|
|
|
|
|
|
|
Kalina Cyz: TVP Kultura i Teatr Telewizji to jedna przestrzeń, zawalczę o jego jakość
Z końcem marca dotychczasowa szefowa Teatru Telewizji, Kalina Zalewska została odwołana ze stanowiska. Jej miejsce zajęła dyrektor i redaktor naczelna TVP Kultura, Kalina Cyz, zaś sam Teatr Telewizji trafił do Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP. - Ta zmiana pozwoli na wzmacnianie kompetencji Teatru Telewizji, zawalczę o jego jakość - przekonuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kalina Cyz.
więcej
|
Antena TV ma ruszyć 1 maja. Koncesja kosztowała 14,36 mln zł
Nowy kanał Antena TV w naziemnej telewizji cyfrowej ma wystartować prawdopodobnie 1 maja, nadal trwają prace nad ramówką i logo. Za 10-letnią koncesję nadawca będzie musiał zapłacić 14,36 mln zł - wynika z dokumentów Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
TVP i Polskie Radio dostaną kolejną część rekompensaty, minister emituje obligacje za 350 mln zł
4 maja zarejestrowana zostanie kolejna transza obligacji skarbowych, o wartości 350 mln zł, na potrzeby rekompensaty abonamentowej dla Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. W połowie marca wyemitowano w tym celu papiery za 650 mln zł, łącznie nadawcy publiczni dostaną w br. 1,91 mld zł z budżetu państwa.
więcej
|
,,Tokio. Cena sukcesu" nowym programem Anity Werner. ,,Mistrzynie i mistrzowie sportu zawsze mnie inspirowali"
W poniedziałek, 26 kwietnia w TVN24 GO zadebiutuje cotygodniowy autorski program Anity Werner „Tokio. Cena sukcesu”, który w przyszłości będzie można oglądać także w TVN24 i Eurosporcie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Żyjemy w czasach, w których potrzebujemy pozytywnych inspiracji i przepisu na przezwyciężanie trudnych chwil, a ci ludzie to chodzące przykłady - mówi Anita Werner, gospodyni audycji.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami w naziemnej telewizji cyfrowej, TV Puls na podium w 16-49. 0,29 proc. udziału TVP Kobieta
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w marcu br. w grupie 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciło TVP Info. 0,29 proc. udziału miała nowa stacja TVP Kobieta - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska wersja gejowskiego randkowego programu ,,Finding Prince Charming" w Player.pl. ,,Przełamanie społecznego tabu"
Player.pl we współpracy z Jake Vision pracuje nad polską edycją gejowskiego randkowego formatu „Finding Prince Charming”. Zdjęcia do programu mają być realizowane latem w egzotycznym kraju, właśnie trwają poszukiwania uczestników. Premiera show ma się odbyć jeszcze w tym roku. - Wierzymy, że głośny format, który powstanie w ramach serii Player Original może zmienić stereotypy, otworzyć nas i uwrażliwić, ale także dostarczy naszym odbiorcom dobrej rozrywki - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupy Discovery.
więcej
|
1,31 mln widzów teleturnieju ,,Jeden z dziesięciu" w TVP1. Producent programu: Nie zgadzamy się na zmiany, które obniżą poziom
Premierowe odcinki „Jednego z dziesięciu” w wiosennej ramówce śledziło średnio 1,31 mln widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka była ostatnia na tle tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecia w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,37 mln zł. - Nie zgadzamy się na zmiany, które obniżą poziom - informuje Anna Brzywczy, prezes zarządu Euromedia TV.
więcej
|
Dwie nowe usługi dla klientów Vectry: Wi-Fi Calling i VoLTE
Vectra uruchomiła dla swoich abonentów dwie nowe usługi: VoLTE oraz Wi-Fi Calling. Umożliwiają wykonywanie w wysokiej połączeń i wysyłanie esemesów z miejsc, gdzie sieć komórkowa jest trudno dostępna.
więcej
|
Premiera "Inspirujących kobiet" w TVN Style. Prowadzącą Dorota Wellman
W poniedziałek, 26 kwietnia w TVN Style (TVN Grupa Discovery) zadebiutuje nowy program Doroty Wellman „Inspirujące kobiety”. Dziennikarka będzie prezentowała w nim sylwetki niezwykłych Polek, które mają odwagę zmieniać świat.
więcej
|
Pod koniec maja BBC First pokaże serial ,,Pogoń za miłością"
BBC ogłosiło datę emisji serialu „Pogoń za miłością”. Światowa premiera odbędzie się w Wielkiej Brytanii w BBC One i na BBC iPlayer w niedzielę 9 maja, zaś w Polsce pierwszy odcinek widzowie zobaczą na kanale BBC First 28 maja.
więcej
|
Tomasz Kammel chce przeprosin od ,,Super Expressu" za napisanie, że nazwał Kurskiego ,,cudem życia"
Prezenter Telewizji Polskiej Tomasz Kammel żąda przeprosin i sprostowania od serwisu SE.pl i dziennika „Super Express” (Grupa ZPR Media). Zarzuca tabloidowi, że w relacji z wielkanocnego koncertu TVP błędnie napisał, że Kammel stwierdził, iż zasiadający wówczas na widowni Jacek Kurski „jest cudem życia”. Tymczasem chodziło o wyjątkowy stan, w jakim znajdują się wszystkie ciężarne kobiety, m.in. żona Kurskiego.
więcej
|
Nowy cykl TVP Historia "Walka o polski Śląsk 1919-1921". Prowadzącym Piotr Gursztyn
TVP Historia będzie emitowała cykl sześciu debat "Walka o polski Śląsk 1919-1921" z udziałem historyków, którzy przybliżą wydarzenia związane z przyłączeniem Górnego Śląska do Polski. Poprowadzi je Piotr Gursztyn.
więcej
|
TVN24 wyprzedziło TVP Info w I kwartale, wzrost oglądalności Polsat News
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym kwartale było TVN24, które wyprzedziło TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a największy spadek odnotowała Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Węże 2021: ,,365 dni" najgorszym polskim filmem, ,,Pętla" z najsłabszą reżyserię
"365 dni" Barbary Białowąs i Tomasza Mandesa zdobył Wielkiego Węża dla najgorszego filmu roku. Twórcy obrazu otrzymali także statuetki za najgorszy scenariusz i duet na ekranie. Również trzy Węże - za najgorszą reżyserię, rolę żeńską i efekt specjalnej troski - trafiły do "Pętli" Patryka Vegi.
więcej
|
Maj w HBO: filmy z serii "Rocky", "Wonder Women 1984, "Mulan"
W maju na HBO widzowie będą mogli obejrzeć filmową sagę "Rocky", superbohaterski film "Wonder Woman 1984" czy "Mulan".
więcej
|
Cyfrowy Polsat kupił w transakcjach pakietowych ok. 3,4 proc. akcji Netii
Cyfrowy Polsat kupił w transakcjach pakietowych łącznie 11.405.739 akcji Netii, reprezentujących ok. 3,40 proc. kapitału zakładowego - podała Netia w komunikacie.
więcej
|
HBO Max ma już ponad 44 mln klientów
Platforma streamingowa HBO Max zyskała w pierwszym kwartale tego roku 2,7 mln nowych klientów. Łącznie serwis ma już 44,2 mln subskrybentów.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Internetowy wyścig Radia Nowy Świat i Radia 357. Komu bliżej do Trójki?
Minęło już kilka miesięcy wspólnego funkcjonowania na internetowym rynku dwóch stacji, które zostały powołane do życia przez byłych dziennikarzy związanych z radiową Trójką. Jakie są największe różnice między Radiem 357 a Radiem Nowy Świat? Ta pierwsza wręcz nawiązuje do dawnej Trójki, a druga chce się od niej bardziej odróżnić. - Jednak dziś obie stacje podobnie przemawiają, a nie rozmawiają ze słuchaczami i z patronami. I tu czuję się rozczarowany - mówi Sławomir Assendi, m.in. były redaktor naczelny Radia Zet.
więcej
|
|
TVP i Polskie Radio dostaną kolejną część rekompensaty, minister emituje obligacje za 350 mln zł
4 maja zarejestrowana zostanie kolejna transza obligacji skarbowych, o wartości 350 mln zł, na potrzeby rekompensaty abonamentowej dla Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. W połowie marca wyemitowano w tym celu papiery za 650 mln zł, łącznie nadawcy publiczni dostaną w br. 1,91 mld zł z budżetu państwa.
więcej
|
|
Radio Rodzina i Katolickie Radio Zbrosza Duża z koncesją na nadawanie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła dwa konkursy na nadawanie rozgłośni o charakterze społeczno-religijnym. Wnioski złożyło Radio Rodzina oraz Radio Zbrosza Duża, które były jedynymi podmiotami zainteresowanymi nadawaniem w swoich lokalizacjach. Otrzymały one koncesję na 10 lat.
więcej
|
|
Zuzanna Łuszczewska i Karolina Kaliszewska przejęły po Krzysztofie Łuszczewskim udziały Radia Nowy Świat
Nowymi wspólniczkami internetowego Radia Nowy Świat zostały Zuzanna Łuszczewska i Karolina Kaliszewska. 10 udziałów odziedziczyły po Krzysztofie Łuszczewskim zmarłym w styczniu br.
więcej
|
|
Elżbieta Ruman kandydatką do rady programowej Radia dla Ciebie
Elżbieta Ruman z warszawskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich na najbliższym posiedzeniu Rady Mediów Narodowych zostanie wybrana na członkinię rady programowej Radia dla Ciebie – wynika z naszych informacji.
więcej
|
|
Niemal 3,5 mln zł od ministerstwa nauki dla dwóch fundacji i szkoły, związanych z o. T. Rydzykiem
Od jesieni 20015 r. do wiosny 2020 roku Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej oraz dwie fundacje związane z o. Tadeuszem Rydzykiem uzyskały prawie 3,5 mln zł od ministerstwa nauki i szkolnictwa wyższego. Szefem resortu był wówczas Jarosław Gowin.
więcej
|
|
|
|
Agencja Opus B bez 42 proc. wpływów, zysk spadł o 4,8 mln zł
W ub.r. agencja reklamowa Opus B zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 41,8 proc. do 11,17 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 7,7 do 2,85 mln zł. Firma pozyskała 752,8 tys. zł z tarczy finansowej.
więcej
|
Lasy Państwowe wybierają dom mediowy do kampanii "Dla lasu, dla ludzi"
Centrum Informacyjne Lasów Państwowych ruszyło z przetargiem, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za planowanie i zakup mediów do kampanii "Dla lasu, dla ludzi" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KPRM będzie promować Szczyt Cyfrowy ONZ, chce zatrudnić agencję
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów planuje kampanię promocyjną Szczytu Cyfrowego ONZ, który odbędzie się w dniach 6-10 grudnia br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do zaplanowanej kampanii chce zatrudnić kampanię, na razie prowadzi rozeznanie rynku.
więcej
|
MediaCom uruchamia globalny oddział, w którym łączy kreację i media
Agencja MediaCom (GroupM/WPP) uruchamia MediaCom Creative Systems, globalny oddział, którego celem będzie ponowne połączenie mediów i kreatywności przy użyciu danych i technologii. Na jego czele stanął Stef Calcraft, który w WPP pracuje od 2019 roku.
więcej
|
Karol Okrasa reklamuje Produkt Polski w sklepach Lidl (wideo)
Sieć dyskontów Lidl zaczęła akcję promującą artykuły z oznaczeniem Produkt Polski. W reklamach występuje kucharz Karol Okrasa, od 9 lat pojawiający się w kampaniach Lidla.
więcej
|
Lidl sprzedaje kolekcję odzieży z własnym logo
W poniedziałek 26 kwietnia w sklepach Lidl w Polsce pojawi się kolekcja odzieży z logo tej sieci handlowej. W ofercie znajdują się klapki, skarpetki i t-shirty. Kosztują od 7,99 do 24,99 zł.
więcej
|
Marcin Gortat i Andrzej Strejlau reklamują bukmachera eWinner (wideo)
Trwa telewizyjna kampania promująca firmę bukmacherską eWinner. W reklamach występują jej ambasador marketingowy Marcin Gortat i ekspert piłkarski Andrzej Strejlau.
więcej
|
Cezary Pazura pyta dziecięcych ekspertów o owoce, dżemy i witaminy w reklamie Łowicz
Maspex, producent dżemów Łowicz wystartował z nową kampanią digitalową. Zaprosił do niej popularnego aktora Cezarego Pazurę. Akcję przygotowała Feeders Agency.
więcej
|
Lech Wałęsa ogłosił w internecie, że szuka pracy. ,,Skutecznie buduje zasięgi, nie powinien reklamować marek komercyjnych"
Lech Wałęsa zamieścił w serwisie Flexi.pl ogłoszenie, w którym szuka zajęcia. Pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu i komunikacji pozytywnie oceniają ten ruch byłego prezydenta, przede wszystkim za szum medialny. Nasi rozmówcy uważają, że Lech Wałęsa nie powinien angażować się marketingowo i wizerunkowo w komercyjne projekty i kampanie produktowe. Jeżeli już, to co najwyżej w projekty społeczne lub współpracę z markami, które walczą o zmiany na świecie.
więcej
|
Wicemistrz Polski baristów w kampanii kawy MK Cafe (wideo)
W nowej kampanii reklamowej MK Cafe (produkowanej przez Strauss Cafe Poland) występuje Łukasz Mitura, pierwszy wicemistrz Polski baristów.
więcej
|
Xenna Balance w nowej kampanii przekonuje, że przynosi "ulgę na dłużej"
Pod hasłem „Ulga na dłużej” ruszyła kampania promująca wariant na przewlekłe zaparcia Xenna Balance marki USP Zdrowie. Przygotowała ją agencja FCBBridge2Fun.
więcej
|
BNP Paribsas z kampanią klimatyczną ,,Świat Cię potrzebuje"
Bank BNP Paribsas wystartował z inicjatywą „Świat Cię potrzebuje”, w której pokazuje, że działania każdego z nas mają ogromny wpływ na stan naszej planety i jej mieszkańców, a także, jak odpowiedzialny wybór zrównoważonych produktów i usług wpływa na realizację Agendy 2030.
więcej
|
Credit Agricole zachęca do walki z nadmiarem plastiku. W kampanii Dawid Podsiadło i Jarosław Kuźniar
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej baku z Credit Agricole "Bądź eko i zyskaj!". W działania obok piosenkarza Dawida Podsiadły zaangażowano dziennikarza Jarosława Kuźniara.
więcej
|
Magda Ciaciek: z Heads Advertising do BeDigital
Od początku kwietnia Magda Ciaciek pracuje jako project manager w agencji reklamowej BeDigital. Poprzednio była związana z Heads Advertising.
więcej
|
Pękła rura! I co teraz? Nasze mieszkanie to obecnie nie tylko bezpieczny azyl, miejsce odpoczynku i oaza prywatności. Odkąd zmagamy się z pandemią koronawirusa, nasz dom czy mieszkanie stały się dodatkowo centrum zarządzania firmą, naszym biurem, salą konferencyjną, salą szkolną i przedszkolem w jednym. Cały świat zawodowy i prywatny skurczył się do rozmiarów prywatnych czterech ścian. Jak nigdy dotąd, bezpieczeństwo i stabilna sytuacja całej naszej rodziny w każdej praktycznie sferze życia zależy właśnie od zabezpieczenia tej przestrzeni. Warto zdać sobie z tego sprawę i szczególnie zadbać o pełne ubezpieczenie naszego mieszkania czy domu. Jedną z najbardziej kompleksowych propozycji ubezpieczenia mieszkania znajdziemy w LINK4. materiał partnerskiwięcej |
|
|
R4S i Adam Hofman chcą 1 mln zł od ,,GW", OKO.press, Wirtualnemedia.pl oraz Hanny Waśko. "Pozew obliczony na efekt mrożący"
Pozwy przeciwko „Gazecie Wyborczej”, OKO.Press i portalowi Wirtualnemedia.pl to „rzecz jasna próba zastraszenia dziennikarzy” – uważa szef „Rzeczpospolitej” i Izby Wydawców Prasy Bogusław Chrabota. - Nie mam żadnych wątpliwości, że dziennikarze się nie przestraszą - mówi Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny „Dziennika Gazety Prawnej”. Agencja R4S i Adam Hofman domagają się łącznie 1 mln zł za naruszenie dóbr osobistych.
więcej
|
Wydawca ,,Charakterów" i ,,Psychologii w praktyce" ze spadkiem wpływów o 13 proc. i 6,5 mln zł zysku
W ub.r. firma Forum Media Polska, wydająca szereg czasopism z kilku obszarów tematycznych, zanotowała spadek przychodów o 12,6 proc. do 57,31 mln zł oraz zysku netto z 7,43 do 6,5 mln zł. W br. spodziewa się wzrostu wpływów o 3 proc., m.in. dzięki rozwojowi oferty cyfrowej.
więcej
|
,,Do Rzeczy" krytykowane za okładkę z Billem Gatesem uszczęśliwiającym szczepionkami
Na okładce nowego numeru „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) zamieszczono zdjęcie Billa Gatesa i napis „Ja was wszystkich zaszczepię!”. Według wielu dziennikarzy taka publikacja jest nieodpowiedzialna w obecnej sytuacji epidemicznej. Publicysta tygodnika Rafał Ziemkiewicz zwrócił uwagę, że publikację skrytykowano jeszcze przed przeczytaniem zapowiadanego nią artykułu.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" bez rocznego zakazu pisania o zniżce na apartament dla Daniela Obajtka, sąd powołał się na interes publiczny
Sąd Okręgowy w Warszawie nie nałożył na „Gazetę Wyborczą” rocznego zakazu publikacji artykułów ani treści na Facebooku i Twitterze dotyczących informacji o zniżkach na apartament, jakie miał uzyskać Daniel Obajtek. O taki zakaz wnioskował adwokat szefa Orlenu. W uzasadnieniu sąd napisał, że nie nakłada zakazu z uwagi na ważny interes publiczny.
więcej
|
Ruch po przejęciu przez Orlen nadal nierentowny, z 407 pracownikami i pozwami na 75 mln zł
W styczniu i lutym br. przychody Ruchu zmalały o ponad 10 proc., a strata EBITDA pogłębiła się do 5,7 mln zł. Firma pod koniec ub.r. pozyskała ok. 200 mln zł od Orlenu, PZU i Alior Banku, ale pierwszej musiała już zapłacić 107,5 mln zł. Przeciwko Ruchowi toczą się sprawy sądowe o łączną kwotę ok. 75 mln zł.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" i OKO.press: odrzucamy skandaliczne żądania agencji Adama Hofmana, to napaść na wolne media
- Żądanie jest niesłychane. Sama próba położenia ręki na prywatnej własności dziennikarzy, a także ogromna suma roszczenia mają w naszej opinii wywołać tzw. efekt mrożący - napisały redakcje „Gazety Wyborczej”, OKO.press i Fundacji Reporterów w odpowiedzi na pozwy, w których agencja R4S i jej współwłaściciel Adam Hofman domagają się łącznie 1 mln zł (także od naczelnego Wirtualnemedia.pl i szefowej agencji Big Picture Hanny Waśko).
więcej
|
|
|
Iberion ze wzrostem wpływów o 65 proc. i spadkiem zysku, z zarządu odszedł były naczelny Pikio.pl
Z firmą Iberion, wydającą Goniec.pl i grupę serwisów tematycznych, pożegnał się Bogdan Makowski, były redaktor naczelny portalu Pikio.pl. W ub.r. spółka osiągnęła wzrost przychodów o 65 proc. do ponad 18 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 3 do 1,8 mln zł.
więcej
|
Wizaz stracił 1,5 mln użytkowników przewagi nad Styl.fm, Avanti24.pl i Vogue.pl ze wzrostami
W marcu br. Wizaz.pl po dużym spadku liczby użytkowników stracił sporą część przewagi nad Styl.fm, który osiągnął wzrost o 36 proc. Znacząco zmalały wyniki Elle.pl i sekcji modowo-urodowej Onetu, a wzrosły statystyki Avanti24.pl i Vogue.pl. W czołówce pojawiła się platforma Booksy.pl, która pod koniec ub.r. połączyła się z Booksy.
więcej
|
Netflix zainwestuje 300 milionów dolarów w Meksyku
Streamingowy gigant Netflix ogłosił, że zainwestuje 300 milionów dolarów w oryginalne produkcje w Meksyku. Kolejne trzy produkcje zostaną zrealizowane w Hiszpanii. Platforma walczy tak o hiszpańskojęzyczną widownię.
więcej
|
Google Maps pokaże ceny paliw na stacjach benzynowych
Google wprowadził nową opcję w swojej aplikacji Mapy. Użytkownicy mogą sprawdzić, jakie są ceny paliw oferowanych przez wybrane stacje benzynowe w Polsce.
więcej
|
Szef Netfliksa: Nie będzie blokady współdzielenia kont, użytkownicy niezadowoleni
Nie ma na razie żadnych sprecyzowanych planów wprowadzenia systemu blokującego współdzielenie jednego konta wśród kilku użytkowników - uspokaja Reed Hastings, szef Netfliksa. Serwis przyznaje, że korzystanie z jednego profilu przez więcej osób to delikatny problem, zaś testowane do tej pory rozwiązania przyniosły negatywny odbiór.
więcej
|
Snapchat ma 280 mln aktywnych użytkowników. Przychody w górę o 66 proc.
Spółka Snap, do której należy serwis społecznościowy Snapchat, zanotowała w pierwszym kwartale tego roku 770 mln dolarów przychodów, o 66 proc. więcej rok do roku. Aplikacja ma globalnie 280 milionów aktywnych użytkowników dziennie.
więcej
|
Netflix wyda 17 mld dolarów na produkcje. Nowe sezony ,,Wiedźmina", ,,Sex Education" i ,,Domu z papieru" w drugim półroczu
Z powodu epidemii kolejne sezony hitowych seriali Netflixa „Wiedźmin”, „Sex Education” i „Dom z papieru” pojawią się w przyszłym półroczu, platforma zapowiada też nowe filmy. W br. na treści planuje wydać 17 mld dolarów. W pierwszym kwartale jej największymi hitami były „Przeznaczenie: Saga Winx”, „Lupin” i „Ginny & Georgia”, a polski film „Miłość do kwadratu” miał 31 mln widzów.
więcej
|
Lech Wałęsa ogłosił w internecie, że szuka pracy. ,,Skutecznie buduje zasięgi, nie powinien reklamować marek komercyjnych"
Lech Wałęsa zamieścił w serwisie Flexi.pl ogłoszenie, w którym szuka zajęcia. Pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu i komunikacji pozytywnie oceniają ten ruch byłego prezydenta, przede wszystkim za szum medialny. Nasi rozmówcy uważają, że Lech Wałęsa nie powinien angażować się marketingowo i wizerunkowo w komercyjne projekty i kampanie produktowe. Jeżeli już, to co najwyżej w projekty społeczne lub współpracę z markami, które walczą o zmiany na świecie.
więcej
|
CDA chce oferować streaming telewizji i radia, pojawiło się w rejestrze UKE
CDA zostało wpisane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Ponadto podpisało umowę z firmą SGT, która zapewni dostęp do systemu dystrybucji sygnału telewizji.
więcej
|
Instagram i Twitter z dużymi wzrostami, TikTok z kolejnym rekordem (TOP10 serwisów społecznościowych)
W marcu br. przeglądarkowe odsłony Facebooka, Wykopu i Pomagam.pl zanotowały spadki liczby użytkowników, mocno w górę poszły natomiast wyniki Instagrama i Twittera. TikToka odwiedziło już 3,6 mln polskich internautów, to kolejny rekord tego serwisu.
więcej
|
HBO Max ma już ponad 44 mln klientów
Platforma streamingowa HBO Max zyskała w pierwszym kwartale tego roku 2,7 mln nowych klientów. Łącznie serwis ma już 44,2 mln subskrybentów.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
R4S i Adam Hofman chcą 1 mln zł od ,,GW", OKO.press, Wirtualnemedia.pl oraz Hanny Waśko. "Pozew obliczony na efekt mrożący"
Pozwy przeciwko „Gazecie Wyborczej”, OKO.Press i portalowi Wirtualnemedia.pl to „rzecz jasna próba zastraszenia dziennikarzy” – uważa szef „Rzeczpospolitej” i Izby Wydawców Prasy Bogusław Chrabota. - Nie mam żadnych wątpliwości, że dziennikarze się nie przestraszą - mówi Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny „Dziennika Gazety Prawnej”. Agencja R4S i Adam Hofman domagają się łącznie 1 mln zł za naruszenie dóbr osobistych.
więcej
|
Kielecki urzędnik jak rzecznik wodociągów: powtarza formułkę zamiast odpowiedzieć na pytania TVP (wideo)
Szczepan Skorupski, sekretarz Urzędu Miasta Kielce, w rozmowie z dziennikarzem TVP3 Kielce w odpowiedzi na pytania o zaginione dokumenty powtarzał stwierdzenia chwalące działania ratusza. Kilka miesięcy wcześniej podobnie na pytania TVP3 Kielce odpowiadał rzecznik kieleckich wodociągów.
więcej
|
Andrzej Duda o wpisie Jakuba Żulczyka: sam wystawia sobie świadectwo, do niedawna nie wiedziałem, że ktoś taki istnieje
Jeżeli ktoś w ten sposób traktuje drugiego człowieka, sam wystawia sobie świadectwo - stwierdził prezydent Andrzej Duda pytany o wpis pisarza Jakuba Żulczyka, w sprawie którego działania podjęła prokuratura. - Nie czytałem książek Jakuba Żulczyka. Do niedawna w ogóle nie wiedziałem, że ktoś taki istnieje. Później dowiedziałem się z mediów - przyznał prezydent.
więcej
|
R4S i Adam Hofman pozywają dziennikarzy ,,GW", OKO.press, Wirtualnemedia.pl i Hannę Waśko, chcą 1 mln zł
Agencja public relations R4S i jej współwłaściciel Adam Hofman skierowali pozwy dotyczące niedawnych artykułów „Gazety Wyborczej” i OKO.press oraz wypowiedzi Hanny Waśko dla Wirtualnemedia.pl o działalności firmy. Domagają się łącznie 1 mln zł za naruszenie dóbr osobistych, a w sprawie słów Waśko złożyli też zawiadomienie o podejrzeniu nieuczciwej konkurencji.
więcej
|
|
|