|
|
|
|
|
|
|
TVN zwalnia, bo Discovery ucierpiało w epidemii. Oszczędności w TVN24 ze stratą dla dziennikarstwa
Ostatnie redukcje personalne w TVN Grupie Discovery to konsekwencja covidowego spowolnienia na rynku reklamowym, które mocno odczuwa Discovery. TVN24 co prawda notuje rekordową oglądalność, ale nie zrekompensuje spadku wyników głównego TVN ani straty obsługi brokerskiej Telewizji Puls - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży telewizyjnej i marketingowej.
więcej
|
Cyfrowy Polsat sprzedaje infrastrukturę sieci Plus za 7 mld zł. "Dobry biznes, pieniądze na nowe inwestycje"
Za ponad 7 mld złotych Cellnex kupił infrastrukturę telekomunikacyjną sieci Plus. Według branży transakcja nie zmieni wiele na rynku i jest bardziej efektem jego ewolucji niż rewolucji. - Polkomtel uzyska dodatkowe środki na rozwój usług 5G i walkę z konkurentami przy niewielkim ryzyku, w kolejce stoją już kolejni operatorzy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl analitycy sektora telekomunikacji.
więcej
|
Jacek Kurski o odejściu Marzeny Rogalskiej: "Bez telewizji niektórzy nie są w stanie sobie poradzić"
- Dowiedziałem się o odejściu Marzeny Rogalskiej po jej ogłoszeniu na Instagramie - ktoś wysłał mi smsa w tej sprawie. Szczerze mówiąc są takie sytuacje, kiedy bez telewizji niektórzy nie są w stanie sobie poradzić, a telewizja bez nich - doskonale. To jest decyzja pani Rogalskiej, a nie zarządu telewizji - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl odejście prezenterki Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Michał Rachoń z anglojęzycznym programem ,,Rock Rachoń" w PolandIN
Michał Rachoń prowadzi program „Rock Rachoń” w PolandIN - anglojęzycznym kanale Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Hotel Paradise 3" hitem Siódemki. Program zyskał 190 tys. widzów
Trzeci sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” po tygodniu emisji ogląda średnio 753 tys. widzów, o 190 tys. osób więcej niż nadawany rok temu pierwszy sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info startuje z własnym serialem dokumentalnym pt. ,,Niezłomni"
Dzisiaj TVP Info rozpocznie emisję 5-odcinkowego serialu dokumentalnego pt. „Niezłomni”. Serię reżyserują Dariusz Wrzosek i Mateusz Lachowski, prowadzenie - Małgorzata Opczowska. Za produkcję odpowiada Telewizyjna Agencja Informacyjna.
więcej
|
Wraca "Punkt widzenia" w Polsat News, Agnieszka Gozdyra częściej w "Debacie Dnia"
Od poniedziałku, 1 marca do Polsat News wraca program „Punkt widzenia”, którego prowadzącym będzie Grzegorz Jankowski. Natomiast Agnieszka Gozdyra będzie częściej gospodynią „Debaty Dnia”.
więcej
|
480 tys. widzów specjalnego odcinka ,,Złomowiska PL" poświęconemu zmarłemu ,,Krzykaczowi". Historyczny rekord Discovery Channel
Pokazany w Discovery Channel specjalny odcinek programu „Złomowiska PL” - poświęconemu zmarłemu „Krzykaczowi” - oglądało średnio 480 tys. widzów. To historycznie najwyższa widownia pojedynczej audycji nadanej w stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Były współpracownik zarzuca TVN ,,patologie pracownicze". Nadawca: warunki zatrudnienia zgodne z prawem
Kamil Różalski, przez wiele lat operator obrazu w TVN, zarzucił firmie poważne naruszenia praw pracowniczych, m.in. zmuszanie do pracy po 16-17 godzin na dobę. Nadawca zapewnia, że wszyscy pracownicy i współpracownicy są zatrudnieni zgodnie z przepisami, a zgłoszenia od nich o nieprawidłowościach firma dokładnie analizuje.
więcej
|
Serial ,,Komisarz Mama" może być hitem Polsatu. Dziennikarze chwalą lekką konwencję i wątki społeczne
W serwisie Ipla można już oglądać pierwsze odcinki serialu „Komisarz Mama”. Premiera na antenie Polsatu 3 marca. Dziennikarze, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl zwracają uwagę na rozrywkowy charakter serialu, lekką konwencję i zaakcentowanie wątków społecznych. Minusem są nierealne dialogi i sztucznie wykreowane sytuacje.
więcej
|
,,Klangor", drugi sezon ,,Kruka" i kontynuacja ,,Pisarzy. Serialu na krótko" wśród produkcji własnych Canal+
Canal+ zapowiada kolejne produkcje własne. - W 2021 roku widzowie obejrzą dwa rodzime seriale kryminalne: „Klangor” i drugi sezon „Kruka”. Wracamy również do projektu „Pisarze. Serial na krótko” - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Anna Różalska, dyrektor produkcji oryginalnych i koprodukcji Canal+ Polska.
więcej
|
,,Minęła 20" straciła 105 tys. widzów, TVP Info zdecydowanym liderem
W tym roku magazyn „Minęła 20” śledzi średnio 514 tys. widzów, o 105 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok temu. Program daje TVP Info pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
61 tys. widzów programu ,,Rozenek cudnie chudnie" w TVN Style
W pierwszych tygodniach nadawania nowy program TVN Style „Rozenek cudnie chudnie” oglądało średnio 61 tys. widzów. Audycja daje stacji drugie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji lifestylowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP ujawniła zarobki Jacka Kurskiego. Poseł Nowoczesnej: przez pięć lat ponad 2,7 mln zł
Z wyliczeń przewodniczącego Nowoczesnej Adama Szłapki wynika, że prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski jako szef publicznej telewizji zarobił przez pięć lat swojej prezesury ponad 2,7 mln zł.
więcej
|
Cyfrowy Polsat sprzeda Cellnexowi infrastrukturę nadawczą sieci Plus za 7,07 mld zł
Cellnex zawarł umowę z Cyfrowym Polsatem, na podstawie której kupi 99,99 proc. udziałów spółki Polkomtel Infrastruktura za 7,07 mld zł. Transakcja ma zostać sfinalizowana w październiku br.
więcej
|
Platige Image o efektach prac nad Virtual Set Branża filmowa i reklamowa od zawsze poszukują coraz nowszych, kreatywnych sposobów na tworzenie spektakularnych wizualnie treści. W ostatnich dekadach produkcje filmowe i telewizyjne używały greenscreenów do przenoszenia planu w inne otoczenie. Od niedawna umożliwia to technologia Virtual Set, wykorzystana w serialu Disneya The Mandalorian. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Stasiak z audycją ,,I'm your Papadancer" w RadioSpacji
Od wtorku, 2 marca br. w internetowej rozgłośni RadioSpacja pojawi się program Pawła Stasiaka „I’m your Papadancer”, wokalisty zespołu Papa D (dawniej Papa Dance).
więcej
|
|
Redbad Klynstra-Komarnicki z audycją w radiowej Trójce
W sobotniej ramówce radiowej Trójki zadebiutowała audycja „Trzy gramy Redbada”, której gospodarzem jest aktor Redbad Klynstra-Komarnicki.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy, Trójka straciła połowę słuchalności
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
RMF FM bezkonkurencyjne o poranku. Trójka przegrywa z Radiem Maryja
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM. Zdecydowanie najwięcej straciła Trójka, którą wyprzedziły m.in. Radio Maryja, Złote Przeboje i Antyradio - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Joanna Lichocka oskarża o pomówienie za billboardy z jej środkowym palcem i hasłem ,,PiS pozdrawia chorych"
Posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka złożyła prywatny akt oskarżenia przeciwko Marcinowi Mycielskiemu i Bartoszowi Kramkowi, którzy zorganizowali w internecie zbiórkę na publikację billboardów. Sugerowały one, że w lutym ub.r. Lichocka pokazała środkowy palec osobom chorym na nowotwory.
więcej
|
|
,,Trzecia Strona Księżyca" znika z Trójki. ,,Nie potrafimy dostosować fazy Księżyca do potrzeb kierownictwa stacji"
Z anteny Trójki znika muzyczna audycja „Trzecia Strona Księżyca”. - Nie potrafimy ingerować w ruchy ciał niebieskich, aby dostosować fazy Księżyca do potrzeb obecnego kierownictwa stacji - napisali twórcy audycji, Marek Starzyk i Grzegorz Połatyński, odnosząc się do propozycji zmiany terminu nadawania programu.
więcej
|
|
Aktywiści Extinction Rebellion przykuli się do bramy Radia Maryja
W czwartek popołudniu aktywiści z międzynarodowej organizacji ekologicznej Extinction Rebellion przykuli się do bramy Radia Maryja w Toruniu. Interweniowała policja.
więcej
|
|
|
|
W styczniu spadki reklamowe we wszystkich mediach. Aflofarm tnie wydatki, mocno w górę Neonet i Media Expert (Top10)
W styczniu 2021 roku wszystkie media odnotowały spadki wpływów z reklam. Kina nie zarobiły na reklamie nic, a wydatki w magazynach i na reklamę zewnętrzną zmalały rok do roku o ponad jedną trzecią. Czołowy reklamodawca - firma Aflofarm - też zredukował swój budżet. Znacząco wzrosły z kolei wydatki reklamowe Neonetu i firmy Terg - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe etykiety energetyczne na urządzeniach RTV i AGD. Znikają plusy, wchodzą kody QR
Od początku marca 2021 roku na polskim rynku zaczyna obowiązywać nowy system oznaczania efektywności energetycznej niektórych sprzedawanych urządzeń. Z etykiet znikają „plusy”, zaś kody QR będą kierować użytkowników do dodatkowych informacji o produkcie. Zmiany dotyczą lodówek i zamrażarek, pralek i pralko-suszarek, zmywarek oraz telewizorów i monitorów. - Nowe oznaczenie będzie bardziej przejrzyste, więc klientom łatwiej będzie odróżnić sprzęt najbardziej energooszczędny i najbardziej nowoczesny technologicznie od tego o niższych parametrach - ocenia Michał Kanownik, prezes Związku Cyfrowa Polska.
więcej
|
Havas Media dalej obsługuje Lidla
Agencja mediowa Havas Media będzie dalej obsługiwać markę sklepów Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów.
więcej
|
Roślinne burgery w McDonald's. Partnerem Beyond Meat
Sieć McDonald’s zawarła porozumienie z firmą Beyond Meat zajmującą się wytwarzaniem roślinnych zamienników mięsa. Dzięki umowie w 2021 roku w ofercie McDonald’s mają się pojawić między innymi burgery McPlant stanowiące wegańską alternatywę dla tradycyjnych mięsnych kanapek sprzedawanych przez amerykański koncern.
więcej
|
Zabawka Hasbro "Mr. Potato Head" będzie neutralna płciowo
Producent zabawek Hasbro pozbywa się członku „Mr.” w nazwie marki "Mr. Potato Head". Zabawka będąca do tej pory "panem Ziemniakiem" lub "panem Bulwą" od teraz będzie neutralną płciowo "Potato Head".
więcej
|
Dove zwraca uwagę na krzywdzące ocenianie kobiet swatanych w Indiach
Należąca do Unilevera marka Dove rozpoczęła nową kampanię w Indiach. Zwraca w nim uwagę na problemy, z jakimi zmagają się kobiety w czasie procesu aranżowania małżeństwa przez członków rodziny.
więcej
|
Po wprowadzeniu podatku cukrowego napoje gazowane droższe o prawie 30 proc. Coca-Cola droższa aż o 97 proc.
Od nowego roku napoje gazowane podrożały średnio o 29,53 proc., napoje energetyczne o 11,35 proc., a izotoniki o 8,13 proc. - wynika z badania platformy Moja Gazetka. To efekt obowiązującego podatku cukrowego. Przykładowo cena napoju Coca-Cola 850 ml skoczyła w styczniu o 97 proc.
więcej
|
Piotr Soleniec w zarządzie Cloud Technologies
Do zarządu spółki Cloud Technologies zajmującej się monetyzacją danych w internecie został powołany Piotr Soleniec. W Cloud Technologies pracuje od 2017 roku, wcześniej był związany z Icentis Capital, Icentis Capital i Central Europe Trust Polska.
więcej
|
Sławomir Wala zakończył pracę w Cheil Poland
Z końcem lutego Sławomir Wala rozstał się z agencją reklamową Cheil Poland. Był tam zatrudniony jako CTO (chief technology officer).
więcej
|
Międzynarodowe organizacje reklamowe zaniepokojone podatkiem od reklam
Europejskie i światowe organizacje branży reklamowej wystosowały do polskich władz list z wyrazami zaniepokojenia planami wprowadzenia tzw. podatku reklamowego.- Zwracamy się z uprzejmą prośbą o dokonanie pełnej oceny ogólnego wpływu planowanego podatku od reklam, w tym jego niezamierzonych skutków, oraz o ponowne zbadanie zasadności jego wprowadzenia - piszą przedstawiciele pięciu międzynarodowych organizacji.
więcej
|
Polska Izba Mleka szuka agencji interaktywnej
Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na prowadzenie serwisu internetowego w ramach zadania edukacyjno-informacyjnego pod hasłem "Dzieciaki mleczaki". Z wybraną firmą będzie pracować do końca tego roku.
więcej
|
Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię dla Esoleo
Ruszyła kampania reklamowa autorstwa agencji Scholz & Friends Warszawa, która promuje ofertę fotowoltaiki Esoleo (Grupa Cyfrowy Polsat).
więcej
|
Pizza Hut wspiera kampanią ofertę ,,Twój Box"
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box", w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma wybranymi dodatkami w specjalnej cenie.
więcej
|
Thomas Schemera nowym globalnym szefem marketingu Hyundaia
Hyundai Motor mianował wiceprezesa wykonawczego Thomasa Schemerę, poprzednio szefa działu produktów, nowym globalnym chief marketing oficerem i szefem działu obsługi klienta. Na obu stanowiskach Schemera zastąpi Wonhonga Cho.
więcej
|
TVN Media i RASP Polska współpracują reklamowo
TVN Media i Ringier Axel Springer Polska nawiązują współpracę reklamowo-produktową. Zakłada stworzenie oferty wykorzystującej reklamowy potencjał obu firm w obszarach video-in-stream oraz content marketingu.
więcej
|
W Wielkiej Brytanii rozszerza się inicjatywa "Ad Net Zero". Neutralność klimatyczna w reklamie
Brytyjscy gracze rynku reklamowego i mediowego - Accenture, Channel 4, Google, WPP i Unilever - dołączają do lokalnej inicjatywy "Ad Net Zero". Jej celem jest osiągnięcie przez reklamodawców do 2030 roku neutralności klimatycznej (czyli zerowej emisji dwutlenku węgla).
więcej
|
Aktywiści Extinction Rebellion przykuli się do bramy Radia Maryja
W czwartek popołudniu aktywiści z międzynarodowej organizacji ekologicznej Extinction Rebellion przykuli się do bramy Radia Maryja w Toruniu. Interweniowała policja.
więcej
|
Nowy koncept sprzedażowy w Kauflandzie - Strefy Świadomego Odżywiania
Sieć sklepów Kaufland Polska w odpowiedzi na rosnące wśród Polaków ograniczanie spożycia mięsa stworzyła w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
więcej
|
Platige Image o efektach prac nad Virtual Set Branża filmowa i reklamowa od zawsze poszukują coraz nowszych, kreatywnych sposobów na tworzenie spektakularnych wizualnie treści. W ostatnich dekadach produkcje filmowe i telewizyjne używały greenscreenów do przenoszenia planu w inne otoczenie. Od niedawna umożliwia to technologia Virtual Set, wykorzystana w serialu Disneya The Mandalorian. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tekst naczelnego Polska Press sygnałem dla Orlenu, że redakcje nie zgodzą się na rewolucję
Tekst Pawła Fąfary opublikowano w mediach Polska Press, by czytelnicy mieli jasność, co dziennikarze myślą o przejęciu wydawcy przez Orlen - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Twaróg, redaktor naczelny „Dziennika Zachodniego”. Fąfara zadeklarował, że po fuzji dziennikarze będą pilnowali w redakcjach niezależności. - Smutne, że trzeba składać takie deklaracje - komentuje medioznawca Wiesław Godzic.
więcej
|
Wydawca ,,Vogue Polska" znów dokapitalizowany przez właściciela
Właściciel spółki Visteria wydającej magazyn „Vogue Polska” kolejny raz podwyższył jej kapitał zakładowy, obejmując nowe udziały o nominalnej wartości 60 tys. zł.
więcej
|
Likwidator przejął siedzibę ,,Dziennika Wschodniego" i zmienił naczelnego
W sobotę rano Leszek Kukawski, likwidator spółki Corner Media wydającej „Dziennik Wschodni”, w jej siedzibie zajął dokumentację i wymienił zamki w drzwiach. Na redaktora naczelnego mianował Pawła Puzio, a wypowiedzenie przekazał wicenaczelnej Agnieszce Mazuś. - Pan likwidator powierzył mi, żeby gazeta bez przerwy ukazywała się takiej formie jak obecnie - zapewnia Puzio.
więcej
|
,,Architektura-Murator" z nowymi wicenaczelnymi. Redakcja szykuje odświeżone wydania cyfrowe
Weronika Konior i Tomasz Żylski zostali nowymi zastępcami redaktor naczelnej miesięcznika „Architektura-Murator” (Grupa ZPR Media). Redakcja szykuje odnowione wydania cyfrowe pisma. Wprowadzone mają być na przełomie marca i kwietnia br.
więcej
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Gościa Niedzielnego", ,,Tygodnik Powszechny" przed ,,Do Rzeczy"
W grudniu ub.r. wskutek sporego spadku „Gość Niedzielny” pod względem średniego rozpowszechniania płatnego razem został wyprzedzony przez „Politykę”, a „Do Rzeczy” przez „Tygodnik Powszechny”. Największy wzrost osiągnął „Newsweek Polska”.
więcej
|
Zmarł Lech Tylutki, były dziennikarz ,,Gazety Lubuskiej" i PAP
W wieku 68 lat zmarł nagle Lech Tylutki, przez wiele lat dziennikarz „Gazety Lubuskiej”.
więcej
|
Naczelny Polska Press o kupnie firmy przez Orlen: dopóki będziemy mogli - będziemy robić swoje, od zasad nie odstąpimy
- Od zasad, którymi się kierujemy - niezależnego, uczciwego, wolnego dziennikarstwa - nie odstąpimy - zapewnił Paweł Fąfara, redaktor naczelny Polska Press Grupy, którą niebawem przejmie Orlen. - Dopóki będziemy mogli - będziemy robić swoje. Nie cofniemy się ani o krok. Bo jesteśmy dziennikarzami - dodał w tekście zamieszczonym w piątek we wszystkich dziennikach wydawnictwa.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ujawnia ,,taśmy Obajtka". Orlen: nieprawdziwe informacje i manipulacje
„Gazeta Wyborcza” podała w piątek, że prezes Orlenu Daniel Obajtek w 2009 roku jako wójt Pcimia chciał wykończyć firmę swojego wuja, kierując zakulisowo konkurencyjną spółką, a potem skłamał w tej sprawie w sądzie. Orlen uważa, że artykuł „zawiera nieprawdziwe informacje, szereg bezpodstawnych sugestii i manipulacji” oraz jest oparty na mało wiarygodnym nagraniu.
więcej
|
|
|
CDA Premium ma 349 tys. subskrybentów. Wpływy 41 proc. w górę, 16,3 mln zł zysku
W ub.r. spółka CDA osiągnęła rekordowe wyniki finansowe: jej przychody wzrosły o 41 proc. do 60,54 mln zł, a zysk netto - z 9,22 do 16,34 mln zł. Już 94 proc. wpływów zapewnia platforma CDA Premium, z której na koniec ub.r. korzystało 348,5 tys. subskrybentów, o 116,9 tys. więcej niż rok wcześniej. CDA zapłaciło 449 tys. zł podatku od VoD.
więcej
|
Twitter wprowadzi płatną opcję Super Follow. Do 2023 roku chce podwoić swoje przychody
Twitter zapowiedział uruchomienie nowej funkcji o nazwie Super Follow. Pozwoli ona za kwotę 4,99 dolarów miesięcznie uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści zamieszczanych w serwisie przez twórców obecnych na platformie. Twitter ma także ambitny plan finansowy, zgodnie z którym do 2023 roku chce zwiększyć swoje roczne przychody do kwoty 7,5 mld dolarów, zaś liczba użytkowników ma wzrosnąć do 315 mln.
więcej
|
Gowork.pl przed pracą na OLX i Pracuj.pl, najmniej zyskał Linkedin (TOP10)
W styczniu dziesięć czołowych serwisów o pracy miało 32 proc. użytkowników więcej niż w grudniu ub.r. Dzięki bardzo dużemu wzrostowi Gowork.pl wyprzedził sekcję OLX.pl o pracy oraz Pracuj.pl, natomiast najmniejszy wzrost procentowy zanotował Linkedin.
więcej
|
Festiwal filmowy Nowe Horyzonty z własną platformą VOD
Ruszyła platforma Nowe Horyzonty VOD. Na start znalazło się w niej ponad 200 różnych tytułów, w tym kilkadziesiąt dla dzieci.
więcej
|
"Lelum Polelum" kontra "Na plasterki!". Czy "Kajko i Kokosz" podbiją serca widzów Netflixa?
Historia „Kajka i Kokosza”, czyli jedna z najciekawszych polskich serii komiksowych, pojawi się 28 lutego na Netflixie. I mierzy się z legendą, albo raczej dawną popularnością Kajka i Kokosza, którzy swoją przygodę rozpoczęli w gazetach w latach 70., później trafili do gry komputerowej, a nawet stali się lekturą szkolną. Serialowa kreska może obudzić wspomnienia starszego widza, jednak netfliksowa opowieść jest adresowana przede wszystkim do tego młodszego. Dzięki swoistemu ”kultowi” słowiańskich wojów serial aspiruje do grona produkcji familijnych, nawet jeśli brakuje mu rozmachu amerykańskich animacji.
więcej
|
Durex i Abstra przygotowały "Wielki Test Wiedzy O Seksie"
Marka Durex i Abstra wystartowali z nowym formatem edukacyjno-rozrywkowego kanału „Jak TO robić?”. W nowej odsłonie kanału zaproszeni goście sprawdzą swoją wiedzę dotyczącą seksu w „Wielkim Teście Wiedzy”.
więcej
|
Coraz więcej państw będzie walczyć z cyfrowymi gigantami. Przykład daje Australia
W Australii przyjęto ustawę zmuszającą cyfrowych gigantów, takich jak Google czy Facebook do płacenia lokalnym mediom za treści newsowe. Podobne regulacje chcą też przyjąć inne państwa. Coraz więcej krajów wprowadziło też podatek cyfrowy. Z krytyką spotyka się również polityka platform internetowych dotycząca blokowania treści.
więcej
|
Media społecznościowe w Indiach odpowiedzialne za publikowane treści. Muszą ujawnić władzom w ciągu 72 godzin dane osobowe
Nowe regulacje wprowadzone w Indiach nakładają na m.in. Facebook, YouTube i Twitter odpowiedzialność za treści na tych platformach. Media społecznościowe muszą ujawnić władzom w ciągu 72 godzin dane osób, które rozpowszechniają dezinformację lub godzą w suwerenność państwa.
więcej
|
WP.pl tuż przed Onetem, Gazeta.pl z większą przewagą nad Interią (strony główne)
Strony główne pięciu czołowych portali horyzontalnych miały w styczniu br. więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej. Na czele bez zmian jest WP.pl tuż przed Onetem, natomiast Gazeta.pl zwiększyła przewagę nad Interią.
więcej
|
Onet wygrywa w pierwszej instancji z agentem CBA proces o naruszenie dóbr
Warszawski Sąd Okręgowy oddalił pozew agenta CBA, który domagał się od Onetu przeprosin za rzekome naruszenie dóbr osobistych w tekście z 2018 roku. Sąd uznał, że artykuł został napisany z zachowaniem rzetelności i staranności dziennikarskiej. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
Platige Image o efektach prac nad Virtual Set Branża filmowa i reklamowa od zawsze poszukują coraz nowszych, kreatywnych sposobów na tworzenie spektakularnych wizualnie treści. W ostatnich dekadach produkcje filmowe i telewizyjne używały greenscreenów do przenoszenia planu w inne otoczenie. Od niedawna umożliwia to technologia Virtual Set, wykorzystana w serialu Disneya The Mandalorian. materiał partnerskiwięcej |
|
|