|
|
|
|
|
|
|
Edyta Sadowska, Canal+: Biznes telewizyjny jest odporny na zmiany wywołane przez kryzys Covid-19
Nie ma już powrotu do sytuacji sprzed pandemii: wszyscy znowu w biurach, każdy przy swoim biurku. Ludzie już nie chcą tak pracować. Na pewno Canal+ Polska po pandemii będzie pracował hybrydowo. To będzie rozsądny balans - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna Canal+ Polska.
więcej
|
WP Pilot w sporze z nadawcami o jakość nadawania ich kanałów w HD
Wirtualna Polska wciąż nie może dojść do porozumienia w sprawie platformy WP Pilot, której działanie wzbudza wątpliwości wśród pozostałych nadawców. Obecnie osią sporu ma być jakość nadawania ich kanałów w WP Pilocie - stacje telewizyjne chcą obniżenia standardu z HD do SD - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska: TVP1, TVP2 i TVP3 w TV Smart u Vectry z naruszeniem prawa
Zdaniem Telewizji Polskiej jej trzy kanały zostały włączone do usługi TV Smart przez Vectrę z naruszeniem obowiązującego prawa. Operator tłumaczy, że podstawą prawną jest zasada must carry - must offer.
więcej
|
Wspólna platforma VoD Cyfrowego Polsatu i TVN dalej nie działa
Mimo, że Cyfrowy Polsat oraz TVN Grupa Discovery zapowiedziały powstanie wspólnego serwisu VoD już w październiku 2019 roku, nadal nie zapowiedziano, kiedy platforma miałaby wystartować. - Na tym etapie możemy jedynie powiedzieć, że „jesteśmy w rozmowach” - komentuje Maciej Stec, wiceprezes zarządu Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
,,Fakty" na czele oglądalności oglądalności programów informacyjnych po pierwszym kwartale 2021 roku
W pierwszym kwartale br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały duże spadki względem pierwszego kwartału ub.r., a na czele pod tym względem znalazły się „Wydarzenia” Polsatu i Polsatu News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Monika Pieczyńska dyrektorką programów lifestylowych TVN Grupa Discovery
Monika Pieczyńska objęła stanowisko dyrektor programów lifestylowych TVN Grupa Discovery.
więcej
|
Koniec zdjęć do drugiej serii ,,Kruka". Reżyserem ponownie Maciej Pieprzyca
Skończyły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Kruk”, produkcji Canal+. Nowa seria wkrótce ma trafić na ekrany, dokładnej daty premiery producent nie podaje. W rolach głównych wystąpią m.in. Michał Żurawski, Katarzyna Wajda, Leszek Lichota i Magdalena Koleśnik.
więcej
|
Duński serial ,,Pielęgniarki i pielęgniarze" od 21 kwietnia w wieczornym paśmie TVP2
Od środy, 21 kwietnia TVP2 emitować będzie duński obyczajowy serial „Pielęgniarki i pielęgniarze”.
więcej
|
Canal+ Polska z koncesją na Strefę Abonenta
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę o udzieleniu koncesji na kolejny okres dla Canal+ Polska na kanał Strefę Abonenta, który ma charakter wyłącznie autopromocyjny nadawcy.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami w I kwartale. ,,Teleexpress" i konkursy skoków hitami
Liderem oglądalności w pierwszym kwartale br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat. Największą widownię zgromadziły „Teleexpress” oraz konkursy skoków narciarskich - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja WP 1,9 mln zł na plusie. ,,Posiadanie stacji tv przy newsach i transmisjach na żywo to rozsądne podejście"
- Gdybyśmy produkowali filmy i liczyli, że wygramy w konkurencji z Netfliksem, to oczywiście tego bym nie powiedział. Jednak posiadanie stacji tv, aby newsy były tam eksponowane czy inne wydarzenia na żywo - uważamy, że to rozsądne podejście, tu nie ma szczególnego ryzyka braku zwrotu z inwestycji - uważa Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding.
więcej
|
Birma zakazuje telewizji satelitarnej. Mieszkańcy zmuszani do oddania anten
Władze wojskowe w Birmie (Mjanmie) wprowadziły w wybranych regionach kraju zakaz korzystania z telewizji satelitarnej. Mieszkańcy są zmuszani do oddawania posiadanych anten. W ten sposób nowy rząd w Birmie chce ograniczyć obywatelom dostęp do zagranicznych mediów i rzetelnych informacji.
więcej
|
FBI zatrzymało oszusta wyłudzającego pieniądze "na serwisy VoD"
Zachary Horowitz został oskarżony o wyłudzenie 227 mln dolarów - miał obiecywać potencjalnym inwestorom współpracę z gigantami streamingu - HBO i Netfliksem. Oszust wpadł w ręce FBI. '
więcej
|
Roman Giertych zapowiada pozew przeciwko TVP; chodzi o film z krzykami ofiar katastrofy smoleńskiej
W imieniu żony oficera BOR, który zginął w Smoleńsku, kieruję pozew przeciwko TVP za opublikowanie ostatnich krzyków ofiar tej katastrofy - poinformował w niedzielę mec. Roman Giertych. Jego zdaniem, w skandaliczny sposób naruszyło to prawo rodzin zmarłych do godnego przeżywania żałoby.
więcej
|
836 tys. widzów nowego programu ,,Sekretne życie kotów", trwają castingi do drugiego sezonu
Nowy program „Sekretne życie kotów” ogląda średnio 836 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania produkcji zajmuje pierwsze miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Telewizja Polska planuje kontynuację cyklu, trwają poszukiwania uczestników do drugiej serii.
więcej
|
Były szef dyplomacji USA zatrudniony przez Fox News
Mike Pompeo, były szef amerykańskiej dyplomacji w administracji Donalda Trumpa, został zatrudniony przez telewizję Fox News. Pompeo będzie stałym komentatorem stacji.
więcej
|
Grecki dziennikarz śledczy zastrzelony przed własnym domem
Giorgos Karaivaz, dziennikarz śledczy prywatnej greckiej telewizji Star, został w piątek po południu zastrzelony przez nieznanych sprawców pod własnym domem w Alimos, na południowych przedmieściach Aten - podały źródła policyjne.
więcej
|
Ewa Stankiewicz o kolejnym przełożeniu emisji filmu o katastrofie smoleńskiej: ma być cisza nad trumną
- Zobaczycie komunikat medialny nie zobaczycie Rap. Końcowego ani zarzutów prokurat. Ma być cisza nad trumną - skomentowała Ewa Stankiewicz kolejne opóźnienie przez Telewizję Polską emisji jej filmu dokumentalnego „Stan zagrożenia” o katastrofie smoleńskiej. W sobotę wieczorem TVP1 pokaże film z wynikami prac sejmowej podkomisji smoleńskiej kierowanej przez Antoniego Macierewicza
więcej
|
Zmarł Władysław Szustorowski, uczestnik ,,Sanatorium miłości" w TVP1
W piątek zmarł Władysław Szustorowski, uczestnik trzeciej edycji programu „Sanatorium miłości” w TVP1.
więcej
|
TVP1 na prośbę Macierewicza pokaże film podkomisji smoleńskiej, dokument Ewy Stankiewicz tydzień później
Telewizja Polska na prośbę Antoniego Macierewicza pokaże 10 kwietnia w TVP1 film z wynikami prac kierowanej przez niego sejmowej podkomisji ds. katastrofy smoleńskiej. Emisję dokumentu Ewy Stankiewicz „Stan zagrożenia” kolejny raz przesunięto - na 18 kwietnia.
więcej
|
TVP, Polskie Radio i TV Republika: transmisje, reportaże i filmy w rocznicę katastrofy smoleńskiej
Telewizja Polska, Polskie Radio i Telewizja Republika w sobotę 10 kwietnia z okazji rocznicy katastrofy smoleńskiej pokażą specjalne programy, reportaże i filmy. Film przedstawiający wynik pracy podkomisji smoleńskiej kierowanej przez Antoniego Macierewicza wyemituje zarówno TVP1, jak i TV Republika.
więcej
|
Polskie Radio i stacje telewizyjne wspominają Krzysztofa Krawczyka. Będzie też transmisja z pogrzebu
Niemal wszystkie stacje telewizyjne przygotowały specjalne akcenty na sobotę, 10 kwietnia. Tego dnia odbędą się uroczystości pogrzebowe Krzysztofa Krawczyka. Będą nadawane transmisje z samego pogrzebu, ale na anteny trafią też powtórki koncertów i dokumentalne filmy.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 z 615 tys. zł miesięcznych wpłat od patronów, kolejny cel zbiórki osiągnięty
Internetowe Radio 357 przekroczyło kwotę 615 tys. złotych miesięcznego wsparcia od patronów. To kolejny cel zbiórki, jaki udało się osiągnąć, pieniądze mają częściowo zostać przeznaczone na promocję i marketing.
więcej
|
|
Słuchalność Trójki wśród mężczyzn spadła o 58 proc., RMF FM i RMF Classic na czele wzrostów
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wśród kobiet zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM z dużym spadkiem słuchalności w Olsztynie. Antyradio awansowało z 6. na 2. miejsce
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Antyradio i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
TVP, Polskie Radio i TV Republika: transmisje, reportaże i filmy w rocznicę katastrofy smoleńskiej
Telewizja Polska, Polskie Radio i Telewizja Republika w sobotę 10 kwietnia z okazji rocznicy katastrofy smoleńskiej pokażą specjalne programy, reportaże i filmy. Film przedstawiający wynik pracy podkomisji smoleńskiej kierowanej przez Antoniego Macierewicza wyemituje zarówno TVP1, jak i TV Republika.
więcej
|
|
|
|
Patryk Felmet członkiem zarządu CPK, odpowiada za marketing
Patryk Felmet został członkiem zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego, będzie odpowiadać za strategię marketingową. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu Lotosu.
więcej
|
Nivea przedstawia nową misję "Care for Human Touch"
Nivea startuje z nową kampanią „Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk - bądźmy bliżej siebie" i ogłasza nową misję marki. Chce szerzyć świadomość prozdrowotnych korzyści płynących z międzyludzkiego dotyku.
więcej
|
Bricoman wybrał w przetargu agencję Babaloo
Sieć hurtowni budowlanych Bricoman rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną. Wybrała w nim agencję Babaloo.
więcej
|
,,3majmy się razem" w reklamach napoju Zbyszko 3 Cytryny (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Zbyszko 3 Cytryny (produkowanego przez firmę Zbyszko Company) pod hasłem „3majmy się razem”.
więcej
|
Marki na przełomie dekad: Grupa Żywiec
W naszym cyklu pod hasłem "Marki na przełomie dekad", w którym prezentujemy dokonania marek i ich osiągnięcia w minionej dekadzie oraz kamienie milowe w ich rozwoju, a także zakreślimy wyzwania, które stają przed nimi u progu trzeciego dziesięciolecia XXI wiek prezentujemy Grupę Żywiec. O marce opowiada Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych.
więcej
|
Marka projektanta Łukasza Jemioła po rebrandingu
Marka modowa Łukasz Jemioł odświeża swój wizerunek. W ramach akcji rebrandingowej zmienia logo marki. W najbliższym czasie projektant planuje także ekspansję na rynki zagraniczne.
więcej
|
Ostateczny test bezpieczeństwa Volvo (wideo)
"Ultimate Safety Test" to hasło nowej kampanii wizerunkowej Volvo, promującej jej modele elektryczne. Przygotowała ją agencja Grey.
więcej
|
Stowarzyszenie Kin Studyjnych w wizerunkowej kampanii "Wspólnie tworzymy opowieść"
Ruszyła wizerunkowa platformy Stowarzyszenia Kin Studyjnych - Mojeekino.pl, pod hasłem "Wspólnie tworzymy opowieść".
więcej
|
Piątnica wraca z kampanią serków wiejskich (wideo)
OSM Piątnica ruszyła z kampanią promującą serki wiejskie: wysokobiałkowy i z owocami. Za jej realizację odpowiadają agencje Plej, Lucky Luciano Pictures, Five Media i Starcom.
więcej
|
Mercedes-Benz inwestuje w e-sport
Polski oddział Mercedes-Benz nawiązał współpracę z organizacją e-sportową Illuminar Gaming.
więcej
|
Guy Beach globalnym prezesem IPG Mediabrands
Guy Beach, dotychczasowy globalny dyrektor finansowy sieci IPG Mediabrands (należą do niej agencje UM, Initiative, Reprise) awansował na stanowisko globalnego prezesa tej firmy. W dotychczasowej roli zastąpi go Marlene Pelage.
więcej
|
Prezes NBP: na banknocie 1000 zł powinna być Jadwiga Andegaweńska
Prezes NBP Adam Glapiński uważa, że planowany banknot o nominale 1000 zł powinien zawierać wizerunek królowej Polski Jadwigi Andegaweńskiej. Zastrzegł, że to jego prywatny pogląd, a decyzja zapadnie po konsultacjach.
więcej
|
W brytyjskiej branży reklamowej kobiety zarabiają prawie 18 proc. mniej niż mężczyźni
Luka płacowa między kobietami a mężczyznami (tzw. gender pay gap) na brytyjskim rynku reklamowym wynosi 17,8 proc. Na tamtejszym rynku pracy kobiety zarabiają średnio o 11,6 proc. mniej niż mężczyźni, za tę samą pracę.
więcej
|
ABi Media zadba o reklamodawców w serwisie Strefainwestorow.pl ABi Media Holdings zostało wyłącznym dystrybutorem oferty formatów reklamowych serwisu Strefainwestorów.pl. Będzie koordynować całokształt współpracy portalu z klientami agencyjnymi i domami mediowymi. Paleta jego rozwiązań reklamowych kierowana jest przede wszystkim do podmiotów sektora bankowego, finansowego i inwestycyjnego, a także firm motoryzacyjnych, dostawców dóbr luksusowych czy deweloperów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Egmont Polska bez książek dziecięcych stracił 20 proc. wpływów, zysk wzrósł do 9,7 mln zł
Po sprzedaży działu książek dla dzieci w ub.r. przychody Egmont Polska zmalały o 20,4 proc. do 94,39 mln zł. Wydawnictwo ograniczyło koszty o 18,5 proc., a jego zysk netto wzrósł z 4,86 do 9,68 mln zł.
więcej
|
W mediach dalej zdalny tryb pracy. "Pracownicy chcą przychodzić do biur"
Szczyt trzeciej fali koronawirusa powoduje, że redakcje wstrzymują się z podejmowaniem decyzji, w jakim trybie będą pracowały po ustaniu pandemii. - Trzeba najpierw poradzić sobie z tym, co mamy - mówi Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer. - Podejmujemy działania, by maksymalnie chronić dziennikarzy przed chorobą - informuje portal Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Polityka przejmuje wydawanie ,,Świata Nauki", Prószyński skupi się na książkach
Spółka Polityka podpisała umowę licencyjną na wydawanie miesięcznika „Świat Nauki” - jednej z kilkunastu edycji zagranicznych magazynu „Scientific American”. Miesięcznik przestaje wydawać oficyna książkowa Prószyński Media, która (z niewielkimi przerwami) publikowała go niemal przez ćwierć wieku. To drugi po „Wiedzy i Życiu” tytuł przejęty od Prószyńskiego przez Politykę.
więcej
|
Michał Karnowski o polskich mediach: dyskusja o zagrożonej wolności to jakiś świat mitów
Wpolityce.pl i „Sieci” głosiły pewne wartości jeszcze zanim Zjednoczona Prawica doszła do władzy. Oczekiwanie, że w związku z jej rządami, my mamy zmienić poglądy jest absurdem - rozmowa z Michałem Karnowskim, członkiem zarządu Fratrii, założycielem serwisu Wpolityce.pl i tygodnika „Sieci”.
więcej
|
Koronawirus uderza w sprzedaż amerykańskich gazet. ,,USA Today" w dół o 60 procent
W ciągu pierwszych miesięcy pandemii koronawirusa największe amerykańskie dzienniki straciły w sumie 20 procent sprzedaży papierowych wydań - wynika z danych Alliance for Audited Media. Największym poszkodowanym jest „USA Today” ze spadkiem nakładu o 60 procent, w pierwszej trójce są także „The Wall Street Journal” i „New York Post”.
więcej
|
Właściciel ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" przesuwa sprawozdanie finansowe
Spółka PMPG Polskie Media, właściciel tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, poinformowała, że jej sprawozdanie finansowe za cały ub.r. zostanie opublikowane 26 kwietnia, a nie jak wcześniej planowano 14 kwietnia.
więcej
|
Naczelna "Teen Vogue" zwolniona po trzech tygodniach
Danielle Kwateng została nową redaktor naczelną magazynu "Teen Vogue" (Condé Nast). Poprzednia naczelna, Alexi McCammond, została zwolniona za zamieszczane w sieci rasistowskie i homofobiczne wpisy.
więcej
|
|
|
WP Pilot w sporze z nadawcami o jakość nadawania ich kanałów w HD
Wirtualna Polska wciąż nie może dojść do porozumienia w sprawie platformy WP Pilot, której działanie wzbudza wątpliwości wśród pozostałych nadawców. Obecnie osią sporu ma być jakość nadawania ich kanałów w WP Pilocie - stacje telewizyjne chcą obniżenia standardu z HD do SD - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Pawlak ma zapisy na akcje Wirtualnej Polski warte 2,4 mln zł
Prezes spółki Wirtualna Polska Media Joanna Pawlak w ramach programu opcji menedżerskich dokonała zapisów na 24 tys. akcji Wirtualna Polska Holding za cenę wynoszącą 12,3 proc. ich bieżącego kursu giełdowego.
więcej
|
"Rozmowy Facebooka" o przyszłości i nie tylko. Posłuchaj drugiego sezonu podcastu
Facebook przepowie nam przyszłość? To trudne zadanie, ale właśnie przyszłość jest tematem kolejnego sezonu “Rozmów Facebooka” - polskiego podcastu platformy społecznościowej. W drugim sezonie programu goście dyskutują m.in o przyszłości technologii i jej wpływie na ludzi, a także zastanawiają się, które z dzisiejszych trendów zwiastują zmiany w społeczeństwie i biznesie.
więcej
|
Martyna Wojciechowska uruchamia kanał Dalej na YouTubie, będzie publikować wywiady
Martyna Wojciechowska, popularna dziennikarka podróżnicza uruchamia własny kanał o nazwie „Dalej” w serwisie YouTube. Autorka zapowiada, że w co drugą środę będzie prowadziła rozmowy z inspirującymi postaciami, które nie boją się nowych wyzwań. Emisję pierwszego odcinka zaplanowano na 14 kwietnia 2021 roku.
więcej
|
Telewizja WP 1,9 mln zł na plusie. ,,Posiadanie stacji tv przy newsach i transmisjach na żywo to rozsądne podejście"
- Gdybyśmy produkowali filmy i liczyli, że wygramy w konkurencji z Netfliksem, to oczywiście tego bym nie powiedział. Jednak posiadanie stacji tv, aby newsy były tam eksponowane czy inne wydarzenia na żywo - uważamy, że to rozsądne podejście, tu nie ma szczególnego ryzyka braku zwrotu z inwestycji - uważa Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding.
więcej
|
Media Narodowe zablokowane na YouTubie po wywiadzie kwestionującym lockdown
Youtube’owy kanał Mediów Narodowych przez dwa tygodnie nie może publikować nowych treści. Według jego autorów powodem jest wywiad, w którym dr Piotr Rubas krytykował lockdown jako narzędzie walki z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Alibaba z rekordową karą w Chinach. 2,8 mld dolarów za stosowanie monopolu
Koncern Alibaba został ukarany w Chinach grzywną w wysokości 2,8 mld dolarów. To największa kara nałożona na jakąkolwiek firmę w historii tamtejszego rynku. Według chińskiego regulatora koncern złamał przepisy antymonopolowe w relacjach ze sprzedawcami oferującymi swoje produkty na platformie AliExpress, jednak za rekordową grzywną może kryć się zemsta Pekinu na Jacku Ma, założycielu Alibaby.
więcej
|
Czym może zaskoczyć marketing internetowy? Nowa platforma Eskimi debiutuje na polskim rynku
Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. Firma obecna jest już w 50 krajach, dostarczając klientom najwyższej jakości usługi z zakresu marketingu internetowego. Chcąc podbijać nowe rynki i rozszerzać portfolio w oparciu o współpracę z największymi markami, Eskimi stawia na kompetencje i talent swoich pracowników. Litewski lider kampanii programmatic rozpoczyna właśnie wzmacnianie polskiego oddziału.
więcej
|
Antyweb ze wzrostem wpływów o 29 proc. i podwojonym zyskiem
W ub.r. Antyweb, wydawca serwisów technologicznych Antyweb.pl i Antyapps.pl, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 29 proc. do 3,09 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 616,8 tys. zł do 1,28 mln zł.
więcej
|
Mateusz Święcicki felietonistą Meczyki.pl
Komentator piłkarski Eleven Sports Mateusz Święcicki zaczął współpracę jako felietonista z serwisem Meczyki.pl (Online Venture).
więcej
|
Wirtualni influencerzy zamiast realnych. ,,Nie ma większej różnicy, czy influencer istnieje naprawdę"
Miquela, Blawko czy Shudu to wirtualni influencerzy, którzy potrafią zarobić od setek tysięcy do nawet miliona dolarów za post. Mimo że są awatarami, zdobyli zaufanie odbiorców.
więcej
|
Rząd przyjął pakiet e-commerce, zapłacimy VAT za e-zakupy spoza UE
W czwartek na posiedzeniu rządu przyjęto przepisy podatkowe określone jako pakiet e-commerce. Zakładają one pobieranie podatku VAT od wszystkich przesyłek spoza Unii Europejskiej. Przepisy będą obowiązywały od lipca br.
więcej
|
Jbzd.com.pl liderem. Mocno w dół Demotywatory, Kwejk, Memy i Chamsko (TOP10 stron z humorem)
Wśród serwisów z memami innymi śmiesznymi treściami na pozycję lidera po dużym wzroście awansowało Jbzd.com.pl. Wyprzedziło m.in. Demotywatory.pl i Kwejk.pl, które zanotowały duże spadki, podobnie jak Memy.pl i Chamsko.pl.
więcej
|
Telewizja Wiekuistego Słowa przez dobę zablokowana na YouTubie. ,,To wyraz dyskryminacji katolików"
Youtube’owy kanał Telewizji Wiekuistego Słowa (EWTN Polska) został zablokowany, po tym jak w ramach automatycznego systemu Content ID zgłoszono roszczenia prawne do wyemitowanej na nim piosenki. Po złożeniu wyjaśnień w sobotę późnym wieczorem kanał mógł wznowić transmisje.
więcej
|
OKO.Press zawiesza współpracę z publicystą, któremu zarzucono gwałt
Kolektyw Studencki Komitet Antyfaszystowski oskarżył współpracownika serwisu OKO.Press Marcina K. o to, że jest sprawcą gwałtu. Sprawę zgłoszono organom ścigania, lecz ujawniono ją dopiero po tym, jak te według kolektywu nie zadziałały z dostateczną energią. Serwis zawiesił współpracę z Marcinem K. do czasu wyjaśnienia zarzutów.
więcej
|
Wyłudzili 3,5 mln zł przez Allegro i OLX, grozi im do 15 lat więzienia
Katowicka prokuratura skierowała akt oskarżenia sześciu osób o oszustwa internetowe w latach 2015-2017, w efekcie których wyłudzili 3,5 mln zł od 1,8 tys. pokrzywdzonych. Sprawcy wystawiali na Allegro i OLX fałszywe oferty sprzedaży urządzeń RTV i AGD.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
ITBC Communication bez eventów straciła 21 proc. wpływów, zysk mocno w górę
Agencja public relations ITBC Communication w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 21 proc. do 4,24 mln zł. Uzasadnia to odwołaniem eventów. Koszty firmy zmalały jeszcze mocniej, dzięki czemu zysk netto wzrósł ze 148,1 do 402 tys. zł.
więcej
|
Patryk Felmet członkiem zarządu CPK, odpowiada za marketing
Patryk Felmet został członkiem zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego, będzie odpowiadać za strategię marketingową. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu Lotosu.
więcej
|
Waloryzacja 500+ jest medialna i wizerunkowo potrzebna PiS
W ostatnim czasie coraz częściej w obozie władzy mówi się o podwyżce świadczenia rodzicielskiego 500+. Miałoby to nastąpić w 2023 roku, tuż przed wyborami. Eksperci od marketingu politycznego nie mają wątpliwości, że to celowy zabieg taktyczny mający m.in. na celu sprawdzenie elektoratu i poprawę nie najlepszej dziś wizerunkowej sytuacji PiS. - Ten wątek zapewnia PIS-owi powracający, pozytywny element narracji o wyrównywaniu szans i jednocześnie silny bodziec dla elektoratu, którym będzie można zarządzać z kulminacją w roku wyborczym - komentuje Rafał Czechowski, managing director Imago PR.
więcej
|
NIK zawiadomił prokuraturę ws. zarządu Polskiej Fundacji Narodowej
Najwyższa Izba Kontroli poinformowała, że zarząd Polskiej Fundacji Narodowej nie zapewnił pracownikom Izby dostępu do dokumentów umożliwiających czynności kontrolne. NIK złożył do prokuratury zawiadomienie dot. podejrzenia popełnienia przestępstwa przez władze PFN.
więcej
|
Agata Stachnik i Wojciech Grzegorzyca z awansami w Węc PR
Agata Stachnik objęła stanowisko digital executive, a Wojciech Grzegorzyca PR executive w Węc PR.
więcej
|
|
|