więcej
|
|
|