|
|
|
|
|
|
|
Kanał Michała Winnickiego nie ruszy jako Silver TV
W naziemnej telewizji cyfrowej na miejscu po kanale ATM Rozrywka nie wystartuje zapowiadany jako „Silver TV” kanał Michała Winnickiego. Nadawca złoży wniosek o zmianę nazwy, bo pod tą marką „Silver TV - telewizja internetowa” działa już Beata Borucka, znana jako „Mądra Babcia”. Na razie nie wiadomo też, kiedy wystartuje nowe telewizja - wciąż trwają procedury w KRRiT i UKE - dowiedział się portal Wirtulanemedia.pl.
więcej
|
Zygmunt Solorz ma więcej akcji Cyfrowego Polsatu
Kontrolowana przez Zygmunta Solorza cypryjska spółka Reddev kupiła przez ostatni rok 8,35 mln akcji stanowiących 1,31 proc. kapitału Cyfrowego Polsatu. W efekcie Solorz pośrednio ma walory stanowiące już 58,26 proc. kapitału i 65 proc. głosów na walnym zgromadzeniu Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
900 tys. widzów nowych odcinków ,,Boso przez świat" Cejrowskiego w TVP2
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowe odcinki programu Wojciecha Cejrowskiego „Boso przez świat” ogląda średnio 900 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
1,03 mln widzów ,,Blondynki 9", TVP1 wiceliderem
Dziewiąty sezon „Blondynki” oglądało średnio 1,03 mln widzów. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnego w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemdia.pl.
więcej
|
,,The Voice Kids 4" ogląda 2,13 mln widzów. TVP2 liderem
Czwartą edycję „The Voice Kids” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,13 mln osób, o 220 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku.
więcej
|
,,Dance dance dance 3" od 20 marca w sobotnie wieczory w TVP2. ,,The Voice Kids" przesunięty na piątek (wideo)
Od 20 marca w sobotnie wieczory telewizyjna Dwójka pokazywać będzie trzecią edycję „Dance dance dance”. Taneczne widowisko miało być nadawane w piątkowym prime-time od 5 marca, ale emisję wstrzymano w trybie nagłym z powodu wykrycia przypadku koronawirusa na planie. Z kolei „The Voice Kids” od najbliższego piątku będzie nadawane o 20.35.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami, rekordowy wynik TVN7. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dariusz Wolski nominowany do Oscara w kategorii najlepsze zdjęcia za "News of the World"
"Mank" Davida Finchera został faworytem 93. Oscarów; zdobył nominacje m.in. dla najlepszego filmu i reżysera. Wśród nominowanych za najlepsze zdjęcia znalazł się Dariusz Wolski ("News of the World"). Statuetkę dla najlepszego filmu międzynarodowego może otrzymać "Quo Vadis, Aida?" Jasmili Zbanic. Najwięcej nominacji - 35 - zdobył Netflix. - Pandemia trochę wyrównała stawkę. Oscary musiały się dostosować, bardziej otworzyć. Zyskały na tym nie tylko już rosnące w siłę wcześniej platformy streamingowe, ale także filmy takie nieco tańsze tzw. kino środka czy filmy trochę bardziej niezależne - mówi krytyk filmowy Błażej Hrapkowicz.
więcej
|
BBC chce zwiększyć zyski BBC Studios z działalności komercyjnej
Tim Davie, dyrektor generalny BBC poinformował, że nowym priorytetem nadawcy będzie zwiększenie dochodów komercyjnych, ale też skupianie się na bezstronności, poruszających i aktualnych treściach oraz skuteczniejsze wykorzystywanie możliwości jakie daje internet.
więcej
|
Canal+ ze specjalną ofertą z okazji 26 urodzin
Canal+ z okazji 26 urodzin przygotował dla swoich abonentów specjalną ofertę 4x0zł.
więcej
|
Trzy nowe programy od 20 marca w Disco Polo Music (wideo)
Kanał Disco Polo Music od soboty, 20 marca emitować będzie trzy nowe programy „Czym chata bogata - tak mieszkają gwiazdy disco-polo”, „Nie ma cwaniaka na discopolaka” i „Ostre pytania - będzie bang!”.
więcej
|
Polski film "365 dni " z sześcioma nominacjami do Złotych Malin
Dostępny na Netflixie film "365 dni" na podstawie powieści Blanki Lipińskiej otrzymał aż sześć nominacji do tegorocznych Złotych Malin. To pierwszy raz w historii, gdy polska produkcja może otrzymać "anty-Oscara".
więcej
|
Krystyna Pawłowicz: widzowie TVN głupi, ulegają szczuciu i kłamstwom - oglądający TVP mądrzy
- Kto ogląda TVN to wiadomo bez badań, że jest głupi... - stwierdziła na Twitterze sędzia Trybunału Konstytucyjnego Krystyna Pawłowicz. Natomiast oglądających Telewizję Polską określiła jako mądrych.
więcej
|
Premiera ebooka ,,Nowy portal krok po kroku: narzędzia, wskazówki, trendy" Budowa portalu internetowego to złożony i pracochłonny projekt. Przed jego rozpoczęciem warto zajrzeć do najnowszego ebooka e-point, w którym eksperci e-commerce wyjaśniają, krok po kroku jak stworzyć portal, który realizuje potrzeby klientów i pracowników. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lidl o plakatach ,,Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia": to czyn nieuczciwej konkurencji
W Warszawie pojawiły się billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”. Lidl Polska uważa, że to czyn nieuczciwej konkurencji, prowadzi w tej sprawie „odpowiednie działania wyjaśniające” i zapewnia, że w czasie epidemii dba o bezpieczeństwo swoich pracowników.
więcej
|
Anna Koszur na czele grupy S/F. Marcin Jeziorski CCO Mediacap
Anna Koszur awansowała na stanowisko chief executive officer (CEO) Grupy S/F. Zastąpiła Marcina Jeziorskiego, który został chief commercial officerem (CCO) holdingu reklamowo-badawczego Mediacap.
więcej
|
Agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski. Szefem Michał Krajewski
Big Sync Music, jedna z globalnych agencji licencjonowania muzyki, utworzyła oddział w Warszawie. Na jej czele stoi Michał Krajewski jako head of music.
więcej
|
Dawid Podsiadło inwestuje w Polską Ligę Esportową
Artysta i muzyk Dawid Podsiadło zdecydował się zainwestować w Polską Ligę Esportową, obejmując udziały w spółce. Jej współwłaścicielem jest od niedawna również Marcin Gortat, polska gwiazda NBA.
więcej
|
"Ż się mnoży, kiedy się je dzieli" w kampanii Żywca
Ruszyła kolejna odsłona kampanii piwa Żywiec w ramach platformy "Chce się Ż". Hasło nowej akcji brzmi „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”.
więcej
|
Mocny film Nike o macierzyństwie celebruje kobiecą siłę (wideo)
Nakręcony podczas globalnej pandemii przez Wieden + Kennedy, Trim Editing i Time Based Arts film dla Nike ma pokazywać siłę kobiet.
więcej
|
Lidl będzie sprzedawać testy na Covid-19
Kolejna sieć handlowa - Lidl Polska - wprowadzi do sprzedaży testy na Covid-19.
więcej
|
Marcin Dorociński promuje aplikację mobilną Santander Bank Polska
Rozpoczyna się wiosenna kampania promująca możliwości aplikacji mobilnej i Konta Jakie Chcę Santander Bank Polska. W spocie występuje aktor Marcin Dorociński. Działania przygotowały FCB Bridge2Fun, Red8, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
Wyborowa odpala "Tryb Domówki"
W ramach kampanii "Włącz Tryb Spotkań" marka Wyborowa (Pernod Ricard) przygotowała grę planszową "Tryb Domówki", zaprojektowaną we współpracy z Prosto.
więcej
|
Pożyczkowy fintech Smartney reklamuje się w telewizji z branhero Dasią (wdeo)
Fintech Smartney (należący do Grupy Oney Bank) startuje ze swoją drugą kampanią telewizyjną. Przygotowały ją Brasil, Papaya Films, Wavemaker i Sales & More.
więcej
|
Wiewiórka-siłaczka w reklamie orzeszków Felix (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa orzeszków ziemnych Felix (Intersnack Poland), którą przygotowała agencja PZL, przy współpracy ze studiem Badi-Badi.
więcej
|
Publicis Groupe tworzy agencję ,,Q" do obsługi Infiniti
Firma motoryzacyjna Infiniti Motor Co. konsoliduje swoje globalne konto kreatywne w Publicis Groupe, która tworzy agencję „szytą na miarę” do obsługi tego klienta o nazwie Publicis Q.
więcej
|
Netia w gronie klientów Kerris Group
Agencja Kerris Group wygrała konkurs ofert na obsługę Netii w zakresie performance marketingu.
więcej
|
Skrzypovita rozszerza asortyment o produkty dla mężczyzn
Do produktów z portfolio Natur Produkt Zdrovit dołączyły dwie nowości skierowane do mężczyzn - szampon Skrzypovita PRO MEN oraz suplement diety Skrzypovita MEN. Oba produkty będą promowane w mediach, które do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
więcej
|
"Born In The Gym" hasłem międzynarodowej kampanii Olimp Sport Nutrition. Pierwszym bohaterem Mariusz Pudzianowski
Wystartowała kampania "Born In The Gym" Olimp Sport Nutrition. Pierwszym bohaterem akcji będzie strongman Mariusz Pudzianowski.
więcej
|
Value Media z kampanią dla marek eobuwie.pl i Modivo
Marki eobuwie.pl i Modivo we współpracy z Value Media rozpoczynają wiosenną komunikację na rynku polskim i chorwackim. Agencja mediowa należąca do Group One odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów.
więcej
|
Land Rover kontynuuje współpracę z Przemkiem Kossakowskim
Marka motoryzacyjna Land Rover przedłuża współpracę z dziennikarzem telewizyjnym i podróżnikiem Przemkiem Kossakowskim, prowadzącym m.in. program "Down the road" w TTV.
więcej
|
Otylia Jędrzejczak w kampanii wody Nestlé Pure Life ,,Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny"
Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska, założycielka fundacji realizującej ogólnopolskie projekty sportowo-edukacyjne i wspierającej młodych sportowców, rozpoczyna współpracę z marką wody źródlanej Nestlé Pure Life (Nestlé Waters). W ramach kampanii „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny”, ambasadorka będzie promować zdrowe nawyki i zachęcać do regularnego picia wody.
więcej
|
Reżyserka Rosino w rosterze twórców Papaya Films
Urodzona w Irlandii i mieszkająca w Londynie multidyscyplinarna reżyserka Roisino jest reprezentowana przez roster twórców Papaya Films.
więcej
|
Premiera ebooka ,,Nowy portal krok po kroku: narzędzia, wskazówki, trendy" Budowa portalu internetowego to złożony i pracochłonny projekt. Przed jego rozpoczęciem warto zajrzeć do najnowszego ebooka e-point, w którym eksperci e-commerce wyjaśniają, krok po kroku jak stworzyć portal, który realizuje potrzeby klientów i pracowników. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Krzysztof Skowroński przeprasza za podpisanie legitymacji członkowskiej Międlara. ,,Nie jest członkiem SDP, pominięto procedury"
- Jacek Międlar został przyjęty przez Oddział Dolnośląski SDP z pominięciem zapisanych w statucie procedur - stwierdził Krzysztof Skowroński, prezes zarządu głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Przeprosił za „biurokratyczny błąd proceduralny” w tej sprawie.
więcej
|
Wydawca pism ,,Pixel" i ,,PSX Extreme" zaczął zbiórkę internetową
Firma Idea ahead rozpoczęła na Patronite zbiórkę na wsparcie wydawania magazynów „Pixel” i „PSX Extreme”. - Od półtora roku nie zorganizowaliśmy ani jednej imprezy targowej. Zyski z tych organizacji pozwalały nam spokojnie funkcjonować przez ostatnią dekadę - mówi Robert Łapiński, właściciel wydawnictwa.
więcej
|
Prokuratura ściga za zniesławienie Ziobry i Święczkowskiego na Wyborcza.pl, wydawca odmawia przekazania danych
Giżycka prokuratura wszczęła z urzędu śledztwo z art. 212 kodeksu karnego, w którym chodzi o znieważenie ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry i wiceministra Bogdana Święczkowskiego. Znieważyć ich mieli internauci, komentujący cztery teksty „Gazety Wyborczej”. Prokuratura domaga się od Agory wydania danych autorów wpisów, lecz spółka zapowiada, że tego nie zrobi.
więcej
|
Katarzyna Pachelska wicenaczelną w Media Operatorze, wydającym portale w aglomeracji śląskiej
Była wiceszefowa newsroomu „Dziennika Zachodniego”, Katarzyna Pachelska, w poniedziałek zaczęła pracę na stanowisku zastępcy redaktora naczelnego w bytomskiej firmie Media Operator, wydającej kilka miejskich serwisów.
więcej
|
Książka Latkowskiego ,,Podwójna gra" w środę trafia do sprzedaży. ,,Niezupełne odbicie serialu"
W środę, 17 marca, nakładem Wydawnictwa Harde (Grupa Super Express) ukaże się książka Sylwestra Latkowskiego, pt. „Podwójna gra”. To opowieść, powstała na kanwie serialu emitowanego dwa lata temu na antenie Canal+. Dostępna będzie w wersji tradycyjnej, jak również w formie e-booków.
więcej
|
W 2020 roku zginęło 65 pracowników mediów
Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy (IFJ) poinformowała, że w 2020 roku, podczas wykonywania swej pracy, zginęło 65 pracowników mediów, najwięcej w Meksyku. Co najmniej 229 dziennikarzy pozostawało w więzieniach do marca tego roku.
więcej
|
Bauer wydaje ,,100 rad poleca" o szczepionkach na koronawirusa
We wtorek, 16 marca, ukaże się nowe, pierwsze w tym roku wydanie pisma „100 rad poleca” (Wydawnictwo Bauer). Tym razem poświęcone zostanie szczepieniom przeciwko Covid-19.
więcej
|
Skowroński o przyjęciu Międlara: nie zauważyłem jego legitymacji, nie powinien być członkiem SDP
Wielu publicystów skrytykowało to, że do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich został przyjęty działacz narodowców i były ksiądz Jacek Międlar. - Podpisując kilkanaście legitymacji, tej Jacka Międlara nie zauważyłem. Jacek Międlar nie spełnia warunków Kodeksu Etyki Dziennikarskiej i nie powinien być członkiem SDP - stwierdził Krzysztof Skowroński, prezes zarządu głównego SDP.
więcej
|
|
|
Polskie media w News Page Index Facebooka. ,,Dostęp do unikalnych narzędzi i wiarygodność"
Od wtorku polscy wydawcy mogą brać udział w stworzonym przez Facebook projekcie o nazwie News Page Index. Ma on zapewniać mediom potwierdzenie ich wiarygodności wśród użytkowników i reklamodawców, lepsze dotarcie do odbiorców na Facebooku, a także dostęp do unikalnych narzędzi oferowanych przez serwis. - To ważny krok na drodze do identyfikacji i wyróżnienia stron na Facebooku, których główną aktywnością jest publikowanie treści informacyjnych. Obecność stron w rejestrze umożliwi nam też łatwiejsze i szybsze udostępnianie im nowych, stworzonych dla nich produktów - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Hajek, strategic partner manager w News Partnerships, Facebook.
więcej
|
Podstawowe zakupy coraz droższe w internecie. W lutym ceny wyższe o 6 proc.
W lutym ceny produktów spożywczych w internecie wzrosły w skali roku o ponad 6 proc. - wynika z Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency.
więcej
|
InPost chce kupić francuską firmę za 2,6 mld zł. Brzoska: to największa polska inwestycja prywatna za granicą
Firma InPost złożyła w poniedziałek ofertę kupna za 565 mln euro (czyli ok. 2,6 mld zł) francuskiego operatora logistycznego Mondial Relay. - Co najprawdopodobniej jest największą inwestycją zagraniczną prywatnej polskiej firmy - zaznaczył Rafał Brzoska, prezes InPost. W ub.r. firma podwoiła wpływy, wydała 537 mln zł na inwestycje.
więcej
|
Facebook zapowiada walkę z dezinformacją na temat szczepionek przeciw Covid-19
Publikowane na Facebooku posty dotyczące szczepionek przeciwko Covid-19 będą opatrywane komentarzami i przekierowaniami na strony z rzetelnymi informacjami - poinformował w poniedziałek koncern. To część szerszej kampanii Facebooka przeciwko dezinformacji dotyczącej Covid-19.
więcej
|
Clubhouse zmienia system zaproszeń, uruchamia program monetyzacji dla twórców
Clubhouse, aplikacja pozwalająca na grupowe spotkania audio w sieci zapowiedziała zmiany w swoim funkcjonowaniu. Użytkownicy platformy będą mogli wysyłać zaproszenia do niej na numery nie zapisane w kontaktach smartfona. Clubhouse zapowiedział też start programu akceleracyjnego, który ma wspomóc twórców w zarabianiu na dyskusjach organizowanych na żywo.
więcej
|
Ogłoszono nomiacje do Make TikToks Awards Poland
TikTok for Business ogłosił nominowanych w ramach „Make TikTok contest”. Do konkursu Make TikToks Awards Poland wpłynęło prawie 100 prac.
więcej
|
Nowy podcast premium ,,Digital Means Future" w Forbes.pl, prowadzącą Nell Przybylska
Od wtorku, 16 marca na Forbes.pl oraz stronie głównej Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutuje pierwszy odcinek podcastu „Digital Means Future”, który poprowadzi Nell Przybylska z Fundacji Digital Poland. Jej gośćmi będą laureaci nagrody Digital Shapers przyznawanej przez organizację.
więcej
|
Premiera ebooka ,,Nowy portal krok po kroku: narzędzia, wskazówki, trendy" Budowa portalu internetowego to złożony i pracochłonny projekt. Przed jego rozpoczęciem warto zajrzeć do najnowszego ebooka e-point, w którym eksperci e-commerce wyjaśniają, krok po kroku jak stworzyć portal, który realizuje potrzeby klientów i pracowników. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kolejne niejasności wokół Daniela Obajtka: dla mediów efektowny serial, dla niego pełzający kryzys wizerunkowy
Od ponad dwóch tygodni media donoszą o kolejnych zastrzeżeniach wobec działalności biznesowej prezesa Orlenu Daniela Obajtka, m.in. jego jego prywatnego majątku. - Mamy do czynienia z tzw. pełzającym kryzysem wizerunkowym - nie tylko długotrwałym, ale też rozszerzającym się. Kryzys pełzający jest niezwykle szkodliwy, bo nawet jeśli poszczególne zarzuty są stare, albo nie tak „straszne”, to łącznie mogą powalić najsilniejszego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl dr Olgierd Annusewicz, specjalista ds. marketingu politycznego.
więcej
|
Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski zakładają agencję public relations
Na rynku usług PR niebawem oficjalnie ruszy agencja założona przez Zofię Bugajną-Kasdepke i Sebastiana Hejnowskiego.
więcej
|
Coccodrillo klientem Good One PR
Good One PR rozpoczęła współpracę z polskim producentem odzieży dla dzieci i niemowląt - Coccodrillo.
więcej
|
Mondelez Polska przedłuża współpracę z Big Picture
Koncern spożywczy Mondelez Polska przedłuża trwającą od 2015 roku współpracę z Big Picture. Agencja odpowiada za komunikacją korporacyjną oraz wsparcie PR wybranych marek.
więcej
|
Xylem w gronie klientów 24/7Communication
Polski oddział Xylem, firmy zajmującej się technologami wodnymi, nawiązał stałą współpracę z 24/7Communication.
więcej
|
Narhiza Kim w zespole PR Geberit
Do zespołu Geberit dołączyła Narhiza Kim, rozpoczynając pracę na stanowisku specjalisty w dziale marketingu i PR.
więcej
|
|
|