|
|
|
|
|
|
|
,,Family Food Fight" nowym kulinarnym show Polsatu, wystartowały castingi (wideo)
Polsat i Endemol Shine Polska rozpoczęły poszukiwania uczestników do polskiej edycji kulinarnego show „Family Food Fight”. Stacja przymierza się do emisji show w jesiennej ramówce, w programie w roli prowadzącej lub jurora może się pojawić Ewa Wachowicz - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ Polska złożył prospekt emisyjny w KNF, o debiucie giełdowym zdecydują TVN i właściciel UPC
W zeszłym tygodniu Canal+ Polska ponownie złożył prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego. Firma wyjaśnia, że o ewentualnej sprzedaży posiadanych akcji poprzez debiut giełdowy zdecydują jej mniejszościowi akcjonariusze: TVN Media i Liberty Global.
więcej
|
Telewizja nie wyznaczyła następcy Artura Orzecha w Eurowizji. ,,Jest na to za wcześnie"
Artur Orzech odszedł z TVP sam, gdyż Jan Pietrzak i Boys to nie jego bajka - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Gatkowska, agentka współpracująca z dziennikarzem. Tymczasem Telewizja Polska podaje, że sprawy mają się inaczej - umowę Orzechowi wypowiedziano z powodu niedotrzymania przez prezentera jej warunków. Na razie nie wyznaczono nikogo, kto miałby komentować Eurowizję w jego zastępstwie.
więcej
|
TVP pokaże piłkarskie Euro 2024 i 2028 oraz mecze reprezentacji Polski przez 7 lat
Telewizja Polska pozyskała wyłączne prawa do transmitowania meczów piłkarskiej reprezentacji Polski w latach 2022-2028, trzech edycji Ligi Narodów oraz eliminacje i turnieje finałowe Euro w 2024 i 2028 roku.
więcej
|
Ponad 100 mln zł w dwa lata dla TVP i Polskiego Radia od MSZ. Umowy na programy, szkolenia i płyty o katastrofie smoleńskiej
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ciągu dwóch lat (2019-2020) przeznaczyło na utrzymanie trzech kanałów Telewizji Polskiej łącznie ponad 97 mln zł. Chodzi o TVP Wilno, Biełsat i TVP Polonia. Przy czym wydatki na TVP Wilno rok do roku wzrosły, zaś na Belsat TV – zmalały. Polskie Radio w tym czasie z różnych umów dostało od resortu ponad 19 mln zł.
więcej
|
Sąd ponownie nakazał twórcom niemieckiego serialu ,,Nasze matki, nasi ojcowie" przeprosiny
Krakowski sąd apelacyjny orzekł we wtorek, że producenci serialu „Nasze matki, nasi ojcowie” mają zamieścić przeprosiny w telewizji polskiej i niemieckiej, ponieważ naruszyli oni dobra osobiste Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
790 tys. widzów ,,Postaw na milion" w nowym paśmie, TVP2 przegrywa z konkurencją
Wiosenny sezon „Postaw na milion” nadawany w nowym paśmie ogląda średnio 790 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji teleturnieju przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Szansa na sukces" zyskała 130 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
Program „Szansa na sukces. Opole 2021” w wiosennej ramówce ogląda średnio 1,62 mln widzów, o 130 tys. osób więcej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
Gildia Reżyserów Polskich chce komisji ds. nadużyć przemocowych w branży filmowej
Gildia Reżyserów Polskich wyraziła we wtorek sprzeciw wobec niedopuszczalnych praktyk nadużywania pozycji władzy na uczelniach artystycznych, planach filmowych i deskach teatru. Takie zarzuty wobec pedagogów z łódzkiej filmówki wyraziła niedawno Anna Paliga. Zarząd Gildii proponuje powołanie wspólnej dla całej branży filmowej komisji do spraw nadużyć o charakterze przemocowym.
więcej
|
Nowy program ,,Ooo Ciastko. Słodko i z pasją" w TVS. Prowadzącą Elżbieta Hurek
Od 3 kwietnia stacja TVS emitować będzie nowy kulinarny program „Ooo Ciastko. Słodko i z pasją”. Cykl poprowadzi Elżbieta Hurek.
więcej
|
Polsat już po raz trzeci organizuje w Wielkanoc ,,Dzień Disneya"
W Wielkanocny Poniedziałek, 5 kwietnia, Polsat już po raz trzeci zorganizuje „Dzień Disneya”. Przez cały dzień nadawane będą na antenie filmy z wytwórni Walt Disney Pictures - zobaczymy m.in. „Piękną i Bestię”, „Gdzie jest Nemo” i „Zaplątanych”.
więcej
|
Rodowita z Roztocza - pierwotnie dzika woda Wprowadzona w sierpniu 2019 roku na rynek polski woda mineralna Rodowita z Roztocza powoli zdobywa lojalnych klientów. Pod koniec 2020 roku jej udział w rynku wód butelkowanych oszacowano na ok. 1 proc., co firma uznaje za bardzo dobry wynik i duży sukces. Na sukces marki wpływa jasno określona i wyróżniająca koncepcja marki oraz strategia komunikacji uwzględniająca silne wsparcie reklamowe w mediach ogólnopolskich i internecie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rynek dóbr luksusowych w Polsce topnieje przez pandemię, choć majątki bogatych Polaków rosną
Wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2020 roku zmniejszyła się o 4,9 proc. w stosunku do 2019 roku do 24 mld złotych. Największy segment rynku - samochody luksusowe i premium, okazał się być relatywnie odporny na skutki pandemii, z kolei segment luksusowych hoteli i SPA skurczył się aż o połowę - wynika z najnowszego raportu KPMG w Polsce. Mimo pandemii, na koniec pierwszej połowy ubiegłego roku całkowita wartość majątku zgromadzonego przez gospodarstwa domowe w Polsce wzrosła do 2,4 bln złotych.
więcej
|
Feno zajmie się kompleksową obsługą marki Octenisept
Agencja Feno zaczyna kompleksową obsługę reklamową firmy Schulke, właściciela marki Octenisept.
więcej
|
iProspect i dentsu X wypromują marki Biovital i DIP
Do grona klientów grupy dentsu dołącza firma farmaceutyczna Egis. Agencje iProspect oraz dentsu X zajmą się obsługą jej dwóch marek: Biovital oraz DIP.
więcej
|
Ancymony wygrała przetarg na obsługę reklamową Dębicy
Wystartowała nowa kampania marki Dębica, producenta opon. Przetarg na długofalową komunikację i obsługę marki w digitalu wygrała agencja Ancymony.
więcej
|
Była naczelna ,,Elle" Marta Rudowicz w Risk made in Warsaw
Była redaktor naczelna miesięcznika „Elle” (Burda Media Polska) Marta Rudowicz, która kilka dni temu zrezygnowała z pełnionej funkcji od lipca dołączy do firmy modowej Risk made in Warsaw. Objęła tam stanowisko international creative director.
więcej
|
Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka i Maciej Tomczyk w zespole zarządzającym Abstra
Firma Abstra, produkująca treści na YouTube, powiększa się zespół zarządzający. Do prezes Olka Wandzla dołączają Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka jako wiceprezes odpowiedzialna za sprzedaż i produkcję oraz Maciej Tomczyk, wiceprezes ds. operacyjnych.
więcej
|
RB, właściciel Vanisha i Durexu zmienia nazwę na Reckitt
Firma RB (dawniej Reckitt Benckiser), do której należą takie marki, jak Finish, Vanish, Durex czy Nurofen zmienia nazwę na Reckitt. Kompleksowy rebranding, w tym nową identyfikację wizualną, stworzyła agencja brandingowa Havas Conran Design Group.
więcej
|
Gdańsk wybiera agencję do kompleksowej obsługi kreatywnej
Władze Gdańska prowadzą przetarg na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie przygotowania kampanii promocyjnych i innych działań marketingowych. Oferty w nim złożyło 10 agencji, w tym m.in. Personal PR i Althermedia.
więcej
|
Ekipa youtubera Friza reklamuje lody Koral
Do sprzedaży trafiła nowa linia lodów Koral pod marką Ekipa, której ambasadorami marketingowymi są youtuberzy z kanału Ekipa. Lody będą reklamowane w telewizji, internecie i radiu.
więcej
|
Huawei Polska połączył działy marketingu i e-commerce, szefową Dorota Haller
Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, od marca jest też odpowiedzialna za obszar e-commerce. Działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden pod jej kierownictwem.
więcej
|
Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora
Sieć perfumerii Sephora utworzyła nowe stanowisko dyrektora e-commerce na rynek Polski i Czech. Objął je Jakub Gierszyński.
więcej
|
Małgorzata Rozenek-Majdan w kolejnej odsłonie kampanii środków dezynfekujących Sanytol
Wystartowała druga odsłona kampanii telewizyjnej marki Sanytol (AC Marca) z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, promująca Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu oraz Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg. Kampanię przygotowała agencja mediowa Havas Media.
więcej
|
Marcin Janiszewski nowym prezesem Sylen Studio
Niezależne studio gamedevowe Sylen Studio, specjalizujące się w produkcji gier z gatunku RPG, powołało na stanowisko prezesa Marcina Janiszewskiego. Zastąpił Dariusza Mytycha.
więcej
|
Wymowne słowa w reklamie Scrabble "Gdzie spotykają się światy"
W sieci pojawił się właśnie nowy spot gry Scrabble (Mattel) pod hasłem „Gdzie spotykają się światy". Materiał przedstawia szereg codziennych sytuacji, podpisanych kontrastującymi ze sobą wyrazami.
więcej
|
Mateusz Gessler w nowej reklamie masła Lurpak
Pod hasłem "Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja" wystartowała najnowsza kampania masła Lurpak (Arla Foods). Ambasadorem marki jest restaurator Mateusz Gessler znany z roli jurora w "Masterchef junior".
więcej
|
Cztery rodziny w reklamach ,,Herbapol. I dzień smakuje lepiej!"
Marka spożywcza Herbapol (Herbapol-Lublin) zaprezentowała pierwszą odsłonę swojej nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!”.
więcej
|
Circlewise rozpoczyna współprace z Rikoland
Rikoland SA, producent artykułów zoologicznych w polskim internecie, został nowym klientem Circlewise. Start współpracy jest wynikiem wygranego przez agencję konkursu ofert.
więcej
|
Swederm nowym klientem SalesTube
Agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One) poszerza portfolio klientów o markę Swederm, producenta kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała oraz do makijażu i włosów.
więcej
|
Absolut przekonuje, że warto robić coś lepiej
Marka alkoholowa Absolut (Pernod Ricard) w nowej odsłonie kampanii „Nie da się wybrać za dobrze" przekonuje, że warto robić coś lepiej niż się tego od nas wymaga, bo dzięki temu można doświadczać więcej każdego dnia. Za koncepcję strategiczną i kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada VMLY&R.
więcej
|
Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kina nie boją się serwisów streamingowych. ,,Wyłącznie walka między platformami o zajęcie pozycji na przyszłość"
- Zdecydowanie zaprzeczam, by dochodziło do wojen platform streamingowych z kinami, mamy do czynienia wyłączenie z walką pomiędzy platformami o zajęcie pozycji na przyszłość. Mówi się powszechnie, że więcej niż trzy z nich nie przetrwa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Jagiełło, członek zarządu Agory i prezes sieci kin Helios.
więcej
|
,,Kurier Lubelski" przeprasza za materiał o codzienności hitlerowskich wojsk, zerwano współpracę z autorem
„Kurier Lubelski” (Polska Press Grupa) zamieścił w serwisie internetowym materiał pt. „Codzienne życie żołnierza w Zamościu w czasie II wojny światowej”, przedstawiający m.in. hitlerowskie wojsko. Artykuł szybko usunięto, skrytykowali go m.in. szef lubelskiego IPN i regionalna kurator oświaty. - Nie powinien się pojawić, przepraszam. Umowa ze współpracownikiem została rozwiązana - informuje portal Wirtualnemedia.pl Wojciech Harpula, szef dziennika.
więcej
|
Znak wydaje polską wersję światowego bestsellera Davida Rubensteina ,,Liderzy. 30 inspirujących rozmów z największymi liderami naszych czasów"
W środę, 24 marca oficjalnie ruszy sprzedaż polskiej wersji nowej książki amerykańskiego miliardera Davida Rubensteina - „Liderzy. 30 inspirujących rozmów z największymi liderami naszych czasów”. Publikację w naszym kraju wydaje Znak Literanova.
więcej
|
Była naczelna ,,Elle" Marta Rudowicz w Risk made in Warsaw
Była redaktor naczelna miesięcznika „Elle” (Burda Media Polska) Marta Rudowicz, która kilka dni temu zrezygnowała z pełnionej funkcji od lipca dołączy do firmy modowej Risk made in Warsaw. Objęła tam stanowisko international creative director.
więcej
|
Zbigniew Ziobro skarży do SN wyrok skazujący dziennikarzy ,,Wprost" za zniesławienie Kamila Durczoka
Prokurator generalny Zbigniew Ziobro wniósł do Sądu Najwyższego skargę nadzwyczajną od wyroku skazującego czwórkę dziennikarzy „Wprost” za zniesławienie Kamila Durczoka. Chodzi o artykuły z początku 2015, w których Durczokowi zarzucono mobbing i molestowanie podwładnych w redakcji „Faktów” TVN. Prawomocny wyrok w tej sprawie zapadł w połowie ub.r.
więcej
|
Nowy magazyn Burdy ,,Ogród inspiracje" na rynku od 24 marca
Burda Media Polska będzie wydawała nowy magazyn ogrodniczy - „Ogród inspiracje”, w którym znajdą się porady i ciekawostki dotyczące tego, jak zadbać o swój ogród. Pismo pojawi się w sprzedaży od środy, 24 marca. Nakład wynosi 30 tys. egzemplarzy.
więcej
|
|
|
Netflix zapowiedział premiery dziewięciu nowych polskich produkcji
Netflix ogłosił produkcję czterech nowych polskich seriali oryginalnych oraz zapowiedział premiery pięciu filmów. W tym roku zadebiutują seriale "Sexify", "Rojst 97" oraz kryminalna historia "Otwórz oczy". Do filmowej biblioteki platformy trafią m.in. "Hiacynt" o prześladowaniach gejów w PRL, kontynuacja "W lesie dziś nie zaśnie nikt", "Axis Mundi" Kasi Adamik i Olgi Hajdas czy "Prime Time" z Bartoszem Bielnią w roli głównej.
więcej
|
Answear nie boi się ekspansji Zalando i Amazona. ,,Lockdown będzie działać na naszą korzyść"
Internetowa platforma z odzieżą Answear.com dzięki środkom z debiutu giełdowego chce się intensywnie reklamować wejść w br. na jeden lub dwa nowe rynki. - Trzytygodniowy lockdown ogólnokrajowy będzie działać na naszą korzyść. Patrzymy ze spokojem na działania Zalando. Jesteśmy już przyzwyczajeni do konkurowania z nimi w Polsce i Czechach, radzimy sobie z tą konkurencją - mówi Krzysztof Bajołek, prezes Answear.
więcej
|
Pierwszy wpis twórcy Twittera sprzedany za 2,9 mln dolarów
Ponad 2,915 mln dolarów to kwota za jaką został sprzedany na aukcji pierwszy tweet opublikowany w 2006 roku przez Jacka Dorseya – założyciela i szefa Twittera. Zwycięzcą licytacji jest menedżer Sina Estavi, wylicytowany wpis ma formę nezzamiennego tokena cyfrowego (NFT). Pieniądze uzyskane za tweet zostaną przeznaczone przez Dorseya na cele charytatywne.
więcej
|
Facebook ulepsza mechanizmy kontroli. Będzie lepiej chronić prawa autorskie
Facebook zapowiedział, że wprowadza nowe rozwiązania dotyczące ochrony praw autorskich w wypadku treści zamieszczanych w serwisie. Ulepszone narzędzia mają ułatwiać zgłaszanie roszczeń czy wyszukiwanie treści naruszających własność intelektualną.
więcej
|
Brand24 odrabia spadki po blokadzie przez Facebooka, ma 60 proc. klientów z zagranicy
W czwartym kwartale ub.r. zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 zanotował spadek wpływów o 5,1 proc. do 3,51 mln zł, a wynik operacyjny poszedł w górę z 598 tys. zł straty do 180 tys. zł zysku. W całym roku wyniki firmy mocniej obciążyła półroczna blokada przez Facebooka: przychody zmalały o 14,6 proc., a strata netto wzrosła z 996,8 tys. zł do 1,35 mln zł.
więcej
|
YouTube testuje automatyczne wykrywanie obiektów na filmach. System pokaże więcej podobnych treści
YouTube jest w fazie prac nad wprowadzeniem rozwiązania, które będzie rozpoznawać konkretne produkty na filmach publikowanych w serwisie. Na podstawie detekcji tych obiektów YouTube zaproponuje użytkownikowi więcej treści na podobny temat.
więcej
|
Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka i Maciej Tomczyk w zespole zarządzającym Abstra
Firma Abstra, produkująca treści na YouTube, powiększa się zespół zarządzający. Do prezes Olka Wandzla dołączają Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka jako wiceprezes odpowiedzialna za sprzedaż i produkcję oraz Maciej Tomczyk, wiceprezes ds. operacyjnych.
więcej
|
Huawei Polska połączył działy marketingu i e-commerce, szefową Dorota Haller
Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, od marca jest też odpowiedzialna za obszar e-commerce. Działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden pod jej kierownictwem.
więcej
|
Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora
Sieć perfumerii Sephora utworzyła nowe stanowisko dyrektora e-commerce na rynek Polski i Czech. Objął je Jakub Gierszyński.
więcej
|
Nowy program ,,In Business" Business Insider Polska, prowadzącym Mikołaj Kunica
W środę, 24 marca o 17.00 w serwisie Businessinsider.pl oraz Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutuje nowy program „In Business”. Poprowadzi go Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska, który ma rozmawiać z prezesami i biznesmenami na temat trendów i kierunków rozwoju gospodarki.
więcej
|
Rodowita z Roztocza - pierwotnie dzika woda Wprowadzona w sierpniu 2019 roku na rynek polski woda mineralna Rodowita z Roztocza powoli zdobywa lojalnych klientów. Pod koniec 2020 roku jej udział w rynku wód butelkowanych oszacowano na ok. 1 proc., co firma uznaje za bardzo dobry wynik i duży sukces. Na sukces marki wpływa jasno określona i wyróżniająca koncepcja marki oraz strategia komunikacji uwzględniająca silne wsparcie reklamowe w mediach ogólnopolskich i internecie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Rynek dóbr luksusowych w Polsce topnieje przez pandemię, choć majątki bogatych Polaków rosną
Wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2020 roku zmniejszyła się o 4,9 proc. w stosunku do 2019 roku do 24 mld złotych. Największy segment rynku - samochody luksusowe i premium, okazał się być relatywnie odporny na skutki pandemii, z kolei segment luksusowych hoteli i SPA skurczył się aż o połowę - wynika z najnowszego raportu KPMG w Polsce. Mimo pandemii, na koniec pierwszej połowy ubiegłego roku całkowita wartość majątku zgromadzonego przez gospodarstwa domowe w Polsce wzrosła do 2,4 bln złotych.
więcej
|
GfK: Samsung największym sprzedawcą smartfonów w Polsce. 31,7 proc. udziałów w rynku
Koncern Samsung poinformował, że w 2020 roku osiągnął 31,7 proc. udziałów w polskim rynku smartfonów i był największym sprzedawcą tych urządzeń w naszym kraju. Firma powołuje się na dane GfK, według których w 2020 r. sprzedaż smartfonów w Polsce wzrosła do 9,5 mln sztuk.
więcej
|
Przez pandemię Polacy zaniedbali aktywność fizyczną
W roku pandemicznym o 12 p.p. spadł odsetek Polaków uprawiających sport. W 2020 roku średnio aktywność fizyczną podejmowało 69 proc. osób, podczas gdy rok wcześniej odsetek ten stanowił 81 proc. Spadki widać we wszystkich grupach wiekowych - wynika za badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
86 proc. Polaków popiera WOŚP, co drugi korzystał ze sprzętu z serduszkiem
Aż 86 proc. badanych popiera działania Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a 85 proc. badanych jest zdania, że dzięki WOŚP uratowano życie lub zdrowie wielu pacjentów. Natomiast 8 na 10 Polaków jest dumnych, że taka akcja ma miejsce w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Inquiry.
więcej
|
Kolejne osiem osób przeszło z Kantara do Minds & Roses
Agnieszka Rządca, Piotr Chojnowski, Anna Sokolik, Karol Kaczorowski, Piotr Podolski, Izabela Kuban, Ewa Kościelna i Małgorzata Szczepanek dołączyły do zespołu Minds & Roses. Ostatnio pracowały w firmie Kantar.
więcej
|
|
|
GfK: Samsung największym sprzedawcą smartfonów w Polsce. 31,7 proc. udziałów w rynku
|
Asseco Poland chce wypłacać akcjonariuszom minimum połowę zysku, Cyfrowy Polsat ma dostać 63 mln zł
|
5G w T-Mobile także w ofercie na kartę, nowy pakiet za 39 zł miesięcznie
|
Autonomiczny robot w magazynie IKEA w Jarostach. Wyręczy ludzi w najcięższych pracach
|
OnePlus 9 i OnePlus 9 pro już na polskim rynku
|
Ten Square Games podwoiło wyniki. Coraz mniej promuje ,,Fishing Clash", a więcej ,,Hunting Clash", niebawem gra o golfie
|
Długotrwałe nauczanie zdalne w szkołach i uczelniach źle wpływa na psychikę młodych ludzi
|
Ponowne zakażenia COVID-19 rzadkie, częściej występują po 65 roku życia
|
|
|